حداقل و حداکثر حقوق دریافتی اعضای هیات علمی پس از همسان‌سازی اعلام شد

اجتماعی،   4000428004 ۷۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به تشریح میزان دریافتی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها پس از همسان‌سازی پرداخت و گفت: حداکثر دریافتی حقوق اساتید پس از همسان‌سازی حدود ۳۳ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان و حداقل حقوق نیز ۱۲ میلیون تومان خواهد بود.

حداقل و حداکثر حقوق دریافتی اعضای هیات علمی پس از همسان‌سازی اعلام شد

به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم با حقوق اعضای هیات علمی غیربالینی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقت نظر و اهتمام لازم را داشتند؛ گفت: این موضوع که یکی از دغدغه‌های نظام آموزش عالی در بدنه آموزشی بود و عدم برقراری توازن و عدالت در پرداخت‌های یکسان اعضای هیات علمی دو وزارت، در نحوه ارائه و کیفیت آموزش نیز تاثیرگذار شده بود.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم و تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اخذ مجوز از دستگاه‌های ذیربط، جزء (۲) بند (و) تبصره (۲) موضوع همسان‌سازی حقوق و مزایای اعضای هیات علمی دو وزارت انجام شده است که قطعاً باید ضوابط و مقررات خاص آن نیز رعایت شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های نظام آموزش عالی کشور در عدم برقراری توازن و عدالت در پرداخت‌های یکسان اعضای هیات علمی دو وزارت بوده است که این موضوع در نحوه ارائه و کیفیت آموزش نیز تاثیرگذار بود. پس از ابلاغ ماده واحده، تبصره‌ها و ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به دستگاه‌های اجرایی و اخذ مجوز از دستگاه‌های ذی‌ربط این تکلیف قانونی اجرایی شد.

وی تاکید کرد: مسلما اجرای قانون مربوطه، با توجه به شرایط هر عضو هیات علمی که دارای چه سوابق خدمتی، چه مرتبه علمی و یا دارای چه مسئولیت اجرایی هستند، حقوق متفاوتی هم دریافت می کنند.

نظرپور افزود: اجرای قانون مربوطه، با توجه به شرایط هر عضو هیات علمی که دارای چه سوابق خدمتی و یا چه مرتبه علمی هستند، متفاوت است.

دکتر نظرپور همچنین اظهار داشت: پس از تصویب قانون و ابلاغ آن به دانشگاه‌ها، به‌دلیل تفسیر متفاوت از متن مصوبه، برخی دانشگاه‌ها اقدام به صدور احکام نمودند که موجب افزایش حقوق بالای اعضای هیات علمی شد.

وی تصریح کرد: این موضوع بلافاصله با ارسال بخش‌نامه‌ای از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی‌بر این‌که حقوق اعضای هیات علمی پس از اعمال همسان‌سازی، نباید بیشتر از ۱۵ برابر حداقل حقوق که نهایتاً معادل مبلغ ۳۳۷,۰۲۰,۰۰۰ ریال (۳۳ میلیون و ۷۰۲ هزار تومان) باشد، تصحیح شد. لذا برخی احکام منتشر شده در برخی سایت‌های خبری و فضای مجازی مربوط به زمان قبل از بخش‌نامه ارسالی وزیر علوم است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر نظرپور خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه این‌که کنترل سقف مبلغ حقوق پرداختی در طول سال ۱۴۰۰ است. لذا در صورت اشتباه محاسبه در پرداخت‌ها امکان اصلاح آن در ماه‌های آینده و نیز تا پایان سال ۱۴۰۰ برای دستگاه‌های اجرایی میسر خواهد بود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم همچنین در پاسخ به برخی از نظرات انتقادی مخاطبان، نسبت به این موضوع، اظهار کرد: پایه و مرتبه اساتید دانشگاه‌ها با توجه به ساعات موظف آموزش، پژوهش و مدیریت متفاوت است و این‌گونه نیست که هر عضو هیات علمی دانشگاه حتماً حقوق بالایی دریافت می‌کند. به عنوان مثال یک استادیار پایه یک در بدو استخدام بعد از همسان‌سازی حقوق با همکاران هیات علمی غیربالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی حداکثر دریافتی‌اش حدود ۱۲ میلیون تومان است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۱۰۰۹۸۰۰۶:۵۲:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
همسان سازی برای اعضای هیات علمی، پس چرا همسان سازی برای کارکنان با وزارت بهداشت انجام نمی شود، سیاست یک بام و دو هوا و بی عدالتی محض؟؟؟
ناشناس۲۱۰۱۸۴۲۱۵:۲۱:۱۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
دلیلش اینه عده ای که قانونگذار هستن حاضرند برای افزایش حقوق خود حقوق دهها هزار نفر دیگر را افزایش بدن اما بقیه که همکارشون نیستن نه
ناشناس۲۱۰۱۸۵۱۱۵:۲۵:۴۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
از توانایی فارغ التحصیلان معلومه که واقعا اساتید هیچ کاری انجام نمیدن
ناشناس۲۱۰۰۹۸۶۰۷:۰۱:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
عدالت در پرداخت اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم با وزارت بهداشت، ولی بی عدالتی در پرداخت حقوق کارکنان وزارت علوم با وزارت بهداشت چه توجیهی دارد؟؟؟؟
ناشناس۲۱۰۰۹۹۰۰۷:۰۶:۱۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
جنای نظر پور لطفا حقوق 50 تومنی استاد تمام ها رو نیز اعلام میکردی.
ناشناس۲۱۰۱۳۳۱۱۱:۰۰:۱۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حقوق 50 تومانی مربوط به یک استاد تمام و رییس یک دانشگاه بزرگ چهل هزار نفری با 30 سال سابقه هست. چرا فیش یک لیسانس با مدیریت پایین در شرکت نفت را نمی زنید؟؟؟!!!
ناشناس۲۱۰۲۰۲۵۱۷:۰۱:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
دوست عزیز من شرکت نفتی لیسانس ۲۰ ساله توی عسلویه کار می کنم و خیلی از شما توی کارم متخصص در هستم.و شما حاضر نیستی نیم ساعت توی این هوا کار کنی!!!!
حسین۲۱۰۱۳۹۴۱۱:۲۹:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
پول هایی که از پایان نامه ها میگیرند رو هم اضافه کنید و مزایایی مثل سفرهای خارجی و...
ناشناس۲۱۰۱۴۶۱۱۱:۵۸:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بالاترین حقوق دانشگاه ازاد ۸ م هست به داد اساتید دانشگاه ازاد برسید
مانی۲۱۰۱۶۵۷۱۳:۲۸:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
البته اکثر اساتید دانشگاه آزاد،همان اساتید دانشگاه های دولتی هستند که به جای مطالعه میرن دانشگاه ازاد تدریس میکنند. ولی به نظرم اگر اساتید تمام وقت آزاد،1-2 ترم سر کار نروند مسئولان دانشگاه مجبور میشوند تصمیم قطعی بگیرند.
نفتی۲۱۰۰۹۹۳۰۷:۰۹:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بسیار مسخره س الان با این یکسان سازی حقوق در شرکت نفت ،حقوق یک نفر در خیابان گاندی و جزیره سیری یکی شده!و خنده دار اینکه کارمندان زیر دست ما که تامین اجتماعی و قرارداد مستقیم یا مدت معین(رسمی)هستند از ما بیشتر و بدون سقف حقوق هستند!
علی۲۱۰۱۰۳۴۰۸:۱۴:۳۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
پس دارندگان مدرک دکترا سایر ادارات چی میشن. بوقن. اونا که تمام وقتن
امیر۲۱۰۱۲۸۷۱۰:۳۷:۵۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
یک اداره به مدرک دکترا برای چی نیاز داره؟ دکترا فقط به درد پژوهش و تدریس در دانشگاه میخوره. میخواستی فقط و پولت را نگذاری برای اینکه دکترا بگیری.
ناشناس۲۱۰۱۹۷۵۱۶:۳۶:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
چرا نخبه ها فقط باید بروند در دانشگاه آخه این چه نگاه غلطی است اتفاقا اون دکتر فارغ التحصیل دانشگاه دولتی باید بره و توی یک سازمان دولتی مشغول به کار بشه
ناشناس۲۱۰۲۰۴۱۱۷:۱۰:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۲۸
این نظر شما کاملا از عمق بی سوادی شما نشئت می گیره برین ببینین دارندگان دکترا در کشورهای مترقی و در دل همین به قول شما ا دارات چی می کنن مشکل اینه که بینش همچون شما های برکل سیستم اداری کشور سایه افکنده
ناشناس۲۱۰۲۷۴۹۰۵:۰۶:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۹
چقدر حسود و بخیل...
ناشناس۲۱۰۱۵۳۱۱۲:۳۲:۲۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
خوب چه کارایی دارد این مدارک الکی چطور این مدارک گرفته شده ؟اکثرا ضمن خدمتی و با پارتی بازی یک کارمند معمولی مثلا کارمند دفتری یا نگهبانی با مدرک دکترها و ارشد های بی ربط به چه دردی می خورد مثلا طرف دکترای کشاورزی دارد کارمند امور اداری اداره مخابرات هست یا دکترای یا ارشد ادبیات یا معارف هست کارمند اداره مالی یا امور قراردادها شهرداری هست خوب چه ربطی داره همینطور مدرک گرفته اند برای افزایش حقوق
ناشناس۲۱۰۲۰۴۸۱۷:۱۲:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
همه مدارکشون بی ربط نیست و همه هم به زور و زر مدرک نگرفته اند
ناشناس۲۱۰۱۵۴۲۱۲:۳۶:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
الان اکثر مدارک دکترای اساتید دانشگاهها هم یک ریال ارزش ندارد چون یک برگ کاغذ خالی هست بدون سواد علمی مدارک سایر ادارات که اکثرا بی ربط به شغل کارمندان هست و فقط برای افزایش حقوق گرفته شده از این کارمندهایی که ضمن کار مدرک الکی گرفته اند باید هزینه هم گرفت نه اینکه حقوق بدهند
محسن۲۱۰۱۰۴۵۰۸:۲۱:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
33 میلیون !!!!!! یا خدا طرف تو هیئت علمی فلان دانشگاه پیام نور واحد تورغوز اباد با پارتی و و غیرهع شده این حقوق را باید بگیره ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۲۱۰۱۰۶۹۰۸:۳۹:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
به چه حقی باید 32 میلیون باشد وقتی کارگر حداکثر 7 میلیون است؟
ناشناس۲۱۰۱۳۱۶۱۰:۵۰:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
به دلیل اینکه گرفتن یک دکترا در کوتاه ترین زمان ممکن حداقل ده سال تحصیلات دانشگاهی میخواد!
ناشناس۲۱۰۳۷۷۶۱۸:۱۸:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۲۹
معیار اگه دکترا است ،خیلیا هستند جاهای دیگه دارند کارمیکنند باید۳۰ میلیون حداقل بگیرند
ناشناس۲۱۰۱۳۲۸۱۰:۵۹:۰۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
برادر عزیز عدالت برابری نیست. اینو بفهم. بفهم. بفهم ............
ناشناس۲۱۰۱۳۳۴۱۱:۰۲:۵۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
چون الان خط مقدم کشور همان خط مقدم علم است. اگر به اساتید بها می دادیم تا مسافر کشی نکند، علم خود را در جهت رفع نیاز جامعه قرار می داد تا امریکای جنایتکار نتواند نیازهای ما را تحریم کند! کمی آینده نگر باشیم
ناشناس۲۱۰۲۰۲۳۱۷:۰۰:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
برای این منظور بهتر بود سهمیه های کنکور رو حذف کنیم تا فارغ التحصیل بی سواد و بی بنیه از دانشگاه ها بیرون نیایند
ناشناس۲۱۰۱۳۵۷۱۱:۱۳:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
یه کارگر نهایت 4 تومن میگیره
ناشناس۲۱۰۱۶۴۲۱۳:۲۲:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بازنشسته الان 4 تومان می گیرد
ناشناس۲۱۰۱۸۵۶۱۵:۲۷:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
من معلمم و ۴ تومن حقوق میگیرم با کارشناسی ارشد
ناشناس۲۱۰۲۰۲۹۱۷:۰۳:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
ارشدت اگر واقعا ارشد باشه و کاری بلد باشی می رفتی بیرون کار می کردی و نه اینکه معلم بشی
ناشناس۲۱۰۲۱۳۶۱۸:۰۸:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
شاید حق التدریسی باشی وگرنه فرهنگی رسمی باشی کمتر از 7 میلیون نمی گیرید
ناشناس۲۱۰۱۴۷۵۱۲:۰۶:۱۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
چون قبلا برای این حقوق خیلی زحمت کشیدند، تا بیست سال بدون درآمد فقط درس خوندند. اون وقت اون کارگر محترم همون بیست سال داشته کار میکرده و درآمد داشته.
رضایی۲۱۰۱۹۸۶۱۶:۳۹:۲۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
تا دلت بخواد از این دکترای 20 سال درس خونده داریم ولی با رانت هایی نظیر 3000 بورسیه غیر قانونی وارد دانشگاه نتونستن بشن
ناشناس۲۱۰۴۱۴۸۲۳:۵۰:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۹
نه بزرگوار خیلی از کارگران محترم هم داشتن درس میخوندن فقط چون جایی پارتی نداشتن برای استخدام مجبور شدن برن کارگری یه سر به کارخانجات بزن تا مدارک تحصیلیشون رو ببینی
عبداله۲۱۰۱۵۰۵۱۲:۲۰:۲۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
شما یه کارگر را با یه استاد تمام مقایسه میک
ناشناس۲۱۰۱۶۳۹۱۳:۲۲:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
در مدینه فاضله شماها حداکثر حقوق دو برابر فرق است میان کارگر و مدرک گراها
ناشناس۲۱۰۱۷۷۴۱۴:۳۷:۰۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
استاد ها جز لم دادن کار دیگه ای دارن؟؟
ناشناس۲۱۰۱۸۴۵۱۵:۲۳:۰۱ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بله کار دیگری هم دارند منتهی باید از دانشجویانشون بپرسید
ناشناس۲۱۰۲۲۶۴۱۹:۵۰:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
اگر تو فرق بین استاد دانشگاه با کارگر رو نمی دونی اکسیژنی که نفس می کشی حرام هست!
ابوالحسن۲۱۰۱۱۲۹۰۹:۱۶:۳۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حقوق هیات علمی به این خاطر افزایش پیدا می کند : 1- اکثرمسئولین وزارت علوم ، هیات وزیران و جمعی از نمایندگان مجلس عضو هیات علمی هستند ، بنابراین بدون هیچ مشکلی افزایش پیدا می کند : # تعارض منافع#
ناشناس۲۱۰۱۱۴۳۰۹:۲۹:۳۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
چه مقامی باید به داد حقوق ناچیز اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برسد؛ همسان سازی برای همه
ناشناس۲۱۰۱۶۳۱۱۳:۱۷:۳۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
هیچ مقامی - دانشگاه آزاد یک نهاد عمومی غیر دولتی خود گردان است
ناشناس۲۱۰۱۱۴۶۰۹:۳۰:۴۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
مربوط به قبل از بخشنامه وزير نيست توش درباره افزايش حقوق بند 1400 هست جالبه با 50 ميليون حقوق كلا تومن كاهش داشته ماليات چرا پلكاني نيست؟ چه فرقي با بقيه دارند
ناشناس۲۱۰۱۱۶۶۰۹:۳۷:۲۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
دروغ استخوان ندارد که در گلو گیر کند، نیاز به بررسی سازمان بازرسی است . البته وقتی اعضای دولت و مجلس و نهادهای نظارتی اکثرا ار اعضای هیات علمی هستند وضع بهتر از این نمیشود
ناشناس۲۱۰۱۱۸۱۰۹:۴۵:۴۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
همیشه وقتی صحبت تفاوت حقوق میشه اعضای هیت علمی رو مثال میزنن. چرا حقوق نجومی بگیران که صفرش رو نمیشه شمرد رو همسان سازی نمیکنید. تازه نقش مهمی هم توجامعه ندارن
ناشناس۲۱۰۱۱۸۳۰۹:۴۶:۱۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
خبر را درست کنید. این حقوق مربوط به اساتید دانشگاه دولتی هست. تو دانشگاه ازاد از این خبرا نیست و حداکثر حقوق دانشگاه ازاد الان معادل شده با حداقل دولتی
ناشناس۲۱۰۱۸۶۴۱۵:۳۷:۴۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
واقعا درسته. استادیار پایه ۱۰ دانشگاه ازاد معادل استادیار تازه استخدام شده دانشگاه دولتی حکمش هست.حکم نه حقوق. حقوقش ۸ تومنه. تبعیض تا کجا.
ناشناس۲۱۰۱۲۲۴۱۰:۰۴:۲۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حداکثر حقوق دریافتی دانشگاهیان در کدام کشور ۱۵ برابر حداقل حقوق است؟
ناشناس۲۱۰۱۲۴۷۱۰:۱۵:۰۰ ۱۴۰۰/۴/۲۸
من دبیر آموزش و پرورش با 29 سال سابقه و مدرک دکتری که به صورت تمام وقت هم کار می کنم(30 ساعت در هفته) حکمم 10 میلیون است. متاسفانه تبعیض در کشور بیداد می کند.
ناشناس۲۱۰۱۶۶۲۱۳:۳۱:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
شما مدرک دکتری رو حین کار گرفتید؟! خود را با استاد دانشگاهی که تا 33 34 سالگی مشغول درس بوده بدون هیچ حقوقی مقایسه می کنید؟! ضمنا شرح وظایف یک هیات علمی آموزش و پژوهش است اطلاعات خود را بالا ببرید
ناشناس۲۱۰۴۱۴۴۲۳:۴۷:۵۴ ۱۴۰۰/۴/۲۹
کی گفته استاد دانشگاه تا 33 _34 سالگی بدون حقوق درس میخونده خیلیاشون با پارتی شدن عضو هیئت علمی و دکتراشون رو بعد از استخدام گرفتن هم حقوق گرفتن هم درس خوندن!!! از نزدیک دیدم که میگم
ناشناس۲۱۰۱۷۷۶۱۴:۳۸:۵۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
من کارمند دادگستری با 25 سال سابقه و فوق لیسانس با پست کارشناس مسول حکمم 8 میلیونه.... خیلی خوب میگیری... سختی و تنش و تهدیدات و حجم کاری ما کار ما کجا و شما کجا
ناشناس۲۱۰۱۲۸۵۱۰:۳۷:۰۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
پس چرا همسان سازی حقوق برای کارکنان وزارت علوم با بهداشت انجام نمی شود؟؟؟ تبعیض تا کجا؟
ناشناس۲۱۰۱۳۳۵۱۱:۰۳:۳۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بی انصافی نکنید و سانسور نکنید
ناشناس۲۱۰۱۳۸۸۱۱:۲۷:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
هر وقت دوستان در دانشگاهها توانستند فارغ التحصیلی به بازار کار معرفی کنند که در بدو کار با اصول اولیه رشته تحصیلی اش آشنا ، فقط آشنا بود ، هر چقدر خواستند باید حقوق داد . در وضعیت فعلی که همه اعضا هیأت علمی در تمام دانشگاهها بدلیل کم کاری باید جریمه شوند.
حسین۲۱۰۱۴۰۴۱۱:۳۲:۱۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حقوق اساتید باید بالا باشد اما حقوق فرهنگیان هم باید تقریبا برابر این قشر باسد. چون حیطه فعالیت هر دو یکی هست
ناشناس۲۱۰۱۴۳۲۱۱:۴۲:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۲۸
این دولت چون اکثرشان بعدازدولت برای خودبرگشتن به دانشگاه راپیش بینی کرده اندلذاچنان افزایش حقوقی برای اساتیدتعیین کرده اندکه شاهدش هستیم!
ناشناس۲۱۰۱۵۰۷۱۲:۲۲:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
عدالت در ایران مرده
ناشناس۲۱۰۱۵۱۳۱۲:۲۵:۳۷ ۱۴۰۰/۴/۲۸
کسی که از حقوق کارگری ناراحت است .با استاخودش را مقایسه می کند کاری ندارد برو ودر س بخوان واستاد شو مگر کسی جلوتان را گرفته
ناشناس۲۱۰۱۶۵۰۱۳:۲۵:۴۶ ۱۴۰۰/۴/۲۸
دوست عزيز من درس خوندم مدرك دكترا دارم برق گرايش كنترل . بي زحمت يه دانشگاه معرفي كن من برم هيات علمي اونجا بشم تعهد ميدم با حقوق زير ده تومن اونجا مشغول بشم. جايي سراغ داري؟
ناشناس۲۱۰۱۶۵۱۱۳:۲۵:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
در اکثر جهان فاصله درآمدی حقوق بگیرها زیاد فاصله از هم ندارد و حداکثر دوبرابر است
ناشناس۲۱۰۴۱۵۲۲۳:۵۱:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۲۹
درس خوندیم فقط کسی رو نداشتیم تا تو دانشگاه استخداممون کنه!!!
سعید۲۱۰۱۵۱۵۱۲:۲۵:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
دکتری شیمی در وزارت کار با 15 سابقه 7 ملیلون درآمد دارم پارتی هم نداریم بیاییم وزارت علوم. عدالت مرده در ایران.
ناشناس۲۱۰۱۵۳۴۱۲:۳۲:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۲۸
استادی که فقط درس میدهد و چند تا مقاله چرا باید چنین رقمی بگیرد؟
ناشناس۲۱۰۱۶۷۰۱۳:۳۵:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
شما چرا نمیای درس بدی! اگه شروع کنی به درس دادن دلیلش رو میفهمی.!
ناشناس۲۱۰۴۱۵۸۲۳:۵۳:۵۲ ۱۴۰۰/۴/۲۹
شما منو تو دانشگاه استخدام کن با نصف حقوق تو میام درس میدم
ناشناس۲۱۰۱۷۷۹۱۴:۳۹:۴۰ ۱۴۰۰/۴/۲۸
چون نماینده های مجلس و خیلی از نور چشمی ها عضو هیات علمی هستند
ناشناس۲۱۰۱۵۵۲۱۲:۳۹:۲۵ ۱۴۰۰/۴/۲۸
این حقوق ها بابت چی هست ؟ استادی که بود و نبودش تفاوتی ندارد چرا باید اینقدر حقوق بگیرد
ناشناس۲۱۰۱۶۶۷۱۳:۳۴:۳۴ ۱۴۰۰/۴/۲۸
برای آدمی مثل شما، بود و نبودش تفاوتی نداره جانم! برای خیلی ها تفاوت داره!
ناشناس۲۱۰۱۸۵۵۱۵:۲۷:۳۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
بله تفاوتش از توانایی فارغ االتحصیلان در بازار کار کاملا معلومه
استاد دانشگاه آزاد۲۱۰۱۷۲۰۱۴:۰۵:۴۲ ۱۴۰۰/۴/۲۸
هم اینک حقوق یک دکترا با مرتیه دانشیار رشته مهندسی در دانشگاه آزاد حدود 12 میلیون است یعنی واقعا مدیران دانشگاه آزاد از این همه جفا و بی عدالتی در حق اعضای هیات علمی دانشگاه شرم نمی کنند.
ناشناس۲۱۰۱۷۶۸۱۴:۳۳:۴۹ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حقوق هیات علمی دانشگاه آزاد ماهی پنج شش تومنه نهایتا هفت تومن. البته دانشگاه آزاد خارج از شمول قوانین کشور است.
ناشناس۲۱۰۱۸۴۱۱۵:۲۰:۵۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
شرط بذارن، استادها دانشجوی کار آفرین تحویل بدند یه چیز عملی درست یاد بدن، نه اینکه یه جزوه تکراری رو هر هفته تحویل دانشجو بدند استاد من که دکترا داشت ،حتی بلد نبود با اتوکد و اکسل کار کنه،فقط جزوه کاغذی
ali۲۱۰۱۹۱۰۱۶:۰۵:۴۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
امتیاز اعضای هیات علمی از سایرین فقط در حقوق 33 ملیونی خلاصه نمیشه. در دانشگاه ها تمام پست های دو ستاره در دست هیات علمی هاست.کمترین ساعت حضور در محل کار را دارند. فرزندان آنها در بهترین دانشگاه ها درس می خوانند و مشغول به کار می شوند و موقع بازنشستگی هم پاداش نجومی می گیرند.
xyz۲۱۰۱۹۵۴۱۶:۲۴:۰۳ ۱۴۰۰/۴/۲۸
تخفیفی مالیاتی هم دارن !! واقعا اساتید اینهمه نباید تفاوت داشته باشن با بقیه!! مخصوصا الان کع دانشکاه شغل دومشون شده!!
ناشناس۲۱۰۲۰۴۷۱۷:۱۱:۵۸ ۱۴۰۰/۴/۲۸
حداکثر حقوق استاد دانشگاه تو ایران 1300 دلار؟؟ یکی از دوستان بنده تو آلمان پیک پیتزاست بیشتر از اینا میگیره
ناشناس۲۱۰۲۶۹۳۰۱:۴۸:۵۵ ۱۴۰۰/۴/۲۹
نمایندگان محترم مجلس، اساتید دانشگاه آزاد را دریابید.
رضا۲۱۰۲۸۸۳۰۹:۱۹:۰۵ ۱۴۰۰/۴/۲۹
یک ارایشگاه بانوان در شهر ما 200 میلیون در روز درامد داره حالا این استثا ولی متوسط در ماه 100 میلیون که دارن بعد ما کارمندها را با این دوقران به جان هم انداختن 33 میلون هم با این تورم لجام گسیخته پولی نیست باید سطح حقوق ها کلا بالا بیاد کف 20 میلیون سقف 100 میلیون شاید به قدرت خرید سال 96 برسیم حقوق هم تا 40 میلیون از مالیات معاف
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین