خطیب جمعه کرج: اگر آمریکا و اروپا نفهمیده‌اند تحریم ، ملت ایران را قوی کرده، بسیار کودن و خنگ هستند

گروه سیاسی الف،   4001108082

تسنیم نوشت: امام جمعه کرج گفت:وقت کشی در مذاکرات به سود اروپا و آمریکا نیست.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با  تبریک ولادت امام باقر(ع)  و حلول ماه رجب ، اظهار داشت : تولید علم در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری معظم انقلاب تذکر داده شده است.
وی با اشاره به لزوم آموزش و عزتمندی از دیدگاه امام محمد باقر(ع)، افزود:  سیره امام باقر(ع) می‌تواند بهترین الگو برای نسل دانش پژوه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن بیان کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری فراز و نشیب‌های فراوانی را به خود دیده است وبرای تداوم انقلاب خون‌های پاک زیادی بر زمین ریخته شده است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه جمهوری اسلامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است ، عنوان  کرد: تهدیدات پیش روی با استفاده از ظرفیت‌ها محقق می‌شود و هدف برگزار کنندگان جشنهای انقلاب غیر از شادی و نشاط باید تبیین دستاوردهای انقلاب بدون اغراق به مردم باشد.

  امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز به شدت تحت شایعه پراکنی‌ها و دروغ‌ها و هجمه‌ها است، ادامه داد:هرکس به اندازه توان خود باید جلوی تحریف واقعیات را بگیرد و جهاد تببین را محقق کند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنهای انقلاب باید مردمی باشد ، گفت: نباید به دشمنان انقلاب فرصت بروز کینه را داد و دشمن از کوچکترین فرصت برای تخریب و فضاسازی بر علیه انقلاب اسلامی استفاده می کند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه ملت ایران هیچگاه کمک منافقان به دشمنان و به خون کشیدن 17 هزار انسان بیگناه را از یاد نمی برد، تصریح کرد: مردم ایران برای شما همان چیزی را می خواهد که برای آمریکا می خواهد.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه عده ای با عملکرد غلط و به جای امید آفرینی مردم را مایوس می کنند ، گفت: دست نفوذی‌ها باید از انقلاب قطع شود و این موضوع مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است و باید در این زمینه فرمایشات ایشان اجرایی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی باید جدی گرفته شود و باید در جامعه تبلیغ  و ترویج شود، افزود: در مورد صعود به جام جهانی ایران قصد داشتند که با بهانه تراشی جلوی این صعود را بگیرند که این موضوع محقق نشد. 

 حسینی‌همدانی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای و برجام گفت: موضع ایران در مذاکرات تا آنجایی که بنده می دانم تغییری نکرده است و از ابتدا شرط برداشتن تحریم مطرح و این موضوع همچنان هم مطرح است.

وی با بیان اینکه طرف مقابل در حال دست و پا زدن و تغییر در مسیر مذاکرات است، گفت : آمریکا  و اروپا اگر نفهمیده باشند که تحریم ها ملت ایران را قوی تر کرده بسیار کودن و خنگ هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  اروپا و  آمریکا هر چه توانستند بر سر ملت ایران آورند و تا جایی که ممکن بود تحریم کردید، متذکر شد: ملت ایران تحریم‌ها را زحمت و سختی تحمل کرد و تسلیم نشد و هر روز مقاوم تر و مصمم تر شدند و نشانه این صلابت را در روز 22 بهمن با حضور چشم گیر مردم می بینید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه به اروپا اعلام می‌کنیم که وقت کشی در مذاکرات به سود شما نیست ، ادامه داد: راهبرد ایران مشخص است و هیچ ابهامی در آن نیست.

وی با اشاره به حمله  ارتش سعودی و امارات به مردم یمن که با حمایت رژیم صهیونیستی انجام شد ، تصریح کرد: بیش از 90 نفر در یک منطقه به دلیل حمله هوایی به شهادت رسیدند و مانند همیشه هیچ صدایی از سازمان ملل ، مدعیان و مدافعان حقوق بشر در نیامد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمار تلفات و خسارات حمله به یمن از ابتدای شروع جنگ بسیار سنگین است ، ادامه داد: بیش از 17 هزار نفر از مردم یمن در این جنگ نا برابر کشته شده اند و به فضل پرودگار مردم یمن مزد پایداری و مقاومت خود را می گیرند و  اسرائیل هم باید بداند که  گنبد آهنین هم توانایی مقابله با موشک‌های یمن را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه به دلیل سرمای هوا بخشی از مصلی کرج به صورت گرمخانه برای متقاضیان ایجاد می‌شود، گفت: تا پایان فصل سرما و گرمای هوا این فضا به متقاضیان خدمات رسانی می کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین