واردکننده اصلی نخ و نوار نسوز خرید پارچه و چسب نسوز زیر قیمت بازار

گزارش بازرگانی،   4000119053

نخ و نوار و پارچه نسوز از منسوجات وارداتی است که علاوه بر چسب نسوز و لاستیک منجید دار توسط شرکت صنعت گران طوس جهت مصرف در صنعت گاز، نفت، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و صنایعی که با حرارت و گرما سر و کار دارند تهیه و عرضه می‌گردد. این منسوجات از الیافی مانند فایبر گلاس، فایبر سرامیک، سیلیکا، آرامید، گرافیت و دیگر الیافت‌ها ساخته شده‌اند و بسته به نوع الیاف به کار رفته، کاربرد و نوع مقاومتشان به حرارت نیز متغیر است. مثلا از الیاف سلیکا برای تولید پارچه‌های سلیکونی استفاده می‌شود که مناسب ساخت پارچه‌های عایق و دستکش‌های عایق و... است. برای برخی از عایق کاری‌ها و حرارت گیری‌های تاسیسات ساختمانی، دیگ‌های بخار و کارخانه‌جات نیز از الیاف‌های آزبست جهت تولید نخ و نوار و پارچه نسوز استفاده می‌شود.

برای اینکه مقاومت شیمیایی و همچنین مکانیکی نخ نسوز و نوار نسوز را افزایش دهند آن‌ها را با رشته‌ سیم‌های فلزی یا فویل‌های آلومینیومی مسلح می‌کنند و یا اینکه این منسوجات را با موادی همچون کربن، سیلیکون، گرافیت، روکش می‌نمایند. حال سوال اینجاست که نخ و نوار و پارچه نسوز از چه زمانی و با چه هدفی تولید و اختراع شده، برای پاسخ به این سوال باید برگردیم به ۲۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح که الیاف آزبست به عنوان ماده نسوز شناسایی شد. رومی‌ها و یونانی‌ها به این باور رسیده بودند که آزبست از خاصیت ضد حرارتی برخوردار بوده و نسبت به آتش و اسید مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

البته اولین کسانی که از نخ و نوار و پارچه نسوز استفاده کرده‌اند آسیایی‌ها بودند که به اواخر قرن پنجم میلادی بر می‌گردد. اما به دلیل اثرات بیولوژیکی مضری که این منسوجات داشته‌اند کم کم با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن به دنیای مدرن، تولیدکنندگان جهت ساخت نخ و نوار و پارچه نسوز از الیاف‌های دیگری نظیر سیلیکا، فایبر سرامیک و... جهت ساخت این منسوجات نسوز استفاده کردند. نخ و نوار و پارچه نسوز یکی از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز صنعت‌گران به شمار می‌آید و و دارای کاربرد بسیار زیادی در حوزه صنعت و تاسیسات می‌باشد.

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس یکی از بزرگ‌ترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده نخ نسوز، نوارنسوز، پارچه نسوز، چسب نسوز، لاستیک منجید دار در ایران است که همواره سعی داشته بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با حذف واسطه‌ها و قیمتی بسیار پایین‌تر از نرخ بازار در اختیار مصرف‌کنندگان و کاربران صنعت‌گر قرار دهد. در ادامه به معرفی برخی از محصولات شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس خواهیم پرداخت و شما را با کاربرد هر یک از آنان آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

نخ و نوار و پارچه نسوز

نخ و نوار نسوز و پارچه نسوز، در برابر حرارت و گرما، هر نوع سایش، مواد شیمیایی مانند انواع اسیدها و همچنین فشار مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. بسته به نوع الیاف بکار رفته در تولیدشان به انواع مختلف تقسیم می‌شوند که در صنعت و تاسیسات کاربردهای فراوانی دارند. انواع نخ و نوار و پارچه‌های نسوز شامل منسوجات نسوز فایبر گلاس، منسوجات نسوز سرامیکی، منسوجات نسوز گرافیت، منسوجات نسوز تفلونی، منسوجات نسوز آزبست اشاره کرد.

نخ و نوار و پارچه نسوز سرامیکی، از الیاف سرامیکی ترکیب شده با آلومینو سیلیکات و نیز تقویت شده توسط الیاف شیشه تولید می‌شود و به شکل ساده و یا با رشته های سیم فلزی مسلح می‌گردد این محصول مناسب برای دمای ۲۳۰۰ درجه فارنهایت است. این منسوجات فاقد هرگونه مواد افزودنی هستند و جزو بهترین منسوجات جهان شناخته شده است. نخ و نوار و پارچه فایبر گلاس از الیاف‌های فایبر گلس با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و مناسب دمای ۶۵۰ درجه سانتی‌گراد است از مقاومت بالایی در برابر آتش و انواع اسیدها و قلیاها برخوردار هستند. نخ و نوار و پارچه نسوز آزبست از الیاف‌های آزبست بافته می‌شوند که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع منسوجات نیز به شمار می‌آیند.

نخ و نوار و پارچه گرافیت از الیاف‌های گرافیت قابل انعطاف منبسط شده با حجم بالا استفاده می‌شود و با کمک الیاف‌های پنبه، شیشه، کربن، سیم فولاد ضد زنگ، سیم مسی و... تقویت می‌گردند. نخ و نوار و پارچه نسوز تفلونی نیز که از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و ضریب اصطحکاک آن بسیار کم است. این نوع از منسوجات نسوز از مقاومت بسیار بالا نسبت به مواد خورنده، شیمیایی، انواع حلال‌ها، روغن‌ها و حتی نفت برخوردار هستند. شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین نخ نسوز، نوار نسوز، پارچه نسوز و حتی محصولات دیگری همچون چسب نسوز، لاستیک منجید دار را از شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس تهیه نمایید.

کاربرد نخ و نوار و پارچه نسوز

نخ نسوز و نوار و پارچه نسوز بسته به نوع جنس و الیاف بکار برده شده در صنایع مختلف دارای کاربردهای متفاوتی نیز هستند. مثلا از نخ و نوار و پارچه نسوز سرامیکی در کوره‌ها و دیگ‌های بخار، عایق‌بندی‌های لوله‌ها و نیز کابل‌ها استفاده شده و یا به صورت واشر در دماهای بسیار بالا بکار برده می‌شود. همچنین در صنعت ریخته‌گری، صنعت آلومینیوم و فولاد، کشتیرانی، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و حتی به عنوان کنترل‌کننده حرارت در اگزوز ماشین‌های سنگین و سبک و خودروها استفاده می‌گردد.

از نخ و نوار و پارچه نسوز فایبر گلاس جهت آبندی دیگ‌های بخار‌، کوره‌ها و واشر درب فر و کوره استفاده می‌گردد. همچنین نخ‌های نسوز آزبست در پمپ‌های سانتریفیوژ، کمپرسورها، پمپ‌های خلاء و... کاربرد دارند و از پارچه نسوز آزبست نیز برای تهیه انواع لباس و دستکش‌های صنعتی نسوز و عایق‌کاری و حرارت‌گیری‌های تاسیساتی کارخانه‌جات و ساختمان‌ها و دیگ‌های بخار استفاده می‌گردد. نخ و نوار و پارچه نسوز تفلونی در صنایع غذایی، داروسازی، کاغذ سازی، پمپ سازی کاربرد بسیار دارند و منسوجات گرافیتی نیز مخصوص آب بندی پمپ‌ها و درزگیری و صنایعی که با دماهای بسیار بالا سرو کار دارند می‌باشند.

خصوصیات نخ و نوار و پارچه نسوز

به طور خلاصه خصوصیات و ویژگی‌های منسوجات نسوز به شرح زیر است:

  • هدایت‌کننده حرارتی بسیار پایین
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • دارای مقاومت الکتریکی بالا
  • جلوگیری از آتش گرفتن و آسیب رساندن کابل‌ها
  • جلوگیری از تولید گازهای گلخانه
  • در زمان آتش‌سوزی منجر به کاهش تولید محصولات سمی می‌شود
  • افزایش دهنده مقاومت‌های سایشی
  • استحکام کششی بالا
  • وسیله‌ای ایمن برای نصب کنندگان و استفاده کنندگان
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • ضد اسید، ضد باز، ضد روغن و حلال
  • تحمل دمای بسیار بالا
  • مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی و الکترونیک و...

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت گران طوس

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران بزرگ‌ترین طوس واردکننده نخ نسوز، نوارنسوز، پارچه نسوز، چسب نسوز و لاستیک منجید دار در ایران است که علاوه بر واردات این محصولات در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات سیلیکونی، پلیمری و نسوزهای صنعتی و عایق‌های حرارتی نیز فعالیت داشته و در جهت تامین احتیاجات صنعتی، راه سازی و پالایشگاهی خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده است. شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت گران طوس همواره تلاش می‌کند تا با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی محصولات خود را زیر قیمت بازار و با قیمتی بسیار منصفانه و ارزان در اختیار کاربران صنایع مختلف و مصرف کنندگان قرار دهد تا کمکی به صنعت کشور و اقتصاد جامعه کرده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر می‌توانید به سایت صنعت گران طوس مراجعه کرده و ضمن بازدید از محصولات این شرکت، خریدی آسان و با کیفیت را تجربه کنید.

از اینکه تا پایان مطالب همراه ما بودید متشکریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین