اصول رپورتاژ آگهی و تسمینو چیست

گزارش بازرگانی،   3990130065

رپورتاژ آگهی از جمله عناوین پرکاربرد در فعالیت های تبلیغاتی و مربوط به تولید محتوا می باشد. از رپورتاژ آگهی جهت افزایش سئو سایت استفاده می شود.

امروزه با توجه به گسترش یافتن دیجیتال مارکتینگ و رونق گرفتن دنیای تبلیغات، رپورتاژ آگهی یکی از عناوین پرکاربرد در فعالیت های تبلیغاتی و مربوط به تولید محتوا می باشد. رپورتاژ آگهی، عاملی جهت بالا بردن و افزایش سئو سایت بوده و با تبلیغ آگهی ثبت شده در سایت در ارتباط می باشد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اصطلاح رپورتاژ آگهی به معنای تبلیغ همیشگی مقاله و یا سایت مورد نظر بوده و در آن، نام سایت، خدمات سایت، عنوان محصول، کالا و توضیحات آن در قالب یک مقاله در یک سایت خبری دیگر منتشر گردیده و به ارتقا رتبه سایت و فروش بیشتر محصول کمک خواهد نمود. یکی از مهمترین و در واقع اصلی ترین هدف ایجاد رپورتاژ در سایت های مختلف و تعیین قیمت رپورتاژ آگهی، افزایش بازدید کننده و فروش بیشتر محصولات مورد نظر می باشد. قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و پربازدید معتبر، تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب داشته و می تواند فروش بیشتر محصول و کالای مورد نظر را به دنبال داشته باشد. تاثیر بسیار زیاد این قضیه بر جذب و افزایش بازدیدکنندگان، اعتماد افراد به سایت های بزرگ و معتبر بوده که یک اطمینان خاطر دائمی در خریداران ایجاد نموده و آنها را به خرید محصول تبلیغ شده سوق خواهد داد.

ساختار اصولی رپورتاژ آگهی چیست؟

توجه به ساختار و نحوه نگارش صحیح رپورتاژ آگهی در کسب موفقیت مورد نظر اهمیت بسیار زیادی داشته و نگارش آن از اصول خاصی پیروی می نماید. عنوان خوب یکی از بخش های بسیار مهم و تاثیرگذار در نگارش یک رپورتاژ بسیار عالی و موفق است. بر اساس اصول و چهارچوب کلی، عنوان رپورتاژ آگهی معمولا 130 تا 170 کلمه بوده و در برگیرنده کلمه کلیدی اصلی مقاله خواهد بود. انتخاب عنوان مناسب، اهمیت بسیار زیادی داشته و نقش مهمی در ترغیب خواننده خواهد داشت. چکیده و یا مقدمه یکی دیگر از اجزای مهم رپورتاژ آگهی بوده و در برگیرنده یک خلاصه کلی و جامع از موضوع کلی آگهی می باشد. اضافه گویی یکی از دلایل اصلی و بسیار مهم عدم موفقیت ریپورتاژ بوده و به شدت تاثیر نامطلوبی بر خواننده و بازدید کنندگان خواهد داشت. در متن اصلی مقاله خود حتما از کلمات کلیدی استفاده نموده و هدف اصلی خود از نگارش مقاله را در چند سطر ابتدایی مقاله عنوان نمایید. ذکر دقیق محل کار، دفتر فروش، شرکت، فروشگاه و آدرس سایت اینترنتی، اهمیت بسیار زیادی در نگارش مقاله تبلیغاتی شما داشته و توصیه می شود حتما شماره های تماس را در کنار آدرس دقیق قید نمایید.

توجه به ماهیت آگهی

پیش از هر چیزی باید توجه داشت که چنین مقاله ای بیشتر از هر چیز دیگری جنبه تبلیغاتی داشته و به منظور افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر از محصول مورد نظر، نگارش می شود، از این رو استفاده از کلمات ترغیب کننده و تبلیغاتی در متن این مقاله، اهمیت فراوانی داشته و از نقاط قوت چنین مقالاتی محسوب می گردد. باید توجه داشت که رعایت اصول اخلاقی و توجه به صداقت، تاثیر فراوانی در کسب اعتماد مشتریان و مراجعه کنندگان داشته و تنها توجه به معرفی و فروش کالا به هر قیمتی، بر پایه دروغ و تنها تبلیغات از آفت های اصلی و آسیب رسان به محتوا و اهداف این مقالات به شمار می آید. اضافه گویی، طولانی نویسی و کپی برداری از اشتباهات رایج در نگارش و خرید رپورتاژ آگهی  بوده و به ارزش کاری شما به شدت لطمه خواهد زد.

به انتخاب تصاویر اهمیت فراوان دهید

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش های یک آگهی تبلیغاتی، تصاویر مورد استفاده در این متن می باشد. توصیه می شود به انتخاب تصاویر اهمیت فراوانی داده و حتما از تصاویر مناسب، زیبا و مرتبط با متن استفاده نمایید. کیفیت تصاویر و اندازه آنها را در نظر داشته و از اهمیت بسیار زیاد آن غافل نشوید.

انتخاب وب سایت درج آگهی رپورتاژ

از دغدغه های اصلی درج رپورتاژ آگهی، انتخاب وب سایت مناسب جهت ثبت آگهی مورد نظر است. این انتخاب وابسته به هدف نویسنده مقاله بوده و توصیه می شود جهت ثبت آگهی های تبلیغاتی جهت افزایش فروش محصول و افزایش تعداد بازدید کنندگان از وب سایت های تفریحی و خبری پربازدید استفاده نموده و از ترغیب خواننده ها و بازدید کنندگان این وب سایت اطمینان حاصل نمایید. توجه به موارد ذکر شده مانند مقررات و اصول نگارشی رپورتاژ، عنوان انتخابی آن، انتخاب تصاویر مناسب و تاثیرگذار و انتخاب وب سایت منتشر کننده معتبر و مناسب، می توانند تاثیر بسیار زیادی در جلب مشتری داشته و محصول شما را به درستی به تمامی دنبال کنندگان معرفی نماید. رعایت تمامی موارد به فروش رضایت بخش محصول شما کمک شایان ذکری نموده و یک موفقیت تبلیغاتی به شمار خواهد آمد.

تسمینو و ارائه رپورتاژهای تبلیغاتی

تسمینو از جمله آژانس های تبلیغاتی و مجری های برتر رپورتاژ آگهی در زمینه های مختلف است که فعالیت خود را در این زمینه آغاز نموده و توانسته است موفقیت های بزرگ و قابل توجهی در این زمینه کسب نموده و رپورتاژ های شما را با مبالغ و قیمت های مقرون به صرفه در بهترین و معتبرترین رسانه های فارسی زبان و وب سایت های خبری و تفریحی ثبت نماید. تسمینو با داشتن تجارب موفقیت آمیز در این زمینه، قادر به ارائه مشاوره در این زمینه بوده و می تواند یک تبلیغات موثر برای شما به ارمغان بیاورد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین