اعتراف واعظی درباره FATF/ اظهار تاسف آیت‌الله جنتی از سخنان روحانی/ ابطحی: اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت نمی کنند / جزئیات نشست مشورتی دولت و مجلس درباره بودجه

گروه سیاسی الف،   3991003102 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

اعتراف واعظی درباره FATF/ اظهار تاسف آیت‌الله جنتی از سخنان روحانی/ ابطحی: اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت نمی کنند / جزئیات نشست مشورتی دولت و مجلس درباره بودجه

آخرین آمار کرونا در ایران

دکتر سیما سادات لاری امروز ‌‌سه‌‌شنبه در خصوص آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور گفت: از دیروز تا امروز ۳ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۴ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

سعید نمکی وزیر بهداشت در ارتباط تلویزیونی در خصوص خرید واکسن کرونا گفت: مردم صحبت واکسن را از وزیر بهداشت بشنوند، اول به دلیل تخصص و دوم به دلیل اطلاع. بسیاری صحبت‌های زیادی می‌کنند که اذهان عمومی را تشویش می‌کند، داروهای ضد ویروس حتی آنهایی که تاصبر اندکی داشتند را تهیه کردیم و نگذاشتیم داغ تامین دارو در شرایط تحریم بر دل مردم بماند

وی گفت: علی رغم همه فشارها و مضایق از بهترین و مطمئن‌ترین منابع واکسن دنیا در حال خرید واکسن هستیم البته هیچ جای دنیا روی واکسن قسم نخورده است و هیچ جای دنیا تزریق واکسن را آغاز نکرده است اگر هم آغاز شده است کار عالمانه نیست.

بیشتر بخوانید:

وزیر بهداشت: ویروس کرونای انگلیسی در ایران مشاهده نشده است

***

اعتراف واعظی درباره FATF

موضوع لوایح FATF در چند هفته اخیر دوباره در فضای سیاسی کشور کطرح شده است. علت آن هم موافقت رهبری با درخواست رئیس جمهور برای بررسی مجدد این لوایح در مجمع تشخیص است. به طور خاص در چند روز اخیر برخی مانند علی مطهری و علی ربیعی تلاش کردند عدم تصویب لوایح FATF در مجمع را علت به نتیجه نرسیدن تلاشهای ایران برای خرید واکسن کرونا اعلام کنند.

اما امروز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صحبت بسیار مهمی درباره FATF با خبرنگاران داشته است. واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفته است: در زمینه تأمین دارو، واکسن و کالاهای اساسی با مشکل اساسی مواجه هستیم و این فشارها به دلیل تحریم های بیش از حد آمریکا است. آمریکا یک سیاست اعلامی دارد که می گوید محدودیتی برای تأمین داروی ایران ایجاد نکرده است، اما در عمل فشارهای خود را اعمال می کند. در واقع مشکل اساسی ما جنگ اقتصادی و فشار آمریکا است اما تا وقتی که این تحریم ها وجود دارد، محدودیت FATF خود را نشان نمی دهد.

نکته بسیار مهمی که واعظی به آن اشاره کرده است این است که در شرایط کنونی تحریم، حضور یا عدم حضور در لیست سیاه FATF ، تفاوتی برای کشور ما ندارد. نکته ای که پیش از این عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی هم به آن اشاره کرده بود.

بیشتر بخوانید: 

نشانی غلط دولتی ها درباره خرید واکسن کرونا

واعظی: شاکله بودجه نباید بهم بریزد

***

اظهار تاسف آیت‌الله جنتی از سخنان روحانی

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه این شورا با ابراز تاسف از اظهارات نادرست و حاشیه ساز رئیس جمهور درباره مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تاکید کرد: من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوء تدبیری‌های برخی مسئولان مردم با مشکلاتی همچون گرانی و تورم مواجهه هستند و همه باید جهت رفع آنها بکوشند، آقای رئیس جمهور اظهارت خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند که اصلا در شان ایشان نبود.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان بر اساس نص صریح قانون اساسی به وظایفی که بر عهده‌اش قرار گرفته شامل تطبیق مصوبات با شرع مقدس و قانون اساسی، نظارت بر انتخابات و تفسیر قانون اساسی عمل میکند.

بیشتر بخوانید: 

آیت‌الله جنتی: مسئولان آرامش کشور را بهم نزنند

***

اصلاح‌طلبان درباره خاتمی اختلاف نظر دارند

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی درباره تاثیر سیدمحمد خاتمی در اجماع اصلاح‌طلبان به خبرآنلاین گفت: «در مورد اصلاح‌طلبان اصلا این گونه نیست که آسان تر از اصولگرایان به اجماع برسند. اتفاقا یکی از اشکالاتی که وجود دارد بر سر شخص آقای خاتمی است به بیانی اختلافات درباره شخص سید محمد خاتمی است. خاتمی نه فقط حالا بلکه در کل سکانداری نیست که اگر حرفی بزند بقیه به حرف او گوش بدهند و در حال حاضر انتقادات تندی از سوی اعضای حزب کارگزاران و یا حتی طیف مشارکت به شخص آقای خاتمی وارد می‌شود.

بنابراین کار اصلاح‌طلبان نیز برای انتخابات آسان نیست. از سوی دیگر سال‌ها بود که جریان اصلاح‌طلب، این موضوع را عنوان می‌کرد که در جریان اصولگرا، نوعی شیخوخیت وجود دارد به ویژه آن زمان که مرحوم آیت ‌الله مهدوی کنی و حبیب الله عسگر اولادی، در قید حیات بودند  بحث شیخوخیت و ریش سفیدی مطرح بود. در واقع یک نفر بالا نشسته و هر چه می‌گوید بقیه قبول می‌کنند. اگر این انتقاد جدی همواره به اصولگرایان وارد بود در حال حاضر خود اصلاح‌طلبان به این بلا مبتلا شدند با این فرض که تفسیر برخی این است که هر چه آقای خاتمی بگوید اصلاح‌طلبان قبول می‌کنند.

بنده این را قبول ندارم. حال اگر فرض را بر این بگذاریم که این گونه باشد در واقع یک نقص برای اصلاح‌طلبان است نه یک حُسن. اینکه آقای خاتمی هر چه بگوید بقیه نیز آن را تکرار می‌کنند یک نقص است. حتی معتقدم اصولگرایان در حال حاضر به مراتب دموکراتیک‌تر از اصلاح‌طلبان رفتار می‌کنند یعنی همه طیف‌های اصولگرا با تمام اختلاف نظراتی که دارند دور هم در شورای ائتلاف می‌نشینند، بحث و گفت و گو می‌کنند و در نتیجه تصمیم می‌گیرند. اتفاقا اختلافی که بین اصولگرایان مطرح است بر سر مسئله شیخوخیت است که ممکن است به عنوان مثال جریان جامعتین یک نظری داشته باشد که سایر طیف‌ها تحت ذیل آنها فعالیت کنند اما بقیه با آن اختلاف نظر دارند یعنی جریان اصولگرا به لحاظ سیاسی پیشرفته تر و دموکراتیک تر رفتار می‌کند در حالی که بحث شیخوخیتی که در اصلاح‌طلبان به شخص خاتمی متوقف شده، در جریان اصولگرا وجود ندارد از این رو این یک حُسن جریان اصولگرا است.»

***

حمایت سردار کوثری از ورود سپاهیان به انتخابات ریاست جمهوری

سردار محمد کوثری، از فرماندهان باسابقه سپاه و نماینده تهران در دوره هشتم و نهم در گفتگویی با برنا در پاسخ به سوالی درباره حضور نظامیان در انتخابات ریاست جمهوری گفته است: «در بحث حضور نظامی ها برای انتخابات بیشتر بچه های سپاه مدنظر هستند. باید بگویم که این ها قبل از انقلاب و بعد از آن هم سیاسی بودند، سیاست را می فهمند، اما طبق قانون نباید وارد گروه و حزب شوند. در قانون اساسی آمده هر فرد و هر شخصیتی می تواند در انتخابات حضور یابد و نام نویسی کند و تشخیص آن برعهده شورای نگهبان است.  

زمانی که توانمندی در بین برادران نظامی وجود دارد چرا در انتخابات حضور پیدا نکنند؟ مگر تاکنون خدمت نکرده اند؟! این افراد در سپاه همیشه خدمت صادقانه و خالصانه کرده و اکنون می خواهند، وارد عرصه انتخابات شوند و این توانمندی را در خود می بینند زیرا می خواهند، همان خدمت را ادامه دهند. اگر حضور چهره های نظامی خلاف قانون باشد باید جلوی آن گرفته شود اما اگر خلاف قانون نیست و در چهارچوب قانون است، همه باید از قانون تبعیت کنیم. اینگونه نیست این بچه ها سیاست را اصلا ندانند، قبل از اینکه این چیزها باشد این ها سیاست را می دانستند و الان هم می دانند.

برخی پیرامون حضور چهره های نظامی جوسازی می کنند؛ چطور نظامی ها شهید می‌دهند، زخمی می شوند، شیمیایی می شوند اشکالی ندارد اما همین که می خواهند مسئولیت های سیاسی داشته باشند، اینجا اشکال دارد؟ چهارچوب قانون ملاک است و این برادران می توانند با ضوابط قانونی هر کدام کاندیدا شوند. البته اکنون فقط حرف است و پس از نام نویسی شورای نگهبان بررسی می کند که ببیند، چه کسی می‌تواند حضور داشته باشد و چه کسی نمی تواند و چه شخصی چهارچوب ضوابط را که باید یک نفر بتواند، کاندیدا شود را دارد یا خیر.

در گام سوم رای مردم مهم است. در گام چهارم نوع خدمت کردن فرد مهم است اینکه مشکلات مردم را حل کند، کسانی که خودشان را کاندیدا کرده اند حتما به اصطلاح می دانند که می توانند و توانمندی اش را در گذشته نشان دادند و لذا می آیند، چه اشکالی دارد. این ها همه جوسازی است چه از بیرون و چه از طرف برخی عوامل داخلی که این کار را انجام می دهند که نیروهای انقلاب را کنار بگذارند.»

***

جزئیات نشست مشورتی دولت و مجلس درباره بودجه

نخستین نشست مشورتی دولت و مجلس در مورد بودجه 1400 عصر سه شنبه با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد اقتصادی دولت و رئیس و برخی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه مجلس برگزار شد. حسن روحانی در جلسه چهارشنبه هیئت دولت درباره نشست با قالیباف گفت: با مباحث مطرح شده در این جلسه نظرات به هم نزدیک شد و به جمع بندی خوبی رسیدیم  و امیدواریم با تصویب بودجه در کمیسیون تلفیق و مجلس ، در زمان مناسب آن را دریافت کنیم.

اما محمدحسین حسین‌زاده بحرینی عضو کمیسیون تلفیق روایت دیگری از این جلسه ارائه داد. بحرینی به تسنیم گفت: در این جلسه رئیس مجلس با بیان این نکته که لایحه تقدیمی دولت در چارچوب اصلاحات ساختاری موردنظر مقام معظم رهبری نیست، تأکید کرد که تصویب کلیات لایحه تقدیمی دولت در مجلس، منوط به اعمال تغییرات اساسی در آن است.

بحرینی اضافه کرد: در این جلسه آقای قالیباف تصریح کرد که لازمه این کار، هماهنگی تنگاتنگ تیم اقتصادی دولت با کمیسیون تلفیق بودجه برای دستیابی به راه‌کارهای مناسب رفع کسری تراز عملیاتی بودجه است.

نماینده مشهد در مجلس افزود: در این جلسه با موافقت رئیس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی مقرر شد کارگروه مشترک مجلس و دولت برای همفکری درباره نحوه بازنگری در بودجه و اعمال اصلاحات ساختاری موردنیاز در آن، تشکیل شود.

***

نگرانی وزیر کشور درباره دوره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین تصمیمات برای نحوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری با وجود شرایط کرونا، گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم و از همه خواستیم که نظراتشان را به ما اعلام کنند؛ برای این کار نمونه انتخابات‌های خارجی را هم بررسی می‌کنیم.

وزیر کشور افزود: نگرانی ما برای روز برگزاری انتخابات نیست، زیرا می‌توانیم در همان روز به صورت قانونی یک تا دو ساعت آغاز رأی گیری را افزایش دهیم و همچنین می‌توانیم تعداد شعب را زیاد کنیم. نگرانی ما برای ۲۰ روزی است که باید تبلیغات و تجمع برگزار شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: بحث مشارکت در انتخابات خیلی برای ما مهم است. اگر تجمعات قبل از انتخابات شکل نگیرد ممکن است روی مشارکت انتخابات اثر منفی بگذارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد انتخابات طی ۲ روز برگزار شود؟، گفت: خیر، چنین چیزی امکان ندارد، زیرا قانون می‌گوید انتخابات در یک روز باید برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر کشور: امکان ندارد انتخابات در ۲ روز برگزار شود/ نگران ۲۰ روز تبلیغات هستیم

***

ابطحی: اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت نمی کنند

سیدمحمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب به فردا گفت: «ما به همان میزانی که اصولگرایان مسئولیت دولت آقای احمدی‌نژاد را می‌پذیرند، مسئولیت دولت روحانی را می‌پذیریم اما فراموش نکنیم که قرار نبود روحانی اینی باشد که اکنون می‌بینیم؛ بنابراین با توجه به این تجربه بعید است اصلاح‌طلبان برای بار دیگر سیاست ائتلافی را بپذیرند».

او ادامه داد: «ممکن است نامزدی ارائه نکنیم اما با نامزد ائتلافی وارد انتخابات نمی‌شویم و اگر از یک نامزد اصلاح‌طلب حمایت کنیم مسئولیت او را به طور کامل می‌پذیریم».

ابطحی درباره احتمال نامزدی محمدجواد ظریف هم گفت: «من پیش‌بینی نمی‌کنم ظریف نامزد شود زیرا همیشه گفته است که می‌خواهد در تخصص خودش که دیپلماسی و سیاست خارجی است کار کند. آقای ظریف ظرفیت خوبی در جامعه دارد اما نامزد نمی‌شود».

این فعال سیاسی روایت خود از احتمال حمایت اصلاح‌طلبان از علی لاریجانی را هم اینگونه بیان کرد: «تصورم این است که اصلاح‌طلبان از آقای لاریجانی حمایت نمی‌کنند و بحثی هم در محافل اصلاح‌طلبی بر آقای لاریجانی مطرح نیست. وقتی می‌گوییم صرفا باید از یک نامزد اصلاح‌طلب حمایت کرد یعنی حتما آقای لاریجانی در این بین قرار نمی‌گیرد زیرا او با هر شاخصه‌ای یک نامزد ائتلافی و نه اصلاح‌طلب محسوب می‌شود».

او درباره خبر غیررسمی دیدار احمدی‌نژاد و خاتمی گفت: «شایعه دیدار خاتمی و احمدی‌نژاد را تکذیب می‌کنم. من شب گذشته با آقای خاتمی صحبت کردم و اطمینان می‌دهم چنین دیداری وجود نداشته است».

***

جامعه روحانیت به دنبال حمایت از یک نامزد خاص نیست

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در تشریح آخرین فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به تابناک گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ حزب سیاسی از همراهان جامعه روحانیت مبارز به میدان آمدند و نمایندگان خود را معرفی کردند و تقریبا از هر ۸ حزب یک نماینده تعیین شدند تا در نهایت ۵ نفر برای حضور در شورای عالی مشخص شوند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه انشاءالله به زودی نمایندگان تشکل‌های زنان و جامعه مدرسین را نیز معرفی خواهیم کرد تا انشاءالله ساختار ما شکل گیرد، تاکید کرد: ما هنوز درباره گزینه‌های انتخابات ریاست‌جمهوری تصمیمی نگرفته ایم.

وی گفت: برخی این روز‌ها فضاسازی‌هایی را انجام دادند و گفتند که جامعه روحانیت مبارز می‌خواهد از یک گزینه در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کند، اما تاکنون هیچ اسم و گزینه‌ای برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی جامعه روحانیت مبارز و اصولگرایان معرفی نشده است.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۴۷۹۲۲۲۱:۰۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۳
درود بر آقای واعظی که به درستی گفتن که مشکلات خرید دارو و واکسن مربوط به تحریمهای ظالمانه امریکاست و به FATF ربطی ندارد.
ناشناس۱۷۴۷۹۲۶۲۱:۰۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۳
لاریجانی همان روحانی است آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
ناشناس۱۷۴۷۹۵۱۲۱:۲۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۳
وزیر بهداشت هم گفت تاثیر FATF در تامین واکسن کرونا جدی نیست.
ناشناس۱۷۴۸۱۰۰۲۳:۲۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۳
یاد دوران احمدی نژاد بخیر که در لیست سیاه بودیم و کار بانکی با دنیا هم برقرار بود
از سار۱۷۴۸۲۷۲۰۶:۴۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
از خانواده شریف فخری زاده تشکر می کنیم
ناشناس۱۷۴۸۳۶۱۰۹:۰۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ترامپ : اگر یک آمریکایی کشته شود، تهران مسؤول خواهد بود.
ناشناس۱۷۴۸۹۳۲۱۶:۲۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۴
ترامپ غلط زیادی کرده.
ناشناس۱۷۴۸۶۰۹۱۲:۱۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۴
واعظی و همتی اعتراف کردند فتف الان بی اثر است و‌ اول باید تحریم حذف شود. پس چرا اصرار میکنن اول فتف تصویب بشه؟؟! شاید نون ژن خوبا توشه!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

      3. این صدای اقتدار ایران است ...

      4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      5. وحدت ملی با وعده صادق

      6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      15. اسراییل چه باید بکند؟ 

      16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      آخرین عناوین