لاکچری‌های غیرمجاز

گروه عکس الف،   3990414020 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

ویلاهای فوق لاکچری و غیر قانونی که در لواسان شهر تهران هر روز در حال افزایش است . در لواسان میتوان به باستی هیلز محله ای که چند وقتی است گیت ورودی آن برداشته شده است اشاره کرد . محله دیگر لاکچری نشین های های لواسان تپه سرخه است که زمین خواران با سد معبر و ایجاد مزاحمت و انسداد راه باعث مزاحمت برای مردم شده اند و مسوولان شهرداری منطقه متاسفانه نسبت به این موضوع سکوت کرده اند .

لاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجازلاکچری‌های غیرمجاز

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۷۹۴۷۱۱:۱۷:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱۴
حالا فرض کنیم نون مردم رو تحریم کردن و اقتصاد مشکل داره، جلوی ساخت و ساز غیرقانونی را هم تحریم ها اجازه نمیده بگیرید؟ فکر نمیکنید در شرایطی که توانایی این را نداریم جلوی ساخت و ساز غیرقانونی یک عده را در داخل سیستم خودمون دم گوش پایتخت بگیریم، بهتر است دیگه دست از شعارهای انقلابی و مبارزه با استکبار در جهان برداریم ؟
ناشناس۱۵۰۷۹۵۴۱۱:۲۱:۰۷ ۱۳۹۹/۴/۱۴
تنها راه حل موضوع: ورود فوری قوه قضائیه، بررسی مدارک و مجوزها (بدون نوبت و معطلی در شعبات)و در صورتیکه فهمیدند تخلف قطعیه، بلافاصله دستور تخریب به صورت گاز انبری که طرف فرصت نکنه بگرده آدم پیدا کنه و جلو کار را بگیرد. والسلام
سعید۱۵۰۷۹۶۷۱۱:۲۸:۵۲ ۱۳۹۹/۴/۱۴
جهت استحضار مقامات محترم قوه قضائیه :متاسفانه حالا که همه نگاهها به منطقه لواسان شده است در کمال آرامش زمینخواران پول دار و مرفه در مناطق ییلاقی دماوند بسرعت مشغول ساخت وسازهای غیرمجاز و لاکچری و تخریب اراضی کشاورزی در سایه چشم بستن عمدی دهیاران وبخشداران این نواحی هستند؟
ناشناس۱۵۰۸۳۱۱۱۴:۰۸:۱۷ ۱۳۹۹/۴/۱۴
علی برکت ..
ناشناس۱۵۰۷۹۶۹۱۱:۲۹:۲۹ ۱۳۹۹/۴/۱۴
چقدر این خانه ها زشت و بی قواره ساخته شده اند.
ناشناس۱۵۰۸۴۳۳۱۵:۳۲:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۱۴
این ها را بعضا یک عده تازه به دوران رسیده کم سواد و یک شبه مولتی ملیونر شده (البته به دلار) ساخته اند. دکتر، مهندس، یا فوق لیسانس با مدرک درست و حسابی نیستند که انتظار سلیقه و کلاس داشته باشی
ناشناس۱۵۰۸۴۵۰۱۵:۴۲:۱۲ ۱۳۹۹/۴/۱۴
و طبیعت انتقام خود را خواهد گرفت.
ناشناس۱۵۰۸۰۲۶۱۱:۵۸:۰۴ ۱۳۹۹/۴/۱۴
ویلای لوکس توی لواسانم آرزوست مشرف به سدّ و تپه‎ی لتیانم آرزوست ویلا برای گردش پایان هفته است برجی بلند سمت شمیرانم آرزوست پاساژ و باغ در همه جای شمال شهر چندین مغازه مرکز تهرانم آرزوست شبها سوار پورشه‎ی آخرین مدل تفریح و دور دور خیابانم آرزوست مشتاق خدمتم نه بدنبال اسم و رسم پستی برای خدمت یارانم آرزوست یاران که خالصانه به من لطف کرده‎اند از هر کدام هدیه‎ی چندانم آرزوست دارو و سکّه و شکر و ارز و مثل آن بر هر کدام بودنِ سلطانم آرزوست از بانک وام گر برسد، پس نمی‎دهم وام بدون بهره فراوانم آرزوست دنیا بهشت بود برایم ولی گذشت آنجا بهشت و حوری و غلمانم آرزوست!
ناشناس۱۵۰۸۲۵۰۱۳:۳۳:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱۴
.. مگر می شود یک شبه این همه ساخت و ساز غیرمجاز انجام داد چرا همون روزهای اول جلوشون گرفته نشده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۵۰۸۳۱۳۱۴:۰۹:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۴
واقعا نتایج انقلاب این اختلاف طبقاتی شدید و فساد.. بود ؟؟؟
مازنی۱۵۰۸۳۶۱۱۴:۴۹:۴۵ ۱۳۹۹/۴/۱۴
لاکچری مجاز و غیر مجاز جفتشون یکی هستند ، مهم این است که انقلاب شد توسط مستضعفان و برای حذف دزدان و سرمایه خواران اما اکنون این سرمایه خواران هستند که دارند انتقام خود را از مستضعفان میگیرند و متاسفانه انقلابیون هم یا سکوت کرده اند یا ..،..سمت آنها و با آنها همراه شده اند .
ناشناس۱۵۰۸۶۱۱۱۷:۴۴:۰۸ ۱۳۹۹/۴/۱۴
به طبیعت اطراف اینها نگاه کنید خشک و بی آب و علف. همین یه ذره سبزی هم کار همین صاحبان این باغهاست. توی اصفهان هم باغها بدون مجوز هستند و اگه نبودن کل منطقه نه درخت داشت نه گل و گیاه و نه هوای خوب. آبیاری ها هم همه قطره ای شده. به نظرم به جای اینکار بهتره بعضی جاها مجوز بدن و باعث چرخش پول و آباد شدن روستاها بشن. در کشورهای خارجی هم خیلی جاهای توریستی تا حلق دریا ویلا سازیه کسی هم طوری نشده.
ناشناس۱۵۰۸۸۹۳۲۳:۱۵:۲۷ ۱۳۹۹/۴/۱۴
والله كه دشت و كوه و جنگل متعلق به ملت و آحاد مردم است و يك باغدار باغ گيلاس حق نداشته و ندارد باغ گيلاسش را براي ساخت و ساز مسكوني بفروشد ، دولت ها و ائمه جمعه و مسئولين و بخصوص شهرداريها و قسمتهاي حفاظت آنها بايد توجه كنند كه در برابر اين تخريب طبيعت و حق مردم مسئول هستند اين مصيبت و فساد عظيم زمين خواري ها در لواسانات و و شميرانات تا ديزين و منطقه دماوند و اطراف كرج ، منطقه هاي مختلف مانند تجاوز به طبيعت زيباي كردان و از بين بردن باغات آن و تبديل آن به ويلاها تصرف كناره هاي رودخانه ها و شهرك هاي كوچك و بزرگ بوقوع پيوسته و همينطور محيط هاي سرسبز همه شهرهاي بزرگ و كوچك .
حیران۱۵۰۸۸۹۷۲۳:۲۷:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱۴
همه عکسها یک طرف عکس تابلو ورود ممنوع که روش نوشته ورود غیرقانونی و غیر شرعی یک طرف ، چقدر اینا به شرع واردن خدایا!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین