معرفی محبوب ترین ریمل های برند اوریفلیم سوئد

گزارش بازرگانی،   3991202027

احتمالا اوریفلیم را میشناسید یکی از برند های معروف تولید لوازم آرایشی در سراسر جهان که محصولات آرایشی و زیبایی خود را به بیش از ۶۰ کشور صادر میکند. ما در اینجا قصد داریم چندی از پرفروش ترین و محبوب ترین ریمل های اوریفلیم را همراه با تصویر توضیحات و راهنمای خرید قرار دهیم. لطفا دیدگاه خود را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید.

درباره اوریفلیم

اوریفلیم نام یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی سوئدی است که از سال 1967 میلادی یعنی همان 1346 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. و تا به امروز با قدرت و افتخار ادامه داده است. این شرکت بین المللی توسط دو برادر سوئدی به نام های رابرت و یوناس آف یوکنیک تاسیس شده و طبق اظهارات خود این شرکت درآمدی بیش از یک میلیارد یورویی در سال دارد همچنین هفت هزار (7000) کارمند در سراسر جهان برای پیشرفت اوریفلیم تلاش می‌کنند. این شرکت در پنج کشور جهان کارخانه دارد.

افتخارات این شرکت سوئدی

  • اوریفلیم بزرگترین شرکت فروش از نوع نتورک مارکتینگ در اروپا است.
  • اوریف لیم در ۶۰ کشور جهان نمایندگی رسمی دارند.
  • این شرکت بیش از سه میلیون شریک تجاری و فروشنده در سراسر جهان دارد و هرروز تعداد آن‌ها درحال افزایش است.
  • تا به‌حال هیچوقت تست حیوانی (GMO) انجام نداده و انجام نخواهد داد این یکی از مهم ترین اصل‌های اوریفلیم است.
  • اولین شرکت خارجی وارد شده به بورس لندن.
  • بیش از صد دانشمند در مراکز تحقیق و توسعه اوریفلیم درحال فعالیت هستند.
  • عضو سازمان جهانی کودکان از سال 1999 برای حمایت از کودکان به خصوص دختران نیازمند به حمایت.

استاندارد ساخت و تولید محصولات اوریفلیم

  • اول از همه رعایت قوانین سخت‌گیرانه اروپا (لازم به ذکر است در اتحادیه اروپا حتی میوه‌های صادره از کشور‌های دیگر درصورت استفاده از کمترین مواد هورمونی و شیمیایی به کشور مبدا بازگردانده می‌شوند) یک شرکت لوازم آرایشی باید بالاترین کیفیت را داشته باشد تا بتواند در اروپا فعالیت کند.
  • در تمام محصولات از عصاره‌های طبیعی استفاده شده.
  • هرگز از تست حیوانی برای آزمایش محصولات استفاده نشده این نکته برای حامیان محیط زیست و حتی همه ما بسیار مهم و با ارزش است!
  • آزمون‌های سخت‌گیرانه و موشکافانه‌ی سلامت و بی‌خطری برای انسان و محیط زیست.

 

معرفی محبوب ترین ریمل های اوریفلیم

ریمل دوسر مشکی و دوکاره دوان اوریفلیم

ریمل دوسر مشکی و دوکاره دوان اوریفلیمریمل دوکاره دوان اوریفلیم از پرطرفدارترین سری محصولات اوریفلیم بوده که با دو فیلتر مجزا عملکرد بلند کنندگی مژه ها و حجم دهنگی به آنها را به صورت جداگانه و به بهترین صورت ممکن انجام میدهد. به طوری که تا 60 درصد طول مژه ها بیشتر و تا 11 برابر میتوان حجم آنها را افزایش داد و حتی میتوان تنها از یکی از ویژگی ها استفاده کرد و فقط طول یا حجم مژه ها افزایش داد. بافت نرم و خامه ای با رنگ مشکی تقویت شده با فرمولاسیون کاملا گیاهی و ضد حساسیت ضمن پوشش عالی تا ریزترین مژه ها، کوچکترین احساس سنگینی و خستگی را برای مژه ها ایجاد نمیکند و بدون پخش شدن، ماندگاری بالایی در طول روز ایجاد میکند. خرید ریمل دوسر مشکی و دوکاره دوان اوریفلیم

 

ریمل پنج در یک دوان واندرلش اوریفلیم

ریمل پنج در یک دوان واندرلش اوریفلیم

این ریمل اپلیکاتور سه بعدی دارد که خود به منزله انقلابی جدید در زمینه ایجاد مژه هایی بلند و همچنین پرپشت است. ریمل پرطرفدار واندرلش ، ریمل 5 کاره بهترین گزینه برای مژه های نامرتب به حساب می آید! این ریمل برس ژله ای و انعطاف پذیری دارد که باعث بلندتر شدن مژه شده ،مژه ها را خوش حالت کرده و از چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری می کند. همچنین این ریمل هیچگونه ریزشی ندارد. ریمل اوریفلیم دارای دو لبه است که در این ریمل لبه کوتاه آن ،مژه ها را بالا برده و حالت میدهد و در آن لبه بلند مژه ها را بلندتر کرده و از همدیگر جدا میکند. ریمل اوریفلیم پنج در یک واندرلش خاصیت آبرسانی به مژه های شما را نیز داراست. ریمل اوریفلیم با فرمولاسیون مغذی خود باعث افزایش تراکم مژه ها و تقویت رشد مژهای شما شده و این ریمل غنی شده با شیر کارنوبا است .شیر کارنوبا در این ریمل مانع از خشک شدن مژه های شما می شود. با این ریمل در بیشتر موارد شما از آرایش چشم خود راضی تر از قبل هستید. خرید ریمل پنج در یک دوان واندرلش اوریفلیم

 

ریمل بلند کننده مژه آنکالر اوریفلیم

ریمل آنکالر اوریفلیم

ریمل مژه آنکالر اوریفلیم OnColour Length Up Mascara بلندکننده قوی. همراه با فرچه ی منحصربفرد که به بلند کنندگی بیشتر مژه ها و حالت دهی قوی انها کمک میکند. حاوی ویتامین B5 و ویتامین E بدون ریزش. با این ریمل اوریفلیم اثر سیاهی و شلاقی بودن را در بلندای مژه های خود چند برابر کشف کنید! خرید ریمل بلند کننده مژه آنکالر اوریفلیم

 

ریمل 5 در 1 واندرلش بلک اوت دوان اوریفلیم

ریمل محصولی محبوب و معمول در میان مردم بوده که برای بهبود وضعیت و بلند کردن اندازه مژه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات قابلیت ضخیم کردن، بلند کردن، تیره تر کردن و حتی رنگی کردن مژه شما را دارند. همه افراد به زیبایی چهره تمایل دارند و همیشه دوست دارند که خوب به نظر برسند. اما، برای انجام این کار شما لازم نیست که آرایش های غلیظ و نامناسب را بر روی صورت خود قرار دهید. شما برای بلند کردن و زیبا کردن مژه خود، فقط باید از یک ریمل مناسب برای ساختار صورت خود استفاده کنید. ریمل 5در1 واندرلش بلک اوت اوریفلیم با تکنولوژی لش بلک اوت تیرگی بینظیری مانند تاریکی شب را به مژه های شما هدیه میدهد. علاوه بر تیرگی فوق العاده همزمان به حجم دهندگی،تقویت ،حالت دهی و بلند کردن مژه ها میپردازد. استفاده از روغن زیتون در این محصول پرطرفدار موجب تقویت ساختار مژه و نرمی آنها میشود.

 

ریمل تریمندس د وان اوریفلیم

ریمل تریمندس د وان The One اوریفلیم مدل Big Volume Maskara با فرمول خامه اى با بافتى سبک مژه ها را پوشش مى دهد. تا ۶برابر حجم دهندگی بیشتر به مژه ها به مدت ٢۴ ساعت براى مژه ها به ارمغان مى آورد. بیش از ٣٠٠ تار فرچه این ریمل، آن را به بزرگترین براش اوریفلیم تبدیل کرده است تا بتواند به ریزترین تار مژه هم دسترسى داشته باشد.با ایجاد لایه ای روی مژه هم از مژه ها محافظت می کند و هم باعث افزایش حجم مژه ها می شود. ریمل دوان اوریفلیم پرکننده بین مژه ها و حجم دهنده فوق العاده بدون ریزش زیر چشم.

 

ریمل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم مدل دوان

ژل تقویت کننده و حالت دهنده مژه و ابرو اوریفلیم Oriflame مدل The One محصولی مناسب برای مژه و موهای شماست. برای بالا بردن قدرت تقویت مو این محصول یکی از بهترین گزینه هاست چرا که حاوی پانتنول و بیوتین (ویتامین ب 8) و دیگر مواد مغذی است که ابروها و مژه های نازک و ضعیف را تقویت می کند و همچنین مژه های کم پشت را بهبود می بخشد. از مزیت‌های استفاده از این محصول جلوگیری از ریزش، افزایش رشد و استحکام مژه و ابرو میباشد. این ژل کاملا گیاهی بوده و بدون ایجاد حساسیت رشد و تغذیه موی شما را در پی خواهد داشت. ویتامین‌های موجود در این محصول برای مژه و ابروها بسیار ضروری هستند. ژل تقویت کننده ابرو اوریفلیم برای افرادی که مژه ها و ابروهای نازک دارند مناسب است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین