قطعنامه آژانس و  ناله های همیشگی اصلاح طلبان

حسین رجائی،   4010321001 ۲۰۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
قطعنامه آژانس و  ناله های همیشگی اصلاح طلبان

پس از قطعنامه اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی، طبق معمول بسیاری از تحلیل گران اصلاح طلب عجز و لابه کردند که مبادا جمهوری اسلامی واکنشی نشان دهد. این بار گفتند که این قطعنامه یک تله است. تله ای برای تحریک کردن ایران به انجام اقدامات تلافی جویانه و در نتیجه افزایش فضای تقابل و تنش و آماده شدن شرایط برای اعمال فشارها و تحریم های بیشتر علیه کشورمان. 

اول از همه باید این نوع نگاه و نگرانی جریان اصلاح طلب را امری مبارک دانست. البته نه از آن جهت که لزوما نگرانی و دلسوزی بجا و منطقی است. خیر! به این دلیل که بالاخره ایشان هم به خباثت آمریکا و قدرت های اروپایی معترف شده اند. یعنی اعتراف کرده اند که مسئله هسته ای فقط بهانه ای برای حفظ فشار و تحریم بر کشور ما است و قدرت های یاد شده به دنبال حل مسئله نیستند. 

اما اجازه بدهید ببینیم آیا توصیه ایشان به انفعال و سکوت هم به همین اندازه مبارک است؟ می گویند: اطمینان طرف غربی از خوی تحریک پذیر و مبارزه جوی جمهوری اسلامی، علت این اقدام آژانس بوده است. ولی مگر از جمهوری اسلامی همیشه فقط یک صدای واحد شنیده می شود!؟ شاید امید طرف غربی به آن صدای دوم باشد. صدای دومی که همیشه گره گشای مشکلات غربی ها بوده و آن ها را از سردرگمی و دوراهی نجات داده است. صدای دومی که همیشه با تشویق بخشی از جامعه ما به تسلیم، جمهوری اسلامی را هم در تنگنا قرار داده است.

همین صدای دوم، اوبامایی را که در سال 88 به دنبال آشتی جویی با جمهوری اسلامی بود، به این نتیجه رساند که در جهت حمایت از مدعیان دروغ بزرگ تقلب، همان روند تحریم های دولت بوش را با شدت بیشتر ادامه دهد. وقتی تحریم ها اثر خودش را بر اقتصاد ما گذاشت، همان صدای دوم، جامعه را ترغیب کرد که به اسم چرخیدن چرخ زندگی مردم، سازشکاران را بر سر کار آورده و اولین پالس تسلیم ملی را به طرف غربی ارسال نماید. وقتی مذاکرات جدید در حال انجام بود، باز همان صدای دوم با ترساندن ملت از سایه جنگ و "فشردن یک دکمه" و کمبود آب و ... موضع طرف غربی را تقویت کرده و او را تشجیع ساخت تا حداقل امتیازات را بدهد.

در نهایت این صدای دوم آنقدر پالس بدبختی و فلاکت زدگی و تسلیم پذیری به طرف غربی فرستاد تا اوباما با خیالی راحت و مطمئن از سکوت و بی عملی ایران، لزومی به اجرای تعهدات برجامی آمریکا نبیند و ترامپ با خیال راحت تر، کلا زیر میز برجام بزند. آنقدر ترامپ بیچاره را امیدوار ساختند که حتی تا روز آخر چشم براه بازگشت ایران به میز مذاکره و پذیرش برجام های دو و سه بماند. 

با وجود چنین یار غاری، چرا باید طرف غربی از تحریک پذیری و مبارزه جویی جمهوری اسلامی مطمئن باشد!؟ شاید با خود اینگونه محاسبه کرده که فقط کافی است به کمک نفوذی ها قدری قیمت دلار را بالا ببرد، آنگاه اصلاح طلبان کار خود را خواهند کرد، جامعه را آنقدر از آینده خواهند ترساند که حتی دولت انقلابی هم نتواند در برابر نگرانی و ترس عمومی مقاومت کرده و در نتیجه از اقدامات تلافی جویانه خودداری نماید. 

مع الوصف، تجربه نشان داده که طرف غربی معمولا سناریوهای را تعریف می کند که برای خودش دو سر برد و برای حریف دو سر باخت باشد. بنابراین هم می تواند روی سکوت و انفعال ما حساب کرده باشد تا به این ترتیب بتواند متحدان خود را به فشارهای بیشتر و بیشتر برای تسلیم کردن کشورمان تشویق کند و هم می تواند برای واکنش ما برنامه ریزی کرده باشد تا با افزایش سطح تنش، وجهه مصالحه جوی کشور ما را تخریب نماید. در این صورت پاسخ ما باید چگونه باشد؟

حتما شنیده اید که برخی می گویند آمریکا از جنگ در منطقه ما سودهای کلانی به جیب می زند بنابراین باید به دنبال سازش با همسایگانمان باشیم تا به این هدف شومش نرسد. خب همین ها نمی گویند وقتی صدام بعثی یا گروه های تروریستی به تحریک همین آمریکا به مرزهایمان حمله می کنند چه باید بکنیم؟ به مهاجمان بفرما بزنیم تا آمریکا از فروش سلاح سود نکند!؟ 

اگر حریف به ظن خودش سناریوی دو سر برد دارد، ما هم سناریوهای برنده خودمان را داریم. همو که بعثی ها و تروریست ها را فرستاد تا انقلاب اسلامی را در همان ایران خفه کند، اکنون پشت دست خود میگزد که چرا بدین سبب، باعث گسترش نفوذ جمهوری اسلامی از افغانستان و پاکستان تا دریای سرخ و مدیترانه شده است. 

دو دور مذاکرات هسته ای بی حاصل و بارها ارسال پیامهای سازش و سکوت، نشان داد که تئوری های گاندی طور اصلاح طلبان در دنیای ماکیاولیستی غرب راه به جایی نمیبرد. برعکس تجربه های بسیاری که نمونه آخرش همین پس گرفتن نفتکش ها و پول های دزدیده شده مان از انگلیس و یونان (بخوانید آمریکا) است، نشان داد که مقاومت و مقابله به مثل ظرفیت موفقیت بالایی دارد. اگر هم در جاهایی مثل داستان تحریم ها هنوز به موفقیت نرسیده ایم به دلیل آنست که پیش از دشمن، صدای دومی درون خودمان، مقاومت جمعی ما را در هم می شکند. 

البته پاسخ متناسب و هموزن دولت به اقدامات طرف غربی، راهبرد بسیار هوشمندانه ای هست که سر دیگر این طراحی دولت های غربی را هم ناکام گذاشته و بهانه ای که دنبالش هستند را به دست ایشان نمی دهد. جهان می بیند که جمهوری اسلامی به دنبال تشدید تنش نیست و هر اقدام غیرسازنده ای را فقط با اقدامی در همان حد و اندازه پاسخ میدهد.   

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۳۷۳۲۳۰۸:۴۵:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصلا به این بقول خودتان ناله ها توجه نکنید. دو حالت اتفاق خواهد افتاد. 1- اقدامات دولت فعلی به نتیجه می رسد و تحریمها برداشته می شود و رفاه نسبی مجدد باز می گردد. 2- تحریمها تشدید می شود
ناشناس۲۵۳۷۳۹۷۰۹:۳۶:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غرب و کشورهای مهم دنیا هیچوقت به ایران باج نخواهند داد.
ناشناس۲۵۳۷۴۴۷۱۰:۰۳:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خخخخه ایران نباید باج بدهد کوچولو چون آنها از شما درخواست دارند محدودیت ایجاد کنید
ناشناس۲۵۳۷۴۸۹۱۰:۳۲:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دوباره قطعنامه ها کاغذ پاره می شوند!
مهران۲۵۳۷۵۲۸۱۰:۵۳:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اره دقیقا برعکس زمان اقای روحانی که قطعنامه ها لغو شد و زندگی مردم خیلی بهتر شد و اصلا اینکه دلار ده برابر مسکن نه برابر و ماشین هفت هشت برابر شد هم بعد از برجام و اون همه امتیازی که در برجام دادیم و مثلا قطعنامه ها رفع شد اتفاق نیفتاده
ناشناس۲۵۳۷۶۶۱۱۲:۱۸:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ایران بدون لغو موثر تحریم ها و تامین منافع ملی به غربی ها باج نخواهد داد دوران باجگیری به سر اومده است.
ناشناس۲۵۳۷۷۲۰۱۲:۵۱:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیستن و هیچ نقشی در تحریم ها ندارند زیرا خود روسیه که حق وتو دارد و هیچ قطع نامه ای بر علیه اش تصویب نمی شود تحت تحریم است.
ناشناس۲۵۳۷۷۴۳۱۳:۰۱:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بیانیه ۶۱ استاد اقتصاد دانشگاه خطاب به رییسی: اقتصاد ایران در آستانه ورود به تورم ۳ رقمی است.
ناشناس۲۵۳۷۷۴۹۱۳:۰۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
در جریان رأی‌گیری قطعنامه اخیر شورای حکام، ۳۰ کشور به آن رأی مثبت دادند و فقط رأی ۲ کشور (چین و روسیه) منفی بود به همراه سه رأی ممتنع. این، می‌تواند نشان‌دهنده برخورد ضعیف مسئولین ایران با این موضوع باشد.
ناشناس۲۵۳۷۷۶۸۱۳:۱۳:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کشورهای بزرگ دنیا کل اقتصاد و صنعت را رها نکردند به امید مذاکره !
ناشناس۲۵۳۷۷۸۷۱۳:۳۱:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
استادانی که تورم چند کالا را می بینند؟ خخخه
ناشناس۲۵۳۷۷۸۸۱۳:۳۱:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
امریکایی ها میگن : ایران بدون توافق هسته ای قوی تر از ایران با توافق هسته ای است عجیبه بازهم یک عده از برجام دفاع می کنند !
ناشناس۲۵۳۷۷۹۱۱۳:۳۳:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
این 61 نفر به اصطلاح استاد دانشگاه در زمان روحانی که رکورد تورم و شاخص فلاکت در 75 سال اخیر شکسته شده کجا بودند ؟!
ناشناس۲۵۳۷۷۹۳۱۳:۳۶:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دولت بدون برجام و FATF تجارت خارجی دارد و روزانه 1/5 میلیون بشکه نفت می فروشد و کشور از حالت انفعال و درماندگی و استیصال خارج شده و با قطع نامه و سیاسی کاری دشمنان تسلیم نمی شود و باج نخواهد داد.
ناشناس۲۵۳۷۸۶۰۱۴:۰۵:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خخخ میگفتن اگر مذاکره کنیم و به غرب اعتماد کنیم و بتن بریزیم همه چی درست میشه ! سراب برجام !
ناشناس۲۵۳۸۱۷۵۱۷:۴۵:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مشکل برخی دوستان این است ضعف دیپلماسی را به دولت روحانی مرتبط می کنند. بیدار شوید.
ناشناس۲۵۳۷۴۹۲۱۰:۳۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تمام زندگی ما شده محدودیت!!!!!! اونم روش!
ناشناس۲۵۳۷۷۴۷۱۳:۰۳:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غربگدایان نه وطن نه ملت و نه ناموس برایشان مهم نیست فقط عشق امریکا دارند و گرین کارت.
ناشناس۲۵۳۷۸۲۱۱۳:۵۰:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غربگدایان اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۲۵۳۸۷۲۰۰۰:۵۷:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۲
غربگدایان بزرگترین مانع پیشرفت و ارامش کشور هستن.
ناشناس۲۵۳۷۵۱۸۱۰:۴۷:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
زمان التماس و قهقهه و ریسه و قدم زدن با اوباش انگلیسی و فرانسوی و یانکی و گرا دادن و باج دادن و حراج و خیانت و وطنفروشی و ویرانی به سر آمده ______ آواربرداری از ویرانی‌های داخلی و عقلانیت و اقتدار و صلابت و تفهیم و شرافت در روابط بین‌المللی از ضروری‌ترین ابزرار برای احقاق حقوق ملت‌ها و کشورهاست در مقام انصاف ؛ دولت رئیسی تا امروز بخوبی از عهده‌ی تعهدات و تکالیف قانونی برآمده
ناشناس۲۵۳۷۷۹۸۱۳:۳۸:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اگر دولت بی تدبیر اصلاح طلبان تدوام داشت با این بحران غذایی که در اثر جنگ اوکراین بوجود اومده دچار قحطی می شدیم شانس اوردیم که روحانی رفت.
ناشناس۲۵۳۷۴۶۳۱۰:۱۶:۰۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
در حال حاضر بیش از 120 میلیارد دلار از پول های ایران در کشورهای دیگر بلوکه شده اند!!!!!
ناشناس۲۵۳۷۵۲۰۱۰:۴۹:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
زمان روحانی هم از این حرفها زیاد میزدین، وقتی برجام امضا شد گفتیم خب این پولها کجاست؟ گفتین ببخشید اشتباه کردیم ۲۵ میلیارد دلار بیشتر نبود!
ناشناس۲۵۳۷۵۷۸۱۱:۲۲:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور تحریم‌های یکجانبه در یک نشست خبری با خبرنگاران در تهران در روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت 1401 گفت: ۱۲۰ میلیارد دلار از دارایی‌های ایران بر اثر تحریم‌ها مسدود شده است.
ناشناس۲۵۳۷۶۵۹۱۲:۱۷:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دروغ رسانه های غربی را باور نکنیم 7 میلیارد دلار در کره جنوبی و 2 میلیارد دلار در ژاپن دارایی های مسدود شده ایران است نه بیشتر.
ناشناس۲۵۳۷۷۴۰۱۳:۰۱:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
روحانی و ظریف باید پاسخگو باشند چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۲۵۳۷۵۲۴۱۰:۵۰:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
میشه لیست هم بفرمایید!! آخه همینطوری حرف زدن که مالیات نداره، فردا یکی دیگه هم میاد می‌گه ۲۵۰ میلیارد دلار، کی به کیه!!
ناشناس۲۵۳۷۵۶۹۱۱:۱۸:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خانم «آلنا دوهان» گزارشگر ویژه سازمان ملل در امر بررسی آثار منفی تحریم ها (که دوهفته قبل به ایران سفر کرد) گفته.
ناشناس۲۵۳۷۵۲۹۱۰:۵۵:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کلا ما با ۳تا کشور مراودات اصلی داریم امارات که جرات بلوکه کردن نداره چین که پول ما رو پس می‌ده عراق که کمتر از ۲ میلیارد دلار به ما بدهکاره به این مبلغ ۷ میلیارد کره هم اضافه بشه جمعا کمتر از ۱۰ میلیارد میشه، حالا جنابعالی چطور می‌گی ۱۲۰ میلیارد خدا می‌دونه و شما و اونایی که به نظرت مثبت دادن!!
ناشناس۲۵۳۷۸۰۱۱۳:۳۹:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دروغگویی و عوامفریبی ویژگی بارز عمله های غربگداست.
ناشناس۲۵۳۷۶۳۸۱۲:۰۰:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
قبل از برجام می‌گفتن ۱۵۰ میلیارد دلار، وقتی برجام امضا شد گفتن ببخشید کلا ۲۵ میلیارد دلار بیشتر نبود!!
ناشناس۲۵۳۷۶۳۹۱۲:۰۲:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
فروش نفت که تحریم بوده ما هم بجز نفت چیز دیگه نفروختیم که, پس این ۱۲۰ میلیارد از کجا اومده!!!
ناشناس۲۵۳۷۸۳۸۱۳:۵۹:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یه عده قبل از برجام می‌گفتن ۱۵۰میلیارد دلار پول بلوکه شده داریم، به محض اینکه برجام امضا شد گفتن ببخشید ۲۵ میلیارد دلار بیشتر نبود!!
خان داداش۲۵۳۸۸۴۶۰۶:۵۸:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۲
این رقم عجیب رو از کجات درٱوردی؟؟ ؟
ناشناس۲۵۳۷۵۹۸۱۱:۳۱:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
باج دادن یعنی چیزی اضافه بر حق کسی بهش دادن، ما که بیشتر از حقمون نخواستیم، دیگه برجام رو که خودتون نوشتین، همون رو اجرا کنین!!
ناشناس۲۵۳۷۳۹۹۰۹:۳۷:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تشدید این بار تحریم ها شبیه مدل تحریم روسیه است: بستن حریم هوایی، دریایی، ندادن روادید، کاهش سطح دیپلماتیک، مصادره اموال، اخراج از المپیک و جام جهانی فوتبال، ............
ناشناس۲۵۳۷۵۳۹۱۱:۰۴:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هر وقت ایران حمله کرد به جایی بیا از روسیه حرف بزن
ناشناس۲۵۳۷۵۶۰۱۱:۱۳:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ایران هم اموال آنها را می‌گیرد و بلوک کشورهای همسو درست می کند با چین و روسیه و...
ناشناس۲۵۳۷۶۵۴۱۲:۱۵:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
روسیه تحریم ها را خنثی کرده و ارزش روبل از قبل از جنگ بیشتر شده اما مواد غذایی در امریکا و اروپا گران شده و حالا پوتین به امریکا و اروپا پوزخند می زند.
ناشناس۲۵۳۷۷۲۱۱۲:۵۳:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بازنده اصلی جنگ اوکراین مردم این کشور و مردم کشورهای اروپایی و امریکا هستن.
ناشناس۲۵۳۷۸۰۲۱۳:۴۰:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مردم اوکراین قربانی رای دادن به یک دلقک شدند که از سیاست چیزی نمیدانست خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس۲۵۳۷۴۱۰۰۹:۴۱:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بیست سال است که صنعت و اقتصاد ایران نابود شده است. برای تولید تنها یک درصد برق ایران که آن هم حاضر بودند اورانیوم نیروگاه بوشهر را به ما بدهند.
ناشناس۲۵۳۷۴۴۶۱۰:۰۲:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
20 سال هست اقتصاد و صنعت ایران به خاطر گدایی از دشمن ثابت نگه داشته شد تا به فکر خودتان راستی آزمایی کنید که نشد بنا به هدف دشمن که نمیخواهند بلکه تحریم بیشتر هم شدید
ناشناس۲۵۳۷۴۵۹۱۰:۱۴:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
امارات در عرض چند سال 3 نیروگاه هسته ای با تکنولوژی جدید توسط کره جنوبی درست کرد.
ناشناس۲۵۳۷۵۳۰۱۰:۵۵:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آی‌کیو؛ با کمی دقت میتونی بفهمی امارات در عوض چه چیزهایی داده برای دیدن این واقعیت تلخ نیازی به عینک ذره‌بینی یا هیچ عینکی نیست امارات یا هر کشور وابسته کوچکترین اختیاری از خودشون ندارن و غرب برای هر خدمت ناچیز ، ده‌ها برابر از منابع و ثروت‌های این کشورها رو میبلعه ما ایرانی هستیم البته بعضیها ظاهراً دیگه ایران نیستن
ناشناس۲۵۳۷۵۸۸۱۱:۲۷:۴۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
امارات هیچ چیز نداده. تنها یک سیاست خارجی نرمال و هوشمند را اجرا کرده است.
ناشناس۲۵۳۷۵۹۳۱۱:۲۸:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
چرا فکر می کنی همه کشورهای دنیا وابسته هستند، الا ما؟؟؟
ناشناس۲۵۳۷۵۶۸۱۱:۱۷:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
جلادی مانند عربستان هم باشی بمب اتم هم می دهند امارات فسقلی که چیزی نیست منتهی باید در تیم ما باشی
اقبال۲۵۳۸۷۹۳۰۴:۱۱:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۲۲
چرت نگید لطفا برو ببین چند برابر ما براش تمام شده
ناشناس۲۵۳۷۴۷۲۱۰:۲۱:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بعله حاضر بودن ولی چرا ادامه ندادن در برجامتون؟ چرا در دولت احمدی نژاد سوخت شیمی درمانی را ندادن و خودمان مجبور شدیم بسازیم؟ در 8 سال قبل برای برجام خیلی از صنایع را خواباندن تا خوش رقصی کنند برای کشورهای دشمن
احسان۲۵۳۷۶۷۵۱۲:۳۱:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دلیلش مشخص است ، میخواستند ما رو در دام تحریم بندازن. دشمن به قصد کاری میکنه که کشور ما سمت غنی سازی بالا بره و تحریم کنن و ضربه بزنن .
ناشناس۲۵۳۷۸۰۶۱۳:۴۲:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تحریم بانک مرکزی ایران که برای اولین بار در تاریخ دنیا اتفاق افتاد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۲۵۳۷۴۹۱۱۰:۳۳:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
چرا نیروگاه را آلمانی ها رها کردن؟
ناشناس۲۵۳۷۵۶۴۱۱:۱۵:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
شورای انقلاب گفت نیازی به انرژی اتمی نداریم. بعداً عراق به نیروگاه اتمی بوشهر حمله هوایی می کرد.
ناشناس۲۵۳۷۶۴۰۱۲:۰۲:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ما می‌گوییم درست که درست هم نیست چرا بعدا نساختند و تحریم کردن؟!!!
ناشناس۲۵۳۷۵۳۳۱۱:۰۰:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
حرف شما دو فرض داره که هر دوتا اشتباه هست اول اینکه صنعت ما بخاطر برق هسته نابود شده، باید عرض کنم که صنعت بخاطر واردات بی‌رویه و عدم حمایت دولتی که برای آب خوردن دنبال خارج بود نابود شده، دلیلش هم رونق صنایع لوازم خانگی در چند سال اخیر دوم اینکه حاضر بودن سوخت نیروگاه رو به ما بدن، این هم اشتباهه چون ایران برای تولید رادیو دارو سوخت ۲۰درصد لازم داشت و هر چه تلاش کرد به ایران ندادن مجبور شد خودش بسازه، ضمنا ایران ۱۱ درصد سهام کارخانه ارودیف فرانسه رو داره اما تا به حال یک گرم اورانیوم به ما ندادن!!
ناشناس۲۵۳۷۵۵۷۱۱:۱۱:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
20 سال دنبال این بودید که بتوانید نفت بفروشید و اقتصاد را هم به خاطر آن نابود کردید هیچ ایران را هم ذلیل کردید به خاطر باج دادن به دشمنان تا نفت بفروشید
ناشناس۲۵۳۷۵۶۱۱۱:۱۴:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یعنی همه این فشارها برای تولید برق هست؟ خخخخخه
ناشناس۲۵۳۸۴۲۷۲۰:۴۴:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یه کمی این ذهن‌ات رو از زیر سلطه‌ی رسانه‌ها بیار بیرون، کمی فکر کن، به جایی بر نمیخوره مستعمره‌ی رسانه ها نباش، همه‌ی اطلاعات‌ات غلطه، اونها هیچ موقع حاضر نبودند و نیستند که به ما سوخت هسته‌ای بدن، هیچ موقع
ناشناس۲۵۳۷۴۱۷۰۹:۴۳:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
با توجه به نزدیک شدن موضع اروپا به آمریکا و اجماع نظریات آنها، پیش بینی می شود که آنان فرصت کوتاه چند هفته ای به ایران داده و در صورت جواب منفی ایران، پرونده ایران به شورای امنیت ارجاع و مکانیسم ماشه فعال شود.
ناشناس۲۵۳۷۵۳۵۱۱:۰۲:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مگه موضع اونا از هم دور بود ترامپ می‌گفت من رفتم انگلیس که به اونا بگم فشار به ایران رو زیاد کنیم، قبل از اینکه من بگم ترزا می نخست وزیر انگلیس به من گفت باید فشار روی ایران رو زیاد کنیم!!!!
ناشناس۲۵۳۷۵۳۸۱۱:۰۳:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مکانیزم ماشه عواقب بدی برای غربیها داره، حاضر نیستن ایران رو بیشتر از این عصبانی کنن!!
ناشناس۲۵۳۷۶۶۴۱۲:۲۰:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
روحانی و ظریف باید در مورد مکانیسم ماشه پاسخگو باشند.
گمنام۲۵۳۷۷۶۹۱۳:۱۳:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کاش همه مث روحانی بودن
ناشناس۲۵۳۷۸۱۱۱۳:۴۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
روحانی درک درستی از سیاست خارجی و روابط بین الملل نداشت و با اتخاذ سیاست های غلط اقتصادی و خارجی کشور را به قهقرا بُرد و مردمو بیچاره کرد.
ناشناس۲۵۳۷۸۱۲۱۳:۴۵:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
لیاقت امثال شما همان حسن فریدون است.
ناشناس۲۵۳۷۸۲۸۱۳:۵۳:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
پایان کار دولت روحانی را میتوان با پایان حمله مغول به ایران مقایسه کرد زیرا همه چیز نابود شده بود.
مهران۲۵۳۷۸۴۳۱۴:۰۱:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اره واقعا رئیسی باید مثل روحانی باشه مثلا دلار بیست و پنج تومنی که تحویل گرفته رو بکنه دویست و پنجاه هزار تومان میشه مثل روحانی مثلا سکه یک میلیونی رو بکنه یازده میلیون میشه مثل روحانی
ناشناس۲۵۳۷۸۷۵۱۴:۱۳:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دولت روحانی ضعیف ترین و ناکارامدترین و فاسدترین دولت بعد از انقلاب بود.
ناشناس۲۵۳۸۲۹۷۱۹:۲۱:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
به چه دلیل می گویید دشمن تحریم ها را برمی دارد.
ناشناس۲۵۳۷۳۲۴۰۸:۴۶:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تاریخ دوباره تکرار می شود. احمدی نژاد آژانس بین المللی انرژی اتمی را فاقد وجاهت، قطعنامه های شورای امنیت را ورق پاره و تحریم ها را مسخره می کرد. بعد از گذسته 13-14 سال، دوباره نقطه سر خط!!!!
ناشناس۲۵۳۷۳۹۰۰۹:۳۲:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هنوز نفهمیدیم از هسته ای شروع می شود تا به منطقه و توان نظامی برسند تا لیبی و عراق و اوکراینی کردن ایران را انجام دهند؟
ناشناس۲۵۳۷۶۶۹۱۲:۲۴:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه و اشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود بعد از فتنه ملت ایران روی رفاه و اسایش ندیدند.
ناشناس۲۵۳۷۴۱۴۰۹:۴۲:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هریک از کشورهای 4+1 می تواند مکانیسم ماشه را فعال کند. مخالفت روسیه و چین هم نمی تواند جلوی آن را بگیرد.
ناشناس۲۵۳۷۵۴۰۱۱:۰۵:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آمریکا هم می‌تونه به روسیه حمله اتمی کنه، ولی خب ... جیگر هم لازم داره!!
ناشناس۲۵۳۷۵۴۲۱۱:۰۵:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
البته به نظر میاد اونا عاقل‌تر از شما باشن!
ناشناس۲۵۳۷۵۴۴۱۱:۰۶:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دولت قبل باید پاسخگو باشد که چرا همچین مکانیسمی در برجام وجود دارد!؟!؟
ناشناس۲۵۳۷۶۴۴۱۲:۰۴:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مکانیزم ماشه تحریم های پیش از برجام رو فعال میکنه یعنی مثل اینکه برجام اصلا وجود نداره
ناشناس۲۵۳۷۷۲۶۱۲:۵۵:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بعد از برجام تحریم ها 100 برابر شد انگار نه انگار 30 ماه مذاکره کردیم !
ناشناس۲۵۳۷۶۶۳۱۲:۲۰:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مکانیزم ماشه هدیه به غرب بود توسط حقوق دان وزبان بلد ظریف خاندوله.
ناشناس۲۵۳۷۴۳۲۰۹:۵۳:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
شماها در زنگی خودتان هم به فرد زورگو تسلیم میشوید ؟ بعید می دانم
ناشناس۲۵۳۷۵۱۳۱۰:۴۳:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
در جایی که زورم نمی رسد سعی می کنم از راه بهتری که به خانواده ام اسیب نرسد وارد می شوم
ناشناس۲۵۳۷۶۶۸۱۲:۲۲:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
انسان عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه نتیجه توافق سعد اباد و برجام نافرجام تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن شده است.
ناشناس۲۵۳۷۷۲۸۱۲:۵۶:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
برجام نشان داد که هزینه سازش از مقاومت بیشتر است و اسیب بیشتری به معیشت مردم وارد می شود.
ناشناس۲۵۳۷۷۲۳۱۲:۵۴:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
زورمون خیلی بیشتره اگر خائن ها.. این یک دوم هم نمیخواهیم زور به کسی بگوییم آنها زور می گویند
ناشناس۲۵۳۷۷۵۳۱۳:۰۶:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
فعلا که زورمون رسیده و نفتمون رو پس گرفتیم!!
ناشناس۲۵۳۷۵۶۵۱۱:۱۶:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
با منطق اینها در خانه آنها می خواهیم یک متر زمینشان را بگیریم حتما می‌دهند چون زورگو هستیم خخخخ
ناشناس۲۵۳۷۷۸۹۱۳:۳۲:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اونایی که خوش خیالند رژیم اسراییل پس از ده سال تجاوز به کشورهای عربی به کمک غربی ها سه تا کارخونه اتمی احداث کردگرچه این به کمک غربی ها بود ولی دانشمندان آنها ابراز تعجب میکردند که چگونه اسراییل بعد از سال توانسته کارخونه هسته ای بزنند
ناشناس۲۵۳۷۴۴۸۱۰:۰۳:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یعنی اینقدر نادان هستیم که هنوز نفهمیدیم از هسته ای شروع می شود تا به منطقه و توان نظامی برسند تا لیبی و عراق و اوکراینی کردن ایران را انجام دهند؟
ناشناس۲۵۳۷۴۹۸۱۰:۳۶:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
جنگ هشت ساله عراق با ایران هم روزی تمام شد هنوز بیست سال کلنجار هسته ای و غیرهسته ای مان با دیگران کفایت نمی کند.
ناشناس۲۵۳۷۸۱۵۱۳:۴۶:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کشورهای بزرگ دنیا بر سر توانمندی های استراتژیک خود از جمله هسته ای و موشکی و غیره هرگز مذاکره نمی کنند.
ناشناس۲۵۳۷۸۳۲۱۳:۵۶:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
در جنگ با عراق پیروز شدیم زیرا مقاومت کردیم و حتی یک وجب از خاک خود عقب نیامدیم اما در بحث هسته ای عقب نشینی می کنیم و اجازه نمی دهیم ثمره مقاومت را بچینیم.
ناشناس۲۵۳۷۸۴۴۱۴:۰۱:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ببخشید شرمنده که ما از برجام خارج شدیم و آمریکا رو تحریم کرده و بر علیه آمریکا قطعنامه صادر کردیم، واقعا ببخشید همش تقصیر خودمونه!!!
ناشناس۲۵۳۷۵۴۹۱۱:۰۸:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
این نشون می‌ده ظاهرا روحانی و ظریف ۸ سال راه رو اشتباه رفتن و امتیاز دادن یکطرفه راه به جایی نمی‌بره!!! اگه همون راه مقاومت رو رفته بودیم الان خیلی جلوتر بودیم!!!
ناشناس۲۵۳۷۸۳۳۱۳:۵۷:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
ناشناس۲۵۳۷۳۳۰۰۸:۵۱:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تا کنون صدها میلیارد دلار صرف غنی سازی شده است. پولهایی که با آنها می توانستیم زیر ساخت های کشور را در حد یک کشور اروپایی نوسازی کنیم.
ناشناس۲۵۳۷۳۷۸۰۹:۲۴:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هر وقت استقلال کشور و دانش بومی آن را فهمیدی که دشمن خودت نمی خواهد داشته باشی بیا بحث کن
ناشناس۲۵۳۷۴۰۶۰۹:۳۹:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دانشی که نفعی به کشور نرساند، فایده ای هم دارد؟
ناشناس۲۵۳۷۴۵۴۱۰:۰۹:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یکسری برو در بیمارستان ها تا نفعش را ببینی
ناشناس۲۵۳۷۵۱۹۱۰:۴۷:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
واقعا خندت نمیگیره از این جواب؟ چند درصد به این تکنولوژی توی بیمارستان نیاز دارن و اونطرف معادله چند نفر زندگیشون نابود شده؟!
ناشناس۲۵۳۷۵۸۹۱۱:۲۷:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خنده ات از روند درمان می گیرد؟ یکسری هم برو در بخش کشاورزی!!خود تحقیرها
ناشناس۲۵۳۷۶۷۱۱۲:۲۶:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
رادیو داروی بیش از یک میلیون بیمار توسط صنعت هسته ای تولید می شود البته صنعت هسته ای در شیرین کردن اب و تولید برق و کشاورزی و غیره هم کاربرد فراوانی دارد.
مهران۲۵۳۷۵۳۲۱۰:۵۶:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اولا هسته ای که هیچی حتی یه ادامس هم نباید اجازه بدی دشمنت به زور ازت بگیره حتی یه خودکار رو هم نباید اجازه بدی دشمنت به زور ازت بگیره چون دفعه بعدش به خودکار راضی نمیشه و لباست رو ازت طلب میکنه ثانیا نفعش همین است که نمیخوان ایران بهش دست پیدا کنه نفعش هم سوخت بیست درصد برای تولید رادیوایزوتوپ های داروهای بیماران سرطانی است که حاضر نشدن به ایران بدن نفعش در اینده هست نفعش در زمانی است که مشکل اب دنیا سنگین بشه اون موقع اب دریاها رو باید شیرین کرد حتما اون موقع باید التماس اب هم بکنیم
ناشناس۲۵۳۷۴۱۵۰۹:۴۳:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غنی سازی 90 درصدی جز کاربرد بمب چه کاربرد دیگری دارد؟
ناشناس۲۵۳۷۴۵۰۱۰:۰۴:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
همان کاربردی که برای کدخدایت دارد و کم هم نیست
ناشناس۲۵۳۷۷۲۹۱۲:۵۷:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
وقتی با برجام و بی برجام تحریم هستیم همان بهتر که بمب اتم بسازیم حداقل امنیت ملی مون 100 درصد تامین می شود.
ناشناس۲۵۳۷۴۲۰۰۹:۴۴:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
استقلال یعنی در انزوا بودن؟؟؟!!
ناشناس۲۵۳۷۴۵۳۱۰:۰۸:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دکی جون مشکل شما با ونزوئلا کوبا سوریه و.. چی بود؟ تا به انزوای شما برسیم!
ناشناس۲۵۳۷۴۴۲۱۰:۰۰:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آلان فقط ما استقلال داریم توی دنیا؟
ناشناس۲۵۳۷۴۱۱۰۹:۴۱:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ارز رانتی و تورم زا را در این 3 سال نمی دادید همان زیر ساخت را می توانستید درست کنید در ضمن هزینه صدها میلیارد دلار در این صنعت هم جوک خوبی بود
ناشناس۲۵۳۷۴۹۳۱۰:۳۵:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
برای تقی زاده ها هیچ نفعی ندارد چون نانشان در نوکری هست حتی به قیمت واگذاری نوامیس
ناشناس۲۵۳۷۵۴۱۱۱:۰۵:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یک هزینه مستقیم داریم یه هزینه غیر مستقیم که همان عدم صادرات نفت و تجارت با دنیا و و و میشه چند صد میلیارد بلکه بیش از هزار میلیارد دلار
ناشناس۲۵۳۷۶۰۶۱۱:۳۴:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
شما فعلا با تبلیغ عدمfatfخوش باش که می گفتند تجارت با دنیا می خوابد
ناشناس۲۵۳۷۵۵۹۱۱:۱۳:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یعنی الان که حذف شد در سه سال همه زیرساخت ها درست میشه؟؟ چرا مغلطه می کنید. دیدید که حذف ارز به قول شما رانتی چه گرونی ایجاد کرد و ملت را بیجاره تر از قبل کرد
ناشناس۲۵۳۷۵۹۴۱۱:۳۰:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هر حراجی درد خودش هم دارد برو آخر 8 سال بیا مغلطه هم حرف شما بود که مقایسه نابجا و بی ربط کردید و یک صنعت کشور را...!
ناشناس۲۵۳۷۵۵۶۱۱:۱۱:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
صدها میلیارد دلار!؟!؟!؟ حالا زمان روحانی و ظریف که هسته‌ای تعطیل شد چرا ما به جای اینکه شبیه کشورهای اروپایی بشیم شبیه افغانستان شدیم!؟
فرزاد۲۵۳۷۵۸۶۱۱:۲۷:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اولاً این اعداد را از کجا اوردی؟ ثانیاً مگر همه چیز پول و مادیات است ؟ پس عزت نفس ما چه میشود ؟ ما حاضریم مثل ماه رمضان گرسنگی بکشیم ولی عزت مملکتمان ذره ای کم نشود ثالثاً انرژی هسته ای بهانه است و تازه اول هجوم غرب به ما است، اگر در این قضیه کوتاه بیاییم گام به گام تمام چیزهای ما را میگیرند چون انها تحمل ایران قوی را ندارند خواه ایران اسلامی باشد خواه ایران غیر اسلامی. ایا این همه نمونه های درس اموز در دنیا دیدید و باز هم شیرفهم نشدید؟
ناشناس۲۵۳۷۳۳۱۰۸:۵۲:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کشوری که برای 200 سال گاز دارد نیازی به انرژی هسته ای ندارد.
ناشناس۲۵۳۷۳۸۱۰۹:۲۶:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
احیانا شما جز همان نوادگان دوره قاجار نیستی که می‌گفتند نفت می‌خواهیم چی کار؟در ضمن انرژی هسته ای همانند نفت فقط برای تامین انرژی نیست و بخش ریز آن تامین انرژی هست
ناشناس۲۵۳۷۴۰۹۰۹:۴۰:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اگر یک سال پیش پیش نویس مذاکرات عراقچی با 4+1 امضا می شد، اکنون کشور در این موقعیت اقتصادی و سیاسی قرار نداشت.
ناشناس۲۵۳۷۴۵۲۱۰:۰۷:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خیلی پررو هستید که دوباره می خواهید یک توافق خیانتی دیگر بکنید به شکل غیر قانونی وقتی قانون آژانس شفاف هست که دوباره دبه شود در ضمن اول برو اقتصاد یاد بگیر تا سوتی ندهی
ناشناس۲۵۳۷۵۵۸۱۱:۱۲:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دقیقا از این هم بدتر بود! مثل برجام که شرایط ما رو از قبل از برجام بدتر کرد!!
ناشناس۲۵۳۷۶۷۳۱۲:۲۹:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اگر روحانی و ظریف و عراقچی بر سرکار بودند توافق کرده بودند و حالا همانند سال 94 برای لغو تحریم ها به دشمن التماس می کردند و اوضاع اقتصادی به مراتب بدتر بود.
ناشناس۲۵۳۷۳۸۴۰۹:۲۹:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هدف چیز دیگری است!!!
ناشناس۲۵۳۷۵۰۰۱۰:۳۶:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
لابد منظورت همان توافقات همیشگی غرب زده ها هست؟
موعود۲۵۳۸۸۷۷۰۷:۳۰:۰۲ ۱۴۰۱/۳/۲۲
درسته هدف غرب چیز دیگری است و اونهم عزت و استقلال و حتی تجزیه ایرانه!!
ناشناس۲۵۳۷۵۶۲۱۱:۱۵:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آمریکاییها با این همه نفت و گاز و ادعای برنامه‌ریزی یه ذره از شعور شما رو ندارن که هسته‌ای به چه دردشون می‌خوره!!
ناشناس۲۵۳۷۳۳۴۰۸:۵۶:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هسته ای کشور را به آستانه دردناکی اقتصادی و اجتماعی رسانده است.
ناشناس۲۵۳۷۴۰۷۰۹:۳۹:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
یا 20 سال با بین المللی کردن مسئله داخلی ایران؟ که به شکل سینوسی اقتصاد را نابود کردید
ناشناس۲۵۳۷۵۶۶۱۱:۱۶:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مطمئنی!؟ آخه هسته‌ای که کلا زمان روحانی تعطیل شد، پس چرا شرایط بدتر شد!؟!؟
ناشناس۲۵۳۷۶۷۴۱۲:۳۰:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
عمده مشکلات کشور بدلیل سوء مدیریت اصلاح طلبان در 34 سال بعد از انقلاب است به هسته ای مربوط نیست.
ناشناس۲۵۳۷۶۷۶۱۲:۳۲:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی که برنامه هسته ای نداشتیم چرا قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین چندین برابر شد و تورم و شاخص فلاکت رکورد زد ؟!
ناشناس۲۵۳۷۳۳۵۰۸:۵۸:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مردم و وضعیت اقتصادی کشور هم که هیچ.....
ناشناس۲۵۳۷۵۷۱۱۱:۱۸:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ببخشید شما در ایران زندگی می‌کنین!؟!؟ آخه همه مردم ایران فواید برجام و چند برابر شدن قیمت ارز رو با گوشت و استخوان درک کردن!!! باید دنبال یه راه دیگه بود!!
من۲۵۳۷۶۳۵۱۱:۵۷:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اگر انرژی هسته ای را تعطیل کنیم همین مردم و فرزندانشان در اینده دولت کنونی را لعن و نفرین میکنند که (چرا در برابر فشار غرب کوتاه امدید،چرا منفعت بلند مدت را فدای منفعت کوتاه مدت کردید حالا بعضی از مردم به وضع اقتصادی اعتراض داشتند شما چرا کوتاه امدید) ایا شما خیال میکنید کشورهای دیگر، حتی جهان سومیها تحقیقات هسته ای انجام نمیدهند؟ همه دنیا این کار را انجام میدهند ولی مخفیانه (در این کشورها منافقین خلقی وجود ندارد که خائنانه فعالیتهای هسته ای کشورشان را به غربیها گزارش دهد)
ناشناس۲۵۳۷۷۳۱۱۲:۵۸:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ایندگان برای همین کار ما به بدی از یادمان می‌کنند که به چه حقی بتن ریختید و دانش کشور را محدود که دشمن را راضی نگه دارید؟
ناشناس۲۵۳۷۳۳۹۰۸:۵۹:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مشکل این است که مذاکره و توافق را با سازش یکی می دانید. این است بدبختی این ملت. ظاهرا نفس شما از جای گرم می آید. از حال و روز ملت بی خبرید. ما با نظر اصلاح طلبان موافقیم؛ در برابر آمریکا شاید بشود ایستاد اما در مقابل کل دنیا هیچ کشوری نمی تواند بایستد. از گفتار عامه اصلاح طلبان اینگونه بر می آید که "نباید بهانه به دست آمریکا داد تا به وسیله آن دنیا را علیه ما تحریک و متحد کند" و شما یک بار در زمان احمدی نژاد این اتحاد جهانی را علیه ایران تجربه کردید خواهش این است که دوباره آن را تکرار نکنید و الا باید به توافقی بسیار بدتر از برجام تن دهید. اتفاقات امروز نتیجه برجام نیست بلکه نتیجه اقداماتی است که احمدی نژاد انجام داد
ناشناس۲۵۳۷۶۳۲۱۱:۵۴:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
نتیجه 20 سال قبل که آقایان اصلاح طلب رفتند با 3 کشور اروپایی و خارج از چارچوب آژانس نشستند و توافق کردن که کل آن را پلمپ کنند یعنی فکر کن در هیچ حای قانون آژانس این را ندارد که صلح آمیز باشد و پلمپ کرد و از همان روز شروع شد تا به برجامی برسیم که آن چند تا شدن 6 کشور در ضمن تحریم زمان احمدی نژاد هم باز همان اصلاح طلب ها با آشوبی که راه انداختند ایجاد شد
ناشناس۲۵۳۷۶۸۶۱۲:۳۶:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دولت احمدی نژاد در اوج تحریم ها در سالهای 90 و 91 حدود 180 میلیارد دلار نفت فروخت و ارز حاصله را به کشور اورد اما وقتی با برجام در مقابل امریکا کوتاه اومدیم صادرات نفت به صفر رسید و اقتصاد مملکت ته دره رفت و نرخ دلار و طلا و مسکن و خودرو و غیره 10 برابر شد.
ناشناس۲۵۳۸۹۸۲۰۸:۵۱:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۲۲
بله در زمان احمدی نژاد تحریم بسیار رقیق بود. تحریم های اوباما و ترامپ خیلی متفاوت بود. اونوقت یک میلیون و دویست هزار بشکه نفت آزادانه فروخته می شد. البته 180 نباید عدد درستی باشه اما پس چطور اونهمه دلار بالا رفت؟
ناشناس۲۵۳۷۳۴۵۰۹:۰۴:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
همش دو دوربین خاموش کردن
ناشناس۲۵۳۷۳۸۸۰۹:۳۱:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
27 دوربین
ناشناس۲۵۳۷۳۴۹۰۹:۰۴:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
الزاما همه کسانی که نقد میکنند اصلاح طلب نیستند . تقریبا 10 سالی هست دیگر طیفی به نام اصلاح طلب وجود ندارد .
ناشناس۲۵۳۷۴۳۰۰۹:۵۰:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
بیا این هم از این طیف کی بود کی بود من نبودم همیشگی
ناشناس۲۵۳۷۵۷۳۱۱:۱۹:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ببخشید پس ۱۰ سال پیش روحانی با حمایت کی رای آورد!؟!؟
ناشناس۲۵۳۷۶۸۸۱۲:۳۷:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
فقط اصلاح طلبان هستن که همچنین مواقعی ناله و گریه می کنند و لاغیر.
امیر حسین سلطان/تهران۲۵۳۷۳۵۰۰۹:۰۴:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
جناب رجائی خودتان را گول نزنید! ناله ها(به تعبیر شما) اگر هست صرفا از آن اصلاح طلبان نیست. این روزها ناله و آه و فغان از قاطبه ملت تان بلند شده است. وجدانا تا کی می خواهید بر واقعیات ملموس و قابل مشاهده بدون نیاز به هر عینک یا تلسکوپی با اینگونه مطالب تکراری و مبتنی بر ذهنیتی خارج از منطق و استدلال لازم و کافی چشم بپوشید؟! دیگر بس است. نادیده گرفتن اصل منافع ملی در سراسر مطالب تان موج می زند. تا کی باید تاوان اینگونه رویکردهای تکروانه و بدون انعطاف را بر دوش اکثریت یک ملت عاشق وطن و دین و انقلاب و نظام برخاسته از آن سنگین و سنگین تر نماییم. اصلا اوباما و اخلاف و اسلاف اوباما همه بد و بدتر و ما فقط خوب ایم و واقعا هم صد در صد همینطور هم باشد چرا خودمان تیشه به ریشه خودمان می زنیم؟ چرا از وقت و انرژی و زمان و هزینه های هنگفت بر باد رفته طی بیش از 20 سال اخیر به خود نمی آییم و همچنان با اتهام زنی به بخش اعظمی از جامعه خودمان اصرار به ادامه راهی هستیم که هر روزتر بیشتر و بیشتر اقتصاد ومعیشت را بر ملت مان سخت تر و سخت تر و تا حد غیرقابل تحمل به پیش می برد؟! لطفا عادلانه تر و منصفانه تر و واقع بینانه تر به آنچه در 20سال اخیر عایدمان شده است بنگرید! همین و بس!
ناشناس۲۵۳۷۵۵۲۱۱:۰۹:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
واقعیت این هست که شماها همچنان می خواهید با توافقات با خارج از کشور اقتصاد را درست کنید و مانند همیشه دوباره بر می گردید سر جای اول مشکل اول همین هست
ناشناس۲۵۳۷۵۸۲۱۱:۲۴:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
داداش دو صفحه مطلب نوشتی اما یه چیز ساده رو متوجه نشدی!!!!! ناله و شکایت مردم اگر هست که به حق هم هست بخاطر شرایط اقتصادی هست که اتفاقا بانیان اون همین اصلاحطلبان بودن، اما ناله اصلاحطلبان بخاطر مقابله به مثل ایران هست که اتفاقا مردم حامی این اقدامات هستن همونطور که در توقیف نفتکش یونان یا موشکباران مرکز موساد در عراق یا .... حمایت کردن و خواهند کرد!!
ناشناس۲۵۳۷۶۹۴۱۲:۳۹:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مشکلات اقتصادی کشور و معیشتی مردم نتیجه 20 سال مذاکره بی حاصل با دشمنان است و اصلاح طلبان سردمدار مذاکره بودند و هستند.
بی نام و نشان۲۵۳۷۳۵۱۰۹:۰۷:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ما آماده ایم برای کشته شدن تا از شر گرانی و مرگ تدریجی راحت شویم . تخته گاز پیش بسوی هسته ای شدن.
ناشناس۲۵۳۷۳۸۳۰۹:۲۸:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خخخه اشتباه به عرضتان رساندن چون وقتی تکلیفتان مشخص شود دیگر دنبال گدایی از دیگران نمی روید و مجبور می شوید درست کشور را اداره کنید آن وقت رفاه در کشور پدیدار می شود
ناشناس۲۵۳۷۵۷۶۱۱:۲۱:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ولی برعکس این دولت آمده تا اقتصاد را از درون درست کند و دارد یکی یکی برنامه هایی که داده را اجرایی می کند و با تمام شدن باج هسته ای خیال همه راحت می شود و سریعتر این اقتصاد درست می شود
ناشناس۲۵۳۷۸۰۹۱۳:۴۳:۴۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
رسمیت بخشیدن به گرانی ۴۰۰ درصدی روغن خوراکی و ۱۰۰ درصدی سه قلم دیگر که لابد بر گرانی سایر اقلام تاثیری ندارد!!! اصلاح از درون است؟
ناشناس۲۵۳۷۸۳۹۱۳:۵۹:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دولت روحانی چرا بی سر و صدا ارز ترجیحی بیش از 20 قلم کالا از جمله گوشت و برنج را در 3 سال گذشته حذف کرد و یارانه به مردم نداد ؟!
ناشناس۲۵۳۷۸۴۶۱۴:۰۲:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
افزایش قیمت گندم و روغن و غیره جهانی و در اثر جنگ اوکراین است در همین کشور همسایه دوبی روغن 8 درهمی 40 درهم شده و ترکیه هم روغن 800 گرمی به پول ایران 95 هزار تومان است.
ناشناس۲۵۳۷۹۴۸۱۵:۱۳:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
برای رسیدن به هدف باید اولش سختی بکشی، یا شاید هم فکر کردی با سرکوب قیمتی به جایی هم می رسی؟
منصف۲۵۳۷۹۵۰۱۵:۱۵:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
گرانی روغن و اقلام دیگر را دیدید ولی اضافه شدن یارانه ها را ندیدید؟ گرانیها را دیدید ولی جلوگیری از قاچاق توسط قاچاقچیان که لقمه را از دهان هموطنان خود میگیرند و تقدیم خارجیها میکنند را ندیدید؟ گرانیها را دیدید ولی عامل اصلی ان که تحریم بدون دلیل منطقی غربیها علیه ما و علیه خواسته به حق ماست ندیدید؟ کاش چشمان و گوشهای ما همه واقعیتها را ببینند، نه اینکه گزینشی ببینند و بشنوند.
ناشناس۲۵۳۷۳۵۸۰۹:۰۹:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
20 سال قبل که این طیف آشوب گر و تحریم خواه رفتند مذاکره با چند کشور مجوز حکومتی داشتند که پلمپ کنند یا دولت وقت خود آن را اجرا کرد؟
ناشناس۲۵۳۷۳۵۹۰۹:۰۹:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آقا ول کنید این اصلاح طلبان را، اولا که ما چیزی به اسم اصلاح طلب نداریم، ثانیا اگر هم داریم که در قدرت نیستند برادر ، خودتان هستید و خودتان ، ببینید چه گلی به سر مملکت می زنید
ناشناس۲۵۳۷۶۹۹۱۲:۴۲:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصلاح طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردمو نابود کردند حالا باید سکوت کنند تا دولت خرابکاری های 8 سال گذشته را اواربرداری و بازسازی کند اما متاسفانه سکوت نمی کنند و نسخه غلط می پیچند.
ناشناس۲۵۳۷۸۸۸۱۴:۲۰:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصلاح طلبان تمام بانکها وواردات کشور دستشان است عواملشان هم دروزارت اقتصاد وبانک مرکزی وگمرک ومناطق آزادوشرکتهای خصولتی و...کارشکنی ها ونفوذ لازم را انجام می دهند
ناشناس۲۵۳۷۹۲۶۱۴:۵۲:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دوست عزیز! یعنی اصلاح طلبان روغن نباتی را ۴۰۰ درصد گران کردند؟! بابا دست مریزاد!!!
ناشناس۲۵۳۸۶۹۶۰۰:۳۷:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۲۲
گندی که اصلاح طلبان زدند قجرها نزدند قیمت ارز را 10 برابر گران کردند.
ناشناس۲۵۳۸۰۰۴۱۵:۳۹:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ما ول کردیم اونا ول نمی‌کنن
ناشناس۲۵۳۷۳۶۳۰۹:۱۲:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
خیلی جالب هست تحریم بشوید بتن بریز بمب اتم نساز بیشترین بازرسی جهان داشته باش در سازمان جاسوسگر و فشار آورنده هنوز باشی و با خام اندیشی فکر کنید آنها دنبال همکاری با ما هستند عجب سیاستمدارانی دارد ایران!
ناشناس۲۵۳۷۳۷۷۰۹:۲۲:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آقای رجایی! اونها نظرات خود را گفتند شما هم نظراتت را بگو. بی احترامی و تحقیر چرا؟! اتهام عجز و لابه چه معنایی دارد؟
ناشناس۲۵۳۷۴۲۷۰۹:۴۸:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
نظر تنها نمی دهند بلکه دنبال تسلیم کردن ایران هستند وقتی در دستگاه حضور داشته باشند حتی با گروگانگیری از مردم آن را دنبال می کنند
سعید۲۵۳۷۴۲۸۰۹:۴۹:۴۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دوباره تحریم ها کاغذ پاره شد؟!!
ناشناس۲۵۳۷۵۹۵۱۱:۳۰:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اونی که می‌گفت تحریم کاغذ پاره‌ست دیگه رفته!! حتی اونی که می‌گفت آب خوردن ما هم به تحریم ربط داره هم دیگه رفته!! امیدواریم دوران افراط و تفریط در کشور تموم شده باشه!!
ناشناس۲۵۳۷۷۰۲۱۲:۴۳:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
ناشناس۲۵۳۷۴۸۴۱۰:۲۸:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ما دولت روحانی را بعنوان دولت اصلاح طلب قبول نداریم.دولت اصلاح طلب دولت خاتمی بود که بهنرین عملکرد اقتصادی را در تمام دوران بعد از انقلاب داشت
ناشناس۲۵۳۷۶۲۹۱۱:۵۲:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اینکه شما چی رو قبول داری مهم نیست، واقعیت اینه که همه اصلاحطلبان حتی همون خاتمی از روحانی حمایت کردن!!
ناشناس۲۵۳۷۷۰۵۱۲:۴۵:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و اختلاس شهرام جزایری و پذیرش سهم 9 درصدی ایران از دریای خزر در دولت خاتمی اتفاق افتاد و برای واگذاری جزایر تنب کوچک و بزرگ با امارات هم مشغول مذاکره بودند.
ناشناس۲۵۳۷۹۶۸۱۵:۲۴:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
پرونده شهرام جزایری انگشت کوچیکه پرونده هلدینگ یاس هم نمیشه
ناشناس۲۵۳۸۶۹۸۰۰:۳۸:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۲۲
خسارت کرسنت زنگنه بیش از 53 میلیارد دلار است.
ناشناس۲۵۳۷۷۰۸۱۲:۴۶:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۲۱
روحانی با حمایت تمام قد خاتمی و هاشمی سوار بر قدرت شد و مملکت را به فنا داد.
ناشناس۲۵۳۷۷۴۴۱۳:۰۱:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
شماها مدعی بودید که دولتتان تدارکاتچی هست و دولت قبل هم تکرار می کرد پس بهترین دوران را هم نفرمایید!!
ناشناس۲۵۳۸۰۲۹۱۵:۵۳:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
و همون خاتمی بود که با دلارهای سعودی و با کمک و طرحهای بنیاد سوروس طرح براندازی نظام را در سال ۸۸ رقم زد
صمصام۲۵۳۷۴۹۶۱۰:۳۵:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آقای رجایی لطفا این پاسخ هوشمندانه را با در نظر گرفتن وضع معیشت و زندگی ملت ایران انجام دهید فراموش نکنید چه بخواهید و چه نخواهید و به هر دلیل متاسفانه وضعیت اقتصاد و معیشت مردم ایران همواره جز لاینفک تبعات موضوع هسته ای ایران است
ناشناس۲۵۳۷۴۹۷۱۰:۳۶:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
همه حیات ملت رو به صنعت هسته ای گره زدن اشتباهی نا بخشودنی است.
ناشناس۲۵۳۷۵۹۱۱۱:۲۸:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
متاسفانه دولت قبل حتی آب خوردن رو به هسته‌ای گره زد و همینی شد که می‌بینیم!! هم چرخ زندگی مردم باید بچرخه هم چرخ سانتریفیوژ آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنم .... مردم یادتان هست!؟
ناشناس۲۵۳۷۷۱۱۱۲:۴۷:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
حیات ملت را به مذاکره گره زدن اشتباه فاحشی بود که در 8 سال گذشته صورت گرفت.
ناشناس۲۵۳۷۵۷۷۱۱:۲۱:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تا وقتی توی جای گرم ونرم نشستید و حال یک سرپرست خانواده را وقتی شرمنده خانوادش میشه را نمیفهمید.....تکليف معلومه.
ناشناس۲۵۳۷۷۱۳۱۲:۴۸:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غربگدایان اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۲۵۳۷۸۱۷۱۳:۴۷:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اتفاقا تفاوت دولت قبل که هنگام سیل عید سال ۹۸ تشریف برده بودن قشم برای تعطیلات با این دولت که روزهای جمعه سفر استانی می‌ره دقیقا همینه!! وقتی رئیس دولت صبح جمعه متوجه بشه بنزین گرون شده خیلی فرق داره تا اینکه رئیس دولت از چند ماه قبل برای حذف ارز ترجیحی برنامه‌ریزی کنه، حداقل اینه که ۲۰۰نفر کمتر کشته شدن و چندهزار میلیارد تومن به کشور خسارت نخورد!! بقیه مسائل هم همینه!!
ناشناس۲۵۳۷۵۸۴۱۱:۲۴:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصطلاح طلبان دروغگو هستندکشوررابه نابودی میکشندروحانی اقتصاد رانابودکردهسته ای کشور ابرای همیشه قدرتمندمیکندخوب باید هزینه اش هم پرداخت کرداشکالی ندارد
ناشناس۲۵۳۷۶۰۳۱۱:۳۳:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کشور نباید عقبگرد کند و یکبار دیگر گرفتار فصل ۷ منشور ملل شود که هزینه‌های گزاف به مردم تحمیل می‌کند.
ناشناس۲۵۳۷۷۱۷۱۲:۴۹:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
قطعنامه 2231 که پیوست برجام است و قطع نامه های قبلی در اون تجمیع شده تحت فصل 7 منشور سازمان ملل است.
ناشناس۲۵۳۷۷۶۲۱۳:۱۱:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
کشور در 8 سال گذشته 200 سال به عقب رفت.
حسن۲۵۳۷۶۰۷۱۱:۳۵:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
دعوای بی حاصل اصلاح طلب و اصول گرا را فراموش کنید و فکری به حال ملت کنید! این دست مطالب که به نظر می رسد با هدف توجیه شکست ها و فرار از مسولیت ها منتشر می شود مصداق نمک به زخم مردم پاشیدن است و اثر معکوس خواهد داشت.
ناشناس۲۵۳۷۸۳۷۱۳:۵۸:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
شما مطلب رو بد متوجه شدی، اینکه دعوای جناحی نیست، دعوای گروه واداده ترسو و گروهی که به فکر منافع کشوره هست!! ترسوها می‌گن هرکاری کردن ما کاری نکنیم که ناراحت نشن، اونایی که به فکر منافع و آینده کشور هستن می‌گن اگه عکس‌العمل متقابل نشون ندیم به حقمون نمی‌رسیم مثل نفتکش یونان، خب درست می‌گن دیگه!!
ف.خ۲۵۳۷۷۰۱۱۲:۴۲:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تا کی می خواهید مباحث جناحی را پیش بکشید؟ تا زمانی که ملت و حکومت یکپارچه نباشند و به این دودستگی ها دامن بزنیم و اراده و همت جمعی برای بهبود اوضاع وجود نداشته باشد، چیزی تغییر نمی کند.
ناشناس۲۵۳۷۸۳۰۱۳:۵۴:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اتفاقا اگه دقت کرده باشی هدف این مقاله هم همینه که چرا هر وقت ملت تصمیم می‌گیره راه درست رو بره یه عده شروع به ناله کردن و ایجاد دو دسته‌گی می‌کنن!؟
ناشناس۲۵۳۷۷۵۰۱۳:۰۴:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
نظر مردم در این ماجرا کجاست؟ چرا کسی نظر من شهروند را در مورد کشور نمی پرسد؟
ناشناس۲۵۳۷۷۸۲۱۳:۲۷:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
جای نگرانی نیست همین مسیر ندانم کاری را با تهمت و توجیه ادامه بدهید چون اصولا چیزی بنام مسولیت و پاسخگویی بعداز اشتباهات نیست .
ناشناس۲۵۳۷۸۲۶۱۳:۵۲:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۲۱
مسیر ندانم کاری که به برجام منتهی شد، الان مسیر عوض شده!! نفتکش بگیرن نفتکش می‌گیریم، اونا هم سریع پس می‌دن!!
ناشناس۲۵۳۷۸۶۹۱۴:۱۰:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصلاحطلبان ديگه تمام شدند الان مركز فتنه سلطنت طلبان مرتجع هستند.
حسینی۲۵۳۷۹۱۵۱۴:۴۲:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۲۱
این بدبخت فلک زدها چون برای تفریح رفتن زندگیشان به خطر می افتد شروع به اه وناله میکنند
ناشناس۲۵۳۷۹۴۶۱۵:۰۹:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۲۱
غرب فقط زبان زور می فهمد، دلیل: آزادی کشتی کریس وان ایران پس از عمل متقابل ایران، آزادی کشتی توقیف شده ایران توسط یونان نوکر صفت پس از توقیف دو کشتی آنها.
ناشناس۲۵۳۷۹۷۶۱۵:۲۷:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
آمریکا و غرب کیلویی چنده ما که تحریمم بیاین هر کاری دلتون میخواد بکنید تمام
معلم تاریخ۲۵۳۸۰۲۵۱۵:۵۰:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۲۱
ایران باید خود را برای جنگ سرنوشت ساز با اسرائیل و امریکا اماده کند.تاریخ بعدا در اینمورد قضاوت خواهد کرد امام ره فرمودند حفظ نظام اوجب واجبات است.
ناشناس۲۵۳۸۳۴۰۱۹:۴۳:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۲۱
تمام بدبختی ها ومشکلات ایران وملت براثر وجودخائنین غربگداست.
ناشناس۲۵۳۸۳۹۵۲۰:۱۵:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اینها بز دل سیاسی اند، هی میگن می ترسیم و می لرزیم، برید جهنم یه جای گرم پیدا کنید... ترسوها!!
ناشناس۲۵۳۸۴۴۳۲۱:۰۰:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۲۱
اصلا فرض روحانی اشتباه کرد ظرف کاربلد نبود اگه ما در برجام ضرر میکردیم امریگا چرا خارج شد؟ حالا میرسیم اگه برجام بده چرا اقای رییسی ۴۰نفر فرستاد وین برای احیاش؟ و اخرین مطلب شما که امریکا و اروپارو داشمن میدونید چرا باهاشون مذاکره میکنید؟
بهرام۲۵۳۸۴۵۸۲۱:۱۹:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۲۱
متاسفانه هموطنان من بجای اظهار نظر در مورد متن بالا فقط به همدیگر توهین میکنند
عباس گلی۲۵۳۸۸۱۵۰۵:۲۹:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۲۲
تنها راه نجات از دست آژانس وکشورهای زورگو خروج از NPTاست
ناشناس۲۵۳۸۸۸۴۰۷:۳۶:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۲۲
به کوری ترسو ها و غربگداها در مسیر درستی هستیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین