اجاره ماشین در کیش، هر آنچه باید بدانید

گزارش بازرگانی،   4010227023

امروزه با گسترش توریسم و پیشرفت روز افزون صنعت گردشگری در جزیره کیش همسو با گسترش این صنعت در دنیا خدمات ارائه شده به مسافرین نیز بروز و نظیر خدمات ارائه شده در دنیا شده است. لذا یکی از خدمات مورد استقبال در سرتاسر دنیا خدمات کرایه ماشین های لاکچری، لوکس و بینظیر است تا مسافرین عزیز این جزیره خاطره انگیز تجربه رانندگی با بروزترین و لوکس ترین خودرو های دنیا را داشته باشند.

مجموعه کیش ۱ با در اختیار داشتن بروز ترین ماشین های دنیا نظیر لامبورگینی، پورشه، مازراتی، بنز و بی ام و لذت و تجربه لوکس ترین خودرو های دنیا را برای شما عزیزان به ارمغان می آورد.

برای مشاهده لیست ماشین های قابل رزرو و اجاره ماشین در کیش میتوانید به سایت کیش ۱ بروید.

اجاره ماشین در کیش

چرا در مسافرت اجاره کردن گزینه بهتری نسبت به داشتن ماشین است؟

 

ازدحام ترافیک جاده ای و آلودگی دو تا از سرسخت ترین و غیرقابل حل ترین چالش های حمل و نقل شهری مدرن هستند که روز به روز در حال افزایش است اجاره خودرو اغلب به عنوان روشی بهتر، هوشمندانه تر و سازگار با محیط زیست برای مالکیت خودرو در نظر گرفته می شود. از آنجایی که افراد بیشتری از مالکیت خودرو دست می کشند، بیشتر ترافیک وسایل نقلیه موجود و چالش های حمل و نقل مانند تراکم ترافیک، سطح آلودگی و غیره به شدت کاهش می یابد.

 

در سطح جهانی، نسل جوان به طور فزاینده ای از اقتصاد مالکیتی به یک اقتصاد «مشترک» دور می شود. در مورد ماشین ها هم همینطور است. متخصصان شهری به طور فزاینده‌ای ترجیح می‌دهند ماشین‌های اجاره‌ای را برانند و بار مالکیت ماشین را کنار می‌گذارند. نه فقط برای رانندگی در شهر، مردم برای تعطیلات آخر هفته و همچنین در بزرگراه اتومبیل کرایه می کنند. با توجه به این واقعیت که داشتن ماشین گران است و مسئولیت‌های زیادی را به همراه دارد اکثرا ترجیح می‌دهند زندگی بدون دغدغه ای را داشته باشند.

 

همانطور که همه می دانیم، مالکیت خودرو با مشکلاتی مانند عوارض، بیمه، نگهداری و کاهش ارزش سالانه همراه است و این معضلات در جزیره کیش که ارتباط تنها آبی دارد بیشتر خواهد بود. اینجاست که خدمات اجاره خودرو در کیش ارائه می شود. برای حرفه‌ای‌هایی که ترجیح می‌دهند روزانه به محل کار بروند و برگردند و کسانی که شغل سنگینی در سفر دارند، کاملا منطقی است که یک ماشین اجاره‌ای را استخدام کنند و رانندگی کنند تا اینکه پول کمی برای خرید ماشین صرف کنند. نه فقط ماشین های لوکس، مردم شروع به اجاره ماشین های معمولی برای رفت و آمد روزانه کرده اند.

 

 

۴ دلیل اصلی برای اجاره ماشین در کیش

 

۱-استهلاک ماشین خود را کاهش دهید

چه یک ماشین جدید داشته باشید و چه بخواهید مسافت کمی را بپیمایید، یا یک ماشین قدیمی دارید و سعی می کنید آن را سرپا نگه دارید، اجاره ماشین یک راه عالی برای صرفه جویی در فرسودگی وسیله نقلیه شما است. به‌جای اینکه خودروی خود را در بزرگراه برای سفرهای بین‌المللی ببرید، برای سفر بعدی جاده‌ای، ماشین کرایه کنید! شرکت‌ کیش1 خودروهای خود را با تعویض منظم روغن و ویژگی‌های ایمنی کاملاً کارکرده، خودروهای خود را در بهترین حالت نگه می‌دارند.

۲-با ماشین راحت تر رانندگی کنید

 

وقتی صحبت از سفرهای جاده‌ای شد، شاید ماشین شما برای رانندگی طولانی مدت مناسب نباشد. شاید در این فصل تعطیلات به یک سفر جاده ای می روید و می خواهید همه اعضای خانواده خود را به کیش بیاورید، اما صندلی های ماشین شما پس از یک ساعت احساس بی حسی در شما ایجاد می کند. رانندگی طولانی بهترین زمان برای اجاره است! یک ماشین کرایه‌ای لوکس، چیزی که مانند صدای فرانک سیناترا روی ابریشم در بزرگراه‌ها می‌چرخد، انتخاب کنید. ماشینی با صندوق عقب بزرگ انتخاب کنید تا تمام چمدان شما یا اتاق سرنشین کافی برای شما وتمام خانواده شما در آن قرار گیرد. رنت ماشین در کیش واز شرکت کیش 1 می تواند حس خوب رانندگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

۳-تست درایو واقعی

 

آیا به خرید ماشین جدید فکر کرده اید معاملات کرایه اتومبیل امتحان کردن را قبل از خرید مقرون به صرفه می کند و برخی از شرکت های کرایه اتومبیل حتی اتومبیل می فروشند. آن را در بزرگراه برای سفر بیرون ببرید، ببینید رانندگی در ترافیک ساعت شلوغ چه حسی دارد. اجاره ماشین ارزان در کیش را در کیش 1 تجربه کرده وسپس ماشین مورد نظر خود را برای خرید انتخاب نمایید.

 

۴-ذخیره بنزین

 

با افزایش قیمت بنزین رانندگی از اقسا نقاط ایران به کیش و منتقل نمودن آن به جزیره بسیار هزینه بر خواهد بود لذا اجاره ماشین در جزیره کیش آن هم با نازلترین قیمت می تواند در هزینه سوخت نیز صرفه جویی کرده و منابع سوختی شما را ذخیره نماید.

 

دلایل زیاد دیگری وجود دارد که کرایه ماشین در کیش را منطقی جلوه دهد.

 

شرایط اجاره ماشین درکیش

 

داشتن گواهینامه که حداقل ۱ سال از صدور آن گذشته باشد

 

وجه نقد برای ضمانت ماشین که هنگام تحویل خودرو در جزیره کیش استرداد میگردد

 

و یاچک بانکی به مبلغ خودرو

 

لازم به ذکر است ۵۰۰هزارتومان بابت خلافی احتمالی خودرو رنت شده نزد شرکت میماند و بعداز ۱ماه درصورت نداشتن خلافی خودرو مستردد میگردد

 

قیمت ماشین ها بابت ۲۴ ساعت از زمان تحویل ماشین میباشد

 

هزینه بنزین درکیش مانند سرزمین اصلی لیتری هزارتومان میباشد

 

درصورت تصادف احتمالی تمامی هزینه تعمیر و نگه داری ماشین برعهده رزرو گیرنده میباشد وکرایه روزانه ٬ ناشی از تصادف خودروخسارت دیده دریافت میگردد.

 

جمع بندی :

در قسمت بالا به مهمترین نکات اجاره خودرو در کیش، و همچنین اسناد ومدارک مورد نیاز جهت انجام رنت ماشین پرداختیم. از آنجایی که مکان های تفریحی جزیره کیش فراوان است و از مناطق آزاد کشور نیز می باشد و فاصله بین مکان های تفریخی و دیدنی آن زیاد است ، اجاره کردن ماشین در این جزیره ، میتواند لذت تفریح ما را بیشتر کند. عنوان کردیم که اجاره ماشین در کیش کار سختی نیست و تنها با داشتن گواهینامه رانندگی ، کارت شناسایی معتبر ، همچنین صدور چک و یا وجه نقد ، برای پوشش دادن خسارات احتمالی به خودرو ، می توانید ماشین دلخواه خود را در جزیره کیش اجاره کنید. به صورت اکید توضیح دادیم که حتماً ماشین دلخواه خود را، از شرکت های معتبر اجاره خودرو در کیش تهیه کنید ، تا در هنگام اجاره ماشین به مشکل برنخورید.

 

در انتها به شما عزیزان و گردشگران جزیره کیش توصیه می کنیم از خدمات کیش یک ، که یک شرکت معتبر در زمینه اجاره خودرو در کیش می باشد استفاده کنید. مجموعه کیش یک با داشتن ماشین های متنوع جهت اجاره این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که بتوانید با تعرفه مناسب ، گشت و گذار در جزیره زیبای کیش را با خودروی لوکس انجام دهید و از تفریح در این جزیره زیبا لذت ببرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

    25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    آخرین عناوین