انتقاد حسین شریعتمداری از پرویز فتاح

گروه سیاسی الف،   3990522014 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: چرا جناب فتاح از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها -با عرض پوزش- سوءاستفاده کرده و به بهانه و یا به خیال آنکه از نارواها سخن می‌گوید، نظام مظلوم را آماج تهمت‌های ناروا کرده است!

به گزارش الف، شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «سخنی با برادرم فتاح» نوشت: با شناختی که از برادر عزیزمان جناب مهندس فتاح داشتم، اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک سیما برایم باور کردنی نبود، نه اینکه سخن‌گفتن از سوءاستفاده‌ها را ناروا بدانیم چرا که با جرأت می‌توان گفت و نسخه‌های روزنامه نیز بهترین و مستندترین گواه آن است که کیهان در افشای مفاسد اقتصادی و مطالبه بی‌ملاحظه حقوق ملت از مسئولان، در هرپست و مقامی که بوده و هستند، پیشتاز بوده است و همچنان نیز چنین است. حیرت نگارنده از این بود و هنوز هم هست که چرا جناب فتاح از تابلوی افشای سوءاستفاده‌ها -با عرض پوزش- سوءاستفاده کرده و به بهانه و یا به خیال آنکه از نارواها سخن می‌گوید، نظام مظلوم را آماج تهمت‌های ناروا کرده است! برای نگارنده اگرچه نوشتن در این خصوص آسان نیست ولی دوستی‌ها نباید مانع بیان حقایق و دفاع از نظام مظلومی باشد که دشمنان غدار و خونریز از همه سو به آن تاخته و می‌تازند.

و اما، در این باره گفتنی‌هایی هست؛

۱- حشمت‌الله طبرزدی، یکی از عوامل کنونی ضد‌انقلاب، در دهه ۷۰ نشریه‌ای را با عنوان پیام دانشجوی بسیجی منتشر می‌کرد که بعدها با اعتراض بسیج این پسوند حذف شد و نشریه با نام پیام دانشجو به انتشار هفتگی خود ادامه داد.
طبرزدی خود را یک بسیجی تمام عیار می‌دانست و اولین بار واژه امام خامنه‌ای از جانب او مطرح شد.
نشریه طبرزدی در چاپخانه کیهان چاپ می‌شد. در یکی از شماره‌های این نشریه، یادداشت تُند و زننده‌ای علیه مرحوم‌ هاشمی رفسنجانی چاپ شده و نسبتی به ایشان داده شده بود که تهمتی آشکار بود.
بنده با مشاهده این یادداشت از چاپ نشریه خودداری کردم. آقای طبرزدی بعد از اطلاع از ماجرا با اینجانب تماس گرفت و علت را جویا شد.
به ایشان اعتراض کردم این چه یادداشتی است که علیه آقای ‌هاشمی نوشته‌اید؟ با تعجب گفت؛ خود شما که بارها در کیهان به ایشان انتقاد کرده‌اید؟ گفتم؛ ما در انتقاداتمان با دشمن مرزبندی داریم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان نظام از انتقادات ما به نفع خود و علیه نظام و انقلاب سوءاستفاده کنند. ما آقای ‌هاشمی را بیرون از دایره اسلام و انقلاب تعریف نمی‌کنیم ولی یادداشت شما با آنچه دشمنان بیرونی علیه آقای ‌هاشمی می‌نویسند و می‌گویند تفاوتی ندارد.
به همین جهت حاضر نیستیم با چاپ نشریه‌تان در دروغ‌بافی و تهمت‌پراکنی شما علیه ایشان سهیم باشیم و اضافه کردم آیا تا‌کنون حتی یک نمونه هم سراغ دارید که رسانه‌های دشمن از انتقادات کیهان سوءاستفاده کرده و برای آن بَه بَه و چَه چَه کرده باشند؟!

۲- اظهارات آقای فتاح در برنامه تلویزیونی نگاه یک، بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های دشمن و سایت‌های ضد‌انقلاب رو‌به‌رو شد. اگر ایشان در سخنان خود به واقعیاتی هرچند تلخ اشاره کرده بودند، تنها جرمشان این بود که چرا به عنوان یک مسئول نظام، سفره دل خود را در میدان دید دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب گشوده‌اند! که هرچند اقدامی ناپسند بود ولی فقط از ناپختگی ایشان حکایت می‌کرد.
اما، آنچه تاسف‌آور و سؤال‌برانگیز است اینکه بسیاری از اظهارات ایشان واقعیت نداشت و برخی دیگر نیز وارونه مطرح شده بود و تاسف‌آور‌تر آنکه جناب فتاح نمی‌توانست از غیر واقعی بودن آنچه مطرح کرده بود بی‌خبر باشد! و دقیقاً همین نکته است که اظهارات ایشان در برنامه نگاه یک را غیرقابل توجیه می‌کند!.

۳- بعد از مصاحبه یادشده آقای فتاح، مراکز و مسئولانی که مخاطب ایشان بودند، با صدور بیانیه‌ها و جوابیه‌های مستند به ادعاهای ایشان پاسخ گفتند ولی جناب فتاح تاکنون هیچ پاسخی برای ادعاهای خود نداشته‌اند! اگرچه واقعیت امور بدون پاسخ ایشان نیز به آسانی قابل کشف و درک است. به عنوان نمونه -‌و فقط یک نمونه- آقای فتاح می‌گوید «یک جای خوب ما در کوهک در اختیار نیروی دریایی ارتش است».
و نیروی دریایی با صدور بیانیه‌ای توضیح می‌دهد که «‌پادگان کوهک، ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری می‌کند و بر اساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه بین نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم شود و در مسیر اجرای این مصوبه ستاد کل نیرو‌های مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد کرد.
بر این اساس تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و ساز‌های انجام شده در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دریایی است‌». واقعیت آن است که بنیاد موظف است ارزش «ساخت و ساز‌های انجام شده در محدوده پادگان» را به ارتش بپردازد ولی برادر عزیزمان آقای فتاح، نیروی دریایی ارتش را به تصاحب غیر‌قانونی متهم کرده است!
آیا جناب آقای فتاح از این واقعیت خبر نداشته است؟! اگر پاسخ مثبت است پرسش بعدی این است که چه کسانی به ایشان اطلاعات غلط داده‌اند؟!
۴- در اظهارات آقای فتاح و اعتراض‌های ایشان دقت کنید. هیچ جا سخن از فساد اقتصادی و یا سوءاستفاده شخصی در میان نیست. موضوع درباره چند مرکز و نهاد وابسته به نظام است چرا فلان زمین بنیاد در اختیار نیروی دریایی ارتش است؟! که معلوم شد متعلق به خود ارتش بوده است. و یا چرا کاخ مرمر در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام است؟!
و حال آنکه سال ۹۷ تخلیه شده و بیش از ۲ سال است که مجمع به محل سابق مجلس شورای اسلامی منتقل شده است. تصمیم گرفتیم کاخ مر‌مر را به موزه تبدیل کنیم. این تصمیم از جانب بنیاد نبوده است و اساساً موزه در حوزه اختیارات سازمان میراث فرهنگی است! چرا سپاه ولی امر‌(ع) فلان زمین بنیاد را در اختیار دارد؟! این ادعا در حالی است که به گفته اعلام شده سردار جباری فرمانده سپاه ولی امر‌(ع)، «‌واگذاری ملک و مکان‌های مورد نیاز برای اجرای مأموریت‌های این نهاد و نیز سازمان‌های دیگر هم راستا، بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت می‌پذیرد و ملک مذکور هم در سال ۸۱ طی فرآیندی قانونی در راستای اجرای مأموریت‌های این نهاد در اختیار یگان حفاظت سپاه قرار گرفته است... پس از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان، در همان روز اخذ حکم مسئولیت توسط ایشان، آمادگی خود را برای واگذاری ملک جماران (که در واقع یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ است)، به ایشان اعلام کردم » و توضیح می‌دهد که «‌به‌رغم پیشقدم بودن سپاه ولی امر برای واگذاری این مکان (ملک جماران) به بنیاد مستضعفان، تنها پس از چند روز از توافق وگفت‌وگوی صورت گرفته، جناب آقای فتاح با ارسال نامه‌ای آزاد‌سازی مکان مذکور را مطالبه کردند، در حالی که از حدود دو ماه پیش در تعامل با بنیاد، توافقات قطعی برای حل و فصل موضوع استرداد این محل با معاونین ذیربط در بنیاد مستضعفان صورت پذیرفته و عدم آگاهی ریاست بنیاد از عزم جدی ما برای واگذاری ملک مذکور و توافقات حاصله بین دو مجموعه تعجب‌برانگیز است‌»! اظهارات جناب فتاح درخصوص ملک واگذار شده به آقای حداد عادل نیز مخدوش است و با واقعیت فاصله دارد و....!

۵- باید از برادر عزیزمان جناب فتاح پرسید که آیا به بازتاب اظهارات خود در رسانه‌های دشمنان تابلو‌دار نظام توجه فرموده‌اید؟ چرا برای شما که فرزند انقلاب و از مسئولان شیفته خدمت هستید، اینهمه کف و سوت می‌زنند؟! آیا غیر از این است که جنابعالی با اظهارات غیر‌واقعی خود بسیاری از پایگاه‌های نظام نظیر سپاه و ارتش را که دشمن بارها از آنها زخم‌های کاری برداشته و سیلی‌های سخت خورده است، زیر سؤال برده و با ادعاهای غیر واقعی خود به سوءاستفاده! متهم کرده‌اید؟! حتماً سخن حکیمانه و توصیه عالمانه حضرت امام(ره) را به خاطر دارید که هرگاه دشمن زبان و قلم به تمجید از شما گشود، بدانید که به خطا رفته و در زمین دشمن به کار گرفته شده‌اید. (نقل به مضمون) برادر عزیز برفرض که ادعای جنابعالی صحت داشته باشد -که ندارد- آیا اگر فلان ملک بنیاد در اختیار فلان بخش ارتش و سپاه قرار گرفته باشد سوءاستفاده شخصی شده است؟ و یا گناهی بزرگ و خطایی نابخشودنی رخ داده است؟ که در صفحه تلویزیون ظاهر می‌شوید و آنها را چنان به باد انتقاد می‌گیرید که گویی ارتش و سپاه دشمن هستند؟!

۶- و در خاتمه این سخن نیز گفتنی است که هنری کیسینجر افعی مار خورده آمریکایی در وصف حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می‌گفت «او در برخورد با دشمنانش هم صادق بود» و از حضرت آقا به خاطر دارم که می‌فرمودند؛ حتی وقتی درباره دشمنان هم سخنی می‌گوئید یا مطلبی می‌نویسید توجه داشته باشید که باید در محضر خدا پاسخگو باشید. با شناختی که از آقای فتاح دارم اظهارات ایشان برایم باور کردنی نیست و این احتمال وجود دارد که ماجرای یاد شده از سوی برخی مشاوران نا‌همخوان و یا کم‌دان رقم خورده باشد! و اگر از جانب خود ایشان باشد که...!
 و بالاخره برادر عزیزم آقای فتاح از میزان ارادت نگارنده به خود با خبر است و از این روی امیدوارم با مطالعه وجیزه پیش‌روی ابرو درهم نکشند و این نوشته را سخنی دلسوزانه از برادری به برادر دیگر تلقی فرمایند...

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۷۷۵۲۰۷:۲۷:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
هاشمی: اینجی کلیش واس ماس
صمصام۱۵۵۷۷۶۳۰۷:۴۲:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
جامعه اسلامی دانشگاهها طی نامه ای از مهندس فتاح حمایت کرده اند اما آقای شریعتمداری از مهندس فتاح انتقاد میکنند واقعا چکار باید کرد ؟! به تعبیر جناب شریعتمداری به خاطر سوء استفاده دشمنان نباید هر حرفی را مطرح کرد
ناشناس۱۵۵۸۱۵۴۱۲:۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
ابدا درست نیست بلکه جناب شریعتمداری منظورشان این است برا اینکه دشمن سواستفاده نکند نبیا هیچ حرفی زده شود و مهر سکوت بر دهان همه زده شود تا دشمن فرضی سواستفده نکند و ما را بیچاره کند ...؟؟؟!!!
ناشناس۱۵۵۷۷۶۶۰۷:۴۹:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
استاد شریعتمداری لپ کلامشان این است که بخاطر مصالح نظام و دشمنان بهتر است علنی انتقاد نمی کردن..اخه چرا اینقدر نظام را ضعیف تصور میکنید که از قضاوت واهمه دارند. کسی که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
محمد۱۵۵۷۷۷۵۰۷:۵۷:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
با سلام؛ شایان ذکر است که آقای فتاح به عدم ایفاء تعهدهای بنیاد نیز ذکری به عمل می آوردند.
ناشناس۱۵۵۷۷۸۱۰۸:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
شايد آقاي فتاح هم بر اين باور است كه هدف وسيله را توجيه مي كند
ناشناس۱۵۵۷۷۸۸۰۸:۰۸:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
چی شد؟وقتی فتاح فساد در بنیاد مستضعفان رو لومیده چراکیهان بهش برمیخوره؟کیهان چه نفعی داره ازخوان گسترده بنیاد برای خودی ها؟
ناشناس۱۵۵۷۷۹۱۰۸:۱۰:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
فساد ورانت هرنوعش و درهرجا مضر هست وباید رفع بشه
ناشناس۱۵۵۷۷۹۷۰۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
کیهان چرا هیچ حرفی راجع به املاک بارانت غضب شده حداد هیچی نگفته؟
ناشناس۱۵۵۸۱۲۴۱۱:۴۹:۵۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
دقت نکردین راجع به آقای حداد عادل هم گفته: "اظهارات جناب فتاح درخصوص ملک واگذار شده به آقای حداد عادل نیز مخدوش است و با واقعیت فاصله دارد و....!" منتها خلاصه گفته (شما انتظار شرح کامل داری که جاش اینجا نبوده و اون شرح را از آقای حداد عادل باید شنید)
ناشناس۱۵۵۷۸۰۷۰۸:۱۸:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
جناب شريعتمداري چرا از تصرف زمين بنياد در بهترين مكان تهران توسط اقاي حداد عادل مثال نزديدرفتيد به تصرف زمينها توسط نيروي دريائي نوشتيد
ناشناس۱۵۵۷۸۲۰۰۸:۳۴:۵۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
آقای شریعتمداری مدرسه آقای حدادعادل هم همین قاعده ای راکه فرض کردید دارد ؟همین ترس وواهمه شما از شاد شدن دشمنانتان این ملت را بیچاره کرده ! دست از سر مابردارید وکمی فقط کمی از خدابترسید.
ناشناس۱۵۵۷۸۶۱۰۸:۵۸:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
فتاح واقعیت را گفت، جناب آقای شریعتمداری ، شما هم نکنه جزو آن افراد مصادره کننده اموال مردم هستید که ناراحت شدید؟
ناشناس۱۵۵۷۸۶۸۰۹:۰۳:۵۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
"کیهان: ۴- در اظهارات آقای فتاح و اعتراض‌های ایشان دقت کنید. هیچ جا سخن از فساد اقتصادی و یا سوء استفاده شخصی در میان نیست." ملک فرشته، ملک هروی، ملک ولنجک استفاده شخصی نبوده؟
ناشناس۱۵۵۷۸۷۰۰۹:۰۷:۵۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
آقای شریعتمداری چرا از کسینجر در مورد امام نقل قول ساختگی می فرمائید؟؟. وانگهی کسینجر خودش صهیونیست و عامل اسرائیل است.!
مهدی۱۵۵۷۸۷۱۰۹:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بنام خدا - ایکاش در مورد ملک فرشته هم توضیح میدادید1 و ایکاش همان توضیحات بنیاد باران را هم می نوشتید...
ناشناس۱۵۵۷۸۸۶۰۹:۲۲:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اگه این جوابیه ها به سخنان فتاح عین واقیعت باشد ایشان برای همیشه باید از ریاست بلکه از هر کار اداری خداحافظی کند. واقعا عجیب است.
خودم۱۵۵۷۸۹۶۰۹:۲۹:۲۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
به نظر برادر شریعتمداری بهتر بود فتاح فقط به مواردی که مربوط به هاشمی و اصلاح طلبان بود می تاخت .
ناشناس۱۵۵۷۹۲۸۰۹:۴۵:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
یعنی هر کس انتقاد بکند به بهانه دشمن نباید گفت؟ یا این وقتی این افراد و نهادها در این مکان ها هستند چشممان را ببندیم و فقط به پاسخ هایشان بسنده کنیم؟ بی خیال این دفعه را اشتباه اومدی
ناشناس۱۵۵۷۹۲۹۰۹:۴۶:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
امان از مصلحت اندیشی که امانمان را بریده
ناشناس۱۵۵۷۹۵۱۰۹:۵۵:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
حداقل درباره آقای حداد عادل بر همگان واضح است که سواستفاده شخصی است
ناشناس۱۵۵۸۰۷۵۱۱:۲۵:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اجاره کرده حالا برای ان سال های قبل که قرارداد بسته بوده و ظاهرا بنیاد هم برایش مهم نبوده قرارداد را به روز کند والان اقای فتاح درخواست کرده خوب حالا بگو مشکلش چی هست؟
ناشناس۱۵۵۸۳۲۶۱۴:۰۳:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اگر سوء استفاده شخصی باشد وای برما که قوه قضاییه سالهاست سکوت کرده
ناشناس۱۵۵۷۹۸۳۱۰:۲۴:۴۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بیا آقای فتا. همچین به زمینت میزنند که دیگه از این آرتیست بازی ها در نیاری. حالا آقای فتاخ پیش خودش میگه چی فکر میکردیم و چی شد.
ناشناس۱۵۵۷۹۹۶۱۰:۳۸:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
ختم کلام، برادر فتاح ازت توقع نداشتیم به مفسدان ریش ار انگشتر بدست و چفیه به گردن بپری....
ناشناس۱۵۵۸۰۳۶۱۱:۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
واس ماس خب
ناشناس۱۵۵۸۰۴۳۱۱:۰۴:۵۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
هیس!فساد را فریاد نمی زنند
یه طلبه۱۵۵۸۰۵۹۱۱:۱۵:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۲۲
نقدی دلسوزانه در جهت وحدت جبهه انقلاب
علی۱۵۵۸۰۶۸۱۱:۲۰:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
بعنوان کسی که طرفدار آقای فتاح نیست در این موردبه فتاح حق میدم،آقای شریعتمداری هم به پشتوانه رسانه ای با بودجه دولتی در جایگاه انتقاد از کسی نیست.
ناشناس۱۵۵۸۰۷۰۱۱:۲۱:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
جناب شریعتمداری دامت کلماته افاضه فرمودند که "در اظهارات آقای فتاح و اعتراض‌های ایشان دقت کنید. هیچ جا سخن از فساد اقتصادی و یا سوءاستفاده شخصی در میان نیست." ایشان به نظرم مشکل ادراک گزینشی دارند! چون اظهارات آقای فتاح در مورد آقای حدادعادل را عمدا نشنیده اند.
فرناز۱۵۵۸۱۳۹۱۱:۵۹:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۲۲
خداوکیلی اگر در این برنامه تلویزیونی آقای فتاح فقط اصلاح طلب ها رو مورد حمله قرار می داد، آیا باز هم آقای شریعتمداری این چنین برمی آشفت؟!
ناشناس۱۵۵۸۱۶۷۱۲:۱۸:۴۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
جناب كار فساد ورانت خواري از حد گذشته است بصورت عادي براي در آمده
ناشناس۱۵۵۸۱۹۳۱۲:۳۴:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
آقای شریعتی متوجه شدیدچقدر دردناک است گفتار حق پس به فکر آخرتتان باشد که جزای پا گذاشتن بر روی حق بسی دردناک تر از این تجربه خو اهد بود
کاظم۱۵۵۸۲۰۰۱۲:۳۸:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اقای فتاح شما و هر کس دیگر فقط حق دارید به اصلاح طلب ها گیر بدید نه خودیها دیدی کیهان عصبانی شد .
ناشناس۱۵۵۸۲۰۶۱۲:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اقای شریعتمداری مصلحت اندیشی تا کی .ایا هر فرد عادی اگر بنیاد بره زمین بهش میدن یا حداد عادل بره بهش میدن این اسمش فساد دیگه پس فساد فساد دیگه .
ناشناس۱۵۵۸۲۱۶۱۲:۴۷:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
متاسفانه دیدگاه شریعتمداری این موضوع را تقویت می کند فساد و مفسد هم خودی و غیرخودی دارد. خودی ها را نباید گفت.
ناشناس۱۵۵۸۲۲۳۱۲:۵۳:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اگه آقای فتاح فقط از موسسه باران می گفت ایشون( شریعتمداری) همین موضع را می گرفت ؟!!
ناشناس۱۵۵۸۲۶۵۱۳:۲۴:۱۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اول مقاله را بخونید بعد نظر بدید. آقای فتاح اول باید اقدام قانونی و اداری می کرد و با مدرک و سند حرف می زد جوابیه ها را بخوانید احتمالا آقای فتاح در جریان نبوده اند.
ناشناس۱۵۵۸۲۷۰۱۳:۲۸:۰۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
فساد در بنياد مستضعفان تقصيره هاشمي و خاتميه اگه تقصير اونا نباشه حتمن تقصير فتنه آمريکايي اسراييلي هست اگه تقصيره اونم نباشه تقصير عربستان وهابيه!اگه تقصیراونم نباشه تقصيره منافقين و سلطنت طلبهاست اسنادشم موجوده
ناشناس۱۵۵۸۲۸۶۱۳:۳۷:۰۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
آقای شریعتمداری لطفاً فیلمی از زندگی و دارائی خود را بصورت مستند تلویزیونی پخش کنید
ناشناس۱۵۵۸۳۳۲۱۴:۰۶:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۲۲
خودیها هرکاری بکنند خوب است و غیر خودیها هر کارخوبی هم بکنند بد است .همین تقسیم بندی است که اینها برای خودشان درست کردند و سالها کشور را بربخت ومردم را نسبت به نظام بدبین کرده است ...
ناشناس۱۵۵۸۳۶۱۱۴:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
یک سوال مشخص از جناب شریعتمداری در طول چند دهه ای که مجموعه رسانه های زیر مجموعه کیهان در اختیار شما بوده است چرا لااقل یک پرونده واقعی برای ستیز با رانتهای اشرافی مسولین باز نکردید؟ نمی توانستید؟ نمی دانستید؟ یا نمی خواستید؟.
ناشناس۱۵۵۸۳۷۰۱۴:۳۴:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۲۲
اقای شریعتمداری: شما جهت نابودی مرحوم هاشمی سنگ تمام گزاشتین هنوز هم از روحش دست بردار نیستید
ناشناس۱۵۵۸۳۸۸۱۴:۵۰:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۲۲
من كاري با جنجال ها ندارم اگر فتاح درست گفت است خوب اقايون بايد اموال را برگردانند اگه نادرست است كه خوب اقايان مستندات برائت خود را ارائه مي كنند و بي گناهي خود را اثبات مي كنند
ناشناس۱۵۵۸۴۰۴۱۵:۰۳:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۲۲
برادر عزیزم؛ جناب آقای شریعتمداری: ضایع کردن حقوق مستضعفان، از سوی هر فرد یا نهادی مذموم است حتی اگر آن شخص نهاد، باتقواترین فرد و صالح‌ترین نهاد در جامعه اسلامی باشد. از شما تقاضا دارم که منافع هم‌کیشان خود را فدای انصاف و عدالت نکنید، زیرا فردا باید به خدایی که به آن ایمان دارید، پاسخگو باشید. بالاخره، همه ما رفتنی هستیم!
ناشناس۱۵۵۸۴۷۵۱۵:۵۰:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۲۲
مملکت را خوردند نباید چیزی گفت،که دشمن فرضی دلشاد میشود
ناشناس۱۵۵۸۵۲۵۱۶:۲۰:۰۴ ۱۳۹۹/۵/۲۲
املاک بنیاد متعلق به مستضعفان و فقیران می‌باشد و هیچ نهاد دولتی حق تصرف آنها را ندارد.
ناشناس۱۵۵۸۵۳۴۱۶:۳۱:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۲۲
همین مصلحت اندیشه های شریعتمداری و یازانش مملکت را به این روز انداخته
ناشناس۱۵۵۸۷۳۷۱۹:۴۲:۰۶ ۱۳۹۹/۵/۲۲
منصف باشید جناب شریعتمداری و مدارک ارائه کنید.
حق و حقیقت۱۵۵۸۹۸۲۰۰:۴۰:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۲۳
خسته شدیم از لاپوشانی به نام مصلحت
آتش به اختيار۱۵۵۹۶۵۷۱۷:۲۲:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۲۳
زنده باد فتاح انقلابي اين حركت همان آتش به اختيار است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین