تحصیل در کالج‌های کانادا، آسانتر از همیشه!

گزارش بازرگانی،   3991013041

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت دارید ولی هنوز در تصمیمتان مردد هستید و مقصد خود را انتخاب نکرده‌اید پیشنهاد ما کشور کانادا است.کانادا به خاطر اقتصاد قوی یکی از مقصد‌های پرطرفدار و کشورهای مهاجر پذیر است. مهاجرت به کانادا راه‌‌های مختلفی دارد، یکی از راه‌‍‌های آسان و کم هزینه‌تر برای مهاجرت به کانادا تحصیل در کالج‌های کانادا است. هر کس تصمیم به مهاجرت دارد، سوال‌های زیادی در ذهنش شکل می‌گیرد و ما در این مقاله می‌خواهیم به سوال‌هایی که برای هر شخصی  در مسیر مهاجرت پیش می‌آید و طبق تجربه ما بیشتر پرسیده می شود پاسخ دهیم.

 اگر می‌خواهید در مورد آن اطلاعات کامل‌ و دقیق تر داشته باشید، به لینک تحصیل در کالج‌های کانادا مراجعه کنید، تا اطلاعات کاملی در این خصوص کسب کنید. رشته‌های تحصیلی در کالج‌های کانادا متناسب با نیاز صنعت و بازار کار کشور کانادا ارائه می‌شود و فرد پس از تحصیل در کالج ‌می‌تواند وارد بازار کار شود. مزیت‌های تحصیل در کالج‌های کانادا گرفتن اقامت، ورود راحت تر به بازار کار و مهاجرت کم هزینه‌تر است. با توجه به تجربه ما بیشترین سوالاتی که برای هرکسی در ابتدای مسیر مهاجرت پیش خواهد آمد سوالات زیر است که به آن پاسخ داده‌ایم:

هزینه تحصیل در کالج‌های کانادا چقدر است؟

 هزینه تحصیل در کالج‌های کانادا به طور میانگین سالانه بین 2000 تا  18000 دلار کانادا است. البته میزان شهریه با توجه مقطع تحصیلی و کالج انتخابی شما متغییر است.

 

شرایط سنی برای تحصیل در کالج‌های کانادا به چه صورت است؟

برای پذیرش گرفتن از کالج از لحاظ سنی به مشکل نخواهید خورد، زیرا طبق قانون کانادا شرایط سنی برای تحصیل وجود ندارد. اما برای اخذ ویزا سن، هدف از تحصیل در کانادا بسیار مهم است.سن 18 تا 35 سن منطقی و قابل توجیه است. اگر سن شما در این بازه نباشد باید بتوانید آفیسر سفارت را توجیه کنید و ویزا بگیرید.

 

آیا در حین تحصیل در کالج‌های کانادا می‌توان کار کرد؟

بله دانشجویان بین المللی در کانادا در هفته 20 ساعت اجازه کار دارند. اگر با همسر خود مهاجرت کرده باشید نیز هر دوی شما اجازه کار دارید. شما چهار راه برای کار کردن در زمان تحصیل دارید که به شما کمک می‌کند،تجربه کسب کنید و پس از تحصیل بتوانید راحت‌تر برای اقامت دائم اقدام کنید:

کار درمحیط‌های دانشگاه (on-campus)

منظور از on-campus  تمام ساختمان کالج محل تحصیل شما است. ممکن است به شما اجازه کار در قسمتی از کالج که کلاس‌های شما برگزار می‌شود داشته باشید و در این رابطه باید با مدیر مجموعه صحبت کنید. البته اگر شما به عنوان دستیار پژوهشی یا آموزشی فعالیت داشته باشید، می‌توانید در کتابخانه یا بیمارستان که قسمتی از کالج است مشغول به فعالیت شوید.

کارهای خارج از محیط دانشگاه (of-campus)

منظور کارهایی خارج از محیط دانشگاه است که می‌توانید به عنوان کارآموزی، کار پاره وقت و یا  دانشجوی co- op مشغول به فعالیت شوید.

کارآموزی: در کارآموزی در عین آموزش دیدن شما کار می‌کنید و می‌توانید مهارت‌های خود را برای موفقیت در شغل مورد نظرتان پرورش دهید.

کار پاره وقت: ممکن است در یک دپارتمان دولتی یا کسب و کاری در بخش خصوصی مشغول به فعالیت شوید.

دانشجوی co-op: ممکن است برنامه‌ای در داخل یا خارج از دانشگاه برگزار شود که دارای حقوق است.

 

آیا پس از تحصیل در کالج های کانادا می‌توانم اقامت بگیرم؟

از آن‌جایی که تحصیل در کالج راه ورود شما را به بازار کار آسان می‌کند و خیلی از کسانی که دوره کالج را گذراندند، موفق به اخذ اقامت کانادا شده ‌اند و همان‌طور که در بالا اشاره کردیم به  واسطه این که دوره‌های کالج برای ورود به بازار کار مناسب‌تر هستند، تحصیل در کالج مسیر شما را برای گرفتم اقامت آسان‌تر می‌کند. با استفاده از لینک اداره مهاجرت کانادا می توانید اطلاعاتی کامل درباره اقامت پس از تحصیل در کالج های کانادا را بدست آورید.

 

آیا بدون مدرک زبان می‌توان برای تحصیل در کالج‌های کانادا اقدام کرد؟

بله شما می‌توانید بدون مدرک زبان برای تحصیل در کالج‌های کانادا اقدام کنید. گرفتن پذیرش از کالج های کانادا بدون مدرک زبان با پذیرش مشروط یا پذیرش کاندیشنال (conditional admission) امکان پذیر است. پذیرش قطعی شما در رشته مورد نظرتان منوط به گذراندن دوره های زبان در کانادا یا قبل از تاریخ مشخص شده از طرف دانشگاه برای  شما خواهد بود.

 

 با کار کردن حین تحصیل چقدر درآمد خواهم داشت؟

 در تصویر زیر حداقل درآمد ساعتی در  هر استان کانادا را مشاهده می‌کنید:

برای مثال با 20 ساعت (به عنوان یک دانشجو در کانادا شما مجاز به 20 ساعت کار در هفته خواهید بود) کار در هفته در استان انتاریو حداقل 14.25 * 4 = 285 و ماهانه 1140 دلار درآمد خواهید داشت.

ما در این مقاله سعی کردیم اولین سوالاتی  که ممکن است برای مهاجرت به کانادا و تحصیل در کالج های کانادا  در ذهن شما  پیش بیاید پاسخ دهیم، اما فرآیند مهاجرت بسیار پیچیده است و با سوالات و نقاط مبهم زیادی برای هرکس همراه است. سوالاتی از قبیل  سیستم بانکی کانادا چگونه است؟ برای اثبات تمکن مالی کانادا باید چه کارهایی انجام دهم یا اینکه بعد از مهاجرت چگونه خانه پیدا کنم؟ چگونه تلفن و سیم کارت بخرم؟

ایمیدو یک پلتفرم آنلاین مشاوران تحصیلی و مهاجرت است که به شما در مسیر مهاجرت کمک خواهد کرد و سوالات شما را پاسخ میدهد. پذیرش گرفتن از کالج ها و دبیرستانها، ویزا و راهنمایی های لازم برای بعد از مهاجرت از خدماتی است که پلتفرم آنلاین ایمیدو ارائه میدهد. اگر برایتان سرعت عمل و هزینه پایین اهمیت دارد ما استفاده از خدمات پلتفرم ایمیدو را برای تحصیل در کالج های کانادا به شما پیشنهاد می دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین