آشنایی با دوره های زبان انگلیسی در موسسه سفیر گفتمان

گزارش بازرگانی،   4000607016

راهنمای دوره های زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی در موسسه زبان انگلیسی سفیر به چه صورتی است؟ چگونه می توانیم در دوره های موجود شرکت کنیم؟ آیا دوره های ارائه شده برای آموزش زبان انگلیسی به صورت مجازی نیز برگزار می شود؟ هزینه ی حضور و شرکت در دوره ها چقدر است؟ آیا شما نیز قصد فراگیری زبان انگلیسی با بهره مندی از بهترین متدهای جهان و البته مدرسین نیتیو را دارید ؟ با ما همراه باشید. در ادامه به طور کامل به بررسی دوره های زبان انگلیسی خواهیم پرداخت و راهنمای کاملی در اختیار شما قرار می گیرد.

با ارائه ی انواع مختلف از دوره های زبان انگلیسی در تلاش هستیم که شرایط ایده آلی را برای آموزش زبان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متناسب با سطح زبان و آموزش های مورد نظر خود می توانید در دوره های موجود شرکت کنید. به عنوان مثال فردی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارد،  نیاز جدی به حضور در جلسات free discussion  را نخواهد داشت. به همین دلیل همکاران و کارشناسان ما متناسب با شرایط شما در تلاش هستند کیفیت آموزش را افزایش دهند. به منظور حضور و شرکت در دوره های زبان انگلیسی می توانید همین اکنون با استفاده از راههای ارتباطی آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر امید با ما در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید.  با گذراندن آزمون تعیین سطح همکاران ما می توانند فیدبک های مطلوبی را در مورد بهترین دوره برای شروع شما، ارائه دهند.

انواع دوره های زبان انگلیسی

دوره های زبان انگلیسی ارائه شده توسط موسسه زبان انگلیسی سفیر شامل موارد زیر می باشد:

  • دوره های کودکان
  • دوره های نوجوان
  • دوره های بزرگسالان
  • دوره های آیلتس
  • دوره های مترجمی کاربردی
  • دوره های ویژه شرکت
  • دوره های سایبرتک
  • کلاس های خصوصی
  • کلاس های free discussion

هدف شما از آموزش زبان انگلیسی چیست؟ قصد  شرکت در یک آزمون زبان انگلیسی را دارید؟ قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را دارید؟ به دنبال آن هستید دانش زبان انگلیسی خود را افزایش دهید؟ به راحتی می توانید متناسب با سطح دانش خود در دوره های زبان انگلیسی شرکت کرده و همین اکنون آموزش را آغاز کنید.

موسسه زبان انگلیسی سفیر با بهره مندی از تیم کاملا حرفه ای و کاربلد توانسته است در همه ی این سال ها به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز فعال در حوزه ی آموزش زبان در اولویت انتخاب شما باشد. هدف ما، رضایت شما عزیزان است به همین دلیل پیگیری های جدی برای ارائه ی بهترین خدمات آموزشی در نظر گرفته می شود. دانش زبانی کافی می تواند در  فرایند تحصیل یا اشتغال زایی به نفع شما باشد. امروزه هر فردی که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد در واقع فردی بی سواد تلقی می شود. متاسفانه نظام آموزشی کشور ما به گونه ای نیست که اهمیت کافی برای ارتقای دانش زبانی دانش آموزان ارائه دهد.

شرکت در  دوره های زبان انگلیسی

برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی می توانید همین اکنون از طریق راههای ارتباطی موجود با کارشناسان ما در تماس باشید و راهنمایی کامل به دست آورید. متناسب با سطح دانش شما، دوره های مختلفی به شما معرفی خواهد شد.  اطلاعات کامل در مورد زمانبندی کلاس ها، تعرفه ی درخواستی در اختیار شما قرار می گیرد. هزینه ی لازم برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی با توجه به پارامترهای مختلف، متفاوت است.  به همین دلیل نمی توان یک نرخ مشخصی را در نظر گرفت. از جمله پارامترهای موثر در هزینه ی شرکت در دوره ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • سطح
  • دوره ی کودکان یا بزرگسالان
  • زمان بندی
  • تعداد جلسات شرکت شده

به منظور ارائه ی خدمات مطلوب برای شما کاربران عزیزمان، در تلاش هستیم که هزینه ی بسیار منصفانه ای را برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی ارائه دهیم. اعتماد شما، سرمایه ما است. ما اینجا هستیم تا با ارائه ی روش های آموزشی مطلوب بتوانیم دانش زبانی شما را ارتقا دهیم. دوره های موجود در قالب های مختلفی از جمله دوره های فشرده، ترمیک، کلاس های دو روز در هفته یا حتی کلاس های یک روز در هفته برگزار می شود. در سال های اخیر به دلیل شیوع یافتن ویروس کرونا، به منظور اینکه بتوانیم از ایجاد وقفه در فرایند یادگیری زبان انگلیسی  جلوگیری کنیم، شرایط برگزاری بسیاری از دوره های زبان انگلیسی را به صورت آنلاین در نظر گرفته ایم. شما می توانید به صورت مجازی در دوره ی دلخواه خود شرکت کنید.

بهترین  کلاس زبان انگلیسی

همه ی ما در فرایند آموزش زبان انگلیسی به دنبال بهترین کلاس زبان انگلیسی هستیم. انتخاب یک کلاس بهینه و مناسب به مراتب می تواند در فرایند آموزش به نفع ما باشد. یک مدرس نیتیو، کاربلد و حرفه ای با تخصص و تجربه ای که دارد می تواند به راحتی شرایط مناسب برای افزایش سرعت یادگیری شما ارائه دهد.  قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید؟ باید بگوییم که کسب نمره ی بیشتر در این آزمون  تنها به دانش زبانی محدود نیست. شما اگر مهارت های خاصی را با حضور در دوره های مختلف به دست آورید، به مراتب می توانید در کوتاهترین مدت زمان به امتیاز دلخواه دست یابید.

افراد بسیاری هستند که توانسته اند بدون داشتن دانش زبانی کاملی با حضور در دوره های زبان انگلیسی آیلتس نمره ی 7 و 7.5 در این آزمون به دست آورند. به همین دلیل حضور در دوره های آموزش زبان انگلیسی از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص اگر شما زمان کافی برای آموزش زبان را ندارید یا به صورت self-study  تمرکز کافی ندارید ، انتخاب دوره های زبان انگلیسی می تواند به نفع شما باشد. از سوی دیگر ما در برخی از مواقع به منظور دریافت فیدبک یا دسترسی به منبع معتبر برای تصحیح ایرادهای مان نیازمند شرکت در این دوره ها هستیم.

خدمات موسسه زبان انگلیسی سفیر

موسسه زبان انگلیسی سفیر با بهره مندی از یک کادر کاملا حرفه ای و مدرسین با تجربه  توانسته است یک مسیر ایده آل برای آموزش زبان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. دوره های زبان انگلیسی مبتدی، میانی برای بزرگسالان در 96 جلسه در طول 6 ترم ارائه می شود. در این دوره شما می توانید در چهار مقطع جداگانه شرکت کنید که شامل موارد زیر است:

  • Elementary
  • Intermediate
  • Pre- Intermediate
  • Upper-Intermediate

برای شرکت در دوره های یاد شده، در ابتدا آزمون سطح از شما دریافت می شود. متناسب با دانش زبانی می توانید در این دوره ه شرکت کنید. ناگفته نماند دوره های ترمیک بزرگسالان از پرطرفدارترین دوره های زبان ارائه شده توسط موسسه سفیر است که توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. این دوره ها به صورت سه روز در هفته برگزار می شود که می تواند در روزهای زوج یا فرد هفته باشد. مدت زمان کلاس های زبان در این دوره 90 دقیقه می باشد.

اگر هدف شما برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی، تقویت مکالمه است، پیشنهاد ما برای شما جلسات italk  است. این جلسات تمرکز اصلی بر مهارت گفتاری است.  می توانید به راحتی با حضور در این جلسات در تقویت یکی از مهارت های زبانی گام موثری بردارید.  افرادی که self-study رو آغاز کرده اند نیز می توانند از مزیت این نوع از جلسات بهره مند باشند زیرا زیر نظر یک مدرس با تجربه ، مکالمه های شما تصحیح شده و فیدبک های لازم ارائه می شود. فرصت بی نظیر آموزش زبان در موسسه سفیر را از دست ندهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین