معرفی و دانلود فیلم و سریال های ایرانی از نگاه آپ مدیا

گزارش بازرگانی،   3990308031

فیلم و سریال های ایرانی در سال های اخیر رونق بسیاری داشته که در این مقاله وب سایت آپ مدیا سایت دانلود فیلم در ایران به معرفی و نقد و بررسی فیلم و سریال های ایرانی میپردازد. امروزه تعدد سریال های ایرانی در شبکه های نمایش خانگی و فیلم های سینمایی سبب سرگردانی مخاطبان زیادی گردیده و مشکلات بی شماری را برای مخاطبان علاقه مند به این دسته از فیلم و سریال ها ایجاد کرده است. اکثر مخاطبان با چالش هایی مواجه می شوند و سوالاتی پیرامون ذهن همه ی آنها است که کدام سریال ایرانی بهتر است ؟ یا کدام سریال ایرانی توانسته مخاطبان بیشتری را جذب کند؟ و دسته هایی از این نوع سوال ها که می توان گفت پاسخ به آنها بیشتر مرتبط با سلیقه ی مخاطبان و علاقه مندی به سریال مورد نظرشان است. واقعیت هم همین است ، اکثر سریال های نمایش خانگی در سال های اخیر توانسته اند مخاطبان زیادی را جذب کنند و شاید بتوان گفت تعداد بی شماری از مخاطبان سریال تلویزیونی را به سمت سریال های نمایش خانگی سوق داده اند. باحضور اکران آنلاین سینما شاهد فیلم های بسیاری در فروش بلیط فیلم های ایرانی بودیم که میتوان به فیلم خروج ، مهمانخانه ماه نو و زیر نظر اشاره داشت. با ما باشید تا با جدیدترین سریال های نمایش خانگی و فیلم ها پخش شده ایرانی که مخاطب زیادی را در برداشتند آشنا شوید.

فیلم زیر نظر

فیلمی به کارگردانی مجید صالحی و با بازی امیر جعفری و رضا عطاران که حضور این بازیگر سینما نشان از یک فیلم کمدی پرماجرا است اما در این فیلم شاهد صحنه های کمدی نیستیم تا جایی که نقد هایی که بر فیلم زیر نظر وارد شده بیش از حد است، داستان زیر نظر از آنجایی شروع میشود که نقش رضا عطاران که همسرش به شمال رفته دوستش را به خانه می آورد و طی اتفاقی میفهمد مبل سوراخ شده ، تمام ماجرا در یک ساختمان رخ میدهد مشکلاتی که دیگر همسایگان دارند و راهی برای پیدا شدن ترمیم سوراخ مبل! زیر نظر از فیلمنامه ضعیفی برخوردار است اما فروش در سینما زیر نظر قابل پیش بینی بود چراکه حضور رضا عطاران در هر فیلمی میتواند خنده را بر لبان تماشاگر بیاورد. زیر نظر ابتدا در سینما وارد پخش شد و با فروش حدود 10 میلیارد سهم خوبی را داشت اما هر چه پیش رفت مخاطبان خود را از دست داد چراکه این فیلم از آن فیلم هایی هیجان انگیز نبود که توسط مخاطب به دیگری معرفی شود. داستان فروش تا جایی پیش رفت که قرار بود زیر نظر وارد نمایش خانگی شود اما با ورود سینمای آنلاین فیلم زیر نظر نیز وارد مرحله اکران آنلاین سینما شد. تاریخ پخش این فیلم در نمایش خانگی مشخص نیست اما اخبار حاکی از این است که نسخه غیر قانونی این فیلم در فضای مجازی به پخش رسیده به احتمال زیاد پس از پایان مرحله اکران آنلاین شاهد پخش زود هنگام در نمایش خانگی باشیم. برای دانلود قانونی فیلم زیر نظر میتوانید هم اکنون به وب سایت آپ مدیا مراجعه و جدیدترین اخبار مربوط به پخش یا لینک های دانلود را دریافت نمایید.

معرفی سریال های ایرانی

سریال های بی شماری وارد شبکه های نمایش خانگی است که باعث پیشرفت و ترقی بازار سریال های ایرانی و نمایش خانگی شده است. از گونه سریال هایی که می توان گفت مخاطب بیشتری جذب کرده اند می توان سریال مانکن ، شهرزاد ، عاشقانه ، سریال دل ، هم گناه و... نام برد. با ما همراه باشید تا برترین سریال های نمایش خانگی را در اختیار شما قرار دهیم.

سریال دل که در 3 فصل 40 قسمتی ساخته شده و به کارگردانی منوچهر هادی میباشد. سریال دل ، امروزه یکی از پر طرفدارترین سریال ها بین کاربران است چرا که بازیگرانی همچون حامد بهداد ، ساره بیات ، کوروش تهامی ، بهرام افشاری و..... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. یکی از دلایل دیگر محبوب بودن این فیلم موضوع خاص و عاشقانه است که همچون سریال عاشقانه است که منوچهر هادی به کارگردانی آن پرداخته بود.

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی که اولین تجربه مصطفی کیایی بوده است و نویسندگی محسن کیایی محصول سال 1398 بوده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است که خانواده ی آقای صبوری که کارشان پرورش گل و گیاه است زندگی بی دردسری دارند ، خانواده ی آنها شامل یک دختر و سه پسر می باشد که همه ی آنها به جز فریبرز که افسر اداره آگاهی است میخواهند همان شغل پدرشان را ادامه دهند و... بهروز پرستویی نقش جوانی های پدرش پرویز پرستویی را بازی می کند و همین باعث می شود دیگر نیازی به جلوه های ویژه در این فیلم نباشد. در کل سریال هم گناه سریالی پر مخاطب و جذابی بوده است.

سریال آقا زاده

سریالی که به زودی وارد نمایش خانگی خواهد شد و احتمالا یکی از پرفروش ترین ها خواهد بود. حامد عنقا نویسندگی این مجموعه را برعهده دارد که نمایش از یک سریال طولانی و چند قسمتی خواهیم بود. بازیگران این سریال از کامبیز دیرباز ، امین تارخ و امین حیایی تا نیکی کریمی و سینا مهراد همه از ستارگان سینما هستند. سریال آقا زاده درباره پسر جوانی است که دادیاری میخواند و حول داستان درباره او و موضوعات اجتماعی در قالب عاشقانه ای مرموز است. سریال آقا زاده هنوز وارد مرحله نمایش خانگی نشده اما پیش بینی میشود با اتمام سریال دل و هم گناه دو سریال قورباغه و آقا زاده جایگزین این دو سریال گردد. برای دانلود سریال آقا زاده و تماشای آنلاین این سریال به وب سایت دانلود فیلم آپ مدیا مراجعه کنید.

برای دانلود جدیدترین فیلم و دانلود سریال های ایرانی و خارجی به وب سایت اینترنتی آپ مدیا مراجعه کنید و آخرین فیلم های خارجی دوبله فارسی و زبان اصلی، تماشای آنلاین تریلر و دیگر فعالیت های این مجموعه بهرمند شوید. 

منبع : آپ مدیا -  upmedia.me

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین