مدیرعامل برج میلاد در بازدید از پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت مطرح کرد؛ یکتانت، مصداقی برای کسب‌وکار دانش‌بنیان بومی محسوب می‌شود

  4010210094

مدیران مجموعه برج میلاد، در بازدید خود از پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت، بر ضرورت توجه هرچه بیشتر سازمان‌ها و نهادهای مختلف در استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در ایران تاکید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، عصر روز دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 هولدینگ یکتانت، میزبان عباس حیدری، مدیرعامل شرکت برج میلاد، جعفر میرزایی، معاون بازرگانی و بهره‌برداری، محمدحسین پیرگانی، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی، امیرحسین مددی، مشاور عالی مدیرعامل، محمدرضا باقری، رئیس روابط‌عمومی و جمعی از مدیران مجموعه برج میلاد بود و در این دیدار، دو طرف به بررسی ظرفیت‌ها و خدمات ارائه شدهٔ دو مجموعه برای همکاری هرچه بیشتر با هم پرداختند.

سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و خدمات ارائه شده در این مجموعه خاطرنشان کرد: «در کنار ارائه سرویس‌ها و خدمات به‌روز در حوزه تبلیغات آنلاین، یکتانت در مسیر تکمیل پازل دیجیتال مارکتینگ خود اقدام به سرمایه‌گذاری بر روی کسب‌وکارهای مستعد کرده و پس از مرحله دوم سرمایه‌گذاری در پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب و ایران سامانه، در تازه‌ترین سرمایه‌گذاری خود، 501 درصد از سهام سایت خودرویی کار دات آی آر را خریداری کرده است.» مدیرعامل یکتانت در پایان، از اطلاع‌رسانی سرمایه‌گذاری‌های جدید این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد نیز در این بازدید، ضمن ابراز امیدواری از فعالیت شرکت‌های فناورانه و جوان گرای بومی همچون یکتانت اظهار داشت: «مجموعه برج میلاد تصمیم دارد تا بیش‌ از پیش، به هم‌افزایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی که مجموعه یکتانت یکی از مصادیق موفق آن به شمار می‌رود بپردازد.» مدیرعامل برج میلاد، سرویس‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه یکتانت را برخاسته از نیازسنجی کسب‌وکارهای ایرانی و استفاده از دانش بومی برای رونق این کسب‌وکارها عنوان کرد.

امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت نیز در این دیدار، با ابراز امیدواری نسبت به تعامل هرچه بیشتر بخش خصوصی با مجموعه‌های بزرگی همچون شرکت برج میلاد، این همکاری را تعاملی از جنس برد - برد دانست که دو طرف می‌توانند از خدمات یکدیگر در راستای رسیدن به اهداف پیش روی خود استفاده کنند. وی در ادامه افزود: «نیروی انسانی فعال در یکتانت همگی از میان جوانان متخصص انتخاب شده اند. همچنین، بخشی از نیروهای این شرکت شامل متخصصانی هستند که به شکل دورکاری با ما همکاری داشته و در دیگر شهرهای کشور زندگی می‌کنند. این موضوع نشان از اهمیت عدالت شغلی برای همهٔ شهرهای کشور برای یکتانت دارد.»

در پایان این دیدار، مدیران مجموعه برج میلاد به بازدید از بخش‌های مختلف یکتانت پرداخته و مدیران شرکت‌های جریان، تریبون، ادیوری، نجوا و واحدهای دیجیتال مارکتینگ، ارتباط با مشتریان، پرفورمنس مارکتینگ و واحد فنی و برنامه‌نویسی به ارائه توضیحاتی در خصوص خدمات و سرویس‌های ارائه‌شدهٔ خود پرداختند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین