کارشناس هسته‌ای: هدف دیپلمات کره‌ای از حضور در وین فریب ایران بود

گروه سیاسی الف،   4001020111 ۵۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: طرف آمریکایی دنبال شرطی‌سازی مجدد جامعه ایرانی است و هدف دیپلمات ارشد کره‌ای از حضور در وین، تکمیل کردن پازل تبلیغاتی آمریکا برای ارسال پالس دروغین به بازارهای ایران است.

کارشناس هسته‌ای: هدف دیپلمات کره‌ای از حضور در وین فریب ایران بود

مصطفی خوش چشم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا خاطرنشان کرد: کشورهایی مانند عربستان یا رژیم صهیونیستی با اینکه عضو برجام و کمیسیون مشترک برجام و مذاکرات هسته ای نیستند اما سعی دارند با طرح خواسته هایشان با طرف‌های به ویژه غربی، برمسیر مذاکرات تأثیر بگذارند.

وی افزود: معمولاً بسته به نفوذی که این بازیگران ثالث در مذاکرات دارند می‌توانند با بالا بردن سطح توقعات طرف غربی و متقاعد کردن آنها به کاهش امتیازدهی، باعث کندی مذاکرات شوند.

این کارشناس مسائل راهبردی، تاثیر منفی رژیم صهیونیستی بر مذاکرات وین را یادآور شد و گفت: رژیم صهیونیستی و عربستان با طرح مسائل منطقه ای و دفاعی مسیر مذاکرات را ناهموار کرده اند اما طرف ایرانی به هیچ عنوان توقعات طرف های ثالث در حوزه موشکی و منطقه ای را نخواهد پذیرفت زیرا مذاکرات وین محدود به برجام و توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است.

خوش چشم خاطرنشان کرد: بارها طرف ایرانی از طرف های غربی به صورت مستقیم در اتاق مذاکره و همینطور به صورت غیرمستقیم در رسانه ها خواست که مانع تاثیرگذاری طرف‌های ثالث بر مذاکرات شوند.

وی، تاثیرگذاری عربستان سعودی بر طرف های غربی را ضعیف تر از رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با استفاده از نفوذ عمیقی که بر اروپا به ویژه انگلستان و فرانسه دارد سعی کرده مسیر مذاکرات را کند کند.

این کارشناس سیاست خارجی، تعمیق شکاف های جناحی در واشنگتن و تحریک جناح مخالف دولت علیه ایران را از دیگر طرح های تل آویو ارزیابی کرد و افزود: در حالی که هنوز مذاکرات وین به مرحله امتیازدهی به ایران در حوزه رفع تحریم ها نرسیده است، رژیم صهیونیستی با راه انداختن کمپین های سیاسی و با کمک لابی ایپک تلاش ویژه‌ای را شروع کرده تا به شکلی پیش‌دستانه دولت دولت بایدن را به انفعال بکشاند و مانع امتیازدهی به ایران شود. کند بودن پیشرفت مذاکرات دقیقاً به دلیل تاثیر پذیری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی است.

آمریکا دنبال ارائه پالس دروغین به بازارهای ایران است

خوش‌چشم درباره حضور چوی جونگ کان معاون وزیر خارجه کره جنوبی در حاشیه هشتمین دور مذاکرات وین نیز گفت: متاسفانه کره جنوبی در چارچوب پازل طرف آمریکایی بازی می کند و تکمیل کننده پازل تبلیغاتی و جنگ روانی طرف آمریکایی است.

وی با بیان اینکه طرف آمریکایی نمایش جدی بودن در مذاکرات را به راه انداخته، گفت: طرف آمریکایی با ایجاد یک فضای مصنوعی دروغین درباره آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران با پیشرفت مذاکرات، یک پالس دروغین به بازارهای ایران می دهد تا بتواند در آینده از شرطی شدن اقتصاد ایران برای امتیازگیری بهره‌برداری کند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، شرطی کردن جامعه هدف یعنی ایران و به ویژه بازارهایی با قدرت نقدشوندگی بالا مثل بازار سکه و ارز را هدف تبلیغات آمریکایی ها و اروپایی ها عنوان کرد و افزود: غربی ها از ابتدای مذاکرات، با بازی مقصرنمایی و تبلیغات سعی کردند تا بازارهای ایران را تحت تاثیر قرار دهند و گرچه یکی، دو روز اول موفقیت‌هایی کسب کردند اما بلافاصله با واکنش به موقع طرف ایرانی در نهادهای حاکمیتی، اقتصادی، رسانه ای و بانک مرکزی مواجه شدند و  طرح آنها به شکست انجامید و شاهد بازگشت تعادل به بازارها بودیم.

خوش چشم گفت: وقتی طرف غربی مجبور شد در مواجهه با پیش‌نویس های طرف ایرانی کوتاه بیاید و به پای میز مذاکره برگردد، غربی ها در طرح جدید عملیات روانی سعی می کنند که بیش از حد فضای مذاکرات را مثبت نشان دهند تا سطح توقعات جامعه ایرانی از مذاکرات را در حوزه اقتصادی بالا ببرند و مذاکره کنندگان ایرانی را در نهایت وادار به پذیرش شرایط خود کنند.

وی افزود: هدف عملیات روانی آمریکایی ها ایجاد یک فضای بسیار مثبت و دروغین از مذاکرات است زیرا در حقیقت فضای موجود نه بسیار مثبت و نه بسیار منفی است بلکه به سمت اوج تقابل مذاکراتی پیش می‌رویم و گرچه مذاکرات روبه جلوست اما پیشرفت آن کند است.

کره در چارچوب جنگ روانی آمریکا بازی می‌کند

این کارشناس مسائل راهبردی، حضور دیپلمات ارشد کره ای در حاشیه مذاکرات وین را در چارچوب پازل جنگ روانی آمریکا برای شرطی کردن جامعه ایرانی ارزیابی کرد و گفت: فارغ از مذاکرات وین، کره جنوبی باید به مسئولیت حقوقی خود درباره پرداخت بدهی ایران به صورت نقدی عمل کند.

خوش چشم تصریح کرد: متاسفانه کره جنوبی و انگلیس به مسئولیت خود برای پرداخت بدهی های ایران عمل نمی کنند و قوانین فرامرزی آمریکا درباره تحریم ایران را بهانه قرار داده اند. از آنجا که این کشورها می دانند باید بالاخره بدهی ایران را بپردازند در تلاش هستند به جای آنکه بر اساس قانون، پول نقد به تهران بدهند، اقلام غیر ضروری و بی ارزش را جایگزین پول کنند.

وی، هدف سئول و لندن از ارائه کالا به جای پول را حمایت از صاحبان صنایع و تجار کره ای و انگلیسی عنوان کرد و گفت: ایران تسلیم خواست طرف های مقابل نشده و دریافت کالا به جای پول را صراحتا رد کرده است.

این کارشناس مسائل هسته ای، اظهارات معاون وزیر خارجه درباره علت حضورش در وین را توهین آمیز ارزیابی کرد و افزود: این دیپلمات کره ای پیشبرد ان.پی‌.تی و جلوگیری از گسترش سلاح‌های هسته‌ای را هدف خود از حضور در مذاکرات عنوان کرده است. این در حالی است که گزارش های متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر نهادهای بین‌المللی صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران را تایید کرده است.

خوش چشم خطاب به مقامات سئول تصریح کرد: اگر کره جنوبی واقعاً درباره گسترش سلاح های اتمی دغدغه دارد بهتر است که روابطش را با کره شمالی بهتر کند و پیونگ یانگ را بیش از این تحریک به گسترش صنایع نظامی هسته‌ای نکند.

وی گفت: کره جنوبی کاملاً تحت قیمومیت و حاکمیت آمریکا عمل می‌کند و بلوکه کردن پول های ایران بر خلاف قوانین بین المللی و حضور دیپلمات ارشد این کشور در وین حاکی از این موضوع است. دولت هایی مثل کره جنوبی، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی سعی می کنند در مذاکرات وین حضور پیدا کنند تا خودشان را در قد و قامتی بزرگتر از آنچه هستند به نمایش بگذارند و وجهه ای بین المللی برای خود بسازند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: سئول، ریاض و تل آویو در اندازه حضور در مذاکرات هسته ای با ایران نیستند و نگاهی به طرف های مقابل ایران که همه از قدرت های جهانی هستند به خوبی بیانگر جایگاه رفیع جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۶۸۲۲۵۱۸:۵۷:۴۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
شما ناشی هستید و غیر قانون دنبال بتن ریزی هستید و آنها 1700 عدد تحریم ایجاد کردن علیه ما درحالی که با هر باز مذاکره و توافق تحریم جدید وضع کردن
ناشناس۲۳۶۸۲۴۳۱۹:۲۶:۵۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
هدف از رفتن عربستان به وين چيست؟ قطعا هدف تحقير ايران است كه امثال عربستان در اين مذاكرات نقش داشته باشند
راه۲۳۶۸۳۳۲۲۰:۴۰:۴۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
از اقتدار و درایت و هوشمندی تیم هسته‌ای قدردانی میکنیم امیدواریم همیشه همینطور قوی و بصیر باشند ____ حقیقتاً کره ، عربستان و رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی در حد و اندازه‌ی ورود به موضوع هسته‌ای ایران نیستند کره و عربستان بهتر است در کار بزرگترها فضولی نکنند و فکری برای استیصال و دریوزگی خود کنند زامبی‌های صهیونیست هم اگر توانی دارند معطوف تاخیر در نابودی قطعی خود کنند
شهروند۲۳۶۸۴۲۶۲۲:۳۱:۰۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
هدف هیات آل سقوط (عربستان) چه بود !!؟؟
ناشناس۲۳۶۸۴۳۷۲۲:۵۰:۰۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
اینا میخوان با این وقت تمام شد و وقت کم است و این شرطی کردنها توی کشور شورش راه بندازن و از اب گل الود ماهی بگیرن دولت باید امادگی هر حرکتی رو باید داشته باشه و غافل نشه از بیرون و درون این کلمه وقت تمام میشه بوی فتنه میده
ناشناس۲۳۶۸۴۴۳۲۳:۰۰:۰۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
سلام تحلیل هوشمندانه ونکته سنجی خوبی بوداحسنت
امیر اشکانی۲۳۶۸۴۵۴۲۳:۱۱:۱۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
از بلائی که این ها با کمک آمریکا بر سر مردم کره شمالی آوردن مشخصه این ها چه موجوداتی هستند تازه همه دنیا میدونن مردم کره جنوبی و شمالی با هم خواهر و برادر هستند و این استکبار جهانی بود که از هم جدا شون کرد.....
تقی۲۳۶۸۴۶۱۲۳:۲۰:۳۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دلارهای کره ای و خوشخیالی ها پرید.
حسن استیری۲۳۶۸۵۰۵۰۰:۱۲:۲۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کره جنوبی و عربستان این گاو شیرده و رژیم کودک کش فعلا بروند و ادامه درس نوکری آمریکا را دقیق از بر کنند بعد بیان برای پاچه خواری بیش از حد و مرز این جهانخواران
محمدرضا۲۳۶۸۵۰۶۰۰:۱۳:۱۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نباید تیم هسته‌ای با کشورهای ثالث در این خصوص دیدار داشته ویا پاسخ سوالات آنها را بدهند
حسن قنبری۲۳۶۸۵۱۹۰۰:۲۴:۱۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایران باید با انتقاد از این دوکشور خرابکار جلسه رابه ترک یک طرفه تهدید کند.
رضا۲۳۶۸۵۲۸۰۰:۴۶:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
از نظر من کره اومده بود نحوه پرداخت بدهی رو هماهنگ کنه و کار تموم شده
ناشناس۲۳۶۸۵۳۱۰۰:۵۱:۴۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آفرین برشما دقیقا همین طوره
نادر۲۳۶۸۵۳۵۰۰:۵۵:۱۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا میخونه دارن سوء استفاده میکنن جلوی اینا نباید کوتاه اومد ۴ تا تشر بزنی مثل موش میشینن سر جاشون
ناشناس۲۳۶۹۵۹۰۰۰:۵۷:۱۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دقیقا زنده باد ايران و ایرانی
احمد۲۳۶۸۵۳۶۰۰:۵۶:۱۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
فقط مذاکره با اقتدار و تن ندادن به زیاده‌خواهی غرب باید در دستور کار تیم مذاکره قرار گیرد.
عرش۲۳۶۸۵۵۸۰۱:۳۴:۴۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چاپلوسی به زبان کره ای چگونه تلفظ میشود
ناشناس۲۳۶۸۵۷۸۰۲:۴۶:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
استاد در مورد تسویه طلبمون از بنگلادش وسریلانکا وچین و...که با چایی وبیل وکلنگ وماشین دسته چندم انجام میشه نظری ندان!
ناشناس۲۳۶۸۵۸۵۰۳:۱۷:۳۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
از اول تحریم ها ومذاکرات رهبری فرمودند که به امریکا نمیشه اعتماد کرد منتهی کسی گوش نکرد حالا هم با این همه مذارکره اگه دوباره زیرش بزنه چی
مجتبی واحدی۲۳۶۸۵۸۸۰۳:۳۳:۲۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خداروشکر این نیرنگ را متوجه شدید....
ناشناس۲۳۶۸۵۹۲۰۳:۵۴:۳۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ولی الان اسراییل داره سنگ اندازی میکنه و کره هم با پشت گرمی به امریکا برای پرداخت بدهی بازی در میاره عربستان هم به عنوان یک رقیب منطقهای همیشه به دنبال تضعیف ایران در همه موارد بوده و هست
سیدمحمدفاطمی نیا۲۳۶۸۵۹۵۰۴:۱۸:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
با آقای خوش چشم کاملاً موافقم و تیم برجامی ایران باید محکم باشد و فریب نخورد.
ناشناس۲۳۶۸۶۱۳۰۶:۳۲:۴۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
تحت قیومیت امریکا بهتره یا زیر یوغ چین و روسیه ؟
ناشناس۲۳۶۸۶۲۹۰۷:۱۲:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کی ما از شر برجام راحت میشیم
جمیل۲۳۶۸۶۴۵۰۷:۴۰:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بازار ایران نباید خود را معطل برجام مذاکرات کند چون این مذاکرات با این وضعیت هرگز به نتیجه نخواهد رسید
ناشناس۲۳۶۸۶۴۷۰۷:۴۵:۰۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خوب یعنی بازارهای مالی متاثر از تحریم ها نیستند؟
رضا۲۳۶۸۶۵۸۰۸:۰۰:۴۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
باید مواظب شیطنت دشمن بود از اینکه دلسوزان نظام همواره مواظب روند مذاکره هستند وتذکر ویاداوری میکنند جای تقدیر داره
ناشناس۲۳۶۸۶۶۸۰۸:۱۶:۳۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دمت گرم اقای خوش چشم کشور کره وعربستان وصهیونیستها از پول شون مایه میزارن در مقابل ما عددی نیستنداینها همه پاچه خواری میکنند
مهدی۲۳۶۸۶۷۴۰۸:۳۶:۱۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی ، اگر موضع اقتدار و مصلحت و حکمت در مذاکرات حاکم باشد ، دشمنان کاسه و کوزه ی خود را جمع می‌کنند .
ناشناس۲۳۶۸۶۸۱۰۸:۴۳:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شما که گفتید به دعوت ایران اومده !چی شد؟
انسان۲۳۶۸۶۸۵۰۸:۴۶:۳۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
تحلیل خوبی بود،سپاسگذارم
ناشناس۲۳۶۸۷۲۷۰۹:۵۳:۲۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
در خصوص انتشار اخبار مثبت که این به اصطلاح کارشناس در باره آن گفته ، اخبار مثبت از وین را از طرف دیپلمات های ایران می شنویم و اتفاقا غربی ها همه از پیشرفت اندک و یا حتی بدون نتیجه و تهدید به تمام شدن فرصت و شکست برجام می گویند.
هادی۲۳۶۸۷۲۸۰۹:۵۳:۲۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دقیقا هدف دشمن همینه،میخوان ببینن با وعده دروغ حل اختلافات چقدر بازار ارز ایران بالا و پایین میشه
یک مسلمان۲۳۶۸۷۲۹۰۹:۵۳:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بابا بخدا حاضرم قسم بخورم که این مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید برگردین به کشور راه چاره در داخل کشور عزیزمون ایرانه وحتما با افتخار سراغ بمب اتم بروید چرا اسرائیل داشته باشه ما نداشته باشیم
ناشناس۲۳۶۸۷۳۳۱۰:۰۵:۴۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
داریم می بینم هر چی سریال مزخرف و بی معنی و پوچ کره ای در تلویزیون هستیم که هیچ ارزش دیدن را ندارند
اسکندری۲۳۶۸۷۳۶۱۰:۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
باسلام،بااینکه آمریکا همیشه موجب رنج ملتها بخصوص کره وژاپن بوده معلوم نیست دولتهای این کشورها چرا انقدردرمقابل آمریکا ذلیل ومنفعل هستند .
ناشناس۲۳۶۸۷۴۰۱۰:۲۰:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شما به هر کدملی ماهیانه ۲میلیون واریز کنید وجلو تورم وگرانی وفساد را بگیرید واصلا توافق نکنید
عشق ایران۲۳۶۹۳۴۶۱۹:۱۸:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
چمپه ، اونوقت دلار روز به روز بالا میرود و ۲ میلیون سر یکماه ۲۰ هزار تومن هم نمی ارزد
ناشناس۲۳۶۸۷۴۱۱۰:۲۱:۰۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بازار ما که همش دستوری دست یکسری آقا زاده هست و دلیل آن این است که سال ۹۴ موقع امضای برجام مگه اتفاق خاصی افتاد؟
جواد۲۳۶۸۷۴۵۱۰:۲۵:۱۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نظریه دور از منطق نیست فقط امیدوارم قلم به مزد نباشید چرا که از خودی کم رو دست نخوردیم
ناشناس۲۳۶۸۷۵۰۱۰:۳۰:۳۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اتفاقاً اگرکالا بدهند برای مردم بهتر است.پول نقد را دولت می گیرد و حیف و میل میشود
یوسف۲۳۶۸۷۵۲۱۰:۳۲:۲۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
واقعا نظر کارشناسی استاد خوش چشم در خصوص عملیات روانی آمریکا و همپالکی هایش علی الخصوص کره در حین مذاکرات هسته‌ای زیرکانه میباشد.
ایرانی۲۳۶۸۸۰۷۱۱:۱۹:۵۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ازحق خودکوتاه نیاییدو گولتان نزنند. آنها می خواهند ایران قدرتمندراخوار وذلیل کنند. از حق موشکی ونظامی خود کوتاه نیایید که کشوربه خطرمی افتد...
بهرام۲۳۶۸۸۱۷۱۱:۲۷:۴۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
کره ای ها خیلی فرصت طلب و به اصطلاح ضعیف کش هستند. اگه ایران کوتاه بیاد طلب کار هم میشند.
ناشناس۲۳۶۸۸۶۲۱۲:۱۵:۱۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
20 سال است دنبال رفع تحریم بودین و بعد از توافقات ننگین تحریم مجدد و الان بیشترین تحریم های جهان با 1700 عدد بعدا با توافق ننگین مجدد چه عددی می خواهید فتح کنید؟
یاسوچ۲۳۶۸۸۶۵۱۲:۲۰:۱۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دیپلماتهای ایران باید خودشون مستقیم با امریکا مزاکره کنند وکدخدای امریکا را بپذیرن تا امریکا ایران را ریش سفید منطقه بپذیره ما دوکشور باید خودمون مشکلاتمون را حل کنیم
حمید۲۳۶۸۹۲۷۱۲:۵۹:۰۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نظرات آقای خوش چشم درست است. هواس تیم مذاکره کننده باید جمع باشد.
خسرو۲۳۶۸۹۳۲۱۳:۰۶:۳۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
درد و بلای آقای خوش چشم بخوره تو چشم خائنین داخلی که بجای روشنگری موجب تردید و نا امید کردن مردم در قبال اخذ امتیازاتی از غرب هستند
فرید۲۳۶۸۹۵۷۱۳:۳۴:۲۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حاجی بازاری نمونده شما هم هی دست و پا بزن بیا ببین چخبره بازار
آریا۲۳۶۹۳۶۸۱۹:۴۸:۵۶ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایندفعه از حرفاش خوشم اومد، مخصوصا پاراگراف آخرش غرور آمیز بود. خدا کنه که همینجوری باشه که میگی.
ع۲۳۶۹۳۹۲۲۰:۲۴:۵۱ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شما‌بلد کار‌نیستید‌انها‌اعلام‌کردند اگر‌در‌برجام‌به نتیجه‌برسیم‌پولها‌را‌می دهیم‌
ازرایل۲۳۶۹۴۷۸۲۲:۰۵:۳۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سردارسلیمانی مذاکره باامریکا فایدنداردنداشت امریکا کوچک شده روسیه جانشینش میشه
ناشناس۲۳۶۹۵۰۳۲۲:۲۸:۲۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
هر کسی یک چیزی میگه ما که نفهمیدیم حق با کیه ،اونا میگن ما بدیم ،ما میگیم اونا بدن
صدرا۲۳۶۹۵۵۵۲۳:۵۴:۱۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اورانیوم رو صد درصد غنی کنید.. پایان. دخالت آمریکا در امور ایران. چطور اونا دارن مانداشته باشیم.
حسین۲۳۶۹۷۱۶۰۸:۵۰:۰۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سریع و شفاف صحبت کردن اروپایی ها را خواستار بشن و حتمازمان را کوتاه کنند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین