قفل هوشمند ایرانی؛ ارزان ترین قفل دیجیتال درب آپارتمان

گزارش بازرگانی،   3990431053

قفل دیجیتال درب آپارتمان؛ راهی آسان برای ورود به خانه

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی به درب خانه می رسید پشت درب بمانید و شاید این اتفاق برای کودکانتان هم هنگام برگشت به خانه بیافتد. واقعا به نظر شما چگونه باید این مشکل را رفع کرد؟ آیا هنوز هم باید مثل گذشته با کلید وارد خانه شد؟ آیا تا کنون چیزی راجع به قفل هوشمند درب ضد سرقت شنیده اید؟ اگر مایلید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما باشید...

معمولا قفل های دیجیتال جزو کالاهای وارداتی به شمار می آیند و همانطور که مطلع هستید قیمت جنس های وارداتی وابستگی شدیدی به قیمت ارز دارد. با توجه به اتفاقاتی که طی چند سال اخیر در بازار کشورمان افتاد نرخ ارز به اوج قیمت خود رسیده و موجب افزایش قیمت شدید محصولات وارداتی شد که این افزایش قیمت در حدی است که هم اکنون محصولاتی مثل قفل الکترونیکی جزو کالاهای لوکس به حساب می آیند و خارج از توان خرید خیلی از مشتری های عزیز می باشد. اما مشکل فقط گرانی قیمت قفل هوشمند نیست و مشکل مهم تر این که به دلیل قرار گرفتن کشورمان در تحریم های پیش آمده بسیاری از دستگاه های الکترونیکی در زمینه ی ارائه خدمات با مشکل مواجه شده اند و این امر موجب نگرانی کاربران گشته است. خب با این وجود چه باید کرد؟

شرکت قفل دیجیتال کلیتک فعالیت خود را از سال 1395 در زمینه طراحی و تولید قفل های الکترونیکی آغاز کرده است و هم اکنون محصولات خود را در سه مدل قفل هوشمند رمزدار، ریموت دار و سیم کارتی وارد بازار کرده است. این شرکت با استفاده از الگوریتمی که در طراحی محصولات خود به کار برده موفق به اخذ گواهینامه ثبت اختراع از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شده است و هم اکنون مفتخر به ایجاد 40 فرصت شغلی در سطح کشور می باشد.

این شرکت محصولات خود را به گونه ای طراحی نموده است که هر سه مدل آن قابلیت تبدیل شدن به هم را دارند. به طور مثال فرض کنید کاربری قفل دیجیتال رمزدار این شرکت را خریده است و بعد ها مایل به استفاده از مدل های دیگر شده است. در چنین حالتی نیازی به خرید قفل الکترونیکی جدید نیست و کاربر می تواند همان دستگاه قبلی خود را به روز نماید. برای این کار کافیست ماژول آپشن های جدیدی که مد نظر قرار داده را از شرکت تهیه و روی دستگاه خود اضافه نماید.

مزیت های مهم قفل هوشمند کلیتک:

1- الگوریتم ماتریس اطمینان: در این قفل رمزدار از الگوریتم جالبی پرده برداری شده است که موجب آسایش خیال کاربران خواهد شد. با این الگوریتم حین وارد کردن پسورد اگر کسی به انگشتان شما نگاه کند متوجه پسوردتان نخواهد شد. برای استفاده از این قابلیت می توانید قبل و بعد از رمز عبورتان بی نهایت رقم کاذب را هم در کنار آن وارد نمایید. این قفل دیجیتال به صورت اتومات اعداد وارد شده را اسکن و رمزتان را پردازش می نماید.

2- استفاده از سنسور ضد سرقت: با استفاده از این سنسور اگر کسی پیچ های قفل رمزدار که در قسمت بیرونی درب نصب می شود را شل کند دستگاه وارد حالت امنیتی می شود و شروع به آلارم می نماید. بنابراین خیالتان از بابت امنیت این محصول راحت باشد.

3- استفاده از دو پنل مجزای کدینگ و کنترلر: این کار موجب بالا رفتن امنیت قفل الکترونیکی تان خواهد شد. به طوری که پنل کنترلر که مهم ترین قسمت این دستگاه می باشد و فرمان باز شدن درب را صادر می نماید در قسمت داخلی آپارتمان نصب می شود و کسی جز صاحب خانه به آن دسترسی نخواهد داشت. بنابراین اگر کسی از بیرون خانه به پنل کدینگ دستگاهتان آسیبی وارد نماید به هیچ وجه قادر به باز کردن درب منزل شما نخواهد بود.

4- استفاده از صفحه نمایشگر: وجود چنین آپشنی در قفل هوشمند موجب راحتی کاربر خواهد شد. طوری که کاربر حین وارد کردن رمز عبور و یا تغییر رمز عبور با پیام هایی که روی این صفحه نمایشگر نشان داده می شود هدایت می گردد.

5- استفاده از منبع تغذیه مستقل: طراح های این قفل دیجیتال به جای استفاده از منبع تغذیه خارجی اقدام به طراحی منبع تغذیه ای درون پنل کنترلر نموده اند که به صورت اختصاصی و با کیفیتی بالاتر از منابع دیگری مثل آداپتور می باشد. این امر موجب شیک تر شدن مکان نصب و راحت تر بودن مراحل نصب قفل الکترونیکی خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کارهای این محصول با جست و جوی عبارت "قفل دیجیتال کلیتک" در گوگل می توانید وارد وب سایت این شرکت شوید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین