روزنامه آفتاب یزد خطاب به بهاره رهنما: با همسر پولدارت در ترکیه زندگی می کنی و به زخم مردم نمک می پاشی؟

گروه فرهنگی الف،   4000818027 ۱۰۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

روزنامه آفتاب یزد با اشاره به این جمله بهاره رهنما که گفته "هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است" نوشت:مردم در مشکلاتشان از بی‌پولی و گرانی گرفته تا بیماری‌های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی‌شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف‌های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن‌ها، نمک به زخم‌شان بپاشد و آن‌ها را بی‌دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی‌انصافی است.
  متاسفانه این حقیقتی است که خانم بازیگر یعنی بهاره رهنما آن را رقم زده است. او که این روزها در ترکیه به سر می‌برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف‌هایی را بر زبان رانده که تاسف‌آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است».
 
جای شکرش باقی است که ایشان از نظر مالی تامین است، اما خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می‌زنید بی‌تاثیر نیست. لیکن به خوبی می‌دانید کارگری که روزانه بیش از ۸ ساعت و بیش از توانش کار می‌کند ولی حقوق کمی دریافت می‌کند آنهم در این اوضاع آشفته گرانی و باری به هرجهت، حتی اگر بخواهد بیش از ۳۰ سال هم کار کند باز هم نمی‌تواند آن رفاهی که شما از آن صحبت می‌کنید را برای خود و خانواده‌اش تامین کند.
پس بهتر است که با همان رفاه و آسایشی که در اختیار دارید، روزگار بگذرانید و با حرف‌هایتان نمک به زخم این مردم دردکشیده نپاشید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۸۱۰۰۳۱۰:۴۱:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
این هم از سلبریتی های ما
ناشناس۲۲۸۱۱۱۷۱۱:۴۷:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
سلبریتی معنی خاص خودشو داره.هر کسی که تو فیلم بازی میکنه و اهنگ میخونه و نوازندگی میکنه که سلبریتی نیست.
ناشناس۲۲۸۱۶۹۴۱۸:۱۶:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اتفاقاً دقیقاً همین افراد «سلبریتی» هستند! آنچه مد نظر شماست اینه که این سلبریتی‌ها لزوماً هنرمند، فرهیخته و بزرگ‌منش نیستند...
ناشناس۲۲۸۲۱۰۳۰۰:۰۹:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۱۹
بازیگرا هی میخوان ادای با فرهنگ‌هارو دربیارن ولی نمیشه، دقیقا بی‌فرهنگترین جامعه هستن
اینجی۲۲۸۱۱۶۰۱۲:۱۳:۱۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
متاسفانه فالوورهای اینها بیشتر از علما و دانشگاهیان هست و هر چقدر هم که از روی هیجان آنها را بیسواد و بیشعور و گدای معتبر و ... خطاب کنیم اما همینها در مدیریت حواشی روز کشور موفق تر عمل میکنند چرا که ماندن اینها در صحنه از سوی رانت داران حمایت میشود.گاها به این فکر میکنم که چرا چند میلیون نفر خود را در معرض چنین منابع آسیب رسان روانی اجتماعی قرار میدهد؟ آیا ماذوخیست اند یا صرفا از الگوی مصرف تبلیغ شده در عصر حاضر تبعیت میکنند؟
ناشناس۲۲۸۱۳۹۸۱۴:۴۱:۱۱ ۱۴۰۰/۸/۱۸
قبلا الگو مردم افراد متدین بودن و زندگی ها درست الان الگو این افراد... شدن و زندگی هم نابود
ناشناس۲۲۸۱۵۴۲۱۶:۱۵:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
دمت گرم عجب چیزی گفتی
علی رضا۲۲۸۱۵۸۶۱۶:۴۸:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
احسنت قبلأ الگوما علما و اساتید بود
ناشناس۲۲۸۱۲۹۷۱۳:۴۶:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
قبول دارم که این فرد بی ارزش بر زخم مردم نمک می پاشد، ولی اهمیت اصلی در این است که چرا مردم زخمی هستند
ناشناس۲۲۸۱۴۴۵۱۵:۱۹:۰۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
برای اینکه دنبال همینها راه افتادن و انتخاب کردن، دکتر ظریف می‌گفت خودمون انتخاب کردیم!
روزبه۲۲۸۱۴۷۰۱۵:۳۶:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
کتاب بیشعوری برای اینجور آدما خوبه
ناشناس۲۲۸۱۵۴۰۱۶:۱۵:۱۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
از جیب من و شما به همه چی رسیدن الان برای ما پز خونه و زندگیشون رو میدن؛؛؛اصالت و شعور هم خوب چیزی هستش
ناشناس۲۲۸۱۹۶۹۲۱:۵۴:۴۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
یارب روا مدار که گدا معتبر شود .گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود.تازه ب دوران رسیدن دیگه
امیر احمد۲۲۸۲۳۶۵۰۸:۱۱:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۱۹
اگر شوهر اینخانم مالیات درستی پرداخت میکرد در حال حاظر صاحب این ثروت نبود که خانمشان پز بدهند
ناشناس۲۲۸۱۰۰۴۱۰:۴۲:۱۱ ۱۴۰۰/۸/۱۸
از سلبریتی بیسواد نمی توان انتظاری جز این داشت.
ناشناس۲۲۸۱۰۰۷۱۰:۴۳:۴۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اصلاً کی به تو توجه دارد که از ترکیه پیغام گذاشتی تا وضع مالیت را توجیه کنی؟
ناشناس۲۲۸۱۰۱۰۱۰:۴۴:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خدا نکند که گدا معتبر شود.
ناشناس۲۲۸۱۰۱۴۱۰:۴۶:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
با پول رفاه وشهرت و نام میشود خرید اما شعور نه
کریم۲۲۸۱۱۵۷۱۲:۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
کاملا درست فرمودید. شعور چیزی نیست که بتوان آنرا با ثروت بدست آورد.برخی از به اصطلاح بازیگران با حرفهای سطحی نشان میدهند که چقدر از آنچه که مردم در فیلم ها و نمایشهای تلویزیونی از آنها می بینند، فاصله دارند.بالاخره هرشخصی به نحوی خودش را مطرح میکند. یکی با بذر محبت (همچون آقای دایی) و برخی با فخر فروشی سطحی که نشان از سطح شعورشان است.
ناشناس۲۲۸۱۰۱۸۱۰:۴۸:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
وقتی برای کارهای سطحی همچون بازیگری درآمد آنچنان داده می شود ولی برای کارهای روزانه درآمد کم یعنی این دنیا همه چیزش ایراد دارد
امیرشجاع۲۲۸۱۴۳۶۱۵:۰۷:۰۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
متأسفانه ی عده برای کار رفتن به کنار ویک عده هم رفتن جوانی خودشون ترکیه گذاشتن داریم توی همین سایت ها می‌خونیم من متاسفم چون اگه ایران باشم هر کاری هم بشه داخل کشورم هستم پیگیری میکنم ولی اونا نمیتونن
ناشناس۲۲۸۱۰۲۰۱۰:۴۸:۴۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
كلاً بهاره رهنما حالش خوب نيست حرفهاى بى ربط وبى ادبانه ى زيادى مى زند بهتره كه زياد أورا جدى نگيريد
ناشناس۲۲۸۱۶۰۰۱۶:۵۷:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
افرین حرف حساب زدی کلا بیشتر بازیگر ها حرفهای چرت وپرت می زنند
ناشناس۲۲۸۱۰۳۳۱۰:۵۶:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
دنیا پرستان مغرور، هنگامى که به چیزی مى رسند، همه چیز را جز خود فراموش مى کنند، و تمام امکاناتى را که به دست آورده اند، قارون وار که مى گفت: إِنَّما أُوتِیتُهُ عَلى عِلْم عِنْدِی: «آنچه را دارم بر اثر علم و دانش من است» از ناحیه خودشان مى دانند و لا غیر. در حالى که بندگان خاص خدا به هر جا برسند مى گویند: هذا ِمْن فَضْلِ رَبِّى: «این از فضل خدا است بر ما».
ناشناس۲۲۸۲۰۳۶۲۳:۰۳:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
درست میگویید
مهدی۲۲۸۲۴۸۲۰۹:۳۲:۴۵ ۱۴۰۰/۸/۱۹
مرسی خیلی قشنگ بود.
Ali۲۲۸۱۰۴۳۱۱:۰۴:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خدا را شکر میکنم از آخرین باری که پول سینما دادم و فیلم دوئل را دیدم ، دیگه هیچوقت در ثروتمند کردن اینگونه افراد سهمی نداشتم و وجدانم راحت است. ننگ بر این مردمی که با پول مردم به شهرت و ثروت رسیدند و حالا برای مردم دم کج میکنند. بیش از یک دهه است که خارج از کشور زندگی میکنم ولی همیشه سعی میکنم وقتی میام ایران عادی باشم و خاکی. استغفرالله غرور چیز بدی است.
ناشناس۲۲۸۱۲۱۷۱۲:۵۶:۳۱ ۱۴۰۰/۸/۱۸
بنده آخرین بار که سینما رفتم فیلم لاک پشت بود سال 1375 و از این بابت خیلی خوشحال هستم که پول در جیب امثال این ها نریختم. مردم باید خودشان عاقل باشند. این خانم چند میلیون فالور داره. چرا؟
محمد۲۲۸۱۵۴۸۱۶:۱۹:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
من اخرین باری ک رفتم سینما برا فیلم ادم برفی بود.....حیف پول و وقت ک برا این سینما با همچین بازیگرای بزاری
ناشناس۲۲۸۱۰۴۶۱۱:۰۶:۵۲ ۱۴۰۰/۸/۱۸
یارب مپسند که گدا معتبر شود.....
ناشناس۲۲۸۱۰۵۲۱۱:۱۰:۳۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
بی پولی و درامد کم اکثر ایرانیان،از بی لیاقتی و بی سوادی اکثر مسیولین این مملکت است.وگرنه هیچ جای دنیا ،کار و زحمت بی اجر و تنبلی و دلالی با اجر نمی شود.سرسره بازی با پول دیکران که زحمت ندارد‌.
ناشناس۲۲۸۱۰۵۶۱۱:۱۴:۱۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
کدام بیچاره ای با این ازدواج کرده .
ناشناس۲۲۸۱۱۳۸۱۲:۰۱:۲۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
تو خوبی
هیوا۲۲۸۱۱۴۷۱۲:۰۷:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خانم رهنما زحماتش در رسانه ملی‌ قابل چشم‌ پوشی نيست وجای تقدير دارند ولی‌ ايشان اگر ادعای موفقيت را دارند کاش توضيح دهند چرا اين آدم موفق نتوانست زندگی اولش رو مديريت کنه تا کارش به طلاق نرسه بعد هم با اون همه تبلیغات بياد ازدواج مجدد کنه، خانم‌ رهنما انسان‌ موفق کسی است‌ که‌ توانايي مديريت امور اوليه زندگی خودش رو داشته‌ باشه نه‌ شما سرکار خانم که‌ حتی نتونستی زندگی خودت رو حفظ کنی.
ناشناس۲۲۸۱۱۶۵۱۲:۱۴:۲۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
وقتیکه قوانین مالیاتی کشوردرخدمت ثروتمندان بوده وافراددارای درآمدبیشترمانندقضات ،هنرمندان واعضای هیئت علمی دانشگاه ها معاف ازمالیات هستندخانم رهنمابایدهم زرنگی خودرابه رخ ملت بکشد بااین وصف بازاریان درموردمردم چه طرزتفکری دارندخدامیداند.
ایرانی۲۲۸۱۴۵۷۱۵:۲۸:۴۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
دوست عزیز قضات از مالیات معاف نیستن
ناشناس۲۲۸۱۶۵۴۱۷:۴۱:۰۲ ۱۴۰۰/۸/۱۸
قضات از مالیات معاف نیستند اما اکثر ثروتمندان فرار مالیاتی دارند
هیئت علمی۲۲۸۲۰۴۹۲۳:۱۸:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
الان بهاره رهنما به هیئت علمی چه ربطی داره؟
کریم۲۲۸۱۱۶۸۱۲:۲۰:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
تا شخص سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد. فخر فروشی در این دوره نهایت کم شعوری و نادانی است. بزرگترین قهرمانان و بهترین و محترم ترین انسان هادر این دوران آنهایی هستند که علی رغم تمامی مشکلات اقتصادی و معیشتی،(( تلاش میکنند تا رزق و روزی حلال کسب کنند و از فریب هموطنان خود برای معاش بیشتر خود را برحذر میدارند))
ناشناس۲۲۸۱۱۷۱۱۲:۲۳:۳۲ ۱۴۰۰/۸/۱۸
از بهاره رهنما بهتره از این انتظاری نیست
ناشناس۲۲۸۱۱۷۶۱۲:۲۶:۰۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
آفتاب یزد هم این لایووبولدمیکنه که سر درددل وناامیدی وغر زدنو باز کنه .این سلبریتی ها تا دستبند سبز وبنفش میپوشن وبه فلانی رای میدن وعکس سگ وگربه میندازن وشل حجابی میکنن ایرانینن وشهروندن وال وبلن وباید دردادن نظر ازاد باشن.حالا بهاره که گفته به عرضه هم هست پول دراوردن ، بد شده ،دیگه از چشم اصلاح طلبها افتاده
ناشناس۲۲۸۱۱۹۳۱۲:۳۶:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خیلی حرف بدی نزده. #من _هم_یک_بی_ دست_و_پا_هستم نه دست درازی کردم، نه پایم را از گلیمم درازترکردم.
مسافر۲۲۸۱۲۷۰۱۳:۲۹:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
عالی بود
ناشناس۲۲۸۱۲۰۰۱۲:۴۲:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خانم رهنما مقصر نیست و اتفاقا حرف بجایی هم زده مقصر اون کسی است که پول کلانی را بخاطر نقش در یه فیلم و سریال به هنر پیشه پرداخت میکند باید این بساط برچیده بشه و به هنر پیشه و بازیکن فوتبال حقوق تعیین کنند مثل کارمند اون وقت کسی جرات زخم زبون و به رخ کشیدن ثروتش را نخواهد داشتو میشه عدالت را پیاده کرد
ناشناس۲۲۸۱۲۰۵۱۲:۴۵:۵۱ ۱۴۰۰/۸/۱۸
این افراد این حرفا رو میزنن که دیده بشن ، بهترین کار بی توجهیه . یارب روا مدار که گدا معتبر شود . گر معتبر شود ، بخدا بی خبر شود .‌
ناشناس۲۲۸۱۲۸۳۱۳:۳۸:۳۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
البته ایشون دست و پایی را میگویند که یک روز دکل نفتی بخورد ویا اختلاس میلیون دلاری انجام دهد و یا خون مردم را در شیشه کند و یا امضا طلایی بیندازد و یا........
ناشناس۲۲۸۱۲۹۵۱۳:۴۳:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
تقصير ما مردمه كه پولي كه با هزار زور و زحمت در مياريم به راحتي ميريزيم تو جيب اين هنرمندا مردم بايد تمام فيلماي سينمايي و شبكه هاي خانگي و كنسرتارو تحريم كنن تا ديگه نيان با پول خودمون به ما پز بدن و اداي پدرخوانده در بيارن
ناشناس۲۲۸۱۳۲۶۱۳:۵۷:۲۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
شاید درامدش از راهای دیگه بوده که امروز پزشو میده
ناشناس۲۲۸۱۳۳۷۱۴:۰۳:۴۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
مقصر جامعه هست که به مثل بهاره بها می‌دهند.البته دور از جان بازیگران با شخصیت بنده آخرین بار۳۵ سال قبل سینما رفتم.الان حاضرم پولم را تو آب بریزم ولی چهره امثال رهنما را نگیرم.از پول مردم گردن کلفت شدن حالا مردم را مسخره می کنند.
ناشناس۲۲۸۱۳۴۳۱۴:۰۵:۴۲ ۱۴۰۰/۸/۱۸
این حاشیه میخواد که تو بورس باشه که روزنامه ها هم بهش بها میدن #
جواد۲۲۸۱۳۴۹۱۴:۰۸:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خانم بهاره رهنما روزگاران بر مرادت هست اما خود بدان پادشاهان را گدا کرد و به حد خود بمان تا به فردا از چه دانی بازی چرخ فلک او فراوان می‌زند بر چون تویی زیبا کلک
ناشناس۲۲۸۱۳۵۹۱۴:۱۵:۵۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
از یه آدم تازه به دوران رسیده توقع بیشتر از اینم نیست همه بلدهستند شوهر پولدار کنند با پول شوهرش قیافشو درست کرده و با ثروت شوهرش دارا پز میده خنده داره از تو گذشته این کارها پیرزن
جواد۲۲۸۱۳۶۶۱۴:۲۰:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
زیاد هم حرفش بد نیست خدا شاهده من ۵۵سال کار کردم هنوز مستاجرش با سه پسر پسرم کار نمی‌کند دوست دارد پول دار شود در این گرانی سرسام آور سینمانگار ولوله کش وسفید کار وکابینت ساز روزی یک ونیم میلیون وبنا متری۵۰۰هزاتومان کارگر ۲۵۰هزاروبند کش متری۳۰ هزار تومان من خودم مزد دادم تازه باید التماس کنی بیان سر کارت
ناشناس۲۲۸۱۳۷۵۱۴:۲۷:۰۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
حرف خانم بازیگر کاملا درسته ولی بد بیان کرده کسی که ۳۰ سال زحمت کشیده باید بعدش در رفاه باشه. اینکه در مملکت ما اینطور نیست و تازه بعد از ۳۰ سال باید بره تو اسنپ کار کنه و همیشه هشتش گرو نُه هش باشه از بی مدیریتی مسئولین و اقتصاد خراب کشور است .
ناشناس۲۲۸۱۴۰۵۱۴:۴۴:۱۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
وقتی تو ی سری فیلم های ابکی و بی محتوا دستمزدهای کلان از بیت المال داده میشه و هیچ نظارتی هم انجام نمیشه بایدم ایشون قاطی کنن و بقیه رو بی دست و پا بدونن کسی که غرق در پول مفته اصلا معنی زندگی رو نمیفهمه چه برسه بخواد نظری هم بده
محسن۲۲۸۱۴۰۶۱۴:۴۴:۱۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
انقدر تو نقش هایی که بازی کرد نقش دختر مجرد تو کف شوهر پولدار بازی کرد تا بالاخره شوهر پولدار گیرش اومد و تونست عقده هاش رو خالی کنه با حقوق بازیگری نه با شوهر پولدار تونستی خانم بازیگر سی سال که خوبه سیصد سال هم کار میکردی نمیشد فقط با حاجی تون تونستی
انصاری۲۲۸۱۴۱۷۱۴:۵۵:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
واقعا متاسفم براش...قبلا همش دم از حمایت همنوعان میزد وحالا خودشو گم کرده آخه من معلم هم سی سال کار کردم.چطوری میتونستم به جایی برسم درحالی که حقوقم به نصف برج هم نمیرسید توی این اوضاع وانفسا شرمنده بچه هامون هستیم فقط...تو حالا فکر می کنی شدی الگوی بقیه؟
ناشناس۲۲۸۱۴۱۸۱۴:۵۵:۰۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
هر وقت بما میگفتن جهان سومی دیوانه میشدم اما بعد از کلیپ اینخانم ...که ادعای فرهنگ چند هزار ساله داره ی ایرانی طرز فکرش اینه جهان سومی که هیچ از این بدترم ......
منصور۲۲۸۱۴۳۷۱۵:۰۷:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود از خدا بی خبر شود . بعله شما وضعیتت خوب میشه چون همه چی را در پول می بینی عین رنگ عوض میکنی این نشد ی پولدار دیگه به در مورد مشکلاتی که خبر نداری فضولی نکن
ناشناس۲۲۸۱۴۴۴۱۵:۱۸:۵۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
هرکس در سطح خودش نظر میدهد.ما نباید جدی بگیریمش.
ناشناس۲۲۸۱۴۵۰۱۵:۲۲:۲۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
گزاره درست این است که قاعدتا اگر شخصی 30 سال کار کند حق دارد حداقل یک زندگی نرمال داشته باشد . اگر نداشت اداره آن جامعه به درستی صورت نگرفته و عدالت در آن جامعه برقرار نیست .
م۲۲۸۱۴۶۲۱۵:۳۳:۵۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
چقدر قر وفر
متین۲۲۸۱۴۷۸۱۵:۴۱:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار فرهنگی کردن نتواند شخصیت خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی‌دست و پایی است
ناشناس۲۲۸۱۹۲۴۲۱:۱۰:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
دقیقا"
الهام۲۲۸۱۴۸۲۱۵:۴۳:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
آره ما مردم فقیر و بدبخت هستیم ولی تو در رفاهي ما شرمنده بچها مون هستیم
ناشناس۲۲۸۱۴۸۴۱۵:۴۷:۰۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
جواب ابلهان خاموشیست
ص.ش۲۲۸۱۵۳۵۱۶:۱۱:۵۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
چرابهاره ۵سال پیس ادعای پولداری نمیکرد ازوقتی طلاق گرفت وباحاجی بقول خودش ازدواج کرد داره میگه میکنه
ناشناس۲۲۸۱۴۹۵۱۵:۵۱:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خيلى ها آدمها كه پول باد آورده بدست مى آورند به مردم فخر فروشى مى كنند نمى دونند كه اين پول را از همين مردم بدست آوردند
ناشناس۲۲۸۱۵۴۶۱۶:۱۸:۳۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
چه نقد مودبانه و وزینی و بدور از فحاشی.منتقد شایسته تقدیر است
ناشناس۲۲۸۱۵۴۷۱۶:۱۹:۰۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
ادم بی ریشه همیشه بی ریشه هست ...
علی۲۲۸۱۵۵۰۱۶:۱۹:۵۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اصلا این زن توهم داره.حالش خوب نیست.باید بیمارستان روانی بستریش کرد
ناشناس۲۲۸۱۵۵۳۱۶:۲۱:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
زیاد نباید به صحبت های چنین معلوم الحال هایی توجه کرد.
ناشناس۲۲۸۱۵۶۱۱۶:۲۸:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
من هیچ وقت فیلمهای خانم رهنما را نگاه نمیکردم اصلا خوشم نمیومد حالا اومده ثروتشو به روخ ما میکشه متاسفم
ناشناس۲۲۸۱۵۸۵۱۶:۴۷:۳۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خدا هیچ مردی را گرفتار همچین زنی نکنه
کردستان۲۲۸۱۶۲۸۱۷:۲۰:۳۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خودمون بزرگشون کردیم،مقصر مردمند که‌این گدا زاده باید اینجوری نمک بپاشه
نادر۲۲۸۱۶۳۴۱۷:۲۳:۱۶ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اینا در یک کلام نادانان روزگارند
ناشناس۲۲۸۱۶۴۷۱۷:۳۴:۲۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
شماها ساده اید. هدفش دقیقا تیتر خبر شدن هست که همگی براش سنگ تموم گذاشتید.
ناشناس۲۲۸۱۶۶۸۱۷:۵۲:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
مردم حقشونه نرن سینما که این بازیگرها پولداران بهشون توهین کنن
سلام۲۲۸۱۷۱۰۱۸:۳۰:۳۴ ۱۴۰۰/۸/۱۸
صلوات بفرستید چخبرتونه تو کامنتا. شاد باش وبگو شکر اگه بلدی.. چراغ دلت روشن.
ناشناس۲۲۸۱۷۲۷۱۸:۴۲:۰۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
چندش به معنای واقعی
ناشناس۲۲۸۱۷۳۹۱۸:۴۶:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
خروجیهای صدا و سیمای ملی بهاره رهنما و محمد رضا گلزار
مجید۲۲۸۱۷۵۱۱۸:۵۴:۲۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
سر کار خانم بهاره رهنما ی چیز هست به نام شعور که نمیتوان ان را با پول خرید .پولت را خرج شعورت کن
سحر۲۲۸۱۷۵۹۱۹:۰۲:۴۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
وااااای برما که میشینیم پای تلویزیون وشماها روتماشا میکنیم. برای خودمو ملتم متأسفم. چقدر ملتتو تحقیرمیکنی .
امیر۲۲۸۱۷۶۱۱۹:۰۳:۱۹ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اگر خانم رهنما ، دانشمند یا ورزشکار ویا قهرمان ملی بود به حرفهایش فکر میکردم ولی برای ها وقت ندارم
ناشناس۲۲۸۱۸۳۲۱۹:۵۴:۳۳ ۱۴۰۰/۸/۱۸
بابا از هول حلیم افتاده تو دیگ این آبجی بهاره خانوم
مهدی۲۲۸۱۹۴۶۲۱:۳۳:۵۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
به نظر من که درست گفته و حرفش بر مبنای واقعیت هست
ناشناس۲۲۸۱۹۷۰۲۱:۵۵:۳۷ ۱۴۰۰/۸/۱۸
چاره کار تحریم فیلم و سینما هست
ناشناس۲۲۸۱۹۸۰۲۲:۰۳:۱۸ ۱۴۰۰/۸/۱۸
اگرحقوق بازیگری هم مانند کارگری وکارمندی میبودالان ایشان هم رنگ ترکیه وسفر های خارجی را نمیدید وچنین گزافه گویی هم نداشت
۰۹۵۶۲۲۸۲۰۳۳۲۲:۵۷:۰۰ ۱۴۰۰/۸/۱۸
تو که توی زندگیت شکست عشقی خوردی حالا با این حرفها میخوای خودتو توجیح کنی
ناشناس۲۲۸۲۰۳۹۲۳:۰۶:۴۵ ۱۴۰۰/۸/۱۸
افرین به نویسنده افتاب یزد فقط یه چیز فراموش شده ادم هاییی مثل ما رفتند وفیلم های ایشان رو دیدند که ایشان به جیب خودش می نازد اخر خالی خواهد شد
ناشناس۲۲۸۲۱۴۸۰۰:۵۷:۲۲ ۱۴۰۰/۸/۱۹
واقعا برات متاسفم بهاره خانوووووووم
داریوش۲۲۸۲۲۲۰۰۲:۴۶:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۹
خوبه حالا بهت کار ندند بیکار بشی یه چند سالی بعد ببینیم که به چیت مینازی
دکتر مهناز معتمدی۲۲۸۲۲۲۷۰۳:۱۵:۴۶ ۱۴۰۰/۸/۱۹
باید به خانم ها احترام بگذارید. حتی اگر حرف بی ربط بزنند باز هم بهتر است.
ناشناس۲۲۸۲۳۲۲۰۷:۳۹:۳۲ ۱۴۰۰/۸/۱۹
مونده چه جوری توی این ۳۰سال پول درآورده باشی از هر راهی که باشه باعرضه گی نیست
ناشناس۲۲۸۲۳۷۲۰۸:۱۸:۱۲ ۱۴۰۰/۸/۱۹
میگن پیمان قاسمخانی هر شب دو ساعت سر به سجده میذاره و میگه الحمدلله
وحید۲۲۸۲۴۱۰۰۸:۴۱:۴۵ ۱۴۰۰/۸/۱۹
این حرفها به دهان آفتاب یزد که متعلق به مسببان وضعیت فعلی مملکت است کمی گنده به نظر میاد.
ناشناس۲۲۸۲۴۶۸۰۹:۲۰:۰۵ ۱۴۰۰/۸/۱۹
تو که نمیدانی با وجود این تماشاچی به اونجا رسیدی در ضمن بهتر هست تو همونجا بمانی جای تو ایران نیست بی دست و پا
ناشناس۲۲۸۲۴۹۳۰۹:۳۷:۲۴ ۱۴۰۰/۸/۱۹
باسلام اگر مردم پول نداشته بهترازاین است شرم حیا نداشته باشند
ناشناس۲۲۸۲۵۰۳۰۹:۴۱:۲۰ ۱۴۰۰/۸/۱۹
اگه صدقه سرمردم فقیرمون پولدار شدی وترکیه زندگی میکنی همونجا بمون چرا میای پیش فقیرا نظرتم بزار برای اطرافیانت
ناشناس۲۲۸۲۵۴۲۱۰:۰۴:۰۱ ۱۴۰۰/۸/۱۹
شهری به تیغ غمزه خونخوار و لعل لب مجروح می‌کنی و نمک می‌پراکنی سعدی
ناشناس۲۲۸۲۷۲۸۱۲:۱۳:۳۲ ۱۴۰۰/۸/۱۹
چرا این ها انقدر فالور دارند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین