گل به خودی تلویزیون در هجده قدم سیاست !

گروه ورزشی الف،   3990929079 ۱۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
گل به خودی تلویزیون در هجده قدم سیاست !

دیدار پرسپولیس و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته 29 آذر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار و به طور مستقیم از حساب فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شد. آنچه این بازی را از حالت یک رقابت ورزشی خارج کرد دعوت کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی‌پور برای گزارش فینال در حساب رسمی اینستاگرامی‌اش بود. آن هم در حالی که گزارشگران رسمی معرفی شده از سوی ایران اجازه حضور در قطر را نیافتند.

خبر گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان توسط  عادل فردوسی پور در صفحه اینستاگرام فارسی AFC باعث شد که در کمتر از ۴۸ ساعت تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه از ۲۰۰ هزار به مرز ۲ میلیون نفر برسد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز روز گذشته قبل از آغاز بازی از کاربران اینترنت در ایران خواست برای پرهیز از بروز مشکل در پخش اینستاگرامی فینال جام باشگاه‌های آسیا، استفاده غیرضروری از اینترنت را هنگام پخش این مسابقه  متوقف کنند.

تردیدی در رویکرد سیاسی ای اف سی در دعوت از عادل فردوسی پور برای گزارش بازی فینال باشگاه های آسیا نیست. هیچ ناظر صاحب تشخیصی نمی تواند با توجه به نفوذ برخی کشورهای عربی در فدراسیون آسیا این حقیقت را کتمان کند. اما تکرار و تاکید بر این حقیقت که از قضا مورد پذیرش بسیاری از اهالی فوتبال اعم از مسوولان و عموم هوادارن این ورزش است دستکم در این هنگام بی فایده و است چه بسا که از اثرگذاری این حقیقت در افکار عمومی بکاهد. 

پرسش مهمتر و مسوولیت آور این است که چرا باید به بازیکنان همیشه حاضر در خط حمله علیه ایران به همین راحتی پاس گل داد؟! چگونه و با چه ساز و کاری چنین مسیری برای ضربه زدن به ایران هموار می شود؟! چرا یک بازی ورزشی در چنین سطحی به جای تبدیل شدن به یک رویداد ملی انسجام آور موجبات اختلاف در جامعه را ایجاد می کند؟ 

تامل در شرایطی که منتهی به این ماجرا شده نشان می دهد که مدیریت حاکم بر صدا وسیما، دستکم در روش، نیازمند یک بازنگری جدی است. شاید اختلاف نظر درباره برخورد یا تشویق عادل فردوسی پور به عنوان کارمند رسمی این سازمان به جایی نرسد. عده ای معتقدند او نباید به عنوان کارمند رسمی سازمان وارد برخی جهت گیری های سیاسی به سود یا ضرر جریان سیاسی خاصی شود. از این نظر او باید مانند همه مجریان حرفه‌ای دنیا تابع ضوابط و قواعدی باشد که در سازمانش بدان ها متعهد شده و از تصمیمات فردی و ناهماهنگ نیز بپرهیزد و چون چنین نکرد به همین دلیل نیز باید با او برخورد لازم صورت بگیرد. عده دیگری بر عکس معتقدند او  فرزند تلویزیون است و به عنوان تولید کننده یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی تاریخ تلویزیون باید تشویق هم بشود. حتی اگر خطایی هم وجود داشته باشد نباید منجر به حذف و طرد یکی از بهترین مجریان تلویزیون گردد .

هر دو طرف برای ادعای خود دلایلی دارند که  کم و بیش قابل تامل است. اما فرض کنیم که اراده این سازمان برخورد با تخلف یکی از کارمندان خود است. آیا نباید نحوه اجرای این تصمیم با سنجش هزینه و فایده صورت بگیرد؟ آیا آنچه تا کنون اتفاق افتاده بهترین راهی است که می‌شده طی کرد؟ 

 اندک آشنایی با مدیریت رسانه از پیش گویای آن بود که اجرای چنین تصمیمی آن هم به این شکل نه تنها فایده ای نخواهد داشت بلکه با هر مقیاس و در هر مختصاتی که بنگریم ( در سیاست، تلویزیون و در جامعه) هزینه زا خواهد بود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۴۲۲۰۳۰۹:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
در این کشور مداری که افراد باید دور آن بچرخند، هر روز کوچکتر می شود. تا جاییکه شاهد پرت شدن افراد به خارج از مدار هستیم. یک روز عادل فردوسی پور، یک روز محمد رضا حیاتی، یک روز........
ناشناس۱۷۴۲۳۹۳۱۱:۱۳:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
افراد مشکل دارند و رفتارشان را تغییر می دهند
ناشناس۱۷۴۲۴۶۸۱۱:۳۸:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آنان که در اقلیت قرار دارند،باید رفتارشان را تصحیح کنند.
ناشناس۱۷۴۲۵۱۶۱۱:۵۲:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تاسف در این است که بودجه نجومی صدا و سیما که معادل بودجه 20 استان کشور است، باید به دست چنین افرادی داده شود.
ناشناس۱۷۴۲۵۸۴۱۲:۲۰:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
بودجه نجومی صدا و سیما باید قطع بشه صرف خرید واکسن برای مردم بشه زندگی مردم مهم یا نمایش چرندیات در صدا و سیما باپول بیت المال ؟
ناشناس۱۷۴۲۶۱۰۱۲:۳۰:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فقط بودجه ارزی صدا و سیما 160 میلیون یورو است. این در حالی است که هزینه واکسیناسیون 60 میلیون ایرانی با واکسن ساخت کمپانی فایزر، 156 میلیون دلار است!
ناشناس۱۷۴۲۶۱۹۱۲:۳۶:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چون متاسفانه هرکس معروف میشود فکر میکند هرکاری دوست داشته باشد میتواند بکند اقای فردوسی پور برنامه فوتبالی رو تبدیل به برنامه سیاسی کرد با دعوت از ظریف و حمله به قالیباف بابت پلاسکو و ...( یعنی علنا انگار داره برنامه سیاسی اجرا میکنه) از طرف دیگه سر قضیه حضور پویول و چند میلیارد پولی که داده شد خودسر عمل کرد از طرف دیگر سر قضیه بازی ایتالیا سر لج بازی حاضر نشد بعد از مسابقه برنامه اش رو روی انتن ببره تو تمام شبکه های دنیا کسی اینکار ها رو بکنه اخراج میشه نمونه اش هم جرمی کلارک و برنامه تخت گاز
ناشناس۱۷۴۲۸۲۲۱۳:۵۶:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
معادل بودجه 20 استان!! افکارت دست خودت باشد و نه دست رسانه های دشمن ایران و اول برو تحقیق کن و بعد بحرف
ناشناس۱۷۴۲۸۳۲۱۳:۵۷:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آن یک‌میلیارد تومان خوب بوده نه؟!!!!
سلام۱۷۴۲۶۶۵۱۲:۵۷:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
درس عبرت همه! گزارشگری خوب عادل هرچقدر برای پرسپولیس بدیمن بود اما برای اینستای ای اف سی و تیم‌کره ای خوش یمن بود البته بنظرم عادل فریب ای اف سی سعودی را‌ خورد و بزودی بدان اذعان میکند. قطعا قصدش ایجاد افتخار رکورد فالور و بازدید لایو برای اینستای ای اف سی نبود. اما درس خوبی بود هم برای خودش هم‌ برای سیما!
ناشناس۱۷۴۲۸۲۶۱۳:۵۶:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
در تعداد لایو مشخص شد کی اقلیت است
ناشناس۱۷۴۲۴۷۷۱۱:۴۱:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
سیستم ایراد دارد.
ناشناس۱۷۴۲۶۱۴۱۲:۳۴:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اتفاقا خوب شد ۹۰ تعطیل شد هرچی مربی و داور و مدیر و بازیکن فوتبال بود به جون هم مینداخت.... البته گزارشگری فوتبال را باید به ایشون میدادن که دادن ولی انگارخودش قبول نکرده و قهر کرده
ناشناس۱۷۴۲۹۴۷۱۴:۵۳:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
منظورتون همان مدیرانی است که هر روز مشغول ضربه زدن به فوتبال است؟
ناشناس۱۷۴۲۹۷۴۱۵:۱۰:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
از صداسیمای لاریجانی بعید نیست
ناشناس۱۷۴۲۴۱۱۱۱:۱۸:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
مدیران رانتی در این کشور پادشاهی و «هر چه خواهی» می کنند. فردی با داشتن 32-33 سال سن برای مردم تعیین می کند که چه کسی می تواند و چه کسی نمی تواند فوتبال گزارش کند.
ناشناس۱۷۴۲۴۷۶۱۱:۴۰:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تا وقتی شایسته سالاری جای خودش را به تملق و چاپلوسی داده، انتظاری از بهبود و پیشرفت نمی توان داشت.
ناشناس۱۷۴۲۵۵۳۱۲:۰۵:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چرا فکر می کنید مدیر شبکه 3 فردوسی پور رو اخراج کرده؟ اون فقط دستور رو اجرا کرده. تصمیم جای دیگه گرفته شده
ناشناس۱۷۴۲۵۹۹۱۲:۲۷:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اگر کس دیگری هم دستور داده با شد، او هم یکی دیگر مثل آن جوانک است.
ناشناس۱۷۴۲۴۲۵۱۱:۲۱:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تقابل فروغی با فردوسی پور . تقابل رابطه فامیل بازی و یک شبه راه صدساله رفتن و غرور و تکبر و بی تجربه بودن با تلاش شبانه روزی پشت کار و خلاقیت و تجربه داشتن و شایسته سالاری است . حق در مقابل باطل
ناشناس۱۷۴۲۴۶۳۱۱:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فروغی آقازاده مدیر رانتی
ناشناس۱۷۴۲۷۱۱۱۳:۱۰:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
از کجا فهمیدی رانتی است؟
ناشناس۱۷۴۲۷۳۴۱۳:۱۷:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
پسر باجناق ...
ناشناس۱۷۴۲۷۵۶۱۳:۲۵:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور رانت کی بوده؟!!!!!
ناشناس۱۷۴۲۸۳۸۱۳:۵۹:۵۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فرودسی پور بعد 20 سال زحمت به اینجا رسیده مثل فروغی دار و دسته شما نیست پسر باجناق باشه ..
ناشناس۱۷۴۲۹۸۳۱۵:۱۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
همه زحمت می کشند
ناشناس۱۷۴۲۶۷۱۱۲:۵۸:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
در سیستم ایران دافعه زیاد (به انواع بهانه ها ) و جاذبه کم است
امیر۱۷۴۲۷۶۴۱۳:۲۷:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
در پاسخ به 1749619.. اگه فردوسی پور از قالیباف دعوت میکرد و ازش تعریف و تمجید و اون طرف به ظریف حمله میکرد و ازش انتقاد، بجای یک شب، همه شبهای هفته در تلویزیون برنامه داشت
علی۱۷۴۲۸۷۶۱۴:۱۵:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اونوقت دیگه عادل فردوسی پور نمیشد، میشد یکی مثل میثاقی.
ناشناس۱۷۴۲۹۱۰۱۴:۳۶:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور باید از سیاسی کاری دست بردارد برنامه ورزشی هیچ ربطی به مسائل سیاسی ندارد.
ناشناس۱۷۴۲۹۹۲۱۵:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
هر جا که به نفعتان نیست، ورزش سیاسی نیست. هر جا که به نفعتان است، ورزش سیاسی است!
ناشناس۱۷۴۲۹۶۰۱۵:۰۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
الآن افکار مردم دست صدا و سیما است؟ یا صدا و سیما با عملکردبدش باعث شد تا افکار مردم به ماهواره مراجعه کنند؟
ناشناس۱۷۴۳۱۰۱۱۶:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
مراجعه به اینترنت به چه دلیل بوده؟!!!
ناشناس۱۷۴۲۹۶۲۱۵:۰۲:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
جالب اینکه عروس پشت پرده هستن آقایون!!!! اصلا پاسخگو نیستن نه غیابی نه حضوری....
تبریزی۱۷۴۳۰۵۵۱۶:۰۱:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
به اینکه چندین سال نوری خارج از مدار هستم به خودم افتخار می کنم. کسی که تو مدار باشه شاید دنیا داشته باشه ولی مطمئنا آخرتی نداره.
ناشناس۱۷۴۲۲۰۵۰۹:۴۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
همه چیز از یک تغییر مدیریتی بوجود آمد و لج و لجبازی هایی که متعاقبش شکل گرفت دهه ۷۰ که فردوسی پور برنامه اجرا میکرد آقای فروغی کجا بود که نیامده دستور حذف میدهد مدیریت صدا و سیما در حل و فصل این مسئله بسیار ضعیف عمل کرد میبایست با میانه دارای موضوع را ختم بخیر میکرد نباید اجازه میداد کار به اینجا بکشد شخص علی عسکری مقصر است تو محیط کار مشکل پیش میاد اما مدیریت در نقش منجی ظاهر میشه و موجبات آشتی را فراهم میکنه چون تنش تو محیط کاری آسیب زا است الان داریم آسیبهاشو میبینیم،
ناشناس۱۷۴۲۷۱۲۱۳:۱۰:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چه ربطی دارد؟ مدیر است و می تواند
ناشناس۱۷۴۲۸۹۱۱۴:۲۵:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
گزارشگر است و میتواندخوب شد ،معنی مدیریت را باید متوجه باشی تا معنی کامنت بالا را بدانی
ناشناس۱۷۴۲۲۰۶۰۹:۴۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
حلقه خودی ها روز به روز کوچک تر می شود.
ناشناس۱۷۴۲۹۸۶۱۵:۱۵:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
هر ریزش رویشی دارد
ناشناس۱۷۴۲۲۰۸۰۹:۴۳:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اذری جهرمی= ظریف= عباس عبدی=مهاجرانی= حداد عادل= احمدی نژاذ =روحانی = قالیباف= عادل فردوسی پور= فروغی= زیبا کلام= جلیلی= تاج= سیف= همتی = شریعتمداری وزیر= شریعتمداری روزنامه نگار و......... چرا می گوییم همه مانند هم هستند چون نتیجه مدیریت همه اینها در این سالها وضعیت امروز داخلی و خارجی و اقتصاد و اجتماع و فرهنگ این مرز و بوم هست. باز هم تصور می کنید متفاوت هستند. فرزندان خیلی از انها در خارج از کشور هستندیا تحصیل می کنند یا داماد امریکایی خانواده شهید دارند و.....
ناشناس۱۷۴۲۲۰۹۰۹:۴۴:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
متاسفانه در این کشور فرهنگ تملق از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است. آنانی که از این فرهنگ پیروی نکنند، به ظاهر ضرر می کنند.
ناشناس۱۷۴۲۲۱۰۰۹:۴۵:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چرا هرکس محبوب می شود باهاش مخالفت می کنیم .
ناشناس۱۷۴۲۳۹۶۱۱:۱۴:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تا یاد بگیرید خارج از چارچوب فعالیت نکنید
مهران۱۷۴۲۵۳۳۱۲:۰۰:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چون متاسفانه هرکس معروف میشود فکر میکند هرکاری دوست داشته باشد میتواند بکند اقای فردوسی پور برنامه فوتبالی رو تبدیل به برنامه سیاسی کرد با دعوت از ظریف و حمله به قالیباف بابت پلاسکو و ...( یعنی علنا انگار داره برنامه سیاسی اجرا میکنه) از طرف دیگه سر قضیه حضور پویول و چند میلیارد پولی که داده شد خودسر عمل کرد از طرف دیگر سر قضیه بازی ایتالیا سر لج بازی حاضر نشد بعد از مسابقه برنامه اش رو روی انتن ببره تو تمام شبکه های دنیا کسی اینکار ها رو بکنه اخراج میشه نمونه اش هم جرمی کلارک و برنامه تخت گاز
ناشناس۱۷۴۲۷۹۳۱۳:۴۲:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
حق گفتی حق طلبان هم در اقلیتند
ناشناس۱۷۴۳۰۲۰۱۵:۳۴:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اولا جرمی کلارکسون نه جرمی کلارک ثانیا اون مجری بود و تهیه کننده نبود و بابت اینکه با مشت زده بود تو دماغ تهیه کننده اخراج شد نه برای اینکه مثلا گفته باشه ماشین انگلیسی خوب نیست
مهران۱۷۴۳۲۶۶۱۹:۰۶:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اولا اسمش رو کامل میدونم ولی معروف به جرمی کلارک هست ثانیا مشت زدنش از خودسر بودنش صورت گرفت ثالثا کریستین امانپور همین دو هفته قبل به خاطر یه جمله که یه انتقاد کوچک از اسراییل کرد و به مذاق اسراییل و مدیر سی ان ان خوش نیامد عذرخواهی کرد اگر نمی کرد اخراج میشد دوست عزیز هیچ رسانه ای در دنیا اجازه نمیده نیروش تک بپره
ناشناس۱۷۴۲۲۱۱۰۹:۴۶:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور محبوب دل ها
ناشناس۱۷۴۲۲۱۲۰۹:۴۶:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اگر روحانی با احمدی نژاد تفاوت اساسی داشت حتما فردوسی پور هم با فروغی و جلیلی هم با ظریف و شریعتمداری هم با عباس عبدی و... تقاوت دارند و حتما هم ترامپ با بایدن متفاوت است. اگر تفاوت اساسی داشتند جایشان هماجایی بود که روح الله زم هست.
ناشناس۱۷۴۲۲۱۵۰۹:۴۸:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
رئیس بی تجربه شبکه 3 باید پاسخگوی ملت باشد
ناشناس۱۷۴۲۴۰۱۱۱:۱۶:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نشان از مدیریت قوی دارد که اجازه بازی به افراد خودسر نمی دهد در ضمن قبلا هم می‌خواستند جلوی این فردوسی پور را بگیرند ولی منصرف شدن با وساطت ها
ناشناس۱۷۴۲۴۵۰۱۱:۳۱:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
رییس شبکه 3 چرا بر کنار نمیشود ؟
ناشناس۱۷۴۲۶۵۱۱۲:۵۲:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چون تو مداره و در حین چرخیدن از مدار خارج نمیشه!!!!
ناشناس۱۷۴۲۷۲۹۱۳:۱۷:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
خوب جلوی شما را گرفته این مدیر آفرین فروغی
ناشناس۱۷۴۲۵۳۹۱۲:۰۲:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
طنز تلخ این هست که تا به حالا توی این کشور هیچ مدیری پاسخگوی عملکردش نبوده
ناشناس۱۷۴۲۲۱۷۰۹:۵۱:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
مشکل اصلی مملکت وجود افراد بی سوادی چون فروغی است که با رانت به مناصب مهمی دست پیدا کردند امثال این افراد در همه جای کشور فراوانند و ضربه ای که کشور از امثال این افراد خورده و خواهد خورد بسیار سنگین است.
ناشناس۱۷۴۲۲۱۸۰۹:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تا کی باید ضرر و زیان انتصاباتی که اکثرا بر خلاف منافع ملی و اقتصادی کشور تصمیم می‌گیرند را تحمل کنیم.این انتصابات همیشه بخاطر هر چیزی و هر شخصی بحران افرینی میکنند.
ناشناس۱۷۴۲۲۲۰۰۹:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آقایان ثابت کرده اند نیاز به دشمن خارجی ندارند، دنیا کافیست کنار بایستد و تنها هر چند صباحی یکبار مردم را با خاطره آنچه از ایشان به زور ستانده شده نوازش کند!
ناشناس۱۷۴۲۲۲۱۰۹:۵۳:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
جالبه کلی داستان بافتی ولی جرات نکنه یه خط درباره مسبب اصلی همه این اتفاقات بنویسی
ناشناس۱۷۴۲۲۲۲۰۹:۵۳:۳۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تا کی این کشور باید هزینه مدیران نالایق را بدهد ،کسانی که درست در روزی که فردوسی پور از نظر مردم بهترین مجری و گزارشگر تلویزیون میشود او را برکنار میکنند!! ،این ایستادگی صریح در مقابل رای مردم اگر خیانت نباشد حداقل و با خوش بینی، حماقت است ،آنوقت چگونه انتظار داریم به قول شما مخالفین یا دشمنان حکومت از این حماقت به راحتی بگذرند و از آن استفاده نکنند
ناشناس۱۷۴۲۷۶۳۱۳:۲۶:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
خخخه روبیکا 200 هزار نفر بیننده داشت تازه تبلیغات و سر و صدای رسانه های مورد داری که برای فردوسی پور می کردن را هم نداشت
ناشناس۱۷۴۲۲۴۲۱۰:۰۲:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
یکی به میخ و یکی به نعل. دایی‌جان ناپلئون شده‌اید.
ناشناس۱۷۴۲۲۴۳۱۰:۰۳:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نشانه ی بارز مخالفت با خواست و سلیقه ی اکثریت جامعه است !!!
مهران۱۷۴۲۵۳۸۱۲:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
یکی از خواست ها و سلیقه اکثریت جامعه اقای روحانی بود که داریم نتیجه اش رو میبینیم سلیقه اکثریت جامعه محترم است اما لزوما نباید اجرا بشه الان به اکثریت جامعه باشه میگن جرایم رانندگی برداشته بشه ایا باید بردارن؟
ناشناس۱۷۴۲۶۰۶۱۲:۲۹:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اقای روحانی چون بر خلاف نظر اکثریت رای دهندگانش رفتار کرد و خود شد منفور شد
ناشناس۱۷۴۳۲۳۸۱۸:۳۱:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
با دولت آقای روحانی کارشکنی خیلی زیاد شد چون نخواستن برجام به نتیجه برسه.
ناشناس۱۷۴۲۶۱۱۱۲:۳۰:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اگر ترامپ نبود روحانی خیلی هم موفق بود در طول مذاکرات و قبل از خروج امریکا از برجام تورم زیر 9% بود
ناشناس۱۷۴۲۷۱۶۱۳:۱۲:۳۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
خخخه توافق سعادت آباد چرا شکست خورد؟!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۷۴۲۹۱۸۱۴:۳۸:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
روحانی باید پاسخگو باشد که ترامپ چطور بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
ناشناس۱۷۴۳۱۰۷۱۶:۵۱:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
در کدام کشور دموکراتی اکثریت مردم خواهان حذف قوانین راهنمایی رانندگی هستند؟ کدام کشور دموکراتی می تواند قوانین خلاف اکثریت مردم را اعمال کند؟
مرتضی۱۷۴۳۴۲۷۲۳:۰۴:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
انتخاب مردم درست بود اگه به غیر از روحانی از اون چند نفرکسی دیگر را انتخاب میکردن الان وضع بهتر بود؟
علی۱۷۴۲۲۴۵۱۰:۰۴:۰۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تا افرادی با گرایش های سیاسی امنیتی در مدیریت صدا و سیما باشند مشکل رسانه ملی حل نخواهد شد.
کاظم۱۷۴۲۶۱۲۱۲:۳۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اکثریت معمولا کمتر اشتباه می کند .
حميد۱۷۴۲۶۶۸۱۲:۵۷:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اتفاقا اكثرهم لا يعلمون
ناشناس۱۷۴۳۰۷۱۱۶:۲۱:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
یدالله مع الجماعه.
ناشناس۱۷۴۲۲۴۶۱۰:۰۴:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
طرد فردوسی پور کار جریانی است که خود را حق مطلق می پندارد و به انتقادات درست و حسابی هم وقعی نمی نهد این انتقاد آبکی شما که جای خود دارد
ناشناس۱۷۴۲۲۵۰۱۰:۰۶:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور نباید قبول می کرد.
ناشناس۱۷۴۲۲۵۱۱۰:۰۷:۰۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کسانی کع از طریق صدا و سیما به شهرت میرسند و سپس علیه مصالح کشور عمل می کنند را باید بطور اساسی تنبیه نمود
صمصام۱۷۴۲۴۳۷۱۱:۲۵:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
صدا وسیمایی را هم که با دزدی از کانالهای ماهواره اقدام به دزدی پخش بازیهای فوتبال میکند باید با طرد خبرنگارانش ادب کرد ....بله
ناشناس۱۷۴۲۷۲۲۱۳:۱۵:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کوچولو حق پخش را به خاطر بهانه تحریم ندادن درضمن شبکه ها می توانند برای داخلی کشور از روی دیگر ماهواره ها بگیرند و پخش کنند ولی نمی توانند روی ماهواره بگذارند
ناشناس۱۷۴۲۷۲۶۱۳:۱۶:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آن وقت فردوسی پور می رود با همان afcکه ال کثیر را محروم کرد معامله می کند و عجب مظلوم نمایی!
ناشناس۱۷۴۲۵۱۳۱۱:۵۰:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
صدا و سیما بودجه بیت المال رو مصرف میکنه مال پدر دار و دسته شماها نیست !!!
ناشناس۱۷۴۲۶۰۵۱۲:۲۹:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کدام مصالح اساسی؟ دو سال فردوسی پور که خواسته مردم بود رو خونه نشین کردند، دیگه این گزارش رو هم نباید میپذیرفت؟ تا کی صبر کنه؟ واقعا شما باید در تفکرتون تجدید نظر کنید که تا به کی قراره خواست مردم براتون بی ارزش باشه.
ناشناس۱۷۴۲۷۳۷۱۳:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تماشای 500 هزار نفری در پخش زنده مشخص است که چقدر خواست مردمی هستید!
ناشناس۱۷۴۲۶۸۱۱۳:۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کسانی که جز توسط فامیلشان شناخته نمیشوند و یک شبه ره صدساله رفته مدیر جایی میشوند و بر خلاف نظر مردمی که از آنها حقوق میگیرد کار میکند را باید چه کرد!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس۱۷۴۲۹۶۸۱۵:۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
بزرگوار اين چه ديدگاهيه كه شما دارى خبرنگارى كه كارشو بلده و مخاطب داره رو ميندازن بيرون بعد همين فردوسى پور به جاى اينكه مهاجرت كنه بهترين امكاناتو در خارج از كشور كنار ميزاره در كشور ميمونه حالا ميخواى تربيتش كنى؟ والله اين طرز تفكرها مارو به اينجا رسونده
ناشناس۱۷۴۲۲۷۰۱۰:۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
و در آخر شکست سنگینی برای فردوسی پور بود که می خواستند برای صدا و سیما شاخ و شونه بکشند ولی جمعیت کمی رفتند و نگاه کردن
ناشناس۱۷۴۲۴۴۹۱۱:۳۱:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
امثال تو احتمالا در تلویزیون هم مدیر هستن لایو با این قیمت اینترنت کندی سرعت و ابتدا 900 هزار ببیننده داشت و ثابت 450 هزار . مشخص هست هیچ دیدی نداری
ناشناس۱۷۴۲۷۴۸۱۳:۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
حالا خوبه اول بازی برای کنجکاوی بیشتر رفتند و بعد وسط 500 هزار شد از قبیل خود من یعنی بدجور باختید که می خواستید بزرگش کنید
ناشناس۱۷۴۲۷۶۸۱۳:۲۸:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
بهانه اینترنت و سرعت و کندی!!! تتلو خودش به تنهایی600 هزار تا رفتند تازه مافیای رسانه ای هم ندشت که تبلیغ کنند
ناشناس۱۷۴۲۴۵۹۱۱:۳۴:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نیم میلیون آنلاین کممه؟
ناشناس۱۷۴۲۷۵۱۱۳:۲۳:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
30 میلیون کاربر اینستا و فقط 500 هزار نفر از نظر شما چه چیزی را ثابت می کند؟
ناشناس۱۷۴۳۴۲۴۲۳:۰۰:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
هشتصد تا نهصد هزار نفر کمند؟
ناشناس۱۷۴۲۲۷۶۱۰:۲۱:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اول این را بگو مافیای رسانه چه چیزی را از برنامه نود گیر می آوردن که در طول این 2 سال تعطیلی سعی دارند فردوسی پور را زنده نگه دارند و پشت سر هم خبر از ایشون می دادن آن هم خبرهای زرد
ناشناس۱۷۴۲۲۸۱۱۰:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
گل به خودی!!! اتفاقا نشان داد که سر و صدای تو خالی اینترنتی برای فردوسی پور هیچی نیستند
ناشناس۱۷۴۲۲۸۷۱۰:۲۵:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اختلافو رییس شبکه سه شروع کرد بهتر بود یه اشاره ای هم به این مویضوع میکردید
ناشناس۱۷۴۲۲۹۲۱۰:۲۷:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
لطفا یک نمونه از تصمیمات این مدیر بی‌کفایت شبکه سه را بگید، یک نمونه... سابقه مدیریتی داره اصلا؟ کجا بوده قبلا و با چه رانتی الان شده مدیر؟ معیار و شاخص محبوبیت مردم هستند. متاسفانه آقای فروغی در خلاف جهت علاقه مردم حرکت می‌کند و یک سازمان را به قهقرا می‌برد....
ناشناس۱۷۴۲۲۹۸۱۰:۲۹:۰۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
بهتره اول به این سوال پاسخ بدهید که فرزند باجناق جناب حداد ایا بر اساس شایسته سالاری و داشتن یک رزومه درخشان به مدیریت یکی از شبکه های مهم کشور منصوب شده یا بفرموده و سفارش اقوام به این پست رسیده
ناشناس۱۷۴۲۷۳۵۱۳:۱۸:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آن وقت فردوسی پور با رانت چه کسی آمده بود!
ناشناس۱۷۴۳۰۱۰۱۵:۲۸:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فرزند باجناق حداد میشه پسر خاله زن یه بنده خدایی واضحه؟؟؟؟
ناشناس۱۷۴۳۲۱۱۱۸:۰۳:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
یعنی اگر خودت فرزند باجناق آقای حداد یا هر مسئول دیگه بودید و مسئولیت بهتون میدادند، میگفتید نه من نمخوام؟؟؟ بعد واقعا از کجا فهمیدید این مدیر شبکه ۳ این نسبت را دارد؟؟؟ بگید تا ما هم بفهمیم...
ناشناس۱۷۴۲۳۰۱۱۰:۲۹:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اتفاقا خوب شد ۹۰ تعطیل شد هرچی مربی و داور و مدیر و بازیکن فوتبال بود به جون هم مینداخت.... البته گزارشگری فوتبال را باید به ایشون میدادن که دادن ولی انگارخودش قبول نکرده و قهر کرده
ناشناس۱۷۴۲۳۱۰۱۰:۳۱:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
با تشکر از کنفدراسیون فوتبال آسیا که سرانجام حرف محبوبیت عادل رو شنید و حرکتی برای اون انجام داد. حالا به هر دلیلی و جریانی. خط حمله علیه ایرانی که نویسنده ازش دم می زنه در واقع خط دفاع ایران هست که از گل به خودی زدن هیچ ابایی نداره . سال‌ها مردم گفتن عادل رو برگردونین ، نود رو برگردونین. اما مطابق همیشه حرف مسوولین ارجحیت داره بر حرف مردم.
ناشناس۱۷۴۲۷۵۴۱۳:۲۴:۴۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
پس بگو چرا AFC علیه کشورتان است نگو افرادی مثل شما....! در ضمن معلوم است چقدر مردم خواهان فردوسی پور بودن از تعداد کم تماشای انلاین!!
ناشناس۱۷۴۲۳۱۴۱۰:۳۳:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
پس از سالها مطلب مفیدی در سایت شما دیدم. اما نکته مهم این است عادل فدوسی پور فرزند تلویزیون است یا یک شخص بی هویت مثل فروغی؟؟؟ اصلا چرا باید فروغی رییس فردی با سوابق و دانش فردوسی پور شود ؟؟ به اینها باید پاسخ داد. با تشکر
ناشناس۱۷۴۲۳۲۱۱۰:۳۶:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
متأسفانه صدای و سیمای ایران مدتهاست که دچار مرگ مغزی شده است فقط با کمک دستگاه نفس می کشد ولی هیچ فعل و انفعالی ندارد. حیف پول بیت المال که صرف چنین سازمانی می شود که قادر به تشخیص ساده ترین مسائل مربوط به حوزه امنیت ملی از جمله دعوت عادل فردوسی پور توسط اف ای سی نیست
سجاد۱۷۴۲۳۲۳۱۰:۳۷:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
قطعا دیدگاه صدا و سیما این مجموعه را به سقوط می کشاند که البته با از دست دادن یک میلیون بیننده سقوط کرد !
ناشناس۱۷۴۲۴۰۵۱۱:۱۷:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
یک میلیون!!!!
ناشناس۱۷۴۲۳۲۵۱۰:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
وقتی کسی محبوب هرکاری هم کنی باز محبوب میمونه چه میخواد تو صداو سیما بشا چه بیرون
ناشناس۱۷۴۲۳۲۸۱۰:۴۰:۰۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
وقتی مدیر شبکه سه اصلاً در قد و قواره همچین پستی نیست و به لطف سفارش شوهرخاله شون این سمت بهشون اعطلا میشه و میاد از بیخ و بن برنامه پرطرفداری مثل نود رو قطع میکنه نباید توقع داشته باشه که مخاطب جوان همچنان از طریق گزارش های کسل کننده محمدرضا احمدی و جواد خیابانی و ... پیگیر بازی های حساسی مثل بازی دیروز باشه
صمصام۱۷۴۲۳۳۴۱۰:۴۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
گروه ورزشی الف چرا از گفتن حقیقت میترسید ؟ چرا به افکار عمومی نمیگویید در بازی های قبلی این رقابتها رسانه ملی بدون پرداخت حق پخش بازیها اقدام به کپی غیر قانونی از شبکه های ماهواره میکرد و انها را پخش میکرد ؟؟! چرا نمیگویید حتی کشور هند که جایگاهی در فونبال اسیا ندارد هم با خرید حق پخش این بازیها انها را قانونی پخش کرد؟؟! پایگاه خبری آفتاب نیوز روز گذشته با نشان دادن نام کشورهایی که حق پخش بازی روز گذشته را خریده بودند که نامی از ایران نبود ! و اعلام شد که ایران اقدام به پخش غیر قانونی بازیهای قبلی کرده و به همین دلیل AFC از ورود خبرنگاران معرفی شده توسط رسانه ملی جلوگیری کرده است لطفا صداقت داشته باشید!
ناشناس۱۷۴۲۳۳۹۱۰:۴۶:۳۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
جالب است که این مدیر شبکه 3 هنوز استعفا نداده است!
ناشناس۱۷۴۲۳۴۱۱۰:۴۷:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کاملا واضح است. از فردوسی پور باید دلجویی شود. مدیر شبکه سه عزل و توبیخ بشه
ناشناس۱۷۴۲۳۵۰۱۰:۵۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تلویزیون که به فردوسی پور گفتن بیاد گزارش کنه، خودش نیومد. ولی رفت برای قطریها گزارش کرد. این حرکت بچه گانه یعنی چی؟ به نظرم دیگه اصلا نباید هیچوقت به تلویزیون راه دادش.
آرش۱۷۴۲۳۵۵۱۰:۵۳:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
چند دهه هست که صدا وسیما و... دور خود را دیوار کشیدن . بنده خداها نمی دانند تو آفسایدن
سید۱۷۴۲۳۵۶۱۰:۵۳:۵۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نگارنده محترم شیپور را از سمت گشاد آن می دمند ! مردم نیک می دانند که گناه فرودسی پور صرفا محبوبیت وی بوده و بس. وگرنه صدا و سیما بجای برخورد حذفی با پربیننده ترین برنامه تلویزیون ،اعلانات وهم آلود و سخن از خروج ایشان از مدار،طی حضور در تلویزیون آشکارا شفاف سازی می کرد. همین که تاکنون هیچکس علت حذف ایشان را نمی داند گواه خوبی است!
ناشناس۱۷۴۲۳۶۳۱۰:۵۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تلویزیون ۶ هیچ به عادل باخت
امیر۱۷۴۲۳۶۸۱۱:۰۳:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
با سلام صدا و سیما دیر زمانی است ارتباطش را با مخاطب اصلی از دست داده است. قطع برنامه صبح جمعه با شما، ماجرای آقای فردوسی پور و نحوه برخورد با آن، استفاده از تهیه کنندگان خاص، عدم درک نیاز جامعه جوان کشور و... تنها نمونه هایی از این عملکرد است. به زبان ساده صدا و سیما بجای جریان ساز بودن با فاصله زیاد پشت سر مردم حرکت می کند
ناشناس۱۷۴۲۳۷۳۱۱:۰۴:۵۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
صدا و سیما کلا باید تعطیل شود بودجه میلیاردی آن صرف خرید واکسن برای مردم شود
ناشناس۱۷۴۲۴۰۴۱۱:۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اصلا بودجه را هم به اینها بدهن ولی کلا صدا و سیما را تعطیل کنند بازهم به نفع مردم است
ناشناس۱۷۴۲۴۵۳۱۱:۳۲:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اگر صداو سیما اشکالاتی دارد ولی محسنات آن خیلی بیشتر هست.
ناشناس۱۷۴۲۵۱۵۱۱:۵۲:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اره ریختن پول و بودجه میلیاردی به جیب دار و دسته شما !
ناشناس۱۷۴۲۶۴۴۱۲:۴۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نه همشهری من یک بیننده عادی هستم ولی به عنوان یک ایرانی تحصیل کرده و پزشک از خیلی از برنامه های صدا و سیما استفاده می کنم گرچه به برخی انتقاد وارد است ولی صفر و صد نبینیم و منافع ملی را پاس داشته باشیم.
ناشناس۱۷۴۲۹۲۶۱۴:۴۱:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
دار و دسته شما اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۷۴۲۳۷۹۱۱:۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
از این رسانه انتظاری جز این نیست
ناشناس۱۷۴۲۳۸۰۱۱:۰۹:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
کی صدا و سیما میبینه. کشوری که این همه مشکلات اساسی داره اصلا فوتبال میخواد چکار. اونم فوتبال دولتی فاسد.
ناشناس۱۷۴۲۳۸۵۱۱:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
مدیریت سیاسی صدا و سیما باعث این فاجعه بوده و هست. صداوسیمایی که حالا به صداوسیمای فروغی و شرکا تقلیل پیدا کرده اونم با هزینه ای که از جیب مردم و بیت المال داره برداشته میشه ما که راضی نیستیم به اندازه سهم خودمون و حرامتان باد با این مدیریت بی کفایت و ........
ناشناس۱۷۴۲۴۶۵۱۱:۳۷:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
عده ای معتقدند او نباید به عنوان کارمند رسمی سازمان وارد برخی جهت گیری های سیاسی به سود یا ضرر جریان سیاسی خاصی شود. از این نظر او باید مانند همه مجریان حرفه‌ای دنیا تابع ضوابط و قواعدی باشد که در سازمانش بدان ها متعهد شده و از تصمیمات فردی و ناهماهنگ نیز بپرهیزد و چون چنین نکرد به همین دلیل نیز باید با او برخورد لازم صورت بگیرد................. بنظرم با این دیدگاه باید ربات و ادم مصنوعی و مکانیکی استخدام کرد تا تابعیت محض از دیدگاه مدیران و سازمان مربوطه داشته باشد
ناشناس۱۷۴۲۴۹۳۱۱:۴۴:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
درست است که باید جاذبه حد اکثری و دافعه حداقلی باشد ولی اصول سازمانی و اخلاق حرفه ای هر شغلی نیز باید معلوم و روشن باشد و متبوع کارمندان باشد و همه تبعیت کنند . از طرف دیگر منافع ملی و غرور ملی است که باید توسط همه ایرانیان غیور رعایت شود.
ناشناس۱۷۴۲۴۹۶۱۱:۴۴:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
امثال فروغی به مردم پاسخگو نیستن چون خود را فراتر از مردم می دانند
ناشناس۱۷۴۲۷۰۸۱۳:۰۸:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
آقای محترم انشاالله فروغی کاندید ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بشه و ۱۰۰ در صد شورای نگهبان تاییدش میکنه بشما خواهم گفت که حداقل ایشان ۳۰ میلیون رای میاره به کوری چشم دشنمان انقلاب
ناشناس۱۷۴۲۹۴۶۱۴:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
شما حداد عادل یا باجناق ایشون نیستی چه دفاع جانانه ای
ناشناس۱۷۴۲۹۷۹۱۵:۱۳:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
٣٠ ميليون ؟؟؟؟؟ شما با كانديداى نامى و مشهورتر بيشتر از ٤ ميليون رأى نياوردين حالا با فروغى ٣٠ ميليون امكانش هست البته به شرطى كه جمعيت ايران به اندازه هند يا چين بشه
ناشناس۱۷۴۳۴۴۰۲۳:۲۱:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
جوک خوبی بود.
ناشناس۱۷۴۴۰۸۱۱۱:۳۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۱
یعنی شما معتقدی محبوبیت آقای فروغی از جناب رییسی بیشتره؟
ناشناس۱۷۴۲۵۲۹۱۱:۵۶:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
وقتی یک ادم سیاسی مدیر یک شبکه ورزشی میشه این یعنی مسخره کردن تخصص که در این کشور زیاد دیده میشه !
ناشناس۱۷۴۲۵۴۷۱۲:۰۴:۰۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
بنده مدیر شبکه 3 به علت شایسته نبودن در مدیریت خود استعفا میدهم و از مردم عذر خواهی و طلب بخشش میکنم.
عمران۱۷۴۲۵۵۹۱۲:۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نویسنده ی محترم چرا حرف بی اساس و یا بی سند میزنید: « عده ای معتقدند او نباید به عنوان کارمند رسمی سازمان وارد برخی جهت گیری های سیاسی به سود یا ضرر جریان سیاسی خاصی شود. از این نظر او باید مانند همه مجریان حرفه‌ای دنیا تابع ضوابط و قواعدی باشد که در سازمانش بدان ها متعهد شده و از تصمیمات فردی و ناهماهنگ نیز بپرهیزد و چون چنین نکرد به همین دلیل نیز باید با او برخورد لازم صورت بگیرد.» فردوسی پور دقیقا وارد چه جهت گیری سیاسی شده بود؟
ناشناس۱۷۴۲۵۶۰۱۲:۰۸:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
جناب فروغی و در کل صدا و سیما اگر واقعا تصور می کنه که تصمیم درستی در مورد آقای فردوسی پور گرفته، چرا یک نظر سنجی عمومی راه نمی اندازه تا ببینه نظر مردم (که همه مسئولین ادعای خادم بودن آنها را دارند) چی هست؟ مرد و مردونه نظر سنجی بذارید و نظر واقعی مردم رو منتشر کنید تا ببینید کجای کار هستید.
ناشناس۱۷۴۲۵۷۳۱۲:۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
اون چیزی که به عنوان حقیقت (هدف afc از دعوت فردوسی پور) مطرح کردید فقط یک فرضیه هستش. یه فرضیه خیلی قوی تر برای دعوت اقای فردوسی پور افزایش مخاطب و سود اقتصادیه (فالور از ۲۰۰ هزار به ۲ میلیون). در مورد جهت گیری سیاسی هم، در صدا و سیما خیلی واضح جهت گیری سیاسی در جهت تفرکات شما بشه خوبه، خلافش بشه درست نیست؟
ناشناس۱۷۴۲۵۸۹۱۲:۲۳:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
باعرض سلام تمام دنیابرای هرکاری وهرپستی متخصص وتحصیلکرده همان پستو می گمارندمتاسفانه رابطه وضابطه برتخصص وتحصیل توایران میچربد میشه تحصیلات آقای فروغی رابفرمایید
ناشناس۱۷۴۲۶۶۲۱۲:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
تخصص فروغی در وزرش پوشیدن شورت ورزشی بوده احتمالا !
ناشناس۱۷۴۲۶۸۲۱۳:۰۱:۱۷ ۱۳۹۹/۹/۳۰
صدا و سیما مرجعیت فوتبال را هم از دست داد و دیگر در هیچ زمینه ای مرجعیت ندارد
ناشناس۱۷۴۵۲۹۷۰۷:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲
با هیاهو نمی توان مرجعیت را از کسی یا چیزی گرفت
ناشناس۱۷۴۲۷۲۷۱۳:۱۶:۴۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور یک نفوذی خطرناک است که با همدستی ای اف سی در صدد تحریم صداوسیما از پخش مستقیم فوتبال بود مزدک شرفش بیشتر از عادل فردوسی پور است
ناشناس۱۷۴۲۷۴۲۱۳:۱۹:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور خیلی پاشو از گلیمش درازتر کرده بود .البته انفعال رییس قبلی شبکه باعث شد غولی از ۹۰ درست بشه که البته درافتادن باهاش هزینه داره برای سازمان وافکار عمومی .ولی جلوی َضررو هر وقت از اب بگیری تازه است
ناشناس۱۷۴۲۷۵۵۱۳:۲۵:۰۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
ریاست محترم صدا و سیما : واقعا چرا اگر فردوسی پور تخلفی کرده اعلام نمی کنید و اگر مدیر شبکه سه بدلیل غیر موجه ایشان را بر کنار کرده چرا با ایشان برخورد نمی کنید ؟
ناشناس۱۷۴۲۷۵۷۱۳:۲۵:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
این شکست صدا و سیما نبود. کلا ۵۰۰ هزار نفر از اینستا دیدند. حالا بگم همیشه بازی های مهم رو تا چند میلیون از اینترنت می بینند. ولی چند ده میلیون از تلویزیون دیدند. حالا ۳ درصد هم رفتند از اینستا دیدند. نوش جون فردوسی پور.
ابوذر۱۷۴۲۷۷۳۱۳:۲۹:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
لطفاکلمه ملی را از صدا وسیما حذف کنید.چون متعلق به یک جناح است ونتیجه این تصمیم گیریها وضع موجود است.که میبینیم.
ناشناس۱۷۴۲۹۹۶۱۵:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۳۰
نکند طیف شما ملی است؟ نخیر صدا و سیما ملی یعنی برای انقلاب است و نه جریانی که...!
ناشناس۱۷۴۲۸۸۶۱۴:۲۱:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۳۰
گاهي عده اي از مسوولين كه كاسه ازداغتر از اش ميشوند كشور را ملك شخصي خود ميدانند وهيچ حقي براي مردم ونظر مردم قائل نيستند
ناشناس۱۷۴۲۸۹۲۱۴:۲۶:۳۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
باخت تو فینال و کزارش فردوسی پور بهترین سناریویی بود که اتفاق افتاد پیروزی تو این شرایط سخت اقتصادی برا کشور سمه
ناشناس۱۷۴۲۹۲۹۱۴:۴۳:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۳۰
به قول خدا بیامرز استاد اکبر عالمی که می گفت ما گرانترین رادیوی دنیا رو داریم... و البته منظور ایشان تلویزیون بود..
ناشناس۱۷۴۲۹۳۱۱۴:۴۴:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فردوسی پور برد
ناشناس۱۷۴۲۹۵۵۱۴:۵۹:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۳۰
سلام خرافاتی نیستم ولی چه بسا که اگر فردوسی پور گزارشگر بود پرسپولیس برنده می شد و افتخاری دیگر نصیب کشور عزیزم می شد تا دشمنان خارجی و بعضا داخلی عصبی می شدند حیف
ناشناس۱۷۴۲۹۶۱۱۵:۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فارغ از اينكه فردوسى پور خوش سليقه ورزشى از جناب فروغى با تجربه تره بماند ولى قدرتى كه جناب فروغى داره خيلى مهمه نه بر شبكه سه بلكه ظاهراً به كل سيما اين قدرت بسط پيدا ميكنه
ناشناس۱۷۴۳۰۱۶۱۵:۳۲:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
مساله انحصار است و گرنه مدیر صدا و سیما حق داره برنامه ای رو که نمیخواد حذف کنه ولی چرا اجازه ندادن فردوسی پور در شبکه های اینترنتی برنامه خودش رو داشته باشه
ناشناس۱۷۴۳۰۸۰۱۶:۳۱:۰۰ ۱۳۹۹/۹/۳۰
به نظرم صدا و سیما باید عملکرد حرفه ای تر پیدا کند حتی در مواجه با تخلف احتمالی هریک از کارکنانش. در ایران هزینه اتفاقات با سایر کشورها متفاوت است.
ناشناس۱۷۴۳۱۶۷۱۷:۳۵:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۳۰
فقط برکناری فروغی
ناشناس۱۷۴۳۱۷۲۱۷:۴۰:۵۹ ۱۳۹۹/۹/۳۰
دکتر الهام در سال 88 قبل از انتخابات بیشتر کار سیاسی میکرد یا فردوسی پور این روزها؟
ناشناس۱۷۴۳۱۹۴۱۷:۵۶:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۳۰
خدا را شکر میکنم که اصلا چند سالی هست که آنتن صدا و سیما را ندارم .فقط مسابقات فوتبال رو میدیدم که دیگه نمیبینم . بقیه برنامه های تلویزیون واقعا چرته .‌قرن بیت و یکمه .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین