‌ماجرای گوهر عشقی و ننگ دیگری به رنگ فتنه

گروه سیاسی الف،   4000927026 ۵۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

با آشکار شدن حقیقت ماجرای ساختگی و دروغین حمله به پیرزنی ۷۵ ساله به نام گوهر عشقی که ادعا شده بود، ۱۸ آذر ماه هنگام مراجعه بر سر مزار پسرش (ستار بهشتی) مورد ضرب و شتم دو موتورسوار قرار گرفته و مصدوم شد، تردیدی باقی نمانده است که فتنه و اصلاح‌طلبان تندرو به نوعی همذات‌پنداری عجیب رسیده‌اند.

‌ماجرای گوهر عشقی و ننگ دیگری به رنگ فتنه

جوان نوشت: سناریوپردازی و هجمه به حاکمیت از سوی این جماعت البته چندان تازگی ندارد و شاید برجسته‌ترین این دروغ‌پردازی‌ها را می‌توان در فتنه ۸۸ جست‌وجو کرد؛ جایی که یکی از سران فتنه با «خداجو» نامیدن فتنه‌گران در هجمه به مقدسات و حمله به مراکز دولتی، هرگونه فتنه‌انگیزی علیه نظام اسلامی را مباح کرد. پس از آن بود که قتل مشکوک ندا آقاسلطان رقم خورد و بعد‌ها قاتل سر از رژیم صهیونیستی درآورد یا ماجرای ترانه موسوی که رسانه‌های ضدانقلاب و جریان نفاق از او به عنوان شهید حوادث پس از انتخابات نام بردند که بعد‌ها گفته شد او زنده است و در کانادا زندگی می‌کند، حتی کسی که برای نخستین بار این خبر جعلی را منتشر کرد، بعد‌ها مدعی شد چنین شخصی وجود خارجی ندارد.

چند روز پیش، اما در اقدامی هماهنگ، رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی هنگام رفتن به مزار فرزندش مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفته و بر اثر شدت جراحات وارده بیهوش شده است. همین ادعا کافی بود تا برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که ردپایی در فتنه ۸۸ هم دارند، به میدان بیایند و همسو با سناریوی بازو‌های رسانه‌ای ملکه و آل‌سعود اشک تمساح بریزند! و بی‌آنکه اندکی درباره این داستان‌سرایی تأمل و تحقیق کنند، اصل را بر صحت روایت دروغ‌پردازی‌های بی‌بی‌سی و ایران‌اینترنشنال گذاشتند.
آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب که به تازگی دبیرکل حزب اتحاد ملت (بخوانید بدیل حزب منحله مشارکت) شده است، در توئیتی مصدوم شدن گوهر عشقی را «زهر چشم» از یک مادر دادخواه توصیف کرد. صادق زیباکلام، مرام گذشتگان در مواجهه با زمین‌خوردگان را یادآوری کرده و نوشته است: نسل ما با افتخار به پیرزن داغدار می‌زند، گلوله ساچمه‌ای تو تخم چشم می‌زند و... مصطفی تاج‌زاده هم با شهید توصیف کردن ستار بهشتی، سران سه قوه را مورد خطاب قرار داده و طعن‌آمیز از آن‌ها پرسیده است درباره گوهر عشقی نظری ندارند؟ عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات نیز در توئیتی کنایه‌آمیز و از سر طعنه از دستگاه‌های مسئول پرسیده بود هنوز مهاجمان و ضاربان گوهر عشقی را نیافته‌اند؟ احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب، اما پا را فراتر از این اتهامات گذاشته و در کانال تلگرامی خود ابتدا خواستار شفاف‌سازی در این باره شد و در عین حال روایت نهاد‌های مسئول را زیر سؤال برده و نوشت: هر گونه واکنش و تحقیق و گزارش رسمی آن‌ها در این مورد نیز به دلیل بحران اعتماد بین دستگاه‌های مسئول و بخش بزرگی از مردم، زمینه داوری فیصله‌بخش را برای جامعه فراهم نمی‌کند. او حتی فراتر از این هم رفته و مدعی شده است: طبق رسمِ تاریخی ایرانیان، این داستان هم فارغ از عوامل دخیل در آن، به پای حکومت نوشته خواهد شد.

اما گزارش جمعه شب خبرنگار صداوسیما از ماجرای این داستان‌سرایی که با حضور در محل حادثه و بررسی فیلم‌های ضبط شده در دوربین‌های مداربسته محل مورد نظر و شاهدان عینی صورت گرفت، همه رشته‌های ضدانقلاب و دنباله‌های داخلی آن‌ها را پنبه کرد. بر اساس آنچه در این گزارش مستند از رسانه ملی پخش شد، خانم گوهر عشقی در روز حادثه در حال عبور از طول خیابان دچار سرگیجه شده و به زمین افتاده که بلافاصله با کمک اهالی محل و حضور آمبولانس به مراکز درمانی اعزام و پس از مداوا ترخیص شده است. این در حالی است که با مشاهده دوربین‌های مداربسته هیچ تعرضی به او نشده و کاسبان محل هم چنین ادعا‌هایی را تأیید نکردند. اکنون که حقیقت ماجرا آشکار شده و هیچ بهانه‌ای برای دروغ‌پردازان باقی نمانده است، آیا مدعیان ضرب و شتم این پیرزن حاضرند برای همه تهمت‌هایی که به حاکمیت روا داشتند، در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند؟ گذشته آن‌ها چنین شهامتی را از آن‌ها ثبت نکرده است، باید منتظر ماند.

محسن مهدیان از فعالان رسانه‌ای در مطلبی در همین زمینه نوشت: کار به قماربرانداز‌ها روی بی‌صداقتی یک پیرزن ندارم. از طعنه‌ها و زخم زبان‌های اهل فرصت نیز بگذریم.‌ای کاش حداقل به خاطر این چند روز اتهامی که به جمهوری اسلامی زدند، عذرخواهی کنند. خود خانم گوهر عشقی نیز محل بحث نیست. معتقدم همان لاشخور‌هایی که عبا از روی دوش پدر روح‌الله زم برداشتند و برای عمامه زمین زدنش سوت و کف زدند، همان‌ها پای این پیرزن نشستند که خلاف صداقت بگوید تا سکه کاسبی‌شان شود، اما مسئله ما و شماییم. مسئله سواد رسانه است. چه می‌شود که باور می‌کنیم؟ چرا باید از سر برانگیختگی قضاوت کنیم؟ چرا اجازه می‌دهیم خناسان روی خطای هیجانی ما حساب باز کنند؟

زخم روی صورت پیرزن جای سرانگشت لاشخور‌ها داشت، اما باور کردیم، چون هیجان زده‌ایم، چون قضاوت‌های اجتماعی ما از سر تأیید اجتماعی دیگران است نه استدلال‌های منطقی. یک حرف را رسانه اهریمن تکرار می‌کند و ما نیز به تکرار می‌افتیم تا از ترند روز عقب نمانیم. ماجرا پیچیده نبود. به راست و دروغش علم نداشتیم، اما به سناریو‌های راهزن‌های رسانه‌ای نیز سوءظن نداشتیم؟ با سابقه این غدار‌های مکار آشنا نبودیم؟ سابقه این جریان در جلادستایی و نشاندن اوباش جای شهید روشن نبود و نیست؟ مسئله این است که هوشیار در رسانه نیستیم. رفتار کاملاً غیرارادی در رسانه داریم. با کمترین تکانه احساسی و عاطفی از سوی رسانه‌ها دچار خطای شناختی می‌شویم. از سر غلیان و واکنش‌های احساسی قضاوت می‌کنیم و بعد با استدلال تلاش می‌کنیم این قضاوت را برای دیگران توضیح دهیم. حال آنکه باید ماجرا برعکس باشد؛ جایی اگر علم نداریم، به منبع پیام توجه کنیم. هر جا که جای پای فراعنه رسانه‌ای بود، سوءظن داشته باشیم و صبر کنیم حقیقت روشن شود. این سوءظن یک اصل راهبردی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۳۹۷۷۶۱۰:۰۷:۵۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
به جای این نوشتار، یک تحقیق صورت می دادید که چرا ستار بهشتی جانش را از دست داد.
ناشناس۲۳۴۰۴۹۰۱۶:۴۴:۱۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
الان موضوع بحث ستار نیست، خواهشا مغلطه نفرمایید، در ضمن خیلی به خودت مثبت نده، زحمتت میشه. شدی مثل یکی از دوستان که کارش شده مثبت و منفی دادن به کامنتها با حقه و کلک، از سر بیکاری !
ناشناس۲۳۳۹۷۸۱۱۰:۱۰:۲۰ ۱۴۰۰/۹/۲۷
با عوامل نفوذی عربستان و اسرائیل در بدنه سازمانهای اطلاعاتی که با این کارههای هزینه ساز برای نظام، چهره خودی را به نمایش میگذارند، برخورد کنید
اتفاق۲۳۳۹۸۰۲۱۰:۳۴:۳۲ ۱۴۰۰/۹/۲۷
شما هر چیزی میشه رو میگین فتنه و دروغه
ناشناس۲۳۴۰۳۳۰۱۵:۲۱:۵۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
چشمات را باز کن
ناشناس۲۳۴۰۳۴۰۱۵:۲۷:۳۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
هر چیزی رو نه، ولی دروغ زیاد شده!! شما هم بهتره هرچیزی شنیدی باور نکنی!
ناشناس۲۳۴۰۳۵۸۱۵:۳۲:۱۲ ۱۴۰۰/۹/۲۷
یعنی اگر خود شخص هم بگوید نه دروغ بوده، باز این مزدوران می‌گویند راست بوده و حتی می‌گویند اجبارش کردن!
ناشناس۲۳۳۹۸۰۴۱۰:۳۵:۳۰ ۱۴۰۰/۹/۲۷
والا تو اون فیلم اصلا مشخص نیست. تازه چه دوربین خوبی هم اونجا داشتید. با اون کیفیت بازم معلوم نیست خوب زوم می کردید
ناشناس۲۳۳۹۸۰۵۱۰:۳۵:۴۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
الان این فیلم هایی که بررسی شده کو؟ بعد اونوقت کسی سرش گیج بره پا چشمش کبود میشه؟؟
ناشناس۲۳۴۰۳۴۲۱۵:۲۸:۰۴ ۱۴۰۰/۹/۲۷
رسانه هایی که می بینی که دشمن خودت هم هستند بگویند این کبودی به خاطر هل دادن بودنه که می گویی اره راست هست!
ناشناس۲۳۴۰۳۷۳۱۵:۳۷:۳۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
میلگردها طبقه طبقه بوده و حتما هم با سر نمی‌خورد که بگوییم جای دیگر نمی خورد
ناشناس۲۳۴۰۳۸۶۱۵:۴۳:۴۶ ۱۴۰۰/۹/۲۷
تو برو منوتوت رو ببین، فیلمش که پخش شده، در ضمن ایشون اصلا کسی نیست و نبود که ارزش گوشمالی داشته باشه
ناشناس۲۳۴۰۳۹۶۱۵:۴۸:۲۱ ۱۴۰۰/۹/۲۷
نابغه با سر رفت توی میلگردا. سن هم که میره بالا پلاکت طبیعتا میاد پایین و راحت تر کبود میشند. البته که شما رو چه به این چیزا، برید پای منوتو و توییترتون
احمد۲۳۳۹۸۱۸۱۰:۴۲:۲۶ ۱۴۰۰/۹/۲۷
روشنفکرنماهای عجول که مرتب در همین سایت هم اعلام موضع می کنند نظری ندارند؟
ناشناس۲۳۴۰۳۹۲۱۵:۴۶:۰۴ ۱۴۰۰/۹/۲۷
واقعا اوردن کلمه روشنفکر، حالا با پسوند برای اینا زیادیه، دقیقا خوب توصیفشون کردم؛ دستگاه کپی های لوگو پپسی منوتوبین
احد۲۳۳۹۸۴۳۱۰:۵۹:۴۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
جریان فتنه چون خودشون اینکاره هستن تو این جریان بی گدار به آب نزدن ،فقط دلم برای علی مطهری میسوزه که در امور سیاسی وارد شده ولی هیچ علم و آگاهی از علوم سیاسی نداره . مطهری رو دست خورده شدید خخخخ
ناشناس۲۳۳۹۸۵۷۱۱:۰۶:۱۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
این فقط نمونه آشکار است که دنبال ضربه زدن به کشور ایران هستند
ناشناس۲۳۳۹۸۶۳۱۱:۰۹:۰۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
کار این جماعت همین است که دروغ و راست را وارونه جلوه دهند و به ساده لوحان بگویند مانند آرامش ادیان که آپارتاید دینی و جعلی اسرائیل به خوردشان دادن!
ناشناس۲۳۳۹۸۷۰۱۱:۱۱:۳۸ ۱۴۰۰/۹/۲۷
معلوم نیست این پیرزن بدبخت رو چیز خودش کرده بودن این اپوزیسیون که بخوره زمین بمیره بندازن گردن ایران
ناشناس۲۳۳۹۸۸۲۱۱:۱۵:۴۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
از سران حزب مشارکت بیش از این توقعی نیست.
ناشناس۲۳۳۹۹۴۰۱۱:۴۷:۰۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
عجب بازیگری هست این زن
محمد۲۳۴۰۰۳۴۱۲:۳۱:۰۹ ۱۴۰۰/۹/۲۷
خب چرا مادر ستار بهشتی تا چند سال پیش با بیگانگان مصاحبه نمیکرد ؟
ناشناس۲۳۴۰۴۰۵۱۵:۵۵:۰۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
چرا میکرد خوبشم میکرد، با کاترین اشتون جون هم دیدار کرد
علی۲۳۴۰۰۳۷۱۲:۳۲:۵۷ ۱۴۰۰/۹/۲۷
از خودش سوال کنید !
ناشناس۲۳۴۰۰۴۸۱۲:۳۹:۰۶ ۱۴۰۰/۹/۲۷
خدا کند این خانم در تصویر همان گوهر عشقی باشه جون چادر داره ومشخص نیست چرا از روز اول این فیلم ارایه نشد تا سو استفاده از موضوع نشود؟ الان این شبهه پبش میاید که فیلم اماده نبوده
ناشناس۲۳۴۰۰۹۱۱۳:۰۷:۰۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
حالا چرا اینقد پیرزن پیرزن می کنید؟
ناشناس۲۳۴۰۱۲۳۱۳:۱۸:۴۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
مادربزرگش نه مادرش
ناشناس۲۳۴۰۱۷۳۱۳:۴۰:۰۴ ۱۴۰۰/۹/۲۷
تو این سن خالی بندی نوبره
ناشناس۲۳۴۰۲۱۱۱۴:۰۴:۴۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
زهرا کاظمی چطور؟ آیا او هم خود سرش را به جسم سخت زد و مرد؟
ناشناس۲۳۴۰۳۶۶۱۵:۳۴:۵۰ ۱۴۰۰/۹/۲۷
مگه همه اینایی که الان اظهار نظر کردن نمی‌گفتن بخاطر اشتباه باید عذرخواهی کرد، خب الان بخاطر این اشتباه عجیبی که انجام دادن عذرخواهی کنن ما یاد بگیریم!!
زهرا۲۳۴۰۲۳۵۱۴:۱۸:۱۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
من واقعا موندم اگه سرش خورده به میلگرد فقط باید سرش زخمی بشه چرا زیر چشماش سیاه شده
ناشناس۲۳۴۰۲۵۰۱۴:۲۴:۳۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
لطف کنید با خانم گوهر عشقی مصاحبه کنید،چون همه الان یه طرفه رفتید قاضی، راضی هم برگشتید
رها۲۳۴۰۲۸۰۱۴:۵۲:۱۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
مثل جهزیه دخترم در اتش سوخت بود
ناشناس۲۳۴۰۳۰۷۱۵:۰۶:۵۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
ولی خداییش چه دوربین های باکیفیتی نصب کرده بودن توی کوچه
ناشناس۲۳۴۱۱۱۳۰۷:۳۴:۴۸ ۱۴۰۰/۹/۲۸
ساختمان نوسازه داشته که وسایلش را ندزدند
ناشناس۲۳۴۰۳۱۸۱۵:۱۳:۳۰ ۱۴۰۰/۹/۲۷
ایشون یک مادر سالمند داغدیده هستند.می فهمید؟ هر سه این واژه در فرهنگ ایرانی حرمت دارد.لطفا در مورد ایشان با احترام صحبت کنید.
مهران۲۳۴۰۶۱۲۱۸:۲۱:۳۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
ایشون به مادر داغدیده سالمند هست تا اینجا احترامش واجب اما ایشون به بازیچه دست امثال مسیح و ... است که این قسمتش هیچ احترامی براش نمیاره
عباس۲۳۴۰۳۴۴۱۵:۲۸:۲۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
نقش خوبی بازی شده
حسین اشرفی۲۳۴۰۳۶۷۱۵:۳۵:۱۹ ۱۴۰۰/۹/۲۷
اطمینان دارم اگه خود این خانم هم بیاید وبگوید من خودم زمین خوردم دشمن لجوج میگه.یا چیز خورش کردن یاوادارش کردن بگه.
ناشناس۲۳۴۱۴۰۰۱۱:۴۴:۳۱ ۱۴۰۰/۹/۲۸
تو اون فیلم نه چهره ای مشخصه نه تاریخ و ساعتی مشخصه در ضمن می گفتن رفته برای تزریق دز دوم واکسن . دوز دوم اونم تو این ماه ؟
ناشناس۲۳۴۰۳۶۹۱۵:۳۶:۴۳ ۱۴۰۰/۹/۲۷
اگه صدا و سیما راست میگه با خود گوهر عشقی مصاحبه کنه .
محمد۲۳۴۰۴۰۳۱۵:۵۴:۴۰ ۱۴۰۰/۹/۲۷
چرا از خانم گوهر عشقی در مورداتفاقی که افتاده پرسش نکردبد؟
ناشناس۲۳۴۰۴۶۷۱۶:۳۰:۱۴ ۱۴۰۰/۹/۲۷
خخخخه کلیپ پر کرده راحتما ندیدی!!!!
ناشناس۲۳۴۰۴۳۷۱۶:۱۴:۲۲ ۱۴۰۰/۹/۲۷
پس چرا زیر چشمش سباه شده ؟!!! بعد چرا از خودش نمی پرسید چی شده ؟
علی۲۳۴۰۴۷۱۱۶:۳۱:۲۵ ۱۴۰۰/۹/۲۷
اگه به دوربین دقت کنید تمیز صاف و براق هست معلوم که بخاطر این قضیه نصب شده یعنی اگه دوربین حتی یکماه قبل هم جای نصب بشه بدنه دوربین کثیف لودر میشه
ناشناس۲۳۴۱۴۵۴۱۲:۱۸:۲۵ ۱۴۰۰/۹/۲۸
خخخه بازیگرانش هم مردم و کسبه آنجا و پیمانکار آنجا بوده برو عمو رودست خوردین آن هم با این فضاحت
ناشناس۲۳۴۱۶۴۷۱۴:۰۱:۲۷ ۱۴۰۰/۹/۲۸
چرت چرت میگید اونجا ساختمان سازی هستش از اونجا که دزدی فراوان شده مصالح هم گران شده طرف برای جلوگیری از سرقت باید دوربین نسب کنه شما دنبال چی هستید عقل خوب چیزیه توصیه میکنم ازش استفاده کن
ناشناس۲۳۴۰۴۸۵۱۶:۴۰:۲۹ ۱۴۰۰/۹/۲۷
فلیم ساختگی بود باور نکنین
M۲۳۴۱۰۳۸۰۱:۴۵:۰۹ ۱۴۰۰/۹/۲۸
از نظر شما همه چی ساختگی هست چون می خواهید جمهوری اسلامی ایران را سرکوب کنید.
ناشناس۲۳۴۱۴۷۰۱۲:۲۶:۵۲ ۱۴۰۰/۹/۲۸
تو دیگر چقدر بدبخت هستی که فکر کنی افراد وابسته به نظام بیاد هل بدهد کی مثلا چی بشود؟ یعنی خداییش بیکار تر از شما ندیدم برای خبر جعلی درست کردن
یا علی۲۳۴۰۵۲۵۱۷:۱۲:۲۸ ۱۴۰۰/۹/۲۷
خدا لعنت کند این ضد انقلاب ها رو ما اول انقلاب ۶۰۰۰۰ شهید دادیم که انقلاب سرافراز باشد حالا امثال این افراد خائن پا روی خون شهدای انقلاب گذاشته اند زنده باید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
ناشناس۲۳۴۰۷۱۱۱۹:۴۱:۴۱ ۱۴۰۰/۹/۲۷
بااین همه صغری وکبری آوردن وفیلم مداربسته وپرسش ازعابرین ،چراازخودش نپرسیدند؟
ناشناس۲۳۴۱۰۳۴۰۱:۳۱:۲۴ ۱۴۰۰/۹/۲۸
هیچ حکومتی نمیاد همچین کاری بکنه وقتی میدونن همچین شخصیتی زیر زربینه و بهانه دست رسانه ها نمیدن
ناشناس۲۳۴۱۱۵۰۰۸:۴۵:۱۴ ۱۴۰۰/۹/۲۸
خدا دور کنه همه ملت مارا از فتنه های آخر زمان انشاالله
ناشناس۲۳۴۱۱۸۷۰۹:۲۵:۳۶ ۱۴۰۰/۹/۲۸
بابا كمى عاقلانه فكر كنيد اگر كسى ميخواست چيزى را كتمان كند أيا راههاى بهتر وبى درد سر ترى را نمى شد پيدا كرد ؟
ناشناس۲۳۴۱۵۱۲۱۲:۵۰:۱۶ ۱۴۰۰/۹/۲۸
متاسفانه از خود میلگرد یه سوال نشده که چرا این کار را کرده ؟
ناشناس۲۳۴۱۷۵۰۱۴:۵۹:۲۰ ۱۴۰۰/۹/۲۸
از این فیلمهای ساختگی برای بقا زیاد شده
مهدی۲۳۴۱۸۱۰۱۵:۲۹:۲۶ ۱۴۰۰/۹/۲۸
چرا چک کردن دوربین محل حادثه اینقدر طول بکشه در صورتی که یک ساعته میشد انجام داد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین