بهترین حفاظ روی دیوار ( حفاظ شاخ گوزنی )

گزارش بازرگانی،   3991220042

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است. غیر قابل نفوذ بودن حفاظ شاخ گوزن به دلیل وجود انبوه شاخک با نوکهای تیز و درهم پیچیده ارزش دکوراسیونی بالا برای ایجاد نمای زیبای ساختمان قابلیت نصب بر روی انواع متریال اعم از فلز، بتن و سنگ استحکام و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی هزینه تعمیر و نگهداری اندک قابلیت تغییر اندازه و تعداد شاخکها نصب خیلی سریع و آسان  .

در گذشته استفاده از سیم خاردار برای حفظ امنیت پایگاه های نظامی و ساختمان های خارج از شهر متداول بود. این روزها به علت بزرگ شدن شهرها نصب نرده ها و حفاظ های امنیتی در ساختمان های مسکونی نیز رایج شده است. طراحان و دکوراتیو ها با طراحی انواع حفاظ روی دیوار با اشکال زیبا و شکیل توانسته اند سازه ای مقاوم را برای حفظ امنیت ساختمان طراحی کنند. حفاظ های امروزی شباهتی به سیم خاردارهای قدیمی ندارند و در واقع چهره ساختمان را بد منظره نمی کنند. حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی است و ملاک های زیبایی شناختی را هم حفظ می کند.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی ارزان ترین و پرفروش ترین نرده حفاظ های دیوار است که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از کاربردی ترین راه های بهبود امنیت خانه ها،شرکت ها و ساختمان ها است،ساختار خوش نمای حفاظ های شاخ گوزنی همراه با شاخ های به هم آمیخته با سر های بشدت تیز همه اینها موجب بوجود آمدن حفاظی امن و دوست داشتنی شده است که عبور افراد غیر مجاز از مرز آن را تقریبا ناشدنی می سازد تمام این ویژگی ها در کنار عامل قیمت حفاظ شاخ گوزنی که کاملا به صرفه و اقتصادی است موجب آن می شود که این نرده حفاظ کاربردی روز به روز محبوب شود.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش امنیت ساختمان و حفاظ کشی روی دیوار می باشد. علت اصلی این نام گذاری، ظاهر این نوع حفاظ می باشد که شباهت زیادی به شاخ گوزن دارد. این نرده حفاظ آهنی امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر انواع حفاظ روی دیوار دارد و به ساختمان ، منزل، محل کار، ویلا و یا هر مکان اعم از اداری ، مسکونی ، تفریحی دیگری که قصد افزایش امنیت آنرا دارید به شما می دهد.

حفاظ شاخ گوزنی ( Fence Spikes & Wall Spikes )به منظور ایجاد امنیت ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و.... ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزنی عموماٌ برای نصب بر روی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظها بصورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید بهترین حفاظ های روی دیوار مثل حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و نیزار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد .

 

حفاظ شاخ گوزنی

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن و تاثیر آن بر قیمت

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از تراکم چیست؟ ما تراکم را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی در ظول دو متر در نظر میگیریم و نه شاخه های فرعی. نرده های شاخ گوزنی در تراکم های 15،12،10،8  تولید می شوند و شما می توانید از میان این تراکم ها ،تراکم مدنظر خودتان را به ما سفارش دهید . هرچه تراکم کار ها بیشتر باشند با توجه به افزایش وزن کلی کار قیمت حفاظ شاخ گوزنی افزایش می یابد . ارتفاع هایی که ما در صنایع فلزی آهن سازه تولید می کنیم در بازه 50 تا 140 سانتی متر قرار دارند اما ارتفاع های پایین تر برای حفاظ های روی دیوار خیلی پیشنهاد نمی شود و بهتر از که ارتفاعی که انتخاب می کنید کمتر از 90 سانتی متر نباشد .

با خرید حفاظ شاخ گوزنی از کارخانه آهن سازه در روش های متعددی برای امن کردن ساختمان به وجود آورده که با استفاده ازآنها می توانید ازاموال وعزیزان خود مراقبت کنید. با توجه به نوک تیز و برنده ، این نوع از حفاظ فقط برای محیط بیرونی قابل استفاده است و در داخل خانه کاربردی ندارد و با توجه به خطرناک بودن ، برای محل نصب باید دقت لازم را به عمل آورد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان یکی از زیباترین و پراستفاده ترین حفاظ های روی دیوار معرفی کرد شکل در هم تنیده شاخ های آن مشابه شاخ های گوزن است و بهمین دلیل این نام به حفاظ های شاخ گوزنی منتسب شده است همچنین نرده حفاظ های شاخ گوزنی با توجه به قیمت مناسبشان در شهریار جزو حفاظ های روی دیوار بسیار محبوب است .

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید. حفاظ‌های شاخ‌گوزنی از فلزات محکم تولید می‌شوند. فولاد و میلگردهای بسیار محکم با قطر مناسب که در این محصولات استفاده می‌شود سبب استحکام بالای آن می‌شود. از طرفی رنگ و نوع ساختار آن سبب مقاومت در برابر شرایط محیطی نظیر نور آفتاب و تغییرات دمای محیط در بلند مدت می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا هزینه‌ی نگهداری از این حفاظ‌ها برای کاربر بسیار پایین بیاید. در واقع شاید پس از سال‌های طولانی نیاز به سرویس و یا به احتمال خیلی کم تعویض آن‌ها باشد.

تولیدی حفاظ شاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی بر اساس نیاز خریدار و بر حسب ارتفاع دیوار و ساختمان طراحی و ساخته می شود. این نوع از حفاظ ساختمان ، با حجم و تراکم متفاوتی در بازار موجود است . که بر اساس نیاز می توانید از مدلی که متناسب با دیوار و ساختمان شما باشد استفاده کنید. حجم و تراکم استفاده شده در بیشتر شاخه ها، ارتفاع بالا ، عرض بیشتر از دیوار از جمله مواردی هستند که می توانند امنیت خاطر شما را حفظ کنند. نرده حفاظ شاخ گوزنی به شما این اطمینان را می دهد که اگر در محل زندگی و یا کار خود نباشید، امکان سرقت به حداقل خود خواهد رسید.

این حفاظ ها مورد تایید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که تایید بر امنیت بالای محصول است.امروزه در سر در و روی دیوار های بسیاری از ساختمان های نظامی و امنیتی از این گونه حفاظ ها استفاده میشود. نرده شاخ گوزنی با جوش CO2 جوشکاری می شود. این موضوع استحکام بسیار بالایی به این حفاظ روی دیوار می دهد. همچنین شما قادر خواهید بود با توجه به نمای ساختمان، آنرا در رنگ دلخواه خود تهیه کنید. نوک این حفاظ ها معمولا بسیار تیز بوده تا سارقان نتوانند از روی آن عبور کنند. معمولا این حفاظ آهنی نیازمند نگهداری ویژه ای نبوده و می توانید سالها با اطمینان از آنها استفاده بفرمایید.

حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند.  با توجه به کارایی و استحکام فوق العاده ای که حفاظ شاخ گوزنی دارد قیمت آن نسبت به سایر حفاظ ها کمتر و نرده ای ارزان است. 

کدام مدل از حفاظ های شاخ گوزنی دارای امنیت بالاتری می باشند ؟

حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند.

حفاظ شاخ گوزنی در چه ارتفاع هایی تولید می شود ؟

حفاظ‌های شاخ گوزنی که با نامه‌ای (بوته‌ای لاله‌ای لیلیم و نیزاری و…) در بازار موجود می‌باشد و در ارتفاع های 50 الی 120 سانتی متری تولید می شود. اما باید در انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی دقت داشته باشیم و حفاظی را با حداقل ارتفاع 75 سانتی متر انتخاب کنیم که حداقل کارایی را داشته باشد.

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است ؟

حفاظ های شاخ گوزنی در مدل های متفاوت و هر مدل به نسبت کارایی که میتواند داشته باشد دارای عرض مناسب خود میباشد که در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می کنید توجه کنید مناسبترین عرض برای انواع حفاظ به صورت استاندارد 50 سانتی متر میباشد که امکان عبور از حفاظ را به پایین ترین حد ممکن می‌رساند. عرض حفاظ به‌اندازه ارتفاع حفاظ اهمیت دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین