بهترین موسسات آیلتس ایران

  4000724028

این روزها باید نام آزمون آیلتس را خیلی شنیده باشید. تب داغ مهاجرت‌های کاری و تحصیلی همه را به این واداشته که به فکر دریافت مدرک آیلتس باشند. آزمون آیلتس یک امتحان سطح بالاست. دانشگاه‌های برتر دنیا و بیشتر مراکزی که کارمند خارجی می پذیرند، نمره خوبی از شما در این آزمون می‌خواهند. پس بهترین کار این است که از همان اول کار به یک موسسه زبان عالی مراجعه کنید تا به مهارت کافی دست پیدا کنید. از همین الان شروع کنید. با بهترین موسسات آیلتس ایران آشنا شده و بدون کوچکترین نگرانی از رد شدن، آزمون خود را به بهترین نحو ممکن پاس کنید.

آزمون آیلتس و مهارت های آن:

کشورهای انگلیسی زبان برای پذیرش افراد مهاجر آزمون‌هایی برگزار می‌کنند تا سطح زبان انگلیسی آنها را بسنجند. آزمون آیلتس یکی از مهم‌ترین آزمون‌هایی است که به این منظور برگزار می‌شود. دانش زبان انگلیسی تنها در نوشتن یا صحبت کردن خلاصه نمی‌شود. شما برای زندگی، تحصیل و یا کار در یک کشور انگلیسی زبان، به تمام مهارت‌های زیر نیاز دارید:

  • مهارت نوشتاری Writing

  • مهارت خواندن و درک مطلب Reading

  • مهارت درک مطلب شنیداری Listening

  • مهارت گفتاری Speaking

در آزمون آیلتس هر کدام از این مهارت‌ها به صورت جداگانه بررسی شده و سپس میانگین نمرات به عنوان نمره آیلتس کلی‌ از طریق ایمیل و اس ام اس برای متقاضی ارسال می‌شود.

سیستم نمره گذاری آزمون آیلتس:

نمره گذاری در آزمون آیلتس از 0 تا 9 است. بالاترین نمره نیز همان نمره 9 خواهد بود. اگرچه گرفتن نمره 9 بسیار عالی خواهد بود، اما شما به آن نیازی پیدا نخواهید کرد. بسیاری از ارگان‌ها و دانشگاه‌ها خود نمره مد نظر دریافتی شما را اعلام می‌کنند. اغلب آن‌ها نمره 5.5 الی 8.5 را از شما درخواست خواهند کرد.

ویژگی‌های موسسات برتر آموزش دوره های آیلتس:

بدون شک برای کسب تجربه و دریافت نمره خوب به هر هدفی که باشد، به آموزش نیاز دارید. اگر چه برخی از افراد روش خودخوان را ترجیح می‌دهند، اما بدون شک کمک گرفتن از موسسات خبره و مدرسان باتجربه مسیر یادگیری و پیشرفت شما را هموار می‌کنند.

در ادامه به بیان ویژگی‌هایی می‌پردازیم که یک موسسه آیلتس باید داشته باشد:

  • دوره های آموزشی آیلتس بر اساس سطح زبان

  • استفاده از مدرسان با تجربه و برتر کشوری

  • استفاده از فناوری های روز دنیا و امکان شرکت در کلاس‌های آنلاین

  • معرفی منابع معتبر و به روز

  • برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس یا Mock Test Ielts

  • استفاده از آخرین تکنیک‌های آموزش آیلتس و ارایه Workshopهای حرفه‌ای برای هریک از مهارت‌ها

معرفی بهترین موسسات آیلتس ایران

اما اگر مشتاقید در بهترین موسسات آیلتس ایران جهت یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در آزمون‌ها ثبت نام‌کنید، ما به شما بهترین‌ها در بین بهترین‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  1. موسسه زبان ایران اروپا

اگر به دنبال بهترین موسسات آیلتس ایران بوده باشید، بارها نام موسسه زبان ایران اروپا را شنیده‌اید. این موسسه زبان را بیشتر به شما معرفی خواهیم کرد.

موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است. استادان مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب به صورت حضوری و آنلاین در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی و صرف بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتورهایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان ایران اروپا را از دیگر موسسات متمایز می‌کند.

دپارتمان آیلتس موسسه زبان ایران اروپا:

کسانی که به دنبال آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی بوده و می‌خواهند نمره خوبی در آزمون آیلتس خود بگیرند، برایشان مهارت موسسه زبانی که در آن هزینه می‌کنند بسیار مهم است.

موسسه ایران اروپا بدون شک به طور اتفاقی در صدر جدول بهترین موسسات آیلتس ایران قرار نگرفته است. این موسسه به صورت اختصاصی یک دپارتمان را جهت دوره ها و آزمون آیلتس تدارک دیده است. این دپارتمان به صورت تخصصی روی موارد زیر کار می‌کند.

  • آزمون ماک آیلتس: آزمون آیلتس هزینه زیادی دارد. همچنین ممکن است به دلیل آشنا نبودن با روند آزمون دچار استرس شوید. به همین دلیل موسسه ایران اروپا سالیان زیادی است که آزمون ماک آیلتس را برگزار می‌کند تا زبان آموزان خود را برای آزمون اصلی آن آماده کنند.

  • برگزاری ورکشاپ‌های یک روزه آیلتس: صفر تا صد آیلتس را تنها در یک روز بیاموزید. این ورکشاپ‌ها مناسب کسانی هستند که به دنبال جمع آوری اطلاعات صحیح در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. همچنین این ورک شاپ های آیلتس یک روزه برای آن دسته از داوطلبانی طراحی شده است که میخواهند در سریع ترین زمان ممکن با تکنیک های آزمون آیلتس (IELTS) آشنا شوند و در یک روز جمع بندی کلی از این آزمون داشته باشند. در این ورک شاپ های یک روزه هر آنچه که یک داوطلب نیاز دارد تا در آزمون آیلتس شرکت نماید ارایه خواهد شد.

  • دوره‌های آیلتس: در این موسسه دوره‌های گروهی و فردی آموزش آیلتس برگزار خواهد شد.

  • آزمون آیلتس لایف اسکیلز: برخی از افراد به دنبال زندگی در انگلستان هستند. بنابراین در این آزمون جدید شرکت می‌کنند. این آزمون به مراتب از دو آزمون جنرال و آکادمیک آیلتس ساده‌تر است. اما نیاز به آمادگی دارد. ایران اروپا شما را برای این آزمون آماده می‌کند.

  1. موسسه زبان آفرینش

یکی دیگر از موسسات موفق در تدریس و آموزش آیلتس، موسسه زبان آفرینش است. این موسسه به طور تخصصی بر روی آموزش آزمون آیلتس و فوت و فن‌های آن کار می‌کند.

شما در موسسه زبان آفرینش:

  • با انواع منابع محبوب و به روز آزمون آیلتس آشنا می‌شوید.

  • بانک سوالات بزرگی در اختیار دارید.

  • با تجربیات دیگر داوطلبان آشنا می‌شوید.

  • فیلم‌ها و کتاب‌های آموزشی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  • در دوره‌های آنلاین شرکت می‌کنید.

  1. موسسه زبان ایرسافام

ایرسافام سومین موسسه زبانی است که اسمش در بین بهترین موسسات آیلتس ایران دیده می‌شود. مرکز آزمون ایرسافام به نمایندگی از IDP Education استرالیا، آزمون های بین المللی IELTS را با بهترین کیفیت در شهرهای مختلف کشور برگزار می نماید. همچنین تنها مرکزی در ایران است که آزمون های UKVI را برای متقاضیان ورود به انگلستان برگزار می نماید.

موسسه زبان ایرسافام آزمون‌های آزمایشی را به صورت مرتب و دوره‌ای برگزار می‌کند. این آزمون‌ها توسط مدرسان خبره تصحیح شده و باتوجه به نیازهای شما برنامه بعدی آموزش‌تان چیده خواهد شد.

مزیت‌های آزمون ایرسافام

متقاضیان محترم آزمون IELTS در ایرسافام از مزیت های زیر برخوردارند:

  • امکان ثبت نام و پرداخت آنلاین و از طریق تلفن

  • امکان انتخاب آنلاین زمان آزمون شفاهی

  • استفاده از هدفون های وایرلس در بخش Listening

  • امکان انتقال/حذف آزمون به صورت آنلاین (با کسر هزینه)

  • برگزاری در کلیه کلان شهرها و ارایه خدمات پشتیبانی در شهر محل آزمون

  • برگزاری آزمون کتبی در هتل های مجهز

سخن آخر

بهترین‌ها اتفاقی انتخاب نمی‌شوند. آن‌ها بر اساس شایستگی‌ها و مهارت‌هایی که دارند، توسط بقیه به عنوان بهترین انتخاب می‌شوند. آزمون آیلتس برای برخی از ما بسیار سرنوشت ساز است و برای گذراندن آن به بهترین‌ها نیاز داریم. در این مطلب سعی کردیم به شما بهترین موسسات آیلتس ایران را معرفی کنیم. امیدواریم بهترین‌ها را انتخاب کرده و به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  24. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

آخرین عناوین