اسرار یک پیج اینستاگرام قوی-از ادمین اینستاگرام تا تولید محتوا

گزارش بازرگانی،   4000424026

احتمالا شما هم پیج های بزرگ اینستاگرام با چندین کا (k) فالوور را دیده‌ اید. رمز موفقیت این پیجها در چیست؟ چطور لایک، کامنت و بازدید ویدیوهای این پیج ها اینقدر زیاد است؟!

برای پاسخ به این سوال باید تمام عناصر موجود در یک پیج خوب را درنظر گرفت.
به طور خلاصه عملکرد حرفه ای ادمین اینستاگرام ، تولید محتوای جذاب و کاربرپسند ، شناخت الگوریتم های جدید اینستاگرام و اعمال آن ها و تبلیغات اصولی ، پارامتر هایی هستند که منجر به رشد پیج می شوند.

به این مجموعه موارد اصطلاحا خدمات مدیریت پیج اینستاگرام گفته می شود که شرکت ایران مایند به صورت حرفه ای و با داشتن تیمی منسجم آن ها را ارائه می کند.

ادمین اینستاگرام چه اهمیتی در عملکرد یک پیج دارد؟!

یک ادمین اینستاگرام باتجربه، پیج اینستاگرام شما را بالا می برد و کمک می ‌کند پیج و کسب و کار شما توسط افراد بیشتری دیده شود و بتوانید موفق ‌تر جلو بروید و درآمد ‌زایی بیشتری از طریق پیج داشته باشید. ازطرفی نظم داشتن ادمین پیج اینستاگرام در گذاشتن مطالب در پیج از اهمیت بالایی برخوردار است. برای مثال ادمین اینستاگرام پیجی که پست نمی گذارد یا در مدت کوتاهی مثلا دو روز، پست های زیادی بگذارد، فرصت دیده شدن پست را می گیرد.
تولید محتوای خوب کمک می کند مخاطب از بین تمام رقبا که مطالب و موضوعات مشترک با پیج شما دارند، پیج شما را انتخاب کند.

مدیریت پیج اینستاگرام اکثر پیج‌های قوی و موفق، دست صاحب خود پیج نیست!

به بیان دیگر ادمین اینستاگرام در این پیج ها، شخصی غیر از آن کسی است که پیج یا برند به نام اوست! اما چرا؟! به چند دلیل:

  1. اولین و مهمترین دلیل نداشتن وقت کافی ا‌ست.
    معمولا صاحبان مشاغل مختلف و پیج های بزرگ، خودشان وقت کافی برای فضای مجازی، چه برای پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها و چه تولید محتوا و در کل مدیریت پیج اینستاگرام ندارند.
  2. تولید محتوا برای پیج اینستاگرام، نیاز به مهارت‌های خاص خودش را دارد. از قدیم گفته‌اند: کار را به کاردان بسپار!
  3. ادمین پیج اینستاگرام بودن و پاسخگویی به تک تک ریکوئستها، کامنت ها و دایرکت ها، صبر و حوصله خاص خودش را می‌ خواهد.

استخدام ادمین اینستاگرام و فعالیت در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟!

فعالیت در اینستاگرام، این روزها برای همه واجب است. زیرا مردم که به کسب و کار شما اهمیت می ‌دهند و قصد خرید محصول شما را دارند، این روزها بیشترین وقت خود را در اینستاگرام سپری می ‌کنند و داشتن پیج و ادمین اینستاگرام، مثل داشتن فروشگاه و فروشنده مجازی است!
همانقدر که داشتن فروشگاه برای فروش محصول مهم است، داشتن یک پیج خوب وادمین پیج اینستاگرام هم همانقدر و بلکه بیشتر اهمیت دارد. تعداد زیادی از پیج های فعال اینستا، حتی بدون داشتن فروشگاه حقیقی و فقط ازطریق فروش مجازی درآمد دارند.

قطعا در چنین اوضاعی و باتوجه به شرایط کرونا، حضور در فضای مجازی و داشتن ادمین اینستاگرام و پیج قوی، اهمیت بیشتری پیدا می کند و یک پیج اینستاگرام و ادمین اینستاگرام خوب، باعث چند برابر شدن درآمدزایی شما از فضای مجازی می شود.­­

در مدیریت پیج اینستاگرام چه پارامترهایی مهم است؟

ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام و درنتیجه افزایش درگیری مخاطب با صفحه اینستاگرامی شما که باعث افزایش لایک، بازدید و کامنت و افزایش فالوورهای واقعی می شود. پاسخگویی مناسب به مخاطب چه در کامنتها و چه در دایرکت توسط ادمین اینستاگرام و تبلیغات مختلف و تبادل مناسب با پیجهای همسو که همه و همه باعث اعتماد مخاطبان به شما می شود.

همه این کار ها فقط به عهده یک ادمین اینستاگرام است؟!

می تواند اینطور باشد اما کیفیت کار پایین می ‌آید. خیلی وقتها ادمین اینستاگرام آنقدر درگیر تولید محتوا می شود که از پاسخگویی مناسب یا محتوا گذاری به موقع و درساعت های مناسب غافل می ماند.
در بعضی پیج ها حتی ادمین اینستاگرام برای تبلیغات و ادمین اینستاگرام پاسخگوی کامنت ها و دایرکت ها دو شخص مجزا هستند تا کار با سرعت و کیفیت و به خوبی پیش برود.
در تیم ایران مایند ، برای جلوگیری از افت کیفیت و با توجه به اینکه کیفیت کارها در درجه اول قرار دارد، تولید محتوا، نویسندگی محتوا، انجام فعالیت های ادمینی، تبلیغ نویسی و هماهنگی تبلیغات، عکاسی، ساخت تیزر، تدوین، ایده پردازی و ... افراد خاص خودش را دارد.
همچنین با توجه به پکیج انتخابی شما و برای پیج های بزرگ، بیش از یک ادمین درنظر گرفته می ‌شود تا مخاطبان از پیج راضی باشند و بتوانند به راحتی به شما و محصولتان اعتماد کنند.
در ایران مایند برای محتوای خوب و مناسب پیج های مختلف، افراد حرفه‌ای و متخصص مشغول به کارند.

هماهنگی یک مجموعه برای مدیریت پیج اینستاگرام کار سختی نیست؟! چرا از ربات های ادمین اینستاگرام استفاده نکنیم؟

هماهنگی بین تولید کننده محتوا و ادمین اینستاگرام و عکاس و... به عهده خود مجموعه ایران مایند است و درهماهنگی کامل، محتوا تولید و طبق تقویم محتوایی بارگزاری می‌ شود. استفاده از ربات ها به جای ادمین اینستاگرام با توجه به هوش مصنوعی اینستاگرام و انتظارات مخاطبین کار معقولی نیست و درصورت شناسایی اداره پیج توسط ربات، امکان حذف شدن پیج توسط اینستاگرام زیاد است.

چطور ادمین پیج اینستاگرام مناسب پیدا کنم؟

استخدام ادمین اینستاگرام پیج برخلاف ظاهر که به نظر فرد معمولی‌ای است، کار هرکسی نیست! اگر شماهم تاحالا به دنبال یک ادمین خوب گشته باشید این جمله را درک میکنید!

استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری باتجربه و مطمئن که با روش‌های تست شده برای افزایش فالوور و طبق تقویم محتوایی جلو برود و بتواند با هشتک گذاری درست و هوشمندانه، بازدید پستها و تعداد لایک و کامنت را بالا برده، پست‌های پیج را به اکسپلورر برساند و هزینه مناسب و معقولی هم داشته باشد، بسیار کمیاب است!
برخی از ادمین های اینستاگرام به روش‌هایی مانند خرید فالوور فیک یا تبلیغ در دایرکت‌ مخاطبان و کامنت بقیه پست ها رو می ‌آورند که ممکن است در کوتاه مدت خوب باشد، اما باتوجه به رشد هوش مصنوعی اینستاگرام و تشخیص این موارد، باعث افت پیج می ‌شود. علاوه براین پیج هایی که برای آنها در دایرکت یا کامنت تبلیغ گذاشته می شود، اکثرا تبلیغ را پاک می کنند و از سمت آن ها نادیده گرفته می شود.

مجموعه ایران مایند با مجموعه ای از نمونه کارهای مدیریت پیج اینستاگرام کارنامه موفقی در اداره پیج‌های مختلف و با موضوعات متفاوت دارد و توانسته نظر مشتریان را جلب کند و به پیج های زیادی رونق ببخشد.

قیمت ادمین اینستاگرام برای مدیریت پیج باتوجه به هزینه ها صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و از طریق اینستاگرام درآمد دارید یا قصد کسب درآمد دارید، بله! چون داشتن ادمین و یک برنامه قوی و تولیدمحتوای خوب، فروش شما را چندین برابر می‌ کند و با توجه به این نکته، استخدام ادمین پیج اینستاگرام معقول به نظر می رسد. لازم به ذکر است که در تیم ایران مایند، پکیج های مختلفی از خدمات اینستاگرام با قیمتهای مختلف (و البته درنظرگرفتن صرفه اقتصادی) برای پیج ها وجود دارد که شما می‌ توانید با توجه به بودجه شخصی خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

مشاوران ایران مایند به صورت رایگان می توانند درخصوص مدیریت پیجتان شما را راهنمایی کنند. برای ارتباط با مشاورین ایران مایند روی لینک زیر کلیک کنید:

iranmind.net

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین