روتین پوستی کایلی جنر [آپدیت ۲۰۲۲]: بهترین سرم و مرطوب کننده که باید استفاده کنید!

گزارش بازرگانی،   4001119068

معمولاً از روی پوست و ظاهر آن در مورد زیبایی ما قضاوت می‌کنند. بهترین و با سلیقه‌ترین خانم‌ها کسانی هستند که به پوست صورت خود اهمیت زیادی داده و همیشه در تلاشند پوست زیبایی داشته باشند. امروزه روش‌های متفاوتی برای نگهداری از پوست وجود دارد و داشتن اطلاعات لازم در مورد آن‌ها می‌تواند کمک خوبی برای داشتن پوستی با طراوت باشد. موضوعی که ما در این مقاله قصد داریم به صحبت در مورد آن بپردازیم، معرفی برخی از بهترین روش‌های مراقبتی از پوست است. در ادامه با ما باشید تا چند روش فوق‌العاده مؤثر برای زیباسازی پوست به شما معرفی کنیم.

 

روتین پوستی

روتین پوستی، به مراحلی گفته می‌شود که شما در طی روز باید به ترتیب انجام دهید تا پوستی جوان، زیبا و شاداب داشته باشید. در روتین پوستی از محصولات به ترتیب قوام استفاده می‌کنند؛ به این معنی که ابتدا کرم‌هایی که کمترین قوام را داشته بر پوست ماساژ داده می‌شود و سپس در ادامه کرم‌هایی که قوام بیشتری دارند، را در تماس با پوست قرار می‌دهند. اگر شما در طی روز به این قانون عمل کنید، مواد مؤثره‌ای که در یک محصول مراقبتی پوست به کاربرده شده، اثربخشی بهتری از خود به جای خواهد گذاشت. در ضمن فراموش نکنید، محصولاتی که در آن‌ها عناصر مغذی مانند آنتی‌اکسیدان و یا ویتأمین وجود دارد در ابتدای روز و محصولاتی که باید بر روی پوست باقی بمانند را در انتهای کار، بر روی پوست خود ماساژ دهید.

مراحل یک روتین پوستی مناسب به شرح زیر است:

  • در ابتدای روز باید پوست صورت با شوینده‌های مناسب، شستشو داده شود. اسکراب‌های لایه بردار و یا برخی شوینده‌ها می‌توانند برای ابتدای صبح، مناسب به نظر آیند.
  • در قدم بعدی بهتر است از تونر استفاده گردد. تونر‌های حاوی آلفا و بتاهیدروکسی، اسیدهیالورونیک، ویتأمین ای و سی می‌توانند بهترین تونر‌ها به شمار روند.
  • بعد از تونر می‌توانید از سرم‌های پوست و صورت استفاده کنید. سرم‌های حاوی نیاسینامید، هیالورونیک اسید، ویتأمین ب 3 و غیره بهترین پیشنهاد برای یک سرم پوست عالی هستند.
  • در این قدم باید از کرم‌های دور چشم استفاده کنید. این کرم‌ها می‌توانند مانع از ایجاد چروک در اطراف چشم شوند.
  • در گام پنجم، اجازه دارید از روشن‌کننده‌ها و یا مواد ضد لک استفاده کنید. برای اثربخشی بیشتر این روشن‌کننده‌ها، بهتر است هیچ ماده آرایشی بر روی پوست نباشد.
  • مرطوب‌کننده و آبرسان نیز در روتین پوستی بعد از روشن‌کننده‌ها استفاده می‌شوند. این امر موجب افزایش رطوبت و لطافت پوست می‌گردد.
  • در آخرین قدم نیز می‌توانید ضد آفتاب به صورت خود بمالید.

انجام و رعایت ترتیب تمام مراحلی که در فوق اشاره کردیم برای داشتن یک پوست سالم، زیبا و شاداب لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

خرید سرم پوست

یکی از مواد مراقبتی پوست که قادر است به شما کمک کند تا چین‌وچروک‌های روی پوست خود را به مرور زمان از بین ببرید، سرم‌ها هستند. سرم پوستی در واقع یک مایع غلیظ بوده و در ترکیبات آن مواد مغذی و موادی که برای پوست مفید به نظر می‌رسند، وجود دارد. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که میان سرم با کرم و لوسیون وجود دارد این است که در سرم، مواد غیر ضروری حذف شده و تمام ترکیبی که به عنوان سرم در اختیار شما قرار داده شده، برای پوست و مراقبت از آن بسیار مؤثر و کاراست.

البته در هنگام خرید سرم پوست باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشید. برای مثال، زمانی که می‌خواهید یک سرم مناسب پوست خریداری کنید، در ابتدا به هدفتان از خرید این ماده توجه داشته باشید. انواع سرم‌ها، اثرات متفاوتی داشته و این کمک می‌کند تا ماده‌ای مؤثر خریداری شود. در موقع خرید این ماده به نوع سرم نیز توجه داشته باشید. به کسانی که پوست خشکی دارند توصیه می‌کنیم برای خرید سرم‌های حاوی ویتأمین سی و یا اسیدهیالورونیک اقدام کنند. افرادی که پوست معمولی دارند نیز می‌توانند برای خرید سرم‌هایی اقدام کنند که رطوبت مورد نیاز پوستشان تأمین شود. در ضمن، توجه داشته باشید که سرم‌های پوستی، یکی از بهترین مواد و ترکیبات موجود در بازار جهت جوانسازی پوست هستند.

 

خرید مرطوب‌کننده پوست

اهمیت خرید مرطوب ‌کننده ‌ها بر کسی پوشیده نیست. تمام خانم‌ها و آقایان برای داشتن پوستی نرم و زیبا باید از مرطوب‌کننده استفاده کنند. انتخاب کرم مرطوب‌کننده باید بر اساس نوع پوست شخص صورت گیرد. کسانی که می‌خواهند رطوبت مورد نیاز پوست خود را تأمین کنند، در صورتی که پوست چربی دارند، بهتر است از کرم‌هایی که مخصوص پوست چرب استفاده کنند؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است محصول و یا کرم مرطوب‌کننده خریداری شده باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه و یا آکنه شود.

برای تأمین رطوبت مورد نیاز پوست، یا می‌توانید آبرسان خریداری کنید و یا مرطوب‌کننده. در کرم‌های مرطوب‌کننده، روغن وجود داشته و این ماده با قرار گرفتن بر سطح پوست، به آب موجود در پوست اجازه خروج نمی‌دهد و به این شکل پوست مرطوب باقی خواهد ماند. در آب‌رسان‌ها ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید و گلیسیرین وجود دارد. این مواد، آب را از پوست و هوا به خود جذب کرده و در سطح پوست حفظ می‌کنند و به این شکل مانع از خشک شدن آن می‌شوند.

در موقع خرید مرطوب ‌کننده پوست به جنس پوست خود توجه زیادی داشته باشید. کسانی که پوست چربی دارند بهتر است برای خرید محصولاتی که بر پایه روغن تولید شده‌اند، اقدام نکنند. موضوع دیگری که در هنگام خرید کرم مرطوب‌کننده و یا آبرسان باید مورد توجه قرار داده شود، وضعیت پوست است. به افرادی که پوستشان شرایط خوبی ندارد توصیه می‌کنیم از محصولات ترمیم‌کننده استفاده کنند.

جمع‌بندی

تا به اینجا سعی کردیم برخی محصولات مراقبتی پوست و روش‌هایی که می‌توانند به شما کمک کنند پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید را معرفی کنیم. موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید تهیه محصولات مراقبتی پوست با بهترین کیفیت است. در واقع کیفیت محصولات است که می‌تواند باعث شود پوست شما سرحال آید. یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین که محصولات مراقبتی با کیفیتی را ارائه می‌کند، فروشگاه رنگ دونه است. امکان خرید محصولات مراقبتی برای انواع پوست در بالاترین کیفیت و معقولانه‌ترین قیمت، از جمله مزیت‌های خرید از این فروشگاه به شمار می‌رود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین