جدیدترین طراحی ویلا مدرن دوبلکس با محوطه سازی در ۲۰۲۲

گزارش بازرگانی،   4010319115

تکنیک ها و نکات جدید برای طراحی ویلای مدرن دوبلکس با محوطه سازی فوق العاده در شمال و تمامی نقاط ایران متناسب با بودجه ی شما توسط معماران حرفه ای

یکی از جذاب ترین انواع ویلاهایی که می توان این روزها طراحی کرده و برای ساخت آن اقدام کرد، طراحی ویلا مدرن دوبلکس با محوطه سازی لاکچری است. در حقیقت دوبلکس ساختن ویلا، ضمن آن که کاربری آن را ارتقا می دهد، باعث خواهد شد تا زیبایی و جلوه عمارت ویلایی نیز دو چندان شود. در این مطلب بر آن هستیم تا ببینیم جدیدترین طراحی ویلا مدرن دوبلکس با محوطه سازی آن چطور انجام شده و چه نکاتی در این خصوص باید مورد توجه قرار بگیرند.

با ما همراه باشید.

طراحی ویلا مدرن

طراحی ویلا مدرن با در نظر گرفتن متراژ زمین، سلیقه مشتری و همین طور سبک و سیاق ساخت منطقه ای، انجام می پذیرد. به یاد داشته باشید که نخستین گام در طراحی ویلا ، اندازه گیری فضا و پرداختن به طرحی است که مشتری در نظر داشته و پس از آن باید این طرح با استانداردها و بایدها و نبایدهای موجود، تطبیق داده شده و در نهایت یک طرح سه بعدی از پلان اولیه ارائه شود.

طراحی و ساخت ویلا

طراحی و ساخت ویلا شامل یک سری اقدامات اولیه به لحاظ اندازه گیری، ایجاد پلان، ایجاد طرح سه بعدی، بررسی طرح و رفع ایرادات، برنامه ریزی عملیات اجرایی و شروع به ساخت و ساز ویلا است. در صورتی که این مراحل به دست تیم های حرفه ای سپرده شده و تک تک جزئیات آن با تکنیک ها و استانداردهای روز دنیا پیش برود، در کمترین زمان و صرف کمترین هزینه به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.

طراحی و ساخت ویلا در شمال

برای طراحی و ساخت ویلا در شمال، باید استانداردهای منطقه ای مخصوص به آن رعایت شود. ویلاسازی در شمال کشور، به لحاظ شرایط منطقه ای و جغرافیایی با مسائل مربوط به خود همراه بوده و توصیه می کنیم که پیش از انتخاب زمین و خرید آن و همین طور پیش از شروع به ساخت و ساز، حتما از مشاوره حرفه ای در این خصوص بهره ببرید.

طراحی داخلی ویلا مدرن

به جز طراحی بیرونی و اصلی ویلاهای مدرن، اهمیت زیادی دارد که به طراحی داخلی ویلا مدرن نیز به همان اندازه پرداخته شود. در حقیقت برای آن که بتوان بهترین بهره برداری از یک عمارت ویلایی دوبلکس را داشت، تک تک جزئیات مربوط به طراحی داخلی ویلا مدرن حائز اهمیت است.

در طراحی داخلی ویلا مدرن، پرداختن به بخش بندی فضا باید به درستی مطابق با اصول مدرنیته انجام شود. به طور مثال دیگر قائم به جداسازی دیواری آشپزخانه از فضاهای دیگر نبوده و ترکیب بندی یک آشپزخانه اوپن با فرمت ساده یا جزیره، می تواند به مدرن سازی فضای داخلی ویلای دوبلکس کمک کند. به همین شکل نیاز داریم که تمام اتاق خواب ها مستر طراحی شده و سرویس های بهداشتی داخل هر اتاق در نظر گرفته شود.

نمای ویلا دوبلکس مدرن

به سراغ نمای ویلا دوبلکس مدرن می رویم. چیزی که یک ویلای دوبلکس را با نمایی مدرن و متفاوت همراه می سازد، قطعا باید فاصله گرفتن از طراحی های کهنه و سنتی باشد. در این صورت لازم است که از سنگ های ساختمانی مدرن و با طرح های نوگرایانه استفاده کرده و ترکیب رنگ ها را نیز به همان اندازه متفاوت در نظر گرفت.

در حال حاضر سنگ ها و مصالح نمای ساختمانی بسیار جدید و مدرنی در بازار وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها، بهترین نمای ویلای دوبلکس مدرن را ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که یکی از بهترین تکنیک ها برای طراحی نمای ویلای دوبلکس مدرن، استفاده از نورپردازی اختصاصی است. به این معنا که شما باید برای نورپردازی نمای عمارت ویلایی نیز کاملا یک طرح جداگانه داشته و به وسیله نورپردازی به نمای ویلایی هویت خاص خود را ببخشید.

در اکثر مواقع نورپردازی می تواند به صورت مجزا جلوه و جذابیت فراوانی برای نمای ویلایی فراهم کرده و هویت کاملا نوگرایانه ای برای آن به وجود بیاورد.

محوطه سازی ویلا مدرن

بهره گیری از ابزار و المان‌هایی نظیر آبنما در کنار حوضچه‌ها یا استخرهای کوچک و طراحی شده، آلاچیق‌های چوبی، پرچین‌هایی که با گیاهان مختلف و رنگین زینت داده شده‌اند، سایه بان‌‌ها و آفتابگیرها و ساخت باغچه‌های پر گل و درختکاری‌های متناسب و همچنین قرار دادن باربیکیو در قسمتی از فضا، مهم‌ترین بخش از کار طراحی و محوطه سازی تلقی می‌شود. البته نحوه چینش، چگونگی انتخاب اجزا و طراحی و دیزاین هریک از آن‌ها علاوه بر هنر و تجربه طراح، سلیقه و دلخواه صاحب‌خانه و کارفرما را می‌طلبد و به طور کلی محوطه سازی به نسبت ذوق و تخصص طراح در امر دیزاین و متودهای مدنظر صاحب محوطه، متغیر خواهد بود.

پلان ویلا دوبلکس لاکچری

با طراحی پلان ویلا دوبلکس لاکچری، تمام قسمت های آن، با در نظر گرفتن مولفه های لوکس سازی و در عین حال رعایت استانداردهای ساخت و طراحی ویلا، لحاظ شده و در نهایت هر آن قدر که بتواند هویت لوکس تری به فضای ویلایی بخشید.

برای ساخت یک ویلای دوبلکس لاکچری، استفاده از جدیدترین سبک های لوکس سازی، توصیه می شود و برای این منظور باید حتما از تیم های طراحی ویلا خلاق استفاده کرد.

کلام آخر

گروه تخصصی گیردینو، ارائه دهنده انواع خدمات طراحی ویلا، طراحی ویلا مدرن دوبلکس، محوطه سازی ویلا و ...؛ بهترین پروژه ها در این خصوص را از صفر تا 100 انجام داده و می توانید پیش از هر گونه اقدامی از مشاوره تخصصی این گروه برخوردار شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین