هتل های ارزان مشهد با قیمت

گزارش بازرگانی،   3990325066

شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه­های آن و همچنین به دلیل داشتن مسافرین زیاد و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی فراوان مثل مراکز تفریحی و تجاری یکی از شهر­های ایران با تعداد بالای هتل است. همه مسافران دوست دارند پس از برنامه­های یک روز خود اوقات استراحت خود را در یک مکان زیبا، با آرامش و خدمات مناسب سپری کنند. برای اکثر مسافرین این شهر قیمت نیز یکی از شاخص­های مهم است که باید حتما در مورد آن از قبل بدانند. کار دشواری هم خواهد بود اگر بخواهیم همه لیست هتل­های مشهد را تک به تک بررسی و مقایسه نماییم. در این نوشته سعی کرده­ایم تعدادی از هتل­های ارزان مشهد با قیمت و امکانات را بررسی کنیم.

قیمت هتل­ها به­خصوص در شهر مشهد حتی برای بهترین هتل­های مشهد در روز­های مختلف مقادیر مختلفی را دارند، چرا که در روز­های تعطیل و فصل تابستان بیشترین حجم مسافر را تجربه می­کند و در بعضی فصول شرایط کاملا متفاوت است. به همین دلیل ما قیمت حدودی و بدون تخفیف را در این مقاله بررسی می­کنیم. با بررسی این مقاله و به دست آوردن اطلاعات در مورد امکانات و خدمات هتل­های مختلف به­راحتی می­توانید به سراغ رزرو هتل مشهد از علی بابا و انتخابی مناسب را برای ایام خوب مسافرت خود داشته باشید.

هتل پرهام مشهد

اگر به دنبال یک هتل اقتصادی و مناسب در مشهد هستید، توصیه می­شود هتل پرهام را بررسی کنید. این هتل در سال 1394 بازسازی شده است. فاصله آن تا باب الجواد با خودردو حدود 5 الی 6 دقیقه است. این هتل دارای امکانات دیگری نظیر صندوق امانات، تلویزیون در لابی، اینترنت نا­محدود و رایگان در لابی و آشپزخانه جهت پخت و پز نیز هست. اقامت در این هتل برای هرشب مبلغی حدود 120 هزار تومان است.

هتل آپارتمان میزبان مشهد

این هتل که در خیابان امام رضا قرار دارد و در حدود ده دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. این هتل هفت­طبقه در سال 1391 کار خود را شروع کرده است. نمازخانه، آسانسور، تلویزیون در لابی و سرویس رایگان رفت به حرم امکاناتی از این هتل هستند که در کنار قیمت اقامت هر شب حدود 160 هزار تومانی اقامتی دل­نشین را برای شما به ارمغان می­آورد.

هتل جم مشهد

وقتی بهترین هتل های مشهد را بررسی می­کنیم حتما باید اسمی از هتل جم مشهد برده شود. این هتل در کنار امکانات و مزایای خود با قیمت اقامت هر شب کمتر از سیصد هزار تومان قطعا انتخاب بررسی هتل متوسط رو به بالایی برای همه مسافران خواهد بود. این هتل که در سال 1396 بازسازی شده است دارای 153 اتاق است. اگرچه فاصله این هتل ممکن است تا حرم کمی زیاد به­نظر برسد ولی هتل یک سرویس حرم دارد که در طی روز 6 بار در زمان­های مخلف به سمت حرم حرکت می­کند و شما به رایگان می­توانید از آن استفاده کنید. دسترسی مسافران هتل به صورت پیاده به مراکز خرید و مکان­های تفریحی مثل پارک کوه­سنگی بسیار خوب است. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی را دارد که قابل استفاده است.

هتل آپارتمان عرشیا

برای کسانی که فاصله نزدیک تا حرم برای­شان اهمیت دارد، هتل آپارتمان عرشیا با یک مبلغ فوق­العاده کمتر از 120 هزار توامن به ازای یک شب اقامت، از جمله انتخاب­های بسیار مناسب خواهد بود. این هتل­ آپارتمان در امام رضای 8 قرار دارد و از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، سرویس بهاشتی و اینترنت در هر اتاق برخوردار است. این سوئیت، اتاق­های دو، سه، چهار و پنج نفره دارد.

مهمان­پذیر شارین

مهمانپذیر شارین در لیست هتل های مشهد، به نسبت فاصله خوب حدود 15 دقیقه­ای را به صورت پیاده تا حرم دارد. این هتل در خیابان امام رضای 16 ساخته شده است و از سال 1393 تا هم­اکنون در حال فعالیت و پذیرایی از زائرین و مسافران محترم است. تلویزون، تلفن، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی جداگانه در هر اتاق برای مهمانان قرار داده شده است. همچنین در این مهمان­پذیر از امکاناتی نظیر اینترنت، صندوق امانات، کافی­شاپ و آسانسور هم می­توانید با مبلغ بسیار خوب حدود 130 هزار تومان برای هر شب اقامت برای یک اتاق د­و­نفره استفاده کنید.

 

یک هتل در نقطه­ای مناسب با امکانات مورد نظر ما می­تواند فضای مسافرت ما را به طرز عجیبی تغییر دهد، پس در کنار جست­و­جو برای امکان دیدنی و جاذبه­های آن شهر بهتر است هتل­های مورد نظر خود را نیز بررسی کنیم. شهر مشهد یکی از پر­بازدید­ترین شهر­های ایران هتل­های زیادی را دارد که ما در این مقاله تعدادی از آنها را تا حد امکان مورد بررسی قرار دادیم. این نوشته می­تواند تا حد زیادی شما را در رزرو هتل مشهد یاری کند. اگر شما هم تجربه سفر به این شهر دیدنی را داشته­اید و از هتل­های زیادی بازدید کرده­اید، در زیر این مطلب می­توانید تجربه­های خود را درباره هتل­های گفته شده یا هتل­های دیگر به اشتراک بگذارید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین