سلبریتی های مجنون غرب و مسابقه فوتبال ایران و کانادا !

حسین رجائی،   4010301012 ۱۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
سلبریتی های مجنون غرب و مسابقه فوتبال ایران و کانادا !


  سلبریتی اساساً مفهومی غربی است شاید هم برای همین برخی از سلبریتی های ایرانی همیشه خود را وامدار غرب می دانند. این محصول غرب را معمولا دو عنصر پول و رسانه به همراه قدری نعمت های خدادادی (صدای خوب، چهره زیبا، اندام قوی و ...) تولید می کنند لکن در حقیقت آن چیزی که انسان را شهره آفاق میکند باید ارزش های انسانی و اکتسابی همانند اخلاق و ادب و دانش و مهربانی و ایثار و مجاهدت و ... باشد.

در سالیان اخیر با گسترش رسانه پر قدرت شبکه های اجتماعی، تبعاً کسب و کار سلبریتی ها هم پر رونق تر از گذشته شده است. در ایران گویا همین موضوع سبب شده تا برخی از سلبریتی های هنری و ورزشی، رسالت سنگین تری را بر دوش خود احساس کرده و علاوه بر حوزه حرفه ای خویش، به مسائل اجتماعی و سیاسی هم بپردازند و به صِرف شهرت و محبوبیت، احساس "همه چیز دانی" کنند.

البته مداخله در مسائل سیاسی و اجتماعی، حق آحاد مردم است ولی در مورد آن هایی که رسانه دارند و در عرصه عمومی صحبت می کنند ملاحظاتی وجود دارد. اول آنکه لااقل آنقدری مطالعه و تحقیق داشته باشند که بفهمند اگر بین رخداد بلایای طبیعی و شعار مرگ بر آمریکا رابطه ای وجود داشته باشد، نباید خود آمریکا دچار آتش سوزی های گسترده و طوفان های مرگبار گردد. دیگر آنکه بدون تحقیق درباره منبع و میزان صحت هر پیام و خبری، به منتشرکننده صرف آن در فضای مجازی و مسموم کننده اذهان عمومی بدل نشوند.

متأسفانه این دسته از سلبریتی های ما، بعضاً به تکرارکننده طوطی وار القائات رسانه های غربی و دولت هایشان تبدیل شده اند. مثلا عمری در انتقاد از مسابقه ندادن ورزشکاران ما با ورزشکاران اسراییلی، مرثیه ها می سرودند که: ورزش از سیاست جداست. تا اینکه موج تحریم های ورزش روسیه در جریان حمله اش به اوکراین نشان داد که نه فقط فوتبال و جودو و تکواندو، بلکه حتی مسابقات زیبایی گربه ها هم به سیاست ارتباط دارد! 

این روزها اما اتفاق جالب دیگری روی داده است. بعد از نهایی شدن مسابقه دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی کانادا، صدای برخی از دولتمردان و نمایندگان پارلمان این کشور درآمده و خواهان لغو این بازی شده اند. خواهان لغو بازی با کشوری شده اند که نه کشور دیگری را اشغال کرده و نه مردم دیگری را در محاصره دارد اما همین ها مسابقه ندادن با اسراییل را که موارد ذکر شده فقط بخشی از کارنامه سیاه جنایت بارش است گناه بزرگی می دانند! نکته جالبتر این است که رهبری این اعتراضات را اپوزسیون ایرانی ساکن در کانادا برعهده دارد. یعنی همان هایی که مدعی نجات مردم ایران هستند، می خواهند اینگونه به ملت ایران خیانت کنند. البته این چیز جدیدی نیست چون پیش از این هم خواهان تحریم کل ورزش ایران شده بودند و قبل تر از آن هم نقش مهمی در وضع همین تحریم های اقتصادی فعلی بر مردم ما داشته اند. حیرت آور است: امروز به آمریکا التماس می کنند که تحریم ها علیه ایران را افزایش دهد و فردا برای مردمی که دادشان از گرانی درآمده، دلسوزی می کنند و اشک تمساح میریزند!

اساسا تعریف آن ها از مردم ایران، آن اقلیتی است که در جهت خواسته ایشان برای تغییر حکومت تلاش می کند. بقیه باید آنقدر زیر فشار تحریم ها له شوند تا به این اقلیت بپیوندند. چند نفر از سلبریتی های ما را میشناسید که به این همه تزویر و دورویی مقامات کانادایی و ایرانی های ضدانقلاب مقیم آنجا واکنش نشان داده باشند!؟ چند نفر را میشناسید که یکبار هم که شده فحش محمودرضا خاوری را به جای مسئولان ما به مسئولان کانادایی بدهند که وی را پس نمی دهند!؟ 

نمونه اش همین آقای اصغر فرهادی که از قضا هر زمان اعتراضی در ایران در جریان است ایشان در یک جشنواره سینمایی بین المللی سخنرانی دارد (از جمله همین سه روز پیش در جشنواره کن) و از قضا علاقه وافری دارد که حتی اگر از او نپرسند هم، حتما جلوی غریبه های غربی برای اوج بدبختی و بیچارگی ملت ایران! مرثیه سرایی کند. آیا تا به حال شده که به تحریم های ظالمانه دولت های غربی هم اشاره ای کند!؟ شده که به ترور بزدلانه قهرمان ملی ما یا ترور دانشمندان هسته ای مان اعتراض کند!؟ به جنایات اسراییل، به بمباران مردم یمن، به سدسازی های ترکیه که شده عامل جولان ریزگردها در هوای کشورمان. شده یکبار هم از اتفاقات خوب کشور ما بگوید؟ مثلا از سرعت واکسیناسیون در ایران و کاهش فوق العاده آمار مرگ و میر کرونا به نسبت همان کشورهای غربی که سنگ شان را به سینه میزند.

این چگونه ایرانی است که شما همه اعتبار و ثروت خود را از آن میگیرید اما همزمان منبع همه مشکلات جهان معرفی اش می کنید!؟ این چگونه ایرانی است که مدعی هستید آزادی بیان ندارد اما هر جا میرسید آزادانه علیه آن سیاه نمایی می کنید!؟ چطور است که هرگز جرات نمی کنید علیه جنایات همان کشورهای غربی و عربی که همواره آزادی بیانشان را می ستایید، حرفی بزنید!؟ چطور است که جرات نمی کنید در کشورهای عربی از خلیج فارس بخوانید!؟ آیا به این دلیل نیست که میترسید دیگر راهتان ندهند یا دیگر چپ و راست جوایز جشنواره هایشان را به شما هدیه نکنند یا اموال و املاک آنطرف آب تان را از چنگ تان درآورند!؟ آیا هنرمندان و ورزشکاران آن ها هم جرات می کنند یکصدم تخریب هایی که شما علیه کشورتان انجام می دهید را علیه کشورشان انجام دهند!؟ آیا جرات میکنند راه جمال خاشقچی را بپیمایند!؟ جواب همه این سوال ها مثل روز روشن است، آیا نمی خواهید یکبار هم که شده با مردم ایران صادق باشید!؟ اصلا مردم ایران به کنار، لااقل خودتان را فریب ندهید.   

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۱۰۰۲۹۰۸:۱۹:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۱
سفر تیم ملی برای بازی تدارکاتی به کانادا و وانکوور بیشتر شبیه گردش و ارزیابی برای سرمایه گذاری ازسوی مدیران و مربیان و سرپرستان تیم ملی هست. مگر نه همه میدانند که 35 ساعت پرواز و تغییر زمان و.... همه برای یک بازی تدارکاتی انهم با تیم نه چندان مطرح کانادا فقط برای سیرو ساحت هست و هرگز هیچ کارشناسی ان را توصیه نمی کند. تازه خیلی هم اصرار دارند که یک دیدار تدارکاتی هم در تورنتو برگزار شود تا تور دور کانادا تکمیل شود. درحالی که همین مربی و سرپرستان تیم ملی با بازی با نیوزلند در قطر مخالفت کردند. خوب. قطر که زیاد رفتند و چیزی ندارد. ولی قطر میزبان جام جهانی است و بهترین فرصت برای بازی واقعی تدارگاتی در شرایط و محیط میزبان جام جهانی است و انهم با نیوزلند که برخلاف کانادا بیشتر بازیکنان ان در باشگاههای انگلیس بازی می کنند.
ناشناس۲۵۱۰۱۴۶۰۹:۴۵:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۱
وریا غفوری نمونه ای از یک ورزشکار با مرام و با معرفت است. اگر 100 تا وریا غفوری داشتیم، بسیاری از مشکلات حل می شدند.
ناشناس۲۵۱۰۲۱۲۱۰:۲۲:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۱
از شاگردان واقعی ناصر به جز این انتظاری نیست.
ناشناس۲۵۱۰۲۱۶۱۰:۲۴:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۱
یاد ناصر و عزت که عزت ورزش و سینمای ایران بودند به خیر. نه انهایی که هم دست قبلیها را می بوسیدند و هم دست جدیدها را تا بتوانند برای فرزند خود امتیاز و رانت واردات و ویلا سازی در لواسان را فراهم کنند
ناشناس۲۵۱۰۲۳۲۱۰:۳۰:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۱
فقط 4 ورزشکار حرفه ای تیم های ملی در ماه اخیر به کشورهای غربی پناهنده شدند؟ چرا؟ هر 4 نفر جیر خوار و مزدور و فریب خورده بودند؟؟؟؟
ناشناس۲۵۱۰۴۷۱۱۲:۴۷:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۱
وطن فروش بودن و کسی که غیرت داشته باشد این کارها نمی کند
ناشناس۲۵۱۰۵۴۸۱۳:۲۱:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۱
وطن فروشی تعاریف متعددی دارد. اما اتیکت وطن فروشی را نمی توان به هر کس که نظر مخالف دارد چسباند.
ناشناس۲۵۱۰۷۱۹۱۵:۰۶:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۱
کسی که برای کشور دیگر بازی کند چون نمی‌تواند برای کشور مادریش بازی کند همان وطن فروشی هست
مهران۲۵۱۰۳۷۹۱۱:۵۳:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
وریا غفوری و هرکسی که میلیاردها تومان داره از بیت المال حقوق میگیره اگر شرافت دارند استعفا بدن یا برن تیم های خصوصی یا تیم های خارجی میلیاردها تومن پول مفت میگیرن و اکثرا هم فرار مالیاتی دارند بعد با دو تا جمله میشن مردم دار 100 تا وریا و ... داشتیم یعنی 100 تا بیت المال خور بیشتر داشتیم
ناشناس۲۵۱۰۵۴۳۱۳:۱۷:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۱
می تونست مثل خیلی ها با سرمایه اش کیف کند و دهانش را ببندد!
ناشناس۲۵۱۰۵۵۰۱۳:۲۳:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۱
مصیبت یعنی شما . مشکلات با افراد کاربلد حل میشوند که درایران کیمیا شدن.
ناشناس۲۵۱۰۹۲۳۱۷:۲۵:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۱
حتما ملاک تشخیص کاربلدی شما هستی که ۸سال به روحانی رای دادی!!!
ناشناس۲۵۱۰۵۶۲۱۳:۲۸:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۱
اگه صدتا دیگه هم داشتیم که باید همون حقوق کارمندان رو هم صرف باشگاههای فوتبال میکردن .
ناشناس۲۵۱۰۵۷۷۱۳:۳۵:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۱
این که خبرنگار سوال می کند در مورد گرانی و ایشون جواب می‌دهد قهرمان سازی نمی شود! هرچند باید در چند سال قبل صداشون در می آمد نه الان که دولت می‌خواهد اقتصاد را به ریل طبیعی برگرداند و اول آن باید یک کمی درد کشید حال کاری به آن... ندارم که آمدن طرفداری هم کردن بیانیه و صحبت های چندش آوری کردن که مثلا از مردم دفاع کنند در حالی که بیشتر تسویه حساب هست
هولیر۲۵۱۰۵۸۵۱۳:۳۸:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۱
غفوری سواد سیاسی ندارد
ناشناس۲۵۱۰۸۸۶۱۶:۵۱:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۱
وطن فروشی مساوی با مردمی بودن شده؟؟؟وریا و...کف زودگذر هستند...
ناشناس۲۵۱۱۲۸۱۲۳:۱۶:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۱
غفوری دشمنان خیلی ازش راضی هستن
ناشناس۲۵۱۱۵۲۲۰۸:۳۷:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۲
این فوتبالیستها از بیت المال پول های میلیاردی میگیرن و در عمل هیچ بهره وری ندارند. آخرین بار کی قهرمان جام ملتها شدیم؟ کی قهرمان بازی های آسیایی شدیم؟ کی قهرمان باشگاه های آسیا شدیم؟ کی تو جام جهانی نتیجه گرفتیم و صعودکردیم؟ کی در رده جوانان ،نوجوانان ،امید قهرمان آسیا شدیم؟ اینا موقع دریافت پول میلیاردی حرفی از مردم نمیزنن . مالیات واقعی نمیدن . حالا یکی هم مثل وریا غفوری میاد میشه رابین هود محله . بسه این نمایشها .
ناشناس۲۵۱۰۱۵۰۰۹:۴۸:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۱
چرا حسین رجایی علت اصلی مخالفت گروهی از ایرانیان با بازی با تیم فوتبال کانادا را بیان نمی کند؟ متن را کنار گذاشته، دور حاشیه ویراژ می دهد؟؟؟!
ناشناس۲۵۱۰۲۹۹۱۱:۰۲:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۱
اصلا متن چه ربطی به بازی فوتبال داشت!؟
ناشناس۲۵۱۰۵۶۹۱۳:۳۱:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۱
ربطش تحریم خواهی حتی ورزشی وسر تکان دادن برخی برای غرب!
ناشناس۲۵۱۰۳۳۶۱۱:۲۶:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۱
تعداد این گروه چند نفره!؟ ضمنا درباره سوالهایی که جواب مشخص دارند چرا باید وقت نویسنده و خواننده هدر بره!؟!؟
ناشناس۲۵۱۰۳۶۱۱۱:۳۸:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۱
متن را بخوان
ناشناس۲۵۱۰۱۵۳۰۹:۴۹:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۱
هر کس در خدمت باشد، می شود متعهد و کار درست!!!!!
ناشناس۲۵۱۰۵۵۷۱۳:۲۶:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۱
په نه په هرکس درخیانت باشد میشود متعهد وکاردرست . قاسم سلیمانی و فخری زاده و دوران وشیرودی کاردرستن یا خاوری و مشتی سلبریتی
ناشناس۲۵۱۰۱۵۹۰۹:۵۳:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۱
نخست وزیر کانادا از یک طرف اعلام کرده که مسابقه فوتبال امری خارج از سیاست و مربوط به ورزش است. از طرف دیگر می خواهد با دادن ویزا که امری سیاسی است اجازه برگزاری این دیدار را بدهد. آیا تناقض نیست؟؟؟
ناشناس۲۵۱۰۲۶۰۱۰:۴۰:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۱
بر طبق مقررات کانادا، آن مامور بازبینی پاسپورتها در فرودگاه ونکوور، می تواند راساً تصمیم گرفته ویزا تیم ایران را در لحظه ورود به فرودگاه باطل کرده و اجاز ورود ندهد.
ناشناس۲۵۱۰۳۴۳۱۱:۲۹:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۱
حالا کاری به تیم ملی ندارم ولی اگه طرف مفسد اقتصادی باشه امکان نداره اجازه ورود نده.
ناشناس۲۵۱۰۲۶۷۱۰:۴۳:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۱
نه این اسمش جدایی ورزش از سیاسته
ناشناس۲۵۱۱۰۳۵۱۸:۵۰:۳۹ ۱۴۰۱/۳/۱
این جداییه یا در هم تنیدگی؟!!
ناشناس۲۵۱۰۳۰۱۱۱:۰۴:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۱
کی گفته دادن ویزا کار سیاسیه!؟ اینهمه ایرانی هر سال ویزا می‌گیرن می‌رن کانادا دارن کار سیاسی می‌کنن!؟
ناشناس۲۵۱۰۳۷۳۱۱:۴۹:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۱
سفارتی که ویزا صادر می کند، در سلسله مراتب وزارت خارجه یک دولت است.
ناشناس۲۵۱۰۳۷۷۱۱:۵۲:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۱
اگه دزدان ایرانی باشی ویزای سیاسی که سهله فرش قرمز هم پهن می کنند
ناشناس۲۵۱۰۱۶۴۰۹:۵۷:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۱
سلبریتی ها هم خودی و غیر خودی دارند. سلبریتی های خودی راه پیشرفتشان تا کهکشان جا دارد. حتی اگر هیچ هنر و خاصیتی برای اجتماع نداشته باشند.
ناشناس۲۵۱۰۵۶۰۱۳:۲۷:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۱
البته تجربه ثابت کرده اونایی که برای امریکا خودی هستن راه پیشرفتشون باز میشه
ناشناس۲۵۱۰۱۸۳۱۰:۰۶:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۱
نتیجه سه مسابقه تیم فوتبال ایران در جام جهانی آتی از حالا مشخص است!!!!
ناشناس۲۵۱۰۲۳۴۱۰:۳۱:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۱
ان شاءالله تیم ملی با برد مقابل امریکا و انگلیس و یک مساوی به دور بعدی مسابقات صعود می کند.
بهرام۲۵۱۰۳۴۰۱۱:۲۷:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۱
ان شاءالله هر سه را می بریم و صعود می کنیم
ناشناس۲۵۱۰۲۳۸۱۰:۳۲:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۱
جام جهانی فوتبال و المپیک فرصتی برای بسیار از حکومتها است که از سرگرم شدن مردم استفاده کرده و کارهای عقب ماند را انجام دهند!
ناشناس۲۵۱۰۱۹۶۱۰:۱۳:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۱
اغلب سلبریتی‌ها خودشونو یه سر و گردن از مردم جامعه‌ بالاتر میدونن!! حتی طرز حرف زدنشون هم تغییر میکنه و با اطوار و گستاخی حرف میزنن این نشون میده خیلی حقیرن در واقع ده‌ها سر و گردن پایین‌تر از مردم جامعه هستن
ناشناس۲۵۱۰۲۱۹۱۰:۲۶:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۱
اینها از کی یاد می گیرند اینطوری باشند؟؟؟!!!
ناشناس۲۵۱۰۳۱۳۱۱:۱۱:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۱
اینا بیمارن خداوکیلی برای سگ‌ها و گربه‌‌ها میمیرن!!! اما به مردم فخر فروشی میکنن!!! در برابر غربی‌ها خیلی ذلیل هستن
ناشناس۲۵۱۰۵۶۴۱۳:۲۹:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۱
از گرین کارت
ناشناس۲۵۱۰۲۵۰۱۰:۳۶:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۱
تنفر عمومی نسبت به این طیف از سلبریتی‌ها و گدایان غرب و حقارت پیشگانِ به ظاهر با کلاس روز به روز بیشتر میشه اینجماعت با مردم و میهن خودشون کاملاً اجنبی هستن
ایرانی۲۵۱۰۷۰۴۱۴:۵۵:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۱
سبک بازی کانادا بخاطر شباهتش به امریکا انتخاب شد. این تیم به عنوان تیم اول منطقه کونکاکاف به جام جهانی صعود کرد نیوزیلند هم دوسه بازیکن تو تیمای انتهای جدول انگلیس داره اون نظر دلسوزان هم ادعای بدون دلیل شماس. ما که هرچی کارشناس دیدیم عکسشو گفتن
ناشناس۲۵۱۰۷۳۹۱۵:۱۵:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۱
خوب. برخی از این کارشناسان ممکن است التماس دعا داشته باشند. یک تیم فوتبال با کادر فنی حداکثر 28 نفر هست. ولی گویا 75 نفرمی روند. بالاخره ممکن است چند تا از این کارشناسان هم در کنار شاغلان فدراسیون و وزارت ورزش شانس حضور در این هیئت ورزشی! را داشته باشند.
ناشناس۲۵۱۰۷۹۲۱۵:۴۱:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۱
و البته تمامی هزینه های این بازی تدارکاتی بعهده فدراسیون فوتبال ایران است.(بهتر است گفته شود از بیت المال،بیت المال ......) به به چه شود!!!!!! خدایا به تو پناه می بریم از دست شیاطین روزگار چه آنکه تحریم می کند چه آنکه از این تحریم آب را گل آلود کرده و ماهی خویش را می گیرد.
ناشناس۲۵۱۰۰۳۰۰۸:۱۹:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۱
نگران نباشید این مسابقه انجام میشود
ناشناس۲۵۱۰۱۳۰۰۹:۳۶:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۱
افراد مشهور جامعه «سلبریتی» اگر دلشان با مردم کشورشان نباشد، اگر در غم ها و ناراحتی ها در کنارشان نبوده و صدای مردمشان نباشند و اگر نان را به نرخ روز خورده و فیلم بازی کنند، بویی از انسانیت و معرفت نبرده اند.
ناشناس۲۵۱۰۱۷۳۱۰:۰۰:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۱
از مردم ارتزاق کرده و بزرگ می شوند و در نهایت به آنها خیانت می کنند.
ناشناس۲۵۱۰۱۳۶۰۹:۳۹:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۱
آیا پرویز پرستویی سلبریتی مورد تایید نویسنده است؟ ابراهیم حاتمی کیا چطور؟ الهام چرخنده چطور؟
ناشناس۲۵۱۰۲۰۳۱۰:۱۸:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۱
سید شهاب حسینی با احترام به مقدسات و مردم ایران عزیزتر شد
ناشناس۲۵۱۰۲۴۷۱۰:۳۵:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۱
شهاب حسینی در اوج دوران کرونا رفت آمریکا و در هالیوود بدون نوبت واکسن فایزر زد و برگشت!!!!!
ناشناس۲۵۱۰۵۶۷۱۳:۳۱:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۱
بله ابراهیم حاتمی کیا وهرکسی یاد شهدارو زنده نگه داره موردتایید ماست بهشم افتخار میکنیم په چی لابد باید به ابی وخاوری افتخار کنیم
ناشناس۲۵۱۰۱۴۳۰۹:۴۳:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۱
حتماً مهران مدیری، رامبد جوان، پرویز پرستویی، رضا رشید پور، شهاب حسینی، محمد رضا گلزار...... نمونه هایی از سلبریتی های مورد تائید هستند! ساکت و بی آزار!!!!!!!!!!!
ناشناس۲۵۱۰۲۷۹۱۰:۴۹:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۱
مهران مدیری هنرمند محبوب و مردمی است.
راه۲۵۱۰۳۲۳۱۱:۱۷:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۱
هر کسی رو نمیشه با مرحوم فرج‌الله سلحشور و سید شهاب حسینی جمع بست ______ اِنَّ‌اَکرَمَکُم‌‌عِندَاللهِ‌اَتقاکُم
ناشناس۲۵۱۰۰۳۲۰۸:۲۳:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۱
خیلی جالبه. مسئولان تیم ملی و فدراسیون می گویند که ما برای این بازه 500 هزار دلار درامد زایی کردیم. فدراسیون کانادا به ما 500 هزار دلار میده که دویست تا سیصد هزار دلار ان صرف خرید بلیط هواپیما برای 55 تا 75! نفر از تیم اعزامی میشه و بقیه خرج فوتبال ایران! یعنی کاناداییها اینقدر خوب هستند؟ البته . کاناداییها جایی نمی خوابند که در ان اب بیافته. از دویست هزار دلار می گذرند ولی اگر فقط 5 نفر از این هیئت ورزشی70 نفره تصمیم بگیرند سرمایه گذاری کنند و یک خانه یا ویلا در کانادا بخرند حداقل 15 تا 20 میلیون دلار میرود تو اقتصاد کانادا!
ناشناس۲۵۱۰۸۰۷۱۵:۵۰:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۱
تمام هزینه بعهده فدراسیون ایرانه و دولت یا فدراسیون کانادا هیچ هزینه ای را تقبل نکرده
ناشناس۲۵۱۰۰۳۴۰۸:۲۵:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۱
اقای رجایی. واقعا نظر و یا تحلیلی در مورد وضعیت معیشت و اقتصاد و گرانی های اخیر ندارید تا مستفیض شویم! در اقتصاد می گویند تورم نتیجه یک بلای طبیعی یا امر محتومی نیست بلکه بیشتر مانند یک راننده بی احتیاط که حادثه می افریند نتیجه بی مبالاتی مسئولان و سکانداران اقتصاد یک کشور هست.
ناشناس۲۵۱۰۱۲۵۰۹:۳۵:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۱
شما اول متن را با دقت بخوان
ناشناس۲۵۱۰۱۷۶۱۰:۰۲:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۱
این چیزی که گفتی چه ربطی داشت به اون چیزی که گفت!؟!؟
ناشناس۲۵۱۰۲۲۳۱۰:۲۷:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
خوب. اقای رجایی در مورد تقریبا همه چیز یادداشت می نویسد. خیلی خوشحال میشدیم که نگاه کارشناسی ایشان را در زمینه این گرانیها هم بدانیم. بلاخره راه دوری نمیرود و می تواند برای خیلی ها شفاف سازی بیشتری صورت گیرد!
ناشناس۲۵۱۰۳۱۱۱۱:۱۰:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۱
شما بهتره مشکلات شخصی خودت با نویسنده رو خصوصی با خودش حل کنی، الان صحبت از پادویی بعضیها برای غرب است!!
ناشناس۲۵۱۰۱۷۹۱۰:۰۳:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۱
لطفا طفره نرو، جواب سوال رو بده چرا سلبریتیها فقط حرفهایی رو می‌زنن که غربیها دوست دارن و لاغیر!؟
ناشناس۲۵۱۰۵۸۸۱۳:۳۹:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۱
چون گرین کارت میخواد عشقی
ناشناس۲۵۱۰۲۱۰۱۰:۲۲:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۱
تورم فعلی نتیجه سیاست های غلط اقتصادی دولت قبل است دولت روحانی حجم نقدینگی را 10 برابر کرد و 500 هزار میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرده که امروز بلای جان کشور شده است.
ناشناس۲۵۱۰۰۳۹۰۸:۳۰:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۱
لیبرالیزم به معنی امکان ازادی علم و داشتن اختیار از سوی انسان هست که در دین ما هم هست. لا اکراه فی دالدین. ولی به عمد برخی تاکید دارند که لیبرالیزم به معنی هرج و مرج و ازادی انجام هر کار غیر اخلاقی است. سلبریتی هم همین هست. هر کس که ادعا کند که هنرمند نیست و هر کس که ادعای دینداری کند که دیندار نیست. نمونه بسیار. از انهایی که مفسر قران بودند ولی حالا البانی نشین نام می نهید و تا انهایی که خط سیر و مسیر حرکت دانشمند هسته ای در ابسرد با جزییات به اسراییل گزارش می کردند. قطعا کرواتی و سلبریتی غرب گرا نبودند.
ناشناس۲۵۱۰۱۶۳۰۹:۵۶:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۱
در لیبرال آزادی مطلق نداریم همچون در دین که هر کس هر کاری بخواهد انجام دهد ولی در جامعه راست راست راه برود
ناشناس۲۵۱۰۱۸۷۱۰:۰۹:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۱
مفهوم سلبریتی رو اشتباه متوجه شدی!!!!! سلبریتی یعنی کسی که به هر دلیلی مثل ورزش، هنر، علم ... مشهور شده و حرفهایش شنیده می‌شود.
ناشناس۲۵۱۰۰۴۲۰۸:۳۲:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۱
افرین
ناشناس۲۵۱۰۰۵۰۰۸:۳۶:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۱
منطق نویسنده مانند منطق اقای طلایی و اقای قالیباف هست. وقتی صحبت از رعایت مسایل اخلاقی می اید اعلام می شود که باید در کشور از این مسایل نباشد و غرب رفتن و در باشگاه مختلط ورزش کردن با اصول اسلامی و دینی و ملی! نمی خواند. و یا باید همه سیاستها در خدمت تولید داخلی و محدودیت واردات و عدم خرج ارز در خارج از کشور شود. ولی وقتی پای خودمان و فرزندانمان به میان بیاید غرب هم بهترین دانشگاهها را دارد هم بهترین باشگاههای بدنسازی و ورزشی را دارد و هم بهترین وسایل نوزاد و بچه و البته بهترین تلفنهای موبایل. خلاصه ما اینجوری هستیم !
ناشناس۲۵۱۰۱۶۸۰۹:۵۸:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۱
شما هر وقت فرق مدینه فاضله سر دست گذاشتن را با چیزهای موردی را فهمیدی بیا مطلب بگذار
ناشناس۲۵۱۰۲۴۶۱۰:۳۴:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۱
جناب بهترین بیمارستان ها و مراکز درمان در سویس و المان و لندن هم از قلم افتاد
ناشناس۲۵۱۰۲۷۷۱۰:۴۸:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۱
مدینه فاضله تعریف پیچیده ای ندارد. در این دنیای خاکی مدینه و شهر و تمدنی نداریم که نقض و نقضان نداشته باشد که اگر بود بهشت وعده داده شده بود. همه چیز نسبی است. بر این اساس مدینه فاضله جایی است که در ان بی عدالتی کمتر و معیشت مردم بهتر و مردم راضی تر باشند. اینها هم نسبی است و شما شاید تعریف متفاوتی از ما برای راضی بودن مردم داشته باشید. ولی ما را که غرب زده می نامید ولی وقتی می بینیم که تقریبا 90 درصد افرادی که ضد غرب گفتارها دارند ولی خود و فرزندانشان برای تحصیل و زندگی و کار و درمان غرب را انتخاب می کنند متوجه می شویم غرب مدینه فاضله امروز دنیای ما هست.
ناشناس۲۵۱۰۳۶۵۱۱:۴۲:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۱
مدینه فاصله در هر دوره در جایی یافت می شود که پول و ثروت و تبلیغات در آنجا بزرگتر باشد یک دوره ای شرق بود والان غرب و در آینده هم چرخش
ناشناس۲۵۱۰۲۳۷۱۰:۳۲:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۱
برخی اقازاده ها منطق شون همین است .
ناشناس۲۵۱۰۰۵۴۰۸:۴۳:۳۹ ۱۴۰۱/۳/۱
واقعا این داستان اصرار سفر تیم ملی ایران به کشوری که در تمام مجامع جهانی علیه دولت ایران بیانیه محکومیت نقض حقوق بشر را می دهد و عملا و بارها ایران را مسئول مستقیم سقوط هواپیمای اکراینی اعلام می کند و با وجود چند صد هزار ایرانی مهاجر حاضر نیست که بعد از ده سال حتی سفارتش را در تهران باز گشایی کند خیلی خیلی مایه تاسف هست.
ناشناس۲۵۱۰۰۵۷۰۸:۴۵:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۱
اين اصغر فرهادي چقدر رو اعصابه ... از سرقت فيلمنامه چه خبر ؟؟؟
ناشناس۲۵۱۰۵۹۱۱۳:۴۲:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
جدیدا باپویان مختاری عکس یادگاری میندازه . ریاتاکجا
ناشناس۲۵۱۰۰۵۸۰۸:۴۶:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۱
وقتی نماینده مخالف در پارلمان کانادا به خاطر این بازی به دولت و حزب او در پارلمان اعتراض کرد و به شدت با تشویق سایر نماینده های هم حزبی روبرو شد بر خلاف تمام سنت این مجادلات حزبی حتی یک نفر از حزب حاکم حاضر نشد در برابر این نماینده منتقد از تصمیم میزبانی این بازی دوستانه دفاع کند. اگر فدراسیون فوتبال و وزارت خارجه ایران هوشیار باشد الان که یکشنبه هست و در کانادا تعطیل هست تا دیر نشده از انجام این بازی اعلام انصراف میدهد چون قطع بدانید که در نهایت این بازی و سفر تبدیل می شود به حربه بسیار قوی برای تحریک افکار عمومی کانادا و دنیا علیه کشور و در نهایت هم انها قطعا این بازی را لغو خواهند کرد و یا حداقل به چندین نفر از هیئت اعزامی همراه ویزا نخواهند داد که بدتر از لغو بازی خواهد بود.
ناشناس۲۵۱۰۰۵۹۰۸:۵۱:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۱
اسکوچیج مربی کروات تیم ملی با انجام بازی دوستانه با نیوزلند در قطر که فقط یک ساعت پرواز به تهران هست و بیشتر بازیکنان ان در لیگ جزیره فعال هستند شدیدا مخالفت کرد ولی عوضش با بازی دوستانه با کانادا در وانکور که 38 ساعت پرواز و تغییر زمان دارد و قرار هم نیست که میزبان بازی های پیشروی جام جهانی باشد شدیدا موافقت کرده! خوب. شاید مانند خیلی از کرواتهای مهاجر یا فرزند و فامیل در وانکورو زندگی میکنند و یا بدنبال بررسی وضیعیت و شرایط زندگی در وانکورو و کانادا هست.
ناشناس۲۵۱۰۲۴۵۱۰:۳۴:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۱
ایران باید با تیم ملی کانادا که بازیش شبیه تیم ملی امریکاست مسابقه تدارکاتی داشته باشد بازی با نیوزلند بدرد مسابقه تدارکاتی نمیخورد.
ناشناس۲۵۱۰۲۹۷۱۱:۰۲:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
عزیز. ایران با انگلیس و امریکا و احتمال زیاد اسکاتلند یا ولز هم گروه هست. همه اینها به اضافه استرالیا و نیوزلند و کانادا دارای یگ سبک فوتبال هستند و به اضافه اینکه بهترین بازیگنان امریکا و نیوزلند خیلی بیشتر از بازیکنان کانادا در لیگ جزیره بازی می کنند. به هر حال نزدیک چهل ساعت در پرواز( با توجه به توقف در اروپا ) برای یک بازی فقط نشان میدهد هدف غیر از انجام بازی تدارکاتی است.
ناشناس۲۵۱۰۴۷۰۱۲:۴۷:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۱
بسیار عالی یکی پیداشد یه حرف حساب بزنه اونا کلا باایران وایرانی مشکل دارن دلشون برا مانسوخته براکسانی سوخته که مواجب میگیرن ازش
ناشناس۲۵۱۰۰۶۰۰۸:۵۱:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۱
به هر حال تا بوده همین بوده. در ایران اجازه دوچرخه سواری داده نمی شود ولی در کانادا ر باشگاه ورزشی مختلط هستند واگر کسی هم بگوید می گویند که زندگی خصوصی و حریم شخصی است
ناشناس۲۵۱۰۲۱۷۱۰:۲۵:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۱
اینم روش خوبیه، وقتی جوابی نداری درباره یه چیز دیگه حرف می‌زنی!
ناشناس۲۵۱۱۰۳۴۱۸:۴۸:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۱
بله اصولا این عادت همیشگی این جماعته ! مثلا از طرف میپرسن لیست ابربدهکار های بانکی به کجا رسید طرف جواب میده چرا برای زنان بدحجاب پیامک ارسال میشه؟!! !!
ناشناس۲۵۱۰۲۳۱۱۰:۲۹:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۱
دقیقا مثلا توی فلسطین، اسرائیلیها خیلی راحت روزانه آدم می‌کشن یا صورت خبرنگار رو هدف قرار می‌دن و حتی به تشییع جنازه‌ش حمله می‌کنن اما خیلی هم طبیعیه، اما خدا نکنه توی جنگ اوکراین یه نفر کشته بشه، میشه جنایت جنگی و از هیتلر بدتر یا مثلا توی عربستان اگه ۸۰نفر همزمان با شمشیر اعدام بشن طبیعیه اما اگه توی ایران یه قاچاقچی مواد مخدر اعدام بشه، مخالف حقوق بشر هست و ایران باید تحریم بشه و این داستان سر دراز دارد ....
ناشناس۲۵۱۰۰۷۳۰۸:۵۹:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۱
خوب. دولت کانادا و زمامداران کانادایی دارند بدجوری از برنامه هدایت سرمایه های کشورهای جهان سوم به کانادا سود می برند و در این راه اصلا هیچ محدودیت سیاسی ندارند و این بازی دوستانه هم در جهت همان سیاست کلان هست. مثلا الان در کانادا به هر دانشجوی خارجی اجازه خرید خانه ! هم می دهند. فکر می کنید چرا؟ چون می دانند خانواده ایرانی یا هندی یا کره ای یا تایوانی و چینی و... که فرزند خود را با هزینه سنگین شهریه گران می فرستد کانادا درس بخواند قطعا و احتمال بسیار بالا انقدر وضع اقتصادی خوبی هم دارند که کلی پول بفرستند که فرزندشان در کانادا خانه و ویلا هم بخرد. نتیجه اینکه الان تورنتو شده یکی از گرانترین شهرهای دنیا که بیشترین برج در دست ساختمان نیمکره غربی در این شهر مشغول ساخت و ساز هست و همین الان صد اسمانخراش بالای 50 طبقه در حال ساخت در این شهر ( از جمله بلند ترین و گرانترین برج مسکونی تورنتو که توسط شریک یهودی فرزندان خاوری که کوچکترین واحد ان بالای هفت میلیون دلار پیش فروش شده) هست و سیصد اسمانخراش دیگر برای در مرحله گرفتن مجوز و شروع ساختمان هست. به این می گویند سیاست کلان برای خالی کردن ثروت ملتهای جهان سوم توسط زمامداران کانادا و در این ارتباط ورزش از سیاست خارجی کانادا باید هم جدا بشود.
ناشناس۲۵۱۰۰۷۸۰۹:۰۴:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
چرا فقط سلبیریتیها؟؟؟؟ مگه مسئولان ما کم شیفته غرب هستند؟ حتی آنها که شعار علیه غرب میدهند خودشان در غرب املاک دارند و فرزندانشان در غرب ساکنند. کمی به خودمان بیاییم چه شده که دوباره به فرهنگ قاجاریه برگشتیم که شاهش کلم فروشی در پاریس را به شاهی در ایران ترجیح میداد و همین تفکر باعث شده بود تا گندم و دیگر غلات را احتکار کند و چند برابر به ملت خودش بفروشد. بله احمدشاه قاجار آینه تمام نمای مسئولان حال حاضر ماست و عاقبت کار هم معلوم است حتی اگر مثل کبک سر در برف فرو کنیم.
ناشناس۲۵۱۰۲۱۳۱۰:۲۲:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۱
سلبریتیها و مسئولان دو مقوله جدا هستند، شما بهتره به جای انحراف مطلب اجازه بدی فعلا تکلیفمون با سلبریتیها مشخص بشه، در یه مقاله دیگه راجع به مسئولان هم صحبت می‌کنیم. حالا لطفا بفرمایید: چرا سلبریتیها فقط درمورد مسائلی حرف می‌زنند که غربیها دوست دارند!؟
ناشناس۲۵۱۰۰۸۱۰۹:۰۵:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۱
اگر به نظر شما باشه ورزش و دولت روسیه هم نباید تحریم باشه چون ورزش از سیاست جداست! به نظر شما اصلا روسیه هم کار اشتباهی نکرده و می گویید روسیه حق داشته که به اکراین حمله کند چون اکراین حق نداره که عضو ناتو بشود و روسیه را معذب کند. خوب اگر اینجوری هست چرا ایران به ترکیه حمله نمی کند. ترکیه هم عضو ناتو هست دیگر.
ناشناس۲۵۱۰۱۹۹۱۰:۱۵:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۱
داداش یه عمر گفتی چرا ایران با اسرائیل مسابقه نمیده، «ورزش از سیاست جداست»، حالا که به روسیه رسید می‌گی این نظر شماست که «ورزش از سیاست جداست»!!! کلا یه عمر دارین در تناقض زندگی می‌کنین اصلا هم قصد ندارین ده دقیقه تفکر کنین!!!! درمورد ورزش روسیه شما باید جواب بدین که اگه به مسابقه ندادن ما با اسرائیل اعتراض داشتین چرا حالا از تحریم ورزش روسیه حمایت می‌کنین!؟!؟
ناشناس۲۵۱۰۲۹۲۱۰:۵۶:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۱
یک بار برای همیشه توضیح میدم سازمانهای بین المللی برگزار کننده مسابقات ورزشی مانند المپیک یا فیفا شرکتهای مستقل از دولتها هستند و دولتها نه در تشکیل و نه در اداره آنها نقشی ندارند فدراسیونهایی که عضو این شرکتها میشوند حق عضویت میپردازند و مانند همه شرکتها در مقابل عملکرد خود پاداش یا جریمه میبینند. وقتی ما عضو این شرکت باشیم و از بازی کردن و همکاری با عضو دیگر این شرکت خودداری کنیم طبیعتا شرکت با ما برخورد خواهد کرد. ولی خود این شرکت بنا به صلاحدید خود میتواند هر یک از اعضا را از شرکت اخراج کند. در المپیک به علت دوپینگ گسترده از حضور ورزشکاران با پرچم روسیه جلوگیری شد. اکنون نیز به علت ایجاد جنگ و خسارت گسترده توسط روسیه برای یکی دیگر از اعضا، روسیه فعلا معلق شده. چون حق ندارد فدراسیون فوتبال اوکراین را از کار بیاندازد و خودش از منافع فیفا برخوردار شود. بنابراین رفتار فیفا کاملا فنی و اقتصادی هم هست ،در صورتیکه رفتار ما کاملا سیاسی و مخالف اساسنامه هایی است که امضا کرده ایم.
ناشناس۲۵۱۰۳۸۵۱۱:۵۷:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۱
برای یکبار هم شده بدان که نهادهای بین‌المللی تابع سیاسی کشورهای قوی هستند و اگر بنا باشد اول باید خود آمریکا و دوستانش که چندین دهه هست به کشورها حمله نظامی کرد اخراج می شد از اسرائیل جعلی هم حرف نمی زنیم چون تقلبی هست و کشور واقعی نیست وگرنه خیلی چیزها می شد گفت در مورد این
ناشناس۲۵۱۰۴۹۹۱۲:۵۶:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۱
داداش اینقدر به اعصاب خودت فشار نیار، الان اینا که گفتی خودت را قانع می‌کنه!؟!؟ این به قول شما شرکتها چرا هیچ حقی برای یمن و افغانستان و لیبی و فلسطین و سوریه و عراق و ... قائل نیستن!؟ چرا صلاحدید اونا اونجا فعال نمی‌شه!؟
حسین رجایی۲۵۱۰۹۱۴۱۷:۱۵:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۱
با سلام و احترام استدلال عجیبی فرمودید روسیه به بخش کوچکی از اوکراین حمله کرده، فدراسیون اوکراین را از کار انداخته، آنوقت اسراییل که فلسطین را اشغال کرده یا آمریکا که عراق و افغانستان و ... را، هیچ اتفاقی برای فدراسیون ها نیفتاده، شرکتی که میفرمایید ککش نگزیده!!!!؟
ناشناس۲۵۱۱۴۱۵۰۳:۴۴:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۲
مستقل از دولت ها!
ناشناس۲۵۱۰۲۲۰۱۰:۲۶:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۱
ترکیه در مرزهای ایران سامانه موشکی مستقر نکرده و تهدید امنیتی برای ما ایجاد نکرده اما اوکراین برای روسیه تهدید امنیتی ایجاد کرده بود و باید تنبیه می شد.
ناشناس۲۵۱۰۴۸۶۱۲:۵۰:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۱
مردم اوکراین قربانی رای دادن به یک دلقک شدند که از سیاست چیزی نمیدانست خود کرده را تدبیر نیست !
ناشناس۲۵۱۰۰۸۳۰۹:۰۶:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۱
نویسنده محترم بازاریابی یک علم است هرچند که ما در ایران نگاهی علمی به مسائل نداریم در زمان کنونی غرب سردمدار علم است چنانچه دنیای اسلام در قرون وسطی چنین نقشی را داشت غربیان با علم و دانش در جهت همراه سازی و اغناء افکار هستند ولی ما چی ؟ متاسفانه کار ما شده فراری دادن دانشمندان و نخبه ها کار بنیادی و اساسی نمی کنیم انتظار چه نتیجه ای را دارید چرا این سئوال را نمیفرماید که کشوری اینچنین پر از منابع معدنی ، فسیلی و انسانی چرا در چنین وضعیتی روزگار سپری می کند آیا اینها هم تقصیر غرب است ؟
ناشناس۲۵۱۰۲۰۴۱۰:۱۹:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۱
بله تقصیر غرب است که ۱۰۰سال پیش مهره خود را بر این کشور حاکم کرد و ۷۰سال پیش با کودتا اجازه نداد اراده مردم بر کشور حاکم شود و وقتی مردم با فداکاری اراده خود را حاکم کردند با ایجاد جنگ و ترور تحریم و ... مانع پیشرفت این کشور می‌شود اما ...
پسر مشهدی۲۵۱۰۰۹۶۰۹:۱۱:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۱
تقریبا هیچ سلبریتی ایرانی در مورد ترور دانشمندان و فرماندهان کشورش موضع نمیگیره. تقریبا هیچ سلبریتی ایرانی از ظالمانه بودن تحریم حتی نسبت به بیماران پروانه‌ای حرف نمیزنه. چون.... نونشون در سیاه نمایی خلاصه میشه. اینها نیم‌لبریتی هم نیستن چه برسه به سه‌لبریتی
حاجی آقا۲۵۱۰۱۳۷۰۹:۴۱:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۱
من کانادایی هستم کاریکاتوریست گل آقا ایران هستم هزار بار هم داد زدم.. کسی گوش شنوا دارد اینها همه راه فرار به کانادا تمرین می کنند هر روز
ناشناس۲۵۱۰۱۱۱۰۹:۲۵:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۱
اگر آن کشورها بودن که الان بایکوت شده بودن و نه اینکه بیشتر هم پول در بیاورند و تازه نماینده رسمی کشور هم بشوند
ناشناس۲۵۱۰۱۱۵۰۹:۲۸:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۱
فکر کردی چرا روسیه با اینکه تحریم شد اقتصادش زیاد خراب نشد؟
ناشناس۲۵۱۰۳۷۰۱۱:۴۷:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۱
بقیه اش هم این است که روسیه اجازه نمی‌دهد افراد خائن و باج خواه دشمنانش در راس کار بیایند و کشورشان را بازیچه دیگر کشورها کنند تا عوامل دشمن اجرا شود
ناشناس۲۵۱۰۴۹۴۱۲:۵۲:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۱
روسیه تحریم ها را خنثی کرده و در جنگ هم پیروز خواهد شد.
ناشناس۲۵۱۰۱۵۲۰۹:۴۸:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۱
من از اقدامات دولت کانادا حمایت می کنم
ناشناس۲۵۱۰۲۲۸۱۰:۲۸:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۱
دولت کانادا باید در مورد قتل و قبرهای کودکان بومی که چندی پیش کشف شد پاسخگو باشد.
ناشناس۲۵۱۰۲۳۶۱۰:۳۲:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۱
من هم تایید می‌کنم که شما به زبان فارسی کاملا مسلط هستی!!
ناشناس۲۵۱۰۳۰۷۱۱:۰۸:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۱
منظورت اقدام دولت کانادا در پناه دادن به مفسدان اقتصادی هست!؟
سلیمانیه۲۵۱۰۵۷۹۱۳:۳۵:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۱
وریا غفوری، کم سواد هستش. خبرنگار از غفوری در خصوص مسابقه سوال میکند او جواب سیاسی می دهد و افکار عقب مانده سیاسی خودش را بیان میکند. غفوری در این فصل و فصل گذشته چند تا پاس گل و گل زده است؟ جوگیر کم سواد
استقلال۲۵۱۰۷۴۸۱۵:۲۰:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۱
وریا غفوری در دل ما جا دارد
ناشناس۲۵۱۰۸۷۱۱۶:۳۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۱
سیاست ما عین دیانت ماست دیانت ما عین سیاست ماست
دیبا۲۵۱۰۹۲۲۱۷:۲۳:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۱
از کسی که باباش عضو گروه تروریستی کرد کوموله بوده و مردم ایران رو در زمان جنگ به خاک و خون کشیده بیشتر از این انتظار نیست.
محمد۲۵۱۰۸۲۳۱۶:۰۶:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۱
بله جرات دارن علیه کشورشون سیاه نمایی کنن به طور مثال فیلمهایی که میسازن
ناشناس۲۵۱۰۸۷۹۱۶:۴۲:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۱
شما اینقدر بغض دارید حتی معرفت کسی مثل اصغر فرهادی رو که همیشه با تحریم جنگ مخالفتش اعلام می کنه نمی بینید
ناشناس۲۵۱۱۰۲۹۱۸:۴۵:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۱
غرب زده های بدبخت
ناشناس۲۵۱۱۲۸۲۲۳:۲۰:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۱
حالم از وطن فروش بهم میخوره نباید نون و آب این کشور رو بخورن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین