خرید هاست وردپرس/ بهترین نکاتی که باید بدانید

گزارش بازرگانی،   3990310134

همان‌طور که از نام هاست وردپرس مشخص است، این نوع هاست مختص به سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و برای CMS وردپرس به‌صورت کاملاً حرفه‌ای بهینه‌شده است و می‌تواند عملکرد بسیار خوبی را برای شما ارائه دهد و همچنین، بسیاری از هزینه‌های مدیریتی و امنیتی سایت را برای شما کاهش دهد.

هاست مخصوص وردپرس نسبت به یک هاست معمولی، دارای امکانات بیشتری است که شما با خواندن این مقاله، می‌توانید به ویژگی‌های برتر هاست وردپرس نسبت به هاست معمولی لینوکس پی ببرید. هاست وردپرس، دارای سرعت بیشتر، عملکرد بهتر و پردازش بهتر برای سایت وردپرسی خواهد بود و ازاین‌جهت، به شما پیشنهاد می‌شود در صورت استفاده از یک سایت وردپرسی، از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. ممکن است هزینه هاست مخصوص وردپرس اندکی از هاست معمولی بیشتر باشد، اما مطمئن باشید در آینده بسیار نزدیک، از هزینه‌های زیاد نظیر نگهداری از سایت، تأمین امنیت سایت و... جلوگیری کرده‌اید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی برای مدیریت سایت نخواهید داشت.

در ادامه، امکانات و ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس را برای شما ذکر کرده‌ایم.

امکانات هاست وردپرس:

  • با سیستم مدیریت محتوا وردپرس سازگار است.
  • عملکرد وب سایت‌های وردپرسی را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.
  • به‌راحتی قابلیت نصب وردپرس برای شما فراهم می‌شود و همچنین پلاگین‌های مخصوصی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا روند توسعه سایت با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
  • به‌روزرسانی خودکار وردپرس به‌راحتی انجام می‌شود و نیاز نیست تا به‌صورت دستی آن را آپدیت کنید.
  • زیرساخت‌های لازم برای بهینه شدن سایت وردپرسی برای شما فراهم‌شده است.
  • پشتیبان گیری خودکار با هاست وردپرس حرفه‌ای برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.
  • روزانه سایت شما اسکن می‌شود و از نظر امنیتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • باوجود افزونه‌های از قبل نصب‌شده، کار شما برای مدیریت سایت آسان‌تر می‌شود.
  • رفع مشکلات وردپرس با وجود هاست وردپرسی، با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

هاست حرفه‌ای وردپرس

هاست وردپرس حرفه‌ای هاست وردپرس چیست؟

اگر شما بخواهید بر روی رایانه خود، یک نرم‌افزار یا بازی را نصب کنید، مطمئناً نیاز به رعایت الزامات آن نرم‌افزار خواهید بود و اگر شما با کمبود رم، سی پی یو و... مواجه شده باشید، مطمئناً نمی‌توانید بهترین عملکرد را از آن داشته باشید. حال، یک سایت وردپرسی نیز نیازمند رعایت کردن الزاماتی است که ممکن است در هاست‌های معمولی قابل‌دسترس نباشد و ازاین‌جهت به شما پیشنهاد می‌شود تا یک هاست وردپرس حرفه‌ای را تهیه کنید تا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس سازگار باشد..
با خرید هاست وردپرس حرفه‌ای سرور ایران و یا خارجی می‌توانید این مسئله را تضمین کنید که شما بهترین عملکرد را از یک هاست وردپرسی دریافت خواهید کرد و همچنین سایت خود را در بهترین حالت ممکن، توسعه دادید. اگر شما بخواهید تا از هاست‌های معمولی و کم قدرت برای میزبانی یک سایت وردپرسی استفاده کنید، به‌احتمال‌زیاد در آینده بسیار نزدیک، دچار مشکلاتی خواهید شد که پس‌ازآن نیاز به تعویض هاست دارید.

وردپرس از پیش نصب‌شده

توسعه‌دهندگانی که اقدام به پذیرش پروژه‌های وردپرس می‌کنند، علاقه‌مند هستند تا پیشاپیش وردپرس بر روی‌هاست نصب‌شده باشد و بدون هیچ مشکلی اقدام به بارگذاری فایل‌های مربوطه یک قالب یا پلاگین بر روی وردپرس کنند. با تهیه بهترین هاست وردپرس از فراسو، دیگر نیاز نیست تا وقت خود را برای نصب وردپرس تلف کنید و می‌توانید به‌راحتی در کمترین زمان ممکن، اقدام به توسعه سایت کنید.

آپدیت خودکار وردپرس

از دیگر امکانات ویژه هاست وردپرس این است که برای شما به‌صورت خودکار، وردپرس آپدیت می‌شود و با هر بار آپدیت کردن وردپرس، باگ‌هایی از وردپرس رفع می‌شود و یا امکانات جدیدی به سیستم وردپرس اضافه می‌شود.

اگر شما سیستم مدیریت محتوا وردپرس خود را بروز نکنید، مطمئناً در معرض خطراتی خواهید بود که ممکن است، هکرهای مختلف بتوانند به سیستم شما دسترسی پیدا کنند و ازاین‌جهت، مورد سوءاستفاده قرار بگیرید.

ویژگی آپدیت خودکار وردپرس، به شما این امکان را می‌دهد تا هر زمانی که سایت شما با وردپرس سازگار نبود، در کمترین زمان ممکن به‌روزرسانی شود و آخرین سازگاری‌های موجود را دریافت کنید که این باعث می‌شود تا کارایی سایت وردپرس بالا برود.

آپدیت وردپرس

همچنین، از جهتی دیگر ممکن است که توسعه‌دهندگان بر روی یک نسخه خاصی از وردپرس، اقدام به توسعه قالب / پلاگین و... کنند که با دیگر نسخه‌های وردپرس سازگاری ندارد. شما می‌توانید به‌راحتی "آپدیت خودکار وردپرس" را خاموش کنید تا هیچ‌گونه آپدیتی بدون اطلاع شما، صورت نگیرد.

میزبانی مبتنی بر ابر / Cloud Hosting

یکی از بهترین ویژگی‌های هاست وردپرس این است که میزبانی بر مبتنی فضای ابری است. به این معنی که کمترین خطری می‌تواند سایت شما را تهدید کند و یا احتمال اینکه هاست وردپرس به‌اصطلاح Down یا خاموش شود، بسیار کم است.

امنیت عالی و پشتیبان گیری از سایت‌های وردپرسی

بسته‌های خرید هاست وردپرس فراسو از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید با انتخاب بهترین هاست وردپرس فراسو، امنیت سایت خود را تضمین کنید و به‌صورت مرتب، اقدام به پشتیبان گیری خودکار از سایت خود کنید تا اگر اتفاقی پیش آمد، بدون هیچ نگرانی سایت خود را بازگردانید.

دو ابزار پیشنهاد شده برای پشتیبان گیری خودکار از طریق هاست وردپرس، CodeGuard و SiteLock است که به شما اجازه می‌دهد به‌صورت دوره‌ای، اقدام به تهیه پشتیبان از سایت خود کنید.

افزونه از پیش نصب‌شده Jetpack

افزونه‌های مختلفی برای توسعه وردپرس وجود دارند که به‌صورت قوی عمل می‌کنند. یکی از نمونه افزونه‌های مهم در روند توسعه سایت‌های وردپرسی، افزونه JetPack می‌باشد که دارای سری افزونه‌های مختلف است و اقدام به تهیه گزارشی درباره عملکرد سایت شما از جمله، آمار بارگذاری فایل‌ها، آنالیز سایت، آنالیز شبکه‌های اجتماعی و... می‌کند که می‌تواند برای سایت و کسب‌و‌کار شما مفید باشد.

پلاگین Jetpack

خدمات مدیریت شده هاست وردپرس حرفه‌ای

از دیگر مزایای بهترین هاست وردپرس، وجود خدمات مدیریت‌شده است.

به این معنی که تیم پشتیبانی فراسو، با دقت تمام بر روی امنیت و سرعت هاست وردپرس کار می‌کنند تا کاربران بدون هیچ مشکلی اقدام به روند توسعه کسب‌و‌کار خود کنند و یک هاست وردپرس پرسرعت دریافت کنند.

اگر قرار باشد تا هیچ‌گونه خدمات مدیریت‌شده‌ای برای شما وجود نداشته باشد، شما باید به‌تنهایی اقدام به مدیریت هاستینگ خود کنید و خدمات مدیریت‌شده شامل مواردی مانند CPU، RAM و فضای ذخیره‌سازی در سرور مجازی است که می‌تواند با کمک تیم پشتیبانی، افزایش و یا کاهش یابد تا سایت وردپرسی شما عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

از دیگر ویژگی‌های خدمات مدیریت‌شده هاست وردپرس، بهینه‌سازی دیتابیس وردپرس است که در آن تمامی اطلاعات مهم وب‌سایت ذخیره می‌شود و اگر شما بتوانید به‌درستی آن را بهینه کنید، باعث می‌شود تا سرعت سایت شما بیشتر شود.

همان‌طور که می‌بینید، هاست وردپرس حرفه‌ای می‌تواند برای کسب‌و‌کار شما بسیار مناسب باشد و باعث پیشرفت در روند توسعه شود.

درواقع، پشت هر سایت موفقی، یک هاستینگ مناسب قرار دارد و اگر می‌خواهید تا سایت وردپرس شما بهینه شود و بهترین عملکرد را از آن دریافت کنید، به شما پیشنهاد می‌شود تا هاست وردپرس تهیه کنید و امنیت سایت خود و همچنین سرعت آن را تضمین کنید.

همان‌طور که در ابتدای مقاله ذکر شد، هاست وردپرس مختص به مدیریت محتوای وردپرس است و شرکت‌های میزبانی وب‌سایت نظیر فراسو، بخشی از هاستینگ خود را برای سایت‌های وردپرسی بهینه کرده‌اند تا در سال 2020، افراد بتوانند بهترین هاست وردپرس را دریافت کنند و سرورهای فراسو برای این‌گونه کارها، بهینه‌شده است.

بهترین هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس

معمولاً شرکت‌های هاستینگ، خدمات مختلفی را از هاستینگ به کاربران خود ارائه می‌دهند، اما خدمات هاستینگ و سرور فراسو، بهترین هاست وردپرس را به کاربران خود ارائه می‌دهد و در کنار آن نیز، اقدام به پشتیبانی از هاستینگ‌ها می‌کند، به این منظور که اگر مشکلی برای میزبانی شما پیش آمد، در کمترین زمان ممکن آن را رفع می‌کنند.

برخی اوقات، ممکن است شما با تهیه هاست وردپرس حرفه‌ای، باز درگیری بین افزونه‌ها در سایت شما رخ دهد و یا اینکه مشکلی پیش بیاید که از سمت سرور باشد، شما در صورت مشاهده هر مشکلی، می‌توانید با ارسال یک پیام به پشتیبان سایت فراسو، اقدام به رفع مشکل کنید و آن‌ها در کمترین زمان ممکن، مشکلات شما را بررسی می‌کنند و تشخیص می‌دهند که مشکل از کجاست.

افراد حاضر در تیم هاستینگ فراسو، همگی دارای تخصص چندین ساله در ارائه هاست وردپرس حرفه‌ای هستند و با تمام زیروبم‌های هاستینگ آشنا هستند، ازاین‌جهت شما می‌توانید با خیال راحت از تیم هاستینگ www.faraso.org اقدام به تهیه هاست وردپرس کنید و هیچ‌گونه ترسی از به وجود آمدن مشکل و هزینه مجدد بابت پشتیبانی نخواهید داشت، زیرا تیم فراسو، به‌صورت رایگان مشکلات هاستینگ را برای شما برطرف می‌کنند.

امنیت هاست وردپرس به چه صورت است؟

اگر تا به امروز سایت شما هک نشده باشد، بااین‌حال امنیت چیزی است که باید همیشه در ذهن شما باشد. شما می‌توانید با تهیه هاست وردپرس حرفه‌ای، اقدام به تضمین امنیت سایت خود کنید و بر این موضوع باور داشته باشید که هرگز سایت شما هک نخواهد شد و یا امنیت سایت وردپرسی شما به‌گونه‌ای خواهد بود که به‌سختی قابل هک خواهد بود و باید گروه حرفه‌ای پشت آن باشند تا اقدام به نفوذ به سایت شما کنند.

علاوه بر پشتیبان گیری به‌صورت دوره‌ای توسط فراسو، امنیت سایت شما نیز از طرف خدمات هاستینگ فراسو تضمین‌شده است و بنابراین دیگر نیاز نیست تا پلاگین‌های امنیتی را بر روی سایت خود نصب کنید.

امنیت سایت وردپرسی

CDN هاست وردپرسی

خدمات هاستینگ فراسو، پیشرفت‌های عملکردی مانند CDN در اکثر نقاط دنیا و ایران را برای کاربران خود ارائه می‌دهند و ازاین‌جهت می‌توانید با تهیه بهترین هاست وردپرس حرفه‌ای، اقدام به بهینه کردن سایت خود کنید.

کانفیگ هاست وردپرس

یکی از بزرگ‌ترین مسائل برای کسب‌و‌کارهای حرفه‌ای و نوپا، وجود کانفیگ مناسب هاستینگ است و ازاین‌جهت زمانی که شما با یک کانفیگ حرفه‌ای روبرو شوید، مطمئناً تفاوت سرعت آن را با یک هاست معمولی که به‌صورت ابتدایی کانفیگ شده است، مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از تیم هاستینگ فراسو، شما می‌توانید به‌راحتی بدون هیچ دردسری، دسترسی به کانفیگ مناسب هاستینگ داشته باشید و از‌این‌جهت، بدون نیاز به هیچ کاری، به‌صورت پیش‌فرض، کانفیگ حرفه‌ای بر روی هاست شما ایجاد شده است و با بالاترین سرعت ممکن، می‌توانید از هاست خود جهت میزبانی سایت استفاده کنید و پذیرای صدها و یا حتی هزاران کاربر هم‌زمان در سایت کنید.

مطمئنا کانفیگ هاست وردپرس نیازمند افراد متخصص در این زمینه است، همان‌طور که در این مقاله ذکر شد، با‌وجود متخصص‌های حرفه‌ای شرکت فراسو، سالیان زیادی در کار هاستینگ و ارائه خدمات هاست وردپرس حرفه‌ای داشتند و می‌توانند در کمترین زمان ممکن برای شما اقدام به کانفیگ حرفه‌ای هاست وردپرس کنند.

ارزش یک هاستینگ، زمانی مشخص می‌شود که برای کاربران خود احترام و ارزش قائل شده باشند و با کمترین هزینه ممکن، بهترین کیفیت را به کاربران ارائه دهند. هاست وردپرس حرفه‌ای با قیمت مناسب، چیزی است که فراسو برای کاربران خود ارائه می‌دهد و می‌توانید با‌وجود کانفیگ حرفه‌ای هاستینگ آن، اقدام به راه‌اندازی سایت خود با‌وجود کاربران بسیار زیاد و همچنین وجود پلاگین‌های مختلف بر وردپرس خود کنید، بدون اینکه با کاهش سرعت مواجه شوید.

کانفیگ هاست

نتیجه‌گیری از خرید هاست وردپرس

در کل، یکی از مهم‌ترین اهداف هاست وردپرس، بهینه شدن سرور و هاستینگ برای سیستم مدیریت محتوا وردپرس است و از جهتی که اکثر سایت‌های دنیا با کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس ایجاد شده است، می‌توانید با تهیه هاست وردپرس، اقدام به راه‌اندازی کسب‌و‌کار خود در ابعاد حرفه‌ای کنید.

همان‌طور که ذکر شد، هاست وردپرس حرفه‌ای، از کانفیگ بسیار خوبی برخوردار است که متخصصین فراسو بر روی آن به‌صورت شبانه‌روزی کار کردند و هر‌روز اقدام به پشتیبانی از کاربران خود می‌کنند. شما می‌توانید با خرید هاست وردپرس سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید و ازاین‌جهت رضایت کاربران خود را به دست آورید.

با تهیه هاست وردپرس از فراسو، در صورت مشاهده کمبود منابع نظیر رم و حافظه، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست افزایش منابع بدون ایجاد اختلال در سرویس کنید.

جالب است بدانید که چیزی حدود 80 درصد وب سایت‌های دنیا، با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP ایجادشده است و ازاین‌جهت، بسیاری از افراد به هنگام بارگذاری سایت، از هاست لینوکس برای سایت خود استفاده می‌کنند.

تفاوت‌هایی میان هاست وردپرس و هاست لینوکس قابل‌مشاهده است که افراد می‌توانند با بررسی و مورد آزمایش قرار دادن این نوع هاست‌ها، ببینند که عملکرد هاست وردپرس، برای سیستم مدیریت محتوا به چه صورت عمل می‌کند. همان‌طور که در این مقاله ذکر شد، به هنگام انتخاب هاست وردپرس حرفه‌ای برای یک سایت وردپرسی، سایت شما با سرعت بسیار بیشتری برای کاربران بارگذاری خواهد شد و همچنین عملکرد پلاگین‌های سایت، بسیار بهینه‌تر خواهد بود.

در سیستم مدیریت محتوا وردپرس، اگر تعداد پلاگین‌های نصب‌شده بر روی وردپرس (نسبتا) زیاد باشد، باعث کندی سرعت سایت خواهد شد و ازاین‌جهت ممکن است هزینه‌های مختلفی برای شما در پی داشته باشد اما با وجود بهترین هاست وردپرس فراسو، شما می‌توانید با کمترین هزینه بیشترین عملکرد را از سایت خود دریافت کنید.

توسعه سایت وردپرس

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین