کدام آب معدنی خوب است؟ معرفی بهترین برند آب معدنی ایران

  4000625012 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

قطعاً برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید آب معدنی، این سوال به ذهنتان خطور کند که کدام آب معدنی خوب است و از بین چندین مدل آب معدنی کدام را انتخاب کنید؟ پیدا کردن پاسخ صحیح برای این سوال اهمیت بسیار بالایی دارد. آب یکی از اصلی‌ترین نیازهای بدن است. دانشمندان و پزشکان همواره مردم را به مصرف زیاد آب در طول روز تشویق می‌کنند. مصرف آب لوله‌کشی و آب معدنی تاثیر بسیاری در سلامت کلیه، کبد و مجراهای تنفسی انسان دارد.

بنابراین با انتخاب آب نوشیدنی سالم می‌توانید تا حد زیادی از ابتلا به بیماری‌های خطرناک و جبران‌ناپذیر جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ویژگی‌های یک آب معدنی خوب و استاندارد آشنا کنیم. پس از مطالعه این مطلب با اطلاعات و دقت بیشتری آب معدنی خود را از یخچال سوپرمارکت انتخاب خواهید کرد.

میزان TDS آب، فاکتور اصلی در انتخاب آب معدنی

میزان tds آب یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید آب معدنی باید به آن توجه کنید. میزان مواد جامد و ناخالصی محلول در آب را تی دی اس می‌گویند. مقدار بالای مواد جامد محلول در آب یا همان تی دی اس آب، برای بدن بسیار مضر است و باعث ایجاد سنگ کلیه، عفونت‌های ادراری و عفونت‌های گوارشی می‌شود.

اما تی دی اس پایین نیز باعث تلخ شدن آب و نزدیک شدن آن به آب مقطر می شود. میزان tds استاندارد آب توسط سازمان جهانی بهداشت زیر 300ppm عنوان شده است. افزایش TDS آب باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری در بدن انسان می‌شود. بنابراین هنگام خرید آب معدنی و آب آشامیدنی به میزان تی دی اس آن توجه داشته باشید.

تاریخ انقضای درج شده روی آب معدنی، مهمترین نکته هنگام خرید آب معدنی

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید آب معدنی باید به آن توجه کنید تاریخ انقضای آن است. در اکثر مواقع تاریخ انقضا روی بدنه بطری آب حک شده است. توصیه اکثر دانشمندان این است که آب معدنی را در همان روزهای اول پس از تولید مصرف کنید. اما تاریخ انقضایی که برای اکثر آب معدنی‌ها در نظر گرفته شده معمولاً به مدت یک سال است.

از آنجا که آب معدنی به صورت سرد مصرف می‌شود، معمولاً تشخیص تغییر طعم و مزه آن برای مصرف‌کننده کمی سخت می‌شود. هنگام خرید آب معدنی، بطری را انتخاب کنید که زمان زیادی از تولید آن نگذشته باشد. علاوه‌بر تغییر طعم و مزه، راکد ماندن طولانی آب پس از مدتی باعث رسوب مواد و املاح معدنی در بدن و آسیب رساندن به کبد و کلیه شما می‌شود. قیمت آب معدنی کوچک ممکن است رقم زیادی نباشد، اما انتخاب درست آن نقش مهمی در سلامتی بدن شما دارد.

تغییر میزان سلامت آب با توجه به نوع ضدعفونی کردن آب معدنی

نوع ضدعفونی کردن آب معدنی تاثیر بسیاری در سلامت آب خریداری شده دارد. در باور اکثر مردم، برای تصفیه آب معدنی در کارخانه‌های مختلف با استفاده از روش‌های طبیعی مانند جوشاندن آب و بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد شیمیایی، آب‌های معدنی تصفیه و روانه بازار می‌شوند. اما این باور کاملاً اشتباه است. جوشاندن آب به هیچ‌عنوان باعث از بین رفتن مواد و املاح شیمیایی نمی‌شود.

میزان تی دی اس آب با جوشاندن همچنان در رقم بالایی قرار دارد و مصرف این آب برای بدن بسیار مضر است. کارخانه‌ها و برندهای معتبر دنیا برای تصفیه آب‌های معدنی از روش‌های پیشرفته و به‌روز مانند فیلتراسیون و استریلیزاسیون قرار بگیرد و بهترین آب شرب برای مصرف مشتریان در بازار به فروش برسد.

توجه به کیفیت بسته‌بندی آب‌های معدنی و آب‌های آشامیدنی

توجه به جنس بطری پلاستیکی یا شیشه‌ای آب معدنی تاثیر بسیاری در سلامت بدن دارد. با قرار گرفتن بیش از حد این بطری‌ها در مقابل آفتاب ممکن است مواد مضر شیمیایی وارد آب شده و بر سلامت بدن شما تاثیر بگذارند.

قطعا زمانی‌که در خیابان تشنه می‌شوید سریعاً می‌خواهید با خرید یک بطری آب، تشنگی خود را برطرف کنید و به دنبال خرید آب معدنی لاکچری نیستید. اما به یاد داشته باشید که کیفیت بطری، میزان ناخالصی آب و نحوه ضدعفونی شدن آن تاثیر بسیاری بر سلامت کبد و کلیه‌های شما دارد. با خرید یک آب معدنی استاندارد و با کیفیت سلامتی خود را برای همیشه تضمین خواهید کرد.

تفاوت میان آب معدنی و آب آشامیدنی را بشناسید و سپس آب مناسب بدن را خریداری کنید

اکثر مردم تفاوت میان آب معدنی و آب آشامیدنی را نمی‌دانند. در باور آن‌ها آب آشامیدنی همان آب شیر است و آب معدنی آبی است که از چشمه‌های مختلف کشور تهیه می‌شود. این باور تا حدودی درست است. اما از آنجا که مصرف آب تاثیر بسیاری در سلامت بدن دارد، پیشنهاد می‌کنیم با شناخت نکات مهم پیرامون تفاوت میان آب آشامیدنی و آب معدنی بهترین آب مصرفی را برای استفاده روزانه‌تان انتخاب کنید.

هر آب معدنی از چشمه‌های مختلف تولید می‌شود. املاح موجود در لوکیشن‌ها و چشمه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت‌اند. برخی با کمبود کلسیم باعث پوکی استخوان می‌شوند و برخی دیگر از چشمه‌ها با داشتن املاح معدنی بالا باعث به وجود آمدن سنگ کلیه در بدن می‌شوند.

میزان tds موجود در آب معدنی معمولاً به طور دقیق و واضح گزارش داده نمی‌شود و پس از مدتی مصرف طولانی مدت از آب های معدنی باعث مشکلات روده، کبد و کلیه می‌شود. پیشنهاد ما به شما استفاده از آب آشامیدنی بطری است. آب آشامیدنی تصفیه شده در واقع همان آب شیر است که طی فرآیندهای به‌روز و پیشرفته املاح موجود در آن کنترل شده و آب کاملاً تصفیه شده در دسترس مشتری قرار می‌گیرد.

آب آشامیدنی در حال حاضر بهترین و باکیفیت‌ترین آب برای مصرف روزانه است. متاسفانه عدم توجه به کیفیت آب مصرفی در سال‌های اخیر بیماران زیادی را روانه بیمارستان کرده است. با توجه به نکات ذکر شده در این مطلب می‌توانید تا حد زیادی از سلامت خود مراقبت کنید.

خرید آب آشامیدنی باکیفیت و استاندارد از سورپرایز

در این مطلب با پاسخ به سوال کدام آب معدنی خوب است و نکات پیرامون آب شما را با ویژگی‌های یک آب معدنی خوب آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید جایگزین کردن آب آشامیدنی به جای آب معدنی تاثیر بسیاری در سلامت بدن شما دارد.

سورپرایز یکی از مهم‌ترین برندهای عرضه آب آشامیدنی در کشور است. این شرکت با ارائه محصولات باکیفیت و توجه به سلامت مشتریان، توانسته به یک برند معتبر و ماندگار در زمینه تولید آب آشامیدنی در کشورتبدیل شود. برای خرید انواع آب معدنی با بسته بندی‌ها و اندازه‌های متفاوت، می‌توانید به فروشگاه آنلاین سورپرایز مراجعه یا با شماره‌ 02122876784 تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین