واردکننده اصلی نخ و نوار نسوز خرید پارچه و چسب نسوز زیر قیمت بازار

گزارش بازرگانی،   4000119053

نخ و نوار و پارچه نسوز از منسوجات وارداتی است که علاوه بر چسب نسوز و لاستیک منجید دار توسط شرکت صنعت گران طوس جهت مصرف در صنعت گاز، نفت، پتروشیمی و نیروگاه‌ها و صنایعی که با حرارت و گرما سر و کار دارند تهیه و عرضه می‌گردد. این منسوجات از الیافی مانند فایبر گلاس، فایبر سرامیک، سیلیکا، آرامید، گرافیت و دیگر الیافت‌ها ساخته شده‌اند و بسته به نوع الیاف به کار رفته، کاربرد و نوع مقاومتشان به حرارت نیز متغیر است. مثلا از الیاف سلیکا برای تولید پارچه‌های سلیکونی استفاده می‌شود که مناسب ساخت پارچه‌های عایق و دستکش‌های عایق و... است. برای برخی از عایق کاری‌ها و حرارت گیری‌های تاسیسات ساختمانی، دیگ‌های بخار و کارخانه‌جات نیز از الیاف‌های آزبست جهت تولید نخ و نوار و پارچه نسوز استفاده می‌شود.

برای اینکه مقاومت شیمیایی و همچنین مکانیکی نخ نسوز و نوار نسوز را افزایش دهند آن‌ها را با رشته‌ سیم‌های فلزی یا فویل‌های آلومینیومی مسلح می‌کنند و یا اینکه این منسوجات را با موادی همچون کربن، سیلیکون، گرافیت، روکش می‌نمایند. حال سوال اینجاست که نخ و نوار و پارچه نسوز از چه زمانی و با چه هدفی تولید و اختراع شده، برای پاسخ به این سوال باید برگردیم به ۲۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح که الیاف آزبست به عنوان ماده نسوز شناسایی شد. رومی‌ها و یونانی‌ها به این باور رسیده بودند که آزبست از خاصیت ضد حرارتی برخوردار بوده و نسبت به آتش و اسید مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

البته اولین کسانی که از نخ و نوار و پارچه نسوز استفاده کرده‌اند آسیایی‌ها بودند که به اواخر قرن پنجم میلادی بر می‌گردد. اما به دلیل اثرات بیولوژیکی مضری که این منسوجات داشته‌اند کم کم با پیشرفت تکنولوژی و وارد شدن به دنیای مدرن، تولیدکنندگان جهت ساخت نخ و نوار و پارچه نسوز از الیاف‌های دیگری نظیر سیلیکا، فایبر سرامیک و... جهت ساخت این منسوجات نسوز استفاده کردند. نخ و نوار و پارچه نسوز یکی از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز صنعت‌گران به شمار می‌آید و و دارای کاربرد بسیار زیادی در حوزه صنعت و تاسیسات می‌باشد.

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس یکی از بزرگ‌ترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده و وارد کننده نخ نسوز، نوارنسوز، پارچه نسوز، چسب نسوز، لاستیک منجید دار در ایران است که همواره سعی داشته بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را با حذف واسطه‌ها و قیمتی بسیار پایین‌تر از نرخ بازار در اختیار مصرف‌کنندگان و کاربران صنعت‌گر قرار دهد. در ادامه به معرفی برخی از محصولات شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس خواهیم پرداخت و شما را با کاربرد هر یک از آنان آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

نخ و نوار و پارچه نسوز

نخ و نوار نسوز و پارچه نسوز، در برابر حرارت و گرما، هر نوع سایش، مواد شیمیایی مانند انواع اسیدها و همچنین فشار مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند. بسته به نوع الیاف بکار رفته در تولیدشان به انواع مختلف تقسیم می‌شوند که در صنعت و تاسیسات کاربردهای فراوانی دارند. انواع نخ و نوار و پارچه‌های نسوز شامل منسوجات نسوز فایبر گلاس، منسوجات نسوز سرامیکی، منسوجات نسوز گرافیت، منسوجات نسوز تفلونی، منسوجات نسوز آزبست اشاره کرد.

نخ و نوار و پارچه نسوز سرامیکی، از الیاف سرامیکی ترکیب شده با آلومینو سیلیکات و نیز تقویت شده توسط الیاف شیشه تولید می‌شود و به شکل ساده و یا با رشته های سیم فلزی مسلح می‌گردد این محصول مناسب برای دمای ۲۳۰۰ درجه فارنهایت است. این منسوجات فاقد هرگونه مواد افزودنی هستند و جزو بهترین منسوجات جهان شناخته شده است. نخ و نوار و پارچه فایبر گلاس از الیاف‌های فایبر گلس با کیفیت بالا ساخته می‌شوند و مناسب دمای ۶۵۰ درجه سانتی‌گراد است از مقاومت بالایی در برابر آتش و انواع اسیدها و قلیاها برخوردار هستند. نخ و نوار و پارچه نسوز آزبست از الیاف‌های آزبست بافته می‌شوند که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع منسوجات نیز به شمار می‌آیند.

نخ و نوار و پارچه گرافیت از الیاف‌های گرافیت قابل انعطاف منبسط شده با حجم بالا استفاده می‌شود و با کمک الیاف‌های پنبه، شیشه، کربن، سیم فولاد ضد زنگ، سیم مسی و... تقویت می‌گردند. نخ و نوار و پارچه نسوز تفلونی نیز که از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و ضریب اصطحکاک آن بسیار کم است. این نوع از منسوجات نسوز از مقاومت بسیار بالا نسبت به مواد خورنده، شیمیایی، انواع حلال‌ها، روغن‌ها و حتی نفت برخوردار هستند. شما می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین نخ نسوز، نوار نسوز، پارچه نسوز و حتی محصولات دیگری همچون چسب نسوز، لاستیک منجید دار را از شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران طوس تهیه نمایید.

کاربرد نخ و نوار و پارچه نسوز

نخ نسوز و نوار و پارچه نسوز بسته به نوع جنس و الیاف بکار برده شده در صنایع مختلف دارای کاربردهای متفاوتی نیز هستند. مثلا از نخ و نوار و پارچه نسوز سرامیکی در کوره‌ها و دیگ‌های بخار، عایق‌بندی‌های لوله‌ها و نیز کابل‌ها استفاده شده و یا به صورت واشر در دماهای بسیار بالا بکار برده می‌شود. همچنین در صنعت ریخته‌گری، صنعت آلومینیوم و فولاد، کشتیرانی، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها و حتی به عنوان کنترل‌کننده حرارت در اگزوز ماشین‌های سنگین و سبک و خودروها استفاده می‌گردد.

از نخ و نوار و پارچه نسوز فایبر گلاس جهت آبندی دیگ‌های بخار‌، کوره‌ها و واشر درب فر و کوره استفاده می‌گردد. همچنین نخ‌های نسوز آزبست در پمپ‌های سانتریفیوژ، کمپرسورها، پمپ‌های خلاء و... کاربرد دارند و از پارچه نسوز آزبست نیز برای تهیه انواع لباس و دستکش‌های صنعتی نسوز و عایق‌کاری و حرارت‌گیری‌های تاسیساتی کارخانه‌جات و ساختمان‌ها و دیگ‌های بخار استفاده می‌گردد. نخ و نوار و پارچه نسوز تفلونی در صنایع غذایی، داروسازی، کاغذ سازی، پمپ سازی کاربرد بسیار دارند و منسوجات گرافیتی نیز مخصوص آب بندی پمپ‌ها و درزگیری و صنایعی که با دماهای بسیار بالا سرو کار دارند می‌باشند.

خصوصیات نخ و نوار و پارچه نسوز

به طور خلاصه خصوصیات و ویژگی‌های منسوجات نسوز به شرح زیر است:

  • هدایت‌کننده حرارتی بسیار پایین
  • انعطاف‌پذیری بالا
  • دارای مقاومت الکتریکی بالا
  • جلوگیری از آتش گرفتن و آسیب رساندن کابل‌ها
  • جلوگیری از تولید گازهای گلخانه
  • در زمان آتش‌سوزی منجر به کاهش تولید محصولات سمی می‌شود
  • افزایش دهنده مقاومت‌های سایشی
  • استحکام کششی بالا
  • وسیله‌ای ایمن برای نصب کنندگان و استفاده کنندگان
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • ضد اسید، ضد باز، ضد روغن و حلال
  • تحمل دمای بسیار بالا
  • مقاوم در برابر شوک‌های حرارتی و الکترونیک و...

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت گران طوس

شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت‌گران بزرگ‌ترین طوس واردکننده نخ نسوز، نوارنسوز، پارچه نسوز، چسب نسوز و لاستیک منجید دار در ایران است که علاوه بر واردات این محصولات در زمینه تولید و عرضه انواع قطعات سیلیکونی، پلیمری و نسوزهای صنعتی و عایق‌های حرارتی نیز فعالیت داشته و در جهت تامین احتیاجات صنعتی، راه سازی و پالایشگاهی خدمات ارزنده‌ای را ارائه داده است. شرکت تولیدی و بازرگانی صنعت گران طوس همواره تلاش می‌کند تا با حذف واسطه‌ها و هزینه‌های اضافی محصولات خود را زیر قیمت بازار و با قیمتی بسیار منصفانه و ارزان در اختیار کاربران صنایع مختلف و مصرف کنندگان قرار دهد تا کمکی به صنعت کشور و اقتصاد جامعه کرده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر می‌توانید به سایت صنعت گران طوس مراجعه کرده و ضمن بازدید از محصولات این شرکت، خریدی آسان و با کیفیت را تجربه کنید.

از اینکه تا پایان مطالب همراه ما بودید متشکریم.