قالب پست اینستاگرام و مزایای آن چیست؟

گزارش بازرگانی،   4000629022

با دانلود قالب پست اینستاگرام آماده از مزایای بسیاری مانند صرفه‌جویی در زمان و افزایش تاثیرگذاری پست‌ها بهره‌مند می‌شوید و صاحب یک پیج منسجم با هویتی مشخص خواهید شد.

بیشتر فعالان اینستاگرام دغدغه استفاده از یک قالب پست اینستاگرام جذاب دارند. یک قالب استوری اینستاگرام جذاب می‌تواند استوری‌ها را صاحب یک هویت مشخص کرده و منجر به تاثیرگذاری بیشتر استوری‌ها شود. در نهایت قالب اینستاگرام باعث می‌شود پیج در مسیر پیشرفت گام بردارد.

اگر قصد دارید پست‌های پیج اینستاگرام خود را زیباتر و جذاب‌تر نشان دهید، گزینه‌های بسیاری می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. یکی از بهترین گزینه‌ها، استفاده از قالب پست اینستاگرام آماده است. با ما همراه باشید تا با مزایای قالب آماده پست و استوری اینستاگرام آشنا شوید.

 

قالب پست اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه‌های اجتماعی ایران و بستری مناسب برای انواع کسب‌وکارها مانند آموزش و فروش محصولات و خدمات تبدیل شده است. اگر یکی از کاربران اینستاگرام باشید، به احتمال زیاد مشاهده کرده‌اید که بسیاری از پیج‌های مشهور از قالب آماده پست و استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. قالب‌های پست و استوری اینستاگرام این پیج‌ها تصاویر را در خود جای می‌دهند و متناسب با حال‎وهوا و موضوع پیج انتخاب شده‌اند.

قالب‌های پست اینستاگرام به‌صورت آماده با طراحی‌های متنوع و متناسب با مخاطب پیج‌ها در سایت‌های مختلفی مانند سایت باک موجود است. قالب استوری اینستاگرام به‌صورت لایه باز در این سایت‌ها برای دانلود قرار داده می‌شود و شما می‌توانید عناصر گرافیکی و تصاویر و متون آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید. همچنین شما می‌توانید قالب پست اینستاگرام آماده را برای افراد دیگری ارسال کنید تا آن‌ها نیز فایل شما را ویرایش کنند.

قالب استوری اینستاگرام چیست؟

امروزه استوری به یکی از جذابترین قسمت‌های یک پیج اینستاگرام تبدیل شده است. استوری‌ها فقط 24 ساعت در دسترس عموم قرار دارند؛ بنابراین افراد تمایل دارند محتوای آن را به‌سرعت ببینند. به همین دلیل، قالب استوری اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جذابیت ظاهری استوری شما را افزایش دهد.

ظاهر قالب استوری اینستاگرام به‌آسانی می‌تواند منجر به آنفالو کردن پیج توسط کاربران شود. اگر نمی‌خواهید دنبال‌کنندگان شما چنین کاری انجام دهند، بهتر است یک قالب استوری اینستاگرام آماده دانلود کنید و طبق سلیقه و مخاطبان خود آن را ویرایش کنید. یک قالب اینستاگرام جذاب و زیبا می‌تواند مخاطب را به سوی خود بکشد.

مزایای استفاده از قالب پست اینستاگرام آماده

برای بهره‌مندی از مزایای متعدد قالب پست یا استوری اینستاگرام آماده، قالب شما باید حرفه‌ای و خلاقانه باشد؛ زیرا در غیر این صورت، ممکن است در نگاه کاربران خسته‌کننده به نظر برسد. همچنین پس از دانلود قالب آماده اینستاگرام، حتما آن را ویرایش کنید تا احتمال تکراری بودن آن به حداقل برسد.

  • هویت‌بخشی به استوری‌ها و پست‌ها: زمانی که کاربران استوری‌های شما را مشاهده کنند، در کسری از ثانیه خواهند فهمید استوری متعلق به پیج شماست.
  • افزایش ماندگاری در ذهن مخاطب: یک قالب و رنگ مشخص ماندگاری پست‌ها و استوری‌های شما را در ذهن مخاطبان افزایش می‌دهد.
  • عدم نیاز به تخصص: هر کاربری به‌راحتی می‌تواند از قالب لایه باز استفاده کند و لازم نیست گرافیست باشد.
  • ظاهر منسجم پیج: با استفاده از قالب‌های مشخص، در نگاه مخاطبان حرفه‌ای تر دیده خواهید شد.
  • صرفه‌جویی در زمان: از آنجایی که رنگ، فونت و سایر عناصر گرافیکی در فایل لایه باز آماده است، در یک زمان کوتاه خواهید توانست آن را ویرایش کرده و در پیج خود منتشر کنید.
  • فضاهای مشخص برای اطلاعات ثابت: در فایل لایه باز قالب پست اینستاگرام، محل‌های ثابتی برای لوگو، آدرس پیج و اطلاعات دیگر فراهم شده است.
  • آسان بودن انتقال مدیریت پیج: اگر یک قالب پست و استوری اینستاگرام آماده و مشخص داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید کار تولید محتوا را به ادمین‌های خود سپرده و دیگر نگران طراحی پست‌ها نباشید.
  • امکان استفاده از قالب آماده در سایر محصولات گرافیکی: قالب‌های پست اینستاگرام در سایت باک با فرمت PSD ارائه می‌شوند؛ بنابراین، شما می‌توانید از آن برای طراحی کارت ویزیت یا کاتالوگ نیز استفاده کنید. همچنین امکان چاپ آن در ابعاد بزرگتر، بدون افت کیفیت وجود دارد.
  • اندازه استاندارد: قالب پست اینستاگرام آماده اندازه استانداردی دارد؛ بنابراین، لازم نیس درباره بزرگ یا کوچک بودن آن نگران باشید. همان‌طور که می‌دانید اندازه قالب استوری اینستاگرام با قالب پست اینستاگرام متفاوت است؛ بنابراین برای هر کدام یک فایل لایه باز مناسب دانلود کنید.

چگونه یک قالب پست اینستاگرام مناسب انتخاب کنیم؟

امروزه، پیج‌های بسیاری مانند فروشگاه‌های معتبر از قالب‌های آماده پست اینستاگرام استفاده می‌کنند. برای انتخاب بهترین قالب استوری اینستاگرام از خود سوالات زیر را بپرسید:

  • آیا پیج شما شخصی است یا در آن کالاها یا خدماتی ارائه می‌کنید؟
  • فعالیت کسب‌وکار شما بیشتر در چه زمینه‌ای است؟
  • مخاطبان پیج شما چه رنج سنی و جنسیتی دارند؟
  • رنگ برند یا شرکت شما چه رنگی است؟
  • تصاویری که برای پست و استوری‌های پیج خود انتخاب می‌کنید، چه ویژگی‌هایی دارند؟

دانلود قالب پست اینستاگرام آماده

برای دانلود قالب آماده پست اینستاگرام، سایت‌های مختلفی از جمله سایت باک وجود دارد که در آن‌ها، طرح‌های لایه باز بسیاری مانند قالب استوری اینستاگرام در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای مخاطبان قرار داده شده است. برای ویرایش قالب پست و استوری اینستاگرام، تنها کافی است آن را در یک برنامه گرافیکی مانند فوتوشاپ باز کنید. رنگ، زبان و و فونت پست اینستاگرام آماده به‌آسانی قابل ویرایش است. در مرحله بعدی لوگو، متن و تصویر دلخواه خود را درون این قالب‌ها قرار دهید.

سخن آخر

حتماً طرح لایه باز قالب پست اینستاگرام را با توجه به سلیقه و مخاطبان پیج خود ویرایش کنید تا ظاهری تکراری نداشته باشد. با استفاده از قالب پست و استوری اینستاگرام آماده می‌توانید در زمان و هزینه استخدام طراح صرفه‌جویی کرده و یک پیج منسجم و تاثیرگذارتر داشته باشید. اگر درباره استفاده از قالب آماده پست اینستاگرام با سوالاتی روبرو شدید، می‌توانید این سوالات را از کارشناسان سایت باک بپرسید.

سایت باک، یکی از بزرگترین مراجع فایل لایه باز گرافیکی است که ده‌ها هزار فایل لایه باز را برای دانلود در دسترس کاربران قرار داده است. قالب گرافیکی و ویدیویی آماده این سایت می‌تواند فرآیندهای طراحی پست اینستاگرام را برای شما آسان‌تر کند. بهتر است بدانید ما در سایت باک مشکل عدم پشتیبانی از فونت‌های فارسی و مشکلات پرداخت برای قالب‌های خارجی را حل کرده‌ایم. برای دانلود قالب پست و استوری اینستاگرام آماده، ابتدا باید طبق نیاز خود یک اشتراک یک روزه، یک ماهه یا سالانه خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین