سناریوپردازی مرکز مطالعات امنیتی اسرائیل درباره جنگ احتمالی با ایران

گروه جهان الف،   3991111002 ۱۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه خود سناریویی خیالی درباره جنگ احتمالی و گسترده میان محور وابسته به ایران و محوری متشکل از اسرائیل و آمریکا و امارات مطرح کرد.

سناریوپردازی مرکز مطالعات امنیتی اسرائیل درباره جنگ احتمالی با ایران

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری شبکه المیادین موسسه تحقیقات امنیت داخلی اسرائیل در کنفرانس سالانه خود که سه شنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۲۱ برگزار شد  سناریویی احتمالی را مطرح کرد که مربوط به پاسخ  ایران بود که می تواند منجر به یک جنگ بزرگ  در خاورمیانه شود . این جنگ میان محوری متشکل از ایران ، سوریه و حزب الله لبنان در مقابل اسرائیل ایالات متحده و امارات خواهد بود.  بر اساس این سناریوی خیالی این جنگ با شلیک ۶ موشک در ساعت ۴:۳۰ بامداد از غرب عراق به سمت اراضی اشغالی آغاز می شود.  یکی از این موشک ها  از پدافند هوایی اسرائیل عبور کرده و مستقیماً به یک ساختمان بلند در تل آویو برخورد می کند که به دنبال آن چه لاسرائیلی کشته و ۳۰ نفر دیگر زخمی می شود.

المیادین افزود: این موسسه صهیونیستی در شبیه سازی حمله محور ایرانی ضد مواضع صهیونیست ها اعلام کرد که این حمله تنها بخشی از یک سری عملیات ها علیه اهداف اسرائیلی و آمریکایی و سایر مواضع در خاورمیانه است.  طبق سناریوی مذکور همزمان با موشک هایی که از سمت عراق به فلسطین اشغالی پرتاب می شوند یک سری موشک‌ها نیز به سمت سفارت ایالات متحده در بغداد شلیک می شوند که در پی آن یک تفنگدار آمریکایی کشته خواهد شد.  همچنین یکسری تیراندازی ها در پیاده روهای دبی به یک مرکز تجاری بزرگ  ویژه گردشگران به ویژه علیه اسرائیلی ها صورت خواهد گرفت که در نتیجه آن 10 اسرائیلی ،۸ آمریکایی و 8 شهروند محلی امارات کشته می ‌شوند. در این جنگ جنبش انصارالله یمن نیز مشارکت دارد و موشک های دقیقی را علیه اهدافی در عربستان سعودی پرتاب می‌کند که برخی موشک ها نیز به سمت تاسیسات روغن در شهر جده در ساحل دریای سرخ شلیک می‌شود.  از جانب اسرائیل نیز حملات گسترده ای ضد اهداف ایرانی در سوریه و عراق انجام می شود که تلفات جانی میان ایرانی ها و نیروهای حزب الله لبنان بر جای خواهد گذاشت.  در پاسخ به این حملات حزب الله در مرحله اول موشک هایی به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک می کند.  به دنبال آن اسرائیل به اهدافی در لبنان حمله می کند و 30 غیرنظامی را می کشد که  حزب الله با گسترش موشکباران تل آویو با کشتن دوازده غیر نظامی اسرائیلی به این حملات پاسخ می دهد.

 به نوشته المیادین،بر اساس این سناریو اسرائیل همچنین دوباره با یک حمله گسترده پاسخ حزب الله را می دهد اما در تلاش است از وخیم تر شدن اوضاع به سمت یک رویارویی و جنگ گسترده جلوگیری کند.  در این میان آمریکا نیز به عنوان بخشی از این سناریو پیام‌هایی را در محکومیت این حملات و نیز بالا بردن آمادگی نیروهای خود در خلیج فارس و رایزنی با روسیه و چین ارسال می کند.  ایالات متحده همچنین  درباره ادامه حملات نیروهای وابسته به ایران علیه عناصر آمریکایی هشدار خواهد داد.  اما در عین حال و زمانی که ایران  اهداف آمریکا در عراق را مورد هدف قرار می‌دهد ایالات متحده هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران انجام نداده و در وهله اول به سمت خلیج فارس و نه جنگ میان اسرائیل و حزب الله توجه خواهد کرد. بر اساس گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در ادامه سناریویی که موسسه تحقیقات امنیت داخلی اسرائیل طراحی کرده  در توانایی ایالات متحده برای فعال سازی مکانیزمی جهت پایان دادن به این جنگ تردید وجود دارد.  درباره روسیه این فرصت برای «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور به وجود می‌آید که موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر منطقه ای و بین المللی تثبیت کرده و بتواند با همه طرف‌های درگیر در این جنگ صحبت و دیپلماسی شدید را با آنها فعال کند.

  درباره ایران این گونه پیش‌بینی می‌شود که این کشور برای جلوگیری از دو پیامد منفی در این جنگ، کنترل شده عمل خواهد کرد:  حمله به اهدافی در خاک این کشور و تضعیف نیروی موشکی حزب الله لبنان که هدف آن جلوگیری از حمله اسرائیل به زیرساخت‌های هسته‌ای ایران است.

المیادین خاطرنشان کرد:  در این سناریو اشاره شده که تمایل ایران به رویکرد محتاطانه در این جنگ مانع از حمله به خاک این کشور می شود اما نمی تواند مانع از عملیات حزب الله علیه اسرائیل شود.  درباره امارات متحده عربی هدف اول این کشور جلوگیری از حمله به خاک آن است و مقامات اماراتی هنگام آغاز این جنگ از شورای امنیت سازمان ملل درخواست می‌کنند  تا این حملات را محکوم کنند. امارات همچنین با هماهنگی عربستان و بحرین در صدد پاسخ به انصارالله و مورد هدف قرار دادن مواضع یمنی ها بر خواهد آمد. در این زمینه «اودی دیکل» افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در سفر اخیر مقامات ارشد  موسسه تحقیقات امنیت داخلی اسرائیل به امارات وی برای اماراتی‌ها روشن کرد که دیگر فرصتی برای رویاپردازی و اینکه هواپیماهایی برای حمله به ایران از امارات  بلند شوند وجود ندارد.  بنابراین در این میان سوالی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و رژیم اسرائیل در زمینه همکاری‌های امنیتی چه نقشی دارد.

بر اساس گزارش المیادین، «ایتای بارون» افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی درباره این سناریو اظهار داشت که نحوه استقرار حزب الله لبنان و قابلیت های موشکی آن خسارت گسترده‌ای به محیط غیر نظامی اسرائیل وارد خواهد کرد.  از سوی دیگر «عاموس یادلین» رئیس موسسه تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت، در این شرایط ضروری است که درباره پروژه موشک های دقیق حزب الله و ضرباتی که ممکن است وارد کند بازنگری کنیم. همچنین «آلون دیوید»  کارشناس امور نظامی رژیم صهیونیستی اخیراً گفت که توانایی موشکی حزب الله لبنان می تواند سیستم‌های استراتژیک اسرائیل را فلج کند و حزب الله قادر است با موشک های دقیق خود پایگاه «هکریا» در تل آویو مقر وزارت امنیت و ستاد کل ارتش را مورد هدف قرار دهد. این اظهارات کارشناس مذکور اسرائیلی چند روز بعد از این که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد موشک های دقیق مقاومت از یک سال گذشته تاکنون دو برابر شده و حزب‌الله می‌تواند هر هدفی را در سراسر فلسطین اشغالی به شکل دقیق هدف بگیرد مطرح شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۰۲۶۰۸۰۶:۰۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
حسن هرچی گفت تقریبا برعکسش دراومد احتمالا اینبار هم.... حتی سایه جنگ نیز بیشتر شد
ناشناس۱۸۰۲۶۷۴۰۸:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
جنگ یعنی خسارت، تلفات و نابودی باید از جنگ پرهیز کرد
ناشناس۱۸۰۲۷۹۲۱۰:۳۶:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
من غربگدا هستم و منطق دوستان را متوجه نمی شوم. طرف دشمنه. ما می خواهیم نابودش کنیم. خودش را و نزدیکترین متحدش را که همه مقامات بایدن نماینده همان متحد هستند. انوقت دوستان چه جور انتظار دارند که طرف از ما نفت بخره تا ما قویتر بشویم و بیشتر نابودش کنیم؟! نفرمایید که برجام بود. برجام بین دو کشور که با هم اختلاف دارند معنی می دهد نه بین دو دشمن که می خواهند دیگری را نابود کنند. ضمن اینکه برجام انجام شد تا با سادگی ظریف و دیگران بتوانند دست ایران را خالی کنند. چرا خودتان را زحمت می دهید. تا زمانیکه ما انها را دشمن می دانیم و می خواهیم نابودشان کنیم انتظار رفع تحریم را نباید داشته باشیم. مخلص همه شما . غربگدا
ناشناس۱۸۰۳۰۱۴۱۳:۵۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دوست عزیز کی گفته ما قراره به آمریکا و اسرائیل نفت بفروشیم که حالا نمیخوان از ما نفت بخرن!؟ ضمنا ما قرار نیست آمریکا رو نابود کنیم فقط قصد داریم دستش رو از منافعمون کوتاه کنیم! در مورد اسرائیل هم مطمئن باش اگر ما هم دست برداریم اسرائیل از کوچکترین فرصت برای تجزیه و تضعیف ما و کشورهای منطقه استفاده خواهد کرد! اسرائیل هیچوقت یک رژیم عادی نبوده و نخواهد بود!
ناشناس۱۸۰۳۱۱۱۱۴:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ما هم شرق گدا هست، با اتحاد راهبردی با چین و روسیه می شود بر غرب پیروز شد.
ناشناس۱۸۰۳۱۴۵۱۵:۰۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نگاه باید از دورن باشد
ناشناس۱۸۰۳۱۹۵۱۵:۴۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامیییییییییییییییییی
کامران۱۸۰۳۳۱۸۱۷:۵۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
لطف کن بگو تو برجام چیه دست ایران خالی شد؟ غنی سازی اورانیوم۲۰ درصد که سرجاشه سانتیفیوژای نسل جدیدم که نصب شده و داره کار میکنه این وسط فقط ملت از فرط تورم و گرونی نابود شدن آقای مثلا غربگدا
حسین۱۸۰۲۸۸۵۱۲:۱۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تا کی پرهیز از جنگ همه میدانند که جنگ چقدر زیان باره ولی موقع آن رسیده که بعد ۴۳ سال به این جنگ بین کفار مسلمین پایان داد ۵۰۰ نه اصلا هزار موشک نقطه از ایران کل پدافند دفاعی امریکا و اسرائیل تا شعاع ۲ هزار کیلومتر از ایران نابود میشه بعد دیگه هیچ دفاعی در مقابل ایران ندارند البته فقط از ایران موشک های حزب الله بماند
ناشناس۱۸۰۳۰۶۲۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
البته برای پرهیز از جنگ باید آماده دفاع باشی وگرنه اگر ضعیف باشی اولین کاری که دشمنت انجام میده آغاز جنگه!
ناشناس۱۸۰۳۱۳۵۱۵:۰۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سناریوی جنگ یعنی یک فیلمنامه هالیوودی . وقتی امریکا و اسراییل ، داعش رو ساختن فکر میکردن یک ماهه میرسن به مرزهای ایران اما ده سال گذشت و نتونستن به خیال خامشون برسن . جنگ در میدون عمل مشخص میشه نه روی مانیتور .
ناشناس۱۸۰۳۱۳۸۱۵:۰۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسراییل بدون امریکا حتی چند روز هم در برابر ایران دووم نمیاره . چون مساحت اون خیلی کوچیکه و هر ضربه ای میتونه نابودش کنه . اما با کمک امریکا هم اگر درگیر جنگ بشه باز اونقدر آسیب میبینه که عملا نابود میشه . پس هرگز به جنگ ایران نمیاد و فقط تلاش میکنه بشینه عقب و امریکا رو بندازه به جون ایران
اشکان۱۸۰۳۱۹۲۱۵:۴۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نگاهی به جنگ شش روزه بکن .چندبار کشورهای عربی خواستند اسراییل نابود کنند وشکست خوردند ومجبور به صلح شدند.هیچ وقت فرانسه وانگلیس کوچیکن صدبرابر ایران قدرت دارند. آلمان یک صدم شوروی وسعت داشت با چندین کشور جنگید
ناشناس۱۸۰۳۴۳۸۱۹:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سلام حرفت صحت داره و با ارزشه ولی اسراییل پاشو از گلیمش درازتر کرده از اون سر دنیا اومده و در مرز ما پایگاه زده و دانشمندانمون رو ترور میکنه ما چندین ساله ک هی میگیم مرگ بر اسراییل الان با پای خودش اومده عربده کشی میکنه پس فرصت خوبیه ک یک گوشمالی نظامی ازش بکنیم تا انتقام شهیدهامون رو هم ازشون بگیریم و در سیاست جهانی کم نیاریم این همه گفتید که انتقام میگیریم پس کی؟ اگه اقدامی نکنیم ترسو محسوب میشیم و فردا افغانها و آفریقا هم برامون خط و نشون میکشن
ناشناس۱۸۰۲۶۷۵۰۹:۰۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
لطفا مفسدین اقتصادی را هم به همین موشک ها ببندید و از کشور پرت کنید تا ریشه آنها کنده شود
ناشناس۱۸۰۲۷۸۹۱۰:۳۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مهم تر از مفسدین اقتصادی، عقب افتاده ها داخلی سیاسی منوتو بین هستند
ناشناس۱۸۰۲۹۳۰۱۲:۴۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
یعنی فقط کسانی که منوتو می بینند عقب افتاده اند؟ تعریف تو از عقب افتاده چیست؟
ناشناس۱۸۰۲۹۸۵۱۳:۳۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عقب افتاده کسی است که فکر می کند فقط خودش درست فکر می کند و دیگران نفهم هستند.
ناشناس۱۸۰۳۰۲۸۱۳:۵۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
وقتی نمی توانی درست تحلیل کنی و افکارت دست دشمن است
ناشناس۱۸۰۳۴۲۷۱۹:۳۱:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
كسى كه منوتو ميبينه لزوما عقب افتاده نيست، ولى كسى كه حرفاى منوتو رو مثل طوطى تكرار ميكنه قطعا و بلاشك عقب افتادست
ناشناس۱۸۰۳۶۹۴۰۱:۰۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
حرفت معنی نداره مفسدین چه ربطی داره کسی که من تو می بینه
ناشناس۱۸۰۲۷۹۸۱۰:۳۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
انها قبلا رفته اند كانادا ...
ناشناس۱۸۰۲۹۰۶۱۲:۲۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بخشی در کانادا هستند اما ریشه هاشون در اینجا ارتزاق میکنه.
باراد۱۸۰۲۹۶۷۱۳:۲۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
انقد موشک نداریم که...
حسن۱۸۰۳۵۶۷۲۱:۴۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سلام قربون نظر دادنت اگر مفسدین باموشکها پرتاب بشن عملا هیچ مسولی در کشور نمیمانه شما مسول سالم سراغ داری
ناشناس۱۸۰۲۷۳۸۱۰:۰۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
در به وجود امدن وضع فعلی،رییس جمهور فعلی ایران کمترین نقش رو داره.
ناشناس۱۸۰۲۷۹۹۱۰:۳۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
کمترین نقش را دارد!!! ساعت خواب خودت را گول می زنی؟و دوست داری لیست کنم برات؟
ناشناس۱۸۰۳۵۲۱۲۱:۰۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
با مستندات لیست کن ببینم بیسواد
ناشناس۱۸۰۳۰۲۱۱۳:۵۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
موافقم! بیشترین نقش رو امثال شما دارین که فریب هم چرخ زندگی هم چرخ سانتریفیوژ رو خوردین! فریب ربنا رو خوردین! فریب دیوارکشی توی پیاده رو رو خوردین! مردم یادتان هست!؟
گورخواب۱۸۰۳۲۵۰۱۶:۳۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اگه.. آمده بود که ظرف یک سال کشور از بند 41 فصل هفتم شورای امنیت با رأی مثبت چین و روسیه به 42 می رفت خوب بود؟
میثم۱۸۰۳۱۵۵۱۵:۱۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
سایه جنگ بیشتر شد ولی نه واسه ایران. بلکه واسه اسراییل. اسراییلی ها عادت دارن با پیش گویی صحنه رو به نفع خودشون تغییر بدند. اما کور خوندن. آخرین پیشگوییشون ساخت داعش بود که حاج قاسم عزیز محوش کرد.
ناشناس۱۸۰۲۶۱۸۰۷:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
جنگ بین اسراییل و ایران بسیار نامحلتمه، اولا اسراییل بمب اتمی داره و به دلیل اینکه کشور کوچکی هست و تراکم جمعیتی بالایی داره و درنتیجه اسیب پذیره، ممکنه مثل جنگ یوم کیپور به فکر استفاده از بمب های اتمیش بیفته و این مساله رو ایران به خوبی میدونه، دوما اگر ایران فرضا بمب اتم هم بسازه، با توجه به اینکه امریکا و اسراییل بمب اتمی دارند، تنها قدرت بازدارندگی ایران افزایش پیدا میکنه و باز ایران و اسراییل میدونند که نمیتونند به هم حمله کنند و وارد جنگ تمام عیار بشند. اسراییل تنها در صورتی ممکنه به ایران حمله بکنه که حزب الله و اسد کاملا خلع سلاح بشند و ایران هم موشک هاش رو بده ، امری که به وضوح خیلی بعیده.
ناشناس۱۸۰۲۶۷۸۰۹:۰۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ایران اکنون از چهار طرف تحت محاصره آمریکا است. اسراییل هم تا خلیج فارس به ایران نزدیک شده است.
ناشناس۱۸۰۲۷۳۹۱۰:۰۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
چهار طرف؟ از کی تاحالا امریکا توی شمال ایران ، ایران رو محاصره کرده ؟ در ضمن ظاهرا شما خواب بودید، امریکا سال 2001 به افغانستان حمله کرد و سال 2003 به عراق، توی خلیج فارس هم که از قبل از انقلاب هست و چیز تازه ای نیست. اسراییل بدون دخالت مستقیم امریکا محاله به ایران حمله بکنه، اسراییل هیچ ناو هواپیمابری نداره که بخواد باهاش تا خلیج فارس بیاد و از اونجا به ایران حمله کنه، البته اگه منظورت اینه از طریق امارات بیاد به ایران حمله کنه که باهات حرفی نیست!
ناشناس۱۸۰۲۹۳۱۱۲:۴۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
آذربایجان نوکر آمریکا و اسراییل است.
ناشناس۱۸۰۳۰۸۶۱۴:۲۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ظاهرا شما آذربایجان و ترکمنستان رو جزو شمال حساب نمی کنید. باشه اونها هم جنوب ایران هستن
ناشناس۱۸۰۳۴۶۲۲۰:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خوشمزه از کی تاحالا امریکا توی ترکمنستان و اذربایجان پایگاه داشته ما خبر نداشتیم ؟
ناشناس۱۸۰۳۱۱۰۱۴:۴۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
از طرف آذربایجان
ناشناس۱۸۰۳۴۴۳۱۹:۵۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
از طرف اذربایجان! کل مرز اذربایجان با ایران حدود 600 کیلومتره که میشه حدود 20 درصد مرز شمالی ایران! معنای محاصره رو هم از زبان لوگوپپسی- منوتو بین ها متوجه شدیم
ناشناس۱۸۰۳۳۳۲۱۸:۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسراعیل در جمهوری اذربایجان حضور دارد و شریک تجاری نیست هست و اذربایجان ۴۰/نفت اسراعیل رو تامین می کنه و ازش اسلحه می خره
ناشناس۱۸۰۲۷۸۳۱۰:۲۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ایران هم سالهاست تا لبنان و سوریه به اسراییل نزدیک شده که جفتشون هم مرز هستند، ولی دور بودن باعث میشه که به راحتی بشه ارتباط رو قطع کرد. مگر مثل امریکا ناو های متعدد هواپیمابر داشته باشید که خب هیچ کشوری به جز امریکا این امکان رو نداره
ناشناس۱۸۰۲۷۹۱۱۰:۳۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دوران ابر قدرتی آمریکا به سر آمده و ایران پایگاه‌های آمریکا را محاصره کرده و اسرائیل هم عددی مقابل ما نیست
ناشناس۱۸۰۲۹۱۳۱۲:۳۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اگر اینطور بود که تو میگی چین و روسیه آمریکا را بلعیده بودن. کمی فکر کن ببین چرا آمریکا با ایران مدارا میکنه.
شاهدخت۱۸۰۲۸۰۱۱۰:۴۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خب این شرایط برای اون ها هم هست دور تا دور اسرائیل محاصره شده است با این تفاوت که اسرائیل بسیار آسیب پذیر تره چون کوچیکه و مورد دسترسه و تراکم جمعیت بالایی داره یه جورایی ایران می تونه یک روز نشده اونجا رو شخم بزنه ولی ایران پهناوره و حتی شرایط جغرافیایی هم اجازه حمله زمینی و دریایی رو نمیده فقط موشک می تونن پرتاپ کنن درحالی دست ایران درباره صهیونیست ها خیلی بازتره
ناشناس۱۸۰۳۰۳۹۱۴:۰۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
شاید هم آمریکا از چهار طرف در دسترس ایران باشه!؟ به نظر شما اگر جنگی بشه نقش حشدالشعبی در غرب یا مدافعان حرم افغانی و پاکستانی در شرق یا انصارا... در جنوب چی میتونه باشه!؟ مردم آمریکا که چند روز پیش کنگره رو تصرف کردن تحمل چند کشته در روز رو دارن؟ حالا هزینه اقتصادی هم بماند. اگر یه ناو هواپیمابر آمریکا غرق بشه آیا بازهم میشه بهش گفت ابرقدرت!؟
ناشناس۱۸۰۳۲۱۶۱۶:۰۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسراییل حتی از عکس نیروهای ما هم وحشت داره مگه از جونشون سیر شدن
ناشناس۱۸۰۲۹۱۰۱۲:۳۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
حزب الله و اسد و حتی موشکهای دوربرو ماهم نباشه در خوشبینانه ترین حالت هم اسرائیل نمیتونه بدون کمک کشورهای همسایه ایران خودشو به ایران برسونه و بدون تلفات سنگین برگرده.
علیرضا مهدی پور۱۸۰۲۹۶۰۱۳:۱۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
موشک های اتمی اسرائیل را در مرز سوریه و لبنان می توانیم نابود کنیم . مسئله اسرائیل نیست که نتوانیم اسرائیل را نابود کنیم مسئله آمریکا هست . و اینکه اگر اسرائیل موشک های اتمی را شلیک کند چاشنی را شکسته و جنگ جهانی سوم آغاز می شود . و اینکه ما خاطره خوبی از متحدین نداریم متحدین ما روسیه نیست مگر همان کسی که به ما ضربه زده چند بار روسیه به ما حمله کرده و خاک ما را اشغال کرده . و از اون ور فرانسه و انگلیس و آلمان طرف آمریکا را خواهند گرفت
ناشناس۱۸۰۲۶۳۸۰۸:۱۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
پوست خربزه است....
ناشناس۱۸۰۲۷۰۹۰۹:۴۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
فساد اقتصادی داخلی از جنگ به مراتب بدتر است تنها راه اصلاح اساسی اقتصاد ملی کردن ثروت های بالای یک زندگی خوب و مطلوب است تمامی ثروت های کلان و نجومی و افسانه ای و کهکشانی باید ملی و دارندگان دستگیر و به زندان های طویل المدت و بسیاری از آنها حکم مفسد فی الارض بگیرند تا دوباره رخنه نکنند
حسین۱۸۰۲۶۴۰۰۸:۱۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
از ایران تا خود اسرائیل همه دشمنان اسلام هر یک وجب یک موشک
ناشناس۱۸۰۲۶۷۶۰۹:۰۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
چرا فکر می کنید که فقط خودتان موشک دارید؟ دیگران هم موشک دارند. چه بسی بهتر و قوی تر!
ناشناس۱۸۰۲۷۹۷۱۰:۳۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
چرا دوستانت که بهترش را دارند می ترسند و حمله نمی کنند خخخخه
ناشناس۱۸۰۲۹۱۷۱۲:۳۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اساسی ترین سوال ممکن. واقعا چرا حمله نمیکنند. هیتلر و متحدانش در جنگ جهانی دوم با دوتا کشور مشکل داشتند. ما الان فقط با دوتا کشور مشکل نداریم. چی شده که ۴۰ ساله کوتاه میان و ۴۰ ساله فقط جنگ لفظی و شانتاژ زبانی برقرار است.
ناشناس۱۸۰۳۲۵۳۱۶:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ایران سرزمین چهار فصل و یکی از بهترین موقعیت ها را دارد چرا باید تخریبش کنن .پس سعی میکنن به لطف بعضی از وطن فروش ها اون رو به دست بیارن
ناشناس۱۸۰۲۸۰۲۱۰:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
فقط ماندم چرا کدخدا در باتلاق یمن و عراق و لبنان و افغانستان و سوریه چرا زمین گیر شدن که اینقدر ابزار دارند!!!!!!!!
ناشناس۱۸۰۳۰۹۳۱۴:۳۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مشکل امثال شما اینه که تا نوک دماغ خودتون رو بیشتر نمی بیند. چرا باید جنگ یمن و عراق و... تموم بشه؟ هر یک موشکی که در کشور های عربی شلیک میشه صدها و حتی میلیون ها دلار برای آمریکا منفعت داره. هر پروازی که انجام میشه بابتش از آمریکا قطعات هواپیما خریده میشه. حالا فهمیدی چرا جنگ یمن تموم نمیشه؟
ناشناس۱۸۰۲۷۰۶۰۹:۳۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تکبیر الله اکبر الله اکبر الله اکبر مرگ بر امریکا مرگ اینگلیلیس مرگ بر منافیق و کفار مرگ بر ایسرااایییل
عمران۱۸۰۳۰۰۰۱۳:۴۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مرگ سراغ همه ی انسان‌ها می آید، شعار مرگ دادن تسریع یا تعویقش نمی اندازد
ناشناس۱۸۰۳۲۸۶۱۷:۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
می‌اندازد همانطور که تا کنون انداخته
000۱۸۰۲۶۴۳۰۸:۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
موضوع جنگ منتفی نیست و قطعا آمریکا به دنبال بازگشت حیثیت له شده در زمان ترامپ است
ناشناس۱۸۰۲۶۶۰۰۸:۴۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
داداش روی ما حساب نکنید به آقازاده ها و کسانی که از سفره انقلاب متنعم هستند آماده باش بدهید.
ناشناس۱۸۰۲۶۸۱۰۹:۰۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
جنگهای مدرن امروز نیاز به سیاه لشکر ندارند.
ناشناس۱۸۰۲۸۱۶۱۰:۵۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
چرا برخی از جنگ ها نیاز دارند به سیاه لشکر مثلا با تروریست هایی که در کوهستان ها مخفی شده اند تنها با لشکر میتوان مبارزه کرد .
ناشناس۱۸۰۲۹۱۸۱۲:۴۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خوشم میاد که تمام ابزار مدرن را هم پیش خودت جمع کردی!!!
ناشناس۱۸۰۳۴۷۰۲۰:۱۷:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خیلی رو خودتون حساب باز کردین این کشور با مردمش قدرت داره نه با موشک
ناشناس۱۸۰۲۷۴۵۱۰:۰۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اونایی از سفره انقلاب بردند که شما مثل طوطی رفتید 96 و 94 بهشون رای دادید ، الانم یک چیزی یادگرفتی مثل طوطی تکرار میکنی
ناشناس۱۸۰۳۷۱۷۰۲:۲۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
همه مسئولین با کل ایل و تبارشان به سفره انقلاب چسبیده اند، کلاً سفره انقلاب بین مسئولین گسترده شده است، در این مورد همه مسئولین مشابهند!
ناشناس۱۸۰۲۷۴۶۱۰:۰۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
موشک اومد خورد وسط سرت بگو ای موشک، من براندازم، موشک هم میگه ببخشید شما رو نمیکشم
خنده بازار۱۸۰۲۸۱۴۱۰:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مطمئن باشید که نیروی مسلح هم نیازمند کسی که توان مبارزه نداشته باشه نداره خدا رو شکر ما به اندازه کافی ارتشی و سپاهی و در صورت نیاز بسیجی داریم که کار رو انجام بدن و لنگ شما نمونن
ناشناس۱۸۰۲۸۴۱۱۱:۲۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
این ها می روند می‌گویند باید جان بایدن جان یا با ما یا با اون ها همانند سال 88 که آشوب درست کردن و این ها را می گفتند و تحریم را علیه کشور رساندن
ناشناس۱۸۰۲۶۸۶۰۹:۰۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
طبیعی است که ادم عاقل قبل از انجام هر کاری برنامه ریزی کرده و بعدا اقدام نماید
ناشناس۱۸۰۲۷۰۱۰۹:۲۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
کافیه اسرائیل بندر بوشهر ایران بزنه، بیش از 80 درصد مبادلات تجاری کشور برای مدت زمان طولانی متوقف میشه، همین یه دونه رو فعلا داشته باشید
ناشناس۱۸۰۲۷۰۷۰۹:۳۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
منم دارم میرم شمال نیستم
ناشناس۱۸۰۲۷۴۹۱۰:۰۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تحلیل های ابدوغ خیاری- منوتویی
ناشناس۱۸۰۲۷۵۱۱۰:۱۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
گرا میدی وطن فروش
ناشناس۱۸۰۳۰۵۳۱۴:۱۱:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
توهم نزن با دنیای اطلاعات و اینترنت امروزی همه چیز قابل دستیابیه
ناشناس۱۸۰۲۷۶۸۱۰:۱۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
احتمال این جنگ بسیار ضعیفه و البته هیچ عاقلی هم از جنگ استقبال نمیکنه .....ولی از این کافی ها خیلی هست .... مثلا کافیه حزب الله یه موشک بزنه وسط تاسیسات هسته ای و مخازن آمونیاک رژیم اشغالگر قدس تو دیمونا... اونوقت میدونی اسراییل عملا دیگه وجود خارجی نداره....
ناشناس۱۸۰۲۸۰۷۱۰:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
کوچولو ایران بالای 10 کشور هم مرز دارد درضمن ایران فقط یک منطقه حساسش را بزند با خاک یکسان می شود چون جغرافیایی ندارد و با همان گروه‌های کوچک خوش باشد بهتر است تا با بزرگان دربیفتد
ناشناس۱۸۰۲۹۲۹۱۲:۴۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
شما که نمیدونی عمده مبادلات تجاری ایران از بندرعباس و کیش وقشم است بهتر است افاضه نفرمائید.
ناشناس۱۸۰۲۹۸۲۱۳:۳۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خوب اون بنادر را می زنه! چه فرقی می کنه؟
علی۱۸۰۳۶۸۶۰۱:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
خیلی دوست دارید ایران رو بزنن ؟!! اسراییل هم نقاط ضعفی دارد ایران می تواند از طریق حزب الله بندر اسراییل را بزند ولی تا موشک اسراییلی بیاد به جنوببرسه منهدمش کردن و اگر عربی ها بخصوص امارات بخواد ضربه بزنه به ایران بندر دبی خراب میشه
ناشناس۱۸۰۳۰۴۱۱۴:۰۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
یک مسیر بسته شود از مسیرهای دیگر وارد و صادر می شود
ناشناس۱۸۰۲۷۳۵۱۰:۰۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اگه اسراییل راست میگه دو سه سال دیگه صبر کنه ما بمب اتمی بسازیم بعد خدمتش برسیم.
الموت السراییل۱۸۰۲۷۵۰۱۰:۱۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
شتردرخواب بیندپنبه دانه ازمان کلیتون تاحالا هزاران بار اسرایلی هاایران تهدیدکردند ما بیشترمشتاق این اسراییلی هاهستیم اگر فرصت بشه بلایی سراین شمعون بی مخ های صهیونیست میاریم براهمیشه نسلشون اززمین برداشته بشه
سرباز امام عصر۱۸۰۳۲۵۱۱۶:۳۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالی
ناشناس۱۸۰۲۷۵۹۱۰:۱۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
صدها هزار موشک بالستیک ایران توانایی انهدام چند بمب اتمی رو داره خیالتان راحت اسراییل به ایران حمله نمی کنه این ها همش جنگ روانیه
ناشناس۱۸۰۲۸۴۷۱۱:۳۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بمب اتم سلاح کشتار جمعی است ولی موشک‌ها سلاح تهاجمی است و تخریب گر و زیر ساخت ها را نابود می کند
ناشناس۱۸۰۲۷۶۱۱۰:۱۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
شخصا معتقدم از برانداز های عقب افتاده به عنوان سپر انسانی استفاده بکنیم، اینا که به هیچ درد مملکت توی زندگیشون نخوردند و نخواهند خورد ، حداقل با مرگشون خدمتی به مملکت برسونند
سرباز امام عصر۱۸۰۳۲۵۶۱۶:۴۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دوست عزیز من با اینکه یک نوجوان انقلابی ام و پشتیبان رهبرم ولی با نظر شما مخالفم. همین کسانی که شما می فرمائید هموطنان من و شما هستن خب اگر ما بخواهیم هموطن خودمان را دست دشمن تحویل بدهیم که وطن فروش میشیم. ما ها تمام تلاشمون در جهت حفظ جان هموطنان هستش. اسرائیل نابود خواهد شد چون این وعده خداوند بخشنده و مهربان در قرآن است. ان شاء الله خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند و از سربازان مهدی فاطمه قرار دهد ♥️اللهم عجل لولیک الفرج ❤️
ناشناس۱۸۰۲۸۰۹۱۰:۴۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسراییل باید نابود شود.هر چه زودتر بهتر. ما آماده ایم بسم اله
ناشناس۱۸۰۲۹۴۰۱۲:۵۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
به عنوان یک کشور عضو سازمان ملل این حرف تو خلاف تعهدات کشورما است. مضافا، آرزوی نابودی دیگران خلاف انسانیت واخلاق است.
ناشناس۱۸۰۳۰۴۴۱۴:۰۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
فکر کردین اینجا قاره آمریکا است و مردمان سرخپوست نسل کشی کنید و کشور تاسیس کنید و هیچ اتفاقی نیفتد؟ نخیر این دفعه را کور خواندین حال بماند طبق وعده خدا نابود هم می شود
ناشناس۱۸۰۳۰۵۴۱۴:۱۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بهتره بیشتر دقت کنی! گفته اسرائیل نابود بشه نه مردم!!! ضمنا نابودی اسرائیل یعنی نجات صدها میلیون انسانی که در غرب آسیا زندگی میکنن! به نظر شما جنگ عراق و افغانستان و یمن و سوریه و لیبی و لبنان و .... و فشارهای روی سایر کشورها دلیلی غیر از منافع اسرائیل داشته!؟ خب نابودی اسرائیل یعنی آرامش همه این کشورها.
ناشناس۱۸۰۳۱۵۷۱۵:۱۴:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ملیت دیگران را گرفتن و یک کشور درست کنند اسم آن انسانیت است؟!!!! در همان اروپای یک منطقه ای که ادعای هولوکاست داشتند به آنها می دادن کشور درست کنند
شاهدخت۱۸۰۲۸۲۹۱۱:۰۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خیلی جالبه که گفتن ایران یا حالا دیگران آغاز گر خواهند بود . مظلوم نمایی حتی در شبیه سازی نظامی !!! به نظرم ایران با توجه به آگاهی فرماندهان نظامی مون صبر میکنه تا بهانه موجه و کاملی داشته باشه بعد خیلی راحت به پاسخگویی رو میاره و بهانه دست سازمان ملل هم نمیده
1802762۱۸۰۲۸۳۰۱۱:۰۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
آخه شما چرا ساده ای کی جرات داره حمله بکنه اونا از ترسشون اینهمه جنگ روانی انداختن که ابهتشون بیشتر ازاین له نشه برید یک ذره تحقیق بکنید بعد اظهار نظر بکنید. اسرائیل 25 سال نه الان شده 20 سال آینده رو نخواهد دید. در ضمن ما روی وطن فروش و ترسو خودفروخته اصلا حساب باز نکردیم. شما همون برو الکل تو بخور.
سرباز امام عصر۱۸۰۳۲۶۳۱۶:۴۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دوست عزیز، ما برای دفاع از کشور به همه هم وطنانمان نیاز داریم. در ضمن توهین به دیگران در مرام شیعه علی نیست
حسن۱۸۰۳۳۱۹۱۷:۵۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
حاجی من عرقم میخورم نمازم نمیخونم ولی جونمو برا ایران و راهش میدم مرگ بر اسراییل امریکا عربستان زنده باد ایران بزرگ
حافظ۱۸۰۲۸۶۸۱۱:۴۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
جنگ فقط کیسه بعضی ها که نونشون تو جنگ وتحریم است رو پرمیکنه چه داخلی چه صنایع اسلحه سازی خارجی ، گناه بچه‌ها چه اسرائیلی لبنانی وایرانی ویمنی.. چیست
ناشناس۱۸۰۳۰۴۷۱۴:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
به مدینه فاضله ات بگو دست از سر این منطقه بردارد تا ارامش به مردم برگردد
ناشناس۱۸۰۳۰۵۹۱۴:۱۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
البته حق با شماست اما وقتی جنگ شروه شد دیگه کسی به این چیزا فکر نمیکنه! باید از منافعت دفاع کنی!
ناشناس۱۸۰۲۹۴۴۱۳:۰۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
این جوسازی ها و شانتاژهای لفظی از سوی اسرائیل تازگی نداره و برای مظلوم نمائی خودش نزد جهانیان لازم دارد. ماهم از همین دشمنی های بی اساس برای توجیه ناکارامدی در مملکت داری و هدر دادن سرمایه های ملی استفاده بردیم.
ناشناس۱۸۰۲۹۷۷۱۳:۳۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
امیدوارم زودتر جنگ بشه
حشمت۱۸۰۳۰۱۲۱۳:۵۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نه جنگ نمیشه نترسید
ناشناس۱۸۰۳۰۵۵۱۴:۱۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
خیلی خوشبینانه تفسیر کردید.اولین جرقه هر جنگی منجر به هدف‌گیری همه پایگاههای نظامی دشمن یعنی آمریکا و خورده ریزه‌ وابسته به آن زیر موشکهای بالستیک سپاه پاسداران قرار خواهند گرفت.دیگه بعدی وجود نداره فقط نابودی سوم مد نظر خواهد بود.
بهروز۱۸۰۳۰۹۵۱۴:۳۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اینا حتی توی سناریوهاشون هم خودشون رو شکست خورده می بینن وای به روزی که جنگ واقعی پیش بیاد....چه شود
1234567۱۸۰۳۱۰۵۱۴:۴۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ما آماده تر از همیشه چشممان را به امام خامنه ای دوخته ایم و منتظریم لب تر کنند به خدا قسم اگر لب تر کنند چیزی از اسرائیل به جا نمی‌گذاریم. ما ایمان خود را قوی کنیم دشمن عددی نیست.
ایرانی۱۸۰۳۱۱۲۱۴:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
امریکا؛اگرمی تونست به ایران حمله کنه یک لحظه درنگ نمی کردفقط اقدامات تروریستی وپرورش داعش وامثالهم رابلداست
ALI۱۸۰۳۱۳۷۱۵:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
درسته ماهم ازلحاظ تسلیحات نظامی قوی هستیم ولی خودمونو قول نزنیم اون امریکاست که میتونه روس ها و چین رو تحریم کنه واز ش میترسن
سهراب۱۸۰۳۱۷۷۱۵:۳۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مرگ بر اسرائیل
اشکان۱۸۰۳۲۰۱۱۵:۵۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسراییل کل کشورهای اروپا انگلیس فرانسه آلمان امریکا حتی روسیه هم پیمان ودوستشه فراموش نکنید.همه این کشورهها ازخداشون ایران وارد جنگ بشه به قیمت تجزیه ایران تمام بشه. یه زمانی فتحلیشعاه همینطور علم کردند که وارد جنگ باروسیه بشه یا جنگ باعراق اخرش چی شد انگلیس عثمانی فرانسه پشت ایران خالی کردند وبه قیمت تجزیه ایران تمام شد. شدیم کاسه داغتراز آش .اعراب یکی یکی وارد صلح نزدیکی شدند با اسراییل.
ناشناس۱۸۰۳۷۲۹۰۳:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
ایران الان و با ایران زمان فتحعلیشاه مقایسه میکنی؟ معلومه که هیچی از پیشرفت نمیدونی
مصطفی۱۸۰۳۲۰۳۱۵:۵۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ببین‌همیشه‌اسراییل‌مظلوم‌نمایی‌میکنه. ازاول‌سناریو‌حمله‌ایران‌به‌اسراییل‌و‌سفارت‌ امریکا‌و‌حمله‌به‌غیرنظامیان‌اماراتی‌شروع‌ میشه‌و‌بعد‌محکومیت‌ایران‌ازطرف‌سازمان‌ ملل‌اتفاق‌می افته.اگردقت‌کنید‌اسراییل‌در‌ حملات‌قبل‌به‌غزه‌و‌لبنان‌و‌سوریه‌اول‌شروع‌ کرده‌وبعدبامظلوم‌نمایی‌شروع‌حملات‌را‌بگردن‌ مقابل‌انداخته..
سید۱۸۰۳۲۰۴۱۵:۵۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نترس داداش جنگ نمیشه اگه هم بشه ازچی میترسی به قول عزیز دلها ماملت امام حسینیم
ناصر۱۸۰۳۲۰۸۱۵:۵۵:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
به نظرم جنگ حتمی اما زمانش مشخص نیست اما نزدیک و نابودی کل اسراییل امریکا دیگه ابررقدرت نیست بزرگترین حامی و دوست اسراییل
.۱۸۰۳۳۷۲۱۸:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
دقیقا اسرائیل بزودی نابود میشه
ایرانی۱۸۰۳۲۳۸۱۶:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عزیزان شلوغش نکنین اسرائیلی ها یه ترفندی بکار بردن و منتظرن که واکنش ایران رو ببینن، ما مسلمانیم و عاقل و به هیچ وجه قبل از اینکه سگ آمریکاتو منطقه پارس کنه ما هیچ کاری انجام.نمیدیم.چون در این صورت پیش سازمانهای بین المللی محکوم میشم . ولی از همین جا به اون سگ آمریکایی در منطقه و سران مست کشور امارت و سایر همسایگان ایران اسلامی به عنوان یک رزمنده ایرانی. هشدار میدم در صورتی که.دست از پا خطا کنن منطقه را که هیچ بلکه هر کشور حمایت کننده از رژیم غاصب اسرائیلی حمایت کند به آتش می کشیم.
آزاد۱۸۰۳۲۴۹۱۶:۳۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
ما توانستیم با چند گروهان از حزب‌الله وفاطمیون ومستشاران سپاه وارتش سوریه را از دهان شیر نجات دهیم پس می توانیم ایران را با هشتاد میلیون وطن پرست حفظ کنیم
سرباز امام عصر۱۸۰۳۲۷۱۱۶:۵۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
آیا وقت آن نرسیده که اجتماع قلوب پیدا کنیم. خود امام زمان (عج) فرمودند که اگر شیعیان ما اجتماع قلوب داشتند وعده دیدار ما تا اين حد طولانی نمی شد؛ پس بیاید با هم متحد شیم و زمینه سازی و دعا برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) کنیم، تا اماممون بیاد و بر اساس تأویل قرآن با کافران بجنگد.
ناشناس۱۸۰۳۳۰۳۱۷:۳۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسرائیل کی باشه بخواد به جنگ با ایران حتی فکر کنه..........تو یه چشم به هم زدن با خاک یکسان میشه......
ناشناس۱۸۰۳۴۰۷۱۹:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
پروتکل ۲۴گانه صهیونیسم جهانی رو بخون در اینترنت بخوانید اخه خیلی اهداف شومی برای جهان دارند بهر قیمتی که برای بشریت تمام بشه
شمس علی۱۸۰۳۴۳۲۱۹:۳۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مرگ بر اسراییل،
علی۱۸۰۳۵۲۸۲۱:۱۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اسرائیل برای خودش قبر میکند اسرائیل میداند بتنهائی یکساعت هم دوام نمی آورد
ناشناس۱۸۰۳۵۹۵۲۲:۳۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
وقتي با خدا هستيم از آمريكا و اذنابش ترسي نداريم و پيروزي نهايي با ما است
ناشناس۱۸۰۳۶۳۰۲۳:۳۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
اگه جنگ شد دست من اسلحه ندین به من بلندگو بدین من فقط بلدم فحش بدم.
Samad۱۸۰۳۶۳۶۲۳:۴۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
برای مردم قصه تعریف نکنید به درد ومشکلات مردم رسیدگی کنید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. مجلس مقابل این اقدام بایستد

آخرین عناوین