حاشیه‌های افطاری لاکچری/دیدگاه آیت‌الله جنتی درباره مدرک منتخب تفرش/واکنش مرعشی به انتقادات کرباسچی از خاتمی/مبلغ گزافی که به خانواده میترا استاد پرداخت شد

گروه سیاسی الف،   3990214143 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

حاشیه‌های افطاری لاکچری/دیدگاه آیت‌الله جنتی درباره مدرک منتخب تفرش/واکنش مرعشی به انتقادات کرباسچی از خاتمی/مبلغ گزافی که به خانواده میترا استاد پرداخت شد

آخرین آمار کرونا در ایران

 کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آمار کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۹۷۶ مورد جدید کرونا ثبت شده که با این احتساب، آمار مبتلایان در کشور به ۹۷۴۲۴ نفر رسید.

وی با اشاره به ۴۷ مورد فوتی در شبانه روز گذشته، آمار فوتی‌ها را ۶۲۰۳ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران کرونا، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

۴۷ نفر دیگر در کشور به علت کرونا جان باختند/ مجموع مبتلایان به ۹۷۴۲۴ تن رسید

***

بازگشایی‌ آرام آرام و پلکانی را توسعه می‌دهیم

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: ما بازگشایی‌ها آرام آرام و پلکانی توسعه می‌دهیم. امروز برای ۱۳۲ شهرستانی که شرایط سفید یا کم خطر دارند تصمیم گرفتیم که اینها از فردا مساجدشان باز شده و روز جمعه نیز نماز جمعه شأن شروع می‌شود.

روحانی در مورد مصوبات جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز گفت: امروز در جلسه ما یکی از مسائلی که مطرح شد، گشایش در امر آموزش در مدارس بود. یعنی در مناطقی که کم خطر و یا سفید هستند برای یک مدت دیگر که ۲۰ اردیبهشت پیشنهاد شد، با حفظ پروتکل‌های بهداشتی مدارس بازگشایی شود و یک ماه هم آموزش ادامه پیدا کند و سپس امتحانات برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

کدام شهرها در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند + اسامی

روحانی: مساجد و نماز جمعه مناطق سفید بازگشایی می‌شود/ احتمال بازگشایی برخی مدارس کشور از ۲۷ اردبیهشت

***

ماجراي دورهمی برخي نمايندگان در يكي از هتل هاي تهران

12 اردیبهشت، الیاس نادران در توییتر نوشت:«در این اوضاع اقتصادی ۱۶ اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس دعوت کرده‌اند! کاری به مخدوش‌کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته‌امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟». 

سیدمصطفی میرسلیم، منتخب تهران نیز درباره این افطاری در توئیترش نوشت: افطاری های طاغوتی به نمایندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!

آنا نوشت: منتخبان مجلس یازدهم که از منطقه زاگرس به پارلمان راه‌یافته‌اند، سه شنبه این هفته  تحت عنوان فراکسیون زاگرس در هتل اسپیناس تشکیل جلسه می‌دهند.

یکی از نمایندگان منطقه زاگرس که اتفاقا او هم به این جلسه لاکچری دعوت شده اما مدعی است که در آن حضور پیدا نخواهد کرد به آنا می‌گوید که میزبان این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم است.

اصلاحات پرس نوشت: در این میان اما تاجگردون نماینده سابقا اصلاح طلب که این روزها با مشکل تایید اعتبارنامه اش مواجه شده بی کار ننشسته و مثل همیشه در حال گام گذاشتن روی دوش زاگرس نشینان است.

این نماینده پرحاشیه مجلس با دست و دلبازی عجیب در حال تدارک یک مهمانی لاکچری در هتل اسپیناس برای نمایندگان زاگرس نشین است. نمایندگانی که از محروم ترین نقاط کشور به مجلس آمده اند آن هم برای دفاع از حق مردم محروم.

این جلسه قرار است دو کارکرد پنهان داشته یکی لابی برای جلب نظر نمایندگان زاگرس نشین برای ریاست محمدباقر قالیباف و دیگری تلاش برای جلب حمایت از تصویب اعتبارنامه تاجگردون زیرا به دلیل برخی پرونده ها احتمال عدم تایید اعتبارنامه او بسیار بالا رفته است.

***

روایت شرق از جلسه نمایندگان مجلس یازدهم

شرق نوشت: به نظر مي‌رسد اصولگرايان براي جلوگيري از کشاندن دعواي رقابت بر سر صندلي رياست به صحن مجلس دو روز نشست بي‌سروصدا برگزار کردند تا سهم‌هاي اصلي را پيش از ورود به مجلس ميان خودشان تقسيم کنند اين در حالي است که طبق قاعده، رأي‌گيري براي رياست مجلس و نايب‌رئيسان همچنين رؤساي کميسيون‌ها بايد در صحن علني با حضور همه نمايندگان صورت گيرد... جريان جبهه پايداري براي محدودکردن قاليباف که شائبه حضورش براي 1400 خيلي قوي است دنبال طرح چنين ميثاق‌نامه‌اي است. شبيه کاري که شوراي شهر فعلي تهران در آغاز به کار خود براي گزينه رياست شهرداري تهران انجام داد تا مانع اين شود که يکي از اعضای منتخب راه‌يافته به شورا به رأي مردم پشت کند و بر صندلي شهردار بنشيند. آنجا هم هدف به ويژه محسن هاشمي بود که حزب کارگزاران به‌شدت دنبال شهردارشدنش بود. حالا هم جبهه پايداري که از ابتدا مخالف حضور قاليباف در فهرست ائتلاف تهران بود چنين ايده‌اي را طرح کرده تا شهردار سابق تهران بين رياست مجلس و رياست پاستور در 1400 فقط به يکي چشم بدوزد و قدرت مانور و بازي‌اش محدود شود. هنوز مشخص نيست که آيا قاليباف که گفته شده در اين جمع حضور دارد هم همه اين تعهدات را امضا کرده است يا خير.

***

بررسی گروه های سیاسی در مجلس یازدهم

اعتماد نوشت: جرياني سياسي كه يك‌سر آن به سردمداري محمدباقر قاليباف، ادعاي نوگرايي در گفتمان محافظه‌كاري دارد، طيفي ديگر به سردمداري امثال آقاتهراني و زاكاني... گروهي ديگر كه حالا در مجلس يازدهم پشت ميرسليم و مصري و ديگر موتلفه‌اي‌هاي امروز و ديروز ايستاده‌اند... گروه چهارمي كه عمدتا از وزرا و استانداران احمدي‌نژاد بودند هم هستند كه هم خود را اصولگرا مي‌دانند... گروهي كه حالا ظاهرا پشت سر شمس‌الدين حسيني، وزير اقتصاد دولت نهم و دهم جمعي حدودا 50 تا 70 نفره را شكل داده‌اند ... به جز وزير اقتصاد احمدي‌نژاد، بايد فريدون عباسي، رييس سازمان انرژي اتمي دولت مهرورز را سردمدار طيفي ديگر از اصولگرايان مجلس يازدهم بدانيم و باز جالب‌تر اينكه شنيده‌هاي «اعتماد» از فعاليت حميدرضا حاجي‌بابايي، رييس فراكسيون اصولگرايان مجلس دهم و وزير آموزش و پرورش احمدي‌نژاد براي تشكيل فراكسيوني مجزا از اين چند فراكسيوني كه اشاره شد، حكايت دارد و اين يعني تا اينجا شايد بايد منتظر شكل‌گيري 6 يا 7 فراكسيون باشيم كه فراكسيون‌هاي «قاليبافي‌ها»، «پايداري»، «موتلفه»، «جبهه خدمت» مي‌تواند بعضي از اين چند فراكسيون باشند... با اين حساب، مجلس يازدهم كه روي كاغذ يكدست و يكپارچه به نظر مي‌رسيد، اين‌طور كه پيداست، مجلسي است با دست‌كم 3 فراكسيون كه بعيد نيست اين تعداد از تعداد انگشتان دو دست هم بالا رود. بايد ديد!

***

بی‌اعتباری مدرک تحصیلی منتخب تفرش برای شورای نگهبان محرز شد

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی درباره جزئیات جدید از بررسی پرونده منتخب تفرش در شورای نگهبان منتشر کرد.

در بخشی از این مطلب آمده است: یکی از اعضای شورا شخصا با موسسه‌ای که منتخب در آن تحصیل کرده بود و موسسه دیگری که مدرک به نام آن صادر شده بود تماس گرفته و کسب اطلاع کرده بود. واقعیت این است که موسسه مربوطه که متاسفانه در سایت خود مدعی برگزاری دوره‌های مختلف تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری! به صورت الکترونیک است، اساسا فاقد مجوز از مرجع مربوطه یعنی وزارت علوم است. موسسه مزبور در صدور مدرک برای منتخب تفرش از نام موسسه مشابهی که دارای مجوز از وزارت علوم بوده سوءاستفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر درباره مدرک تحصیلی منتخب تفرش

***

اصلاحاتِ اسيرِ كاريزما يا اصلاحِ اصلاحات؟!

اعتماد نوشت: همه‌ چيز از استعفاي نايب‌ رييس شوراي‌عالي سياستگذاري اصلاح‌‌طلبان آغاز شد. حاشيه اين استعفا به گمانه‌زني‌هايي در مورد استعفاي محمدرضا عارف، رييس اين شورا نيز رسيد. رسانه‌هاي مخالف اصلاحات بر سورنا دميدند كه موسم اختلاف است؛ آن هم در شرايطي كه اساسا كرسي قدرتي وجود ندارد كه براي تصاحب آن، اين طايفه به آن طايفه سر جدال داشته‌ باشد! با اين حال در اغلب اظهارات پس از استعفا، آنچه مهم پنداشته ‌شد «اصلاحات» بود؛ نه استعفا و نه اختلاف...  آنچه در جريان برخي گفت‌وگوهاي پينگ‌پنگي كه پيش از اين نيز در مرداد ماه 98 رخ داد، قابل ‌مشاهده بود، نوعي تقدس‌گرايي در مواجهه با سردمداري جريان اصلاحات است كه بايد بالاخره جايگاه او تعيين تكليف شود.  

اگر اصلاح‌طلبان براي سيدمحمد خاتمي نقش مديريت اجرايي قائل‌اند كه بديهي است در بزنگاه‌هايي چون ناكامي و دور ماندن از كرسي‌هاي قدرت يا رويگرداني بدنه اجتماعي رهبر يك جريان سياسي بايد به انتقادات پاسخ دهد، راهبرد و استراتژي بلندمدت و تاكتيك‌هاي كوتاه‌مدت را مشخص كند و در يك كلام كنشگري داشته ‌باشد؛ كنشگري كه مي‌تواند مبتني بر خرد جمعي باشد... البته طبيعي است كه كنشگري‌ او خواه‌ناخواه مورد آسيب‌شناسي قرار مي‌گيرد اما اگر جريان اصلاحات نقش رهبري اجرايي براي خاتمي قائل نيست و او را صرفا رهبر معنوي مي‌پندارد پس بايد ايفاگران نقش‌هاي اصلي احزاب و تشكيلات باشند نه اينكه در بزنگاه‌ها براي تاسيس يا ملغي كردن يك تشكيلات يا اتخاذ يك تصميم جايگاه فصل‌الخطاب براي او قائل باشند و اتفاقا بايد كنشگري بر اساس اكثريت آرا پيش گيرند.  

***

چرا اصلاح‌طلبان دیگر خاتمی را رهبر اصلاحات نمی‌دانند؟

فارس نوشت: اصلاح‌طلبان خواه یا ناخواه در سال‌های متمادی و حتی بعد از دوران ریاست جمهوری خاتمی نیز او را در محافل سیاسی به عنوان یک رهبر معرفی کرده بودند ولی اکنون و به‌ویژه در یکسال اخیر بارها نقش او در هِرم اصلاحات توسط اصلاح‌طلبان زیر سوال رفته است...مقصود اصلاح‌طلبان از کمرنگ کردن نقش خاتمی در جریان اصلاح‌طلبی نه آنچه که نشان می‌دهند بلکه پاکسازی حافظه تاریخی در سه بخش بدنه اجتماعی، افکار عمومی و حاکمیت است تا دست کم بتوانند در دوره‌های بعدی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری در قامت یک جریان زنده سیاسی قد علم کنند.

***

عذرخواهی مرعشی از اصلاح‌طلبان/خاتمی رهبری جامع اصلاحات است

سیدحسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون اظهارات غلامحسین کرباسچی و واکنش سایر چهره‌ها و احزاب اصلاح‌طلب به خبرآنلاین گفت: من به عنوان سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی هم از همکاران حزبی خودم و هم از سایر متحدانمان در جبهه اصلاحات تقاضا می کنم که توجه جدی به شرایط پیچیده امروز کشور داشته باشند؛ روز، روزِ همکاری است هرچند انتقادات همیشه در درون احزاب و درون تشکیلات های جبهه ای قابل طرح است و انتقادات حتما در فضای غیرعلنی، درون جبهه ای و درون حزبی می تواند مفید باشد.

وی گفت: در عین حال آمادگی داریم مشورت های لازم را خدمت آقای خاتمی به عنوان هماهنگ‌کننده عالی و رهبری جامع اصلاحات ارائه کنیم تا انشاالله این برنامه ها بتواند در دوره جدید همکاری هایی که قرار است برای انتخابات ۱۴۰۰ پایه ریزی شود، با درسی از گذشته و بررسی تجربه ها، نهادی فراگیرتر، جامع تر و موثرتر را مستقر کند.

وی همچنین با اشاره به استعفای موسوی لاری از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت:  شورای عالی در هر دوره از فعالیت خود به عنوان یک ائتلاف برای یک انتخابات مستقر می شده و بعد از انتخابات هم رایزنی ها مجددا  برای دوره بعدی شروع می شد. استعفای آقای موسوی لاری از این جهت خوب بود که بحث‌های مربوط به تشکیل یک دوره جدیدی از همکاری را تسریع کرد. احزاب هم باید مجدا رایزنی‌ها و مشورت‌های لازم را با آقای خاتمی داشته باشند تا دوره جدیدی از همکاری‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری شود.

مرعشی در پایان خبر تشکیل هرگونه تشکیلات و ائتلاف جدید توسط حجت‌الاسلام موسوی لاری را رد کرد.

***

تجربه حمایت اصلاح طلبان از روحانی تلخ و رنج آور بود

محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به تسنیم گفت:  تجربه رنج آور و تلخ حمایت اصلاح طلبان از یک نیروی معتدل و میانه رو همچون آقای روحانی برای آنها خیلی هزینه داشت. متاسفانه نه آقای روحانی این ایثار و حمایت همه جانبه اصلاح طلبان را قدر شناسی کرد و نه امکان بهره مندی در بدنه کشور برای استفاده از نظریات کارشناسی اصلاح طلبان فراهم شد. لذا اصلاح طلبان باید منتظر بمانند و ببینند که در ماه های آینده چه کسانی برای ریاست جمهوری مطرح می شوند.

***

وجه‌المصالحه گزافی که نجفی به خانواده میترا استاد پرداخت 

 نماینده دادستان تهران در نخستین جلسه محاکمه دوباره محمدعلی نجفی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به عنوان شعبه همعرض، فرضیه کمانه کردن گلوله شلیک شده از اسلحه نجفی به سمت میترا استاد را خودساخته و خیالی خواند و اظهار کرد: اقدام متهم در به قتل رساندن همسرش علاوه بر جنبه‌های مختلف، از یک جنبه نیز امری نابخشودنی است زیرا سلاحی که از آن برای قتل استفاده شده، به عنوان امانت و برای حفاظت از شخص نجفی و خانواده‌اش در اختیار او بوده اما نجفی از این سلاح برای به قتل رساندن همسرش استفاده کرده است.

نماینده دادستان در ادامه به فرایند جلب رضایت اشاره کرد و گفت: بر اساس آنچه شنیده‌ایم، با مبلغی که نجفی برای جلب رضایت پرداخت کرده، می‌توان نیمی از محکومان به قصاص در زندان رجایی‌شهر را که به خاطر خشم آنی مرتکب قتل شدند، آزاد کرد.

وی افزود: در این پرونده موضوع مهریه نیز مطرح است و گفته می‌شود این مبلغ با میزان مهریه یکسان است و شاید این مبلغ به عنوان مهریه پرداخت شده بوده و در رسانه‌ها به عنوان وجه‌المصالحه مطرح شده است.

وکیل محمدعلی نجفی در این باره گفت: همان‌طور که موکل بنده گفت: این پولی بوده که به عنوان مهریه در چارچوب صلح پرداخت شد البته نجفی موظف بود که مهریه را به ورثه پرداخت کند علاوه بر آن مرحومه فرزندی دارد که باید هزینه زندگی او تامین شود.

وی ادامه داد: اینکه نماینده دادستان گفت که با پولی که به خانواده استاد داده شده می‌توان چندین زندانی را آزاد کرد حرف عجیبی است، زیرا رضایت گرفتن در همه جا وجود دارد و اصلاً نباید بگوییم چرا صلح و سازش انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات دادگاه امروز محمدعلی نجفی از زبان نماینده دادستان

***

راهپیمایی روز قدس برگزار می شود یا نمی شود؟!

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا سه طرح مطرح است. اولین طرح برگزاری راهپیمایی مثل سال های گذشته بعد از برپایی نماز جمعه در شهرهایی خواهد بود که مجوز دارد. البته این طرح در شهرهایی مثل تهران و برخی مراکز استان ها که امکان حضور فیزیکی وجود ندارد برگزار نخواهد شد.
وی راهپیمایی خودرویی را به عنوان دومین طرح عنوان کرد و گفت: بر اساس این طرح خانواده‌ها سوار بر خودرو و رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه که به صورت ویدئویی با حضور روسای دفاتر استانی شورا برگزار شده بود، ادامه داد: با بهره مندی از فضای مجازی می توان راهپیمایی مجازی مکمل را برگزار و با برافراشتن پرچم فلسطین اقدام به آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی کرد.

لطفی با تاکید بر قطعی نبودن این طرح‌ها افزود: جزئیات برگزاری راهپیمایی روز قدس با توجه به وضعیت سفید، زرد و قرمز استان ها از نظر ویروس کرونا متفاوت خواهد بود.

سردار رمضان شریف، سخنگو و مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به پیشنهاد مطرح شده ... مبنی بر برگزاری راهپیمایی روز قدس در برخی از شهرها که در وضعیت سفید از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، اظهار کرد: اگر این راهپیمایی در برخی از شهر ها برگزار شود و در برخی از شهرها برگزار نشود، آسیب بیشتری به همراه دارد چرا که ملاک قضاوت رسانه های بیگانه در این زمینه، برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران است که با توجه به وضعیت شهر تهران در مورد شیوع ویروس کرونا به احتمال زیاد امکان برگزاری راهپیمایی در شهر تهران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

سردار شریف: رهبر انقلاب امسال درباره قدس سخنرانی خواهند کرد/ نحوه برگزاری روز قدس امسال

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۳۵۲۰۰۲۰:۳۵:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۱۴
افطاری فقط با دارایی 2 میلیونی که در حساب دارند
ناشناس۱۴۳۵۲۱۳۲۰:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۲/۱۴
خداوند اراده کرده که آمریکا با همین سلاح بیولوژیک که خودش علیه دیگر ملت‌ها و کشورها تولید کرده، گرفتار شده و به‌تدریج قدرت استکباری خود را از دست بدهد و به یک کشور معمولی تبدیل شود!!
ناشناس۱۴۳۵۳۰۱۲۲:۵۵:۱۳ ۱۳۹۹/۲/۱۴
مسولان گفته اند 70 میلیون نفر را بورسی میکنند معلوم نیست در این کشور چه کسانی باید تولید و اشتغال ایجاد کنند همه را می خواهند درگیر امور دلالی کنند
ناشناس۱۴۳۵۳۴۵۲۳:۴۴:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۱۴
اخوی تو با کدوم زاویه دنیا رو میبینی‌.آفرین به هوشت
ناشناس۱۴۳۵۴۳۲۰۱:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱۵
تو رأست ميگي بعد امريكا ايران ميشه ابرقدرت دنيا
ناشناس۱۴۳۵۴۷۶۰۴:۰۲:۰۶ ۱۳۹۹/۲/۱۵
بر فرض که چنین شد چه نصیب ما خواهد شد؟
ناشناس۱۴۳۵۴۸۰۰۴:۳۸:۱۹ ۱۳۹۹/۲/۱۵
لطفا مستندات معتبر خود را دال بر تولید ویروس کرونا در امریکا معرفی کن
ناشناس۱۴۳۵۲۲۴۲۱:۱۶:۱۷ ۱۳۹۹/۲/۱۴
ظاهرا برای مردم نه انتقاد اقای نادران مهم است و نه افطاری اقای تاجگردون مردم نمایندگان را به حال خود رها کرده اند
بازنشسته فرهنگی۱۴۳۵۲۳۲۲۱:۳۰:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۱۴
اظهارت نماینده دادستان در مورد پرداخت نجفی بر پایه کدام ماده قانونی است؟ بنده به نوبه خود از این اظهارات خجالت کشیدم.
ناشناس۱۴۳۵۲۴۴۲۱:۵۰:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۱۴
مگر سرقفلي مجلس چقدر است كه اين چنين هزينه مي كنند ، قرار نبود ،قرار نبود
ناشناس۱۴۳۵۲۴۸۲۱:۵۳:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۱۴
زدی کشتیش پول خونش رو هم میخوای ندی
ناشناس۱۴۳۵۲۶۴۲۲:۰۷:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۱۴
نجفی اینمبلغ گزاف را از کجا آورده؟
ناشناس۱۴۳۵۳۲۲۲۳:۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۲/۱۴
بعنوان یک لرستانی خجالت میکشم اگر نمایندگان استان فقیر ما در اسپیناس حضور یابند .
ناشناس۱۴۳۵۳۶۴۲۳:۵۷:۵۹ ۱۳۹۹/۲/۱۴
اصلاح طلبان و کارگزاران سر و ته یک کرباس هستن و فقط بفکر منافع حزبی و شخصی خودشون هستند و اصلا"بفکر مردم نیستن.
ناشناس۱۴۳۵۳۶۵۲۳:۵۸:۱۹ ۱۳۹۹/۲/۱۴
بر اساس آنچه شنیده‌ایم، با مبلغی که نجفی برای جلب رضایت پرداخت کرده، می‌توان نیمی از محکومان به قصاص در زندان رجایی‌شهر را که به خاطر خشم آنی مرتکب قتل شدند، آزاد کرد. اگه قانون از کجا اورده ای را مجلس دهم تصویب و اجرا می کرد و مطهری هم بجای دری وری گفتن به اجرای این قانون کمک میکرد، معلوم میشد نجفی این پول را از کجا آورده
ناشناس۱۴۳۵۳۶۶۲۳:۵۸:۴۸ ۱۳۹۹/۲/۱۴
نجفی هفت تیرکش چرا اعدام نشد ؟!
ناشناس۱۴۳۵۳۶۸۰۰:۰۰:۲۶ ۱۳۹۹/۲/۱۵
نجفی اعتراف کرده با پرداخت 10 میلیارد تومان به خانواده مرحومه میترا استاد رضایت گرفته و این رقم کمی نیست.
ناشناس۱۴۳۵۳۷۶۰۰:۰۸:۱۱ ۱۳۹۹/۲/۱۵
چرا اصلاح‌طلبان دیگر خاتمی را رهبر اصلاحات نمی‌دانند؟ . . . . جوال ساده است تاریخ مصرف ایشان تمام شده
ناشناس۱۴۳۵۳۹۴۰۰:۲۸:۳۱ ۱۳۹۹/۲/۱۵
من با اطمینان کامل به شما میگویم نجفی بیش از خانه مسگونی زن و فرزندانش چیزی ندارد بابت این بدهی باید سال ها پشت میله های زندان بماند . یا ما شاگردان سابق دست به کار شویم پولی جمع کنیم .
ناشناس۱۴۳۵۴۴۶۰۲:۳۲:۵۰ ۱۳۹۹/۲/۱۵
چرا گفتن از وضعیت جامعه کارگری وبازنشسته های تامین اجتماعی سخته واقعیتیه که وجود داره وطی سالیان بوجود امده بطوریکه درامد یک کارگر وبازنشسته تامین اجتماعی یک دوم هزینه سبد معیشت را کفاف نمیده لطفا لطفا یک برسی کنید شاید واقعیت داشته باشه
ناشناس۱۴۳۵۵۰۲۰۶:۱۹:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱۵
یکی از اولین کارهای انقلابی مجلس دوازدهم رد اعتبارنامه همین تاجگردون هست که میتونه انجام بده
ناشناس۱۴۳۵۵۵۲۰۸:۵۸:۵۳ ۱۳۹۹/۲/۱۵
در مملکت صاحب الزمان! یکی نیست جلوی دزدی و ریخت و پاش از پول این مردم بدبخت زیر خط فقر را بگیرد؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۳۵۵۵۷۰۹:۰۲:۲۶ ۱۳۹۹/۲/۱۵
یک افطاری در هتل اسپیناس و مطرح کردنش چیزی چز تنگ نظری و بهانه جوئی نیست مثلا توقع دارید نمایندگان در یک قهوه خانه در سه راه سیروس دور هم جمع شوند
ناشناس۱۴۳۵۵۶۲۰۹:۰۶:۲۲ ۱۳۹۹/۲/۱۵
سالها از این پرچم آتش زدنها وحواله مرگ برای این و آن ، جز زیان و دادن امکان سوء استفاده به دشمنان چه دیدیم؟؟؟؟؟ لااقل بیایید روشهای بی جواب و منسوخ را کناربگذارم و اگر قرار هست مبارزه کنیم بصورت هدفمند و فرهنگی این کار را انجام دهیم .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین