زمستون، قشنگه از پشت شیشه !...

گروه سیاسی الف،   3991020146 ۴۰۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۲ تکراری یا غیرقابل انتشار
زمستون، قشنگه از پشت شیشه !...

«برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم. به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق بیفتد. شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم. این تغییر سیاست‌ها حتما به نفع مردم می‌توانست اتفاق بیفتد. دموکرات‌ها کمی شُل و وِل هستند.»

این اظهارات اخیر  خانم فایزه هاشمی در گفتگو با یکی از سایت های خبری بر خلاف ظاهر سیاسی اش واجد نوعی «سبک زندگی» است.  سبک زندگی که صاحبانش گویی بی اعتنا به درد و‌ رنج مردم در این سرمای استخوان سوز  از پشت شیشه و در کنار آتش به آن بیرونی ها نگاه می کنند و از این زمستان  لذت می برند .

این سبک زندگی غیر مسوولانه و از سر بی دردی از مرزهای شناخته شده سیاسی فراتر می رود و  افراد و طیف های سیاسی مخالف را با هم زیر یک چتر  می آورد که نمونه های آن را کم و بیش همه بیاد داریم . 

جالب تر آنکه اظهار تمایل به رای آوردن ترامپ از زبان یکی از حامیان برجام صادر شده است . برجامی که برای رفع تحریم ها امضا شد و موافقانش با توسل به اهمیت موضوع رفع تحریم ها دایما به منتقدانش انگ کاسبان تحریم زده اند. 

این اظهارات نشان می دهد که تا چه حد مسایل مربوط به منافع ملی و زندگی مردم تابعی از امیال زودگذر و سطحی برخی از جریان های سیاسی است.

همزمانی این سخنان با اظهارات رهبر انقلاب درباره  تعلل نکردن در امر رفع تحریم ها -حتی برای یک ساعت -هم آموزنده است: منتقد برجام بر ضرورت رفع تحریم ها تاکید می کند و تسلیم در برابر  فشار حداکثری را برآورنده رفع تحریم ها نمی داند. اما مدافع ظاهری رفع تحریم ها حاضر است به بهای فشار بیشتر بر مردم و خرد شدن استخوان آنها  زیر فشار تحریم ها به خواسته های خود برسد و از شکست عامل اصلی این تحریم ها به دلیل برآورده نشدن امیالش نیز ناخشنود است !

پیشتر  نوشتیم (اینجا)  که متاسفانه حامیان دولتی برجام با توسل به نوعی پوپولیسم از  اشاره به هسته اصلی اختلاف درباره مذاکره با آمریکای ترامپ طفره می روند . مساله در این زمینه آن نیست که طرفداران برجام از رفع تحریم و مذاکره می گویند و منتقدان خواهان ادامه تحریم ها هستند .  آن واقعیت اصلی که طرفداران مذاکره، با نوعی عوامفریبی از آن می گریزند و برعکس رهبر انقلاب هزینه توجه به آن را ( در عین باور به ضرورت رفع تحریم ها آن هم به سرعت ) به جان خریده است این است که آمریکای  ترامپ با فشار حداکثری در ازای وعده دروغین رفع تحریم ها چیزی را می خواهد که مولفه های اصلی قدرت مردم ایران است.

هیچ ایرانی وطن دوستی از رفتن ترامپ یا رفع تحریم ناراحت نیست و سخنان خانم فایزه هاشمی در همنوایی کامل با آن دسته از ایرانیانی است که در دو سال گذشته با خیالاتی خام ترامپ را همراهی می کردند و برای رسیدن به خواست های خودشان خواهان فشار بیشتر ترامپ بر مردم ایران بودند. 

به علاوه باید پرسید آیا بیان این حرفها آن هم در سالگرد درگذشت آقای هاشمی نوعی عبور از آرمان هایی نیست که او در تمام دوران فعالیت سیاسی خود مدعی آن بوده است؟!

  

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۲۱۹۹۰۹:۱۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این همیشه میخواد ی چیزی بگه صدا کنه بگه منم هستم
ناشناس۱۷۷۲۲۳۳۰۹:۲۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من هم با نظر خانم هاشمی موافقم.
ناشناس۱۷۷۲۲۶۵۰۹:۴۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تا خیالشان از ترامپ راحت شد دوباره شروع شد. ولی حواستان باشد که دچار اشتباه محاسبه نشوید. بایدن حسین اوباما نیست ها! تمام تیم سیاست خارجی او در بست در اختیار لابی اسراییل است. یک دفع دیدید سورپرایز شدید عجیب. همان سورپرایزی که ترامپ حاضر به انجام ان نشد و حذفش کردند ولی بایدن و هاریس قول انجام ان را دادند. از ما گفتن بود.
ناشناس۱۷۷۳۵۸۹۱۸:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بگو انشالله. برای ما مردن بهتر از این بدبختی و زجر کشیدنه
الياس۱۷۷۶۰۲۷۰۸:۲۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فرافكني بسه، پرونده رفتار اينها روشنه، تفريحات لاكچري، بي تفاوتي به مردم... متفاوت حرف زدن راحته، متفاوت و دلنشين عمل كردن مهمه...
ناشناس۱۷۷۲۲۷۸۰۹:۵۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ولی من موافق نیستم
ناشناس۱۷۷۲۳۹۱۱۰:۴۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عده ای از مردم از روی خستگی می گویند ایران دارد کره شمالی می شود. خواهشا سیستم مدیریت موجود در ایران را با کره شمالی قیاس نکنید. کره شمالی حداقل دارای چنان نظم و برنامه و مدیریتی بود که وقتی تصمیم گرفت در راه هسته ای گام بردارد بدون حتی یک بشکه نفت و گاز یا ثروت انچنانی در کمتر از ده سال کل راه را رفت. ولی ما چند ده سال است که حتی ده درصد کره شمالی هم در هسته ای جلو نرفتیم و با وجود چند صد میلیارد دلار خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از دست رفتن فرصت تجارت و صدور نفت و سرمایه گذاری ولی در غنی سازی بین سه درصد تا بیست درصد داریم رفت و برگشت می کنیم. دیگر از مسایل دیگر نگویید که واقعا تاسف انگیز است. مثلا الان هر ایرانی به نرخ ثابت درامدش برابر با 1380 هست. یعنی دقیقا بیست سال از عمر و فرصت و وقت یک ملت هشتاد میلیونی از بین رفت. در حالیکه چین در همین مدت درامد هر شهروند چینی را 30 برابر کرده و..... وضعیت مدیریت ایران بیشتر شبیه موزامبیک و با ارفاق شبیه ونزویلا هست. چون حداقل هر خانواده ونزویلایی در ماه شصت کیلو مواد غذایی ضروری مجانی دریافت می کند ولی ما.....
ناشناس۱۷۷۳۳۹۲۱۷:۲۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مردمش از گشنگی علف می خورند
ناشناس۱۷۷۳۳۹۴۱۷:۲۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ماله کش کره شمالی نباش خودت باش
ناشناس۱۷۷۳۳۹۸۱۷:۲۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کمونیسم و سویسالیسم در گورستان تاریخ دفن شده اند
ناشناس۱۷۷۳۴۷۲۱۸:۰۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کره شمالی رکود و بیکاری و تورم و آلودگی هوا ندارد و اوضاع شون از ما بهتر است البته با دولت روحانی روند ونزوئلا شدن ایران تسهیل شد.
ناشناس۱۷۷۳۴۷۵۱۸:۰۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
لیبرالیسم هم مثل کمونیسم به بن بست خورده و رو به نابودی است.
ناشناس۱۷۷۲۳۹۲۱۰:۴۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نظر تو مهم نیست
ناشناس۱۷۷۲۴۷۹۱۱:۳۳:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دوست داشتی ترامپ پیروز بشه؟
ناشناس۱۷۷۲۵۳۹۱۲:۰۶:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو سنت قد نمیده که بدونی ریشه خیلی از مشکلات امروز مملکت ، سیاستهای سی سال پیش بابای این بوده
ناشناس۱۷۷۲۵۶۴۱۲:۲۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من متولد 1333 هستم
ناشناس۱۷۷۲۷۳۳۱۳:۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حرفهاش خیلی عجیب نیست داداشش هم همراه با جمعی از اصلاحطلبان سال۸۸ از امریکا درخواست کردند ایران را تحریم کند و آن هم این کار را کرد
ناشناس۱۷۷۳۰۱۰۱۴:۴۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه هاشمی پاسخگو باشد در 8 سال دولت حجت الاسلام هاشمی که تحریم بانکی و نفتی و لیست سیاه FATF نبود چرا قیمت دلار و سکه مسکن و بنزین و غیره چندین برابر شد و تورم رکورد زد ؟!
ناشناس۱۷۷۳۱۶۶۱۵:۴۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هرچی فساد و تجمل گرایی و ثروت اندونزی در مسئولین هست از دوره ایشان(هاشمی) و تفکر ایشان نشات میگیره .
ناشناس۱۷۷۳۶۱۲۱۹:۰۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ترامپ و اوباما به درخواست فائزه و دوستانش ایران رو تحریم کردند.
as۱۷۷۴۱۸۲۰۸:۱۲:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اره حتما تو متولد33 هستی اما حد اکثر1373
ناشناس۱۷۷۵۶۷۷۲۳:۲۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
درست می فرمایید خیلی از مشکلات ریشه در نظرات و تصمیات خدا رحمت کنده هاشمی دارد. اما اولا هاشمی نیز با مرور زمان تجربه کسب کرده و پخته تر شده بود و لذا بعضی نظراتش عوض شده بود. ثانیا گیرم پدر این خانم بد یا خوب چه ربطی به ایشات و نظراتش دارد. نظرات افراد را باید در چهارچوب شخص خودشان بررسی کرد نه پدر و مادرشان.
ناشناس۱۷۷۲۴۶۰۱۱:۲۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از نیاوران نشینا انتظار دارین طرفدار ترامپ نباشن؟
ناشناس۱۷۷۲۵۶۹۱۲:۲۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
همه مسئولان سابق و فعلی همه شما بالا شهر نشین هستند. یک مسئول را نام ببر که پایین شهر نشین باشد.
ناشناس۱۷۷۳۱۵۷۱۵:۴۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دار و دسته هاشمی اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و همه شون هم بالاشهر نشین هستن.
ناشناس۱۷۷۳۶۰۶۱۹:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر باغ های پسته ایشان الماس ثمر می داد اینقدر ثروت اندوزی نمی شد که الآن شده است !
ناشناس۱۷۷۳۶۱۶۱۹:۰۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه هاشمی و ترامپ یک هدف را دنبال می کنند و آن هدف تحریم بیشتر و بدبختی ملت ایران است.
ناشناس۱۷۷۳۸۷۸۲۲:۲۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی دوران سازندگی و توسعه بود ساخت چندین سد و نیروگاه تولید برق ساخت و توسعه معادن سنگ آهن ومس توسعه کشاوزی و ساخت هفت کارخانه نبشکر و صنایع جانبی ساخت چنذین کارخانه پتروشیمی در کشور و توسعه جاده ها و راه آهن که تمامی این کار شروع و استارت خورد که تا دوران خاتمی تکمیل شدن . کارهای مهم دیگری در سیاست خارجی اتفاق افتاد که قابل تامل بود گوشه ای از خدمات ایشان
ناشناس۱۷۷۴۶۳۲۱۲:۳۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کدام سازندگی ؟!!! به خوزستان تشریف بیاورید و خرمشهر و اهواز را ببینید بعد از گذشت اینهمه سال هنوز مشکل آب دارند آنهم در کنار خلیج فارس !
ناشناس۱۷۷۲۵۷۵۱۲:۳۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چرا موافق نیستی؟ واقعیت اینه که ما جلوی جمهوری خواهان نرمش نشون میدیم ولی جلوی دموکراتها قدرت نشون میدیم. دومی به جایی نمیرسه
ناشناس۱۷۷۲۸۰۰۱۳:۳۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نرمش و سخت شما از اساس ایراد دارد چون حق قانونی کشور مشخص است و نباید کوتاه آمد که کردین
ناشناس۱۷۷۲۹۸۷۱۴:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یکی از زور بیکاری یه حرفی زده یه مشت بیکار تر کاسه داغ تر از آش شدن
ناشناس۱۷۷۳۲۲۴۱۶:۰۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سگ زرد برادر شغاله همه دولت های امریکا در 42 سال گذشته با ملت ایران دشمنی کردند و ترور و تهدید و تحریم کردند و شیطنت کردند.
ناشناس۱۷۷۳۴۱۶۱۷:۳۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من هم اگر مثل فائزه در کانادا و لندن و دبی و امریکا و لواسان و شمال املاک نجومی داشتم از این حرف ها می زدم .
مصطفی۱۷۷۲۹۶۰۱۴:۱۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سلام وادب لطفا شما تکلیفتون با برجام،بایدن،ترامپ مشخص کنید چون مقاله شما با موضع گیریهای قبلی شما متفاوت است !!!!!
ناشناس۱۷۷۳۱۶۹۱۵:۴۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
طرفداران دو آتیشه برجام از جمله فائزه باید پاسخگو باشند که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد ؟!
ناشناس۱۷۷۳۲۲۶۱۶:۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عراقچی : نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
ناشناس۱۷۷۳۳۶۶۱۷:۱۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برجامو پله کردند / ملتو ذله کردند / ترامپو سوژه کردند
ناشناس۱۷۷۳۶۲۱۱۹:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه عملا"ستون پنجم دشمن شده و این مایه تاسف و شرمساری است.
ناشناس۱۷۷۳۱۶۲۱۵:۴۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دولت های هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و این بدلیل بی تدبیری و سوء مدیریت این دولت هاست.
سیامک۱۷۷۳۲۵۸۱۶:۲۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سلام.خانم هاشمی رفسنجانی خداوند پدرت را رحمت وبرادرت محسن راسلامت بفرماید /اف وتاسف برشما که راضی هستی قاتل شهید سلیمانی که حقاسردار دلهاست رییس جمهورشود وبه ایران فشار وارد اورد.خداوند شمارا هدایت بفرماید
ناشناس۱۷۷۳۳۶۴۱۷:۰۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تفکر هاشمی عامل تمامی گرفتاری های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی این کشور است.
ناشناس۱۷۷۲۲۹۵۰۹:۵۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هر جایی تقلب دیدید. هر جایی ناحق دیدید. حتی اگر به سر دشمنانتان امد ولی باید سکوت نکنید و ان را محکوم کنید. چون اگر صرفا تقلب و ناحق شدن حقی را به هر دلیلی یا مصلحتی تایید کنید و یا در قبال ان سکوت کنید دیر یا زود سر خودتان هم خواهد امد. این قانون الهی است.
ناشناس۱۷۷۲۳۸۵۱۰:۳۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ترامپ بايد جلز ولز كنه غلط زيادي زياد كرد
ناشناس۱۷۷۲۵۰۵۱۱:۴۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شما که میگفتین اصولگراها طرفدار ترامپن! دروغ میگفتین؟
ناشناس۱۷۷۳۶۲۳۱۹:۰۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه از جنایات و تجاوز ترامپ دفاع و حمایت می کند.
ناشناس۱۷۷۲۲۹۸۰۹:۵۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
باش تا قیامت باهاش محشور بشی انشاالله
ناشناس۱۷۷۲۳۹۳۱۰:۴۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درصد آراء ترامپ در ایران خیلی بیشتر از خود آمریکا بود
ناشناس۱۷۷۳۱۷۲۱۵:۴۹:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوش بحال مردم امریکا که تا چند روز دیگه از دست ترامپ راحت می شوند و بیچاره مردم ایران باید 8 ماه دیگه روحانی را تحمل کنند.
ناشناس۱۷۷۳۸۴۸۲۱:۵۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مرگ بر وطن فروش
ناشناس۱۷۷۲۴۷۸۱۱:۳۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دیدگاه خودش برا خودش ترامپ بی مخ بود بنده باباش هم قبول نداشتم چه برسه به نظرفایزه
ناشناس۱۷۷۲۶۴۴۱۲:۵۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو همون به روحانی رای دادی کافیه،!!!!
حمیدم۱۷۷۴۰۴۶۰۲:۵۲:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
باباش قبول نداشتی؟؟ شناخت نداشتی پدرش آخرت سیاست بود خدا بیامرز
ناشناس۱۷۷۴۶۴۱۱۲:۳۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
هاشمی اگر کمی سیاست میدانست هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!
ناشناس۱۷۷۲۴۸۰۱۱:۳۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مسئولین وقتی از قدرت فاصله می گیرند کاملا دمکرات می شوند. اون روز که باباجون برای رو کم کنی مخالفان سیاسیش را باز داشت می کرد خانم کجا تشریف داشتن؟
ناشناس۱۷۷۲۷۲۷۱۳:۱۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از کجا میدونی؟ شاید هم استبداد فکری پدر این فرزند را وادار به تجدید نظر در سبک تفکراتش کرد.
ناشناس۱۷۷۳۱۷۵۱۵:۵۰:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تفکرات مهدی و فائزه هاشمی شبیه پدرشون استبدای است.
ناشناس۱۷۷۳۲۷۶۱۶:۳۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دار و دسته هاشمی 16 سال مملکت را به قهقرا بردند حالا از ترامپ و تشدید تحریمهای ظالمانه دفاع می کنند !
علی محمد بیگی۱۷۸۱۹۴۰۲۱:۳۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
نون مفت چپاول کردن دوقورت ونیمشون هم باقیه
ناشناس۱۷۷۲۴۹۹۱۱:۴۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود بر شما خانم هاشمی حرف دل اکثریت ملت را به زبان آورد
وطن دوست۱۷۷۲۷۱۹۱۳:۱۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
،ملت بزرگ ایران خیلی خیلی باهوشتر واراسته تراز انند که خودفروشی کنند یک ایرانی اصیل هیچگاه سرخم نمیکند این نژادش چیه.؟؟؟!!!!
ناشناس۱۷۷۳۱۶۰۱۵:۴۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو ملتی؟
ناشناس۱۷۷۳۳۷۹۱۷:۱۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مردم ایران در سال 76 برای تداوم نداشتن سیاست های غلط دولت هاشمی به ناطق نوری رای ندادند و به خاتمی رای دادند و در سالهای 84 و 88 هم برای عدم تکرار دولت هاشمی به احمدی نژاد رای دادند تفکر هاشمی هرگز در بین مردم ایران طرفدار نداشت.
ناشناس۱۷۷۲۸۶۴۱۳:۴۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یعنی اکثر مردم میخان تحریم باشند؟
ناشناس۱۷۷۲۸۸۵۱۳:۵۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اکثریت رو چطوری حساب میکنن؟!!
ناشناس۱۷۷۳۰۱۴۱۴:۴۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اکثریت ملت خواهان لغو تحریم ها هستن و کاسبان تحریم امثال این خانم خواهان ادامه فشار حداکثری دشمن هستن.
ناشناس۱۷۷۳۱۷۷۱۵:۵۲:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برجامو پله کردند و مردمو ذله کردند حالا از فشار حداکثری امریکا و قاتل سردار سلیمانی حمایت می کنند !
ناشناس۱۷۷۳۲۳۰۱۶:۱۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نان این جماعت رانت خوار و نجومی بگیر ارز 4200 تومانی بگیر توی تحریم هست.
ناشناس۱۷۷۳۲۸۶۱۶:۳۴:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یک سوم کارمندان شرکت های دولتی حقوق نجومی بطور متوسط 26 میلیونی در ماه می گیرند فائزه باید در مورد حقوق های نجومی که از دولت هاشمی باب شد پاسخگو باشد.
ناشناس۱۷۷۳۱۵۸۱۵:۴۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اشتباه مثب زدم اکثریت هیچگاه وطن قروش ولیبرال نبودند
ناشناس۱۷۷۳۲۹۷۱۶:۳۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه هاشمی جزو افراطیون تندرو اصلاح طلب است و اینکه از عامل فشار حداکثری امریکا حمایت میکنه نشانه عداوت او با ملت ایران است.
محمد۱۷۷۳۸۰۴۲۱:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
واقعا بد بختی که فکر میکنی حرف دل اکثر مردم این چیزها است. مردم خودشون میتونن نظر بدن و لازم نیست فائزه نخ نما نماینده و سخنگوی مردم باشه.
ناشناس۱۷۷۷۴۵۶۲۲:۴۱:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
فائزه حرف دل ملت اسرائیل را به زبان آورد..حرف دل بهایی ها
ناشناس۱۷۷۲۵۰۱۱۱:۴۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
زمان هاشمی مثل الان روغن در مغازه ها نایاب شده
ناشناس۱۷۷۲۵۸۵۱۲:۳۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
30 سال قبل با الان مقایسه می کنی اون زمان دبی هم نبود
ناشناس۱۷۷۳۱۹۱۱۵:۵۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دبی در 60 سال پیش بوجود آمد اما دولت هاشمی مربوط به 25 سال قبل است و هنوز مردم تورم 50 درصدی و کمبود روغن و برنج و تورم کمرشکن آن سالها را به خوبی بخاطر دارند.
ناشناس۱۷۷۳۰۱۵۱۴:۴۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
زمان حجت الاسلام هاشمی اینقدر اوضاع اقتصادی مردم بد بود که در برخی شهرها از جمله قزوین و چهاردانگه و مشهد مردم شورش کردند و چندین نفر کشته و مجروح شدند.
ناشناس۱۷۷۳۲۳۴۱۶:۱۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مشکلات اقتصادی از وقتی شروع شد که با بی تدبیری دولت حجت الاسلام هاشمی نرخ ارز دولتی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر گران شد.
ناشناس۱۷۷۳۱۸۳۱۵:۵۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مستند شورش بر علیه سازندگی را حتما"ببینید تا متوجه اوضاع اقتصادی وخیم مردم در دولت هاشمی بشوید.
ناشناس۱۷۷۳۷۳۱۲۰:۱۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
به غیر از زمان خاتمی همیشه کمبود یک کالای اساسی وجود داشته . دوره احمدی نژاد عزیز با اون فروش نفت یادتون رفته کمبود برنج و چای و روغن و...
ناشناس۱۷۷۲۵۳۰۱۲:۰۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر مدافع اعمال پدرشه بیاد مناظره، نه اینکه حرفهایی شاز بزنیم تادیده بشیم هنر نیست
فیروز۱۷۷۳۰۷۶۱۵:۱۲:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
واقعا دستت درد نکنه واقعا این حرفت حرف دل تمام ملت ایرانه
ناشناس۱۷۷۳۱۶۵۱۵:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو ملت نیستی. تو یک نفری
ناشناس۱۷۷۲۸۶۰۱۳:۴۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یعنی باید مردم مظلوم تحریم باشند؟
ز۱۷۷۳۰۴۶۱۵:۰۰:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بارها و بارها اون داداش از دولتهای غربی خواستن که کشور رو تحریم کنن .این فکر مردمه؟
ناشناس۱۷۷۲۸۸۱۱۳:۴۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
موافق یا مخالف، حالا که ترامپ زد آمریکا رو داغون کرد خودش هم رای نیورد. الحمدلله
آیدین۱۷۷۳۱۷۴۱۵:۵۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تمام بدبختی های مردم این سرزمین با خصوصی سازیها و فسادهای گسترده رفسنجانی و یارانش شروع شد.
ناشناس۱۷۷۴۰۹۱۰۶:۳۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آقای رفسنجانی ادم خوبی بود خدا رحمتش کنه اما از بچه شانس نداشت بدی بچه رو به پای پدر ننویسیم
مجید۱۷۷۳۸۰۰۲۱:۱۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو وامثال خائنینی که درمملکت ایران ویادر خارج. ازپشت شیشه های کثیف وآلوده باعث افزایش تحریمهاشدید.. بایداز همچین افرادی پشتیبانی کنید. تا اربابان البانیایی تبارت ازشماخشنودباشند.
ناشناس۱۷۷۴۳۶۰۱۰:۰۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما برجامیان کاسبان اصلی تحریم بودید و هستید ولی در تحریف ید طولایی دارید
ناشناس۱۷۷۲۲۳۹۰۹:۲۸:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مگر نمی گید که در این کشور آزادی وجود دارد. او هم نظرش را گفته.
ناشناس۱۷۷۲۳۳۰۱۰:۱۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ازادی هست ولی بشرط اینکه جیره خوار دشمن نباشی. غربگدار نباشی. مرعوب نباشی. نفوذی نباشی. دشمن شاد کن نباشی. سیاه نما نباشی. و..... اگر همه این شرطها را رعایت کردی حتی در حد بالا رفتن از دیوار سفارت و بردن نصف لواسان هم ازاد هستی.
ناشناس۱۷۷۲۴۶۸۱۱:۲۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دشمن دانا به از دوست نادان
ناشناس۱۷۷۲۴۹۴۱۱:۴۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از کجا معلوم شما جاسوس نفوذی دشمن نسیتی
ناشناس۱۷۷۲۹۴۸۱۴:۱۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حالا شما ها که هم شرق گدا هم غرب گدا هستید از این که نوچه چین روسیه و ترکیه باشید و کشور رو به این روز سیاه نشاندید.بهتر است غرب گدا باشیم این روزگار سیاه را نداشتیم
ناشناس۱۷۷۳۳۸۵۱۷:۲۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اوضاع اقتصادی فعلی کشور نتیجه برجام و اعتماد بی جا به امریکا و غرب است غربگدایان باید پاسخگو باشند.
حمزه۱۷۷۳۱۷۶۱۵:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هرکس که نظرش راگفت ان نظر مخالف فکروجناح مابود فورا نباید ان راجیره خواردشمن بدانیم.شما به کنه حرف خانم هاشمی دقت کن
ناشناس۱۷۷۳۳۹۱۱۷:۲۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کنه حرف فائزه این است که ترامپ آدم خوبی است ! و مردم باید زیر فشار تحریم ها له بشوند.
ناشناس۱۷۷۳۶۳۷۱۹:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این منطق شما واقعا عقلانی و انسانی است ؟
مهران۱۷۷۲۳۶۴۱۰:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دمش گرم که نظرش رو گفته و اثبات کرد کاسبان تحریم خود طیف هاشمی روحانی خاتمی هستند به زبان ساده تر کاسبان برجام = کاسبان تحریم
ناشناس۱۷۷۲۵۵۰۱۲:۱۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حتی آن شخص در آمریکا گفت که عامل آمریکا در ایران اصلاح طلبان است که تحریم ها را به مردم می اندازن تازه آن شخص خودش دوستان اصلاح طلب هم هست
ناشناس۱۷۷۳۲۳۸۱۶:۱۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هیلاری کلینتون: تحریمهای نفتی و بانکی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
حمد۱۷۷۲۴۷۳۱۱:۳۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دیدگاه آقای هاشمی و آقای سیرین کلاف و خام هاشمی همه یکی است و در جهت غرب پرستی و آمریکاست. و کاری به مصالح اسلام و مردم و انقلاب و ارزشها و شهدا ندارندو چون آنها در بین مردم رنگی ندارد و در رفاه و پشت خانه های شیشه ای زندگی کردن درد مردم را نمی‌فهمند که با این دولت وبرجام هیچ چه بر سر مردم و میآید و منافع ملی را فدای امیال سیاسی میکنند
ناشناس۱۷۷۲۴۹۳۱۱:۴۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
آزادی بیان یعنی دفاع از حق و حقوق خودت در چهار چوب قانون نقد و نظرات خودتو بیان کنی ،نه پشتیبان دشمن بودن ،با حرفات باعث شاد شدن دشمن بشوی ،ان شالله خداوند آخر و عاقبت همه ما را به خیر کند اگر به خیر نشه مثل این خانم میشیم
ناشناس۱۷۷۳۰۹۱۱۵:۱۸:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نمی دونم این مردم کی می خواهند بفهمند داخل کشور دشمنان تیز دندان تری داریم که پوست ملت را کندن دشمن دشمن نکنید
ناشناس۱۷۷۳۴۲۸۱۷:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تحریمهای نفتی و بانکی نتیجه فتنه هاشمی و دوستانش در سال 88 بود مردم اگر آگاه بودند دوباره به این ها را نمی دادند.
ناشناس۱۷۷۲۵۱۸۱۱:۵۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اون هم نظرش وگفته ما هم نظرمون وگفتیم.
ناشناس۱۷۷۳۰۲۱۱۴:۴۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اینها باید پاسخگوی وضعیت موجود باشند و فرافکنی نکنند.
ناشناس۱۷۷۲۵۳۴۱۲:۰۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
زمان ریاست جمهوری پدرش مگر کسی ازادی بیان داشت؟ برو ببین چه بلایی سر روزنامه نگارها اوردند کسی جرات نداشت تو خونه خودش حرف از هاشمی بزنه ما اون سالها فراموش نکردیم
ناشناس۱۷۷۲۷۳۷۱۳:۱۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اما خود این خانم نشان داد که بسیار آزاد اندیش است.
ناشناس۱۷۷۲۹۸۸۱۴:۳۱:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
آیا حمایت از ترامپ که تحریم ها را تشدید کرد آزاد اندیشی است ؟!
محمد۱۷۷۲۵۴۶۱۲:۱۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نظرش را گفته ولی بحث اینست که این نظر منطقی عقلانی ودرست است ؟؟؟!!!
ناشناس۱۷۷۳۳۹۷۱۷:۲۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حمایت از تحریمها و فشار حداکثری دشمن عقلانی و منطقی نیست فقط برای کسی که کاسب تحریم باشد عقلانی است.
ناشناس۱۷۷۲۶۷۳۱۲:۵۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خب اون نظرشو گفته مردم هم دارن نظرشونو میگن تو چرا این وسط میسوزی
ناشناس۱۷۷۲۷۲۹۱۳:۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بله آزادی هست؛ او نظرش را گفته ما هم آزادیم نقد کنیم ما از همین نظرها شناختیم که اینها و همفکرانشان کاسب تحریم و برجام بودند، اما با حرفهای عوام فریب از مردم رای گرفتند حالا خوبه که مردم اینها را بیشتر بشناسند
ناشناس۱۷۷۲۸۸۹۱۳:۵۲:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نقد حرفهای ایشون هم جزء آزادی بیان هست. چرا ناراحت میشی؟
ناشناس۱۷۷۳۰۲۴۱۴:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
روحانی با حمایت هاشمی رای آورد این جماعت باید پاسخگو باشند نه منتقد !
ت. س۱۷۷۳۱۳۰۱۵:۳۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
آزادی هست ولی به شرط اینکه کارت هم آزاد باشه نه اینکه جیره خور نظام و بیت المال مسلمین باشی و ضد نظام و علیه معیشت مسلمین حرف بزنی
ناشناس۱۷۷۳۳۳۴۱۶:۵۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ماهم داریم نظرمون رو نسبت به نظرش میگیم.یه طوری میگی آزادی بیان که انگار فائزه خانم تو زندان داره کفن میپوسونه.آزادی بیان از این بیشتر؟
ناشناس۱۷۷۳۴۷۰۱۸:۰۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خوب اینا هم نظرش رو نقد کردن طبق آزادی بیان مگر اشکالی وجود داره؟
ناشناس۱۷۷۲۲۵۰۰۹:۳۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
متاسفانه باز برای مردم ایران شد همان حکایت چوب و پیاز. این همه از تحریم ها تحت فشار بودند و اگر قرار بود تحریم ها برای ملت ایران تنها یک مزیت داشته باشد همان بود که شاید برخی متقاعد میشدند که مرغ بیشتر از یک پا دارد و باید در سیاستها و راه یافت ها که دهها سال است نشان داده جواب نمی دهد بازنگری و تغییر داده شود. ولی حالا امدن بایدن و دمکراتها به این افراد یکبار دیگر فرصت داده که باز تاکید کنند همه سیاستهای ما درست است و مرغ همان یک پا را دارد و هر کس این زندگی سلحشورانه راضی نیست برود!
ناشناس۱۷۷۲۴۳۶۱۱:۱۱:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خخخه دوباره اقتصاد را سرکوب کنید با نفت و وقتی ظرفیت اقتصاد پر شد دولت بعدی آمریکا تحریم کند شما را و این سرکوب شدن را پشت این تحریم ها قایم کنید
من۱۷۷۲۹۳۵۱۴:۰۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من می خوام برم ولی هیچ جا منو راه نمی دن.
ناشناس۱۷۷۲۹۸۰۱۴:۲۷:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
پس وقتی می گوییم مرغ یک پا دارد قبول کن و به زندگی خود در سایه چنین واقعیاتی! ادامه بده و همیشه مچکر باش. موفق و موید باشی.
ناشناس۱۷۷۲۲۶۱۰۹:۳۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بزرگترین حسن ترامپ برای مردم ایران و در واقع امریکا و دنیا در قیاس با سیاستمدارانی مانند بایدن و پلوسی و چاک شومر و دمکراتها این بود که اصولا سیاستمدار نبود. او با سادگی یک بساز و بفروش به مسایل سیاسی بین امریکا و دنیا نگاه می کرد و دنبال حل مسئله بود. همین بود که پوتین و کیم هم متوجه شدند و با او کنار می امدند. همین بود که اگر ایران با او توافق میکرد مانند کیم و پوتین می توانست به قول و قرار او اعتماد کند چون او سیاست امریکا را مانند یک بنگاه و شرکت ساختمانی اداره می کرد و وقتی به قول خودش معامله جوش می خورد پای ان می ایستاد. ولی سیاستمدارانی سنتی و پیچیده ای مانند بایدن و کری و بلینکن و دمکراتها در واقع همان میراث داران استعمار گران انگلیسی هستند. اصولا انها بدنبال حل مشکلات امریکا با کشورهای دنیا مانند ایران و کره شمالی و چین و روسیه و ونزویلا نیستند. تنها دنبال باقی گذاشتن استخوان لای زخم هستند. بنابراین ظاهرا نرمتر هستند ولی در واقع هیچگاه بدنبال تمام شدن مسئله نیستند. بلکه فقط بدنبال خرید وقت و داد و ستد امتیاز و گروکشی هستند. همین است که ظاهرا فشار کمتری می اورند ولی مسایل را سالها کش می دهند. دقیقا مانند سوریه و عراق و کره شمالی و برجام و.....
ناشناس۱۷۷۲۹۰۲۱۳:۵۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بایدن و کری و بلینکن و دمکراتها همان مثل تشنه بردن لب اب و تشنه بر گرداندن هستند. در برجام توافق 60 صفحه ای را مکتوب کردند و اقای ظریف به نمایندگی کل سیستم تمام تعهدات ایران را انجام داد ولی کری هرگز پای ان حتی یک امضا در حد دربان وزارت خارجه امریکا هم نگذاشت . به اقای ظریف قول دادند و اقای ظریف تصور کرد قول کری تضمین و امضا هست ولی بعد معلوم شد که مثل اینکه یک دلال کلاهبردار ماشین به شما قول شفاهی دهد و شما به او کل قیمت ماشین را نقد بدهید و بعد تصور کنید که ماشین را مطابق قولش به شما تحویل می دهد! و حالا هم که وندی شرمن مذاکره کننده اصلی معاون وزارت خارجه بایدن شده پشت سر هم تاکید می کند که 2021 دیگر 2015 نیست. یعنی باز هم باید امتیاز نقد بدهید
ناشناس۱۷۸۱۰۵۹۰۲:۴۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
نظام چندین سال مذاکره پشت پرده و غیر پشت پرده انجام داد تا همین برجام حاصل شود، اگر فکر می کردند که چیزی بیشتر یا بهتر از برجام را میتوانند از آمریکا بگیرند، همین حالا مذاکرات جدید را شروع می‌کردند.
رضا۱۷۷۲۳۱۶۱۰:۰۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شما دارید به کسی انتقاد می‌کنید که پشت شیشه کنار آتش نشسته است که هیچ گونه مسئولیت و قدرت سیاسی ندارد. خودتان هم می‌دانید که تا زمانی که سیاست‌های منطقه‌ای و داخلی کشور تغییر نکند آمریکا و اروپا تحریم‌ها رو بر نخواهند داشت و این‌ هم ارتباطی به رئیس جمهور ایران ندارد که بخواهد تحریم را هر چه سریع‌تر رفع کند. پس کسان دیگری از پشت شیشه به زندگی مردم نگاه می‌کنند.
ناشناس۱۷۷۳۰۳۷۱۴:۵۵:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عمده مشکلات کشور بدلیل سوء مدیریت دولت هاست زیرا در دوران حجت الاسلام رفسنجانی هم که تحریم نفتی و بانکی وجود نداشت نرخ ارز و طلا و مسکن و غیره به شدت افزایش یافت و فقر و بیکاری و فاصله طبقاتی تشدید شد و شاخص فلاکت رکورد زد.
ناشناس۱۷۷۲۴۸۸۱۱:۴۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه هاشمی: دوست داشتم ترامپ رای بیاورد چون فشارها می‌توانست ایران را مجبور به تغییر سیاست کند/ دموکرات‌ها [در مقابل ایران]شل و ول هستند
ناشناس۱۷۷۳۲۴۶۱۶:۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
امریکا و نوچه های داخلیش آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را باید به گور ببرند.
ناشناس۱۷۷۲۵۰۴۱۱:۴۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
جوری حرف میزنه انگار بابای من انقلاب کرده منم دارم از مزایاش استفاده میکنم
ناشناس۱۷۷۲۷۶۲۱۳:۲۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من با بابایش کار ندارم، چون به دلیل ابراز عقیده اش زندان رفته(تفهیم اقتدار شده!)، هنوز هم از ترس زندان اهل سکوت نیست، قبولش دارم. و یک نکته هم حقیقت است، شعار نه شرقی و نه غربی پیش از تولد من، تبدیل شده به فقط شرقی نه غربی، در ظرف شرقی هم چین و روسیه و کره شمالی نشسته اند، من هم 15 سال سابقه کار دارم، همه پس انداز 7 سال کارم برای تهیه مسکن در سال 91 در بانک با سقوط ارزش ریال به میزان 350 درصد غارت شد، دوباره 6 سال پس انداز کردم و سال 97 مجدد باسقوط 800 درصدی ریال همه پس انداز من در بانک غارت شد. الان من گذشته ام غارت شده و آینده ای هم ندارم، حق هم ندارم بگویم آقایان من یا هم شرقی هم غربی می خواهم یا نه شرقی فقط غربی! خیلی ساده ترجیح می دهم زندگی مردم سوئیس و دانمارک و سوئد را داشته باشم، اگر نشد، کره جنوبی و امارات و امثالهم هم قبول است! ولی نه من، نه میلیون ها غارت شده دگر حق نداریم حرف بزنیم چرا که از بدو تولد وسیله تحقق آرمان ها بوده ایم (از لباس و موزیک و مدل مو کودکی، تا لباس و رفتار و خودرو و زندگی و آینده بزرگسالی)، ما تنها زمانی که بگوییم چشم و مرگ بر آمریکا یک انسان دارای حق نظر هستیم، پس وقتی کسی مانند این خانم می گوید، من خوشحال می شوم.
ناشناس۱۷۷۳۴۰۷۱۷:۳۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بعد از فتنه 88 بانک مرکزی تحریم شد و از سال 90 اوضاع اقتصادی کشور بهم ریخت و تا به امروز ملت روی آسایش و رفاه ندیدند این خانم و امثال ایشان عامل تحریمهای ظالمانه و کاهش ارز پول ملی کشور شدند.
خودشناس۱۷۷۴۰۵۹۰۴:۱۱:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کاملا در خور وضع و حال و حال و هوای تک تک ایرانیها فرمودید.
ناشناس۱۷۷۲۷۶۳۱۳:۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
انقلاب چه ربطی به این خانم که در آنموقه شاید کودک و نوجوان بود دارد؟ اتفاقا نشون میده که ایشان با فرصتی که برایش مهیا شد به بیراهه نرفت و در کانادا رونمائی از خودش نکرد و کنار ملت ایستاد و از حق مردم سخن گفت!
ناشناس۱۷۷۲۹۸۱۱۴:۲۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از تحریم حمایت کرد و کنار ملت ایستاد
ناشناس۱۷۷۲۹۹۴۱۴:۳۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ایشان 6 ماه از سال را در لندن و امریکا خوش می گذراند و بفکر ملت ایران نیست.
ناشناس۱۷۷۴۸۶۳۱۴:۱۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نه بابا جدی میگی!؟!؟ احیانا تازگی ها از فضا تشریف نیاوردین
ناشناس۱۷۷۲۵۱۰۱۱:۵۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سال ۸۴ که هاشمی تو انتخابات شکست خور گفت تقلب شده که صدای خاتمی درامد که دولت من انتخابات برگزار کرده
مسعود۱۷۷۲۶۶۹۱۲:۵۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کسی که دو ملیارد ده سال پیش خرج جشن تولد بچه هاش میکنه باید اینجوری مسخره باشه براش فشار بر ملت.
ناشناس۱۷۷۳۲۵۲۱۶:۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد قابل قبولی داشت در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
ناشناس۱۷۷۳۳۸۲۱۷:۱۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شکست خوردبرا اینکه مردم از رفسنجانی خسته شدند که خود نوعی از خودکامگی بود صدها هلیکوپتر برای رفتنش در این شهر وان شهر در پرواز بودند ملت به احمدی نژاد رای داد به خاطر رفسنجانی درصورتی که ملت احمدی نژاد را نمی شناختند ملت هرچه بدبختی می کشد از احمدی نژاد است قصه به اندازه شب یلدا بلند است
ناشناس۱۷۷۳۵۳۵۱۸:۲۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
احمدی نژاد به مردم محروم و مستضعف و متوسط جامعه خدمت کرد اما هاشمی هیچ کاری برای مردم محروم و متوسط جامعه نکرد.
ناشناس۱۷۷۳۵۴۲۱۸:۳۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در دوران حجت الاسلام هاشمی مردم اینقدر فقیر بودند که پیکان های مدل پایین مدل 50 تا 60 سوار می شدند اما در دوران احمدی نژاد خیلی از مردم پورشه سوار و شاسی بلند سوار شدند و اوضاع اقتصادی مردم نسبتا"خوب شد.
ناشناس۱۷۷۳۴۶۵۱۷:۵۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حالا دیگه شد حجة الاسلام
ناشناس۱۷۷۳۵۲۸۱۸:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
رهبر معظم انقلاب در پیام به مناسبت درگذشت ایشان مرقوم فرمودند حجت الاسلام شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی.
ناشناس۱۷۷۳۵۴۷۱۸:۳۴:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مردم ایران از اول انقلاب هاشمی را می شناختند ایشان حجت الاسلام بودند و هیچ وقت توفیق ادامه تحصیل و ارتقاء علمی پیدا نکردند.
ناشناس۱۷۷۲۶۳۲۱۲:۴۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حرف های خانم فائزه پیرامون اسرائیل را شنیدم تازه فهمیدم چرا می گویند بچه های هاشمی آبروی پدرشان را بردند
مهدی قربی۱۷۷۲۶۸۲۱۳:۰۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حالا نظر این خانم هیچی،چون کاره ای هم نیست،اون نا نماینده هایی که بر صندلی راحتی لمیده اند ومذاکره با آمریکارو تخطئه میکنند،راجع به اونها چی بگیم؟!!!!!!!
ناشناس۱۷۷۲۸۱۷۱۳:۳۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مذاکره برای بتن ریزی صنعت کشور!! یا حتی نمی خواهید در برجامتون توازن ایجاد کنید
ناشناس۱۷۸۱۰۶۲۰۲:۴۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
وزن و جایگاه اقتصادی ایران را با وزن و جایگاه اقتصادی آمریکا مقایسه کنید تا بفهمید که در یک توافق بین قدرتهای نامتوازن، انتظارات بی معنی در مورد توازن، نداشته باشید.
ناشناس۱۷۷۲۹۱۹۱۳:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مثل احمدی نژاد !!!!!؟؟؟؟
ناشناس۱۷۷۳۴۳۱۱۷:۴۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در دولت احمدی نژاد نرخ دلار 3 برابر شد اما در دولت های هاشمی و روحانی نرخ دلار 9 برابر شد.
ناشناس۱۷۷۴۰۶۱۰۴:۲۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
با سلام خدمت تمامی انسانهای روی کره خاکی. هر شخصی که قدی برای بشریت برداشت فارغ از هر ادیان یا زمانی قابل تمجید هست.غلام صمیمی کمار ج
محمد۱۷۷۲۹۳۳۱۴:۰۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درد رنج سرمای زمستان سخت را همین اصول گرایان دوست شما بر مردم وارد و تحمیل کردند.
ناشناس۱۷۷۳۰۲۵۱۴:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اصول گرها رو بازی می کنند در ضمن عامل تحریم فتنه 88 بود
ناشناس۱۷۷۳۲۵۴۱۶:۲۱:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تحریم ها نتیجه فتنه و آشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۳۶۷۸۱۹:۴۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از نظر شما که تحریم باعث خیر و برکت و پیشرفت هستش!!! و هزار تا نقل قول درست و غلط دارید که تحریم 20 درصد مشکلات است و چه و چه .... پس چرا ناراحتیت؟
ناشناس۱۷۷۴۳۲۴۰۹:۵۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
صدایش از گلوی دشمنان بیرون میاید برای مطرح شدن دیگر دیر شده پلی برایتان نمانده که برگردی
حسین۱۷۷۶۲۷۹۱۰:۳۶:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب است خانم هاشمی در یک مناظره صدا و سیما دعوت شود تا مردم متوجه شوند که این خانم چقدر سواد دارد
ناشناس۱۷۷۶۸۵۲۱۵:۳۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عمر سیاسی خانواده هاشمی تمام شده. انها در حال دوران پذیرش این واقعه هستند. و این حرکات کاملا طبیعی است و نمی توان این رفتار را بر اساس منطق سنجید.
ناشناس۱۷۷۲۲۰۳۰۹:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ظاهرا فائزه یادش رفته،به قول خودش بابا یکی از متهمان اصلی وضعیت کنونی کشور است.!!!!در کارنامه مدیریتی هاشمی از فضای امنیتی پلیسی جامعه تا ابر تورم و خلق اشتغال قراردادی برا همیشه خودنمایی میکنه
ناشناس۱۷۷۲۲۳۵۰۹:۲۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مهم عمل کرد آقای هاشمی در سالهای آخر عمرشان است.
ناشناس۱۷۷۲۲۷۹۰۹:۵۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هر چند به هیچ صورتی نمی توان با عملکرد جریان اصلی سیاسی حاکم بر کشور در این سالها موافق بود ولی این را هم نباید قبول کرد که سیاستمداری به صرف رفتن به حاشیه قدرت و تغییر لحن ناگهان می باید شنیده شود و مورد توجه ملت قرار گیرد. مثلا مدیر جهانی با عملکرد و مواضعی که در زمان قدرت داشت اگر میلیون بار حرفها متفاوت با ان مواضع بزند باز غیر قابل اعتماد است. این اشتباهی است که ملت ایران بارها بهای ان را پرداختند. کارنامه افرادی مانند روحانی دهها سال پیش روی انها بود ولی باز به محض اینکه مانوری داد و چند تا حرف متفاوت و یک کلید پلاستیکی نشان داد خیلی ها فراموش کردند که کارنامه کاری او را در مدیریتها مروری کنند و فوری از او مچکر شدند و حالا دارید می بینید که 8 سال دیگر از فرصت و زندگی ملت ایران پای این خوشبینی های عبث به هدر رفت. کارنامه افرادی مانند فایزه هاشمی و مهاجرانی و ظریف و ولایتی و احمدی نژاد و هاشمی و روحانی و لاریجانی ها و .... را باید زمانی که در قدرت بودند معیار قضاوت قرار داد و نه زمانی که به حاشیه رفتند.
ناشناس۱۷۷۶۰۵۳۰۸:۴۰:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
احسنت عملکرد ملاک قضاوت است
ناشناس۱۷۷۲۴۳۸۱۱:۱۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سال های آخر عمرش هم ضرر بود
ناشناس۱۷۷۲۵۴۰۱۲:۰۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اول و اخرش فقط خسارت بود
ناشناس۱۷۷۲۶۷۰۱۲:۵۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سالهای حکومتش عمل میکرد و پدر ملت دروامد سالهای اخرش حرف میزد مشخصه شما فقط دنبال حرفی
ناشناس۱۷۷۳۰۰۰۱۴:۳۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حیات و ممات ایشان برای کشور دردسر بود.
ناشناس۱۷۷۳۲۵۷۱۶:۲۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هاشمی در سالهای آخر عمرش برجام و روحانی را به مردم و کشور تحمیل کرد که هردو خسارت محض بودند.
ناشناس۱۷۷۳۴۳۹۱۷:۴۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اکبر هاشمی مخالفان سیاسی خود از جمله عزت الله سحابی را به زندان انداخت و خفقان سیاسی دوران ایران زبانزد عام و خاص است.
ناشناس۱۷۷۲۲۴۶۰۹:۳۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حداقل سابقه آیت الله در قبل از انقلاب روشن است.
ناشناس۱۷۷۲۳۵۲۱۰:۲۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بله یه دفعه سوپر انقلابی نشده بود!
ناشناس۱۷۷۲۴۲۸۱۱:۰۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
منفعتش در فعالیتهای قبل انقلاب بود
ناشناس۱۷۷۲۵۱۲۱۱:۵۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خب که چی ؟ انتخاب روحانی با دلار۳۰۰۰۰ دستاورد کیه؟
سینا۱۷۷۳۱۸۵۱۵:۵۵:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بقول مرحوم هاشمی دولت روحانی رحم اجاره ای اصلاحات هست
ناشناس۱۷۷۳۰۴۳۱۴:۵۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
امام خمینی(ره) انقلاب را به ثمر رساند اما یک عده امثال حجت الاسلام هاشمی سر سفره انقلاب نشستن و مشغول اشرافی گری شدند.
ناشناس۱۷۷۲۳۳۲۱۰:۱۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نویسنده متن به جای اینکه به فائزه هاشمی و امریکا گیر بده چرا کسانی را که هنوز بر طبل تقابل و تنش با آمریکا و بیشتر دنیا می کوبند گیر نمیدهد؟ الان که دولتی متعادلتر در امریکا سر کار اومده و دم از بهبود روابط میزنه هیچی نشده شروع به پرخاشگری کردید از کجا معلوم ۴ سال دیگه ترامپ یا بدتر از ترامپ برنگرده؟ اونوقت دوباره منتظر فشار بیشتر بمونیم تا کی؟ملت خسته شده از اینکه همیشه برای ساده ترین چیزها تحت فشار قرار بگیره.
ناشناس۱۷۷۲۴۴۹۱۱:۱۹:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
طبل دشمنی؟! ساعت خواب! آنها می‌گویند ما داشته باشیم و شما ایرانی ها نداشته باشید و باید از ما بگیرید و عوامل را اجرا کنید یعنی اینقدر درک آن سخت است که بفهمید؟
ناشناس۱۷۷۲۵۲۵۱۱:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فعلا واقعیت دنیا همینه،سیاست بین الملل بر اساس حق نیست بر اساس منافعه گرچه همه هم خودشون رو حق می دونن.پس این زمستان برای ما پایانی ندارد
ناشناس۱۷۷۳۰۴۷۱۵:۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ان شاءالله این زمستان سخت می گذرد و روسیاهش برای آنهایی که 8 با برجام فرصت سوزی کردند و کار نکردند می ماند.
ناشناس۱۷۷۳۴۴۲۱۷:۴۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سیاست خارجی دولت از سال 92 اشتباه بود به همین دلیل اکنون صادرات نفت صفر شده و به بن بست رسیدند.
ناشناس۱۷۷۲۲۰۹۰۹:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ببینید چه وضعی درست کردید که دختر رفسنجانی که پدرش همه کاره نظام بود از دست شما بستوه آمده.حال پروژه مردم عادی که دیگر گفتنی نیست
ناشناس۱۷۷۲۲۷۷۰۹:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از دست شما بستوه آمده؟ از دست کی؟ آقایون دولتی که زمان باباش هم مسولیت داشتن مثلا این خانوم لنگ یه لقمه تونه؟
ناشناس۱۷۷۲۵۰۶۱۱:۴۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود هاشمی حرف ملت را میزنه
ناشناس۱۷۷۲۵۹۳۱۲:۳۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ازطرف خودت نظر بده
ناشناس۱۷۷۳۴۴۳۱۷:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تفکر هاشمی باعث مشکلات عدیده برای مردم و کشور شده است.
ناشناس۱۷۷۳۸۶۳۲۲:۱۴:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حرف موفت نزن آقای هاشمی بعدرحلت امام ره ریس جمهور شد قانون استخدامی و برداشت جاش قرارداد موقت گذاشتن از ثمرات آقای هاشمی نابود کردن آینده حداقل چهل میلیون کارگر امنیت شغلی آرامش واسایششونو پدر شما خراب کرد کدوم حرف مردم خانواده هاشمی ضد کارگر بودن وهستن فقط طرف سرمایدارها وپولدارها هستن دقیقا برعکس فرمایشات امام راحل که همیشه توجه به مظلومین ومستضعفین وقشر ضعیف مد نظرش بود ،خانوم هاشمی شما از مردم نیستید خودتونو به مردم نچسبونید الکی پدرتون وخانواده شما قشر عظیم کارگرو که عامه مردمن نابود کردید ما ازتون راضی نیستیم تمام بدبختیهای کارگرها مسببش پدر شما بود تا امروز زجر قرداد موقت ونداشتن امنیت شغلی ثمره پدرتونه
سیاوش۱۷۷۴۰۳۳۰۲:۰۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فائزه خانوم حرف دل ما را زده درود خدا برشما زمان خدابیامرزباباش باکل دنیا تعامل داشتیم
ناشناس۱۷۷۲۲۱۹۰۹:۲۱:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در آمریکا هیچکس بالاتر از قانون نیست خوش به حالشون
ناشناس۱۷۷۲۲۲۱۰۹:۲۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یاد آیت الله هاشمی همیشه زنده است.
ناشناس۱۷۷۳۰۰۲۱۴:۳۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حجت الاسلام هاشمی بنیان گذار اشرافی گری مسئولان و حقوق های نجومی بود تا اشرافی گری هست هاشمی هم هست.
ناشناس۱۷۷۲۲۲۵۰۹:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دیدگاه خانم فائزه هاشمی رو خیلی ها دارند. من کارمند که هر روز دارم افزایش قیمتها رو میبینم و فشار اقتصادی رو کاملا حس میکنم هم مثل خانم هاشمی فکر می کنم. ببخشید که من کارمند مثل امثال نگارنده فکر نمی کنم.
مهران۱۷۷۲۳۶۸۱۰:۳۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تو اگر فشار اقتصادی رو حس میکردی طرفدار تحریم و فشار امریکا بر ایران نبودی پس دو حالت داره یا داری دروغ میگی که کارمندی یا اگر کارمندی از این کارمندهای نجومی بگیر هستی که از فشار اقتصادی ترامپ بر مردم ایران راضی هستی
ناشناس۱۷۷۲۳۹۶۱۰:۴۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یه پایان تلخ بهتر از یه تخلی بی پایان است
ناشناس۱۷۷۳۰۵۳۱۵:۰۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ان شاءالله دولت بی تدبیر روحانی می رود و مشکلات حل می شود خداوند وعده داده ان مع العسر یسرا یعنی بعد از هر سختی راحتی هست و بعد از شدت فرج می رسد.
ناشناس۱۷۷۳۱۴۴۱۵:۳۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
پایان شب سیاه سفید است.
ناشناس۱۷۷۲۴۴۰۱۱:۱۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اول بگو ببینم منظورت چی هست کارمند محترم
ناشناس۱۷۷۲۴۵۷۱۱:۲۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
منظورش اینه که استخوان لای زخم ناسور مردم جراحی بشه و حال اقتصاد و مردم خوب بشه نه جنگ نه مذاکره پدر مردم را سوزانده البته شما شکم سیران خودی و نورچشمی درکی از شرایط مردم ندارید
ناشناس۱۷۷۲۵۱۴۱۱:۵۱:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مذاکره شما پدر مردم را سوخته چون اقتصاد را بازیچه دیگران کردین در این 20 سال وگرنه اصلاح ساختار اقتصادی را چند سال پیش اجرا می شد الان در ثبات اقتصادی زندگی می کردین که الان برای ما از مردم حرف بزنی
ناشناس۱۷۷۲۵۲۰۱۱:۵۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ان زمانی که با نفت دلار را سرکوب می کردین ولی تورم بالا داشتید حرف از مردم نمی زدی؟ که مردم را چند سال بعد به فنا می دادین؟
ناشناس۱۷۷۲۵۲۴۱۱:۵۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یا آن زمانی که با دلار سرکوب شده باعث خروج سرمایه می شدین؟
ناشناس۱۷۷۲۵۴۳۱۲:۰۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مذاکره شما از نوع دادن نوامیس کشور است و برای طرف مقابل انتهایی ندارد
ناشناس۱۷۷۳۰۵۷۱۵:۰۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید به مذاکره با دولت های بد عهد و خبیث دلخوش کنیم.
ناشناس۱۷۷۳۰۵۸۱۵:۰۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مذاکره = تحریم بیشتر = تورم بیشتر
مهران۱۷۷۳۳۸۸۱۷:۲۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
انصافا شکم سیر کیا هستند ؟ ...جالب است شما اگر شکم سیر نبودی طرفدار این اشرافی ها نبودی اونم با ادای مظلومیت
ناشناس۱۷۷۲۲۴۱۰۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اقا اخر معلوم نشد پدر ایشون چه جوری فوت شد .
ناشناس۱۷۷۲۳۹۷۱۰:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
استخری شد
ناشناس۱۷۷۳۲۶۴۱۶:۲۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کاخ نشین ها به بهشت نمی روند.
ناشناس۱۷۷۲۲۴۲۰۹:۲۹:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر آیت الله هاشمی زنده بود الان اوضاع ما اینطور نبود.
ناشناس۱۷۷۲۳۵۸۱۰:۲۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بعله اوضاع الان ما دستپخت 30 سال پیش ایشون بود
ناشناس۱۷۷۲۳۹۸۱۰:۴۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کشور مالزی ظرف مدت 20 سال از بالای درخت رفتن تو برج های آنچنانی
ناشناس۱۷۷۲۴۴۳۱۱:۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تازه مالزی اولش دنبال خارجی ها بود و بعد فهمید اشتباه کرده وتغییر مسیر داد و به توان و سرمایه داخلی روی اورد
ناشناس۱۷۷۲۵۷۳۱۲:۳۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
توان داخلی؟!! عموجان مالزی چیزی به نام نفت و معدن نداره. تمام اقتصادش وابسته به تجارت و همکاری اقتصادی با آمریکا و اروپاست.
ناشناس۱۷۷۲۸۳۰۱۳:۳۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عزیزم توان داخلی یعنی افسارش دست خودشان است و ربطی هم به داشتن نفت یا نداشتن ندارد
ناشناس۱۷۷۲۵۲۳۱۱:۵۷:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
روحانی کی اورد؟
ناشناس۱۷۷۳۱۴۰۱۵:۳۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دو بار به یار هاشمی (روحانی) رای دادیم مملکت به فنا رفت.
سینا۱۷۷۳۲۱۴۱۶:۰۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
رحم اجاره ای اصلاح طلبها البته بقول مرحوم هاشمی
ناشناس۱۷۷۲۲۴۳۰۹:۲۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فقط جدی نگیرید. فائزه هاشمی کجای فرهنگ یا سیاست این کشور به حساب میاد؟
ناشناس۱۷۷۲۲۷۰۰۹:۴۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
همچی میگی کجای سیاست ایران قرار دارده که کسی ندانه تصور می کنه سیاستمداران و نظریه پردازان سیاست ایران همگی جایزه نوبل دارند و این فائزه پنجم ابتدایی! سطح سواد سیاسی فائزه در همین سطح مثلا سیاستمداران و نظریه پردازان جریان اصلی سیاست در ایران است که حال و روزگار مملکت اینچنین است و بعد از بیست و پنج سال تازه هنوز در حال چونه زدن با دنیا سر غنی کردن چند درصد بالا یا پایین اورانیوم هستیم!
ناشناس۱۷۷۳۴۴۷۱۷:۵۰:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سواد فائزه هاشمی در حد نهضت سواد آموزی هم نیست.
ناشناس۱۷۷۲۲۹۴۰۹:۵۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سر سفره انقلاب وبخوربخور وبچاپ بچاپ
محراب۱۷۷۲۲۵۳۰۹:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
گروه سیاسی الف اصلا مهم نیست میخوانید یا نمیخوانید اما من نظرم را میگویم بنده هم به اظهارات این خانم شدیدا" انتقاد دارم و این نوع تفکرات را مردود و غیر قابل قبول میدانم طبق نظر شما از سر بی دردی و بی عاری است اما چند نکته را هیچ وقت فراموش نکنید چون مردم ایران هم هیچ وقت فراموش نخواهند کرد اول اینکه در کشور ما مشکلاتی وجود دارد که اصولا هیچ ربطی به امریکا و تحریم ندارد و حتی ارتباطی به برجام و اصلاحطلبان و حمایتشان از تحریم ندارد به عنوان کسی که 50 سال از عمرم را در این نظام گذرانده ام و همه دولتها و حزبها و دسته و گروهها و تفکراتشان را دیده ام اعتقاد دارم که نوع مواجهه جمهوری اسلامی با امریکا فقط برای مردم مهم است نه برای نظام جمهوری اسلامی انهم به خاطر تاثیری است که در زندگی مردم گذاشته است و دلیل این اعتقادم هم این است که اصولا در همه دولتهای بعد از انقلاب رفتارهای دولتهای امریکا با جمهوری اسلامی فقط مردم ایران را نشانه رفته است سیبل اصلی حملات و تخاصمات امریکا فقط و فقط مردم ایران بوده اند شما بفرمایید مثلا تا 10 سال یا 20 سال دیگر اگر مقاومت کنید مشکلات حل خواهد شد اما بعد از 10 سال یا 20 سال بعد مشکلات مردم ایران حل خواهد شد ؟؟؟تضمینی هست؟؟؟؟ مسلما" خیر از زمان رسانه ای شدن اختلاسها و رانتخواریهای مقامات پرونده های زیادی افشا شده است که حتی بعضی از این پرونده ها مختومه شده است اما ایا سودی به حال مردم ایران داشته است ؟؟؟خیر به باور من حتی اگر روزی جمهوری اسلامی قادر به محو اسراییل از نقشه زمین شود و امریکا و جبهه غرب را نیز سرجایشان بنشاند تازه فصل جدید بدبختی ملت ایران است! ان زمان باید شاهد دعوا و رقابت اصلی میان اقایان و اقازاده های جمهوری اسلامی باشیم که بدون احساس خطر خارجی در حال تاراج زندگی مردم ایران خواهند بود
ناشناس۱۷۷۲۸۱۴۱۳:۳۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من هم با استدلال شما موافقم. این مردم ایران بودند که طی این ۴۲ سال همه گونه فشار مسقیما بر آنها تحمیل شد و عده ای فقط مردم را تشویق به ادامه پایداری کردن . اما خودشان کمترین زحمت به استثنای سخنرانی و گفتار درمانی داشتند
ناشناس۱۷۷۳۰۷۱۱۵:۱۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بله دقیقا فایده رفع تحریم هاچیه وقتی دلار های نفتی سر از کشور های دیگه در میاره یا جیب اقازاده ها وقتی سودی برای مملکت نداشته باشه همون بهت تحریم باشیم
ناشناس۱۷۷۲۲۵۵۰۹:۳۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شیر زنی است این فائزه، خدا حفظش کنه درود بر پدر بزرگوارش
ناشناس۱۷۷۲۶۶۵۱۲:۵۵:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
به باباش رفته :-)
ناشناس۱۷۷۳۰۶۶۱۵:۰۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این خانواده چرا دست از سر این مردم بر نمی دارند ؟!
ناشناس۱۷۷۳۲۶۸۱۶:۲۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
البته شیر پاکتی !
امدوی۱۷۷۲۲۵۷۰۹:۳۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه هاشمی همدست ترامپ تروریست
ناشناس۱۷۷۲۲۵۸۰۹:۳۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نه خود نمایی او و نه اشک تمساح شما سرمای استخوان سوز رنج مردم را ذره ای نمیکاهد
ناشناس۱۷۷۲۲۶۹۰۹:۴۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اصلا نیازی نبود حرفهای ایشان در بوق و کرنا شود.
رستمی۱۷۷۲۲۸۹۰۹:۵۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اولا قیاس نظرات این خانم با نظرات رهبری زمین تا اسمان است صحبتهای ایشان کجا قرار است اجرا شود که شما انرا برای تاختن به یک جریان سیاسی انتخاب کردهاید ثانیا به نظر من نظام جمهوری اسلامی تکلیف خودش را با برجام باید روشن کند مرگ یه بار شیون هم یه بار برای رسیدن به این تصمیم دو راه وجود دارد یا قانونگذاران آنرا با اجماع و نظر همه مسئولیت و همه جریانها نهایی کنند و انرا شفاف برای مردم توضیح دهند یا در کل انرا به یک رفراندم بگذارند که هیچکس منبعد نتواند از ان سوء استفاده نماید. ما در خصوص جامعه بین المللی و سیاست خارجی نیز باید همین کار را انجام دهیم اینکه دائم این جناح و ان جناح کنیم و همیشه دنبال مقصر بگردیم دردی از ملت درمان نمیشود.
حسام۱۷۷۲۲۹۹۰۹:۵۷:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حکایت صحبتهای ایشون، دقیقا حکایت پدریست که دوست نداره فرزندش کوچکترین زجر و فشاری رو تحمل کنه ولی وقتی فرزندش بیماره، اون رو برای تزریق آمپول یا حتی عمل جراحی به بیمارستان میبره... بله؛ ایران فعلی به این فشارها نیازمنده تا مقداری از ضعفهای سیستم فشل مملکت نمایان تر بشه، بلکه مردم از حکومت انتظار برطرف شدن این ایرادات رو داشته باشند
ناشناس۱۷۷۲۳۰۳۰۹:۵۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر تحریم ها لغو شود و دلارهای نفتی سر از جای دیگر در بیارد و بودجه مملکت از جیب ملت ستمدیده کارگر و کارمند تامین بگردد من هم با نظر ایشون موافقم.
مهران۱۷۷۲۳۷۲۱۰:۳۱:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
باسواد فائزه میگه تحریم ها زیاد شود نه کم یعنی شما حتی مطلب رو نمیخونی بعد نظر میدی که با نظر ایشون موافقی که اگر تحریم لغو شود
ناشناس۱۷۷۲۴۵۴۱۱:۲۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نه انگار شما نخوندی میگه اگر تحریم نباشیم و پول نفتمون سر از بقیه جاهای دنیا در بیاره و ملت بدبخت باشن همون بهتر که یکی مثل ترامپ تحریممون کنه
ناشناس۱۷۷۲۵۴۸۱۲:۱۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هنوز نمیدونی بدبختی شما از پول های زیادی است که در کشور ریخته همان بهتر که در جهل...!
ناشناس۱۷۷۳۵۴۹۱۸:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
به قول خود روحانی فقط 20 درصد مشکلات کشور بدلیل تحریم هاست.
ناشناس۱۷۷۲۴۴۶۱۱:۱۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اول برو دو واحد اقتصاد کلان بخون بعد از پول نفت حرف بزن خصوصا بیماری هلندی
ناشناس۱۷۷۲۳۰۸۱۰:۰۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بسیار از اصحاب پیامبر بودن که در انتها به بیراهه رفتن. ملاک هرکسی حال الان اوست نه قبلا. با تطهیر خطاهای کسی او در پیشگاه خدا آمرزیده نمیشه چرا که خداوند بهتری احکم الحاکمین هست و اوست که بدرستی به اعمال بندگان رسیدگی خواهد کرد
ایرانی۱۷۷۲۹۹۱۱۴:۳۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یعنی حکومت الان ایران حکمت پیغمبره و اونهایی که انتقاد میکنن به بیراهه رفتن؟
ناشناس۱۷۷۲۳۱۱۱۰:۰۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این زن چقدر حرف میزنه هرچی بدبختی است ازدارودسته شماست
محمد۱۷۷۲۳۱۹۱۰:۰۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بانوی محترم سیاست ریاکاری ودورغ است که ملت هاراسرگرم کنند زیادافکارتان رامشغول نکنید انهای که دنیارابرآخرت ترجیه داده انددرجهنم وآنهای که اخرت رابردنیا دربهشت برویدوفکراخرت باشیدنه ترامپ ونه بایدن
ناشناس۱۷۷۲۳۲۲۱۰:۰۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
البته این دیدگاه یک جریان سیاسی در کشور هم هست اما معمولا غیر شفاف میگویند
ناشناس۱۷۷۲۳۴۵۱۰:۲۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نویسنده محترم جمع کردن تک جمله ها از چند سال گذشته و نگارش آنها در متن خیلی نمی‌تواند دلیلی برای تخریب شخصیت یا موضوع مطرح شده باشد بلکه دلیلی است بر کوته بینی و فضای بسته که حاضر به شنیدن مخالف خود که زمانی یک پای انقلاب بودند می باشد
رمضانی۱۷۷۲۳۵۰۱۰:۲۴:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه هاشمی زن شجاعی است که واقعیت را گفت.
ناشناس۱۷۷۳۰۷۰۱۵:۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مهدی هاشمی در دولت قبل گرای تحریم به دشمن میداد تحریمهای ظالمانه نتیجه فتنه دار و دسته اینهاست.
ناشناس۱۷۷۲۳۵۱۱۰:۲۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کمی از فساد و ارتشا برادر این خانم در بهینه سازی سوخت برای مردم بگویید تا ملت ایران بدانند این خانواده با مردم چه ها که نکردند.
ناشناس۱۷۷۲۸۳۳۱۳:۳۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شاید دین داشته باشی اما قطعا آزاده نیستی.!! فساد برادرش چه ربطی به ایشان دارد؟
ناشناس۱۷۷۳۰۷۴۱۵:۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه خودش جزو فتنه گران سال 88 بود که باعث ترغیب دشمن به تحریم کشور شدند.
جمشاد ش۱۷۷۲۸۷۲۱۳:۴۶:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بله کسانی الان به صندلی ریاست کلیدی کشورتکیه زدن که هنوزهم پرونده اختلاس خودوخانواده اشان هنوز مفتوحه ولی بنابرمصلحت فعلاً بررسی نمیشه ؟
ناشناس۱۷۷۲۳۵۴۱۰:۲۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
"سبک زندگی که صاحبانش گویی بی اعتنا به درد و‌ رنج مردم در این سرمای استخوان سوز از پشت شیشه و در کنار آتش به آن بیرونی ها نگاه می کنند و از این زمستان لذت می برند ." لابد صاحبان تصمیم گیر الان خیلی اعتنا به سرمای استخوان سوز زندگی جان مردم دارند
ناشناس۱۷۷۲۳۵۵۱۰:۲۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چرا خودتان را به آن راه می زنید بسیاری از همین اصولگرایان با هدفی دیگر از انتخاب نشدن ترامپ ناراحت و عصبانی شدند.
ناشناس۱۷۷۲۶۹۱۱۳:۰۲:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از این می ترسند که شما غرب گراها دوباره کشور فروشی کنید
ناشناس۱۷۷۲۳۵۶۱۰:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود بر خاندان با لیاقت هاشمی. ایشان این اواخر خیلی سعی کرد جبران مافات کند. خدا رحمتش کند
ناشناس۱۷۷۲۵۶۸۱۲:۲۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هاشمی آرزوهای زیادی داشتند واین خانم سکولار هم میخواستند شاه زاده خانم باشند ونشد وتمام شاه زاده خانم درنهایت خودشان را به آمریکا می چسبانند نمونه اش رضا پهلوی,محمد رضا پهلوی ,محمد بن سلمان,محمد بن زاید این آخرینجایی است زباله ها به آنجا تعلق دارند
ناشناس۱۷۷۳۰۷۷۱۵:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اینها اگر لیاقت داشتن الآن وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۷۷۲۳۵۷۱۰:۲۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
البته فائزه خانم حق دارد چون بعد از فوت پدرشان جلوی بخوربخور شان کم شده چون بنده خودم وقتی در پاریس بودم حدود ۸ سال پیش یکی از فروشگاه‌های بزرگ پاریس را به خاطر ایشان غرق کردند تا ایشان کفش بخرند
ناشناس۱۷۷۲۸۴۶۱۳:۴۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
پاریس خوش گذشت؟
ناشناس۱۷۷۳۵۲۵۱۸:۲۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نه پاریس را دیده ای نه می دانی اروپا چه جور جایی است. به خاطر نخست وزیر خودشان هم فروشگاه ها را قرق نمی کنند چه رسد برای دختر رئیس تشخیص مصلحت یک کشور خاور میانه
مسعود ولی۱۷۷۳۸۴۳۲۱:۵۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دقیقا همون روز هم من اون‌جا بودم همچین چیزی ندیدم.
ناشناس۱۷۷۲۳۵۹۱۰:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نگارنده محترم اول معلوم بفرماييد چه كسى باعث ايجاد تحريمها شده بعد نسبت به موضع رفع تحريمها اظهار نظر كنيد ضمناً جاى خوشحالى داره كه ايشون مواضعشونو صادقانه بيان ميكنن
ناشناس۱۷۷۳۰۸۲۱۵:۱۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه فائزه و دوستانش در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۲۳۶۹۱۰:۳۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مشکل شما زمانی آغاز شد که 20 سال پیش فراتر از قانون ان پی تی رفتید کشورها را در امور داخلی ایران دخالت دادین و تا به امروز ادامه دار کردین آره جانم
علی۱۷۷۲۳۷۷۱۰:۳۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سردار سلیمانی هم میگفت فرصتی که در تحریم ها است در خود فرصت ها نیست. من با نظرشون موافقم، اقتصاد بدون نفت را ترامپ بما هدیه داد،
ناشناس۱۷۷۲۳۷۸۱۰:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر منظور شل و سفت کردن تحریم ها است که اقتصاد را با نفت سرکوب کنید و بعد رها بله حرفش درست است ولی این جماعت دنبال چیزهای دیگری هستند تا این چیزها
ناشناس۱۷۷۲۳۸۴۱۰:۳۴:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من کاری به مواضع سیاسی ایشان و درستی و غلطی نظراتش ندارم ولی معتقدم آدم هایی که دل و زبانشان یکی است قابل اعتماد هستند. من ایشان را از این نظر تحسین می کنم که مثل خیلی ها حرف دل و زبانش دو تا نیست. ایشان خیلی راحت می تونست فراخور میل دیگران صحبت کنه ولی نکرد.
ناشناس۱۷۷۲۴۰۴۱۰:۴۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این فتنه گر کیه که حرفهاشو منعکس می کنید.
ناشناس۱۷۷۲۴۰۹۱۰:۴۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کسی که بعد از واقعه 7 تیر، انقلاب و نظام را مدیریت کرده تا فرو نریزد آقای رفسنجانی بود. همه این آقایون امروز مدیون آقای هاشمی هستند از تیره دلی و خصومت آن را بیان نمی کنند.
ناشناس۱۷۷۳۰۹۲۱۵:۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دولت هاشمی پدر قشر متوسط و ضعیف جامعه در آورد عمده مشکلات کشور به سیاست های غلط دولت هاشمی بر می گردد.
ناشناس۱۷۷۲۴۳۴۱۱:۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود بر دختر هاشمی دزدی تو خال،بسیار منطقی و درست
ناشناس۱۷۷۳۰۹۷۱۵:۲۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این دولت بی تدبیر از شاهکارهای هاشمی است اینها باید پاسخگوی وضع موجود باشند.
ناشناس۱۷۷۳۴۲۹۱۷:۳۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
منطقی؟؟!!!
صمصام۱۷۷۲۴۴۵۱۱:۱۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
گروه سیاسی الف اگر بخواهیم به طوری کلی نظر طرفداران برجام نمیه جان را رد کنیم و دیدگاه اصلاحطلبان از جمله این خانم را نیز رد کنیم و نظر اصولگرایان را نقشه راه قرار دهیم به یک کلمه میرسیم : بازهم باید مقاومت کنیم و مقاومت در این نظام کاری است که فقط وظیفه مردم عادی است ! اما مشخص است که دیگر فضا و جایی برای مقاومت کردن نمانده است انها که به طور کلی مخالف مذاکره هستند کسانی هستند که اصولا وجود مذاکره و عدم مذاکره تاثیری در زندگی شان ندارد و زندگی شان در هر شرایط به بهترین حالت تامین است مثل این خانم و خیلی ها از جناح مقابل ایشان که میدانید منظورم چه کسانی هستند مطمئن بدانید ان کسی که در خانه می نشیند و فقط در راهپیماییها و مناسبتهای مورد تایید نظام شرکت میکند و با دوربین گوشی آیفون اخرین مدل، از تصاویر خودش در راهپیمایی فیلم در فضای مجازی میگذارد دغدغه اجاره خانه و معیشت و اشتغال و...و... ندارد ...زندگی اش نسوخته است ....یک انقلابی شکم سیر است که حتی به او مربوط نیست مردم عادی چگونه زندگی شان در این شرایط وحشتناک میگذرد . چنین فردی ظاهرا" زندگی لاکچری و به سبک غربی ندارد یک انقلابی راستین و دو اتشه است بله.... اما مثل مردم عادی حتی یک ثانیه دغدغه زندگی ندارد نگران اینده اش نیست چون اینده اش تامین است !! اینها حقایق زیر پوست این نظام است و جای انکار هم ندارد چه بخواهید و چه نخواهید !
ناشناس۱۷۷۲۵۹۸۱۲:۳۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
البته خاندان رفسنجانی از قبل انقلاب پولدار بودن و ملاک دار بودن ثروت اونها به انقلاب مربوط نیست
ناشناس۱۷۷۳۱۰۲۱۵:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
قبل از انقلاب پولدار بودند اما بعد از انقلاب سوپر میلیاردر شدند.
ناشناس۱۷۷۲۴۵۵۱۱:۲۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فائزه شما که می‌گویید اگر آمریکا بودم به ترامپ رای میدادم همان ترامپ بود که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند خجالت بکش
ناشناس۱۷۷۲۴۸۲۱۱:۳۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اتفاقا گفت اگر در آمریکا بودم به ترامپ رای نمی دادم.
ناشناس۱۷۷۲۸۷۵۱۳:۴۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چرا مغلطه میکنی. برعکس!! او گفت اگر در آمریکا بود به ترانپ رای نمیداد.
ناشناس۱۷۷۲۴۵۸۱۱:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حرف ایشان در راستای منافع ملی است
ناشناس۱۷۷۲۶۲۹۱۲:۴۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از این اصلاح طلب ها مگر منافع ملی هم می‌فهمند؟!!!
مسعود۱۷۷۲۷۱۴۱۳:۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
میخواد مثل باباش دو پهلو حرف بزنه بقول خودش با سیاست
ناشناس۱۷۷۳۱۰۶۱۵:۲۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اینها فقط بفکر منافع حزبی و شخصی خودشان هستن و بفکر منافع ملی و مردم نیستن.
اکبر۱۷۷۲۴۶۱۱۱:۲۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
با وجود مدیریت و حاکمیت ناکارآمد فعلی در کشور برجام هم کمک خاصی به کشور نخواهد کرد چه رسد به تغییر رئیس جمهور کشورهای متخاصم.
ناشناس۱۷۷۲۴۶۴۱۱:۲۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بعد مرگ سهراب کاسه داغ تر از آش شدی بشین سر جات ترامپ جنایتکار رفت نیست
Mmmrrr۱۷۷۲۴۶۶۱۱:۲۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کشور را به بهای ناچیز بفروش به دشمن
ناشناس۱۷۷۲۴۶۹۱۱:۲۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چرا متوجه نیستید سیاست های شما غذا را از مردم گرفت حتی مردم هوا برای تنفس ندارند و هر روز نفرینتان میکنند
ناشناس۱۷۷۲۴۹۱۱۱:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اندر حكايت فشارهاي ترامپ و شُل و ول بودن دموكراتها بنا به گفته خانم هاشمي -------------- حالا برادر بنده به اين صحبت ها كاري ندارم ، اما عرض مي كنم كه ترامپ ، ترامپه ، و بايدن هم بايدن !! ... ترامپ هم كه البته رفتني شد ، اما حالاميشود كه از بايدن يك ترامپ ديگرهم ساخت !! ... اين كه بايدن خودش باشد و يا يك ترامپ ديگر باشد ، بستگي به « سياست “ ها دارد !! ... برادر باجناقم همين ديروز مي گفت : -- اصلا توفير نميكنه ! ... بايدن هم يك ترامپه ... همچنان كه اوباما هم يك ترامپ ديگر بود ، البته كه بوش پدر و بوش پسر و كلينتون و ريگان و كارتر و همه و همه براي خودشان يك ترامپ بودند !! ... بهش ميگم --- برادر باجناق عزيزم ! پس اين طور كه ميگويي " ترامپيسم " از همان اوايل تشكيل دولت در امريكا بوده !! و منحصر به دونالد ترامپ نيست ؟! برادر باجناقم سگرمه هاش را باز ميكنه و از اين سؤال گويا خوشش آمده ، مي گويد : -- رحمت به شيري كه خوردي !! حالا رسيدي به اصل مطلب !! برادر باجناقم دستي به محاسنش ميكشه و اضافه ميكنه : --- يادت نره كه سگ هاي زرد برادران شغالند .. يعني هميشه بوده اند !! -- اما ... اما ... برادر باجناق عزيز ... احسان خان جان ! .ميگم كه بالاخره بايدن ميتونه كه خودش باشه ، يعني خود بايدن باشه و يك ترامپ ديگر نباشه !! آقا احسان روي را ترش ميكنه و گويا از اين سؤال خوشش نيامده و ميگه --- همان كه گفتم ، باجناق عزيز برادرم ! ... سگ زرد برادر شغاله ، اين را فراموش نكن !! --- ولي احسان جان ! منظورم اين كه در سياست ميشود ... يعني اين كه سياست هزار ... اما آقا احسان ، عجله دارد ، زود جورابش را مي پوشد و ميگه : -- همان كه گفتم ، ....ببخشيد، ديرم شده ، ...به سرويس نمي رسم !!!
ناشناس۱۷۷۲۴۹۶۱۱:۴۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
یکی میاد تو رسانه مرده زنده میکنه یکی هم مثل این گذشته سیر میکنه دم رهبری گرم که به روزه نه اسلام انگلیسی نه اقازاده انگلیسی
ناشناس۱۷۷۲۵۴۱۱۲:۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برای این که موضوع را درک کنید فکر کنید عده ای غیرنظامی وسط میدان جنگ گیر افتاده اند. دو طرف میدان دوست و دشمن سنگر گرفته اند و از راه دور با فشار دادن دکمه ای همدیگر را گلوله باران می کنند. گاهی آتش بس است و گاهی جنگ شروع می شود. البته گناه جبهه دوست کمتر نیست که پشت مردم خودش سنگر گرفته. حالا مردمی که این وسط گیر افتاده اند چه می توانند بکنند؟ یا صلح دائم می خواهند یا این که یکی از دو طرف شکست را بپذیرد و جنگ خاتمه یابد.
ناشناس۱۷۷۲۵۵۱۱۲:۱۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خیلی جالبه الف که طرفدار ابقای ترامپ بود داره به هاشمی که طرفدار مذاکره بود میگه تو چرا از ابقای ترامپ جانبداری میکنی
ناشناس۱۷۷۳۱۱۵۱۵:۲۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دولت روحانی و مذاکره خروجی به نفع ملت و کشور نداشت و باعث بدبختی و فلاکت بیشتر ملت شد.
ناشناس۱۷۷۲۵۵۷۱۲:۲۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اندر حكايت قشنگي زمستان !! زمستان قشنگه از پشت شيشه ؟ براي كي ؟ البته براي آقا فرهاد كه ذوق شعر و شاعري داره ، روي مبل لم مي دهد ، فنحان قهوه اش را كه از روي آن بخار بلند مي شود روي ميز عسلي كنارش گذاشته ، قلم و كاغذ هم جلو يش ... البته شوفاژ هم گرماي مطبوعي دارد و از پشت شيشه دوجداره به تماشاي دانه هاي برف كه هر كدامش آرام ، رقص كنان و با ناز و كرشمه روي زمين باغ خانه اش مي نشينند و يك پوشش مخملي سفيد روي زمين تشكيل مي دهند و آقا فرهاد در عالم ادبي .. و دلش مي خواهد همين الان يك ديوان شعر در زيبايي برف ، بسرايد ، اما نميداند كه از كجا شروع كند !! اوقتي هم كه گلنار خانم ، كلفت خانه ، ظرف ميوه را روي ميز كنار دستش ميگذاره نگاه به بارش برف ميكنه و ميگه : --- آقا جان ، چه برفي ! ... انگاري لحاف آسمون پاره شده !! آقا فرهاد سگرمه هاش را توهم ميكنه و زبر لب غر غر ميكنه كه : --- چه بي احساس !! چه تشبيه كريهي !! ، نه يك ذره ذوق نه يك ذره احساس شاعرانه !! لبته زمستان براي آقا مختار البته قشنگ نيست ، هر هفته ، نميدانم چند شب ، اما در محله ما سه شب ، در سرماي زمستان ، شبهاي برفي ، باراني تا نيمه هاي شب ، پشت ماشين دراز شهرداري ، كلاهي به سر كشيده ، كاپشن مندرس به تن ، و دست كش به دست ، آشغالهاي مردم يكي ، يكي بر ميدارد به عقب كاميون آشغال مي اندازد و ... --- آقا مختار ، خيلي مواظب كرونا باش !! هر كدام از اين كيسه هاي زباله ها ممكنه كه ... آقا مختار پوزخند ميزنه و ميگه : --- « سوز سرما و برف و بارون كه هيچ ا هر شب اين قدر پشت اين كاميون دود ميخورم ،وقتي به خانه مي رسم شدم عينهو كا كا سياه ... ميكروب كرونا هم كه وارد بدنم بشه ، تا رسيد به ريه ام ، از اين همه دود ، فوري از بين ميره ... نابود ميشه « !! با اين ريه اي كه من دارم ميكروب كرونا ، كاري به من نداره !! عرض مي كنم بيچاره آقا مختار ! ... اميد است كه انشاء الله اگر زمستان براي آقا فرهاد و آقا فرهاد ها و احياناً جناب شهردار ،زيبا و قشنگ باشه ، براي مختار و مختارها هم قشنگ و زيبا و دل انگيز و شاعرانه باشه ... آمين !!
ناشناس۱۷۸۱۱۶۸۰۹:۰۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تمرین داستان نویسی میکنی؟ یادت باشه طدف که از در وارد بشه نمیتونه ذهن تورو بخوونه و نظر بده خصوصا اینکه کلفت خونه باشه!
دهقان۱۷۷۲۵۵۹۱۲:۲۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی بود. خانم هاشمی ذات و نیت واقعی خودش به عیان میگه. دیگه به چه زبانی بگه که یک ضد انقلاب پر وپا قرصه.
ahivo۱۷۷۲۶۳۱۱۲:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
منتظر تاییدیه شما بود
ناشناس۱۷۷۳۴۵۶۱۷:۵۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
ناشناس۱۷۷۲۵۸۴۱۲:۳۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حرف‌های فائزه هاشمی بیش از آنکه از اندیشه او باشد از خشم اوست. خشم از رفتاری که در این سال‌ها با او شده است. که البته از این نظر هیچ شباهتی به پدرش ندارد. کاش شجاعت او در کلام عاری از خشم و کینه باشد.
عمران۱۷۷۲۵۸۷۱۲:۳۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خیلی خوب فرضا حرف این خانم اصلا اشتباه بود. حالا شما بگو آیا راه تغییر و اصلاح در باز است؟ فردا چهارتا نخبه بیاوریم که سیستم را اصلاح و نوسازی کنند؟ روحانیون رفیق شما تمام امور را در دست خودشان قبضه نکرده اند؟ اگر ترامپ فشار نمیگذاشت، از شدت فشار مالی به سراغ اکبر طبری ها و یا قاضی منصوری ها میرفتید؟
ناشناس۱۷۷۲۵۸۸۱۲:۳۶:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر قرار است مسأله فلسطین و مشکل رژیم اشغالگر قدس از طریق مذاکره حل بشود، مذاکره کننده به اندازه کافی داریم و اگر قرار است سازشکارها، مسأله را حل بکنند، اردن، مصر، عربستان سعودی و دیگران به خوبی قادر خواهند بود و اگر با رابطه با آمریکا و کشورهای استکباری، مسأله قابل حل شدن باشد، نوکران اینها هستند!
ف۱۷۷۲۵۸۹۱۲:۳۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود بر فایره هاشمی کا جراعت و جسارت این حرف داشت. اما فراموش هم نمیکنیم قتلهای زنجیره ای و قتل های خارج کشور سرکوب شورش اسلام شهر و مشهدفشار سرکوب کانون نویسندگان و پرورش افرادی مثل سعید امامی در دوره پدر شما اتفاق افتاد
ناشناس۱۷۷۲۵۹۱۱۲:۳۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه!اگر قرار است مسأله فلسطین و مشکل رژیم اشغالگر قدس از طریق مذاکره حل بشود، مذاکره کننده به اندازه کافی داریم و اگر قرار است سازشکارها، مسأله را حل بکنند، اردن، مصر، عربستان سعودی و دیگران به خوبی قادر خواهند بود و اگر با رابطه با آمریکا و کشورهای استکباری، مسأله قابل حل شدن باشد، نوکران اینها هستند!
ناشناس۱۷۷۲۵۹۵۱۲:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی بهتره سکوت کند بیش ازاین آبروی پدرش رانبره
ناشناس۱۷۷۲۶۰۴۱۲:۳۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه!تداوم مبارزه مهم است. چرا که رژیم صهیونیستی در تاریخ بیش از 60 سال اشغالگری خویش ثابت کرده که نه تنها به تعهدات صلح حتی ادعایی خود هیچ پایبند نیست، بلکه به قطعنامه‌های بین‌المللی نیز توجهی ندارد. تاریخ سراغ ندارد که اسرائیل حتی برای ظاهرفریبی هم که شده، به قطعنامه‌های سازمان‌های جهانی، مخصوصاً سازمان ملل متحد که سیاست‌هایش توسط حامیانش چیده می‌شود، عمل نماید پس راه مقابله با چنین رژیمی، تداوم مبارزات مردمی است. مبارزاتی که در داخل، وحدت همه گروههای فلسطینی را بدون تکیه بر حس ناسیونالیستی عربی و با محوریت اسلام می‌طلبد و در خارج از سرزمین‌های اشغالی هم به کمک‌های مادی و معنوی حکومت‌های اسلامی و حمایت‌های مسلمانان نیازمند است
هانی۱۷۷۲۶۰۸۱۲:۴۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
(از کوزه همان تراود که در اوست ) از خانواده هاشمی فقط خود آیت‌الله هاشمی مشکل دار نبود هم پسرانش و هم دخترانش رویه ضد انقلابی دارند و سالها سبک زندگی اشرافی و زندگی در غرب از آنها چیزی بهتر از این درنمی‌آید واقعا جای تأسف داره برای اینکه دوباره خودش و هم فکرانش به قدرت برسند حاضره یک دیوانه مثل ترامپ که کشور خودش داره دفعش می‌کنه به مردم مظلوم و تحت فشار میهنش بیشتر فشار بیاره مثل همان آرزویی که مسعود رجوی راه تحقق آنرا در صدام میدید واقعا جای تأسف
ناشناس۱۷۷۲۶۰۹۱۲:۴۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه! فلسطین در تاریخ و جغرافیای جهان ماندنی است حتی اگر مردم فلسطین را با حیله‌های مکرر در اردوگاه‌ها و دیگر مناطق جهان پخش کنند، باز هم، نام فلسطین و قدس شریف، ظرفیت این را دارد که محور مبارزه با اشغالگران شود مقاومت مردم غزه نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است واینگونه نیست که چون نیروی هسته‌ای دارد شکست ناپذیر باشد باید همواره از فلسطین حمایت کنیم. پیام ما به کشورهای مسلمان این است که جز همکاری برای نجات مظلومان مسلمان راه دیگری نیست
سلام۱۷۷۲۷۹۶۱۳:۲۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اتفاقا نام اسرائیل در قرآن و تا ابد ثبت شده لطفا قرآن بخوانید و بگو بنی اسرائیل ساکن کجا بودن
ناشناس۱۷۷۳۱۱۸۱۵:۲۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
رژیم صهیونیستی غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از روی نقشه کره محو بشود.
ناشناس۱۷۷۲۶۱۶۱۲:۴۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه!امروزه اسرائیل به عنوان یک قدرت و یک عامل تفرقه و تشتت در منطقه مطرح است و این کانون آتش و خطر توانسته است، بسیاری از امکانات مادی جهان اسلام را - مستقیم یا غیر مستقیم - به خود مشغول داشته و خطری که از ناحیه این رژیم به شدت منطقه را تهدید می‌کند، همچون سابق باقی است و بلکه جدی‌تر هم شده است و اگر قبلاً در مقام طرح بوده، امروز به مرحله تحقق در آمده و به همین دلیل ما باید این مسأله را زنده نگه داریم و توطئه‌ها را افشا کنیم و دنیای اسلام و عرب را بیدار بکنیم و نگذاریم از این مهم، غفلت نمایند و نیز اجازه ندهیم که جهان اسلام به عنوان یک واقعیت تحمیل شده، تسلیم این توطئه بشود و بدانند که حضور این غده فساد در میان ممالک اسلامی، طبیعی نبوده و نخواهد بود
ناشناس۱۷۷۲۶۱۹۱۲:۴۴:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی دور دور خارج و تفریحات وسدلتیان واستخروخوش گذرانی تموم شده حالا بیاد رهنمود سیاسی افتادن ،شل و ول ها براتون سود ندارن ؟!!
ناشناس۱۷۷۲۶۲۵۱۲:۴۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم فائزه!امروزه اسرائیل به عنوان یک قدرت و یک عامل تفرقه و تشتت در منطقه مطرح است و این کانون آتش و خطر توانسته است، بسیاری از امکانات مادی جهان اسلام را - مستقیم یا غیر مستقیم - به خود مشغول داشته و خطری که از ناحیه این رژیم به شدت منطقه را تهدید می‌کند، همچون سابق باقی است و بلکه جدی‌تر هم شده است و اگر قبلاً در مقام طرح بوده، امروز به مرحله تحقق در آمده و به همین دلیل ما باید این مسأله را زنده نگه داریم و توطئه‌ها را افشا کنیم و دنیای اسلام و عرب را بیدار بکنیم و نگذاریم از این مهم، غفلت نمایند و نیز اجازه ندهیم که جهان اسلام به عنوان یک واقعیت تحمیل شده، تسلیم این توطئه بشود و بدانند که حضور این غده فساد در میان ممالک اسلامی، طبیعی نبوده و نخواهد بود
ابوالفضل۱۷۷۲۶۳۵۱۲:۴۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی تو هم مثل سلطنت طلبان هستی شما یک هدف دارید فشار وتحریم برای مردم ایران
لک دلفان۱۷۷۲۶۶۰۱۲:۵۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مرحوم ابوی مغروقتان نیز مشمول رحمت امریکا بود . و ایضا داداش گلت
ناشناس۱۷۷۲۶۷۵۱۲:۵۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بابات به بازنشستگان می گفت درخت خشکیده برو کفش ترامپ را واکس بزن تا ارزوت براورده شه
ناشناس۱۷۷۲۶۷۶۱۲:۵۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی، یک نون به روزخور بی توجه به کشور و مردم!
ناشناس۱۷۷۲۶۸۰۱۲:۵۹:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
او درست میگوید و هم درست است که تحریم ها کمر مردم را خم کرده ولی فکر میکنید اگر تحریم نبود اوضاع سازمان می یافت مگر ظرف این چهل سال همیشه ترامپ بوده است سیاست های غلط ما را به این روز انداخته که داریم در زمره کشورهای عقب مانده قرار میکیریم . مگر ما از ترکیه و امارات چه کم داشتیم که امروز به انها غبطه میخوریم.
غلام سلمانی پور۱۷۷۲۶۸۴۱۳:۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حالامعلوم شدکه پالس تحریم ازکجا بدشمن میرسد
علی۱۷۷۲۷۱۰۱۳:۰۸:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
در مورد این زن وطن فروش زیاد صحبت نکنید و پیام ندید خیلی بزرگ میشه از پشت بام میفته
درود بر فائزه۱۷۷۲۷۶۹۱۳:۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
وطن فروش!!! نکنه وطن ارث پدری تو است و بقیه خبر ندارن
ناشناس۱۷۷۳۱۲۰۱۵:۲۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اینها در سال 88 گرای تحریم به دشمن می دادند و وطن فروشی شون غیر قابل انکار است.
محمد کرمی از قروه کردستان۱۷۷۲۷۳۵۱۳:۱۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سلام: خانم هاشمی شما شکمت سیره، جات خوبه، هر کشوری دوست داشتین خانه دارین ترامپ یا بایدن برای شما فرق نداره، حالا هم میخوای از آب گل‌آلود ماهی بگیری؟ ترامپ نوکر میخواد ما هم نیستیم، شما هستی بسم الله
حسن۱۷۷۲۷۶۱۱۳:۲۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
الان اون ماشینی که میرونی یا همون کارخانه ای که تو خارج داری از کجا اومده حتما بابات کارخانه دار بوده یا فوتبالیست
ناصر۱۷۷۲۷۷۶۱۳:۲۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خواسته مردم مظلوم ایران فقط یک چیز است ولاغیر اعدام مفسد اقتصادی در هر مقام ومسولیت تنها راه نجات مردم
ناشناس۱۷۸۱۵۶۶۱۵:۴۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
کاملا! اما شما تا بزرگترین مفسد را تحمل کنی مفسد های کوچکتر در پناهش کارخودشونو انجام میدن وفقط خطاکاران غیر وابسته گاهگاهی برای زهرچشم گرفتن از مخالف مجازات سخت میشن
جمشاد ش۱۷۷۲۷۸۲۱۳:۲۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
منافع ملی ودفاعی کشوربه هیچ وجه قابل مذاکره ونیست وهیچ ایرانی میهن دوستی هم خواهان تضعیف شدن کشور نمیباشد ولی افراط وتفریط باعث ایجادبحران باهمسایگان میشود بعضی آقایان افرطی ژست میهن دوستی میگیرن وخانواده اشان دربلادکفرمشغول عیش ونوشن
احمد۱۷۷۲۸۰۶۱۳:۳۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تمامی بدبختی مملکت از خانواده هاشمی بخصوص فائزه
ناشناس۱۷۷۴۳۳۳۰۹:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مردم ایران هرچه درد وبلاوبدبختی دارن از صدقه سر خاندان هاشمی دارن..خانم هاشمی خودش یک فتنه گره..اینا دلسوز مردم ایران نیستن..خدا به حق امام زمان هر کس به کشورخیانت میکنه رسوا و نابود کنه...
ناشناس۱۷۸۱۵۳۲۱۵:۱۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
از دیدگاه شماهم اگر به قضیه نگاه کنی بازهم خدا پدرشو رحمت کنه که دخترش داره جبران مافات میکنه. اگرچه معتقدم ایشان هیچ کاری نکرد که به مردم و ایران ضرر زده باشه.
مظفری۱۷۷۲۸۱۹۱۳:۳۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر دختر هاشمی نبود به گفته هاش شک میکردم ولی دختر هاشمی اونم فا. ه. باید این حرفها رو بزنه. اون نگه پس یک آدم حسابی بگه اگر یک آدم حسابی این حرفها رو میزد جای تامل داشت ...
مهدی حبیب زاده میبدی۱۷۷۲۸۲۱۱۳:۳۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هر کسی دیگر هم مثل شما تو رفاه و آسایش باشه اینطور حرف میزنه ایکاش از مرحوم هاشمی مایه نمی گذاشتی و بیشتر از این برای خونواده ات آبروریزی نمیکردی خدا تو را به برادرت مهدی ملحق و محشور کنه آمین یا رب العالمین
ناشناس۱۷۷۲۸۴۰۱۳:۴۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تازه میفهمم که سردار عزیزدلها حضرت حاج قاسم سلیمانی چرا این اندازه نگران رهبری بودن نگران نظام بودن وقتی در هسته ی نظام این جور ادمهای سوء استفاده گر هستن ونفوذی دشمن هستن وباپول ایران تیشه به ریشه ی ایران میزنن جوانان راتحریک میکنن به شورش بر علیه نظام ودشمن خارجی را تشویق میکنن به فشار بیشتر بر علیه نظام واقتصاد کشور را تحت تسلط خودشون دارن وباهمین حربه ی اقتصادی میخان مردم از فشار زیادی شورش کنن دیگه مادشمن خارجی میخواهیم چیکار همین ها کار هزار تا دشمن اجنب رو زیر امنیت اسم پدرشان انجام میدن واقعا خیلی خدا با رهبر وملت ایران هست فقط خدا هست که نذاشته این وطن فروشان کشور را به تاراج نبرند خون شهدا وحاج قاسم ضامن ایران ونظام است خوب شد که حرف دلش رازدتا ملت بشناسن این شیفتگان قدرت را رهبر عزیزمان جانم فدای تان باد نگران نباش ماهستیم جانمان رافدای نظام میکنیم وهرگز تنهایتان نمیگذاریم جانم فدای ایران دورود بر روح پاک حاج قاسم
ناشناس۱۷۷۲۸۵۶۱۳:۴۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این زن مگه باباش همه کاره مملکت نبوده دنبال سراغ آزادی رو از کی میگیری انگارسالهای ۶۸تا۷۶رویادرفته که پدرجنابعالی به خاطریه کاست ازیه خواننده غربی مردم رو چیکار میکرد
ناشناس۱۷۸۱۵۰۵۱۴:۵۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
گفته اند؛ دو صد گفته چون نیم کردار نیست. ایشان اگر چه هیچگاه پدر را تخطئه نکرد اما افعالش و موضع گیریهاش همه خلاف دیدگاه پدر بود.
ناشناس۱۷۷۲۸۵۸۱۳:۴۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانواده محترم هاشمی نباید انتظار داشته باشند صیادان هواپیمای مسافربر با 157 سرنشین و آمرین قتل های زنجیره ای از آنها به نیکی یاد کنند.
ناشناس۱۷۷۲۸۷۷۱۳:۴۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از مرده پدرش هم سوء استفاده می کنه فکر کنم خونه لندن وامربکا و... بسش نبوده دنبال بقیه اش امده
ناشناس۱۷۷۴۰۲۱۰۱:۳۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شماها چه ساده این همه ... همشون چه اینوریا چه اونوریا همشون پول دوستن میان یه گروهی می خورن میرن گروه جدید باز قدیمیا رو مسخره می کنن که خیلی خوردن ولی خودشون بیشتر میرخورن و میرن و گروه بعد باز همینه چه اینور آب چه اونور آب .....
ناشناس۱۷۷۲۸۷۹۱۳:۴۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چه هاشمی و چه هر کدام از فرزندان و اطرافیانش، ملت را جز مال التجاره به چشم دیگری نمی‌دیده و نمیبینند، انحرافات و اشرافیت طلبی ها، دزدی ها و اختلاسها همه و همه از این خاندان مزوور شروع شد، انقلابی که امروز باید بیش از این در دنیا یکه تازی کرده و الگو قرار بگیرد، بخاطر وجود هاشمی در ارکان قدرت نظام و رواج فرهنگ لیبرال در جامعه به انحراف کشیده شد و مایه دلزدگی و ما امیدی در دل بسیاری از کسانی شد که خودشان برای به ثمر نشستن انقلاب هزاران مجاهدت کردند
ناشناس۱۷۸۱۴۹۵۱۴:۴۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
عزیز؛ حالا چه اصرازی داری تا اشتباهات پدر مرحومش را به حساب ایشان بگذاری. خانم فائزه هاشمی در زمان حیات پدرش هم افکار مستقلی داشت.
ناصر۱۷۷۲۸۹۵۱۳:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
غیر از این دیدگاه رو داشت جای تعجب بود زیرا ادامه تحریمها و مشکلات اقتصادی اگه برای مردم چیزی جز سختی نداشت برای این قوم منافع زیادی داشت . چرا اینا اینقدر به خودشون مینازن .
ناشناس۱۷۸۱۴۸۸۱۴:۳۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
داش ناصر؛ از قضا این خانم با موضع گیری های گاه و بیگاهش نشون داد که قطعا از قوم اقلیت تمامیت خواه نیست..
ناشناس۱۷۷۲۸۹۹۱۳:۵۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کاش زنان سیاستمدار مملکت مان کمی از این خانم درس آزاد اندیشی و آزادگی و شجاعت بگیرند.
ناشناس۱۷۷۳۱۳۷۱۵:۳۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دار و دسته اینها اگر کمی سیاست میدانستن اوضاع اقتصاد کشور و معیشت مردم اینقدر وخیم نبود.
ناشناس۱۷۷۲۹۰۹۱۳:۵۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بر عکس تو من فکر میکنم این زن شجاع خیلی هم ممکت و هموطناشو دوست داره.و از قضا همین شجاعتش اونو داره از پدرش هم با اهمیت تر میکنه
ناشناس۱۷۷۳۱۲۶۱۵:۳۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اگر هموطنانش را دوست داشت در سال 88 با نتانیاهو و اوباما هم صدا نمی شد و گرای تحریم به دشمن نمی داد.
ناشناس۱۷۷۳۳۰۲۱۶:۴۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برات متاسفم .
حمید۱۷۷۲۹۲۹۱۴:۰۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این قبیل افراد هیچ جایگاهی در بین توده مردم ندارند و با گفتن این نظرات سعی در زنده نگهداشتن نام خودشان هستند ، چرا که سالهاست مرده سیاسی هستند
س۱۷۷۲۹۳۴۱۴:۰۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هرکس به مردم ظلم کند منفوراست خواه مردخواه زن خواه ترامپ خواه.......
ناشناس۱۷۷۲۹۴۰۱۴:۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این بنده خدا کلا بهم ریخته. جدیش نگیرید.
بینام۱۷۷۲۹۴۷۱۴:۱۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
از این به بعد تصمیم های کلی نظام رو به شما میگیم شما زحمت بکش نظر بده،،
م_ر۱۷۷۲۹۶۷۱۴:۲۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اکر به جای هاشمی و بقیه تعدادی صنعتگر وطن پرست ریس جمهور می شدند الان نه بیکاری بود و نه تورم و بعد از چهل سال آرزو آمدن این و آن را نمی کردیم و احتیاجی به فروش نفت هم نداشتیم . اکر در خاطرات هاشمی دقت کنیم فقط ایشان به جای مملکت داری دوستان را برای معالجه به خارج می فرستادند حالا مقایسه کنید با حضرت علی که به برادر خود و اولاد خود هم امتیاز خاص نمی داد
ناشناس۱۷۷۲۹۷۱۱۴:۲۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
من با حرف های خانم هاشمی مخالفم. ایشان اگر می خواهند به آرزو هایشان برسند از خودشان مایه بگذارند نه از طبقه متوسط و فقیر جامعه. ایشان راست می گوید. اگر ترامپ می بود برای ایشان خوب بود چون با فشار های اقتصادی موجب تورم بیشتر در ایران میشد سپس افرادی مثل این خانم که مال و املاک دارند پول دار تر می شدند مردم متوسط و فقیر هم فقیر تر می شدند و به خیابان ها می آمدند. ایشان هم خود را نماینده آنها جا میزد و به اهداف سیاسی خود می رسید. جان مردم هم که ارزشی ندارد. کلا به فکر خودشان هستند. وجود همین افراد موجب شکست روند اصلاحات در کشور شد چون با کارهایشان اصلاحات را وابسته به بیگانگان جلوه دادند و اصول گرایان هم به این بهانه کل اصلاحات را کوبیدند.
ناشناس۱۷۸۱۴۷۳۱۴:۲۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
در لباس افراد مستقل این خانم را نمیتونی زیر سئوال ببری. که از ایشان مستقل تر و مردم دوست تر ندیدم.
رضا طاهری۱۷۷۳۰۱۳۱۴:۴۳:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
پدر ایشان و بقیه اصلاح طلب ها حدود ۳۶ سال از ۴۲ سال بعد از انقلاب ریس جمهور کشور بودند اکر واقعا مدیرانی لایق بودند الان نباید به خارج محتاج باشیم با این هم پتانسیلی که در وطن ما وجود دارد . اینها فقط مانند رژیم گذشته نفت را فروختند . و کالا وارد کردند . و همیشه اختلاف ارز دولتی و آزاد ایجاد گردند و ارز دولتی را به دوستان و نزدیکان خود برای واردات دادند و آنها کالاهای وارداتی را با ارز آزاد فروختند و سکه و دلار و زمین و غیره خریدن و به تورم بیشتر دام زنند و الان هم طلبکار ملت هستند . مانند احمدی نژاد که علیرغم ادعا همین روش را ادامه داد
ناشناس۱۷۷۳۰۳۳۱۴:۵۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
-- آقا مختار ، يك كامنت نوشتم ويادي كردم از زحمات شما رفتگر ها ، مخصوصاً در اين شب هاي زمستاني ، كه از نظر بعضيها زمستان از پشت پنجره هم خيلي قشنگه !! اما خب چاپ نشد ... غير قابل انتشار تشخيص داده شد !!! .. افسوووو س !! --- قربون دستت كاكام ! زحمت نكش ... اما ميدوني آقا كريم ، كي به فكر كسيه ؟ ، هر كه فكر خودشه !! ... مرحوم باباي خدا بيامرزم مي گفت هر كه به فكر خويشه ، كوسه به فكر ريشه .. اگر كسي به فكر ما بود كه حقوق ما اين قدر نبود ... نان بخور و نمير و كار كن ! خدا رحمت كنه مرحوم بابات ... ننه ات ... راضي به زحمت شما نبودم !! هي ي ي ي ي ي ي روزگار !!.... روزگار غداااااااارررر
ناشناس۱۷۷۳۰۳۹۱۴:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این نظر ایشان هست که اگر ترامپ رئیس جمهور شود با فشار های که روی کشور های جهان سوم میاره باعث بشه تغییر سیاست بشه چله نفع مردم بشه این نظر ایشان هست ونظرشون محترم نظر ها و پیشنهاد ها هیچ وقت نتوانسته که سیاست مملکتی عوض کنه واین هم یک نظر هستش وما باید به نظر ها احترام بگذاریم
ناشناس۱۷۷۳۴۶۲۱۷:۵۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ترامپ امریکا را منزوی کرد اگر دولت ترامپ ادامه پیدا می کرد امریکا دچار فروپاشی و تجزیه می شد.
ناشناس۱۷۸۱۴۵۲۱۴:۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
چه بهتر از این!!!! پس این فائزه خانم میخواست با یک تیر دو نشون بزنه!!!
بی نام.۱۷۷۳۰۴۲۱۴:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
با سلام ، هر آنچه امروز بر سر این ملت صبور آمده خاندان شما در آن سهم بسزایی دارن چه خوب ، چه بد!
ج ص۱۷۷۳۱۰۸۱۵:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دخترمغروق استخر فرح عرض خود میبری وزحمت ما میداری پس لجن پراکنی نکن
ناشناس۱۷۷۳۶۵۷۱۹:۳۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عجب جوابی به ایندخانم دادی آفرین
ناشناس۱۷۷۳۱۱۱۱۵:۲۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
هرکسی به هر دلیلی طرفدار رای اوردن ترامپه جاهل
حامد۱۷۷۳۱۳۳۱۵:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی البته که ترامپ و اون یکی دیگه بایدن از نظر ملت‌های مظلوم و ستمده هر دو منفورند و فرقی با هم ندارند تا زمانی که اصلاح شوند که محال است اما شما که سنگ ترامپ را به سینه جای تعجب نیست اگر بقیه اش را بگم میدونم که حذف میشه چون کار خوبی نکردید که من حرف خوب بزنم
باقری۱۷۷۳۱۳۶۱۵:۳۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دیدگاه کلی خانم هاشمی در راستای منافع ملی است
ناشناس۱۷۷۳۴۶۷۱۸:۰۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تشدید تحریم ها مغایر منافع ملی است فقط کاسبان تحریم از تحریم ها سود می برند و شاید فائزه هم کاسب تحریم است.
ناشناس۱۷۸۱۲۷۰۱۰:۵۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تحریف نکن حرف این خانم را. اتفاقا داره میگه با بحران سازی و ادامه آن داری مملکت را نابود میکنین.
سعید۱۷۷۳۱۴۲۱۵:۳۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این خانم و بقیه همفکرانشون بدنبال ایجاد تفرقه و آشوب بین مردم هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرن و دلیل این حرف حمایت دولتهای امریکا و اروپا و منافقین و ....از این جماعت است .
ناشناس۱۷۷۳۱۷۹۱۵:۵۳:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مشکل اینجاست زمانی که پدرشان در این مملکت حکومت میکرد این خاندان خدایی میکردن و از سفره بیت المال کم نبردن الان گروههای جدید امدن و اینها رفتن به حاشیه و از سفره کمی دستشان دور شده اینها نگران وطن و مردم نیستن، اینها فکر خودشونن
ناشناس۱۷۷۳۲۱۱۱۶:۰۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حداقل خانواده هاشمی ریا کار نبودن خود اصلیشون رو نشون مردم می دن نه مثل بعضی ها که نوه هاشون در انگلستان بدنیا می اورن ولی مدام برای مردم نسخه می پیچن یا بچهدهاشون تو کانادا وترکیه تاجرن با پول ها ملت ولیربه ملت می گن نون خشک بخورید ورلنگ بپوشید چیتون از مردم یمن سرتره
ناشناس۱۷۷۳۲۴۱۱۶:۱۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شما بهتره از خواب بیدار شید اگه کمی واقع بین باشی ایشون ناخواسته و ناخودآگاه در یک مصاحبه تحت تاثیر افکار عمومی این مطلب رو بیان کرد باید ببینید چکار کردید که یک ملت به اینجا رسیدن!!!!
ناشناس۱۷۷۳۲۷۵۱۶:۲۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بزرگترین خطر برای حکومت این است که مسئولین با مردم صادق و شفاف نیستند و مردم را فقط فقط در راهپیمائی ها و انتخابات به بازی می گیرند و در بقیه موارد به حساب نمی آورند. مسئله دیگر اینکه به نظرات و خواست اکثریت مردم توجه ندارد و اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی و حتی نقدهاو اعتراضات به حق مردم را شدیدا سیاسی و امنیتی می کنند!!!!
ناشناس۱۷۷۳۳۸۴۱۷:۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کسی که از تحریم سود نمیبره این مردم بیچاره و فلک زده هستن
ناشناس۱۷۷۳۳۹۰۱۷:۲۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی نمی گویم همه انقلاب ولی لااقل قسمتی ازآن دست رنج پدر مرحوم شماست.بد وخوبش هم به آن مرحوم بر می گردد. ولی تنها تو نیستی که پیه این ترامپ لعنتی به تنتان نچسبیده باشد.
ناشناس۱۷۷۳۳۹۳۱۷:۲۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اقازاده هاي زيادي مانندخانم فائزه فكر مي كنند مانند فرزند اقاي خزعلي ويا ويا فرزند شهيد مطهري و....
ناشناس۱۷۷۳۴۹۵۱۸:۱۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
برای کسانی که عقل کامل ندارند و امریکا را کشوری میدانند که طرفدار مردم ایران است منطق فایده ای ندارد هالو هالوست و کاریش نمیشه کرد
ناشناس۱۷۷۳۴۹۶۱۸:۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
چه کسانی هستند که شدند لیدر ما ، بابا بروید کشک بسابید .
كاوه۱۷۷۳۵۱۴۱۸:۲۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
ديدگاه ايشان به خودش مربوط است . ولي اگر به گذشته نگاهي بياندازيم اكثر مشكلاتي كه مردم بابت تحريمها پيدا كردند بخاطر سياستهاي اقتصادي و نئوليبرالي دولت مرحوم هاشمي و خاتمي بود كه باعث شدند كشور وابستگي شديدي به فنآوري ساخت كشورهاي غربي مثل انگليس و آلمان و فرانسه و كره جنوبي و ژاپن پيدا كند و حالا كه تحريم شده ايم و ديگر درآمد نفتي مثل سابق نيست و ورود لوازم يدكي و فن آوري غربي متوقف شده مردم دچار تورم ، گراني و از دست دادن قدرت خربدشان شده اند و دولت مردان براي برون رفت از اين وضعيت مجبورند بسته هاي اقتصادي را تجويز كنند كه موقتي است . خانه از پاي بست ويران است خواجه در بند ايوان است
ناشناس۱۷۷۳۵۹۴۱۸:۵۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
حیف این فضای مجازی که توسط ایشون اشغال میشه
ناشناس۱۷۷۳۶۰۴۱۸:۵۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
تکراار تاریخ.
ناشناس۱۷۷۳۶۴۳۱۹:۲۱:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
نظام اسلامی و الهی ما ،به حول وقوه الهی با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری در همه این سالها با موفقیت های فراوان در عرصه های علمی ونظامی و اطلاعاتی ، توانسته بعنوان مهمترین کشور منطقه ، مرکز اسلام ناب شده و توجه همه انسانهای آزاده را بخود جلب کنه. این وسط همه اگر چند مشکل جزئی هم باشد ،منطقی است ! نباید اجازه داد عمال بیگانه در این کشور مطالبشان شنیده شود و تریبوندار شوند ! حزب فقط حزب الله ! و حرف هم فقط حرف رهبر ،بدون کوچکترین امایی .
هموطن۱۷۷۳۶۴۸۱۹:۲۳:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
شجاعت و غیرت فائزه هاشمی ستودنی است درود به شرف و غیرتت
ناشناس۱۷۷۳۶۵۴۱۹:۲۹:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
درود بر فائزه صادق ،یک رنگ شجاع و دلیر که حرف درست و مردم را زد،راهی که آقایان میروند به نابودی میرسدباید زود تر جلویش را گرفت
امیر۱۷۷۳۶۷۷۱۹:۳۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
اقای هاشمی باطرح خصوصی سازی زندگی صدهاهزار کارگر زحمت کش را نابود کرد
ناشناس۱۷۸۱۲۴۷۱۰:۳۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بله، موافقم. اما این چه ربطی به این خانم داره. در ۳۰ سال پیش ایشون اینقدر وارد نبود که بتوونه بر پدرش تاثیر بذاره. اما امروز که متوجه اشتباهات آنروزگاران شده داره از مردم دفاع میکنه.
م ر۱۷۷۳۷۲۳۲۰:۰۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
سلام خانم هاشمی آمریکا باتحریم هاش کمر مردم ایران رو شکست شما راست می گین ولی دولت ایران هم مثل آمریکا مردم بدبخت کرده به هردلیلی از مردم بدبخت پول می گیرن مردم بااین شرایط سخت اقتصادی دارن زندگی می کنند دولت به بهانه کرونا از ساعت ۹به این طرف ۲۰۰تومان جریمه می کنه من فرزند شهیدم قلبم باطری داره افسردگی شدید دارم مستاجرم یک دفترچه بیمه طلایی بنیادشهید داده میگن برو خرج کن بعد برگه دکتربیاربنیاد پولش می ریزن ازکجا بیارم خرج کنم چهارسال می خواستن پول بریزن تا الان که ندادن چندبارحالم بد شد ه ساعت یازده رفتم بیمارستان تا الان یک میلیون جریمه شدم ازکجا بیارم نمی دونم کاش خدا یک مرگ بهم می داد متاسفانه نداد
رضا۱۷۷۳۹۳۵۲۳:۰۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
این دختره خیلی فضول است.
محمد عابدینی۱۷۷۳۹۴۱۲۳:۱۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
... هر کس نظر خودشو بیان کنه من فکر میکنم نظر فائزه خانم هم جای بسی فکر کردن داره که چه کسانی از تحریم پدر مردم را در اوردند الان یکی از اعضا شورا از درجهت اعتراض حد اقل ۱۲۰۰ نفر از باز نشتگان شهر داری تهران از مدیر شهر سالم متاسفانه شخصی تمجید میکند پس هر کس ازاد به بیان است تمام
ناشناس۱۷۷۳۹۴۹۲۳:۲۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانم هاشمی هرچی میراث این خاک بود با اقا یاسر فروختن به همون امریکایی ها الان دیگه چیزی تو این خاک نمونده منتظر ترامپ نشستن تا کاری کنه براشون. صد حیف که دولت بی عرضه ای داریم وگرنه امثال شما نباید حرفی بزنه
ناشناس۱۷۸۱۲۳۱۱۰:۱۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
اما ما خبر داریم که بیش از ۴۰ هزار نفر از آقازادگان نورسیده در آمریکا زندگی و تحصیل میکنن.
رضا۱۷۷۳۹۶۱۲۳:۳۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خانواده ی رفسنجانی ایران رو ارث پدری میدونن..قاتل قاسم سلیمانی رو اتقدر دوست داری خب چرا دیگه انقدر قاسم قاسم میکنید!
احمد۱۷۷۳۹۸۲۰۰:۱۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نام ویادایت الله هاشمی برای همیشه جاودانه است .ارادت مردم به مرحوم اقای هاشمی باادبیات سخیف کاسبان تحریم ودلواپسان محونخواهدشد.
ناشناس۱۷۷۴۶۸۶۱۳:۰۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فائزه خودش کاسب تحریم شده و خواهان ادامه دولت ترامپ و تحریم ها شده .
فرهاد۱۷۷۴۰۰۳۰۰:۴۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تمام.اختلاسها.دزدی.ها.درزمان.احمدینژاد.شروع.شد.درزمان.مرحوم.رفسنجانی.فقط.یک.اختلاس.توسط.برادران.رفیق.دوست.بوقوع.پیوست.وراننده..بد.بخت.اعدام.شد.
حسین۱۷۷۴۰۱۹۰۱:۱۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آیت الاهی که پشت سرش باکفش نمازجمعه بخواننددخترش بهتر ازاین نخواهدشد
ناشناس۱۷۸۱۲۲۰۱۰:۰۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تو نمازت را درست بخوان. جرم پدر را برای فرزندان نمینویسند.
محسن۱۷۷۴۰۲۳۰۱:۵۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
هرچه پایه گذاربدبختی بود پدرجناب عالی بودخفقان بوددرکشورترس وحشت برمردم .شماکه صاحب گنجی نباید بفهمی تحریم دردش چیه خوردشدن استخوان مردم چیه.
ناشناس۱۷۷۴۱۲۲۰۷:۱۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کاملا هریس صد برابر بیشتر از ترامپ مزدور اسراییل هست. توهم نزنید که قراره جو خابالو و هریس صهیونیست دوباره به شما پول بدهند. شیطانی مثل هریس هزار تا ترامپ را قورت می دهد.
امیر۱۷۷۴۲۶۷۰۹:۱۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مال حرام سر امام حسین علیه السلام رو برید این حرفها که چیزی نیست اینجور افراد بیچاره و بدبخت دنیای دیگران رو به آخرت خودشون ترجیح میدن به خیال خودشون مکر میکنن و مالی به کفار میدن درحالی که خداوند بهترین مکر کنندگان هستش زمانی ابوذر (رضی الله عنه) رو به شام تبعید کردن تا نتونه کاری کنه در حالی که با زحمات ایشون شیعیانی به وجود آمدند که الان همونها پایگاه شیعه در عربستان شدن که نفت عربستان زیر پای اونهاست حال رو ز این بدبختها در قرآن کریم اومده مَثَلُهُمْ کَمَثَلِ الَّذِی اسْتَوْقَدَ نَاراً فَلَمّا اَضاءَتْ ما حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنورِهِمْ وَ تَرَکَهُمْ فِی ظُلُمات لاَّ یُبْصِرُون صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُونَ». مَثَل آنان (منافقان) همانند کسی است که آتشی افروخته (تا در بیابان تاریک، راه خود را پیدا کند)؛ ولی هنگامی که آتش اطراف او را روشن ساخت، خداوند (طوفانی می فرستد و) آن را خاموش می کند و در تاریکهای وحشتناکی که چشم کار نمی کند، آنها را رها می سازد، آنها کران، گنگها و کورانند؛ لذا (از راه خطا) باز نمی گردند!
عباس خاله۱۷۷۴۴۷۹۱۱:۱۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خانم هاشمی حرفات ازروی شکم سیری است.ارث پدرت انقدرهست که اگرامریکای شیطان پنجاه سال ایران روتحریم کوندبه سودشوماوهم باندیهات میشودولی اون خانواده ای که نداردزن ودخترش به خاطریک لقمه نان خودفوروشی میکوندخودت رابزاربه جای دختردم بخت که به خاطر جهیزیه چندساله نتونسته بره خانه شوهرش تاکی وطن فروشی تاکی مردم ایستادگی کنندولی به پای پدروهم کیشان تمام شوداگربه فکرمردم هستیددهنت رابه بند
ناشناس۱۷۷۴۷۸۵۱۳:۴۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
...این که سیاست بلد نیست ، نان مرحوم آیت الله را می خورد .
بی نام۱۷۷۴۸۳۶۱۴:۰۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تاسف برای دولتمردان مملکتی که با سیاستهای آمریکا سیاستش تغییر کنه
ناشناس۱۷۷۵۱۵۲۱۷:۰۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شغل اولیه هردو سردمدار(ترامپ؛هاشمی) قبل از سیاست بساز بفروشی بو ده.دلیل طرفداری وجه مشترک پدرش باترامپ ملاک بودن هنردوست والسلام
ناشناس۱۷۷۵۴۸۶۲۰:۵۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بیخودی دوستان کامنت نگذارید و خود را خسته نکنید.با رفتن ترامپ آمریکا در سراشیبی قرار گرفت. بنشینید و چند صباح آخر آمریکا و اسرائیل را ببینید!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین