ویرایش نیتو به چه معناست؟

گزارش بازرگانی،   4000504044

ویرایش نیتیو (native edit) کلمه ای بسیار آشنا برای آن دسته از افرادی است که همیشه به دنبال چاپ مقاله های مختلف و ثبت کردن آن ها هستند و کاملا از اهمیت ویرایش کردن مقالات خود به صورت نیتیو آگاه اند.

انجام ویرایش نیتیو متن های انگلیسی در قالب مقالات علمی یا هر چیز دیگری نیاز به تخصص و مهارت بسیار زیادی دارد، این تخصص فقط از طریق تحصیلات دانشگاهی و تلاش و کوشش بدست نمی‌آید بلکه فردی که ویرایش نیتیو مقالات را انجام میدهد باید زبان مادری اش انگلیسی باشد یا حداقل چندسال در یک کشور انگلیسی زبان زندگی کرده باشد تا به طور کامل با نحوه گویش و نوشتار آنها آشنایی داشته باشد.

ویرایش نیتو به چه معناست؟

بهترین شرکت های ویرایش نیتیو کدام اند؟

در ابتدا ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که برای شرکت دادن مقاله خود در مجامع بین المللی چه کارهایی باید انجام داد؟ برای انجام ویرایش نیتیو باید به چه کسانی مراجعه کرد؟ یا اینکه چطور میتوانید ویرایش نیتیو با قیمت مناسب برای مقاله‌ی خود پیدا کنید؟

اکنون شرکت های زیادی وجود دارند که ادعا میکنند قادر به ویرایش مقاله های شما به صورت نیتیو هستند و میتوانند راه ورود مقالات شما به مجامع و ژورنال های بین المللی را هموار کنند، اما شما باید با چشمانی باز و آگاهی کامل اقدام به تحویل مقاله‌ی خود به این شرکت ها کنید.

شرکت های بسیاری وجود دارند که ادعا میکنند ویرایش های نیتیو آن ها توسط افرادی مسلط و بومی کشورهای خارجی انجام میشود و به طور کامل به این موضوع مسلط هستند، اما مسئله ای که هست این است که بعضی از این صحبت ها ادعایی بیش نیستند و ویرایش های نیتیو آن ها فقط توسط افرادی که در این زمینه تحصیل کرده اند انجام میشود که البته این موضوع خوب است اما کافی نیست و حتما نیاز به فردی است که زبان مادری او انگلیسی باشد.

دلیل این است که، با اینکه مترجمان ما قادر هستند به خوبی یک متن را ترجمه فارسی به انگلیسی کنند اما با این همه بازهم اگر متن ترجمه شده به انگلیسی را به یک فرد بومی انگلیسی زبان بدهید ایراد و اشکالاتی را میتواند در آن مقاله پیدا کند، پس اگر میخواهید ویرایش نیتیو خود را به شرکت بسپارید حتما از صحت وجود افراد بومی انگلیسی زبان مطمئن شوید.

ویرایش نیتو به چه معناست؟

چگونه شرکتی معتبر را برای انجام خدمات ویرایش نیتیو پیدا کنیم؟

برای آنکه ویراستاری مقالات خود را به یک شرکت قابل اعتماد که متشکل از افراد بومی است بسپارید باید به نکاتی که در زیر آورده میشود دقت کنید:

  • دادن ضمانت جهت ویرایش نیتیو مقاله شما: همانطور که در صحبت های قبلی نیز اشاره کردیم بعضی از شرکت ها ادعا میکنند که با ویراستار های نیتیو در ارتباط هستند و این افراد کار های ویرایش نیتیو مقالات را انجام میدهند اما شما باید تمام جوانب احتیاط را بسنجید و فقط با آن دسته از شرکت هایی که ضمانت و گواهی با افراد نیتیو و محلی دارند همکاری کنید، یکی از راه هایی که میتواند حرف های این شرکت ها را تایید کند این است که مدارک و مشخصات ویراستار های نیتیو خود را به شما ارائه دهند و همچنین در مسیر ویرایش مقاله، شما بتوانید با شرکت و همچنین با ویراستار های نیتیو خود در ارتباط باشید.
  • داشتن مراحل کار دقیق برای ویراستاری نیتیو: سنجش میزان حرفه ای بودن یک ویراستار نیتیو از روی میزان تسلط او در پیش برد تمام مراحل ویرایش نیتیو مشخص میشود. افراد حرفه ای میتوانند در زمان بندی دقیق و مناسبی همه‌ی مراحل را به طور مشخص پیش ببرد، برای مثال مشکلات معنایی متن مقاله را برطرف میکند یا غلط های املایی و نگارشی را تصحیص میکند. همپنین در انتها برای راحتی خیال شما مشتریان عزیز یک فایل که به track change معروف است برای شما ارسال خواهد شد تا شما مطمئن شوید که مقاله قبل از ویرایش نیتیو چگونه بوده است و چه ایراداتی داشته است و بعد از ویرایش نیتیو چه تغییراتی کرده است.
  • داشتن نماد الکترونیکی: این روز ها با افزایش روز افزون سایت های تجاری، علمی، آموزشی و... امکان اعتماد کردن به اینگونه سایت ها کمتر شده است و شما نمیتوانید به راحتی به آن ها اعتماد کنید و نیاز به یک ملاک سنجش خوب دارید. یکی از ملاک های سنجش مناسب همان نماد الکترونیکی است که شما باید حتما در موقع دادن مقاله خود برای ویرایش نیتیو به آن توجه کنید چراکه شرکت های غیر قانونی میتوانند حریم خصوصی مشتریان خود را در نظر نگیرند و به راحتی مقاله ها و اطلاعات آن ها را به سرقت ببرند پس حتما به نماد الکترونیکی و نماد ساماندهی وزارت ارشاد دقت کنید تا دچار مشکلات نشوید.
  • توجه به هزینه های ویراستاری نیتیو: هزینه های ویرایش نیتیو خیلی نرخ دقیقی ندارد و بیشتر بین افراد سفارش دهنده و شرکتی که ویرایش نیتیو را انجام میدهد انجام میشود. البته که در کل هزینه ویراستاری نیتیو بر اساس تعداد کلمه های موجود در مقاله، میزان سختی مقاله، میزان تخصصی بودن، نوع متن و... با استفاده از برنامه های خاصی تعیین میشود.
  • در نظر گرفتن نظرات مشتریان: یکی از بهترین روش های اعتماد سازی تبلیغات دهان به دهان است، یعنی زمانی که شما یک کار خوب و ویرایش نیتیو عالی را به مشتری خود تحویل میدهید باعث میشود او افراد دیگری را به شما معرفی کند که آنها نیز به شما اعتماد دارند و مسیر ویرایش نیتیو را هموار تر میکند. یکی دیگر از راه های اعتماد سازی میتواند ارائه بقیه ویرایش های نیتیو قبلی به مشتری ها باشد تا سطح کار شما را ببینند.
  • توانایی داشتن ارتباط با ویراستار نیتیو: با داشتن امکان ارتباط بین ویراستار نیتیو و شخصی که سفارش را داده است بسیاری از مشکلات و ابهامات به راحتی حل میشود و باعث میشود خروجی ویرایش نیتیو درجه قابل قبول و خوبی را دارا باشد. یکی دیگر از مزایای این امکان این است که باعث میشود سرعت و دقت کار ویراستار بسیار بالا تر برود.

در آخر به شما پیشنهاد میکنیم که با اعتماد کردن به سایت ریسرچ ادیتور کار های ویراستاری نیتیو خود را به ما بسپارید تا ما بتوانیم بهترین کیفیت و دقت عمل را در بهترین و کمترین زمان به شما عزیزان ارائه دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین