الان بخر بعدا پرداخت کن، سرویس اعتباری اسنپ

گزارش بازرگانی،   4010224093

الان بخر بعدا پرداخت کن، سرویس اعتباری اسنپ

 

مجموعه اسنپ را می‌توان یکی از اولین مجموعه‌های ایران در ارائه خدمات متنوع اینترنتی دانست. با نصب سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توان از خدمات متنوعی مانند تاکسی‌های اینترنتی، رزرو بلیط هواپیما برای سفر‌های داخلی و خارجی، حمل بار، خرید از سوپرمارکت و خرید آنلاین غذا استفاده کرد. یکی از خدمات جذاب سوپراپلیکیشن اسنپ، سرویس اعتباری اسنپ (الان بخر بعدا پرداخت کن) است. اما این سرویس چیست، چه کارایی‌هایی دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد، نکاتی است که در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

سرویس اعتباری اسنپ چیست؟

سرویس اعتباری اسنپ در حقیقت روشی است که با آن کاربران می‌توانند خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در طول ماه به راحتی و بدون پرداخت هزینه در آن لحظه دریافت کنند. در ضمن این سرویس فرصتی فراهم می‌کند که کاربران هزینه خدماتی که استفاده کرده‌اند را در انتهای ماه پرداخت کنند.

با استفاده از سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ می‌توانید نقدینگی خود را در طول ماه مدیریت کنید. همچنین اگر به هر دلیلی مانند تمام شدن اعتبار کارت بانکی، نتوانید هزینه خدمات یا محصولات را بپردازید دیگر به مشکل بر نمی‌خوربد. تنها لازم است که خدمات و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. به این صورت به راحتی و بدون مشکل کارهای خود را انجام می‌دهید و در انتهای ماه، هزینه آن‌ها را پرداخت خواهید کرد.

در حال حاضر بیش از 4 میلیون نفر از کاربران اسنپ واجد شرایط استفاده از سرویس اعتباری هستند که بیش از 1 میلیون نفر از آن‌ها سرویس اعتباری خود را فعال کرده و در حال استفاده از آن هستند.

فعال‌سازی سرویس اعتباری اسنپ

نحوه فعال‌سازی و استفاده از سرویس اعتباری

برای استفاده از سرویس اعتباری اسنپ نیاز به انجام کاری خاص، عجیب و زمان‌بر ندارید. همچنین بهتر است بدانید که استفاده از این سرویس نیاز به داشتن ضامن، پرداخت کارمزد و بسیاری موارد دیگر که هنگام دریافت اعتبار در مؤسسات و بانک‌ها به آن نیاز دارید، ندارد. همین امر می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کند.

برای فعال سازی این سرویس تنها کافی است که به سوپراپلیکیشن اسنپ مراجعه کنید. در میان گزینه‌ها به دنبال گزینه سرویس اعتباری بگردید و وارد منوی آن شود. در آنجا میزان اعتباری که می‌توانید از اسنپ دریافت کنید را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب گزینه ادامه وارد صفحه بعد می‌شوید. در آن صفحه قوانین و شرایط موجود را بخوانید و کد ملی خود را وارد کنید. پس از مدت بسیار کوتاهی و در صورتی که واجد شرایط باشید، عملیات احراز هویت انجام می‌شود و میزان اعتباری که به شما تخصیص داده شده بود، در حساب شما و قابل استفاده است.

شما تا زمانی که به سقف اعتبار خود برسید، هزینه محصولاتی که بخرید یا خدماتی که دریافت کنید از میزان اعتبار شما کسر خواهد شد. این روند تا تمام شدن میزان اعتبار شما ادامه خواهد داشت.

مزایای استفاده از سرویس اعتباری

اولین و مهم‌ترین مزیت سرویس اعتباری اسنپ این است که دیگر نیاز نیست برای خرید هر محصول یا دریافت هر یک از خدمات این اپلیکیشن به صورت جداگانه پول به حساب اسنپ خود واریز کنید. با استفاده از این روش به صورت لحظه‌ای و بدون هیچ مشکلی هزینه خدمات و سرویس‌های انتخابی شما تا سقف مشخص شده پرداخت می‌شود.

« الان بخر بعدا پرداخت کن »

مزیت دیگری که استفاده از این روش دارد، عدم نیاز به وارد کردن رمز بانکی هنگام پرداخت یا استفاده از هر کدام از خدمات و سفارش محصولات است. این کار باعث می‌شود تا امنیت کارت بانکی شما کمتر به خطر بیفتد. همچنین با مشکلاتی مانند کندی اینترنت، عدم ارائه سرویس توسط سیستم بانکی و بسیاری موارد دیگر مواجه نخواهید شد.

مزیت دیگری که استفاده از این روش دارد، کنترل نقدینگی و موجودی حساب است. شما با استفاده از این روش می‌توانید در انتهای ماه هزینه خدماتی که از اسنپ دریافت کرده‌اید را بپردازید و تا آن لحظه موجودی بیشتری در حسابتان باقی خواهد ماند.

نکاتی در خصوص سرویس اعتباری

توجه به برخی نکات در هنگام استفاده از سرویس اعتباری باعث می‌شود تا بتوانید تجربه بهتری از این سرویس داشته باشید. برخی از مهم‌ترین نکات را در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

اگر هزینه‌های فردی در طول ماه از میزان اعتباری که به او تخصیص داده شده بود بیشتر باشد، می‌تواند از دو راه استفاده کند. راه اول با پرداخت صورت حساب خود، اعتبار جدیدی را برای آن ماه دریافت کند و راه دوم هزینه‌های بیشتر تا پایان ماه را با روش‌های پرداختی دیگر، پرداخت کند.

اگر فردی صورت حساب خود را در موعد مقرر پرداخت نکند، دیگر نمی‌تواند از سرویس اعتباری استفاده کند. همچنین او را به عنوان بدهکار به نهادهای نظارتی معرفی خواهند کرد. در صورت عدم پرداخت به موقع صورت حساب سرویس اعتباری اسنپ، ماهانه 5 درصد از بدهی پرداخت نشده به عنوان جریمه تأخیر به حساب او اضافه خواهد شد.

جمع‌بندی

یکی از خدمات جذابی که مجموعه اسنپ به کاربران خود ارائه کرده، سرویس اعتباری اسنپ است. افراد با استفاده از این سرویس می‌توانند خدمات و محصولات مورد نیاز خود را در طول ماه به راحتی و بدون پرداخت هزینه دریافت کنند و در انتهای ماه هزینه آن‌ها را بپردازند. با این روش دیگر نگران مشکلاتی از قبیل قطعی سرویس بانک‌ها و کندی اینترنت نخواهید بود.

https://snapp.ir/snapp-credit/

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین