صحبت‌های «فتاح» درباره کاخ مرمر، مدرسه حدادعادل، ساختمان مرکز پژوهش‌ها و املاک در دست نیروهای مسلح

گروه سیاسی الف،   3990519004 ۹۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: یکی از ملک‌های بسیار خوب و ارزشمند ما در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که در اختیار مجمع تشخیص مصلحت و زمین آن متعلق به بنیاد بوده است و مجمع آن را تخلیه کرد و اکنون مرکز پژوهش های مجلس در آن جا مستقر است. حتما سراغ آقای زاکانی رئیس جدید این مرکز می رویم. انتظار داریم که نخستین کار انقلابی او، تخلیه این مکان باشد تا آن جا را بفروشیم و خرج محرومان و مستضعفان کنیم.

صحبت‌های «فتاح» درباره کاخ مرمر، مدرسه حدادعادل، ساختمان مرکز پژوهش‌ها و املاک در دست نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید پرویز فتاح با حضور در برنامه "نگاه یک" شبکه سیما گفت: عملکرد بنیاد مستضعفان نسبت به سال 1397 حدود 35 تا 37 درصد رشد داشته است و توانستیم به همه اهداف خود برسیم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکيد کرد در مسير شفافيت ، بورس و محروميت زدايي ، پايداريم و در سال 98، همه اهداف و برنامه ها محقق شده است.

پرویز فتاح در استودیو نگاه یک شبکه اول سیما افزود: تحقق برنامه های تدوین شده بنیاد مستضعفان در سال 98 حدوداً 11 درصد نسبت به برنامه مصوب بالاتر بوده و 37 درصد نسبت به برنامه های سال 97 رشد داشته است.

او در خصوص وضعیت خرید و فروش های بنیاد مستضعفان در سال 98 گفت: بنیاد به صورت شرکتی اداره می شود این در حالی است که بنیاد دارای 169 شرکت یا زیر مجموعه می باشد طبیعتاً جمع بندی و حسابرسی این تعداد شرکت در پایان سال انجام می شود و آن وقت می توان آمار خرید و فروش و تولیدات زیر مجموعه های بنیاد را اعلام کرد.
ببینید 

پرویز فتاح: طبقه دوم کاخ مرمر حمام، سونا و جکوزی و آسانسور ساخته‌اند

جزئیات درآمد و مالیات بنیاد مستضعفان

فتاح افزود: آنچه در پایان سال و پس از حسابرسی های 169 شرکت اعلام می شود نتیجه عملکرد تلفیقی تجمیعی بنیاد خواهد بود البته در حال حاضر هنوز مجمع بنیاد مستضعفان به دلیل مقوله کرونا برگزار نشده اما تا این لحظه بنا بر تخمین های اولیه، کل میزان فروش بنیاد در سال 98 حدود 36 هزار میلیارد تومان برآورد شده این رقم حاصله از فروش ملک، کالا یا خدمات است.

او ادامه داد: با تفریق هزینه های بنیاد از 36 هزار میلیارد تومان، حدود هفت هزار میلیارد تومان سود ناخالص بنیاد محسوب می شود، البته طبق سنوات گذشته احتمال می رود باید حدود هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کنيم و 6 هزار میلیارد تومان باقیمانده به طور 60 درصد و 40 درصد میان ما و سایر سهام داران تقسیم خواهد شد پس از تقسیم سود سهم بنیاد حدود سه هزار و 600 میلیارد تومان می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص ادعای عدم شفافیت این بنیاد گفت: طبق سنوات گذشته، نتایج تمامی مجمع های 169 شرکت زیر مجموعه بنیاد پس از بررسی و پایان کار، چاپ مي شود و در دسترس همگان قرار می گیرد علاوه بر آن تمامی صورت های مالی سال گذشته و جاری در سایت بنیاد به نمایش گذاشته می شود علاوه بر آن حتی سازمان بازرسی کل کشور هم برای بررسی های تکمیلی ورود پیدا می کند و حضور 33 شرکت از زیر مجموعه های بنیاد در بورس، بیانگر شفافیت عملکرد بنیاد مستضعفان است.

فتاح با بیان اینکه، اولویت اول ما، تامین نیاز جامعه و مردم است، افزود: در برخی از موارد پس از تولید مازاد، اقدام به صادرات مازاد تولیدمي شود مثلا در بحث فولاد و سیمان و برخی از نهادهای کشاورزی مجاز به صادرات هستیم.

او تصریح کرد:​ صادرات بنیاد در سال قبل چیزی حدود 500 تا 600 میلیون دلار بوده که البته این میزان از طریق سامانه نیما به کشور بازگشت داشته است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به پرداخت شدن مالیات 670 میلیارد تومان سال 97 بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد جزء خوش حساب های مالیاتی محسوب می شود، چنانچه شرکتی از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان، مالیات پرداخت نکرده باشد ، ما تاوان آن را می پردازیم.

وی گفت: سهم بنیاد از سود حاصله از در آمد شرکت های متبوع صرف محرومیت زدایی در کشور می شود.

فتاح تصریح کرد: امسال بیش از سه هزار و 600 میلیارد تومان صرف محرومیت زدایی و مناطق هدف در کشور خواهیم کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در حال حاضر در سال اول از برنامه مدون پنج ساله هستیم ، افزود: یکی از راهبردهاي ما کاهش تعداد شرکت های زیر مجموعه بنیاد می باشد روند کاهش ها یا به صورت فروش بلوکی در بورس، واگذاری سهام ها در بورس یا منحل شدن شرکت ها خواهد بود.

او ادامه داد:​ قصد و هدف از واگذاری شرکت ها، فراهم کردن عرصه برای فعالیت بخش خصوصی بوده و از سوی بنیاد باید در پروژه های کلان فعالیت خود را گسترش دهد که برای مثال می توان به رسیدگی به پروژه های نفتی به جا مانده از جا زدن پیمانکاران خارجی اشاره کرد. در حال حاضر سخت ترین کارها که خارجی ها فکر می کردند فقط در انحصار و مونوپول آن هاست در میادین نفتی جنوب کشور توسط نیروهای ایرانی در حال انجام است و بنیاد مستضعفان در موقعیت هایی حضور می یابد که خلاء نیروهای خارجی محسوس باشد البته در این راستا طعنه ای هم به دولت نخواهیم زد.

فتاح در خصوص واگذاری شرکت ها افزود: بنیاد، واگذاری هایش را به درستی و دقیق انجام می دهد و نمی گذارد شرکت های واگذاری شده به سرنوشت هفت تپه و هپکو دچار شوند.

او ادامه داد: تا سال 97، سی و یک شرکت از شرکت های زیر مجموعه بنیاد ضرر ده بودند که البته این تعداد به مرور زمان کم شد در ضمن یکی از شرایط بورسی شدن شرکت های بنیاد ، سود ده بودن شرکت ها به مدت سه سال متمادی است.

فتاح با بیان اینکه در حال حاضر 33 شرکت بنیاد، بورسی هستند، افزود:​ امسال حدود 20 شرکت دیگر وارد بورس خواهند شد البته امیدواریم تا پایان سال بیش از 50 شرکت بورسی داشته باشیم.

او تصریح کرد:​ در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه حسابرسی و مفاصا حساب از سمت شرکت های تابع، برخورد شدید و بعضاً قضایی با آنها صورت خواهد گرفت.

فتاح، گفت و گو و پاسخ دهی به مردم را یکی از ابزار شفاف سازی بیان کرد و افزود:​ در مورد شرکت بنیاد در بورس املاک و مستغلات، حضور پررنگی خواهیم داشت زیرا، بورس قبل از راه اندازی این بخش با ما مذاکرات تکمیلی و دقیقی صورت داده و گفتنی است دولت و بنیاد املاک بسیاری دارند که راه اندازی بورس املاک و مستغلات فرصت مناسبی برای جریان یافتن نقدینگی مردم در این حوزه است.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص بازپس گیری و مستغلات تحت تملک افراد خاص گفت: در روز معارفه بنده در این سمت گفته بودم که برای بازپس گیری این املاک و مستغلات اقدام خواهم کرد و به طرق قانونی، در این باره قبل از آنکه ما وارد مراحل قانونی شویم برخی مانند خبرگزاری ایرنا و دانشکده خبر خودجوش اقدام به واگذاری املاک نمودند اما برخی هم از راه و روند همکاری فاصله گرفته اند.

فتاح در خصوص باز پس گیری کاخ مرمر بیان کرد:​ این بنا سال ها در تملک آقای هاشمی رفسنجانی و سپس در دست تشخیص مصلحت بود و زمانی که دولت قصد بهره برداری دیگری از این ملک را داشت با همکاری آقای روحانی کاخ مرمر باز پس گرفته و با همکاری سازمان میراث فرهنگی قرار شد این بنا تبدیل به موزه گردد. بازسازی های لازم انجام شد اما هنوز هم آثار دردناکی در این کاخ خود نمایی می کند زیرا در این کاخ آسانسور نصب کرده اند، حمام و جکوزی برقرار کرده اند و ...، حال سوال اینجاست زمانی که این اتفاق می افتاده چرا خبری از میراث فرهنگی نبوده و اقدامی صورت نپذیرفته است؟

رئیس بنیاد مستضعفان به بازپس گیری مدرسه آقای حداد عادل اشاره کرد و افزود: ایشان برای احداث مدرسه فرهنگ در خیابان فرشته بنایی را اجاره نمودند و این اجاره چندین نوبت تمدید شد البته این اجاره بها با ملاحظات بوده و مشمول نرخ روز نمی شد ، در حال حاضر موعد اجاره به سر رسیده است و باید تخلیه شود یا اجاره بها به نرخ روز تنظیم گردد که البته با توجه به گرانی آن منطقه احتمالاً تمدید اجاره بانرخ روز برای ایشان به صرفه نخواهد بود.

او با بیان اینکه ارزش ریالی ملک مدرسه فرهنگ در حال حاضر 200 میلیارد تومان برآورده مي شود، افزود: قطعاً پس از باز پس گیری این ملک به فروش می رسد و پول حاصله، صرف محرومیت زدایی خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: آقاي حداد عادل علاوه بر مدرسه فرهنگ، زمین دیگری برای ساخت مدرسه دریافت کرده بود که البته موفق به دریافت مجوز نشد زیرا این زمین به متراژ 8 هزار متر و منطقه هروی و بر روی گسل قرار دارد به همین دلیل آقاي حداد عادل این ملک 400 میلیارد تومانی را به ما تحویل داد و بدون شک هزینه این ملک هم پس از فروخته شدن، صرف محرومان و محرومیت زدایی خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تاکنون هزار و 800 میلیارد تومان صرف خدمت رسانی و ارائه تسهیلات کرونایی به محرومان شده است و این روند ادامه دارد.

سید پرویز فتاح در ادامه برنامه «نگاه یک» افزود: ​ساختمان مرکز مطالعات و تحقیقات زنان سال ها و با مجوز در اختیار عده ای از بانوان از جمله خانم ابتکار، مولاوردی و بقیه بود که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، آن را تخلیه کردند و مدعی بودند که همچنان باید این ساختمان در اختیار آنها باشد اما از نظر حقوقی, بنیاد مستضعفان توانست آن ها را قانع و ساختمان را تخلیه کند.

وی ادامه داد: آن ها بابت تخلیه با توافق بنیاد در همان زمان, پنج میلیارد تومان می گیرند و پس از بررسی ها مشخص بود خلاف بود و کسی که ملک بنیاد مستضعفان در اختیار او بوده است باید اجرت المثل هم بپردازد و امیدواریم این مبلغ برگردد و مشکل حقوقی و قضایی پیدا نکند.

آقای فتاح افزود: ملکی هم در اختیار رئیس جمهور اسبق برای موسسه باران بوده است که پیش از تصدی مسئولیت بنده در بنیاد، تخلیه شده بود و در ایام کرونا با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی, آن جا را به محل قرنطینه بیماران تبدیل کردیم و اکنون هم در اختیار آن هاست اما پس از این مرحله، آن جا را می فروشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در کشور ما ضابطه ای وجود ندارد که  رئیس جمهورها پس از پایان کار خود، کجا مستقر شوند و باید چاره ای برای این منظور اندیشیده شود زیرا اکنون همین مسئله را با آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق داریم و با مجوز در ملک مربوط به بنیاد مستضعفان با مساحت حدود هزار و 800 متر مربع در منطقه ولنجک برای چند سال مستقر است.

وی گفت: البته پیامی داده که آماده است به مرکز شهر منتقل شود اما ملکی را با آن شرایط نداشتیم که تحویل دهیم اما این موضوع هم باید مدت دار و محدود به زمان باشد.

آقای فتاح افزود: از روحیه مردمی آقای احمدی نژاد انتظار داریم تا این مال بیت المال به بنیاد برگردد و آن را بفروشیم که بیش از 200 میلیارد تومان ارزش دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: یکی از ملک های بسیار خوب و ارزشمند ما در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام و زمین آن متعلق به بنیاد بوده است و 12 طبقه در آن ساخته شد و مجمع آن را تخلیه کرد و اکنون مرکز پژوهش های مجلس در آن جا مستقر است.

وی افزود: حتما سراغ آقای زاکانی رئیس جدید این مرکز می رویم و باید اجاره بپردازد. با توجه به شخصیت ارزشی و بسیجی آقای زاکانی انتظار داریم که نخستین کار انقلابی او، تخلیه این مکان باشد تا آن جا را بفروشیم و خرج محرومان و مستضعفان کنیم.

آقای فتاح اضافه کرد​: در کنار آن زمین دیگری متعلق به بنیاد مستضعفان بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام, مرکز تحقیقات استراتژیک را در آن جا در 9 طبقه ساخته است. آن جا را تحویل گرفتیم اما ساختمان آن ، مجوز، پایان کار و پروانه ساخت از شهرداری ندارد و حتی حریم یک مالک خصوصی هم تصرف و اشغال شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آن جا را تحویل گرفتیم و به کسی اجازه نمی دهیم آن جا برود و نسبت به آن ادعا داریم و اگر لازم شد مرجع قضایی باید درباره آن حکم صادر کند.

وی با بیان اینکه​ ده ها پرونده تشکیل دادیم که در قوه قضاییه در حال رسیدگی است, افزود: اگر با این روش ها به نتیجه نرسیم, کوتاه نخواهیم آمد مگر بنده از بنیاد مستضعفان بروم زیرا این اموال متعلق به مستضعفان است.

آقای فتاح اضافه کرد: یکی از جاهایی که حریف او نمی شویم نیروهای مسلح هستند زیرا قانوناً نمی توانیم علیه آن ها شکایت کنیم اکنون یک جای خوب بنیاد در کوهک در اختیار نیروی دریای ارتش است و مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا هم فرموده است, آقای سرلشکر باقری فرمانده ارتش هم امضا کرده است اما نمی روند و پیگیری های ما به در بسته خورده است.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این مکان ها مال مردم است و باید به مستضعفان برگردد, افزود: حتی یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاه ولی امر است اما آن را به بنیاد پس نمی دهند و بنده را در این ملک راه ندادند. ارزش این ملک بیش از 200 میلیارد تومان است و از آن استفاده هم نمی شود اما به کجا شکایت ببریم؟

وی با بیان اینکه بنده در بنیاد, حافظ منافع مستضعفان هستم و کوتاه نخواهم آمد, اضافه کرد: برخی ها مرا متهم به اقدامات پوپولیستی برای انتخابات 1400 می کنند. این ها را بگویند اما ملک ما را محترمانه تخلیه کنند و پس بدهند.
آقای فتاح با اشاره به اینکه علیه این بنیاد فضا سازی می کنند از مردم و رسانه ها خواست ، حمایت کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه، همه ظرفیت های این قوه را به کار گرفته است و شعبه خاصی برای بنیاد در نظر گرفت و آرای خوبی صادر شده است و محکم ترین پشتوانه ما هم رهبر معظم انقلاب است زیرا مطمئن هستم ایشان از پیگیری های ما حمایت می کنند.

وی گفت: محل فعلی بنیاد که در آن مستقر هستیم جای خیلی خوبی است و 19 هکتار وسعت دارد که خدمت آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور رفتم و از او خواستم این جا را از ما برای دولت بخرد و شهردار تهران را هم دعوت کردیم اما نتوانستیم به توافق برسیم.

آقای فتاح افزود: اکنون هم اعلام می کنیم هر کسی که خریدار این ملک است به قیمت روز آن را می فروشیم و قول می دهیم همه پول آن را خرج محرومان و مستضعفان می کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در دهه فجر برای نخستین بار چندین کتاب شامل دفاتر اسناد املاک رضا خان را رونمایی کردم که دستنویس و شامل چندین هزار روستا و قنات است که اکنون با اذن مقام معظم رهبری, عزم راسخ داریم تا این اموال به مردم برگردد.

وی ادامه داد: قبلاً حدود 81 هزار فقره به مردم برگردانده شد و 11 هزار فقره را هم در طول یک سال گذشته به مردم برگرداندیم و 10 هزار فقره را نیز آماده کردیم که برگردانیم و به نام مردم کنیم.

آقای فتاح گفت: این مردم جزو محرومان و نیازمندان هستند که تقریباً رایگان در اختیار آنها قرار دادیم.

وی افزود: حدود 11 هزار پرونده داریم که در 60 درصد آن، بنیاد شاکی است و در بقیه موارد، طرف مقابل شاکی است و ما تابع حکم قطعی قضایی هستیم و آن را اجرا می کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بنیاد, مالک 100 درصد بانک سینا بود، گفت: بر اساس قوانین بانک مرکزی، یک مالک نمی تواند بیش از 33 درصد سهم را در بانک داشته باشد و با توجه به اینکه سهم ما اکنون در بانک سینا 72 درصد است پس متخلف هستیم و در مدت 20 روز آینده در دو مرحله هر کدام 9 درصد را در بورس عرضه می کنیم که سهم ما کاهش می یابد و دوباره بخشی از آن ها را می فروشیم تا سهم بنیاد در بانک سینا به 33 درصد برسد.

وی افزود: در زمانی که مالک 33 درصد این بانک شدیم از کجا معلوم که بقیه شرکای ما حاضر باشند که ما به صورت قرض الحسنه عمل کنیم زیرا بانکداری خصوصی در پی سود است اما قرض الحسنه سودی ندارد.

آقای فتاح اضافه کرد: توصیه بانک مرکزی این بود که بخشی از سرمایه بانک سینا را در حسابی به عنوان قرض الحسنه اختصاص دهیم اما بررسی کارشناسان ما نشان داد پاسخ لازم را از این راهکار نمی گیریم.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ما می خواهیم پول خودمان را در قرض الحسنه مختص خود قرار دهیم و از این محل به مردم تسهیلات قرض الحسنه بدهیم.

وی افزود: برای حمایت از مستضعفان در شرایط کرونایی, حدود 600 میلیارد تومان تسهیلات دادیم که 150 میلیارد تومان آن برای تامین ودیعه مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بود و 450 میلیارد تومان هم برای وام قرض الحسنه اقشار مختلف بوده است.

آقای فتاح ادامه داد: هزار و 200 میلیارد تومان هم به صورت نقد و کالایی به محرومان اختصاص داده شد یعنی تاکنون هزار و 800 میلیارد تومان از منابع مالی این بنیاد صرف خدمت رسانی و تسهیلات کرونایی محرومان شده است و این روند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این منابع از طریق فروش سهام، ملک و سودهای بانکی و سود شرکت های بنیاد مستضعفان تامین شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: راه ما راه سردار شهید سلیمانی است و حاضریم جان خود را در راه مردم بدهیم و این روند خدمت رسانی را با قدرت و سرعت و بی محابا انجام می دهیم و به حرف هایی که درباره ما می زنند توجه نمی کنیم.

آقای فتاح افزود:​کار محرومیت زدایی و انتخاب محدوده هدف در «قلعه گنج» استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است و رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهور و وزیر کشور به اقدامات بنیاد در این منطقه نظر مثبت دارند و اکنون این منطقه به الگو تبدیل شده است و نرخ بیکاری در آن جا کاهش و مسائل اجتماعی، بهبود یافته است.

وی گفت: الگوی «قلعه گنج» با بررسی ضعف ها و نقاط قوت توسعه یافته است و در جنوب سیستان و بلوچستان و منطقه زابل و بقیه مناطق هدف نیز اقدامات محرومیت زدایی را انجام دادیم که به 25 مورد رسیده است و در هر استان حداقل یک مورد را انجام خواهیم داد و برای مناطق محروم ایجاد اشتغال می کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: پس از رد شدن از مرحله کرونا، به مسائل زیر ساختی و زیر بنایی توسعه هم خواهیم پرداخت.

آقای فتاح در بخش دیگری از سخنان خود درباره ساختمان پلاسکو گفت: در ساخت این ساختمان, 64 درصد پیشرفت داشتیم و به حدود 300 نفر کسبه این ساختمان قول دادیم که تا پایال سال بهره برداری شود.

وی ادامه داد: مطلبی نقل می شد که بنیاد در زمینه ساختمان پلاسکو با شهرداری اختلاف دارد. مسائل پلاسکو در سال های 96 و 97 در سطح ملی از جمله معاون اول و شورای عالی امنیت ملی مطرح و موضوع آن به مسئله ملی و مردمی تبدیل شد. اکنون تفاهم کردیم و کار به شورای عالی شهر سازی و معماری کشید و در آن جا حد وسط را گرفتند زیرا پلاسکو نمی توانست پارکینگ داشته باشد چون مغازه ها کم می شد.

آقای فتاح تاکید کرد:​ همه مغازه های پلاسکو را می سازیم و تحویل می دهیم و شهرداری و شورای عالی شهرسازی هم تایید کردند و موظف شدیم پارکینگی را که در آن نزدیکی قرار دارد مقاوم و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام شهردار منطقه 12، در مدت یک ماه, پروانه آن جا صادر می شود و امیدواریم تا پایان سال به تعهدات خود در پلاسکو عمل کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: قطعه 2 آزاد راه تهران - شمال هم تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۳۲۲۴۰۸:۵۷:۲۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اينطور نشود كه بنياد خودش موجب گراني و تورم ملك و املاك شود ٣٦ هزار ميليارد تومان در اقتصاد رقم قابل توجهي است
علی۱۵۵۳۸۵۱۱۴:۲۱:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
در حالیکه تهران با کمبود فضاهای عمومی مواجه است ، این املاک در تهران باید به فضاهای عمومی برای استفاده شهروندان تبدیل شود نه اینکه فروخته شود و چهار تا برج و مال داخل ان ساخته شود.
ناشناس۱۵۵۳۲۴۹۰۹:۱۷:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
فروش به چه کسی و ساخت و ساز جای سوال دارد. بابا بگذارید تهران نفس بکشد و اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد نظیر زلزله و ... یک مکان خالی جهت اسکان موقت وجود داشته باشد.
ناشناس۱۵۵۳۲۵۷۰۹:۲۴:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اقای فتاح چرا تا به حال نبودید کشور ما به این افراد احتیاج دارد ولی حیف که چقدر دیر
ناشناس۱۵۵۴۱۳۳۱۷:۲۰:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
چون تا حالا قرار نبود کاندید ریاست جمهوری شوند
معلم۱۵۵۴۴۳۸۲۲:۳۷:۵۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
انتخابات نزدیک است.حال همه منتقد شده اند.
dayani۱۵۵۳۲۷۷۰۹:۳۵:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
همه مواردی که برشمردید دست شخصیت های حقوقی است، چگونه در این میان دو زمین با این قیمت دست شخصیت حقیقی آقای حداد عادل بوده است؟
ناشناس۱۵۵۳۸۷۷۱۴:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
از این شعبده بازیهای خسته شدیم دیگه تمامی کسانیکه اختلاس چه در مال مردم و ثروت مردم کرده‌اند و از سفره انقلاب سهم خودشان رو برداشته اند از مسولین بودند و مردم عادی نبوده‌اند اشکال در سیستم است
ناشناس۱۵۵۴۴۵۰۲۲:۴۸:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
بپرسین چرا و به دستور چه کسی در طبقه دوم هتل مرمر استخر و سونا و جکوزی زدند؟ آقای هاشمی رفسنجانی و دوستان چه حالی می‌کردند با اینهمه امکانات مفت و بی‌حساب؟ راستی توی همین استخر سکته کردند ایشون؟ استخر فرح جای دیگه بوده احتمالا چون آقای فتاح فرمودند که بعد از انقلاب استخر و سونا جاکوزی احداث شده. انشاالله از گلوشون نره پایین
ناشناس۱۵۵۳۲۸۳۰۹:۳۸:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
از اقای حداد عادل انتظار نمیرفت.
ناشناس۱۵۵۳۸۴۸۱۴:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
چرا؟ داشته اجاره میداده ولی الان نرخ اجاره روز می خواهند؟ مشکلش چی هست؟
ناشناس۱۵۵۴۰۸۷۱۶:۳۷:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
همه ملت دارند اجاره به روز می دهند چرا حدااد عادل رانت استفاده می کرده؟
ناشناس۱۵۵۴۱۰۱۱۶:۵۵:۴۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
خوب الان درخواست اجاره روز کردن
امیرعلی۱۵۵۴۴۱۶۲۲:۲۴:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
بله به نرخ دوره ناصرالدین شاه. ۱ ریال ۲ قرون. جاابه مگه نه. دفاع هم میکنی. متاسفم
ناشناس۱۵۵۴۵۴۹۰۰:۴۱:۵۵ ۱۳۹۹/۵/۲۰
اشکالش اینجا است که برای یک ملک ششدانگ تو تهران اجاره یک ملک ته یک روستای محروم را می‌داد تازه تو مدرسه اش بچه های از ما بهتران درس می‌خوانند
ناشناس۱۵۵۳۲۸۶۰۹:۳۹:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اینها که فرمودن خیلی خوبه و برای اولین بار صحبت شده در موردشان .ولی اگه ادرس کارهای انجام شده رو هم بدهند تا افرادی که مایل هستند بررسی نمایند بتوانن خودشان مستقلا تحقیق نمایند .با توجه به محرومیتهای بیشمار نقاطق محروم مملکت که موجود هست .بهتر خواهد بود .از طرفی گزارش چند دهه قبل کارهای بنیاد رو هم ادرس بدهند که علاقه مندان بتوانند تحقیق نمایند خیلی عالی خواهد بود .موفق باشند
ناشناس۱۵۵۳۲۹۱۰۹:۴۱:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
در مورد مدرسه خیابان فرشته هم اکنون هم شهریه اش سر سام آور است و عملا هم غیر انتفاعی واقعی است مدرسه خاصی است برای دانش آموزان که از خارج آمده اند تا با سیستم ایران منطبق شوند . حد اقل به این مدرسه نباید نگاه تجاری داشت .
ناشناس۱۵۵۳۹۲۴۱۵:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
چیه به ضرر توئه؟
ناشناس۱۵۵۴۰۳۱۱۵:۵۸:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۱۹
مناطق محرم ایران نیاز بیشتری به این توجه ویژه دارند .
ناشناس۱۵۵۴۳۰۵۲۰:۰۷:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
ببخشید اگر غیر انتفاعی است پس چرا شهریه سرسام اور دارد اجاره را هم که با تخفیف میدهد مطمئن باشید اقای عادل از ان منتفع میشوند
ناشناس۱۵۵۳۳۱۰۰۹:۵۴:۰۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آقای فتاح بگویند صاحبان اصلی این املاک چه کسانی بودند و آیا تصرف آنها توسط بنیاد شرعی بوده و هست.
ناشناس۱۵۵۳۳۲۵۱۰:۰۲:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
در قرن 21 هستیم و بیش از چهل سال از انقلاب میگذره و هنوز مستضعف داریم. وای برما
ناشناس۱۵۵۳۸۶۷۱۴:۲۸:۴۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
صد قرن دیگر هم بگذرد در همه جای دنیا نیازمندان وجود خواهند داشت مثل این که شما خیلی در رویا سیر می کنید
ناشناس۱۵۵۴۲۱۸۱۸:۳۲:۳۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
به صحبت های شهیدبهشتی مراجعه کنیددراوایل انقلاب(حکومتی که فقیردارد،اسلامی نیست).
ناشناس۱۵۵۴۲۷۵۱۹:۴۸:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
جناب، میدونی خط فقر برای جوامعی مثل ایران طبق اسناد معتبر بین المللی حدود 600 تا 700 دلار است و متوسط حقوق اساتید دانشگاه ما کمتر از این است؟ کارگران و بازنشستگان و معلمان که چیزی نمانده به فقر مطلق و گرسنگی سقوط کرد.
ناشناس۱۵۵۴۰۲۰۱۵:۴۸:۵۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
امریکا که مدعی‌تر از همه کشورها است و بیش از ۲۰۰سال هم از سیاست‌ّای فعلیش می‌گذرد به اعتراف سناتورهای کنگره بیش از ۴۰میلیون فقیر گرسنه دارد(نه صرفا زیر خط فقر) یعنی فلاکت به معنای واقعی
ناشناس۱۵۵۴۱۶۹۱۷:۵۴:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
حالا کی گفته امریکا ایده آل ماست؟؟؟ چرا آلمان و هلند و کشورهای اسکاندیناوی رو‌مثال نمیزنید؟؟؟
ناشناس۱۵۵۴۲۱۹۱۸:۳۲:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
سیستم امریکا سرمایه داری هست و هیچ ادعای رفع فقر نداره سیستمهای حامی فقرا در کشورهای توسعه یافته اروپایی مانند نروژ و بلژیک تا حدی برقرار شده از جمله درمان و آموزش رایگان عمومی حق بیکاری و...
ناشناس۱۵۵۴۲۲۲۱۸:۳۷:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
فقیر داریم تا فقیر خط فقر داریم تا خط فقر کمی مطالعه کن
ناشناس۱۵۵۴۳۹۰۲۲:۰۱:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
نظام امریکا سرمایه داریست و هیچ اهمیتی به فقر و ... نمیدهد برعکس اروپایی هایی مانند هلند و نروژ
یه الفی۱۵۵۳۳۷۰۱۰:۲۸:۱۶ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آزمون زاکانی کلید خورد
محمد۱۵۵۳۳۸۳۱۰:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۵/۱۹
با سلام انشاءالله آقای زاکانی دفتر مرکز پژوهشهای مجلس را به منطقه دیگری که در شعاهایشان بوده است؛ منتقل نمایند.
ناشناس۱۵۵۳۳۸۹۱۰:۳۹:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
کی از ملک‌های بسیار خوب و ارزشمند ما در ضلع جنوبی کاخ نیاوران است که در اختیار مجمع تشخیص مصلحت و زمین آن متعلق به بنیاد بوده است و مجمع آن را تخلیه کرد و اکنون مرکز پژوهش های مجلس در آن جا مستقر است. حتما سراغ آقای زاکانی رئیس جدید این مرکز می رویم. انتظار داریم که نخستین کار انقلابی او، تخلیه این مکان باشد تا آن جا را بفروشیم و خرج محرومان و مستضعفان کنیم... خواهشا اموال مردم را نفروشید بگذارید همانطور بماند
ناشناس۱۵۵۳۳۹۲۱۰:۴۱:۴۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
خدا را شكر كه پس از سالها فهميديم مستضعفهاى مملكت چه كسانى بودند حالا هم بنياد تحقيق كنه اگه حضرات هنوز هم مستضعف هستند ما به خدا راضى نيستيم اين بندگان خدا مستضعف تَر از اين بشن
علی 671۱۵۵۳۴۲۸۱۰:۵۶:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
وقتی اخلاص باشد و هدف خدعه و نیرنگ نباشد با سر بلندی حرف می زند و اثبات می کند چون در کارش نیرنگی نیست و هدف خدمت است .ایکاش در اموری نظیر این بنیاد چنین افراد پاک و خدمتگزاری داشتیم .دیگر چه غم وقتی با مردم صادق باشیم و حرف با پشتوانه و عملی بزنیم .خدا حفظش کند برای خدمت و نظام
ناشناس۱۵۵۳۴۳۵۱۱:۰۱:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
دمش گرم. شجاعانه علیه همه نهادها خرف زد
ایران۱۵۵۴۰۴۲۱۶:۰۳:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
شجاعت نمیخواد میخواد کاندید بشه
ناشناس۱۵۵۳۴۶۸۱۱:۲۲:۰۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
دمت گرم یاعلی ببینیم چه میکنی
ناشناس۱۵۵۳۴۷۳۱۱:۲۳:۱۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
حدادعادل! یا ناعادل!
دلارام۱۵۵۳۴۷۴۱۱:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
ده تا فتاح یا رونوشت از اقای فتاح داشتیم الان تومملکت دزدی وویرانی وبیکاری وفقر نداشتیم .خدا پدر ومادرتوبیامرزه کاش ده تا مثل فتاح تحویل جامعه میدادند
امیر۱۵۵۳۴۷۸۱۱:۲۵:۴۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
من بخشی از صحبت های ایشان را خواندم و کم کم دچار این مساله شدم که اینهمه ملک چگونه مال بنیاد مستضعفان بوده است؟ ایشان طوری صحبت کرده اند انگار این بنیاد از هزاران سال پیش بوده و تمام زمین های تهران مال این بنیاد است !!!!
ناشناس۱۵۵۳۵۰۵۱۱:۴۰:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
درود بر رییس جمهور 1400
ناشناس۱۵۵۳۵۰۶۱۱:۴۰:۳۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
به به چه خبره ... گل ‌و‌‌ بلبل رانت که‌ نیست برخی ملاحظات خوب اومده اجاره بها به نرخ روز خوب اومدن واقعا برای کمک‌ مستضعفین کفگیر به ته گیر کرده و موقع فروش زمین هاست بهر حال مسیولین تمام هم و غم‌خود را برای تامین مالی به هر شکلی برای فقرا در هر شرایطی می‌کنند دست مریزاد
ناشناس۱۵۵۳۵۱۰۱۱:۴۲:۴۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
این هم از رئیس جمهور سابق که دم از مردمی بودن می زد و می زند اما در ملک 1800 متری در ولنجک روزگار سپری می کند!!!
ناشناس۱۵۵۳۵۲۹۱۱:۵۱:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
تو اين مملكت چه خبره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۵۵۴۲۷۸۱۹:۵۲:۰۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
سلامتی
ناشناس۱۵۵۳۵۶۷۱۲:۰۸:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آقای حداد عادل آن چند سالی را که اجاره بها را کم پرداخته ولی فعالیت کرده و سود برده چه می شود . ور صمن چرا باید آقای حواد عادل که شغل های ریادی وارد مدرسه و ... درخواست هشت هرار متر زمین دیگر هم داشته باشد . با هشت هزار متر می دانید چند نفر صاحب زمین‌یا خانه می شوند . حتا روی گسل باشد که نیست . یا آقای احمدی نژاد و هاشمی . این است مردمی بودن و پیرو مولا علی بودن .
ناشناس۱۵۵۳۵۷۹۱۲:۱۳:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
پانزده سال است در جهاد خوزستان پول واریز کرده ایم برای زمین . بازنشست شد ه ام هنوز زمین به ما تعلق نگرفته . چون ارگانی قدرتمند تر زمین ما را واگذار کرده و مدیران جهاد از ترس پست های شان حرفی نمی زنند . آن وقت دولت مردان هر جایی که می خواهند غصب می کنند و می نشینند و بقول خودشان حلال و حرام سرشان می شود .
ناشناس۱۵۵۳۵۸۹۱۲:۱۷:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اخرش یه نفر شفاف صحبت کرد. چه تقسیم بندی شده این اموال به نیابت از ما مستضعفان تمام گروههای سیاسی بهره بردن ازش
ناشناس۱۵۵۳۶۰۲۱۲:۲۳:۳۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
همچین چنبره زدن نه رو املاک رو همه چیه این مملکت این تازه کوچکترینش مگه میشه اینارو تکونشون داد یعنی یکی دو تاشون رو بتونید تکون بدین اوضاع اقتصادی تکون میخوره
علی۱۵۵۳۶۱۲۱۲:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
خرج محرومان و مستضعفان بکنیم!! تا جایی که من به یاد دارم امام در سال ۵۷ وعده دادند که در عرض یکسال همه را صاحب خانه خواهیم کرد و مستضعفی باقی نخواهد بود. ۴۱ سال گذشته و انصافا تعداد محرومان کم شده یا تقریبا بیست برابر؟؟
حسن۱۵۵۴۲۴۱۱۹:۰۲:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
عزیز جان اون موقع جمعیتش با الان فرق میکرد ۸۵ میلیون جمعیت داریم
ناشناس۱۵۵۳۶۲۷۱۲:۳۴:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
دمت گرم
ناشناس۱۵۵۳۶۳۴۱۲:۳۹:۵۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
حدادد عادل شده حداد ناعادل خجالت نمی‌کشه به اسم انقلابی بودن و حمایت از رهبری این همه رانت داره؟ خیلی‌ها متاسفانه اینها رو بپای نظام می‌نویسند. لطفا به دانشگاه غیرانتفاعی وزیر دولت احمدی نژاد هم سری بزنید با چه مجوزی؟
ناشناس۱۵۵۳۶۳۶۱۲:۴۰:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
از تیتری که زدید معلومه هنوز دلتون با احمدی نژاده و برای بازگشت اون لحظه شماری می کنید
متعجب۱۵۵۳۶۴۴۱۲:۴۴:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
جالبه که فقط آقای حدادعادل میتونن مبلغ اجاره رو طبق سالهای گذشته پرداخت کنن ولی مردم عادی همه چیز رو به مبلغ روز و لحظه باید پرداخت کنن
ناشناس۱۵۵۳۶۵۰۱۲:۴۶:۳۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
والا اونزمانی که هنوز چیزی بنام بنیاد حتی در حد یه تابلو وجود نداشته این ارتش ایران بوده که بهترین و بزرگترین قواره های زمین رو در کل کشور مالک بوده اما همین ارتش اومده و بخاطر ملتش قلعه مرغی و 06 و پادگان خرم آباد و.... رو به رایگان در اختیار زیرساخت های شهری گذاشته حالا این انصافه که ازش بخواید پادگان هاش رو یکی یکی تخلیه و تحویل شما بده؟!
ناشناس۱۵۵۳۶۶۶۱۲:۵۱:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
همه را میفروشید و خرح مردم محروم میکنید اما پس چرا اینقدر محروم داریم؟
ناشناس۱۵۵۳۶۷۱۱۲:۵۳:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
مال مردم رو بین خودشون تقسیم کردن انگار ارثیه باباشون بوده عین گوشت قربونی و داشتن یک گوشه رو حداد ورداشته یک گوشه رو هاشمی ورداشته و..پپ
ناشناس۱۵۵۴۰۸۶۱۶:۳۵:۱۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
مالی که مفت بدست بیاد ، مفت هم از دست می رود!
ناشناس۱۵۵۳۶۸۷۱۲:۵۸:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
در مورد کوهک میدانم که تا زمان انقلاب متعلق به نیروی دریایی بود و قرار بود ستاد نیروی دریایی در انحا ساخته و راه اندازی شود و برج ان بصورت نیمه تمام هنوز هم هست و بعد از انقلاب مصادره شد.الان بنیاد میگه اونجا مال ماست و نیروی دریایی هم مالکیت قبلی و اصلی را دارد پس شرعا و عرفا اینجا بنیاد نمیتواند ادعای مالکیت نماید.
ناشناس۱۵۵۳۶۹۴۱۳:۰۷:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
کدوم محرومیت زدایی؟ این اقا باید گزارش دهد که دقیقا کجا را محرومیت زدایی کرده است.
ناشناس۱۵۵۴۱۷۹۱۸:۰۲:۰۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
گزارش داده و کار کرده، متاسفانه شما می ای یک تیکه میاندازی بعد میره سراغ اینستابازی ... و الا برو چک کن کجا ها کار کرده در همین مدت کمی که اومده....
ناشناس۱۵۵۳۷۰۴۱۳:۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اصلا چه نیازی به بنیاد مستضعفان است؟ خود این بنیاد باید خود را تحویل دولت دهد. اصلا معلوم نیست چه کار میکند.
ناشناس۱۵۵۳۹۵۶۱۵:۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اره گوشت را بدهید دست گربه
ناشناس۱۵۵۴۱۳۰۱۷:۱۹:۵۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
پول کشور باید دست دولت باشد تا مجلس بتواند حسابرسی کند.
ناشناس۱۵۵۴۲۹۴۲۰:۰۰:۵۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اتفاقا باید دست دولت باشه که بشه بازخواست کرد نه جایی که اصلا معلوم نیست کجاست.
ناشناس۱۵۵۴۴۱۲۲۲:۲۰:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
معنای درست مستضعفین یعنی ائمّه و پیشوایان بالقوّه‌ی عالَم بشریّت.
علی۱۵۵۳۸۴۹۱۴:۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
در حالیکه تهران با کمبود فضاهای عمومی مواجه است ، این املاک در تهران باید به فضاهای عمومی برای استفاده شهروندان تبدیل شود نه اینکه فروخته شود و چهار تا برج و مال داخل ان ساخته شود.
آرش۱۵۵۳۸۵۶۱۴:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
ماشاءلله چه سفره ای پهنه . حداد و احمدی نژاد و خیلی های دیگه ، که از بنیاد گرفتند و پس دادنش نیاز به شکایت و شکایت کشیه . تازه کسانی هم هستند که شکایتی نمیتونه ازشون بکنه . جل اللخالق
ناشناس۱۵۵۳۸۶۳۱۴:۲۷:۴۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آقای حداد ماشاالله از این اشتها علی برکت الله
ناشناس۱۵۵۴۰۷۸۱۶:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
پول بیت المال شده بیت‌الحال
رحمت۱۵۵۳۸۷۰۱۴:۳۱:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آقای فتاح سلام مشتاقانه منتظر حضور شما در انتخابات 1400هستیم .انشالله.
ناشناس۱۵۵۳۸۷۱۱۴:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
این نهاد را هم به دولت بدهند که ورشکسته کنند و بعد بخواهند بفروشند؟
ناشناس۱۵۵۴۱۲۵۱۷:۱۷:۱۱ ۱۳۹۹/۵/۱۹
الان هم ورشکسته است.
ملت مظلوم۱۵۵۳۹۴۹۱۵:۱۶:۳۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
انگار مملکت خونه عمه شون هست که اینقدر بریز و بپاش میکنن!!!
ناشناس۱۵۵۴۰۴۰۱۶:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۵/۱۹
بنیاد چرا باید اینهمه ثروت انباشته شده داشته باشد و جوانان حتی توانایی ازدواج رو هم ندارند.
معلم منطقه ۱۹۱۵۵۴۱۰۸۱۷:۰۴:۳۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
با عرض معذرت از همه دوستان ضمن احترام به آقای فتاح باید عرض کنم که گویا عده ای در حال چهره کردن آقای فتاح برای ریاست جمهوری هستند . ظاهرا یک احمدی نژاد مدرن و مودب در راه است
باهر۱۵۵۴۱۱۶۱۷:۰۹:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
احسنت اجرکم عندالله فی الدنیا و الاخره.خداوند به شما نیروهای صالح و سالم قدرت و قوت بدهد تا هرچه بیشتر درخدمت محرومان بی پناه باشید.
ناشناس۱۵۵۴۱۵۸۱۷:۴۷:۱۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
تو این املاک و بناها نماز هم می خوندند؟ حکم شرعی اش چی میشه؟
ناشناس۱۵۵۴۱۶۴۱۷:۵۰:۵۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
بگم بگم های انتخاباتی از الان کلید خورد!
12۱۵۵۴۲۰۶۱۸:۲۵:۲۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
از املاک خارج کشور چیزی گفته نشده است
بهادری۱۵۵۴۲۲۷۱۸:۴۵:۲۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
حداد عادل این ملک را تصاحب کرده تا به فرهنگستان زبان فارسی کمک کنه..............
ناشناس۱۵۵۴۲۴۵۱۹:۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
تمام ثروت بنیاد باید به خزانه مملکت و بانک مرکزی ریخته شود.
ناشناس۱۵۵۴۲۶۱۱۹:۳۰:۳۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
یک سوال و پیشنهاد : چرا نهادهایی مثل بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان و... به شهر آفتاب اسباب کشی نمیکنند؟
ناشناس۱۵۵۴۲۶۳۱۹:۳۲:۰۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
آقای فتاح حضور شما در تلویزیون و حرفهای پوپولیستی دردی از جامعه دوا نمی کند اگر در صحبتهای خود صدیق هستید بیلان به مردم گزارش دهید اگر میخی در کفش ندارید
علی۱۵۵۴۲۶۶۱۹:۳۵:۱۸ ۱۳۹۹/۵/۱۹
اگر آلونک پیرزن بود که راحت روسرش خراب می کردند حتی اگر پیرزن خودش را تو بیل لودر بگذارد ولی حریف این مفت خور ها نمی‌شوند واقعا که مملکت شلم شوروایی داریم
ناشناس۱۵۵۴۳۲۷۲۰:۴۳:۲۲ ۱۳۹۹/۵/۱۹
ما مردم پا برهنه عجب پرو هستیم سفره بازه شده برای اقایان خدا روشکرهمه سرسفره تشریف دارن ما هم الی برکت الله خدا رو شکر راحت باشید بخورید و بیاشامید به بچه هاتون هم بدید
ناشناس۱۵۵۴۳۴۷۲۰:۵۶:۴۴ ۱۳۹۹/۵/۱۹
به نظر میرسد آقای فتاح بیشتر از اینکه به دنبال احقاق حقوق محرومان باشد نگاهش به انتخابات 1400 است . وگرنه چرا تا امروز سکوت کرده بود؟
ناشناس۱۵۵۴۳۵۴۲۱:۰۴:۰۷ ۱۳۹۹/۵/۱۹
متاسفانه هر كس در نظام مسوول بوده يك گوشه از بهترين جاي كشور را در اختيار گرفته وبراي خودش كاخ ساخته وبايد به اقاي فتاح هزاران بار درود فرستاد كه امده اين را به مردم معرفي كرده اين افراد كساني هستند كه دم از اسلام وولائي بودن وانقلاب مي زنند الگوي اين افرادهمان كساني هستندكه پشت سر علي نماز مي خواندند وشام ونهار را در كاخ معاويه خوردند
احمد بیات - لطفا محرمانه به بنیاد اطلاع رسانی فرماییند .۱۵۵۴۳۹۵۲۲:۰۸:۴۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
سلام . من حدود دو هزار میلیارد تومن از اموال بنیاد مستضغفان اطلاع دارم که تعدادی دنبال فرصت هستند که به یغما ببرند. در زمانی که متصدی یکی از واحد های بنیاد بودم ، بارها برای تملک این اموال مکاتبه کردم و اقدام موثری که هیچ بلکه بی جواب ماند . چند ماه پیش هم به دفتر جناب اقای فتاح تلفنی اطلاع دادم که یکی از مدیران دفتر گفتند پاسخ میدهند ولی خبری نشد . من از ذات خوب و مبتکرانه جناب فتاح از طریق استماع فرمایشات و مشاهده عملکرد ایشان اطمینان دارم و تعجب کردم که چرا پیشنهاد بنده مورد قبول یا اعتماد همکاران ایشان قرار نگرفت . لطفا اطلاع رسانی فرمایند با چه مدیر و مسئولی صحبت کنم .
ناشناس۱۵۵۴۴۰۱۲۲:۱۱:۱۳ ۱۳۹۹/۵/۱۹
فقط میتوان به آقای مهندس فتاح گفت خداقوت پهلوان ، خدا یار و یاورت باد.که ایران فقط وفقط نیاز به مدیرانی مثل شما را دارد.
ناشناس۱۵۵۴۴۱۸۲۲:۲۷:۱۵ ۱۳۹۹/۵/۱۹
خود سعدی که صاحب دو کتاب نفیس است شبها غذای درستی نداشت بخورد این آقا با موسسه سعدی چه بودجه ها میگیرن و معلوم نیست آیا سعدی از این چیزها راضی است؟ فرهنگستان فارسی بود و نبودش برا ملت چه فرقی داره و چرا ایشون باید دائم العمر رئیسش باشه؟ مگه امپراطوری زده برا خودش؟
آشناست۱۵۵۴۴۶۴۲۳:۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۵/۱۹
صاحب جمله از خانواده شهدا هستند که در امریکا متولد شده اند حالا معلوم شد برای ساخت اون مدرسه غیرانتفاعی خاص واسه فرزندشون از ملکی سود بردند که اجارشم نصفه نیمه پرداخت می‌کنند محترمانه همون که اصلا اجاره نمیدن .....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین