همه چیزهای در مورد کوییک که باید بدانید!

گزارش بازرگانی،   4010222034 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

در میان خودروهای با قیمت مناسب، کوییک سایپا خودرو با ظاهری زیبا و مشخصات فنی قابل قبول، برای خانواده‌های ایرانی، مقرون به صرفه به نظر می‌رسد. این ماشین هاچ بک با پلتفرمی شبیه به ساینا، طراحی به مراتب جذاب‌تری داشته و به ویژه مدل اتومات آن، طرفداران زیادی دارد. به طور خاص خودروی کوییک آر که مدل دو رنگ این ماشین است، برای قشر جوان فوق العاده جذاب می‌نماید.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات ظاهری و فنی کوییک سایپا خودرو بیندازیم.

مشخصات ظاهری کوییک ؛ جوان پسندترین خودرو



طول و عرض و ارتفاع ماشین کوییک گروه سایپا، به ترتیب 4005 در 1678 در 1532 میلی متر است. همین طور فاصله دو محور آن، معادل 2415 میلی متر بوده و وزن خالص این خودرو هاچ بک به 1063 کیلوگرم می‌رسد. همان طور که اشاره کردیم مدل کوییک r، دو رنگ بوده و در ترکیب با رنگ قرمز (Red)، بسیار شیک جلوه می‌کند.

در بخش جلویی ماشین، با منظره مشابه ساینا روبرو هستیم که البته چراغ‌های جلو طراحی تریم دودی را از ساندرو استپ وی وام گرفته‌اند. جلو پنجره طراحی متفاوتی از ساینا داشته و به مراتب جذاب تر به چشم می‌آید. سپر کوییک سایپا خودرو، با طراحی جدید و برجسته خود، چیزی کاملا متفاوت از سپر خودروهای ساینا و تیبا بوده و توانسته ابهت بیشتری به این محصول ایرانی ببخشد.

در نمای کناری، الگوی یک کراس اوور به خوبی رعایت شده و ریل کناره های سقف، جلوه‌ای متفاوت به این خودرو بخشیده است. دستگیره درب‌ها نیز آسان بازشو است. (چیزی که در تیبا و ساینا نداشتیم.)

به بخش عقب خودرو که برویم، قرار گرفتن پلاک روی در صندوق، جلب توجه می‌کند. چراغ‌های عقب فرمی زیباتر از ساینا و تیبا داشته و محافظ نقره‌ای رنگ سپر عقب نیز خودنمایی می‌کند.

داشبورد دو رنگ ساینا در بخش کابین در این مدل نیز دیده می‌شود. غربیلک فرمان در مقایسه با طراحی داخلی ساینا تغییر کرده و فرمی جذاب تر و امروزی‌تر به خود گرفته است. البته متاسفانه همچنان به لحاظ کیفی، متریال به کار رفته در این خودروی گروه خودروسازی سایپا پیشرفت آن چنانی نداشته و هنوز از سطح انتظار فاصله زیادی دارد.



مشخصات فنی کوییک سایپا خودرو



این خودرو در مدل‌های کوییک، کوییک آر، کوییک S و کوییک دنده‌ای، عرضه شده که تمام آن‌ها به موتور 1500 سی سی مجهز شده‌اند. این حجم موتور با ابعاد و وزن کوییک سایپا، باعث شده تا این خودرو شتاب خوبی داشته باشد. حداکثر قدرت خروجی این خودرو 87 اسب بخار در 5300 دور بر دقیقه بوده و حداکثر گشتاور آن به 128 نیوتن متر در 4000 دور بر دقیقه می‌رسد.

به سراغ سیستم تعلیق که برویم، سیستم تعلیق جلو، مک فرسون بوده و سیستم تعلیق عقب نیمه مستقل پیچشی است. اگر تصمیم به خرید کوییک اتومات https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/saipa/quick/ داشته باشید، طبق انتظار جعبه دنده اتوماتیک CVT انتظار شما را می‌کشد و در مدل دنده دستی، جعبه دنده دستی 5 سرعته را داریم.

 

سیستم ترمز جلو کوییک سایپا خودرو، دیسکی خنک شونده و عقب کاسه‌ای بوده که در سرعت‌های بالا، به شکلی رضایت بخش عمل می‌کند. به علاوه لازم به ذکر است که خودروی کوییک برند سایپا، به استاندارد آلایندگی یورو 4 مجهز بوده و حجم باک آن نیز 41 لیتری می‌باشد.



امکانات رفاهی و تجهیزات سایپا کوییک

این خودرو دارای تجهیزات و امکانات رفاهی مختلفی می‌باشد که شرایط رانندگی و همین طور آسایش داخل کابین را تا حدود زیادی برآورده می‌سازند. این امکانات شامل کروز کنترل، سنسور فشار باد لاستیک، دی لایت، آینه‌های برقی، شیشه‌های برقی، سنسور دنده عقب، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی روی فرمان، سیستم تهویه نیمه اتوماتیک، مسیریاب، چراغ‌ مشایعات تا منزل، فرمان برقی و ... می‌باشد.

صندلی راننده تمام مدل‌های کوییک R، کوییک دنده‌ای یا اتومات، چند حالته و برقی بوده و می‌توان آن را به راحتی متناسب با قد و حالت نشستن راننده تنظیم کرد تا حین سفر و رانندگی، شرایط بهتری را تجربه کند. کمربندهای ایمنی جلو دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و صندلی‌های عقب نیز به کمربند ایمنی مجهز شده‌اند. برای دیدن و انتخاب آسان تر انواع کوییک و خودروهای سایپا اینجا کلیک کنید

پلتفرم آنلاین خرید و فروش همراه مکانیک

اگر تصمیم به خرید اتومات صفر یا کارکرده سایپا کوییک داشته باشید، در پلتفرم آنلاین خرید و فروش همراه مکانیک hamrah-mechanic.com ، این امکان برای شما به راحتی فراهم شده است. کارشناسی خودرو همراه مکانیک، کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر از سلامت خودرو و نبود مشکلات در بدنه یا فنی که از چشم شما دور مانده باشند، به راحتی نسبت به خرید خودروی کار کرده (فروش خودرو) اقدام کنید.

"خرید و فروش کوییک ؛ بازار خودرو کوییک به دلایل مختلفی مانند نوسانات نرخ ارز و تورم، با تلاطم زیادی همراه است. همچنین به‌دلیل این‌که اکثر مردم در مورد مشخصات فنی و شرایط بازار خرید کوییک اطلاعات کافی ندارند، فرصت مناسبی برای سوءاستفاده‌کنندگان از بازار فروش کوییک فراهم شده است. همراه مکانیک با متخصصان خبره و مجرب خود در کنار شما است تا علاوه‌بر راهنمایی در خرید کوییک دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش کوییک کارکرده با قیمت واقعی نیز به شما کمک کند"."

سخن پایانی

با توجه به قیمت‌های فعلی در بازار خودروهای داخلی و خارجی، خرید یک خودرو با قیمت مناسب برای خانواده‌های ایرانی، به چالشی جدی تبدیل شده است. قیمت کوییک سایپا خودرو https://www.hamrah-mechanic.com/carprice/saipa/quick/ ، در این میان با توجه به امکانات آن، مناسب به نظر رسیده و این خودرو می‌تواند انتظارات از یک خودرو برای سفرهای درون شهری و برون شهری را فراهم سازد. شما چه نظری درباره خرید کوییک سایپا دارید؟

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین