اردشیر زاهدی: من به قاسم سلیمانی افتخار می‌کنم، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد/ ایران، آمریکا و همپیمانانش را به زانو درآورده

گروه سیاسی الف،   3990208023 ۷۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

اردشیر زاهدی وزیر امورخارجه دوران پهلوی گفت: من به قاسم سلیمانی افتخار می‌کردم، افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته‌اند.

اردشیر زاهدی: من به قاسم سلیمانی افتخار می‌کنم، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد/ ایران، آمریکا و همپیمانانش را به زانو درآورده

فارس نوشت: اردشیر زاهدی، وزیر امورخارجه دوران پهلوی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی صحبت‌هایی انجام داد، هرچند که مجری این شبکه چند بار سعی کرد حرف‌های خودش را در دهان وی بگذارد اما در این کار موفق نبود و در نهایت به استفاده از تیتر زیر اکتفا کرد.

بخش‌هایی از صحبت‌های داماد شاه پهلوی که زمانی سفیر ایران در انگلستان و آمریکا بود را می‌خوانید:

* در پاسخ به این سوال که: مخالفت شما با تحریم، نتیجه‌ای جز تقویت جمهوری اسلامی ندارد و نوعی حمایت از جمهوری اسلامی تلقی می‌شود آیا شما از جمهوری اسلامی حمایت می‌کنید گفت: راجع به دولت و جمهوری اسلامی هیچ وقت صحبت نکردم و نمی‌کنم، در این موضوع عقیده‌ام بوده و هست درحالی که ما در اینجا[خارج] خوش می‌گذرانیم و خوب می‌خوریم، دلم با ایرانی‌هایی است که در ایران شرایط اقتصادی مساعد و حتی دارو ندارند. آن‌ها را برادران و خواهران خودم می‌خوانم.

دیپلما‌ت‌های ایران الحق و الانصاف ۵ سال زحمت کشیدند و توافقنامه‌ای را امضا کردند اما رئیس جمهور آمریکا[ترامپ] آمد گفت چون رئیس‌جمهور قبلی[اوباما] که امضا کرده سیاه پوست من آن را قبول ندارم؛ این چیزها در دنیای امروز قابل قبول نیست.

* ایرانی‌هایی که در خارج می‌گویند بروید آنجا بمب بیاندازید، به نظرم آن‌‌ها دیگر ایرانی نیستند و شرافتشان را فروختند و از خارج پول بگیرند.

من به قدرت ارتش ایران که برای مملکت خودش قسم خورده افتخار می‌کنم، به همین دلیل با یک ژنرالش بد بودند آن برخلاف قوانین بین‌المللی چه کردند؟ بعد به سایرین می‌گویند شما تروریست هستید تروریست کسانی هستند که برخلاف قوانین ترور می‌کنند و بعد می‌گویند افتخار می‌کنیم که ترور کردیم.

* درپاسخ به این سوال که آیا حمایت شما از آقای سلیمانی به این معنا نیست که شما به سمت حمایت جمهوری اسلامی کشیده شده اید؟ بگذارید هرکسی هرچیزی دلش می‌خواهد بگوید این سربازان و افسران و به بالا[فرماندهان] به قرآن و مملکتشان قسم خوردند و برای مملکتشان مقابل اسرائیل جنگیدند و از مملکتشان دفاع کردند.

 * من به او[ قاسم سلیمانی] افتخار می‌کردم، افتخار می‌کنم و افتخار خواهم کرد، کسی که جان خودش را در راه مملکتش فدا کرد نه کسانی که خودشان را به پول فروخته‌اند.

* 60 میلیون از جمعیت امروز ایرانی سواد دارند و 40 میلیون آن‌ها مدرسه و دانشگاه رفته و یا دکتر و مهندس هستند 20 میلیون از این جمعیت خانم‌ها هستند و این سرمایه‌ای است که بسیاری از کشورها آن را ندارند.من به منابع انسانی ایران افتخار می‌کنم.

* آینده ایران در اختیار کسانی است که اراده دارند و می‌توانند خودشان دولت را بیاورند و ببرند و ما در خارج چنین حقی را نداریم.

* غلط می‌کنند کسانی که تغییر حکومت در ایران را عامل پیشرفت می‌دانند.

* آمریکا و شرکایش مانند اسرائیل  و سعودی در برابر ایران به زانو درآمدند. آن‌ها خلاف قانون سازمان ملل که خودشان در آن حضور دارند و در آنجا رای دادند عمل می کنند.

* اگر می‌خواهید علیه مردم ایران زور بگوید، من طرفدار هرکسی[ جمهوری اسلامی] می‌خواهید بگویید هستم.

* دولت ایران امروز مال مردم ایران است. آن جوانان هستند که برای خودشان تصمیم می‌گیرند. ما کسانی که از ایران رفتیم پول هم برای خودمان برداشتیم و آوردیم حق نداریم بگوییم لنگش کن! این خلاف شرف است.

*  ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

* ما چندین میلیارد پول برای خرید طیاره(هواپیما) و ... دادیم اما امروز ایران خودش هواپیما  و زیردریایی می‌سازد، من به آن‌ها افتخار می‌کنم.

* وزیر خارجه آمریکا غلط می‌کند که از خلیج ع ر ب ی به جای خلیج فارس استفاده می‌کند، کجا خوانده؟ او بچه بوده.

* من  صریح بگویم آینده ایران برای جوانان ایران است. من به این جوان ها سر تعظیم فرود می‌آورم، من به آن ها حسادت نمی‌کنم چرا که بیشتر از من می‌فهمند و مناسبات زندگی امروزی را هم رعایت می‌کنند حتی در مساجد ما هم امروزه کامپیوتر است.

* من نمی‌خواهم کسی از خارج برای ما تصمیم بگیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۲۸۶۲۹۰۹:۰۰:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۸
اگر در نرفته بود که گیر خلخالی افتاده بود و سالها بود که همچون هویدا دار فانی را وداع نموده بود. اردشیر زاهدی همیشه مردی لوطی و با مرام بوده است.
ناشناس۱۴۲۸۶۷۶۰۹:۴۸:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۸
چه اونموقعی که فرار کرد و چه الان که نطقش بازشده در هر دو صورت او انگل است
امیر حسین سلطان/تهران۱۴۲۸۷۳۴۱۰:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۸
هموطن عزیز خیلی خوب شد بعد از گذشت 40 سال از زمان فراغت از تحصیل از دبیرستان(خرداد 59) بالاخره معنی و مفهوم «انگل» را هم متوجه شدیم! واقعا دستمریزاد! آخر لجاجت به چه قیمتی؟! این همه واقع بینی یک عضو دستگاه دیپلماسی رژیم گذشته را باید پذیرفت و از جمله قابل توجه مخالفان و منتقدان برجام، آنجا که ایشان(اردشیر زاهدی) با صراحت می گوید: * دیپلما‌ت‌های ایران الحق و الانصاف ۵ سال زحمت کشیدند و توافقنامه‌ای را امضا کردند اما رئیس جمهور آمریکا[ترامپ] آمد گفت چون رئیس‌جمهور قبلی[اوباما] که امضا کرده سیاه پوست من آن را قبول ندارم؛ این چیزها در دنیای امروز قابل قبول نیست.
ناشناس۱۴۲۸۸۵۰۱۲:۰۳:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۸
متاسفانه، بعضی انگل شناسیشون خیلی افتضاح هست بیشتر خوبیت ندارد چیزی بگم.
ناشناس۱۴۲۸۹۴۲۱۳:۲۲:۰۱ ۱۳۹۹/۲/۸
شاید منظور این رفیقمون اون جمله ست که گفته : ما کسانی که از ایران رفتیم پول هم برای خودمان برداشتیم و آوردیم حق نداریم بگوییم لنگش کن میشه گفت انگل اون مسوولینی هستن که همواره از پول این مملکت برای عیاشی و خوشگذرونی خودشون استفاده کردن و میکنن
ناشناس۱۴۲۹۲۱۷۱۷:۳۶:۱۹ ۱۳۹۹/۲/۸
آقای امیر حسین سلطان دبیر بازنشسته ریاضی ، بر اساس کدام فرمول ریاضی به خودتان قبولانده اید که ( هدف وسیله را توجیه می کند ) .
ناشناس۱۴۲۹۴۱۲۲۱:۳۰:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۸
آقاي امير حسين سلطان مرد خوبيه !! شك نكن !!
امیر حسین سلطان/تهران۱۴۲۹۴۴۲۲۱:۵۰:۱۸ ۱۳۹۹/۲/۸
قربان هیچگاه "هدف وسیله را توجیه نمی کند." منتها در اینجا برخلاف تصور شما(به احتمال زیاد) این اظهارات آقای اردشیر زاهدی وسیله محسوب نمی شود بلکه صداقت و حق جویی و حق گویی و واقع بینی انسان ها(و از جمله همین آقای اردشیر زاهدی) می تواند هدف(و آنهم یک هدف عالی و ارزشمند) تلقی شود که خوشبختانه دستاویز قرار دادن عشق به وطن و مردم وطن و فداکاری ها و از جان گذشتگی های دلاورمردان این سرزمین می تواند همانا بهترین و شایسته ترین وسیله و روش و اسلوب برای رسیدن به آن هدف عالی ذکر شده محسوب شود. و از اینرو هم باید به این مقام سابق دیپلماسی ایران دستمریزاد گفت. والله اعلم
ناشناس۱۴۲۸۹۰۱۱۲:۴۷:۱۵ ۱۳۹۹/۲/۸
علیرغم اینکه از کوچکترین علاقه ای به شاه و حکومت سلطنتی شاه ندارم ، اما ایشان را از گذشته به عنوان فردی مورد احترام می شناسم که در این گزارش هم پاسخ های متین و مناسبی به گزارشگر بی بی سی داده اند.
ناشناس۱۴۲۹۲۸۴۱۸:۵۲:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۸
فقط تو خوبی
ناشناس۱۴۲۸۶۹۴۰۹:۵۶:۲۷ ۱۳۹۹/۲/۸
دقیقا.
ناشناس۱۴۲۸۶۳۰۰۹:۰۳:۱۵ ۱۳۹۹/۲/۸
از اين بهره برداري سياسي نكنيد چون اين از ذات مهين پرستي نظامي هايي است كه در زمان شاه پرورش يافته اند و نظامي هاي آن زمان بدون هيچگونه نگرش سياسي و اقتصادي و اجتماعي فقط فكر حفظ مام مهين بودند( كه اول انقلاب خيلي هاشون را كشتيم حالا اين چطور قسر در رفته ) و بس
ناشناس۱۴۲۸۸۸۸۱۲:۳۹:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۸
پدرش نظامی بود و نه خودش. خودش دیپلمات بود.
ناشناس۱۴۲۸۸۸۹۱۲:۴۰:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۸
حمله آمریکا به طبس با کمک ژنرال های شاه انجام شد که توفان شن جوابشون رو داد.
ناشناس۱۴۲۸۹۴۵۱۳:۲۶:۰۶ ۱۳۹۹/۲/۸
نظامی کدومه ؟ باباش نظامی بود که مصدق رو کله پا کرد و پهلوی رو برگردوند . این وزیر خارجه و سفیر ایران تو امریکا بود که همون موقع بریز و بپاشش تو بورلی هیلز داد خود امریکاییها رو هم دراورده بود . مام میهن دیگه چیه اخه
ناشناس۱۴۲۸۶۳۱۰۹:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۲/۸
شرف این آدم فراری از اصلاح طلبان بیشتره
الف ر۱۴۲۸۶۸۶۰۹:۵۱:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۸
از همه کسانیکه نون جمهوری اسلامی را میخورند رانت خواری از کوچیکش تا بزرگش(حتی از شغل برای بستگان تا وام وامتیازهای میلیاردی) حتی کسانی که مسول بودند در این خصوص کوتاهی کردند و اختلاس گران چرا به یک جناح چسبیدی؟؟
ناشناس۱۴۲۸۷۴۲۱۰:۳۲:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۸
خیلی از اصولگراها بهتره
ناشناس۱۴۲۸۹۳۷۱۳:۱۵:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۸
شرفش اصلاح طلبها هم از خیلیها بیشتره .
ناشناس۱۴۲۹۱۰۷۱۵:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۲/۸
واقعا بی منطقی شاید شرفش از خیلی از اصلاح طلبان و اصولگرایان بالاتر باشد ولی به طور حتم خیلی با شرف تر از شماست که اینطور تهمت میزنید و اینطور طرز فکر دارید
ناشناس۱۴۲۹۳۱۱۱۹:۱۲:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۸
برادر حرفش تهمت نیست عین واقیعت هست لابد میگن چراغ؟ کدام مدعیان اسلاحتلبا و اسولگرا حقایق را به مردم میگن بدون سانسور؟
ناشناس۱۴۲۸۶۳۲۰۹:۱۱:۰۵ ۱۳۹۹/۲/۸
به پوتین هم یکباره افتخار میکرد
ناشناس۱۴۲۸۶۳۴۰۹:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۲/۸
حرفهای دیگه اردشیر زاهدی رو‌هم منتشرکنید
ناشناس۱۴۲۸۶۳۵۰۹:۱۲:۴۳ ۱۳۹۹/۲/۸
این آقا هم مانند خیل عظیمی از سیاست پیشگان ( دیروزی و امروزی ) کشور ، وقتی که بر سر کار بود فقط و فقط برای کسب قدرت و ثروت هر چه بیشتر تلاش کرد و هرگز در فکر خدمت به مملکت و ملت نبود !
ناشناس۱۴۲۸۶۴۱۰۹:۲۱:۳۲ ۱۳۹۹/۲/۸
اعتراف جالبی است ولی باید در مدیریت منابع بیشتر تلاش کنیم تا اقتصاد بهترشود
ناشناس۱۴۲۹۰۲۰۱۴:۳۳:۳۲ ۱۳۹۹/۲/۸
مدیریت؟
ناشناس۱۴۲۸۶۴۴۰۹:۲۷:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۸
خوب پس به غربیها هم حق بدهید هر کاری دلشان خواست با مهاجران بکنند دیگه! شما می گویید ما آنها را اصلا قبول نداریم و آنها هم می گویند که شما را قبول ندارند.
ناشناس۱۴۲۸۶۴۶۰۹:۲۸:۰۹ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر شرف هر ایرانی وطن پرست و دلسوز
بهار۱۴۲۹۲۲۷۱۷:۴۷:۵۷ ۱۳۹۹/۲/۸
زیباترین و با معناترین کامنت رو شما نوشتین واقعا افرین
ناشناس۱۴۲۸۶۴۷۰۹:۲۹:۱۶ ۱۳۹۹/۲/۸
اردشیر زاهدی حالا آدم خوبی شد !!!
ناشناس۱۴۲۸۶۶۰۰۹:۴۲:۳۶ ۱۳۹۹/۲/۸
بالاخره ايشان در مجموع آدم خوبيه يا آدم بديه ؟؟ ... به نظرم گاهي آدم خوبيه گاهي هم نه !! اين ديگه بستگي داره كه چه بگه !!
ناشناس۱۴۲۸۶۸۰۰۹:۴۹:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۸
نون به نرخ روزخور
ناشناس۱۴۲۹۰۰۰۱۴:۱۹:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۸
از وطن فروشی و مزدور کشورهای خارجی بودن که بهتره!!!
ناشناس۱۴۲۹۳۳۱۱۹:۴۱:۰۷ ۱۳۹۹/۲/۸
کاملا مشخصه که آقای اردشیر زاهدی این حرفها رو از روی وطن دوستی میزنه. حالا اینکه آیا نظرش درسته یا نه بحث دیگه ایه.
یوسف۱۴۲۸۶۹۳۰۹:۵۶:۱۷ ۱۳۹۹/۲/۸
احتمال زیاد هوس کرده بیاد ایران بمیره
ناشناس۱۴۲۸۶۹۷۰۹:۵۸:۳۲ ۱۳۹۹/۲/۸
به دکتر مصدق و دکتر فاطمی هم افتخار می کند؟؟!!
ناشناس۱۴۲۸۷۰۶۱۰:۰۴:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۸
خداوند خیلی مهربان و بخشنده است و درهای بازگشت بسوی خداوند برای ابنا بشر باز است درویشی یک عمر زهد و تقوی کرد با یک شب بر باد دادش و گناهکاری پس از یک عمر گناه و ....یک شبه زاهدشد و رستگار گشت...در یکی از کتاب های علامه حلی در مورد بخشش و مهربانی خداوند بزرگ خواندم که خداوند آنقدر رحیم است که در نهایت پس از مراحلی(حال عذاب و یا هرچه..) حتی گناهکاران را بهشت خود می برد فقط و فقط کسانی که منکر خدا هستند زمان بیشتری که خداوند اعلم است در جهنم می مانند...
ناشناس۱۴۲۸۷۲۵۱۰:۲۳:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۸
خب قدم بعدی مصاحبه 20:30 با ایشان است تا پازل تکمیل شود!
ناشناس۱۴۲۸۹۹۸۱۴:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۸
چقدر مزخرف گویی؟ بس نیست؟
ناشناس۱۴۲۸۷۲۶۱۰:۲۴:۲۱ ۱۳۹۹/۲/۸
باید پرسید چرا می ترسید به چنین افرادی اجازه بدهید بیایند در ایران زندگی کنند و در وطنشان دفن شوند
ناشناس۱۴۲۸۸۵۵۱۲:۰۶:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۸
مار گزیده هستیم ما، از ریسمان سیاه و سفید لیبرالیسم غربی می ترسیم
ناشناس۱۴۲۸۷۳۵۱۰:۲۸:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۸
سردار سلیمانی خود را شهید وطن نمیدانست شهید ولایت میدانست.
ناشناس۱۴۲۸۸۹۰۱۲:۴۲:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۸
حب الوطن من الایمان.
ناشناس۱۴۲۸۹۹۲۱۴:۱۳:۳۱ ۱۳۹۹/۲/۸
شما می دانی وطن یعنی چه؟
ناشناس۱۴۲۹۰۵۵۱۴:۵۱:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۸
ایشان گفتند روی سنگ قبرم بنویسد سربازان قاسم سلیمانی بدون هیچ عنوانی
ناشناس۱۴۲۸۸۱۸۱۱:۴۴:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۸
من هرکس به شهید سردار سپهبد سلیمانی افتخار کند برای حال او احترام قائلم جدا از پیشینه گذشته اش...
ناشناس۱۴۲۸۸۳۵۱۱:۵۳:۱۶ ۱۳۹۹/۲/۸
واقعا نان شاه رو خوردن و اینجوری حرف زدن نشان از زوال عقل دارد...
ناشناس۱۴۲۹۰۰۷۱۴:۲۲:۵۹ ۱۳۹۹/۲/۸
شاه دستش تو جیب مردم بود، ارث پدرش که نبود. رضا خان یک آدم بی سواد بود که انگلیسی ها آوردنش و خودشون هم تبعیدش کردند.
ناشناس۱۴۲۸۸۴۳۱۱:۵۸:۳۲ ۱۳۹۹/۲/۸
استفاده ابزاری و دلخواه از انسانها و عقاید آنها کار پسندیده ای نیست .
ناشناس۱۴۲۸۸۴۴۱۱:۵۹:۰۴ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر شرف ات مرد ميهن پرست و ايراني واقعي… (تربيت دوران گذشته روي اصل ميهن پرستي استوار بود و ايجاد روحيه ملي چه در ارتش چه در ساير قسمتها ) هميشه دود از كنده بلند ميشه
ناشناس۱۴۲۸۹۰۶۱۲:۵۲:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۸
ایرانی باشرف
ناشناس۱۴۲۸۹۵۱۱۳:۲۹:۳۳ ۱۳۹۹/۲/۸
این اعترافات برمیگرددبه فطرت ذاتی انسانهاواینکه حق, برای همیشه مخفی نمیماندوقابل انکارنیست.
احمد۱۴۲۹۱۵۲۱۶:۱۳:۴۳ ۱۳۹۹/۲/۸
اردشیر زاهدی همین الان هم تمام سلول های بدنش سلطنت طلب است و وفادار به شاه . همان هایی که تو این چهل سال خاندان پهلوی رو من الجمله همین اردشیر رو خائن و وطن فروش معرفی می کردند حالا ببین چطور از حس وطن پرستی اردشیر می گویند تناقض تا به چه حد ؟!!!
غلام۱۴۲۹۳۰۷۱۹:۰۸:۰۴ ۱۳۹۹/۲/۸
میزان حال فعلی افراداست!
محمد مهدی تدین۱۴۲۸۹۵۴۱۳:۳۴:۲۰ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر شرف این بزرگمرد.اینکه پس از سالها تبعید، هنوز اینگونه از مملکت و مردم و منافع ملی وطن خودت دفاع کنی خیلی ارزشمند است. او مجبور به اینگونه اظهار نظر نبوده.کاملا مشخص است که از روی اعتقاد صحبت می کند.به او افتخار میکنم.
ناشناس۱۴۲۹۱۱۵۱۵:۳۸:۱۷ ۱۳۹۹/۲/۸
مجبور نیست ولی مزدور میتونه باشه
ناشناس۱۴۲۸۹۸۴۱۴:۰۴:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر وجدان سیاسی ایشان .
ناشناس۱۴۲۸۹۸۸۱۴:۰۹:۳۷ ۱۳۹۹/۲/۸
بدبخت
محمد۱۴۲۸۹۹۱۱۴:۱۱:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۸
این همه بحث سر یه نظر و قضاوت ها عجیب. متن و گفته هاش کاملا واضحه نیاز به تفسیر نداره . داره اون چیزی رو که میبینه میگه.
ناشناس۱۴۲۹۰۶۶۱۴:۵۷:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۸
اینها وطن پرستان تربیت شده قدیم هستند پدر همسرم ترک خوی وبازنشسته ارتش است باهشتاد سال سن مگر کسی جرات دارد کلمه ای منفی راجع به ایران جلویش بگوید ایران واقعا تمام هستی ووجودش است حال مقایسه کنید با جوانان الان
ناشناس۱۴۲۹۱۵۴۱۶:۱۵:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر پدر همسر شما، البته به نظر من شرایط افرادی که با تمام سختی هایی که اینجا هست میمانند و به کشور خدمت میکنند با افرادی که در نیویورک و پاریس و.... در هوای تمیز از دور قربون صدقه کشور میرن خیلی فرق هست. اولی یعنی از خود گذشته و وطن پرست که ارزشش 99 از 100 و دومی شاید احساسات باشه 1 از 100
مسعود۱۴۲۹۱۱۷۱۵:۴۰:۵۶ ۱۳۹۹/۲/۸
علاقه به دفن شدن در وطن ذهنش را مغشوش کرده اینقدر شجاعت نداشت که صریح آنچه در فکرش بود را بیان کند در لفافه و دوپهلو گفت تا پل‌های پشت سرش را هم خراب نکرده باشد
ناشناس۱۴۲۹۱۷۵۱۶:۴۶:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۸
کاش قدری هم از حقایق پشت پرده و نقشش در جاسوسی ونوکری برای امریکا هم میگفت
ناشناس۱۴۲۹۱۹۰۱۷:۰۷:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۸
طبق اسناد وزارت خارجه امریکا و بریتانیا اردشیر زاهدی یکی از واسطه های کودتای ۲۸ مرداد بود و در همان سن جوانی برای سیا کار میکرد. گویا این روزها امریکاییها دیگر تحویلش نمیگیرن. اگر خیلی دل سوز است قصر سوئیش را که پدرش با پول سیا خرید بفروشد و برای بیماری کرونا مردم ایران هزینه کند.
ناشناس۱۴۲۹۲۱۶۱۷:۳۴:۵۳ ۱۳۹۹/۲/۸
بعضی ارزشی ها بدجور جو گیر شدند. بابا خودش میدونه دروغ میگه شما چرا ذوق زده شده ای. ایشان هیچوقت طوری تربیت نشده که وطن پرست باشد. چیزهایی را میگوید که شما خوشتان بیاید و روزنامه های ایرانی انتشار بدهند اینم یکجور مطرح شدن است.
شمسایی۱۴۲۹۲۲۹۱۷:۴۹:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۸
مصاحبه های دیگر ایشان در باره ایران را بخوانید تا ببینید چگونه یک ایرانی وطن پرست به معنی واقعی از کیان و مردم خوش دفاع میکند بر خلاف دیگر ایرانیان معاند و وطن فروش.......
ناشناس۱۴۲۹۲۶۸۱۸:۳۳:۵۷ ۱۳۹۹/۲/۸
درود بر شرفت
ناشناس۱۴۲۹۳۱۲۱۹:۱۴:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۸
حضرت علی ع هم فرموده اندکه: نگاه نکن گوینده کیست؟به انچه میگویدنگاه کن!
محسن۱۴۲۹۳۲۷۱۹:۳۵:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۸
آفتاب همیشه زیر ابر نمی ماند رفتار درست و بزرگواری انسانهای بزرگ مانند سردار سلیمانی ، حتی دشمنان را مجبور به اعتراف می کند و اعمال غلط و اشتباه هم بلاخره تمام دوستان را فراری میدهد
ناشناس۱۴۲۹۳۳۴۱۹:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۲/۸
کسی میتونه با نظرات اردشیر زاهدی موافق باشه یا نباشه اما نمیشه انکار کرد که ایشون واقعا وطن پرست هستند.
ناشناس۱۴۲۹۳۵۵۲۰:۲۵:۱۴ ۱۳۹۹/۲/۸
اردشیر زاهدی وزیر خارجه بوده یعنی میدونه که پشت چهره غرب چیه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین