بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی؛ راهنمای انتخاب شرکت غرفه سازی معتبر

گزارش بازرگانی،   3991125136
بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاهی؛ راهنمای انتخاب شرکت غرفه سازی معتبر

ممکن است شما تصمیم به برپایی یک غرفه در یک نمایشگاه دائمی یا موقت یا رویدادهای دیگر گرفته باشید. یکی از مهم‌ترین ارکان برای موفقیت شما، انتخاب یک غرفه است که دارای طرح‌های مناسبی باشد. شکل ظاهری غرفۀ شما یکی از اولین عواملی است که منجر به جذب بازدید کنندگان می‌شود. اولین سؤالی که در رابطه با این مسئله ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد، می‌تواند این سؤال باشد که: چگونه یک شرکت غرفه ساز نمایشگاه‌ های تجاری را انتخاب کنیم؟ در ادامه با مجری غرفه سازی نمایشگاهی فرارنگ، ما به این سؤال در مورد غرفه ساز نمایشگاه و چند مورد از سؤالات پر تکرار دیگر پاسخ خواهیم داد.

نمایش محصولات و خدمات شما در یک غرفه که توسط یک شرکت معتبر در زمینه غرفه ساز نمایشگاه، همراه با طراحی جذاب برای مخاطب ساخته شده باشد، سکوی پرتابی بلند برای شما به حساب می‌آید. برقراری ارتباط با افراد جدید و کسب بینش در مورد آخرین روند پیشرفت صنایع مختلف، از جمله مواردی هستند که جزء مزایای افتتحاح یک غرفه در یک نمایشگاه به حساب می‌آیند. برای مشاغل کوچک یا غرفه‌دارانی که برای اولین بار اقدام به افتتاح یک غرفه کرده‌اند، انتخاب یک شرکت غرفه ساز نمایشگاه، که طراحی‌‌های جذابی را در ساخت غرفه‌های خود در نظر گرفته باشد، مسئله‌ای چالش برانگیز خواهد بود.

زیرا این افراد تجربۀ کمی در برپایی یک غرفه در نمایشگاه‌های تجاری دارند و ممکن است بودجۀ آنها به اندازۀ تهیۀ یک غرفۀ ایده‌آل نباشد. یک راه مؤثر برای اینکه بتوانید بیشترین بودجه را برای تهیۀ یک غرفه خوب در نظر بگیرید، کاهش برخی از هزینه‌های اضافی است. راه‌های زیادی برای صرفه جویی در هزینه‌های غرفه ساز نمایشگاه وجود دارد. روش‌هایی مانند استفاده از حداقل کارکنان، خاموش کردن لوازم برقی در زمان تعطیلی نمایشگاه و دیگر موارد از روش‌هایی هستند که به شما برای صرفه جویی در هزینه‌هایی که می‌کنید، بسیار مؤثر هستند.

نمایشگاه‌های تجاری از دهۀ 1960 و 70 برگزار می‌شود و هنوز هم یکی از با ارزش‌ترین و پرکاربردترین روش‌های فروش، بازاریابی و ایجاد روابط با افراد دیگر است. به منظور دریافت بهترین نتیجۀ از غرفه ساز نمایشگاه خود و پیشی گرفتن از سایر غرفه‌های موجود در نمایشگاه، شما به یک شریک مطمئن و با تجربه برای طراحی غرفه خود نیاز دارید. مشارکت با یک شرکت مناسب که تخصص و پشتیبانی لازم برای ساخت یک غرفه مطابق با ایده، بودجه و جدول زمانی شما را داشته باشد، امری مهم در کسب موفقیت شما است.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک شرکت غرفه ساز نمایشگاه به آنها توجه کنید.

در ادامه به برخی از این فاکتورها اشاره می‌کنیم.

1: فکر دربارۀ خواسته خود از غرفه ساز نمایشگاه

قبل از شروع تماس با غرفه ساز نمایشگاه تجاری، باید برخی از اطلاعات اساسی را در ذهن خود داشته باشید. به عنوان مثال، اندازه نمایشگاه مورد نظر خود، بودجه که برای خرید یا اجاره غرفه در نظر گرفته‌اید و دیگر موارد مهم، از عواملی هستند که در انتخاب غرفۀ مورد نظر شما تأثیر می‌گذارند. هر چه قدر که شما در ابتدای سفارش به غرفه ساز نمایشگاه خود، جزئیات بیشتری را در نظر بگیرید، انتخاب یک شرکت غرفه ساز نمایشگاه که متناسب با نیاز شما بتواند بهترین غرفه را برای شما ارائه کند، آسان‌تر خواهد شد.

2: تجربۀ شرکت غرفه ساز نمایشگاه

برای ایجاد غرفه‌ای که در بین رقبا برجسته‌تر باشد، یک طراح در مجموعۀ غرفه ساز نمایشگاه باید تجربۀ کافی داشته باشد تا با توجه به روند نمایشگاه‌های گذشته و نمایشگاه‌های در حال برگذاری، غرفه‌ای قابل رقابت را برای شما طراحی کند. اگر شما تجربۀ لازم برای این طراحی‌ها را ندارد باید بدانید که جای نگرانی وجود ندارد. زیرا شرکت‌های مختلفی در زمینۀ تولید غرفه فعالیت می‌کنند. شرکت غرفه سازی فرارنگ در امر ساخت سفارش غرفه سازی نمایشگاهی، ارائه تجهیزات نمایشگاهی و دیگر موارد مربوط به غرفه ساز نمایشگاه فعالیت دارد.

شما باید توجه داشته باشید که تهیۀ غرفه، بخش عمده‌ای از بودجۀ شما را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین انتخاب یک شرکت که دارای تجربه‌های خوبی در زمینۀ غرفه ساز نمایشگاه باشد، می‌تواند از هدر رفتن زمان و هزینه‌های شما جلوگیری کند. مزیت انتخاب غرفه ساز نمایشگاه‌ تجاری که مدت‌ها در این حرفه فعالیت داشته‌اند، درک ماهرانه آنها از قیمت‌ها است. آنها دقیقاً می‌دانند که برای دیده شدن فضای غرفۀ شما برای مخاطبان مورد نظر، چه چیزهایی لازم است و هزینۀ آن چقدر است.

این دانش به غرفه ساز نمایشگاه کمک می‌کند تا با توجه به بودجۀ شما بهترین تصمیم‌ها را بگیرند. شرکت‌های مسلط در زمینه طراحی غرفه‌های نمایشگاهی، مسؤلیت کامل نقل قول‌های خود را بر عهده می‌گیرند و بهترین خدمات را با توجه به بودجۀ مد نظر، برای شما ارائه می‌دهند. شما به عنوان مشتری، ساعات زیادی را با طراحان غرفه ساز نمایشگاه سپری خواهید کرد. وظیفۀ آنها این است که نیازهای شما را اولویت بندی کرده و بهترین تصمیم‌ها را بگیرند. البته پیروی از خواسته‌های شما تا جایی صورت می‌گیرد که خواسته‌های شما منطقی باشد.

شما باید در طول روز چندین بار با آنها در تماس باشید و از مشاورۀ آنها استفاده کرده یا نظر خود در رابطه با تغییر چیدمان غرفه را با آنها به اشتراک بگذارید. حتماً از مدت زمان فعالیت شرکت غرفه ساز نمایشگاه مورد نظر خود در زمینۀ طراحی و ساخت غرفه، تعداد غرفه‌هایی که این شرکت هر ساله تولید می‌کند نیز سؤال کرده یا تحقیق کنید. در صورت عدم دسترسی و حضور در شرکت مورد نظر، شما به صورت آنلاین می‌توانید نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید. شما عزیزان می‌توانید جهت مشاهدۀ نمونه کارها شرکت غرفه سازی نمایشگاهی فرارنگ به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

3: شناسایی هدف خود از غرفه ساز نمایشگاه

دلیل شما برای برپایی یک غرفه در یک نمایشگاه چیست؟ شما باید قبل از برپایی غرفۀ مد نظر، این سؤال را از خود بپرسید.

4: انعطاف پذیری غرفه ساز نمایشگاه

خرید یک غرفه و شرکت در یک نمایشگاه تجاری امری بسیار پر هزینه است. اگر شما بودجۀ کافی برای خرید یک غرفه را نداشته باشید می‌توانید اقدام به اجاره یک غرفه مناسب کنید. علاوه بر اجارۀ غرفه، شما می‌توانید با خرید آن، محصولات یا محتویات مورد نظر خود را در نمایشگاه به معرض دید بازدید کنندگان بگذارید. شما باید در نظر داشته باشید که هزینه غرفه ساز نمایشگاه تجاری تنها محدود به خرید یک غرفه نمی‌شود. برپایی یک غرفه علاوه بر هزینه خرید یا اجارۀ غرفه، هزینه‌های دیگری را نیز شامل می‌شود.

هزینه‌هایی مانند هزینه‌های نگهداری و بیمۀ غرفه و محتویات درون آن، هزینه‌های تعمیر و بازسازی غرفه (در صورتی که غرفه خسارت ببیند یا حتی فرسوده شود) بخشی از این هزینه‌های جانبی هستند. شما با اجارۀ غرفه به چنین تعهداتی احتیاج ندارید. بعد از اتمام زمان نمایشگاه، شما می‌توانید غرفه را به صاحب غرفه یا برگذار کننده نمایشگاه برگردانید. اجارۀ غرفه به معنای واگذاری کار طراحی، ساخت و تحویل نمایشگاه به تیمی از متخصصان غرفه ساز نمایشگاه است.

غرفه ساز نمایشگاه از حمل و نقل غرفه تا نصب و برچیدن آن را بر عهده خواهد داشت. شما می‌توانید طراحی غرفه سفارشی خود را به گونه‌ای تغییر دهید که تصویر منحصر به فرد برند شما را در بر بگیرد. از نمایشگرهای تعاملی گرفته تا بنرهای قابل حمل و دیگر روش‌های تبلیغاتی، شما را از سایر غرفه‌ها متمایز می‌سازد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

    12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

    19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

    آخرین عناوین