اپلیکیشن بارسی اعلام بار آنلاین هوشمند و سراسری

گزارش بازرگانی،   3990930116

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، صنعت حمل و نقل نیز دچار تحولات اساسی شده است. بسیاری از شرکت‌های باربری برای این که بتوانند خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و مشتریان بیشتری به دست بیاورند، اقدام به راه‌اندازی سامانه اعلام بار آنلاین و هوشمند کرده‌اند. بسیاری از افراد به دلایل شرایط کاریشان مجبورند به صورت مداوم از شرکت‌های حمل بار برای انتقال محصولاتشان کمک بگیرند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های باربری این امکان را برای آن‌ها به وجود آورده است تا بتوانند در سریع‌ترین زمان یک ماشین حمل بار مناسب برای جابه‌جایی بار پیدا کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با امکاناتی که بهترین اپلیکیشن موبایل در حوزه باربری و حمل و نقل جاده ای یعنی اپلیکیشن بارسی در اختیارتان قرار می‌دهد بیشتر آشنا کنیم.

اپلیکیشن بارسی چه امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؟

با اعلام بار اپلیکیشن بارسی افراد زیادی می توانند به صورت آنلاین درخواست حمل بارشان را توسط وسایل نقلیه حمل بار مناسب ثبت کنند. اکثر سایت‌های مرتبط با شرکت‌های باربری، خدمات یکسانی را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند اما کیفیت این خدمات مسئله مهمی است که باعث ایجاد تمایز میان آن‌ها شده است.

پشتیبانی 24 ساعته در اپ بارسی

اگر به هر دلیلی در روند ثبت‌نام و یا حمل بار مشکلی به وجود بیاید، کاربران باید بتوانند با تیم پشتیبانی تماس بگیرند و مشکلشان را با آن‌ها در میان بگذارند؛ بنابراین داشتن پشتیبانی 24 ساعته باعث می‌شود که کاربران اپلیکیشن بارسی با خیال آسوده‌تری از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن استفاده کنند. میزان رضایت مشتری از خدماتی که دریافت می‌کند نقش بسیار زیادی در افزایش تعداد مشتریانتان از طریق معرفی شرکت به دوستانشان و یا ثبت دوباره سفارش حمل بار خواهد داشت پس ارائه خدمات پشتیبانی می‌تواند در حفظ مشتریانتان و تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان دائمی نقش زیادی داشته باشد.

امکان دسترسی به انواع ماشین‌های حمل بار

برای بارهای مختلف و میزان مسافتی که جابه‌جا می‌شوند باید از ماشین‌های حمل بار مختلفی استفاده کرد. به عنوان مثال برای مسیرهای طولانی بهتر است ماشین‌های حمل بار سرپوشیده استفاده شود و یا برای حمل مواد غذایی به ماشین‌های یخچال دار احتیاج داریم. در اپلیکیشن باربری باید بتواند این امکان را برای مشتری فراهم کند که بتواند با توجه به نوع باری که قصد جابه‌جایی آن را دارد، یک ماشین حمل بار مناسب انتخاب کند. حضور تعداد زیادی از رانندگان ماشین‌های حمل بار می‌توانند تأثیر زیادی در کاهش زمان مورد نیاز برای حمل بار داشته باشد زیرا در غیر این صورت کاربر باید برای پیدا کردن ماشین مورد نیازش مدت زمان زیادی منتظر بماند و یا شاید اصلاً نتواند در این سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها، ماشین حمل بار مورد نیازش را پیدا کند.

امکان دسترسی به سامانه حمل بار

استفاده از اپلیکیشن باربری به جای اعلام بار قدیمی برای مشتری و راننده راحت‌تر است. خوشبختانه امروزه اپلیکیشن‌های باربری زیادی در زمینه حمل و نقل جاده‌ای راه‌اندازی شده‌اند که این امکان را برای مشتریانشان فراهم می‌کنند تا بتوانند با اتصال به اینترنت به راحتی به خدمات مختلف دسترسی داشته باشند. یکی از اپلیکیشن‌های پیشرو در زمینه حمل و نقل جاده‌ای، اپلیکیشن بارسی است که در دو نسخه مجزا برای رانندگان و مشتری و بازاریابان آماده شده است. شما به عنوان فردی که قصد استفاده از خدمات این اپلیکیشن را دارید می‌توانید آن را از سایت بارسی دانلود کرده و با وارد کردن مشخصات خود در آن ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام می‌توانید درخواست حمل بار خود را ثبت کنید. تمامی اطلاعات لازم مانند نوع بار، حجم، مبدأ و مقصد بار و... باید در اپلیکیشن بارسی ثبت شود.

پس از آن با توجه به نوع ماشین حمل بار در‌خواستی ، کرایه حمل بار محاسبه شده و در صفحه نمایش قابل رؤیت است. اگر تمامی شرایط حمل بار توسط رانندگان بارسی برای شما قابل قبول باشد، سفارش حمل بار ثبت می‌شود و نزدیک‌ترین راننده برای حمل بار به محل مورد نظر مراجعه می‌کند.

رانندگانی که می‌خواهند از اپلیکیشن بارسی استفاده کنند نیز باید نسخه مربوط به راننده را دانلود و نصب کنند. در هنگام ثبت‌نام رانندگان باید تمام مشخصات و اطلاعات مورد نیاز مانند نام و نام خانوادگی، شماره پلاک، تصویر گواهینامه و... را در اپلیکیشن ثبت کند. پس از تائید اطلاعات وارد شده، راننده قادر به مشاهده درخواست‌های حمل بار توسط کاربران بارسی خواهد بود.

اطلاع‌رسانی دقیق درباره رسیدن بار

به کمک اعلام بار و اپلیکیشن‌های حمل بار بارسی، صاحبان بار می‌توانند موقعیت فعلی بار خود را مشاهده کنند. این ویژگی باعث می‌شود که مشتری از رسیدن به موقع و سالم بارهای خود اطمینان حاصل کند. همان‌طور که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم پیشرفت تکنولوژی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز باعث ایجاد تغییرات چشم‌گیری شده است به نحوی که دستیابی به ماشین‌های حمل بار و ارتباط میان راننده و صاحب بار بسیار آسان‌تر از گذشته شده است. تحول عظیمی که در صنعت حمل و نقل با وارد شدن تکنولوژی به این حوزه ایجاد شده است می‌تواند یک قدم مثبت و رو به جلو برای تمام افراد فعال در زمینه حمل و نقل جاده‌ای باشد.

اعلام بار سراسری

اعلام بار بارسی این امکان را برای رانندگان ماشین‌های حمل باری که در آن ثبت‌نام کرده‌ اند فراهم کرده است که بتوانند به درخواست‌های مشتریان دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل درخواست حمل بار را بپذیرند. در واقع در این سامانه واسطه‌ای میان رانندگان ماشین‌های حمل بار و صاحبان بار وجود ندارد. بسیاری از رانندگان شاغل در زمینه حمل بار می‌توانند با توجه به موقعیت مکانی خود درخواست‌های حمل بار را قبول کنند. چنین قابلیتی باعث افزایش رضایت مشتریان و رانندگان ماشین‌های حمل بار خواهد شد.

بارسی فراتر از اپلیکیشن و یک سامانه حمل بار است که شما می‌توانید به راحتی از طریق دانلود اپلیکیشن آن به انواع ماشین‌های حمل بار دسترسی داشته باشید و از آن‌ها برای حمل و نقل بار استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن بارسی می توانید از کافه بازار یا از سایت بارسی bar30.co اقدام کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین