در نامه ای به رئیسی: توکلی خواستار برکناری استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

گروه سیاسی الف،   4000624105 ۸۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار
توکلی خواستار برکناری استاندار جدید سیستان و بلوچستان شد

احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نسبت به انتصاب مدرس خیابانی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد و از ایشان خواست تا دولت در انتخاب این فرد تجدید نظر کرده و وی را برکنار کند.

به گزارش الف  متن نامه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

برادر ارجمند جناب آقای رئیسی

 رئیس جمهور محترم

سلام علیکم

امام علی (ع) به مردم خبر داد که خداوند با دانشمندان هر ملت میثاق بسته و از آنان تعهد گرفته است که گرسنگی ستم دیدگان و شکم‌بارگی ستمگران را برنتابند؛ و هنگامی که استاندارش در بصره مهمانی ثروتمندی را می‌پذیرد که فقیران را از سفره‌اش رانده و ثروتمندان را بر آن خوانده‌اند، چنان بی‌تاب می‌شود و وی را با شلاق ملامت می‌نوازد که پس از 1400 سال هنوز سرافکندگی عثمان‌بن‌حنیف استاندار در برابر چشمان پیروان علی (ع) زنده است. سند این کار در نامه 45 نهج‌البلاغه آمده است؛ البته این نامه طبقه‌بندی نداشت و محرمانه نبود!

حرف تازه‌ای در انتخابات زدید و فساد و تبعیض را رقیب خود خواندید به این ترتیب نه تنها به خدا بلکه به خلق خدا نیز به طور ویژه متعهد شده‌اید. مردم نیز که از شما ضدیت با فساد را در کسوت قضا دیده بودند به امید عمل به این تعهدات به شما رأی داده‌اند. برای تحقق این هدف به یارانی نیاز دارید که به دستور علی علیه‌السلام باید پس از آزمون و ارزیابی دقیق به کار دعوت شوند، نه آنکه با تبعیت از تمایلات ناحق و استبداد رأی آنان را بر مردم مسلط سازد. چرا که گزینش مقامات با این دو روش انواع ستم‌ها و خیانت‌ها را در حکومت جمع می‌کند. باید آنانی را برگزید که اهل تجربه و حیا باشند...

دیده‌بان شفافیت و عدالت شهادت می‌دهد که شما تلاش داشته‌اید که بدین سیاق عمل کنید و از اینکه در برخی موارد، پس از آگاهی از دوچهره بودن داوطلبان نهی از دعوت آنان را پذیرفته‌اید، جای تقدیر دارد. ولی متأسفانه به نظر می‌رسد در میان خیرخواهان اطرافتان؛ دوچهره‌های پیچیده‌تری نفوذ کرده‌اند که شما را برای انتصاب هم‌جنسان خود ترغیب می‌کنند؛ که این کار به زیان مردم و موجب ناخشنودی علی علیه‌السلام و دوستان اوست و موجب تبعات تلخی است که در کلام مولا برشمرده است. تبعاتی که کام مردم را تلخ و خشم آن‌ها را برمی‌انگیزد.

چرا باید کسی را برای استانداری سیستان و بلوچستان انتخاب کنید که حقوق و مزایای وی تقریباً 23 برابر حداقل حقوق و دستمزد و مزایای یک کارگر است؟ (4/89 میلیون در برابر 9/3 میلیون) اگر حقوق ماهی 90 میلیون تومان نجومی نیست، پس چیست؟

آیا رهبر دلسوز و صادق انقلاب حقوق‌های نجومی را حرام‌خواری، غیرمنصفانه، ظالمانه، نامشروع، خیانت به آرمان‌ها و حمله به ارزش‌های اسلامی نخواندند؟ و یا دستور ندادند دریافت‌های نامشروع باید برگردانده شوند و کسانی که بی‌قانونی کردند باید مجازات شوند؟ اگر سوءاستفاده از قانون شده است باید از کار برکنار شوند؟ چرا که آن‌ها لیاقت تصدی سمت‌هایشان را ندارند.

این فرد نود میلیونی، وقتی فردا وارد استان سیستان و بلوچستان می‌شود از مردم آنجا شرم نمی‌کند که حقوق 90 میلیونی را از کیسه کم‌ وزن این مردم خورده است؟ مردمی که برای خرید نان، چندرغاز یارانه خود را در گرو نانوا می‌گذارند یا برای امرارمعاش و فرار از قاچاق مواد مخدر، ناچار سوخت کشور را به خارج می‌برند؟ از بچه‌هایی که هنوز در کپر زندگی می‌کنند. خجالت نمی‌کشد؟ اگر شرم می‌کرد نباید می‌پذیرفت و اگر آزرمی ندارد، با معیار و تشخیص مولا علی علیه السلام نباید نصب می‌شد.

از طرف دیده‌بان، پنجشنبه 18 شهریور به وزیر محترم کشور که از انتخاب‌های خوب جنابعالی و دلسوز مردم مستضعف است و معاونش که از اساتید خوشنام و مردمی است، تلفنی اعلام کردم که این فرد صلاحیت ندارد و پرونده‌اش در دیده‌بان وجود دارد و قرار شد شنبه به آنجا بفرستیم. فرستادیم، به عذر دیر رسیدن مکتوب دیده‌بان شفافیت و عدالت، یکشنبه در دولت تصمیم گرفتند. برای صحت تشخیص دیده‌بان، یک نمونه را تقدیم می‎‌کنم.

متأسفانه زمانی طولانی از سال‌های صدارت مرحوم آقای هاشمی با پذیرش افراطی قواعد بازار، به بهانه آزادی تجارت! ارز دولتی بیشتر به ثروتمندان بی‌مبالات و انحصارگرا داده می‌شد. در دوره سرپرستی کوتاه آقای مدرس خیابانی در وزارت صمت، در تنگنای ارزی، عصر جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ پنج، شش نفر که مالکان هشت شرکت نخست واردکننده کالای اساسی‌اند، به وزارت‌خانه دعوت می‌شوند و برای تقسیم مبلغی بیش از یک میلیارد یورو بین این هشت شرکت، فی‌المجلس تصمیم می‌گیرد و در عذر این اقدام عذر بدتر از گناه می‌تراشد.

این ماجرا به خوبی آشکار می‌کند که کاری که او در این زمینه کرد نه تابع قانون بود و نه تابع علم اقتصاد و از نظر دینی نیز مردود بود. بلکه تصمیم و اقدامی که تبعیض ناروایی بود و از طریق غیرقانونی، منابع انگشت‌شماری از واردکنندگان کلان را تأمین می‌کرد و ضربه به تولید و منافع مردم می‌زد. فراموش نفرمایید که حضرت آقا درباره ارز فرمودند آنهایی که داده‌اند مقصرتر از گیرندگان ارز هستند. افق نگاه آقای مدرس خیابانی بسیار محدود و کوتاه‌مدت است. البته تلاش سازمان‌های نظارتی و مردمی از جمله دیده‌بان شفافیت و عدالت این قضیه را متوقف کرد.

جناب آقای رئیسی!

این نجومی‌خوار که در مدیریت یک شرکت دولتی ماهانه 90 میلیون تومان حقوق و مزایا داشت، به تعبیر صریح مقام معظم رهبری یا باید مجازات شود یا از سمت خویش عزل گردد؛ نه آنکه پاداش بگیرد. به طریق اولی شخصی که لیاقت ریاست بر یک بنگاه اقتصادی را ندارد، نمی‌تواند نماینده ویژه دولت جمهوری اسلامی در یک استان مهم باشد. مسائل دیگری نیز وجود دارد که کلام را به تطویل می‌کشاند.

انتظار این است که با وجود این ادله، مبتلا به اصرار بر یک کار نادرست نشوید. خداوند ما را خلق نکرده که اشتباه نکنیم، بلکه باید اشتباه خویش را با توبه و بازگشت به راه صحیح جبران کنیم.

با تشکر

احمد توکلی

رئيس هيأ ت مديره سازمان مردم نهاد

دیده بان شفافیت و عدالت

24 شهریور 1400

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۰۱۰۵۸۱۷:۴۷:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دولتمردی هم چقدر سخت شده است
ناشناس۲۲۰۱۰۸۰۱۸:۰۵:۴۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
خواهید دید که او تعویض نخواهد شد.
ناشناس۲۲۰۱۰۸۲۱۸:۰۶:۳۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
یک نامه هم در مورد عزل امام جمعه لواسان می نوشتید.
امیر حسین۲۲۰۱۳۶۰۲۲:۲۸:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
امام جمعه لواسان بخاطر لو دادن ساخت کاخهای آن چنانی عزل شد برادر من
ناشناس۲۲۰۱۷۲۱۰۸:۲۴:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۵
امام جمعه ربطی ب ریاست جمهوری نداره ی کم اطلاع بده نیست
ناشناس۲۲۰۱۰۹۷۱۸:۱۳:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
این همه آدم در این مملکت است. چرا باید مدرس خیابانی با آن عملکردش در وزارت صمت استاندار سیستان و بلوچستان شود؟
ناشناس۲۲۰۱۱۷۲۱۹:۱۶:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
یک نیروی جوان با انگیزه کم توقع باسواد پیدا کنید. اصلا فراخوان بدهید تا انبوه عاشقان ایران و شایستگان برای قبول این مسولیت را بیابید.
ناشناس۲۲۰۱۲۲۹۲۰:۲۸:۴۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مردم مستضعف سیستان و بلوچستان استاندار ویژه نجومی بگیر نمیخواهند
ناشناس۲۲۰۱۱۰۹۱۸:۲۴:۳۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دولت دکتر رئیسی با آگاهی کامل به امیدوار کردن مردم گام برمی‌دارد و نگاهش به داخل است. باز کردن گره‌های کوری کشور و اقتصاد زمان‌بر است ولی با پیگیری و مدیریت انقلابی و جهادی باز شدنی است همانطوری که گره واردات واکسن با رفتن دولت فشل باز شد و در زمان کوتاهی چند برابر دولت قبل مردم از واکسن بهره‌مند شدند.
فردی۲۲۰۱۸۶۸۱۰:۴۷:۰۲ ۱۴۰۰/۶/۲۵
این به اون چه ربطی داره حالا؟؟؟
ناشناس۲۲۰۱۱۱۰۱۸:۲۵:۱۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ارزان شدن قیمت چند کالا و حل مشکلات واکسیناسیون کرونا در سطح کشور در دو هفته اول شروع به کار دولت آقای رئیسی خبر از آینده‌ای روشن می‌دهد .... به امید موفقیت کامل دولت جدید.
محمد۲۲۰۱۱۵۰۱۸:۵۴:۴۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
پاکدستی هیچ سخت نیست ، رهبر ما و خانواده محترم نمونه بارز پاکدستی هستند.
ناشناس۲۲۰۱۲۲۱۲۰:۲۲:۴۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
درود بر احمد توکلی عزیز
لاله۲۲۰۱۶۴۳۰۶:۲۰:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۲۵
همیشه سخت بوده
ناشناس۲۲۰۱۰۶۰۱۷:۵۰:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
چه فایده ای دارد که این آقا تعویض شود؟ مهم این است که برای همه مشخص شد که در دولت سیزدهم معیار شایسته سالاری برای انتصاب افراد نادیده گرفته می شود.
ناشناس۲۲۰۱۰۶۷۱۷:۵۴:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اگر فیش 117 میلیونی حقوق درست است قطعا وی صلاحیت ندارد اگر غلط است مجموعه صالحی برود و بررسی کند
ناشناس۲۲۰۱۱۱۱۱۸:۲۵:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مدیریت انقلابی و جهادی دولت آقای رئیسی در شروع دوره ریاست جمهوری ایشان کجا و بی‌عملی دولت آقای روحانی در 8 سال گذشته کجا؟
ناشناس۲۲۰۱۲۲۰۲۰:۲۲:۰۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
مدیریت جهادی انقلابی مقاومتی نباید مدیر نجومی بگیر داشته باشد
ناشناس۲۲۰۱۳۱۷۲۱:۵۲:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
من خودم به رئيسي راي دادم ولي ايشان با افرادي كه تاكنون از معاون اولي تا اينجا خوب عمل نكرده گمان نكنم بهتر از روحاني كار كند..
ناشناس۲۲۰۱۰۷۱۱۷:۵۶:۴۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کجا رفتند آنهایی که حقوق های نجومی ، در زمان روحانی .. به شدت به او می تاختند؟
ناشناس۲۲۰۱۰۷۲۱۷:۵۷:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
هنوز شهریور ماه تمام نشده باشگاه صدا و سیما فیش شهریور را منتشر میکند که نشان دهد او کمتر حقوق می گرفته. آخر کدام دستگاهی یک هفته مانده به پایان ماه حقوق میدهد که شما آن را منتشر کردین؟
ناشناس۲۲۰۱۱۱۵۱۸:۲۷:۳۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
حال که دولت مردمی روی کار آمده نباید گذاشت مشکلات موجود مردم را ناراحت و نسبت به آینده ناامید سازد همه موظف هستیم پای کار بیاییم. افراد جامعه باید تحول مدیریتی را با تمام وجود خود لمس کنند.
ناصر۲۲۰۱۳۰۵۲۱:۴۷:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بیمه ایران معمولا همین موقع حقوق میده
ناشناس۲۲۰۱۰۷۳۱۷:۵۸:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
فکر میکنم آقای رییسی وقتی او را منصوب کرد خبر نداشته
ناشناس۲۲۰۱۰۸۷۱۸:۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
وزیر کشور که خبر داشته
ناشناس۲۲۰۱۱۲۱۱۸:۳۰:۰۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
به رئیس دولت جناب آقای دکتر رئیسی بفرمایید وقت تغییر مدیران میانی مانند استانداران دیر شده است. کارهای زیادی روی زمین مانده نباید فرصت را از دست داد.
ناشناس۲۲۰۱۲۰۰۲۰:۰۱:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
البته ایشان در پستهای قبلی هم بی‌اطلاع بودند.درست مثل آقای .. و در کنار ..
ناشناس۲۲۰۱۰۷۷۱۸:۰۱:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
یک سوال مهم چرا باید یک نفر حقوق 117 میلیون تومانی در یک شرکت را رها کند و برود با حقوقی خیلی کمتر از آن در منطقه ای محروم کار کند؟
ناشناس۲۲۰۱۰۸۹۱۸:۱۱:۵۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
در آن منطقه محروم احتمالا امتیازات بیشتری حاصل می شود.
محمد۲۲۰۱۱۳۱۱۸:۳۶:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دقیقا
ناشناس۲۲۰۱۲۳۱۲۰:۲۹:۰۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
راستی ایشان که ساکن تهرانه با خانواده رفته سیستان؟ یا با اتوبوس می ره سیستان؟ آخه وزیر کشور گفته مدیران پروازی توهین به مردم است.
ناشناس۲۲۰۱۲۶۸۲۱:۱۰:۱۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آنجا چابهار دارد عزیزم
عبدالله۲۲۰۱۳۲۶۲۲:۰۰:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
احتمال دارد درآمد شغل جدید بیشتر باشد
نقی زاده۲۲۰۱۰۸۶۱۸:۱۰:۴۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
سلام، پرداخت حقوق در چارچوب قانون ارتباطی به به حقوق نجومی بگیر ندارد در حالیکه اون موقع قانونی هم در اینمورد (که سقف تعیین شده باشه)نبود و چنانچه ریاست سابق دیوان محاسبات هم اشاره کرده بود لذا در موضوع اول اقای مدرسی مقصر نیست ولی در بحث دوم اظهار نظری نمیکنم.
بنده خدا۲۲۰۱۳۳۵۲۲:۰۷:۱۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
در حالی که یک جوان متاهل با داشتن فرزند و با تحصیلات دانشگاهی نیازمند درآمدی ناچیز است زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست یک نفر ماهی هفتاد ميليون تومان حقوق ومزایا دریافت کند این گونه انسانها شایسته مدیریت بر این مردم گرفتار را ندارند
غلام۲۲۰۱۰۸۸۱۸:۱۱:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
من در سنگاپور زندگی میکنم و اینجا حقوق اعضای ارشد دولت در همان حدود 100 تا 150 برآب حداقل حقوق است. نتیجه هم که مشخص. سوال بایدشایستگی افراد باشد و اگر افراد نخبه کمتر از این بگیرند شک نکنید که دزدی و ارتشا میکنند.
ناشناس۲۲۰۱۰۹۰۱۸:۱۲:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
درود بر آقای توکلی
ناشناس۲۲۰۱۰۹۲۱۸:۱۲:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
جناب آقای دکتر واقعا خدا نگهدارت باشد. چندتا مثل شما دلسوز داشته باشیم بساط این افراد جمع میشه.
ناشناس۲۲۰۱۰۹۵۱۸:۱۲:۴۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دهان همه از تعجب باز مانده!!!
ناشناس۲۲۰۱۲۳۸۲۰:۳۳:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
معنی استاندار ویژه رو هم فهمیدیم !!!!
ناشناس۲۲۰۱۱۱۷۱۸:۲۸:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از مسئولین محترم درخواست می‌شود یک مرکز منسجم و قوی برای رصد و پاسخ به شایعات و خباثت‌ها و خبرهای کذبی که علیه اسلام، ولایت، انقلاب، نیروهای انقلابی و... در فضای مجازی منتشر می‌شود درست کنند.
قشر ظعیف۲۲۰۱۱۱۸۱۸:۲۸:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
درود بر شرف احمد توکلی . خدا حافظ حق گویان
غلام۲۲۰۱۱۴۹۱۸:۵۱:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
دیدبان شفافیت ، با احدی تعارف ندارد
ناشناس۲۲۰۱۱۲۰۱۸:۲۹:۰۹ ۱۴۰۰/۶/۲۴
فرق بین دولت آقای رئیسی با دولت آقای روحانی زیاد است یک مورد آن این است که آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری روز جمعه که روز تعطیل است به سفر استانی می‌روند و به مشکلات مردم از نزدیک رسیدگی می‌کنند.
ناشناس۲۲۰۱۳۲۲۲۱:۵۵:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
من به رئيسي راي دادم. ولي اين حرف پوپوليستي است. فايده اين حركت چيست براي مردم؟ مردم كار ميخواهند. اين حركات بدرد نميخورد. دیگه مردم مثل 40 سال پيش فكر نميكنند .
ناشناس۲۲۰۱۳۴۰۲۲:۱۲:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
شما اگر دلسوز دولت آقای رئيسي باشید باید قبل از اینکه دیر شود اشکالات و نقاط ضعف را تذکر دهید تا مردم به این دولت اعتماد بیشتری پیداکنند.
ناشناس۲۲۰۱۱۲۳۱۸:۳۲:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اگر دولت آقای رئيسی بتواند در سیستم بانکی کشور که از رژیم ستم شاهی به ارث رسیده تغییر اساسی به وجود آورد واقعا شاهکار کرده و آثار چنین تحول مدیریتی خودش را در جامعه نشان خواهد داد.
ناشناس۲۲۰۱۱۲۶۱۸:۳۴:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
از دولت جهادی درخواست می‌شود رزمندگان و ایثارگرانی که با کوله‌باری از تجربه و شناخت مناطق مختلف کشور دوران میانسالی را سپری می‌کنند گروه‌هایی تشکیل تا مسائل و اتفاقات هر منطقه را رصد و در مواقع لزوم با کمک دولت به رفع مشکلات آن منطقه اهتمام ورزند. (مثلا منطقه کردستان، خوزستان، سیستان و...) قطعا مشاوران امینی خواهند بود و بار مشکلات را کم خواهد کرد.
م.محسنی۲۲۰۱۱۳۶۱۸:۳۸:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
من یک مدیر بخش خصوصی هستم و کسانی که در مجموعه بنده متخلف بودند را یا در مکان دیگر شرکت با مسئولیت کمتر گماردم یا جریمه و اخراج کردم(البته در صورت تکرار) آقای توکلی کاملا درست میفرمایند و نباید بجای تنبیه و کسر درجه کار به او پست مهمی داد
احمد۲۲۰۱۳۲۵۲۱:۵۹:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقای توکلی لطفا منت بگذارید بر سر مردم و با توجه به سمت خودتون این بحث حقوقی که میفرمایید برای آقای مدرس خیابانی پرداخت شده آنالیز کرده و بین خود و خدا برای مردم بطور دقیق مشخص کنید به دور از جناح .. لطفا
ناشناس۲۲۰۱۱۳۷۱۸:۳۹:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اگر قانونی می‌داشتیم که مازاد حقوق فرضا 7 برابری حداقل حقوق، مشمول حداقل 90 درصد مالیات می‌شد، از این نجومی خوارها کمتر می داشتیم!
ناشناس۲۲۰۱۱۳۹۱۸:۴۲:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
90 میلیون ماهی؟؟؟؟؟ یا خداا نجومی تو ذهنم بالای 60 نبود دیگه
برکت۲۲۰۱۱۴۱۱۸:۴۴:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
برکناری فوری خواست ماست
ناشناس۲۲۰۱۱۵۸۱۹:۰۶:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
جناب توکلی نامه شما در خصوص آقای مدرس خیابانی به عنوان یک حقوق بگیر نجومی قابل تقدیر است ولی مشکل ساختاری ست فقط یک حقوق بگیر 90 میلیونی در این مملکت وجود ندارد تکلیف بقیه چه می شود . از قدیم گفته اند با یک گل بهار نمی شود باید بین حداقل حقوق یک کارمند معمولی و حداکثر حقوق و مزایای یک کارمند عالی رتبه نظام تناسبی بر اساس نرخ تورم مزمن موجود وجود داشته باشد و یک قانون رسمی موجود باشد که کسی جرات تخطی از آن را نداشته باشد
ناشناس۲۲۰۱۱۶۳۱۹:۱۰:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
همون اولم که احمدی نژاد اومد همه چقدر امید داشتند اما بعد یه مدت امان ازاین مشاوران غیر صالح و.. که تو هردولتی سریع با .. خودشونو .. میچسبونن به دولتها وبه خاطر خود.. بالا بالا بالاتر میرند هرروز . اخرشم دولتهای انقلابی ومردمی وخدمتگزارو به ته دره میبرند !
ناشناس۲۲۰۱۱۶۶۱۹:۱۲:۴۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
جناب اقای توکلی گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست/آنچه البته به جایی نرسد فریاد است خدا کند اما یقین ندارم توجهی کنند
ناشناس۲۲۰۱۱۶۷۱۹:۱۳:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
احسنت به آقای توکلی. البته مناسب است آقای توکلی به انتصابات دیگر آقای رییسی اعتراض کند. وزرای بی تجربه،نامرتبط، سیاسی کار با پست وزارت و الان که به سطح معاونان وزارتخانه ها رسیده از جمله زمینه های اعتراض می باشد. حقوق های نجومی عمدتا در شرکتها، نهادهای غیردولتی نظیر بنیادها و ..... که از نظارتها به دورند اتفاق می افتد. کاش به آنها هم اعتراض کند. ویژگی بارز آقای توکلی اینه که سیاسی کار است
خاکستری۲۲۰۱۱۹۱۱۹:۴۳:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
این دولت فرصت اشتباه ندارد!!! پس با سعی و خطا نباید کار کند.
ناشناس۲۲۰۱۱۹۵۱۹:۴۹:۰۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
باید در قوانین حقوق مستخدمین خدمات کشوری بازنگری گردد ! متاسفانه در دولت قبلی به لحاظ اینکه مسئولین خود تحت پوشش این نوع خدمات و قوانین بودند و ذینفع متاسفانه قوانینی را به گونه ای وضع نموده اند که این حقوق های نجومی و ناعدالتی ها در قالب آن ظواهر قانونی پیدا می کند ! و قابل ردیابی نیست ، همانگونه که امروز وزارت کشور دریافتی نامبرده را کاملا ^^ قانونی می داند !!! پیدایش حقوق های نجومی توسط آقای عادل آذر قبلا، هشدار داده بود ! چرا به آن توجه نشد ؟ که امروز یک کارگر نان نتواند برای خانواده اش تامین کند و یک مسئول حقوق ۱۰۰ میلیون تومانی بگیرد !!!
ناشناس۲۲۰۱۱۹۷۱۹:۵۵:۰۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقای توکلی شما تو مجموعه حاکمیتی بودی میدونی بعضا مدیران ونمایندگان ومعاون وزیران میلیاردی درآمد ورانت دارند که حقوق اصلا پیشش ارزشی نداره .زمان احمدی نژاد هم از این کارها وشعارها داده شد اما چی شد ؟..
ناشناس۲۲۰۱۱۹۸۱۹:۵۷:۳۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ما هم تقاضای برکناری این نجومی بگیر رو داریم
ناشناس۲۲۰۱۲۰۲۲۰:۰۲:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۴
درود بر انسانهای پاک ومتدین
ناشناس۲۲۰۱۲۰۸۲۰:۰۹:۰۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
اقای توکلی تا حال هر چه انتصاب در دولت انجام گرفته همه واقعا معصوم عاری از خطا بودند؟ یا اینکه ایشان تا حدودی در دولت روحانی سمت داشته برای سرکار گران تمام شده است..
ناشناس۲۲۰۱۲۱۶۲۰:۲۰:۰۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
رییس جمهور .. به دیده بان شفافیت بعنوان چشم و .. ملت نگاه کند و افراد ستمکار را از دولت دور کند.
دلسوزمردم۲۲۰۱۲۱۹۲۰:۲۰:۵۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
حق همان است که جناب توکلی فرمودن،جلوی اشتباه روبگیریدوبی جهت جوگیرنشیدوبابت این کارپوزش بخواهید
ناشناس۲۲۰۱۲۲۳۲۰:۲۳:۵۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
سریع فوری انقلابی برکنار کنید مردم سیستان احساس آرامش کنند
ناشناس۲۲۰۱۲۲۵۲۰:۲۶:۴۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بعد از هشت سال دیگر مشخص می شود که ..،.. هیچ فرقی ندارد
شهروند زهکی۲۲۰۱۲۳۲۲۰:۳۰:۳۴ ۱۴۰۰/۶/۲۴
استاندار نجومی نمیخوایم نمیخوایم
ناشناس۲۲۰۱۲۴۶۲۰:۴۰:۳۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
درود برشماآقای دکتر توکلی ضمنا استاندار باید ازجنس خود مردم آن استان باشد آیا خیابانی خانواده اش را برای زندگی به زاهدان میبرد یا میخواهد ازتهران استانداری کند؟ آقایون پاسخ دهند
هادی توکلی۲۲۰۱۲۵۹۲۱:۰۱:۱۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
پاسخ وزارت کشور را ببینید درست همان پاسخ دولت قبل به نجومی خواران بود با الفاظی دیگر..
باهر۲۲۰۱۲۶۲۲۱:۰۴:۵۰ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقای توکلی در واقع ،امر در این زمانه ^^ ابوذر زمان ^^ است. اجرش به خداوند کریم ونیز یارانش
ناشناس۲۲۰۱۲۷۱۲۱:۱۳:۳۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
وزیر کشور باید توضیح دهد و مجلس پیگیر او شود
علی۲۲۰۱۲۷۵۲۱:۱۶:۲۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
واقعاانتخاب این فردباآن سابقه گذشته جای بسیارتعجب دارد ایشان اصلا صلاحیت حضوردراین دولت راندارد
ناشناس۲۲۰۱۲۷۶۲۱:۱۷:۰۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
آقای توکلی اگه درست گفته باشن و آقای رییسی دلسوزباشن،صددرهزار ایشونوعزل میکنن ودنبال یه اصلح میگردن واگرایناهمه .. باشه ایشون استاندارمیشن
ناشناس۲۲۰۱۴۰۷۲۳:۰۷:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۲۴
هموطن عزیز حتماً منظورت هزار در صد است یعنی ده برابر صد در صد !
رضا۲۲۰۱۲۸۳۲۱:۲۹:۲۱ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ممنون واسه دلسوزیتون برای مردم. جناب توکلی
ناشناس۲۲۰۱۲۹۰۲۱:۳۶:۲۵ ۱۴۰۰/۶/۲۴
( خشت اول گر نهاد معمار کج ، تا ثریا می رود دیوار کج ) و انتصاب آقای خیابانی ..
ناشناس۲۲۰۱۳۰۸۲۱:۴۸:۲۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
بجای این افراد .. سیر ازجوانان بومی استان استفاده کنید
عیار۲۲۰۱۳۲۱۲۱:۵۵:۳۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
تازمانی که تبعیض خود برتر بینی چاپلوسی وایجاد حق شدن چند برابری حقوق برای عده ای در مملکت وجود داشته باشد به خدا اگر مملکت درست شود!مگر همه در این کشور زندگی نمی کنیم تازه مسئولین امتیازاتی مانند خانه سازمانی وخیلی چیزهای دیگر از دولت در دست دارند چرا وقتی بیشتر کارمندان چیزی حدود ده میلیون دریافتی دارند و معلمان پنج میلیون به طور میانگین .چرا یک شخص سی چهل یا پنجاه میلیون دریافتی داشته باشد اون هم کارمند است وبه همان نسبت زمانی کار می‌کند پس حق مسئولیتی اضافه بگیرد مثلا کلا بیست میلیون دریافتی داشته باشد تا کمی از درد کارمندان ومردمی که حتی یک میلیون هم درآمد ندارند را بچشد.
ناشناس۲۲۰۱۳۲۹۲۲:۰۳:۴۲ ۱۴۰۰/۶/۲۴
جناب آقای دکتر توکلی ، از اینکه مطمئن مطمئن هستم که این آقایان هم به توصیه و درخواست جنابعالی در مورد این انتصاب توجه ای نخواهند کرد بسیار متاثر و متاسف و متالم می شوم !
ناشناس۲۲۰۱۳۵۱۲۲:۲۰:۳۳ ۱۴۰۰/۶/۲۴
کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی جایی ای سبک بالان عاشق پرنده تر زمرغان هوایی.
ناشناس۲۲۰۱۴۹۴۲۳:۵۸:۵۷ ۱۴۰۰/۶/۲۴
ایشان همان قدر وزارت صمت را دگرگون کرد استانداری را هم دگرگون می کند.
ناشناس۲۲۰۱۵۰۵۰۰:۱۲:۵۸ ۱۴۰۰/۶/۲۵
بابا وزارت کشور دریافت حقوق نجومی اش را توجیه کرده حالا حالاها استاندار هست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین