ده راز مهم برای تبدیل شدن به یک گیمر فوق حرفه ای

گزارش بازرگانی،   3990922084

گیمر بودن شاید از دید خیلی از افراد فقط بازی و سرگرمی باشد، ولی از دید ما گیمر بودن یک سبک زندگی است.

یک گیمر در دنیای بازی زندگی میکند و تک تک اتفاقاتی که در دنیای گیم برایش رخ میدهد، در زندگی واقعی او اثر گذار است

در چند سال اخیر شاهد پیشرفت شگفت انگیز بازی ها بوده ایم، بازی هایی همچون کالاف دیوتی و پابجی در مدت کمی توانستند طرفداران زیادی را به خود جذب کنند.

در این مقاله از سایت موجوجم قصد دارم ده راز مهم برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای را به خصوص در ایران را برای شما فاش کنم، تا راه چند ساله را در یک شب طی کنید، اگر این راز ها برای شما مهم است در ادامه همراه من باشید.

راز اول: پیگیر و خستگی ناپذیر باشید

قطعا برای موفقت در هرکاری تلاش حرف اول را میزند، اگر میخواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید پس وقت و زمان را در نظر بگیرید چرا که روزانه ساعت ها میبایست مشغول به بازی کردن شوید تا پیشرفت لازم را کسب کنید و نتیجه بگیرید، پس این نکته را به یاد داشته باشید که اگر قصد تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای دارید باید بخشی از زندگی خود را به گیم و بازی کردن اختصاص دهید تا نتیجه لازم را بگیرید، راهی که یک گیمر نوب در بازی هایی همچون کالاف دیوتی موبایل طی میکند تا به یک گیمر پرو تبدیل شود قطعا پر از سختی و راز و رمز است.

 

راز دوم: کسب دانش برای موفقیت در هر کاری لازم است

برای پیشرفت در یک بازی و تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای میبایست به مطالعه آن بازی بپردازید تا پیش نیاز های مربوطه را فرا بگیرید، قطعا هر چه اطلاعات و دانش شما در رابطه با یک بازی بیشتر باشد برتری بیشتری نسبت به دیگران کسب خواهید کرد، برای این کار شما میتوانید از دانش دیگر گیمرهای آن بازی بهره ببرید یا اینکه به جست و جو در اینترنت بپردازید و نکات کلیدی و مهم بازی مربوط را استخراج کنید، در آخر شما از نکات و دانشی که کسب کردید میبایست در بازی اجرا کنید تا به مرور پیشرفت چشم گیری داشته باشید، فرضا اگر شما در حال بازی کردن بازی کالاف دیوتی و یا پابجی موبایل هستید باید از طریق ویدئو های فراوانی که در یوتوب و آپارات یافت میشود تجربه تئوری خود را بالا ببرید، البته از مقالات مفید و کاربردی سایت های بازی همچون سایت موجوجم شاپ میتوانید استفاده کنید.

 

راز سوم : یک گیمر خوب باید باهوش و خلاق باشد

در بازی های استراتژیک، هوش و ذکاوت حرف اول را میزند، این موضوع حائز اهمیت میباشد که نباید مبتدی بازی کنید، اگر میخواهید متفاوت نسبت به دبگران باشید و اسم و رسمی را برای خود دست و پا کنید پس باید هوش و ذکاوت خود را تقویت کنید و آن را به چالش بکشید، پس علاوه بر تلاش و وقت گذاشتن از سطحی بازی کردن بپرهیزید و همیشه با تفکر و منطق لازم اقدام به بازی و رقابت با دیگران بپردازید.

 

راز چهارم: خود را به چالش بکشید!

یکی دیگر از مواردی که باعث رشد شما در صنعت گیمینگ میشود و شما را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل میکند چالش های یک بازی میباشد، از چالش ها به هیچ عنوان ساده عبور نکنید و همیشه زیرو بم آن چالش را بیابید، هر از گاهی چالش های یک بازی شما را سردرگم خواهد کرد یا وقت زیادی را از شما خواهد گرفت اما این نکته را بدانید که خیلی از پلیرها بیخیال چالش ها میشوند و تعداد کمی به انجام آن میپردازند اینجاست که یک گیمر حرفه ای شناخته خواهد شد.

 

راز پنجم: برای پیشرفت سریع نیاز به هزینه کردن دارید

بهترین گیمر دنیا هم که باشید بدون تجهیزات نمیتوانید توانایی های خود را به نمایش بگذارید، برای مثال برای بازی کالاف دیوتی موبایل و پابجی شما به موبایلی با حداقل رم سه گیگ دارید و این امر بدیهی است، و یا یک گیمر پی سی نیاز به صندلی، موس و کیبورد مناسب گیم دارد.

خرید پول رایج بازی ها نیز اهمیت بالایی دارد، برای مثال اگر شما بتوانید بتل پس بازی کالاف دیوتی را بخرید میتوانید بهترین اصلحه و اسکین ها را برای همیشه داشته باشید و این امر علاوه بر این که اعتماد به نفس شما را در بازی بالا میبرد باعث میشود با سرعت بیشتری پیشرفت کنید.

برای خرید پول رایج بازی های مختلف باید یا به صورت مستقیم و با حساب ارزی از بازی خرید کنید و یا از سایت های معتبر واسط همچون سایت موجوجم شاپ خرید سی پی کالاف دیوتی و یا یوسی پابجی موبایل را انجام دهید.

 

راز ششم: با حرفه ای ها بازی کنید

قطعا ارتباط با افراد با تجربه و حرفه ای در یک بازی به پیشرفت شما کمک شایانی خواهد کرد، پس هرگز از بازی کردن با افراد پخته و حرفه ای غافل نشوید، در کنار بازی کردن با اینگونه افراد سوالات و نکات مهم را پرس و جو کنید و دقت خاصی به نحوه بازی کردن و رفتار آنها داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که به شما کمک موثری خواهد کرد تماشا کردن بازی گیمر های مطرح جهان میباشد که میتوانید در یوتیوب، استریم و یا بازی مربوطه تماشا کنید.

 

راز هفتم: اگر زود عصبانی میشوید لطفا آرام باشید !

سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید تا دقت و تمرکز شما حفظ شود، هنگامی که در بازی کشته یا گنک میشوید یا به هر دلیلی بازی را میبازید خشم خود را کنترل کنید و این نکته مهم را فراموش نکنید که اخلاق یک گیمر در نوبه خود حرفه ای بودن او را نشان میدهد، پس خشم خود را کنترل کنید تا لذت بیشتری از گیم ببرید و به مرور پیشرفتی را کسب خواهید کرد که دیگران شما را تحسین خواهند کرد، از دیگر مواردی که میبایست شما از آن بپرهیزید صحبت و بحث های اضافی در بای میباشد، بعضی از رقبا از جنگ روانی استفاده میکنند، با توهین و مسخره کردن شما تمرکز و آرامش را از شما سلب میکنند که این امر موجب افت بازی شما میشود، تفاوتی ندارد که مشغول بازی کالاف دیوتی موبایل باشید و یا پابجی موبایل، باید در هر صورت در بالاترین سطح تمرکز خود باشید.

راز هشتم: ترفند های بازی ها را یاد بگیرید

هر بازی ترفند های مربوط به خود را دارد که میبایست با تلاش و دقت و وقت گذاشتن به یادگیری آن بپردازید، از دیگر نکات مهم و لازم به ذکر این است که بعضی از ترفند ها در چند بازی مشترک میباشد و یادگیری و حرفه ای شدن در یک بازی کمک زیادی به شما در چند بازی خواهد کرد، بعضی از ترفند ها چالش برانگیز و دشوار میباشند اما تسلیم نشوید با وقت گذاشتن و تلاش قطعا آن را فرا خواهید گرفت و شما را چند قدم به حرفه ای شدن نزدیک میکند.

 

راز نهم : با هم تیمی های خود ارتباط نزدیک داشته باشید

در بازی هایی همچون کالاف دیوتی، ارتباط برقرار کردن با هم تیمی های خود بسیار مهم میباشد، علاوه بر اینکه بازی برای شما جذاب تر خواهد شد نکات و ترفندهایی را از دوستان خود فرا خواهید گرفت که در حرفه ای تر شدن شما نقش بسزایی ایفا میکند.

 

راز دهم: هرگز نا امید نشوید، ترسو ها تسلیم میشوند

برای اینکه یک گیمر حرفه ای شوید میبایست دو اصل را فراموش نکنید اول برنامه ریزی و دوم تسلیم نشدن، سعی کنید با برنامه مشخص و مرتبی به جلو حرکت کنید این امر باعث میشود مدت زمانی که صرف بازی میکنید را بدانید و به مرور ساعت گیم خود را افزایش دهید تا پیشرفت بیشتری کنید و این نکته را فراموش نکنید که تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای آسان نخواهد بود و مسیر پر پیچ و خمی در پیش خواهید داشت.

 

برای بهترین بودن راز های خودتون رو کشف کنید

برای بهترین بودن قطعا راز هایی وجود دارد که باید خودتان کشف کنید، برای مثال همه این را میدانند که برای پیشرفت سریع بازی پابجی باید خرید یوسی پابجی را در اولویت قرار دهید، و یا زمان زیادی را برای بازی کردن بازی های مختلف مثل کالاف دیوتی و پابجی اختصاص دهید، ولی آیا بهترین گیمر دنیا فوت کوزه گری خود را به شما آموزش خواهد داد ؟! قطعا جواب این سوال خیر است، پس علاوه بر رعایت تمامی این نکات سعی کنید راز خودتان را کشف کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین