قرار است ایران را خلع سلاح کنند؟!

گروه سیاسی الف،   3991015136 ۱۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

در هفته‌های اخیر آمریکا و اروپا همانند زمان اوباما متفق‌القول عنوان می‌کنند برنامه موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران باید روی میز مذاکره قرار گیرد اما مقامات کشورمان به این درخواست پاسخ منفی داده‌اند.

قرار است ایران را خلع سلاح کنند؟!

به گزارش الف، در حال که جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده درباره مسائل موشکی و دفاعی گفت‌وگو نمی‌کند اما کشورهای غربی این روزها با شدت بیشتری از لزوم انجام این‌گونه مذاکرات صحبت می‌کنند.

در آخرین موضع‌گیری جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی دولت آینده آمریکا در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه با فرید ذکریا داشت عنوان کرده است: آمریکا اگر به برجام بازگردد این موضوع پایه‌ای برای مذاکرات بعدی از جمله برنامه موشکی ایران خواهد بود. سالیوان مدعی شده اقدامات ترامپ نه‌تنها موجب امنیت بیشتر آمریکا نشده بلکه ایران به داشتن سلاح هسته‌ای نزدیک‌تر شده است. مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن همچنین از لزوم حضور همسایگان ایران در مذاکرات آینده سخن گفته است.

در سال‌های اخیر آمریکا و کشورهای اروپایی به‌طور مشخص با استفاده گسترده از ابزار تحریم در پی این هستند تا ایران را از مؤلفه‌های قدرتی که دارد محروم سازند. آن‌ها خواهان تغییر بندهای برجام، محدود شدن توانمندی‌های دفاعی ایران علی‌الخصوص در حوزه موشکی و محو محور مقاومت هستند.

در هفته‌ها و ماه‌های اخیر کشورهای اروپایی بارها درباره تغییر برجام و مسائل موشکی ایران موضع‌گیری کرده‌اند. از جمله هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان از کافی نبودن برجام و ضرورت توافق جامع با ایران سخن گفته بود.

هایکو ماس، 14 آذرماه در گفت‌وگو با اشپیگل بیان کرد: ما انتظار روشن و مشخصی داریم، سلاح هسته‌ای در کار نباشد و درعین‌حال برنامه موشکی ایران که کل منطقه را نیز تهدید می‌کند کنار گذاشته شود و همچنین نقش منطقه‌ای ایران می‌باید تغییر کند.

در پاسخ به این ادعاها، مقامات کشوری و لشکری جمهوری اسلامی ایران همیشه اذعان داشته‌اند که به‌هیچ‌وجه درباره برنامه‌های دفاعی ایران مذاکره نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور روز دوشنبه 24 آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی و در پاسخ به سؤال خبرنگار شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا درباره مذاکره راجع به برنامه موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران گفت: «مسائل موشکی و منطقه‌ای هیچ ارتباطی به مسئله هسته‌ای ندارد. این‌ها را قبلاً با ما صحبت کرده بودند، همان موقع که 1+5 با ما صحبت می‌کرد در برجام همه این‌ها را بحث کردند، ماه‌ها آمریکا بحث می‌کرد که مسئله موشکی را وارد کند رد کردیم و گفتیم قابل‌مذاکره نیست. ماه‌ها بحث می‌کردند که مسائل منطقه‌ هم وارد شود، همه این‌ها بحث شده و رد شده است».

روحانی در ادامه تصریح می‌کند: «ترامپ بی‌خبر بوده از همه‌چیز و اصلاً نمی‌دانست ولی آقای بایدن به‌خوبی می‌داند چه مذاکراتی انجام‌شده و چه شده است. این‌ها قابل‌طرح و مذاکره نیست. آن چیزی که می‌تواند روی میز باشد همین‌که همه به تعهدات کامل خودشان برگردند».

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز در گفتگویی به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ 13 دی‌ماه اظهار داشت: «این توان موشکی قابل‌مذاکره نیست و غلط می‌کند کسی بخواهد در این زمین مذاکره کند. اجازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است».

حاجی‌زاده تصریح کرد: «قدرت و توان موشک ما را می‌توان در اظهارنظرهای دشمنانمان دید. هیچ‌کس ما را به محدودیت برد ۲ هزار کیلومتر مجبور نکرده است چون ما بر سر توان موشکی با کسی صحبت نمی‌کنیم، این تصمیم خودمان بوده است و این برد برای ما ابدی هم نیست».

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه نیز 15 دی‌ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران در خصوص گفت‌وگوها درباره موشکی بالستیک با ایران بعد از بازگشت آمریکا به برجام اظهار داشت: «در خصوص توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران، نه هیچ وقت مذاکره شده و نه می‌شود و نه خواهد شد. توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نیازهای ملی ایران تعریف و مستقل این‌ها را پیگیری می‌کنیم».

به نظر می‌رسد پیش روی دولت جدید آمریکا سیاست فشار حداکثری دونالد ترامپ قرار دارد که اگر قرار باشد مثل گذشته رفتار شود آرزوی این که ایران از توانمندی‌ها و قدرت خود کوتاه بیاید محال است. در زمان ترامپ نیز آمریکا برای رسیدن به توافقی مطلوب‌تر خواستار تن دادن به 12 شرط مایک پمپئو شده بود که آن‌ها را می‌توان ذیل همان سه اصل تغییر بندهای معروف به غروب برجام، از بین رفتن محور مقاومت و کنار گذاشتن برنامه دفاعی ایران قرار داد اما ایران هرگز حاضر نشد از این مسائل صرف‌نظر کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد دولت جدید آمریکا نیز همان برنامه دولت اوباما را احتمالاً با کمی تغییرات عملیاتی خواهد کرد و اگر ایران بخواهد مثل سابق رفتار کند احتمالاً سهمش نیز «تقریباً هیچ» خواهد بود.

ایران برخلاف فضاسازی کشورهای غربی همیشه اذعان داشته در پی سلاح هسته‌ای نیست و همچنین موشک‌های بالستیک آن قابلیت دفاعی دارند و برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی نشده است؛ بنابراین هیچ لزومی نیست که درباره آن مذاکره و رایزنی صورت گیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۶۶۸۳۷۰۰:۱۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کشوری که مردمش هیچ پشتوانه اقتصادی ندارن خلع سلاح هست.
ناشناس۱۷۶۷۴۷۱۱۲:۲۱:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
روحانی باید پاسخگو باشد که چرا برجام چالش هسته ای ایران با غرب را به چالش موشکی و منطقه ای تعمیم و گسترش داد ؟!
ناشناس۱۷۶۷۴۷۷۱۲:۲۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگر سر به سر تن به کُشتن دهیم / از آن به که کشور به دشمن دهیم
وطن دوست۱۷۶۷۶۸۹۱۳:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ترسوها ایران بزرگ رابه این روز انداختند
مهران۱۷۶۷۹۷۱۱۶:۳۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
حرفت کاملا درست است فقط یه نکته اینکه با بخشیدن همون سلاح مشکلات اقتصادی کمتر که هیچ بلکه بیشتر خواهد شد
ناشناس۱۷۶۹۲۵۶۱۴:۲۴:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
خلع سلاح برابر با سرنوشت لیبی عراق سوریه
ناشناس۱۷۶۸۰۷۱۱۷:۳۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
مخالفم
...۱۷۶۸۱۱۳۱۸:۰۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
با تلاش و همت میشه درستش کرد.
ali۱۷۶۸۱۳۸۱۸:۲۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هنوز تو سوریه و لیبی زندگی نکردی بفهمی امنیت چیه نشستی فقط داری تز میدی حرف که کنتور نمیندازه
ناشناس۱۷۶۸۳۸۲۲۱:۲۴:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
نباید آز يک سوراخ دوبار گزیده شویم. جنایات صدام یادمان نرود. پیرامون امنیت کشور نباید کوتاه بیایم. بايد باقوت به‌ سلاح پیشگیرانه ادامه داد.
ناشناس۱۷۶۸۵۲۳۲۳:۰۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دمت گرم
ناشناس۱۷۶۹۱۷۳۱۳:۲۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
اگر نظر سویی در مورد ایران ندارند نباید از موشک هایش بترسند مگر همینها نمی گفتند موشک های ایران فتوشاپه پس از چی فتو شاپ میترسند؟
ناشناس۱۷۶۶۸۶۲۰۰:۲۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اشتباه را زمانی رفتید که هسته ای را بیشتر از حد قانونی ان پی تی محدودیت ایجاد کردین و آنها را رو به جلو اوردین تا درخواست های بیشتری کنند
ناشناس۱۷۶۸۳۰۸۲۰:۲۹:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امارات نیروگاه هسته ای دارد و مانند ما همه نوع هزینه ای را هم نداده! چرا؟
ناشناس۱۷۶۶۸۶۳۰۰:۲۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
تجربه نشون داده که آخرش مجبور میشیم هم چوب را بخوریم و هم پیاز را
ناشناس۱۷۶۶۸۶۸۰۰:۳۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
و این کار را می کنند همانطور که صدام و قزافی را کردند.
محمد قاسمی۱۷۶۶۸۹۶۰۰:۵۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
مثلا کشور مستقلیم چرا حرفی از برجام ۲ و گفت و گوب منطقه ای چین نزدید؟؟
ناشناس۱۷۶۶۹۳۸۰۱:۲۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هیهات!
ناشناس۱۷۶۷۴۸۰۱۲:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ملت ایران زیر بار این ننگ و ذلت نمی رود.
هستی۱۷۶۶۹۴۶۰۱:۲۹:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ترامپ بره به درک هیچ وقت نمتونی ایران مار ا شکست بدی
ناشناس۱۷۶۶۹۵۰۰۱:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگر مذاكرات با قدرت يكسان وبرابر انجام شود طرف مقابل هيچگاه درخواست غير منطقي نخواهد داشت اگر بحث موشكي باشد بايد امريكا وديگر طرفها هم درباره أنبار هاي موشكي خودشان مذاكره كنند واطلاعات لازم را به ما بدهندوانها هم حق ندارند موشكهاي بالستيك داشته باشند واگر نفوذ منطقه اي براي ايران نباشدبايد امريكا هم از كل منطقه اسيا،اروپا وافريقا خارج شود وتمام پايگاه هاي تحميلي در كشورهاي مختلف جمع كند وبر گردد به سرزمين خودشان،همه مذاكرات بايد برابر ومتقابل باشد
ناشناس۱۷۶۷۸۰۳۱۴:۴۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دانشمند. اقتصاد دنیا دست آمریکا و اروپاست. شما برای امتیاز گرفتن از اونها چی داری؟
سینا۱۷۶۸۴۴۰۲۲:۰۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
بر روح کودکانه و پاکت درود میفرستم هموطن
ناشناس۱۷۶۸۵۵۹۲۳:۴۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
a.m: قرار است ایران را آمریکایی ها فکر می کنند ایران بچه هست که چند تا شکلات و آدامس و اسباب بازی بهش نشون بدند و گولش بزنند!! ایران در شرایط امروزی به ابرقدرتی تبدیل شده که با قدرت های بزرگ رقابت می کند، اونوقت اونا میخواند بیاند در باره نفوذ منطقه ای و توان دفاعی ایران مذاکره کنند!!! باید به آمریکایی ها و غربی ها و کشورهای منطقه خلیج فارس از جمله رژیم سعودی گفت: ای غربی ها و ... خواب بودید بند را آب برد!!!
ناشناس۱۷۶۶۹۵۲۰۱:۳۸:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
موشکی و اتمی و حتی نفوذ منطقه ای بهانه است،تا وقتی که با آمریکا و غرب و اسرائیل دشمنی داریم این فشار و تحریم هم هست وگرنه اونها نه با موشک و نه انرژی اتمی و حتی نفوذ منطقه ای ایران مشکلی ندارند.
ناشناس۱۷۶۶۹۶۹۰۱:۵۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
سلاح یک کشور رضایتمندی مردم آن کشور است !!
ناشناس۱۷۶۷۴۸۳۱۲:۲۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگر موشک نبود امنیت هم نبود موشک ها سایه جنگ را از سر کشور دور کرده اند.
صالح۱۷۶۷۵۴۶۱۳:۰۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آفرین چرا کسی به روسیه هیچی نمیگه چون سلاح هاشون پیشرفته کردن
ناشناس۱۷۶۷۶۹۳۱۳:۵۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امنیت از نان شب هم واجب تر است.هر این حرفها برای شما قابل درک نخواهد تا موقعی که دشمن در خونه اتون رو نشکنه.
ناشناس۱۷۶۷۸۴۶۱۵:۰۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
پس چرا آمریکا اینهمه بمب اتمی و موشک و غیره داره؟
ناشناس۱۷۶۸۰۷۴۱۷:۳۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
سلاح یک کشور امنیت مردم آن کشور است
سیاوش۱۷۶۸۵۷۱۰۰:۰۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
رضایتمندی ما سلاح نیست رضایتمندی ما مرغ کیلوی بشه ۱۵۰۰تومان رضایتمندی ما برنج ایرانی بشه ۲۰۰۰تومان گوشت بشه ۵۰۰۰ هزارتومان خونه متری بشه ۱۰۰۰۰ هزارتومان اون کشورهایی ک سلاح ندارن کشورشون مثل بهشت می مونه
ناشناس۱۷۶۶۹۸۳۰۲:۰۷:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خب غربیها التماس روحانی را میبینن، پرو تر میشن. تا جایی که امارات هم خودش را حساب میکنه.
ناشناس۱۷۶۷۰۰۰۰۳:۱۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
همین روحانی نبود که صحبت از یرجام دو و سه می کرد؟!
ناشناس۱۷۶۷۶۶۹۱۳:۴۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دفاع از وطن حق هر کشوری هست هرکشوری توان ساخت هر سلاحی رو داره خب این حقشه که بسازه یا تهیه کنه توان نظامی ما قابل مذاکره نیست قدرت ما به امید خدا بیشتر هم خواهد شد
ناشناس۱۷۶۷۰۸۸۰۷:۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
سردار حاجی زاده نباید در این مسائل دخالت کند .
ناشناس۱۷۶۷۴۵۵۱۲:۱۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امریکا و اروپا نباید در امور داخلی ایران مداخله نمایند.
ناشناس۱۷۶۷۴۷۵۱۲:۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امریکا نباید از ایران باج خواهی کند ملت ایران در طول تاریخ 7 هزار ساله خود هرگز به هیچ کشوری باج نداده و نخواهد داد.
احمدی۱۷۶۷۵۲۳۱۲:۵۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
وظیفه نظامیان اطاعت کردن از مافوق است.
ناشناس۱۷۶۷۷۰۶۱۴:۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
تو چکاره هستی که باید و نباید میگی
ناشناس۱۷۶۷۸۴۲۱۵:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگه همینام دخالت نکنند افرادی مثل روحانی مملکت را خار و ذلیل میکنن
ناشناس۱۷۶۷۹۴۶۱۶:۱۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
سردار حاجی زاده حق دخالت دارد
ناشناس۱۷۶۷۹۴۷۱۶:۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اتفاقااینجا کار خوبی کرده وگفتهاش درست است این همه هزینه وفشار بر ملت همش هیچ مرگ یک بار شیون هم یکبار کشورهای غربی چه کاره اند تعین تکلیف می کنند زمان جنگ چرا کسی به ما سلاح نمی فروخت وتحریم بودیم شما تازه.
مجید۱۷۶۸۰۵۴۱۷:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
غلط کرده هرکسی بخواد درموردقدرت موشکی ایران صحبت کنه وهمچنین شکری هم خورده
ناشناس۱۷۶۸۰۷۵۱۷:۳۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هرکسی که دلسوز است و طرفدار ولایت است می تواند دخالت کند
فاضلیان۱۷۶۸۷۴۸۰۷:۲۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
سلام شماکه میگویید سردارحاجی زاده نباید دخالت کند آخه بی تدبیریهای ناامید کننده دولتروحانی واصلاح طلبها کشوررابه فنا داده
ناشناس۱۷۶۸۸۱۹۰۹:۲۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
سردار حاجی زاده ==♥️♥️♥️
ناشناس۱۷۶۷۰۹۰۰۷:۲۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
و خدایی که قوی تر از بمب های اتمی و ناوهای امریکایی است! سکانس اول: ترامپ: آمریکا (هیلاری و اوباما ) داعش را بوجود آورد سکانس دوم: عملیات داعش برای تسخیر و ورود به مجلس ایران ناکام ماند سکانس سوم: کنگره در تسخیر طرفداران ‎#میر_ترامپ
ناشناس۱۷۶۷۸۱۰۱۴:۴۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اینکه مردم یه کشور میتونن برن تو مجلس اون کشور نشانه اوج دموکراسی است. فکرشو بکن معترضان آبان ۹۷ به مجلس نزدیک میشدن فکر میکنی با چی مواجه میشدن؟
ناشناس۱۷۶۹۹۴۴۲۲:۵۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
موشک ما انمیت ماست وسلام
ناشناس۱۷۶۷۱۲۶۰۸:۱۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
شک نکنید.
داریوش۱۷۶۷۱۳۸۰۸:۳۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگر کوتاه بیائیم و اجازه بدهیم همینطور تقاضاهای خود را اضافه کنند دیری نخواهد گذشت توقع و ادعای دیگر اضافه خواهد شد و به روزی می رسیم که حق فکر کردن هم نخواهیم داشت
ناشناس۱۷۶۸۰۸۰۱۷:۳۹:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
موافقم ولی فقط نه حق فکر کردن حق نفس کشیدن هم نخواهیم داشت
ناشناس۱۷۶۷۱۴۲۰۸:۳۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
باید به مردم جواب بدهند این همه هزینه برای چه بوده است؟؟
ناشناس۱۷۶۷۴۹۲۱۲:۳۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امتیاز دادن در بحث هسته ای باعث زیاده خواهی دشمنان در مباحث موشکی و منطقه ای و تشدید تحریم ها برای امتیازگیری بیشتر شد برجامیون باید پاسخگو باشند.
ناشناس۱۷۶۷۱۴۹۰۸:۴۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
تمام مشکلات بخاطر نوشتن شعار مرگ بر کشوری دیگر که ما چه خوشمان بیاید چه نیاید در سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است. چراااا منافع ملی کشور باید به خطر بیوفتد؟؟؟
ناشناس۱۷۶۷۱۵۲۰۸:۴۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
من یکی به شخصه شغل داشته باشم نان داشته باشم و کشورم آرامش داشته باشه خاصرم هیچوقت سلاحی نداشته باشیم شوروی با اون همه بمب اتمی و موشک و قدرت اول نظامی دنیا بخاطر اوضاع نابسامان اقتصادیش به کجا رسید؟
س۱۷۶۷۱۷۲۰۹:۰۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ایران باید سلاح هسته ای داشته باشه یا همه یا هیچ کس
ناشناس۱۷۶۷۲۲۸۰۹:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اتفاقا اشتباه می کنید باید علنا اعلام کنید حاضر به مذاکره هستیم مشروط بر اینکه هر تسلیحات پیشرفته که به همسایگان می فروشید به ما هم بدهید مثل f35 که به امارت فروخته شد
ناشناس۱۷۶۷۲۳۹۱۰:۰۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
حواستون باشد خلع سلاح نشید
محمد۱۷۶۷۲۵۴۱۰:۱۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
من معترض به نظام هستم ولی برنامه موشکی رو باید تقویب کنیم
ابراهیم۱۷۶۷۲۷۱۱۰:۳۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آفرین بر شما خدا قوت ودر پناه خداوند
ناشناس۱۷۶۷۲۷۳۱۰:۳۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
به هیچ وجه ایران نباید کوتاه بیاید، مشکل اصلی ایران، فساد مسئولین خائن و غربزده و منافق است.
فدایی رهبر و عاشق سردار دلها۱۷۶۷۲۹۰۱۰:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
زنده باد سپاه نباید با این حرام زاده ها مذاکره کنید
سیاوش۱۷۶۸۵۷۳۰۰:۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
خداوند مغزهای یخ زده مارا انشاالله آب کنه بلکه به خودمون بیاییم
ناشناس۱۷۶۷۳۰۳۱۱:۰۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
راستی یه سوال داشتم: اینستکس چی شد!؟
ناشناس۱۷۶۷۵۸۴۱۳:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
روحانی: اینستکس ساز و کاری تو خالی و نمایشی است و به هیچ دردی نمی خورد.
مهران۱۷۶۷۳۱۶۱۱:۱۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کسانی که فکر میکنند مشکل غرب و آمریکا با ایران هسته ای هست یه نگاه به ونزوئلا بندازن ونزوئلا هسته ای که هیچ موشک و قدرت نظامی و قدرت منطقه ای هم ندارد پس چرا اینقدر تحریم است ؟ دلیلش واضح است عدم پذیرش سلطه غرب و آمریکا بر روی خود است پس مطمئن باشید قدرت نظامی رو هم مثل هسته ای بدیم تحریمی لغو نخواهد شد بلکه اونها همان طور که یکی از بازوهای قدرت ایران یعنی هسته ای رو گرفتن و خیالشون راحت شد تحریم ها رو ده برابر کردن اگر بازوی دیگر قدرت یعنی موشکی رو هم بدیم خیابون راحت تر میشود برای تحریم های بیشتر
ناشناس۱۷۶۷۳۴۳۱۱:۳۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
درخواستهای دشمنان ایران پایانی ندارد و سد قوی و بلند ایران عزیز در مقابل غربی های مستکبر ، توان نظامی کشورمان است که اگر غربیها از آن عبور کنند دیگر با بی شرمی تمام بر ملت و کشورمان ، نهایت ظلم و جسارت را انجام می دهند .
ناشناس۱۷۶۸۲۶۴۲۰:۰۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
چراهمتون شکلکهاتون مثل هم هست نکنه یه نفرهمه اینهارامینویسه...بازم مثل همیشه گرونی بیدادمیکنه
نجیب۱۷۶۷۳۶۵۱۱:۴۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
فعلا برن جلو تجزیه شدن آمریکا رو بگیرند تا بعد. خون شهید سلیمانی حالا حالا ها خشک نمیشه.
ناشناس۱۷۶۷۳۹۸۱۱:۵۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هیچ بعید نیست که دولت در چند ماه باقی مونده ، برجام دو و سه و ... رو هم امضا کنه ؛ همونجور که زیر بار برجام رفت و مملکت رو نابود کرد
ناشناس۱۷۶۹۷۱۴۲۰:۲۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
تو اصلا میدونی برجام چیه ؟
کوروش۱۷۶۷۴۱۴۱۲:۰۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگه حساب کنیم ضرری که از برنامه هسته ای خوردیم بنظرم عملی هم بشه هیچ وقت جبران نمیشه .آخه باوجود این همه نعمت نفت و گاز خدایی ارزشش نداشت.
ناشناس۱۷۶۷۴۶۶۱۲:۱۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کوبا و ونزوئلا که برنامه هسته ای و موشکی ندارند چرا تحت تحریم و فشار حداکثری امریکا قرار دارند ؟!
ناشناس۱۷۶۷۴۷۹۱۲:۲۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هسته ای فقط برای سوزاندن نیست. برای شیرین کردن آب دریا و بیماران سرطانی هست. در ضمن دولت به معاهده پاریس هم پیوسته که باعث محدودیت در مصرف منابع غیر هسته ای می شود!
ناشناس۱۷۶۷۴۹۸۱۲:۳۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خدا را شاهد میگیرم مشکل شیاطین با ملت ایران نه هسته ایست نه موشکی ااست فقط از اقتدار وزیر بار زور نرفتن ایران عزیز است. عزت ما حزب الله است .در اخر توان موشکی اقتدار حزب اللا است به کوری چشم دشمنان والسلام
ناشناس۱۷۶۷۸۴۸۱۵:۱۱:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
برنامه هسته ای یعنی قدرت. حتی اگر بمب هم نسازیم توانایی ساخت بمب خودش بازدارنده است
ناشناس۱۷۶۷۹۴۹۱۶:۱۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اتفاقا ارزش دارد آیندگان حق دارند روزی نفت و گاز تمام میشود ارزش دارد مقاومت کنیم مشکل آمریکا با ما هسته ای نیست باقی گری و تسلط برماست جمهوری اسلامی قدرت اول خواهد شد هسته ای حق ملتهاست آن هم صلح آمیز
ناشناس۱۷۶۸۳۳۶۲۰:۴۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خیلی پرتی
داوود۱۷۶۸۳۹۳۲۱:۳۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
برنامه هسته ای برای انرژی نبود هدف ساخت بمب و حفظ نظام هست نه چیز دیگری و الا الان نباید مازوت بسوزونیم برای تولید برق
چرا من۱۷۶۷۴۲۳۱۲:۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
امریگا اروپا غربی ها غلط کرده اگه موشگ نبود ایران هم به روز عراق سوریه لبنان فلسطین انداخته بود لعنت بر امریگا اسراییل فکر کردن اینجا هم کشورهای عرب
ناشناس۱۷۶۷۴۴۲۱۲:۱۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
شتر غرب در خواب بیند پنبه دانه! خوابی که هرگز به سود آمریکای قمارباز و اسرائیل بچه کش ستمگر تعبیر نخواهد شد!
سعید۱۷۶۷۴۸۹۱۲:۳۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ما همون موقع که اومدیم راکتور اب سنگین اراک رو با دستان خودمون بتون ریختیم قافله رو باختیم انشاالله که مسئولین درس بگیرن
ناشناس۱۷۶۷۵۱۷۱۲:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
به همین خیال باش دیدیم چطور خلع سلاح کردن بعضی کشورها وچطور تبدیل به ویرانه شدن با طناب فرسوده غربی‌ها آدم عاقل که تو چاه نمیره اونا فقط منتظر همین بهانه هستند که دستشون بیاد دگه کشوری باقی نمیمونه
ناشناس۱۷۶۷۵۲۰۱۲:۴۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی قب قب خورد که دانه دانه .ما تا زوال شما را با موشکا نبینیم به توان خود ادامه خواهیم داد .
مهسا۱۷۶۷۵۳۲۱۲:۵۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
غلط میکنن که خواسته باشن ایران راخلع سلاح کنند.
صادق۱۷۶۷۵۵۲۱۳:۰۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
برترین سلاح و برترین امنیت ایمان به خداست بعدش تجهیزات دفاعی از دشت طبس این رو فهمیدم
ناشناس۱۷۶۷۵۵۹۱۳:۰۹:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ببین چقد ازادن ک میریزن توکاخ سفید..بلانسبت ماهم ....
حمیدخان۱۷۶۷۶۰۶۱۳:۲۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
قدرت موشکی واقعا عامل بازدارنده است وگرنه تو همین دو سال اخیر این یانکی زردمبو به ایران حمله میکرد بخاطر ترس از نابودی اسرائیل است البته ...... پس نباید مذاکره کرد ولی جلوی دزد ها باید ما از داخل از این خائنین خالی بشیم بیرون هیچ کسی کاری نمیتواند بکنه ...... چون واقعا اونها ترسوتر از این حرفها هستند بنظر رئیس جمهور بعدی باید یک نظامی باشه
ناشناس۱۷۶۷۶۰۷۱۳:۲۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ایرانی ها روهنوز نشناختن اگر سر به سر تن به کشتن دهیم از ان به که کشور به دشمن دهیم دریغ است وایران چو ویران شود کو نام پلنگان وشیران شود چوایران نباشد تن من مباد از این بو وبر زنده یک تن مباد ایران سر زمین شیران است غیرتمندی وشجاعت ایرانی هارا هیچ جای دنیا پیدا نمی شهایرانی ها هرگز زیر بار زور نمیرن ومطیع اجنبی وبیگانه نمیشن تا پای جانشان از ناموس ووطن وشرفشان دفاع میکنن وبزرگان وسرداران شان را همیشه الگوی شان قرار میدهند
ناشناس۱۷۶۷۶۷۰۱۳:۴۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دشمن میخواد مارو خلع سلاح کنه نه ما خلع سلاح نخواهیم شد
ناشناس۱۷۶۷۶۸۰۱۳:۵۲:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
فقط باید اجازه بدیم امریکا در ایران پایگاه بزنه وماهم برای سربازاش که دور از وطن خدمت می کنند حق توحش بدهیم وخانم بیاوریم تا اونا به ما جنگنده وتجهیزات نظامی پیشرفته بفروشند وبا نیروهای ما در کشورهای دیگر برای منافع امریکا بجنگند عوضش ویزای امریکا برای ازما بهتران مهیا وپولامون هم دربانکهای امریکایی واروپایی نگهداری می شود چون ما عرضه نگهداری از درآمدهامون را نداریم واین قصه سر دراز دارد...
ناشناس۱۷۶۷۷۱۲۱۴:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کشورما بدلیل منابع عظیم ثروت همیشه مستعمره خواهد ماند.فقط مدل حکومتها عوض میشه.مردم بدانند این سرمایه ها درهیچ دوره ای خرج انها نخواهد شد وازبرای ازمابهتران است
ناشناس۱۷۶۷۷۳۱۱۴:۲۰:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هسته ای شدن اشتباه بزرگ وباتلاقی بود که در آن گیر افتادیم خیلی چیزها را به خاطر آن از دست دادیم وهیچ چیز هم نصیبمان نکرد .
ناشناس۱۷۶۷۷۷۵۱۴:۳۵:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
هشت ماه نتونستم روغن نباتی بگیرم شما بفکرموشک هستید
ناشناس۱۷۶۹۴۰۳۱۶:۱۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
اگر جنابعالی واقعاً نوشته ای(هشت ماه نتونستم روغن نباتی بگیرم شما بفکرموشک هستید) موبایلت را بفروش! لپ تاپت را بفروش روغن بخر! برو این دام بر مرغ دگر نه !
مرتضی 66۱۷۶۷۹۰۵۱۵:۴۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
انشاءالله ایران باموشکهای خود وبخصوص موشکهای قاره پیما هراس به دل دشمنان خود به خصوص آمریکای شیطان بندازدوزمین گیرشان کند.
علی نصیری۱۷۶۷۹۷۷۱۶:۳۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
با عرض سلام کشور عزیزمان باید به روز باشد ونهایت علم هسته ای راباید داشته باشیم مشکل از نبودن مردان انقلابی و شجاع در حکومت اجرایی است وگرنه چرا در صنعت نظامی پیشرفت هست ولی در خودرو سازی خیر
مجید۱۷۶۸۰۰۰۱۶:۴۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اگر قرار باشد آمریکا به برجام برگردد اول باید فکری به حال مکانیسم ماشه بکنید این کشورهای هیچ قابل اعتماد نیستن دوم اگر قرار باشه کشورهای عربی به برجام اضافه بشوند به معنی توهین به ایران است
قربان .م۱۷۶۸۰۰۷۱۶:۵۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
باید سلاح هسته ای هم داشته باشیم.هر وقت غربیها هسته ای و دخالت در منطقه اشون را تعطیل کردند ما هم تعلیق می کنیم.
احمدی۱۷۶۸۰۰۸۱۶:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
سلام متاسفانه ایران فریب امریکا رو میخوره و راه پیروزی برای آنها را هموار میکند
مهدی رنجبر۱۷۶۸۰۱۶۱۶:۵۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
مذاکره مجددیعنی دادن دم به تله غرب می خواد دست ماروخالی کنه حتی ده تا برجام هم برگزار کنیم غرب هیچ کدوم انجام نمیده بهانه جدید می گیره پس اشتباهه مخصوصا درباره برنامه نظامی با هرکسی وارد مذاکره شدن غرب اولین برجام رادروغ گفت اصلا دروغ هم نگه درباره نظامی وغیره برجام و مذاکره اشتباه صددرصد است این یک تله موش غربیها
ناشناس۱۷۶۸۰۲۹۱۷:۰۷:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
به قول سردار عزیز حاجی زاده /غلط می‌کند مسؤلی که بخواهد در باره مولفه های قدرت کشورمقتدرمان ایران عزیز مذاکره کند /درود بر سردار حاجی زاده
ناشناس۱۷۶۸۰۶۹۱۷:۳۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
همان فرمایشات حضرت آقا که فرمود بحث آمریکا و کشورهای غربی فقط بحث هسته ایی نیست اینها پله پله به بهانه های مختلف میخواهند به اهداف شان در این کشور برسند .هسته ایی موشکی و حقوق بشر....الخ فقط بهانه ایی بیش نیست
ناشناس۱۷۶۸۰۸۴۱۷:۴۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
خب دوستان نظرتون وگفتین مساعل مملکت حل شد گرونی تموم شد آقازاده ها توبه کردن ز هی خیال باطل
مهربان۱۷۶۸۱۰۳۱۷:۵۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
شیخ بی تدبیر برود ایران آباد و مردم نفس راحتی میکشن
وحید۱۷۶۸۱۰۵۱۷:۵۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
درود بر شرفت سردار حاجی زاده
حسن۱۷۶۸۱۳۹۱۸:۲۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
دولت ۸ ساله روحانی و وزرای ناکارآمدش چنان ضربه ای به ایران زدند که باید ۸۰ سال دوباره کار کردتا به روزی که اینا آمدن سرکار برسیم جوانها را بیکار کردن و ثروت مملکت را بردن در کشورهای غربی برای خودشان سرمایه گذاری کردن تا مثلا با بچه هاشون برن راحت باشن خداوند در کمینگاه هست و حق مردم را از گلوی این نامردا و (اقازادهای مرفه و بی درد) میکشه بیرون
بهرام استرکی۱۷۶۸۱۵۷۱۸:۴۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
بنده به عنوان شهروند ایرانی میگویم. دیدیم که موشکهای سپاهاتا الان ابروی ما رو حفظ کرده. باموشک انتقام حادثه اهواز و حاج قاسم را گرفتیم البته تا انتقام سخت ما برا سوخت کشتی ها و داروسازی و ...به انرژی هسته ای نیاز داریم..والا ایندگان ما ذلیل اروپا خواهند بود ...روحانی و ظریف 8سال فقط حرف زدن و شکم محتکران رو گنده کردن.! ..سپاه خادمانه کار کرده. مظلومانه شهید داده.مقتدرانه انتقام گرفته وهیچ ادعایی نکرده .......سپاه فرزند نجیب و قدرتمند ایران........
ناشناس۱۷۶۸۱۷۸۱۸:۵۷:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
چرا هیچکس نمیگه کسانی ک توان موشکی دارن اقتصاد قوی هم دارن در واقع آنها اول اقتصادشان را قوی کردند پولشان قدرت پیدا کرد بعد سراغ مسایل دیگر رفتن اینهارو اشتباه نگیرید
سیعد۱۷۶۸۱۹۷۱۹:۱۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
موشک موشک موشک ی بندانگشت هم نباید عقب بریم؟ تامی توانیم سلاح موشک پهباد بسازیم قدرت خودمون به دیگران ثابت کنیم
ناشناس۱۷۶۸۳۳۹۲۰:۴۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
تحلیل گران نباید مدام خواسته های غیر قانونی کشورهای غربی را در رسانه ها تکرار کنند. غلط میکنند در مورد مسائیل دفاعی کشور بخواهند مذاکره کنند این کار نشدنی ایست. در طول تاریخ تاحال غیر از کشور لیبی کدام کشور در مورد سلاح دفاعی خود مذاکره کرده است. بعد از خلع سلاح سرهنگ قذافی وضع کشور لیبی را ببینید به چه روزی افتاده است
ناشناس۱۷۶۸۳۶۱۲۱:۱۳:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
ناشناس۱۷۶۸۳۸۸۲۱:۳۴:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ان شاالله امریکا تجزیه‌میشه‌ به لطف قوه الهی اسلام‌پیروز است
ناشناس۱۷۶۸۴۶۳۲۲:۲۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
معیشت و رفاه ملت رو در نظر بگیرید نذارید ملت از این فقیرتر و بدبخت تر بشن
حسین۱۷۶۸۴۸۱۲۲:۳۷:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
من به عنوان یک شخص وفردازملت مذاکره برسرتوان موشکی هرگزواگرقرارباشدروزی برسرتوان موشکی ایران مذاگره شودازحق خودم درروزقیام پیش پیغمبرنخواهم گذشت ازسران خودمان
ناشناس۱۷۶۸۴۹۰۲۲:۴۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
مذاکره بشود یا نشود برای ما سودی ندارد ما که تحریم هستیم بالاتر سیاهی رنگی نیست طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به فکر خنثی سازی تحریم ها بود اگر یک در هزار به فکر ساخت در داخل باشیم مشکلات حل می‌شوند
محمد۱۷۶۸۴۹۴۲۲:۵۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
به نام خدا یا باید مثل گوسفندباشیم وپروار بشیم بی خیال بقیه،یا باید مثل مرد بایستیم ،گشنگی بکشیم ،تا وبدونیم ،بزرگی راهش سخت و شیرینه. بدونیم یه دنیای دیگه ای هست که مال آدم های گوسفند صفت نیست....
ایرانی۱۷۶۸۵۱۲۲۳:۰۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ایران رو میشناسن که پتانسیل پیشرفت رو داره نمیزارن پیشرفت کنه از پیشرفت ایران میترسن کشوری در خاورمیانه با داشتن انرژی بعلاوه اینکه پیشرفت صنعت داشته باشه میشه کشور قدرتمند میخوان با خلع صلاح خیال خودشونو راحت کنن کشور مارو هم دست خالی کنن بعد جنگ راه بیندازند غربی ها مارو خر فرض کردن بجای لغو تحریم
محمود۱۷۶۸۵۲۰۲۳:۰۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
کاش جنگ میشد یا حسنی میشد یا حسینی
ناشناس۱۷۶۸۵۴۴۲۳:۲۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آمریکایی ها فکر می کنند ایران بچه هست که چند تا شکلات و آدامس و اسباب بازی بهش نشون بدند و گولش بزنند!! ایران در شرایط امروزی به ابرقدرتی تبدیل شده که با قدرت های بزرگ رقابت می کند، اونوقت اونا میخواند بیاند در باره نفوذ منطقه ای و توان دفاعی ایران مذاکره کنند!!! باید به آمریکایی ها و غربی ها و کشورهای منطقه خلیج فارس از جمله رژیم سعودی گفت: ای غربی ها و ... خواب بودید بند را آب برد!!!
ناشناس۱۷۶۸۵۴۸۲۳:۳۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
پشتوانه هر نظامی مردم آن کشور است
ملت امام حسین ( ع )۱۷۶۸۵۵۴۲۳:۳۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
آمریکایی ها و اروپایی و اعراب مرتجع وصهیونیست ها عین سگ هار هستند اگر عقب بکشیم حمله می کنند پس باید دندان هایشان را بکشیم وسگ کششان کنیم انشا الله درود بر رزمندگان غیور اسلام و سلام بر رهبر با بصیرت ودلیرمان
حامد۱۷۶۸۶۵۵۰۱:۳۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
آمریکا و دیگر جنایتکاران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند اگر مسئولین و سردمداران ما باج و سیگنالی ندهند تا دشمن پرروتر بشه..دشمن ،دشمن است هرچقدر اجازه نزدیکتر شدن بدی نفوذش بیشتر و وقاحتش بیشتر از آن همانطور که با پذیرفتن شروط برجام و هسته ای بزرگترین خیانت علیه خودمان کردند
ناشناس۱۷۶۸۶۶۷۰۲:۱۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
تاریخ به ما آموخت که هیچکس از آن چیزی نیاموخت قدرت در رضایتمندی ملت دارد
محسن۱۷۶۸۶۸۳۰۲:۵۵:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
عین اینه دشمن بگه شمااسلحه بزارکنارتنهاخودشون سلاح داشته باشن این یعنی به بردگی گرفتن خاک ناموس وجریان موشکی برای ماهمین حکم دارد
ناشناس۱۷۶۸۷۹۰۰۸:۴۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
خلعه سلاح ولش کن ساله 1400 اگه نونه خالی هم گیر اومد بخوریم جاشکرش باقیه 1400قراره دلار بشه 17هزار بیاو ببین چی خبر میشه الان که با دلار 4هزاری وارداته اینه حالمون
ناشناس۱۷۶۸۸۰۲۰۸:۵۹:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
انشاالله اقابزودی تشریفرما می شودباعیسی مسیح بزرگ
ویدا۱۷۶۸۸۰۴۰۹:۰۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
توسعه توانایی موشکی حق مشروع ایران درشرایطیست که از طرف بیشتر کشورهای هم مرزش تهدید امنیتی را حس میکند والبته همینطوراز طرف سایر کشورها چون اسراییل...در شرایط موجود ایران راهی جز ادامه توسعه توان دفاعی ندارد .بهترین گزینه جهت تضعیف رقابت نظامی در منطقه احترام گذاشتن به منافع منطقه ای کشورهای مهم منطقه و تقویت روابط ملتهاست تا بتدریج نیاز به تقویت دفاعی درسایه حس تفاهم و امنیت منطقه ای از بین برود.
افشار۱۷۶۸۸۱۵۰۹:۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
بنده به عنوان یک شهروند ایران دستور میدم به سران نظامی کشور نه تنها خلع سلاح نشوند بلکه برد موشکها رامحدود نکنند بیشتر هم تولید کنند ایزنهاور ریس جمهور امریکاحدود چهل سال پیشنهادش به سران کشور امریکا واروپا این بود که مبادا کشور ایران ایران باستان بشود
ناشناس۱۷۶۸۸۴۴۰۹:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
بعضی ها شکم شأن سیر شده دم از آمریکا میزنم امنیت ملی ما را شیر بچه‌ها ی نظامی تامین میکنن که تو سوریه داعش را تار و مار کردن و اینقدر ایثار جان کردن راس مملکت رهبری الهی وباتقوا وبینش بصیر نشسته
ناشناس۱۷۶۸۹۷۰۱۱:۲۶:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
آیا.این.عادلانه.است.همه.کشور.های.غربی.مجهز.بمب.اته..هیدروژنی.بلستیکی.ووووووو.مجهز.باشد.ایران.یک.ترقه.فشفشه.برایدفاع.نداشته.ترامپ.به.همینخیالباش.ایرانی غیرت.بالایی.دارد.
خودم۱۷۶۸۹۹۸۱۱:۴۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
هرمسئولي به خودش اجازه بده درمورد توان موشکی ایران با هر کشوري مذاکره کنه مرتده و خونش مباح
ناشناس۱۷۶۹۱۴۷۱۳:۱۰:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
ما هم باید کاری بکنیم باید تنگه هرمز بسته شود تا پاسخ ما اینگونه باشد نه اینکه بشینیم شعار بدیم
ناشناس۱۷۶۹۱۸۰۱۳:۳۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
بلاهت و ساده لوحی یک عده که مشکلات مملکت را از قدرت دفاعی ان میدانند انسان را به حیرت وامیدارد قدرت دفاعی ایران تنهاعامل باز دارنده حمله این ریاکاران غربی به مملکت است اگر نظر سویی در مورد ایران ندارند نباید از موشک هایش بترسند مگر همینها نمی گفتند موشک های ایران فتوشاپه پس از چی فتو شاپ میترسند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین