رزرو بهترین هتل های ترکیه با فلای تودی

گزارش بازرگانی،   4010225021

ترکیه مقصدی پرهیجان و جذاب برای مسافران است که هر شهر آن حال و هوای خاص و متفاوتی دارد. سفر به استانبول با خرید و بازدید از جاذبه‌های تاریخی همراه است، آنتالیا شما را به آرامشی وصف نشدنی دعوت می‌کند و ازمیر بعنوان سومین شهر پرجمعیت ترکیه می‌تواند تاریخ متفاوتی از این کشور را برایتان بازگو کند. سفر به ترکیه یک سفر پرماجرا خواهد بود. برای اینکه بتوانید لذت بیشتری از این سفر ببرید محل اقامتتان در هر مقصد مهم خواهد بود. رزرو هتل را می‌توانید با فلای تودی به ساده‌ترین شکل انجام دهید.

بهترین هتل های استانبول کدامند؟

پیش از اینکه بخواهید در استانبول هتلی رزرو کنید ابتدا باید با مناطق مختلف آن آشنا باشید چرا که موقعیت مکانی هتل بیش از هر چیزی برایتان اهمیت خواهد داشت. اینکه در کدام منطقه شهر استانبول اقامت داشته باشید نیز بستگی به نوع سفر شما دارد.

  • اگر به دنبال بازدید از مناطق گردشگری هستید، شهر قدیمی و منطقه سلطان احمد یا فاتح می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.
  • برای مسافرانی که سفر کاری به استانبول می‌روند منطقه شیشلی و لونت می‌تواند انتخاب بهتری باشد چرا که از هیاهو و تردد گردشگران و شلوغی شهر دور خواهید بود.
  • منطقه بشیکتاش را برای سفرهای عاشقانه توصیه می‌کنند چرا که اغلب هتل های لوکس استانبول با چشم اندازی زیبا از دریای مرمر در این منطقه واقع شده‌اند.
  • بدون شک میدان تکسیم نیز برای گردشگرانی که به دنبال خرید در استانبول هستند مناسب خواهد بود.

حال که با توجه به نوع سفرتان، منطقه‌ای که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید را یافتید می‌توانید بهترین هتل های استانبول را در هر منطقه پیدا کنید. برای رزرو و یافتن بهترین هتل های استانبول مراحل زیر را طی کنید.

چطور در استانبول هتل رزرو کنیم؟

وقتی صحبت از رزرو هتل خارجی به میان می‌آید ممکن است اینطور تصور کنید که راه سختی پیش رویتان قرار دارد و نیاز به کردیت کارت خواهید داشت. این در حالیست که امروزه به راحتی با در اختیار داشتن کارت‌‎های شتاب می‌توانید هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. رزرو هتل ترکیه از طریق سایت فلای تودی به سادگی ممکن است. ابتدا مقصد و تاریخ اقامتتان را انتخاب کنید تا لیستی از هتل های استانبول برایتان نمایش داده شود.

فیلترهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند راحت‌تر هتل مورد نظرتان را بیابید. بخصوص در ارتباط با رزرو هتل های استانبول، انتخاب منطقه‌ای که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید یک پله شما را به انتخاب هتل نزدیک‌تر می‌کند. بنابراین با توجه به مواردی که گفته شد منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید تا فقط هتل های آن محدوده برایتان لیست شود. در نظر داشته باشید این لیست همیشه از ارزانترین هتل نمایش داده می‌شود.

اگر ستاره هتل برایتان مطرح است، از طریق همین فیلترها می‌توانید تعداد ستاره‌های هتل را مشخص کنید. بعنوان مثال می‌توانید لیستی از هتل های چهار ستاره استانبول که در منطقه بشیکتاش قرار دارند را ببینید. از این طریق انتخاب و رزرو هتل در استانبول برایتان ساده‌تر خواهد بود.

بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟

آنتالیا سومین شهر بزرگ ترکیه است که در کنار دریای مدیترانه قرار دارد و همین موجب شده یکی از مقاصد مهم گردشگری در فصل تابستان محسوب شود. همانند هتل های استانبول، جهت رزرو هتل ترکیه در شهر آنتالیا نیز بهتر است با مناطق مختلف آن بیشتر آشنا باشید. برخی از محبوب‌ترین مناطق که بهترین هتل های آنتالیا را در خود جای داده‌اند مناطق زیر هستند:

  • هنگام رزرو هتل های آنتالیا احتمالا نام منطقه لارا (Lara) به گوشتان بخورد. ساحل لارا چند کیلومتر شرق شهر اصلی آنتالیا واقع شده و از جمله مناطقی است که سواحل محبوب و آرامی دارد. این منطقه را برای سفر خانوادگی به آنتالیا توصیه می‌کنند چرا که نزدیک‌ترین منطقه ساحلی به مرکز شهر آنتالیا است.
  • بلک (Belek) یک شهر ساحلی است که در شرق شهر اصلی آنتالیا واقع شده و به نسبت لارا، منطقه‌ای پرهیجان‌تر و جوان پسندانه‌تر است. این منطقه ریزورت‌های ساحلی متعددی دارد که اغلب به نسبت سایر مناطق آنتالیا گرانتر هستند.
  • منطقه توریستی کمر (Kemer) در غرب مرکز شهر آنتالیا واقع شده و از جمله مقاصدی است که به خاطر هتل های بزرگ و all-inclusive در کنار دریای مدیترانه مطرح است. بنابراین اغلب هتل های باکیفیت و با بالاترین امکانات را در این منطقه خواهید یافت.
  • اگر اولویتتان اقامت در هتل های all در کنار ساحل نیست، مرکز شهر آنتالیا که با نام شهر قدیمی و منطقه کالیچی (Kaleici) شناخته شده است می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد. در این منطقه می‌توانید هتل های نسبتا ارزانتری بیابید که اغلب آن‌ها فقط صبحانه سرو می‌کنند اما در عین حال چهره دیگری از شهر آنتالیا خواهید دید، چهره‌ای باستانی که به دوره عثمانی باز می‌گردد.

چطور در آنتالیا هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل در آنتالیا نیز به سادگی رزرو هتل های استانبول است. فقط کافیست در لیستی که از هتل های آنتالیا در سایت فلای تودی پس از جستجوی مقصد به شما نمایش داده می‌شود، منطقه مورد نظر، ستاره هتل و حتی بودجه‌ای که برای اقامتتان در نظر دارید را مشخص کنید. در نظر داشته باشید که اغلب هتل های ساحلی آنتالیا صبحانه، ناهار و شام دارند اما هتل های ارزانتر ممکن است فقط صبحانه ارائه بدهند. بنابراین اگر این مساله برایتان اولویت دارد، در فیلترها انتخاب کنید که به دنبال هتل هایی که هر سه وعده غذایی را ارائه می‌کند می‌گردید.

بهترین هتل های ازمیر کدامند؟

ازمیر نیز از جمله مقاصد جذاب در ترکیه است که در پشت هیاهوی شهرهای پرماجرایی همانند استانبول و آنتالیا پنهان شده است. با اینحال هر سال تعداد زیادی گردشگر به قصد گشتن این شهر زیبا به ازمیر سفر می‌کنند. ازمیر یکی از مهم‌ترین بندرگاه‌ها در ترکیه است که در طول سال میزبان رویدادهای متعددی خواهد بود. این شهر را «مروارید دریای اژه» می‌نامند. جهت رزرو هتل های ازمیر مناطق مختلفی در مرکز شهر و اطراف آن وجود دارد. در مرکز شهر بسیاری از هتل های لوکس و زنجیره‌ای قرار دارند که اغلب مورد استفاده مسافرانی که سفر کاری به ازمیر دارند قرار می‌گیرد. اما برای کسانی که می‌خواهند تجربه متفاوت‌تری از سفر به ازمیر داشته باشند، انتخاب هتل در چشمه می‌تواند ایده خوبی باشد.

چطور در ازمیر هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل ترکیه در شهر ازمیر نیز بسیار ساده و طی چند دقیقه جستجو انجام می‌گیرد. وارد سایت فلای تودی شوید و مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید تا لیست هتل های ازمیر را ببینید. امکانات مورد نظرتان، تعداد ستاره هتل و موارد دیگری که برایتان هنگام انتخاب هتل اهمیت دارد را انتخاب کنید. اگر به دنبال اقامت ارزان در ازمیر هستید، لیست اولیه‌ای که به شما نمایش داده می‌شود بر اساس ارزانترین هتل ها چیده شده است.

با فلای تودی رزرو هتل ترکیه از این ساده‌تر نمی‌شود

شاید چند سال پیش رزرو هتل خارجی با چالش‌های مختلفی همراه بود و همیشه باید توسط افراد دیگر یا آژانس‌های گردشگری انجام می‌گرفت. اما امروزه دیگر خودتان می‌توانید هتل مورد نظرتان را در مقصدتان بیابید و رزرو کنید. رزرو هتل ترکیه از طریق سایت فلای تودی فقط با چند کلیک انجام می‌شود و در نهایت فقط کافیست با یکی از کارت‌های شتاب نسبت به پرداخت هزینه آن به ریال اقدام کنید. این یکی از چالش‌های رزرو هتل، که همان پرداخت با کردیت کارت و اغلب به دلار بود، را برطرف کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین