زاکانی: روحانی و سیستمش خراب کاری کردند/ لاریجانی می‌گفت تحریم‌ها برداشته می‌شود/ نفوذ عامل اصلی شهادت فخری‌زاده است

گروه سیاسی الف،   3990923041 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر شهید فخری زاده شهید می‌شود حتما نفوذ عامل اصلی شهادت این دانشمند است. اگر امروز کشور مشکلات اقتصادی دارد حتما قدرت طلبی، ثروت اندوزی و نفوذ در این موضوع دخیل است.

زاکانی: روحانی و سیستمش خراب کاری کردند/ لاریجانی می‌گفت تحریم‌ها برداشته می‌شود/ نفوذ عامل اصلی شهادت فخری‌زاده است

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشست با دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی این استان، گفت: امروز بعد از 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ما یک توانمندی های ویژه ای داریم و یک سری اشکالات اساسی. وقتی اشکالات اساسی را نگاه می‌کنیم می بینیم هیچ تناسبی با توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه ما ندارد. لذا وقتی ما دقت می کنیم می بینیم که ما در مواجهه با یک سه ضلعی نفوذ، قدرت طلبی و ثروت اندوزی هستیم و به هر اِشکالی که می رسیم می‌بینیم که دست و پای این سه ضلعی پیداست.

* حتما نفوذ عامل اصلی شهادت شهید فخری‌زاده است

وی ادامه داد: اگر شهید فخری زاده شهید می‌شود حتما نفوذ عامل اصلی شهادت این دانشمند است. اگر امروز کشور مشکلات اقتصادی دارد حتما قدرت طلبی، ثروت اندوزی و نفوذ در این موضوع دخیل است.

زاکانی تصریح کرد: شما دانشجویان باید ابعاد ماجرا ها رو ببینید و محاسبه کنید. دانشجویان می توانند از این فرصت و پیچ تاریخی استفاده کنند و کشور را برای دهه ها متمادی از جریان نفوذ، قدرت طلبی و ثروت اندوزی امن کنند.

این نمانیده مجلس با بیان اینکه ما از خارج از کشور تهدید نمی شویم و آن تهدیدی که دارد صورت می گیرد از داخل کشور است، گفت: این تهدید که در واقع توسعه یافتگی فقر و فساد و تبعیض است و این تهدیدی برای کاهش سرمایه اجتماعی است بخش عمده ای از آن توسط مسئولین خودمان دارد انجام می‌شود، ما به دنبال استیضاح این جریان هستیم.

* ما برجام را با شروطش تصویب کردیم

وی ادامه داد: نقش آفرینی ویژه مجلس با ارائه طرح ها و نظارت هایی که انجام می دهد است. ما برجام را به تنهایی تصویب نکردیم، بلکه برجام را با شروطش تصویب کردیم. خود برجام هیچ وقت تصویب نشد. برجام هیچ کجای کشور تصویب نشد.در مورد برجام، دولت مسیرِ یک طرفه خودش را رفت.

زاکانی اظهار داشت: دولت نمی‌تواند بگوید که من طرح های ابلاغ شده را اجرا نمی کنم، اتفاقا مجلس می تواند برای دولت تعیین و تکلیف کند. آقای رئیس جمهور اشتباه می کنند که می گویند مگر مجلس می تواند برای دولت تعیین تکلیف کند!

این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس نمی‌تواند وارد اجرا بشود، ولی مجلس تعیین تکلیف می کند و دولت مکلف است که برود و اجرا کند؛ کاری که مجلس کرد.

وی گفت: این ۱۰۰ هزار تومنی که آقای رئیس جمهور وعده داده است و انشاءالله هم خواهند داد، این هیچ نسبتی با قانون مجلس به منظور تامین کالاهای اساسی ندارد.

* بخش عمده ای از مشکلات امروز مربوط به کسری بودجه دولت است

زاکانی تاکید کرد: تمام فلاکت هایی که ما امروز داریم می بینم بخش عمده ای از آن مربوط به کسری بودجه دولت است. دولت در سال ۹۸، ۱۹۶۰۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه و سال ۹۹، ۲۷۳۰۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه داشته است. برای سال ۱۴۰۰ این بودجه ای آورده ۳۳۴۰۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارد. کسری بودجه یعنی چه؟ کسری بودجه یعنی اینکه بین درامدها و هزینه ها ناترازی وجود دارد و علت این ناترازی‌ها برای تصمیم گیری های سیاسی است.

وی گفت: ما به ازای این کار غلط می شود تولید پول پر قدرت و افزایش پایه ی پولی، هفت برابر آن می شود افزایش نقدینگی، افزایش هر ۱۰۰۰۰ میلیارد از پایه ی پولی هم می شود ایجاد ۲.۵ درصد تورم. می شود این اتفاقی که برای اقتصاد ما در سال ۹۹ افتاد. حالا تبعات بودجه ۹۹ سال ۱۴۰۰ مشخص می شود. لذا مجلس می خواهد جلوی این مفسده ها را بگیرد.

* ۲۵ درصد در جیب کارگر می‌گذارند از آن‌طرف ۱۰۰ درصد بر می‌دارند!

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینکه دولت آقای روحانی می گوید 25 درصد حقوق کارمندان را افزایش می دهیم، بله افزایش می دهند اما از طرفی ۱۰۰ درصد در واقع ارزش پول ملی را سقوط می دهند. کارمند بنده خدا، ۲۵ درصد اگر در جیبش بگذارند از آن‌طرف ۱۰۰ درصد از جیبش بر می دارند. خب چرا ظلم می کنید؟

* مجلس یازدهم، مانند مجالس نهم و دهم نیست که بودجه را با یک فضاسازی کاذب ببندد و مردم را به خاک سیاه بنشاند

وی ادامه داد: چرا آقای روحانی ناراحتی می‌شود! برای اینکه می بیند مجلس یازدهم مجلس دهم نیست، مجلس نهم نیست. که بخواد بیاد 20 دقیقه ای شروط برجام را تصویب کند، بخواد بیاد بودجه ۹۸ و ۹۹ با یک فضاسازی کاذب ببندد و مردم را به خاک سیاه بنشاند. ما حتما در رابطه با بودجه حرف خواهیم زد و به مردم خواهیم گفت چه اِشکالات جدی در این بودجه وجود دارد، لذا دارد ناراحتی می کند، ناراحتی از این می کند که چرا کسی تبعیت نمی کند.

زاکانی افزود:  آنی که باید حکم کند مجلس است، دولت باید برود اجرا کند. طرحی که مجلس تصویب کرده ناظر بر طرح معیشت، این طرح باید اجرا شود. هر موقع این طرح اجرا شود باید دولت از اول مهر هزینه مربوط به طرح معیشت را پرداخت کند. یعنی این جز معوقات مردم است.

* موضوع بورس از آن کلاه های گشادی بود که بر سرِ مردم گذاشتند

وی با بیان اینکه موضوع بورس از آن کلاه های گشادی بود که بر سرِ مردم گذاشتند، گفت: اینکه بورس باید تقویت بشود، کاملا حرف درستی است. اینکه بورس به عنوان یک جزئی تحت عنوان بازار سرمایه باید مورد دقت قرار بگیرد حرف درستی است، اما اینکه زیرساخت ها فراهم نیست و از مردم دعوت می کنید که به بورس بیایند و به مردم آموزش هم نمی دهید این ظلم در حق مردم است، این یک جنایت بزرگ بود که اتفاق افتاد و بسیاری از مردم رو به خاک سیاه نشاند.

* روحانی و سیستمش خراب کاری کردند

زاکانی با بیان اینکه آقای روحانی و سیستمش خراب کاری کردند، گفت: لذا ناظر به بورس  جلسات متعددی با جناب آقای همتی و جناب آقای دژ پسند و هم با آقای قالیباف اص داشتیم، با هدف اینکه مردم کمتر آسیب بخورند و این روند عوض بشه.

وی ادامه داد: مجلس به دنبال این است که این خرابکاری ها را کمتر کند و بی ثباتی و جبران کسری بودجه را در دستور کار خود قرار داده و بعد هم بتواند این کیک موجود را درست تقسیم کند، بعد هم بتواند معیشت مردم و مسکن مردم را تامین کند، بعد هم بتواند سیاست های کلان را جبران کند، با فساد برخورد کند و در آخر موانع تولید و صادرات را هم بردارد. مجلس در این مسیر دارد حرکت می کند. آیا امکان در کشور هست ؟ بله، امکان در کشور است.

* فرار مالیاتی در کشور بیداد می کند

این نماینده مجلس تاکید کرد: فرار مالیاتی در کشور بیداد می کند. ما در کشور 8 میلیون پوز داریم. 3 میلیون و 800 هزار تاش هویت ش معلوم نیست، که این مال چه کاری است ؟! بانک مرکزی یک سال فرصت داشته که هویت های این ها را به دست بیاورد اما این کار را نکرده است. اِشکال کجاست ؟ حکم شده است اما حکم را اجرا نکرده است.

وی افزود: آقای لاریجانی، رئیس سابق مجلس به بنده می گفت که من حرف های شما را در مورد برجام قبول ندارم؛ تحریم ها برداشته می شود. آیا تحریم ها برداشته شد؟ امروز هفت سال است که این موضوع را تجربه کرده ایم. وضعیت بدتر شد که بهتر نشد ...

زاکانی گفت: همان حرف ها را امروز آقای روحانی با صراحت دارند تکرار می کنند، آقای روحانی خیلی زشت است که آدم با مردم اینطور صحبت کند.

این نماینده مجلس یادآور شد: به هر حال این مجلس، مجلسی نیست که بخواهد در جهت نفع مسائل انقلاب و منافع ملت تن به تحمیل بدهد.

* ام المسائل کشور تعارض منافع است

وی با بیان اینکه ، ام المسائل کشور تعارض منافع استف گفت: تعارض منافع یا مالی است و یا سیاسی است و یا قبلیگی ویا هر چزی، تعارض منافع امروز باعث شده ما اراده ای برای اصلاح نداشته باشیم، مادامی که اراده ای برای اصلاح نداشته باشیم، وضعیت همین است که است. لذا ما باید اصلش را اصلاح کنیم.

زاکانی افزود: فقر آمار در کشور بیداد می کند. 70 درصد سپرده گذاری بانکی برای 1 درصد جامعه است. این 70 درصد که متعلق به 1 درصد جامعه است اگر به آن مالیت ببندید، یعنی چی ؟ یعنی از آدمایه توانمند گرفتید و این هزینه را می دهید به عموم مردم.

* مرکز پژوهش های قم در هفته های آینده راه اندازی می شود 

این نماینده مجلس ادامه داد: مرکز پژوهش های قم ان شاءالله در هفته های آینده راه اندازی می شود و ما نظام مسائل مان را خدمت حوزویان عزیز تقدیم خواهیم کرد. ما درمرکز پژوهش های یکی از چشم انداز های خود را اقامه ی قانون اساسی و اقامه سیاست های ابلاغی و اقامه ی بیانیه گام دوم قرارداده ایم که سیاست های ابلاغی را تبدیل به قانون کنیم وهمچنین ساز وکاری را اتخاذ کنیم تا به قانون اساسی عمل شود.

وی افزود: ما به بعضی از این مسئولین می گوییم که ما نوکر شماییم اگر شما نوکر انقلاب و نوکر مردم باشید. در واقع شما خدمت به انقلاب و پیروی از رهبری و نوکری مردم را انجام دهید، ما نوکری شما را انجام می دهیم.مسیر ما با دولت مسیر همکاری است اما اگر کسی علاقه به همکاری نداشت، او نباید باشد نه اینکه این قائده بهم بخورد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۳۱۰۹۷۱۰:۵۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بله، نفوذ عامل هست، ولی نفوذی ها احتمالا پیشانی های پینه بسته دارن نه اینکه چشم آبی و کرواتی باشن.
مهسا۱۷۳۱۳۱۷۱۳:۰۸:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
روحانی و قانونگریزی تا 1400
ناشناس۱۷۳۱۴۰۹۱۳:۵۷:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بله خرابکاری. اما خرابکاری شما کردید که رفاه و آسایش مردم اولیت شما نبود.
ناشناس۱۷۳۱۵۲۰۱۵:۰۳:۵۳ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اولویت سیاسی و برجام که به رفت و برگشت های متعدد تبدیل شد و معیشت مردم هم له شد
ناشناس۱۷۳۲۱۳۷۲۳:۲۲:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
این تو بمیری دیگه از اون تو بمیریهای زمان لاریجانی نیست روحانی باید پاسخ به چه رفاقتاً و چه جبراً دیگه با کامنتهای فرافکنانه و خنده دار و فکاهی نمیشه جلوی حرکت جهادی و انقلابی این مجلسو گرفت فکری به حال خودتون کنید
ناشناس۱۷۳۲۱۴۷۲۳:۲۹:۱۹ ۱۳۹۹/۹/۲۳
وکیل ملت و صدای ملت توی زاکانی عزیز
ناشناس۱۷۳۲۱۵۰۲۳:۳۴:۱۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بهتره ممنوع‌الخروج بشه روحانی تا یکسال
ناشناس۱۷۳۲۱۹۱۰۰:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۴
بر فرض که حرف شما درست باشه دشمن دانا بهتر از دوست نادانه
ناشناس۱۷۳۱۸۳۴۱۹:۳۴:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
ترور شهید فخری زاده مشکوک هست کار داخلی هست بخاطر همین هست هرکدام ازمسئولان یکجوری روایت کردند چون میخواهند سرنخ را ندهند بهرحال ترور ازسوی بیگانه صورت نگرفت تروز شد تا لغو برجام مصوب شود
ناشناس۱۷۳۲۱۹۴۰۰:۰۴:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
نفوذی همه جورش هست
ناشناس۱۷۳۱۱۲۰۱۱:۱۳:۴۳ ۱۳۹۹/۹/۲۳
ولی عوضش احمدی نژاد و رفقایش آبادگری کردند !
استی۱۷۳۱۳۹۳۱۳:۴۹:۲۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
من به احمدی نژاد رای ندادم ولی اشتباهتش از روحانی خیلی کمتر بود
ناشناس۱۷۳۲۱۸۸۰۰:۰۲:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۲۴
فعلا کشور درگیر سنگ هایی هست که دولت احمدی نژاد در چاه شورای امنیت انداختن.
ناشناس۱۷۳۲۲۳۲۰۰:۳۷:۳۹ ۱۳۹۹/۹/۲۴
احمدنژاد یک مصیبت بود برای ایران
ناشناس۱۷۳۱۱۲۳۱۱:۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
"اگر امروز کشور مشکلات اقتصادی دارد حتما قدرت طلبی، ثروت اندوزی و نفوذ در این موضوع دخیل است." کاملا درسته و دلیلش اینه که همه مسئولین مثل شما فکر و عمل می کنند، وقتی به مسئولیتی رسیدند دوستان و آشنایان و بستگان خود را سر کار می آورند و نتیجه می شود همین
ناشناس۱۷۳۱۱۲۵۱۱:۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
دولت جیبش را در بورس پر کرد از پول مردم
ناشناس۱۷۳۱۳۰۰۱۳:۰۳:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۲۳
دولت و بقیه دوستان.
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۷۳۱۱۳۳۱۱:۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
جناب زاکانی سر سختانه پیگیر اجرای قانون از کجا آورده ای و مشروعیت سنجی اموال باشید این قانون با گذشت چند سال هنوز روی زمین مانده است لطفا راه تماس با خودتان را اعلام فرمایید
ناشناس۱۷۳۱۱۳۸۱۱:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۹/۲۳
برجام کلاه گشادی بود که اوباما و جان کری بر سر روحانی و ظریف گذاشتند.
ناشناس۱۷۳۱۳۹۴۱۳:۴۹:۵۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اگر توانستید تا 100 سال دیگر قراردادی مانند برجام ببندید بعد بیاید اینجا ادعا کنید.
ناشناس۱۷۳۱۵۲۴۱۵:۰۶:۴۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اولا این برجام به خاطر ظرفیت سازی دولت قبلی بود دوم هم این که یک فرد معمولی هم می توانست این قرارداد را ببندد و نیازی به هزینه اضافی نبودچون عین ساده لوحی بسته شد هرچند بتن ریزی در دانش کشور افتخار نیست
مهران۱۷۳۱۹۲۲۲۰:۳۹:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
تا صد سال دیگه هم یه وطن پرست باسواد همچین اشتباه و خیانتی رو نمی کنه که هسته ای رو تعطیل کنه و در عوضش تحریم ها لغو نشه برعکس ده برابر بشه
محمد رضا۱۷۳۱۹۵۱۲۰:۵۳:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۳
یعنی تاحالا نفهمیدی برجام چه بلایی سر مملکت اورده یعنی واقعن متاسفهم
ناشناس۱۷۳۲۱۷۳۲۳:۵۱:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
مگه خنگیم که قرارداد مثل برجام ببندیم؟!
ناشناس۱۷۳۲۳۳۶۰۶:۲۵:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
نیازی نیست همین الان اونا نوشته شده دارن فقط باید امضا کنیم آلبانی هوا چطوره
مهدی۱۷۳۲۴۸۰۰۸:۵۹:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۴
بعیده کسی بتونه اینجوری ودر این حدگند بزنه حتی تا صدسال دیگه
ناشناس۱۷۳۱۴۳۰۱۴:۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
همین طور همین آقایان در قضیه َسعادت اباد
ناشناس۱۷۳۱۴۳۳۱۴:۰۹:۲۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
خود برجام و محدودیت فراتر از قانون ان پی تی ایراد دارد و آیندگان خوب قضاوت می کنند
ناشناس۱۷۳۱۶۱۴۱۶:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
خوب شد که ترامپ این کلاه را برداشت
ناشناس۱۷۳۱۷۳۵۱۸:۲۹:۴۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
حتما چون ترامپ خیلی دلسوز ما بود زد زیرش! آخه دروغگویی و وارونه سازی یک کم هوش هم میخواد!
ناشناس۱۷۳۲۲۱۸۰۰:۱۸:۲۲ ۱۳۹۹/۹/۲۴
چرا. 20.دقیقه.ای.مجلس.تایید کرد؟ تنها. روحانی نیست و.....
ناشناس۱۷۳۱۱۴۵۱۱:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
آقای زاکانی طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در صحن مجلس دهم تصویب شد ولی با تبانی میان دولت و رییس مجلس قبل نگذاشتند عملی شود لطفا از نمایندگان مجلس یازدهم بخواهید این تفحص مهم را اجرا فرمایند و تخلف و فساد میان دولت و نمایندگان را پیگیری فرمایید
ناشناس۱۷۳۱۱۵۴۱۱:۳۷:۱۰ ۱۳۹۹/۹/۲۳
یه مرکز پژوهش دیگه و یکسری بودجه و یه سفره جدید .... هی باز کنین یک ردیفی بگیرین و ... خروجی اینهمه اندیشکده و مرکز و ... قبلی چی بود که حالا یک جدید می خوای؟
ناشناس۱۷۳۱۳۲۴۱۳:۱۲:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اینها همه مشکلات ناشی از نئوپوپولیسم هستش.
ناشناس۱۷۳۱۱۵۸۱۱:۳۷:۵۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
خدا رحم کند مرکز پژوهش های قم
ناشناس۱۷۳۱۶۶۷۱۷:۲۵:۱۳ ۱۳۹۹/۹/۲۳
باز یک سوراخ دیگه برای هزینه بودجه
ناشناس۱۷۳۱۱۷۴۱۱:۴۵:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
دولت بودجه رو اساسا برای ردشدن اینجوری نوشته و فرستاده مجلس. دنبال جنجال آفرینیه که بگه نمیذارن کار کنیم؟؟ 7سال کجا بودین و چه کردین با همراهی مجلس لاریجانی؟
اس۱۷۳۱۵۷۲۱۵:۴۴:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
دقیقا دولت دنبال فراره
ناشناس۱۷۳۱۱۷۸۱۱:۴۶:۲۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
موضوع بورس از آن کلاه های گشادی بود که بر سرِ مردم گذاشتند عاملانشو اعدام کنید
ناشناس۱۷۳۱۲۹۸۱۳:۰۲:۲۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
یکی بشما بگه برو بیوفت تو چاه میری؟ کسانی که سودای یک شبه پولدار شدن دارن و فکر نمیکنن بورس و سرمایه گزاری یک اهداف بلند مدت داره نه یک هفته ای!
ناشناس۱۷۳۱۸۴۱۱۹:۳۸:۵۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
عزیزم میخواستی طمع نکنی دیدی دوستانت گفتند اینقدر سود کردیم جوگیر شدی رفتی سهام خریدی حالا نوش جونت
معلم۱۷۳۱۲۲۹۱۲:۲۴:۴۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بازهم تخریب دولت و تطهیر دشمن به خاطر بهره برداری سیاسی. رهبر معظم انقلاب فرمودند جای دوست و دشمن را عوض نکنید.
ناشناس۱۷۳۱۲۶۶۱۲:۴۷:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۳
چرا زمان احمدی نژاد که قدرت داشتید کارنکردید
ناشناس۱۷۳۱۳۰۸۱۳:۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
و لابد جناح شما هم معصوم و بدون اشکال و مقدس است.
ناشناس۱۷۳۱۳۱۴۱۳:۰۷:۱۲ ۱۳۹۹/۹/۲۳
فقط این جمله: " مسیر ما با دولت مسیر همکاری است اما اگر کسی علاقه به همکاری نداشت، او نباید باشد..."
ناشناس۱۷۳۱۳۲۹۱۳:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
روحانی عملکرد ضعیفی داشت ولی هر دولت دیگری هم بود فرقی نداشت،شدیدترین تحریمهای تاریخ اعمال شد در دولت قبل با مجوز می تونستیم۵۰۰ هزار بشکه نفت بفروشیم و پولش رو بگیریم ولی باز هم افتصاد سقوط کرد الان که همه جوره تحریم هستیم
رضا۱۷۳۱۵۲۱۱۵:۰۴:۲۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
باید یاد بگیری بدون پول نفت زندگی کنی چون دوران مفت خوری تمام شده یا نانت را خودت تهیه می کنی یا گرسنه میمانی
ناشناس۱۷۳۲۲۰۲۰۰:۰۹:۳۶ ۱۳۹۹/۹/۲۴
زیاد شدن تحریم ها تقصیر خود روحانیه. خود غربی ها گفتن که آمدن ایران به پای مذاکره به خاطر تأثیر تحریم ها بوده پس تشویق شدن که بیشتر تحریم کنن تا ایران بیشتر تحت فشار قرار بگیره و امتیاز بیشتری بده
بابالنگ دراز۱۷۳۱۳۶۲۱۳:۳۰:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۲۳
آقای زاکانی ،چرا درزمان دولتهای احمدی نژاد که بیشترین تعداد دانشمندان هسته ای ما ترور شدند صحبتی از نفوذ نکردید.شما مسلمانیدوبایدهمیشه باعدالت!!! صحبت کنید نه با کینه و باندی.
احمد۱۷۳۱۳۷۰۱۳:۳۳:۴۹ ۱۳۹۹/۹/۲۳
این آقا با این افکار، رئیس مرکز پژوهش های مجلس این کشور است؟ ای وای بر ما!
ناشناس۱۷۳۱۳۷۳۱۳:۳۴:۵۰ ۱۳۹۹/۹/۲۳
ایجاد سازمان پژوهشی جدید برای ترمیم کسر بودجه! خروجی موثر اینهمه پژوهش چی بوده تا حالا؟!
مهرداد۱۷۳۱۳۹۱۱۳:۴۷:۵۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
پس ببین دولت احمدی نژاد چقدر نفوذ پذیر بود شهید احمدی روشن شهید شهریاری شهید رضایی راد شهید محمدی
اسد۱۷۳۱۴۳۹۱۴:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
اقای زاکانی بچه های خود شما واطرافیان شما چکاره هستند ایا ازرانت استفاده نکردنن
ناشناس۱۷۳۱۴۶۳۱۴:۲۷:۳۱ ۱۳۹۹/۹/۲۳
هر وقت توانستید بدون برجام تحریمها رو بردارید میتوانید حرف بزنید . و الا اگر در قالب بازگشت امریکا به برجام تحریم ها کاهش پیدا کند نه تنها انتقادی به روحانی وارد نیست بلکه قابل تقدیر هم می باشد
ناشناس۱۷۳۱۵۴۸۱۵:۲۰:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۲۳
برای ریشه کن کردن مشکلات اول بایداسلاحتلبان ریشه کن شوند
بابالنگ دراز۱۷۳۳۵۹۲۲۲:۴۱:۲۷ ۱۳۹۹/۹/۲۴
معلومه عقده ای هستی وگرنه اصلاح طلبان هم همانند شما اصولگراهای افراطی ایرانی هستند وازهمین مردمند.کمی انسانیت راازسرداردلها شهیدحاج قاسم سلیمانی یادبگیرید
ناشناس۱۷۳۱۵۶۰۱۵:۳۴:۰۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
چهل سال است برعلیه یکدیگر فقط حرف می زنید و طرف مقابل را مقصر معرفی می کنید. بالاخره چه موقع عمل می کنید؟
علی۱۷۳۱۷۴۸۱۸:۳۸:۳۰ ۱۳۹۹/۹/۲۳
بر جام تمام اطلاعات کشوررادراختیاردشمنان گذاشت.
ناشناس۱۷۳۱۷۵۲۱۸:۴۲:۳۷ ۱۳۹۹/۹/۲۳
جناب زاكاني همانطوري كه مجلس در راس امور نيست مردم نيز در اولويت نيستند خودتان خسته نكنيد با توليد مركز پژوهش هم ،براي ملت گرم نمي شود
ناشناس۱۷۳۱۷۹۱۱۹:۰۷:۱۶ ۱۳۹۹/۹/۲۳
انگار عمدی در کار بوده که فقط کسانی برای هر انتخاباتی تایید صلاحیت شوند که هیچ صلاحیتی نداشته باشند
ناشناس۱۷۳۲۰۳۷۲۱:۵۹:۱۴ ۱۳۹۹/۹/۲۳
آقای زاکانی در دوران احمدی نژاد که هفتصد میلیارد دلار درآمد ارزی داشتیم و در عین حال تورم به بالای صددرصد رسید چرا ساکت بودید؟؟؟
ناشناس۱۷۳۲۳۱۶۰۵:۱۰:۱۵ ۱۳۹۹/۹/۲۴
اگر راست میگید یک ماه حقوقتان را به مردم محروم وبیماران کرونایی اهدا کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین