امداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهواز

گروه عکس الف،   3990916094 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در پی بارش‌های اخیر در اهواز وآب گرفتگی در سطح شهر اهواز گروه‌های جهادی مشغول امداد رسانی به مردم هستند.

امداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهوازامداد رسانی گروه‌های جهادی به مردم اهواز

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۱۹۴۲۰۱۶:۱۷:۰۴ ۱۳۹۹/۹/۱۶
دم این حاج آقا ها گرم ولی بهتر نیست بدون نشانه ای از لباس روحانیت بیان به صحنه که شائبه تبلیغ قشر خاصی در ذهن بیننده به وجود نیاد؟ البته در همه حوزه های کمک رسانی.
ناشناس۱۷۱۹۵۰۵۱۷:۰۹:۰۸ ۱۳۹۹/۹/۱۶
قابل توجه دولت
dayani۱۷۱۹۶۱۳۱۸:۰۷:۳۵ ۱۳۹۹/۹/۱۶
دستشان درد نکند و اجرشان با هر انکه باورش دارند. در ضمن اگر می شود به این ارزانی لکه ای را پاک کرد چرا باید برای بوجود نیامدنش هزینه کرد!؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین