لحظه تحویل سال و نوروز ۱۴۰۰ را در مشهد سپری کنید

گزارش بازرگانی،   3991120079 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
لحظه تحویل سال و نوروز ۱۴۰۰ را در مشهد سپری کنید

تعطیلات عید نوروز مخصوص این است تا با خانواده و عزیزان خود یک سفر خاطره انگیز و منحصر به فرد را تجربه کنید و سال نو باستانی خود را لحظاتی مفرح و به یادماندنی شروع کنید. هرچند که در عید نوروز هنوز کمی از سرمای فصل زمستان در مشهد حس می شود، اما بهترین زمان برای سفر به این شهر محبوب بشمار می رود. البته در نظر داشته باشید که اگر در این ایام با تور مشهد نوروز 1400 سفر میکنید، با جمعیت بسیار زیادی از مشتاقانی که اقدام به رزرو تور مشهد ویژه نوروز کردند مواجه می شوید که به قصد زیارت و همچنین بازدید از آرامگاه فردوسی و تفریح در جاذبه های دیدنی به این مقصد سفر کرده اند.



در خصوص هزینه تور نوروز مشهد 1400 باید بگوییم که قیمت این تور داخلی به 2 عامل بلیط رفت و برگشت هواپیما / قطار و هتل محل اقامت شما بستگی دارد. در مورد هتل محل اقامت هم این نکته را مدنظر داشته باشید که هتل شما هرچه به حرم نزدیک ‌تر باشد، باطبع هزینه بیشتری برای اقامت می بایستی پرداخت کنید و اگر هتل شما از حرم دورتر باشد و یا اگر در حومه شهر مشهد باشد، هزینه اقامت شما نسبتا کمتر میشود.

لازم به ذکر است که در حالت عادی و نرمال، ظرفیت هواپیما و یا قطار نوروزی مشهد به سرعت در ساعات اولیه فروش به اتمام میرسد، بنابراین همیشه زودتر جهت خرید بلیط تور مشهد اقدام نمایید. با توجه به اینکه درخواست تور مشهد در عید نوروز 1400 افزایش خواهد داشت، تور مشهد عید 1400 اختلاف قیمت زیادی با تورهای مشهد در دیگر ایام سال دارد که در بهترین حالت، این اختلاف قیمت حدودا 2 برابر بیشتر ارئه می شود.


قابل توجه شما مسافران نوروزی امسال باید بگوییم که بهترین زمان خرید تورهای هوایی مشهد در عید امسال، اسفند ماه و بهترین زمان خرید تور زمینی مشهد نوروز از اواسط اسفند ماه است و نیز توجه داشته باشید که زودتر از این زمان موفق به خرید تورهای نوروزی مشهد نمی ‌باشید چرا که توسط آژانس های هواپیمایی عرضه نشده اند.اگر می خواهید هزینه های سفرتان را کاهش دهید بدانید که به صرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در تور مشهد بهار، 4 شب میباشد.

البته این موضوع را هم در نظر بگیرید که هتل ‌های مشهد در این بازه زمانی برای کمتر از 3 شب ارائه نشده و مهمتر قابل رزرو نمی ‌باشد و همچنین انتخاب مدت اقامت مناسب در مشهد،‌ به فاصله محل سکونت شما از این شهر نیز بستگی دارد، مخصوصا اگر قصد خرید تور زمینی مشهد 1400 را هم داشته باشید. پیشنهاد ما به شما گردشگران عزیز این است که برای گذراندن دو شب و سه روز در مشهد برنامه ریزی کنید تا علاوه بر زیارت، بتوانید با خیال راحت، بتوانید از اصلی ترین و معروفترین جاذبه ‌های مشهد دیدن کنید.

موضوع اساسی بعدی که باید در سفر تعطیلات عید نوروز بدانید این است که معمولا در اعیاد، تعطیلات رسمی، ایام نوروز و یا آخر هفته ها نرخ تور مشهد در گرانترین حالت خود قرار میگیرد. دلیل این موضوع هم افزایش درخواست متقاضیان این تور مسافرتی است؛ بطور معمول تور مشهد را با مناسب ترین نرخ می ‌توانید در اوایل هفته و زمان ‌های بعد از تعطیلات رسمی و شلوغ تهیه نمایید. همچنین قیمت تور مشهد، بر اساس چند عامل مختلف و اصلی تعیین می شود.

یکی از این عواملی که در تعیین هزینه تور مشهد تاثیرگذار است، خدمات هتل محل اقامت شماست که این خدمات شامل: صبحانه، ناهار، شام، ترانسفر استقبال و بدرقه، مینی بار، چای و قهوه و... است. عامل مهم بعدی، بلیط رفت و برگشت به مشهد بوده که همانطور که میدانید تورهای مشهد با هواپیما، قطار و اتوبوس برگزار میشوند که در این میان، بلیط رفت و برگشت هواپیما گرانترین نرخ را به خود اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که قطارهای تور مشهد دارای واگن باربری هستند و شما می‌ توانید ماشین خود را با قطار به مشهد ببرید.



شاید از خودتان بپرسید در تور مشهد نوروز 1400 از کجاها دیدن کنیم؟ خوب جذابترین و پرطرفدارترین قسمت شهر مشهد " حرم مطهر امام رضا (ع) " است که شکوه و عظمتش شما را مبهوت می کند و باید این مکان را در الویت قرار دهید به این علت که حرم امام رضا بزرگترین مسجد دنیا به همراه 7 صحن بزرگ و دیدنی است که در مجموع دارای مساحتی برابر با 600 هزار متر مربع است. کاشی کاری های فوق العاده رنگارنگ و زیبا بر روی گلدسته ها و گنبد بزرگ طلایی هر گردشگری را شیفته خود میکند.

همچنین از دیگر جاذبه های دیدنی و گردشگری مشهد می توان به پارک کوهسنگی جذاب اشاره کرد به این دلیل که یکی از پرطرفدارتربین مکان های توریستی مشهد بشمار می رود و این پارک در جنوب غربی مشهد می باشد. ضمنا مشهد مرکز زعفران دنیا است و بهترین جایی که در مشهد می توان زعفران پیدا کرد " بازار بزرگ مشهد " است که در نزدیکی فلکه آب قرار دارد و همچنین فرش های مشهد نشانگر مهارت های هنری فرشبافان بوده را میتوانید با قیمتی مناسب در این شهر پیدا کنید.

یکی دیگر از اماکن مهم شهر مشهد " آرامگاه خواجه ربیع " می باشد که در خیابان خواجه ربیع است و همچنین در سفر خود به این مقصد می توانید اوقات به یادماندنی را در پارک های آبی شهر مشهد بگذرانید و یا به پارک بزرگ و قدیمی شهر مشهد یعنی پارک وکیل آباد که در شمال غربی شهر مشهد قرار دارد، بروید.

در خصوص اقامت در شهر مشهد هم باید بدانید که این مقصد جذاب همانند هر شهر توریستی دیگری طیف وسیعی از واحدهای اقامتی و هتل‌ های متنوعی را در خود جای داده است اما وجه تمایز امکانات اقامت در مشهد با دیگر شهرها در تعداد هتل آپارتمان‌ های این شهر میباشد. هتل آپارتمان‌ های مشهد غالبا در خیابان ‌های اطراف حرم قرار گرفته اند و امکان اقامت با هزینه بسیار کمتری را برای گردشگران فراهم می ‌کنند. اقامت در آن‌ ها اغلب به صورت فول ‌برد (اقامت همراه با تمام وعده‌های غذایی) می باشد و نیز اقامت در هتل آپارتمان های ارزان مشهد می‌ تواند سفر شما را به یکی از ارزان ‌ترین سفرهای زندگیتان تبدیل کند، حتی اگر با هواپیما به سفر بروید! اما درجه کیفی پایین تری نسبت به هتل های مشهد دارند.

اما اگر اقامت در هتل را به هتل آپارتمان ترجیح دادید، می ‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از بهترین هتل های مشهد را انتخاب کنید؛ در این میان می ‌توان از هتل درویشی، هتل بین ‌المللی قصر و هتل ‌های الماس 1 و 2 به عنوان بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم و هتل ‌های هما 1 و 2 که به نسبت دورتر از حرم هستند، نام ببریم. همچنین هتل پارک حیات نیز یکی از بهترین هتل های مشهد نامبرده می شود که در منطقه توریستی و خوش آب و هوای طرقبه ساخته شده است.

نتیجه گیری نهایی

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای داخلی خود اعم از کیش و مشهد و ... ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و ... می باشد .البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای مشهد در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به سایت نامی گشت به آدرس www.namigasht.com ، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۱۷۳۵۴۲۲:۱۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
دلم برای دیدن حرم آقا امام رضا ع خیلی خیلی تنگ شده ای کاش میشد پری داشتم پر میزدم میرفتم یک زیارت جانای پابوس امام هشتم میشدم الهی به امید آنروز
ناشناس۱۸۱۷۵۰۹۰۰:۵۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سلام.من. مشهد م.رفتم برات دعامیکنم.
ناشناس۱۸۱۷۵۷۶۰۳:۴۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
من مشهد زندگی میکنم...ان شالله قسمتتون بشه هر چه زودتر بیاین پابوس امام رضا.ع....برم حرم براتون دعا میکنم
ناشناس۱۸۱۷۷۸۲۰۹:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
من دلم تنگ برای حرم امام رضا
مهدیس۱۸۱۸۲۸۲۱۴:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا انشاالله بزودی کرونا بره تا بتونیم با ارامش ترس از کرونا به پابوس اقامون بریم امین
حمید۱۸۱۷۴۵۱۲۳:۵۵:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
کرونام کشک!
ناشناس۱۸۱۷۴۵۴۲۳:۵۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عا دلم میخواد اما نمیزارن بریم!
ناشناس۱۸۱۷۴۶۶۰۰:۰۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دلت خوشه ؟! مگه کرونا نیست؟!
احمد۱۸۱۷۴۸۶۰۰:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
انگار نه انگار کرونا داره مردم را از بین می بره
ناشناس۱۸۱۷۴۹۲۰۰:۳۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
منم خیلی دلم می خواد برم زیارت امام هشتم تا حالا هم نرفتمه
حسین۱۸۱۷۵۲۹۰۱:۳۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دلم خیلی دوستداره عید بریم تخت جمشید
ناشناس۱۸۱۹۲۱۲۰۸:۴۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
فکر نکنم ربطی داشت موضوع چیزی دیگه بود
علی۱۸۱۷۵۷۵۰۳:۴۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
مگه با شرایط فعلی مسافرت ها برقراره؟
ناشناس۱۸۱۷۵۷۸۰۴:۰۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
کرونا پس چی الکی مگه اگه کرونا نبود میشد رفت اما الان نه
ندا۱۸۱۷۶۶۸۰۷:۴۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
شما ال مساله کرونا را حل کن بعد برای تور مشهد تبلیغ کن لطفا!
محمدی۱۸۱۷۶۷۲۰۷:۴۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
قربان آقا بشم دلم براش تنگ شده
آرام۱۸۱۷۶۷۴۰۷:۵۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
توی این شرایط کرونا،بریم مشهد؟؟حالت خوبه احیانا؟؟
ناشناس۱۸۱۷۷۰۳۰۸:۳۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
یا ضامن آهو مگه کرونا نیست که تبلیغ سفر میکنید؟؟؟
ناشناس۱۸۱۷۸۱۴۱۰:۰۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
واقعا که کرونا چی شد پس
ناشناس۱۸۱۷۹۱۳۱۱:۰۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
عامو مگه یه چیزیت میشه حالت خوب نیست تو این زمان کرونای
ناشناس۱۸۱۸۰۶۹۱۲:۲۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دلم تنگ شده برا زیارت و سیاحت
ع۱۸۱۸۰۸۳۱۲:۳۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
با سلام . جای تعجب هست با تذکرات فراوانی که در خصوص عدم تردد و ممنوعیت سفر میکنند با شما تبلیغات جهت مسافرت به مشهد رو دارید انجام میدید. کدام رو باور کنیم؟!!!
حاجی۱۸۱۸۱۰۵۱۲:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ملت دارن دسته دسته از کرونا میمیرن بعد شما تشویق به مسافرت میکنید ،واقعا جای تاسف داره....!!!!!!!
ز۱۸۱۸۲۴۲۱۴:۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
تو این کرونا کجا پاشیم بیاییم
مشهد۱۸۱۸۴۹۹۱۶:۳۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
نه لطفا کسی مشهد نیاد وضع کرونا بد تر می شه من خودم توی مشهدی هستم لطفا کسی نیاد همین الان هم شلوغ هست بزارین کرونا تموم بشه بعد بیاین
علیرضا۱۸۱۸۹۵۸۲۳:۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
ای امام رضا از دور مبوسمت.
یاسر۱۸۱۹۱۴۲۰۶:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
مشهد عشقه عشق یا امام رضا
ابری آسمانم آرزوست۱۸۱۹۱۷۷۰۷:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام،به چشم صبر میکنیم تا کرونا تشریف ببرند بعداا میاییم،التماس به دعا..."
ناشناس۱۸۱۹۲۹۵۱۰:۰۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
سلام منم دلتنگم ولی کروناهست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین