حمله خبرگزاری اصولگرا به رائفی‌پور / روایت سخنگوی دولت از علت شفاف نشدن حقوق مسئولان/ تحلیل اسلامی از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام

گروه سیاسی الف،   4010329081 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

حمله خبرگزاری اصولگرا به رائفی‌پور / روایت سخنگوی دولت از علت شفاف نشدن حقوق مسئولان/ تحلیل اسلامی از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام

آمار کرونا در ایران/ روز بدون فوتی کرونا تکرار شد

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۹ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۶۳ نفر ماند.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۲۰۳ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۸۱ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۸۰ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۹۶۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۴ هزار و ۲۶۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

روایت سخنگوی دولت از علت شفاف نشدن حقوق مسئولان

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در یک برنامه تلویزیونی در مورد استعفای اخیر وزیر کار تاکید کرد: از آقای عبدالملکی نپرسیدم دلیل استعفایش چه بوده ولی قطعا هر کس در این دولت با فساد مبارزه کند، مدال می‌گیرد. به عنوان یک شاهد عینی، اختلافی بین عبدالملکی و مخبر ندیدم البته اختلاف دیدگاه و رویکرد کارشناسی بین هر دو نفری هست.

وی درباره وعده سازمان اداری و استخدامی برای شفاف شدن حقوق مسئولان گفت: با گزارش سازمان اداری و استخدامی و با پیگیری خوبی که انجام شد، بیشتر ادارات دولتی به سامانه مربوطه وصل شدند و میزان حقوق‌ها را اطلاع دادند ولی سامانه هنوز ایراداتی داشت. اصل شفافیت در میزان حقوق مدیران، پابرجاست ولی به دنبال رفع ایرادات هستیم.

گفتنی است سازمان اداری و استخدامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود در تاریخ 10 هر ماه حقوق و مزایای دریافتی مدیران در ماه قبل از آن در سامانه ای شفاف در اختیار عموم مردم قرار می گیرد. همچنین 10 خردادماه به عنوان موعد اولین مرحله از این علان عمومی مشخص شد اما تاکنون که روزهای پایانی خردادماه است نه از سامانه خبری شده است و نه از شفافیت.

***

تحلیل اسلامی از قطعنامه ضدایرانی شورای حکام

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی نباید از قدرت خود سوءاستفاده کنند، اظهار داشت: آنچه مهم بوده آن است که دنیا بداند ایران سه درصد از ظرفیت هسته‌ای دنیا را دارد اما بیش از 25 درصد از بازرسی‌ها از ایران انجام شده است.

وی با تصریح به اینکه باید بررسی کرد کشورهایی که هیاهو و جنجال علیه ایران راه‌اندازی می‌کنند چه‌میزان بازدید از مراکز هسته‌ای آنان صورت می‌پذیرد، افزود: همین معاهده اخیر که بین فرانسه و استرالیا امضا شده در آن فرآوری پلوتونیوم صورت می‌گیرد و در زمینه بازفرآوری سوخت بوده و همان مسیر نظامی است؛ آیا نسبت به این کشورها حساس نیستند؟

رئیس سازمان انرژی اتمی با یادآوری اینکه این اقدامات در راستای سیاست فشار روانی، سیاسی و فشار حداکثری علیه ملت ایران است، ابراز داشت: دشمنان در واپسین نفس‌های خود، تست آخر خود را انجام دادند و پرونده ایران را به شورای حکام بردند که ‌به صورت کاملاً "حقوقی و قانونی" پاسخ آنها را دادیم و اگر می‌خواهند ‌به معاهده پایبند‌ باشند، هر آنچه در آنجا توا‌فق شده است عین همان "نه کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" می‌تواند اجرا شود.

***

التهاب در صحن مجلس درپی اظهارات عجیب رئیس کمیسیون جوانی جمعیت

به گزارش ایلنا، جلسه صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در شرایطی آغاز به کار کرد که فضای مجلس متاثر از اظهارات عجیب امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی بود.

بانکی پور روز گذشته در اظهارنظری گفته بود که تعداد دختران و پسران در آستانه ازدواج و زیر ۳۰ سال ما فعلاً به هم می‌خورد؛ اما در خصوص نسل گذشته منظور دختران مجرد بالای ۳۰ سالی هستند که آمار آنها با توجه به سرشماری صورت گرفته در سال ۹۵ چیزی در حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را نشان می‌دهد و خانم‌های بالای ۳۰ سال مجردی که در این سن یا مطلقه هستند و یا به هر دلیل همسر خود را از دست داده‌اند هم بالغ بر ۷۰۰ هزار نفر هستند. این قشر از دختران مجرد با توجه به کمبود پسر مجرد در کشور با مسلمانان و شیعیان علاقه‌مند به ایران ازدواج کنند.

در شرایطی که نمایندگان مجلس مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، نمایندگان زن مجلس مقابل صندلی بانکی‌پور رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس تجمع کرده و انتقادات تندی را به صحبت‌های اخیر او درباره توصیه‌اش پیرامون ازدواج بین‌المللی دختران مجرد مطرح کردند.

به دنبال حضور نمایندگان زن در مقابل صندلی بانکی‌پور، تعدادی از نمایندگان مرد مجلس هم به این جمعیت پیوسته و در ابتدا درباره علت انتقاد نمایندگان پرس و جو کردند.

توضیحات نماینده مجلس درباره توصیه‌ به ازدواج بین‌المللی

به گزارش  ایسنا، امیرحسین بانکی پور در  جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، در تذکری در واکنش به اعتراض نمایندگان به صحبتهایش درباره "ازدواج بین المللی" گفت: جز انسانهای بزرگوار  کسی حرمت زن را رعایت نمی کند و جز انسانهای پست کسی به زنان اهانت نمی کند.

وی افزود: در آن سخنرانی درباره یک گروه سنی تذکر دادم که گروه سنی بانوان بالای ۳۰ سال طبق سرشماری سال ۹۵  بود که یک میلیون  و ۴۰۰ هزار نفر دختر مجرد بالای ۳۰ سال بوده و همچنین ۷۰۰ هزار خانم هستند که همسرشان را از دست داده یا جدا شدند و مجرد ماندند، جمعا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر می شوند. در آن سخنرانی گفتم چنانچه بخواهند طبق عرف ازدواج با پسران ۴ تا ۵ سال بالاتر از سن خودشان ازدواج کنند، دو سوم بانوان ما مابه ازای همسری برای آنها وجود ندارد.

مجددا بانکی پور توضیح داد: با توجه به این شرایط توصیه ای درباره ازدواج همسالان کردم و گفتم که روانشناسان تایید می کنند، سن عقلی و ظاهری در ازدواج ملاک است و نه سن شناسنامه ای؛ اگر بخواهیم طبق فرهنگ غلطمان دختران با پسرانی ازدواج کنند که سنشان بیشتر از آنها است، ضربه به دختران وارد می شود  در آن جلسه تاکیدم به ازدواج همسالان بود.

وی افزود: بحث دیگر که در آن محیط علمی صحبت کردم این بود که مراجعاتی داشتیم از خانم هایی که با برخی از اندیشمندان خارج از کشور ازدواج کرده بودند اما شناسنامه ایرانی به فرزندانشان داده نشده با اینکه مجلس از سالها پیش قانونی در این باره تصویب کرده  بود  در آن جا تاکید شد که مشکل قانونی نداریم و نباید مانع شویم. وقتی اندیشمندانی داریم که از نظر اخلاقی و اعتقادی با فرهنگ ما جور هستند و به انقلاب ما علاقه مند هستند و با یک بانوی ایرانی ازدواج کردند ما نباید شرایط ر ا برای آنها  سخت کنیم.

بانکی پور گفت: در آن محفل علمی تاکید کردم که این بحث بیشتر تحلیل آماری است. اما صحبتهایم را تقطیع کرده و جو منفی ایجاد کردند. به نوبه خودم از بانوانی که ممکن است این تقطیع ذهن آنها را آزرده کرده باشد از طرف آن رسانه های غلط عذرخواهی می کنم اما معتقدم نباید صورت مسئله را پاک کرد.

***

قالیباف: اسامی نمایندگانی که در رأی گیری‌ها شرکت نمی‌کنند، اعلام می‌شود

به گزارش فارس،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه 29 خرداد مجلس در روند رسیدگی به طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دیوان عدالت اداری و هنگام رای‌گیری درباره اصل ماده ۱۱ این طرح درباره عدم مشارکت برخی نمایندگان در این رای گیری اظهار داشت: 55 نفر از نمایندگان در این رای گیری شرکت نکردند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیشتر هم تذکر داده بودم،‌لیست نمایندگانی که در رای گیری ها شرکت نمی کنند در پایان هفته اعلام خواهد شد.

***

مصوبه میزان افزایش اجاره‌‌بها به تأیید سران قوا رسید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس در جلسه شنبه شب شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران قوا و به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، وزیر راه و شهرسازی گزارشی از وضعیت بازار مسکن ارائه کرد.

بر این اساس سران سه قوه تاکید کردند سیاست‌ها و اقدامات لازم برای مدیریت حوزه مسکن سریع‌تر اجرایی و همزمان طرح دو فوریتی مطرح در مجلس شورای اسلامی نیز در اولویت تصویب قرار گیرد.

در همین زمینه مصوبه دولت در زمینه تعیین حداکثر افزایش اجاره‌بها در هر سال تا سقف ۲۵ درصد در تهران و ۲٠ درصد در شهرهای سراسر کشور مورد تایید شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفت و مقررات لازم برای ضمانت اجرایی این مصوبه به تصویب سران قوا و دیگر اعضا رسید.

***

چمران: نفوذ به سامانه های شهرداری از طریق سایت «تهران من» بود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص ادامه‌ برخی مشکلات در سامانه‌های شهرداری تهران گفت: هنوز برخی سامانه‌ها عملیاتی نشده است حتی سامانه تهران من نیز همین‌طور. این به دلیل مسائل امنیتی است و همانطور که مطلع هستیم رمزهای سامانه‌هایی همچون تهران من را تغییر دادند چرا که از طریق سامانه تهران من نفوذ کرده بودند، بنابراین باید راه‌های نفوذ را ببندیم که چنین اتفاقی دوباره تکرار نشود.

چمران تاکید کرد: در نظر گرفتن همه موارد امنیتی نیازمند برنامه ریزی است. لذا در حال حاضر همه سامانه‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی عملیاتی نشده‌اند و حتی دفاتر خدمات الکترونیک نیز بعضا هنوز با مشکلاتی مواجه هستند. بی‌تردید مقداری زمان می‌برد تا کلیه جزییات را بتوانیم به‌روز کنیم .

وی در خصوص شایعات منتشر شده مبنی بر رفتن زاکانی از شهرداری تهران، گفت: در این مورد چیز جدی از خودشان و نزدیکانشان نشنیده‌ام و سوال هم کردم گفتند که چنین موضوعی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای زاکانی فعلا در شهرداری تهران باقی خواهند ماند، اظهار کرد: ان‌شاالله.

***

حمله خبرگزاری تسنیم به رائفی‌پور

تسنیم نوشت: «از نیمه دهه هشتاد به بعد، همان‌قدر که رفته رفته کتاب‌ها جای خود را به موبایل‌ها  داد، منابر و صندلی‌های سخنرانان و اندیشمندان نیز جای خود را به شومن‌ها و افرادی داد که تنها با کنار هم چیدن حرف‌های جذاب و جنجالی توانستند خود را به حتی مجامع فکری و تشکل‌های دانشجویی قالب کنند.

این سخنران‌ها که عمدتاً در هر شاخه‌ای از دین و الهیات گرفته تا مشکلات زیست‌محیطی و سیاست و اقتصاد حرف می‌زنند، نه‌تنها سواد آکادمیک ندارند بلکه صبغه استاد دیدن هم ندارند؛ به‌خلاف سخنرانان نسل اول انقلاب که ضمن تمرکز بر یک حوزه مطالعاتی و تعمق به‌روی آن، داده‌ها و اطلاعات صحیح به به‌اصطلاح پامنبری‌ها می‌دهند. 

در این طیف، امثال علی‌اکبر رائفی‌پور را می‌توان از نماد‌های برجسته‌ای از سیر قهقهرایی اندیشه دانست، جوانی که از اواخر دهه هشتاد با سخنرانی درباره فراماسونری و فرقه‌ها شروع کرد، به مباحث مهدویت ورود کرد و رفته رفته درباره اقتصاد، کشاورزی، ازدواج، طبابت و آب‌وهوا صحبت می‌کند؛ از پیش‌بینی ترسالی برای کشور تا ادعاهای عجیب و غریب درباره طب سنتی و یا ساخت سلاح در مؤسسه مصاف و یا ادعای دعوت شدن از دانشگاه‌های لبنان، سوریه و عراق و... نموداری است که ساحت فکری این مدل افراد را آشکار می‌‌کند: «دعوت به خود؛ در ضدیت با دعوت به تفکر و اندیشه!»

به‌خلاف نسل اول سخنرانان انقلابی که رسالت خود را دعوت به تفکر و اندیشیدن و فعال کردن قوه عاقله پامنبری‌ها و تلاش برای معرفی اسلام به‌عنوان دین اصیل و برنامه مبارزه می‌دانستند اما رائفی‌پور و یا امثال وی بیشتر تلاش دارند خود را به‌عنوان یک متفکر معرفی کنند تا اینکه بخواهند تفکر را تبلیغ کنند. مقصر این فضای پیش‌آمده در سالهای اخیر مخاطبان نیستند چراکه مخاطب جوان این سخنرانان تشنه دانستن است بلکه مقصر علاوه بر سخنران‌های این مدلی، بخشی از سیستم است که فضا را برای طی مدارج شهرت آنها فراهم می‌کند و تریبون در اختیارشان می‌گذارد، این‌که با چه انگیزه‌ای؟ درباره آن می‌توان مفصل و جداگانه صحبت کرد...

اگر فضای آزاداندیشی و تریبون‌های نقد و نظر مجدداً همچون سالهای پیش از انقلاب و یا دهه هفتاد رونق بگیرد، نه‌تنها اذهان عمومی جامعه از اطلاعات غلط پر نمی‌شود، فضا برای فرصت‌طلبی شومن‌ها هم بسته می‌شود و ساحتی برای حل مشکلات و پاسخ به سؤال‌های حیطه حکمرانی پیدا خواهد شد.»

***

اگر مردم بدانند سران قوا چه قدر در حال تلاش‌اند، نگران نمی‌شوند

به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در نشست خبری گفت: ما در این دوره مسائل قوه قضاییه را با نخبگان در میان می گذاریم و ریاست قوه قضاییه جلسات متعددی در همه زمینه ها با نخبگان داشته اند. ما در قوه قضاییه چه کارهایی برای رفع مشکلات انها انجام دهیم؟ اساتید دانشگاه در این زمینه به ما کمک می کنند.

مصدق ادامه داد: در دوره جدید تلاش می کنیم به  یک قوه قضاییه اجتماعی که درد جامعه را بفهمد، برسیم. ارتباط قوای سه گانه در این دوره بی نظیر است. هفته ای یک جلسه سران سه قوه دور هم جمع می شوند و مشکلات جامعه را بررسی می کنند. دیشب جلسه بود و روسای سه قوه بودند و فکر کردم که مردم اگر بدانند که سران سه قوه اینقدر برای حل مشکلات جامعه در تلاش‌اند، نگران نمی شوند.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: امروز کشور ما در وضعیتی است که نیاز به امیدآفرینی دارد و دشمن در تلاش برای از بین بردن امید مردم است و مردم تلاش دارند که دشمن را ناامید کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۵۲۹۲۷۲۱:۳۸:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۲۹
مشکل از آنجا شروع میشود که یک توصیه راجع به افزایش جمعیت دستمایه اظهار وجود و تملق میشود وهمه برای دیده شدن در این مسابقه سعی در اطهار نظرهای بعضا تاسف بار میکنند لطفا جلوی اینهمه چاپلوسی را بگیرید تا هر روز سوژه و خوراک مخالفان تهیه نشود
ناشناس۲۵۵۲۹۴۱۲۱:۵۴:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۲۹
مگه رائفی‌پور چی گفته؟ مجاب شدم سخنرانی‌هاشو گوش کنم
ناشناس۲۵۵۳۰۳۸۲۲:۵۵:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۹
عبدالملکی کارش درست بود که استعفا داد با اینکه برای کارگران کاری کرد که در ذهنشان خواهد ماند
ناشناس۲۵۵۳۰۴۵۲۲:۵۸:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۲۹
به به چه افتخاری که بیشترین بازرسی‌ها را هم یدک می کشید تازه مدعی هم بودید زیر بار حرف زور نمی روید! شهدا شرمنده ایم
ناشناس۲۵۵۳۰۷۳۲۳:۱۹:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۲۹
راست میگه ما کلا نگران نمیشم چون کار از نگرانی گذشته ماها دیگه سر شدیم بی حس شدیم مثل بیماری که موقع جراحی به خاطر بی حسی درد رو حس نمیکنه
ناشناس۲۵۵۳۰۸۸۲۳:۳۱:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۲۹
دوست عزیز، جدای از اینکه رائفی پور درست یا غلط می گوید، واقعیت این است که شما و طیف فکری همراهتان هیچ تریبونی به ایشان نداده اید. آزاده باشید حداقل.
ناشناس۲۵۵۳۱۲۴۰۰:۰۵:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۳۰
رائفی پور پدیده جالبیه هم اصلاح طلبها برعلیه اش هستند و هم اصولگراها و جالبتر اینکه هیچ کدوم جرات مناظره با ایشون رو نداره
ناشناس۲۵۵۳۲۷۲۰۷:۲۰:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۳۰
تنها کسی که بصورت واقعی در این مملکت تریبون ندارد رائفی پور است اگر نمی ترسید مناظره هایی با این استاد برگزار کنید تا سیه روی شود انکه در او غش باشد
ناشناس۲۵۵۳۲۹۹۰۷:۵۲:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۳۰
البته آقاي رئيسي در تلاشند نه براي آرامش مردم براي گران كردن برنج روغن شير مواد شوينده لوازم خانگي كه هر روز خبر گراني به گوش مردم مي رسد
احیا۲۵۵۳۳۱۹۰۸:۱۳:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۳۰
از شهامت رائفی پور دردتون اومده؟؟ بگید بره اون ور آب توی یه تلویزیون لس آنجلسی بر علیه کل نظام حرف بزنه اون موقع راحت تر بهش انگ میچسبونید
ناشناس۲۵۵۴۲۹۳۲۳:۱۵:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۳۰
شهامت؟ عزيز جان، اسمان و ريسمان بهم بافتن شهامت لازم ندارد، رو ميخواد كه اقاي علي اكبر رايفي دارند. بعلاوه، شما مقاله منتشره را چند بار مرور بفرماييد تا درد را بيابيد. انشاالله.
ناشناس۲۵۵۴۰۴۸۱۷:۳۵:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۳۰
تا دیردز که حرفهای رائفی پور، خوب بود حالا که به دولت محبوب شما حرف زد، بی سواد شد؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

آخرین عناوین