بهترین سایت های خرید گوشی در ایران کدامند؟

گزارش بازرگانی،   4010229020

با توجه به سرعت رشد بالای تکنولوژی در زندگی ما، امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند گوشی مدنظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. این روز‌ها دیگر نیازی نیست برای خرید گوشی همراه به صورت حضوری به مغازه‌ها یا پاسا‌ژ‌ها مراجعه کنید و این امکان برای شما فراهم است که با صرف کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک گوشی‌های همراه مختلف را مقایسه کنید و مناسب‌ترین گوشی را برای خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. در این حالت شما ظرف چند روز گوشی خریداری‌شده را درب منزل خود دریافت خواهید کرد.

سایت های خرید گوشی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید اطلاعات و ویژگی‌های گوشی‌های مختلف را بخوانید و حتی با یکدیگر مقایسه کنید. ما در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم بهترین سایت های خرید گوشی در ایران که بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده‌اند را به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

1. دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران و به عنوان یک مرجع جامع این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید جدید‌ترین گوشی‌های بازار را در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و از برند‌های معروفی مثل سامسونگ، اپل و... سفارش دهید.

قسمت فیلتر‌ها در سمت راست سایت دیجی کالا با دقت بسیاری طراحی شده و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی مدنظر خود را با فیلتر فاکتور‌هایی نظیر برند، رنگ، محدوده‌ی قیمت، نوع فروشنده، نوع سیستم عامل، شبکه‌های ارتباطی، پشتیبانی از کارت حافظه، دوربین‌های پشت گوشی، تعداد سیم کارت، فناوری موبایل، فناوری فوکوس، توضیحات سیم کارت، قابلیت‌های نرم افزاری، RAM و... انتخاب کنید.

علاوه بر این موارد، شما می‌توانید در قسمت نظرات، نظرات کاربران مختلف و میزان رضایت یا عدم رضایت آن‌ها از گوشی انتخابی خود را بخوانید. دیجی کالا این امکان را به کاربران خود می‌دهد که تصویر و ویدیوهای گرفته شده از گوشی خریداری شده‌ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

گوشی‌های همراه عرضه شده در فروشگاه دیجی کالا یا گارانتی‌های چندماهه‌ی شرکت‌های مختلف را دارند و یا گارانتی ۷ روزه‌ دارند که این بازه شما این فرصت را دارید که با گوشی کار کرده و اگر در روزهای اول خریداری دستگاه متوجه یک مشکل فنی در آن شدید، بتوانید دستگاه را مرجوع و یا تعویض کنید. علاوه بر این دیجی کالا پشتیبانی تلفنی 24 ساعته‌ای دارد که به سؤالات شما درباره‌ی خرید محصول پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید برای اطللاعات بیشتر مقاله خرید گوشی از دیجی کالا با تخفیف بدون محدودیت را مطالعه کنید.

2. گوشی شاپ

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ به عنوان اولین وبسایت اطلاع رسانی و فروشگاه تخصصی گوشی موبایل شناخته شده و نسخه نرم افزاری سایت‌ها را بازنویسی می‌کند. گوشی شاپ با بهره مندی از تیم متخصص و متبحر نرم افزاری، اولین پلت فرم فروشگاهی هوشمند کاملا ایرانی به شمار می‌آید. این فروشگاه علاوه بر گوشی تلفن همراه، انواع تبلت، گجت و لوازم جانبی آن‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

کسب نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، حضور در هیات موسس و عضویت در هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در استمرار حضور ده ساله بخشی از دستاورد‌های گوشی شاپ در سال‌های اخیر است.

گوشی شاپ در منوی خود انواع گوشی را بر اساس برند، قیمت و ویژگی‌های خاص به مشتریان خود ارائه کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید گوشی مدنظر خود را از میان فیلتر‌هایی نظیر شکل ظاهری، وزن، رنگ، مقاومت بدنه، کیفیت عکاسی دوربین اصلی، کیفیت و سرعت فیلمبرداری دوربین اصلی، فلش دوربین اصلی، لرزش‌گیر اپتیکال، کیفیت عکاسی دوربین دوم، فلش سلفی، اندازه‌ی صفحه نمایش، نوع، صفحه نمایش لمسی، تراکم پیکسلی، قلم، سازنده‌ی تراشه، مدل تراشه، تعداد هسته، سیستم عامل، حافظه داخلی، RAM، ظرفیت باتری، امکان شارژ سریع، تعداد سیمکارت، بلوتوث، تشخیص اثر انگشت، زاویه سنج، فشار سنج و... انتخاب کنید.

3. دیجی دو

دیجی دو یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گوشی در ایران است که قیمت گوشی‌های موبایل در آن در مقایسه با سایت‌های مشابه رقبا در سطح متوسطی قرار گرفته است. این فروشگاه اینترنتی علاوه بر گوشی موبایل، انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، کنسول بازی، هدفون، هندزفری و اسپیکر و بلندگو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ارسال کالا در این سایت به روش های مختلفی نظیر ارسال سریع با استفاده از پیک دیجی دو (مختص شهر تهران)، ارسال سریع به وسیله‌ی تیپاکس، ارسال به وسیله‌ی پست پیشتاز و ارسال از طریق شرکت تی پی جی انجام می‌شود. همچنین در صورت تمایل می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت کادو پیچ شده دریافت کنید.

امکان پیگیری سفارشات، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، تضمین داشتن ریجستری، ضمانت 7 روزه تعویض کالا (فقط برای محصولاتی که گارانتی ندارند)، امکان پرداخت در محل به صورت نقدی و کارتخوان و ضمانت اصل بودن کالای ارسالی تنها برخی از مزایای خرید از دیجی دو است.

دیجی دو با تأمین بیش از 15 هزار محصول در مجموعه‌های موبایل، تبلت، ساعت‌های هوشمند و لوازم جانبی در برند هایی نظیر سامسونگ، اپل، هوآوی، ال جی، نوکیا، بلک بری، اچ تی سی، سونی، آلکاتل، شیائومی، لنوو، ایسوس، ایسر، مایکروسافت و صدها برند دیگر تلاش نموده خدمات بی نظیری در حوزه دیجیتال به مشتریان ارائه دهد. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می‌توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

سخن آخر

همه ما در هر حالتی به یک موبایل، تبلت یا لپ تاپ دسترسی داریم. این ابزارهای هوشمند مسیر زیادی طی کرده‌اند تا به نقطه کنونی خود برسند. آن‌ها کوچک‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر شده‌اند و تبدیل به پنجره‌ای برای ارتباط با بقیه دنیا شده‌اند. اگر قصد خرید گوشی با تخفیف دارید، تخفیفان پشت شما ایستاده و بهترین تجربه‌ی خرید را برای شما فراهم می‌کند. تخفیفان با سرویس پول‌تو بهترین تخفیف‌ها و پیشنهادها را برای شما دارد. ما اطمینان حاصل می‌کنیم که شما بهترین گجت‌های تکنولوژی نظیر گوشی موبایل را با قیمتی بخرید که هم ارزان‌تر از همه جا باشد و هم با پس گرفتن بخشی از مبلغ پرداختی از خرید خود سود کنید!

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین