مرکز نقاهتگاه ایران مال

گروه عکس الف،   3990116018 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجموعه ایران‌مال همزمان با شیوع ویروس کرونا به جهت کمک به ستاد ملی مقابله با کرونا با تبدیل بخشی از نمایشگاه خود به مرکز درمانی و مراقبتی بیماران کرونایی اختصاص داده است. مرکز سلامت ایران مال با مساحت ۴۵ هزار مترمربع، ظرفیت تجهیز ۳ هزار تخت بیمارستانی را دارد.

مرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مالمرکز نقاهتگاه ایران مال

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۹۹۸۳۳۰۹:۴۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۱۶
چرا نمیگید ، ایران مال ، مال کیه ؟!!!
شهاب۱۴۰۰۶۰۸۱۸:۰۱:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۱۶
بی ربط ترین نظر در شرایط موجود!
ناشناس۱۴۰۰۷۳۰۱۹:۱۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱/۱۶
الان به شما بگن مال کی هست اگر خودتون و بستگانتون مریض بشید نمیرید اونجا بستری بشید؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۹۹۸۸۷۱۰:۲۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۱۶
حالا باید دید پشت ان چه تجارتی خوابیده است یا انشالله برای تسکین وجدان/جبران بخشی از حق خوری ها است.
ناشناس۱۴۰۰۲۳۵۱۴:۰۴:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۱۶
چرا عینک بدبینی مفرط به چشم دارید؟ طرف اومده هزینه کرده تو این شرایط. اگه هم نمی کرد کسی مدعی اش نبود
ناشناس۱۴۰۰۳۳۲۱۵:۱۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۱۶
علت بد بینی .. ها عدم شفافیت و فساد بالای اقتصادی است که تر و خشک باهم می سوزاند. ثروت شفاف و از راه قانونی محترم است و باید حراست شود. البته از هر تلاشی در تسکین مشکلات مردم باید تقدیر کرد.
سعید۱۴۰۰۳۹۷۱۵:۵۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
..اگر با آدمهای پول دار نشست و برخواست داشته باشین مطمئنا به این نتیجه میرسین که تو هر کاری اولین موردی که دنبالشن منفعت مالی ..
ناشناس۱۴۰۰۲۴۴۱۴:۱۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱/۱۶
البته این هم روحیه دست درد نکن ایرانیست که همیشه طلبکار است.
ناشناس۱۴۰۰۵۴۲۱۷:۱۹:۰۸ ۱۳۹۹/۱/۱۶
دوست عزیز شما چه خدمتی به این کشور و مردم کرده ای که فقط بلد هستی از کار خیر دیگران ایراد بگیری؟ این یک مشکل فکری بسیار صعب العلاج است به نام بد بینی
ناشناس۱۴۰۰۶۰۶۱۸:۰۰:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۱۶
همشهری گرامی در همه کشورها ساختمانهایی با کاربری های گوناگون وجود دارد که یا قدمت تاریخی دارند و یا بسیار مجلل هستند . بسیاری از ما مردم و حتی جنابعالی وقتی به کشورهای توسعه یافته سفر می فرمایید یا میفرماییم هنگام بازگشت هزاران به به و چه چه از آنچه که دیدیم برای گفتن به فامیل داریم و آنچنان با افتخار از بازدیدمان از فلان ساختمان صحبت می کنیم که انگار خودمان آنرا ساخته ایم . دوستان محترم ایران مال را از جنبه کشوری نگاه کنید یک افتخار ملی است توجه بفرمایید که وقتی آنرا از نزدیک ببینید میفهمید که مالک قصد سودجویی نداشته و بجای آنکه متر به متر آنرا مغازه کند بیشتر به فکر مقصد گردشگری بوده است و وقتی یک خارجی آنرا ببیند از زیبایی آن متحیر می شود . دوستان گرامی عینک بدبینی خود را از روی هر عنصری ، هر فعالیتی و هر هنری بردارید گاهی هم ما بیشتر یا بهتر از دیگرانیم . اعتماد به نفس داشته باشید . همه چیز بد یا همه چیز خوب نمی شود در این پروژه تخلفات بسیاری شده است . باور می کنید تخلفات بسیاری ! اما چه نوع تخلفاتی ؟ آیا اموال عمومی را به یغما برده ؟ یا در متراژ زیربنا تخلفاتی داشته که البته نهایتا برای پایان کار می بایستی حقوق شهرداری را به همراه جریمه متعلقه بپردازد و راه گریزی ندارد . خود باور باشید مرغ همسایه غاز نیست در همین مورد بیماری کرونا دیدید که همه کشورها درگیر شدند حتی گاهی بمراتب بدتر از ما آیا آنها مسئولینی از جنس ما داشتند ؟ یا خیر این بیماری به هر طریق نفوذ می کند و جلوی آنرا نمی شود گرفت و البته میتوان با مدیریت بهتر ، زودتر از شر آن خلاص شد . دوستان محترم آیا ایتالیا هم قم دارد ؟ که آلوده شد . آیا آقای روحانی رئیس جمهور انگلیس هم هست ؟ از دولت عصبانی هستید ؟ باشید اما بی انصاف نباشید حتی آمریکا ( بعنوان یک ابرقدرت ) در تامین مایحتاج اولیه مردم و تامین دستگاهها و اقلام بهداشتی بیمارستانها نیز کم آورد و در روزهای نخست دچار بحران شد . حال چه توقعی از کشوری دارید که حتی اگر بخواهد هم نمیتواند بخرد چون امکان تبادل مالی وجود ندارد . چقدر از ما مردم توصیه های بهداشتی دولت را گوش کردیم و رعایت نمودیم ؟ یک بازنگری در رفتار یکماهه خود بفرمایید . رفتار برازنده ای بود ؟ نفرمایید که من نان ندارم بخورم و باید برای کسب معاش بیرون بروم . شما را نمی گویم آنهایی را می گویم که توان مالی برای ماندن در خانه داشتند اما توان ماندن نداشتند و برای تفریح بیرون می رفتند و دید و بازدید را انجام می دادند . دور دور را انجام می دادند . با وجود چنین مردمی چه باید کرد ؟ رفتار نظامی امنیتی؟ همین مردم اعتراض خواهند کرد که مگر جنگ شده که ارتش در خیابان است ؟ با خواهش و تمنا ؟ می بینید که چندان رعایت نمی کنند یک سوزن به خود بزنید و یک جوال دوز به دیگران خودمان چندان ایده آل نیستیم و توقع داریم نماینده گانمان در دولت و مجلس ایده آل باشند
آریابان۱۳۹۹۹۴۹۱۰:۵۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۱۶
حالا که ظرفیت تجهیز ۳ هزار تخت بیمارستانی را دارد: - اولا چقدر از این ظرفیت تجهیز شده ؟!؟!؟!؟!؟ - ثانیا آیا در آنجا خدماتی هم ارائه میشه و اگر پاسخ مثبت است توسط کی و به کی ؟!؟!؟!؟!؟
ناشناس۱۴۰۰۷۳۸۱۹:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۱۶
اگر فقط تیتر خبر را خوانده بودی میدی که نوشته نقاهتگاه نه بیمارستان و مرکز درمانی نقاهتگاه یعنی محلی برای بستری و گذراندن دوران پایانی بیماری با خدمات اولیه پرستاری و درمانی بیمارانی که از مرحله خطر عبور کرده اند فقط نیاز به قرنطینه و مراقبت دارن اینجا بستری می شوند نه بیماران حاد
ناشناس۱۴۰۰۸۱۹۲۰:۱۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
هر چندتا هم که هست خدا رو شکر اونایی که تصویرشون از بالا گرفته شده همه خالی هستن.
ناشناس۱۴۰۰۱۳۱۱۳:۱۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۱۶
از این تبلیغات عوام فریبانه دست بردارید سالن های ستاد بحران شهرداری برای این منظور ها ساخته شده چرا در این روزها خدمات نمی دهند ؟
ناشناس۱۴۰۰۵۲۳۱۷:۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۱۶
سالنهای بحران نهایتا ظرفیت 100 نفر را دارند و امکان خدمات دهی متمرکز مانند اینجا را ندارند یعنی 30 سالن بحران به اندازه اینجا ظرفیت دارد. حالا به نظر شما ارسال دارو وسیله و تجهیزات و حتی پرستار و دکتر به 30 نقطه شهر راحت تر و کم هزینه تر است یا اینجا؟
ناشناس۱۴۰۰۱۵۷۱۳:۲۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۱۶
بالاخره خدا قدری از اعمال بد انسانها رو با اعمال خوبشون ميبخشه و تراز ميکنه
مهران۱۴۰۰۱۵۹۱۳:۲۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۱۶
امریکا یه کشتی شون رو تبدیل کردن به بیمارستان چه بوق و کرنایی راه انداختن متاسفانه ما در زمینه رسانه ای واقعا ضعیف هستیم ارتش از یه طرف سپاه از طرف دیگر و مجموعه های دیگر همین طور و همچنین خود مردم چقدر کمک و همراهی کردن ولی اصلا توانایی نشون دادن این حرکت ها رو نداریم
ناشناس۱۴۰۰۸۶۷۲۰:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
زیباترین و مهم ترین کامنت. اگه ما قدرت تبلیغات داشتیم، توی جنگ رسانه ای که از قبل وجود داشته و الان با شرایط کرونا صدبرابر شده، پیروز میشدیم. تو خبرگزاریهای خارجی فارسی زبان، مدام ایران دارد سیاه نمایی میشود، مثلا سوئد اصلا آمار درستی ندارهپ چون گفته نیایید بیمارستان تست بدید. بعد خبرگزاریش اینو میگه و فوری میگه که این از عدم شفافیت ایران چیزی رو کم نمیکنه. یعنی آنقدر حقد و کینه علیه ایران دارن.
ناشناس۱۴۰۰۳۰۲۱۴:۵۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
والاو تا انجا كه مي دانيم براي تجهيز فقط تخت نمي گن وسايل و تجهيزات پزشكي را هم مي گويند اينجا بيشتر شبيه خوابگاه است با احتمال قوي سرايت بيشتر بيماري !
ناشناس۱۴۰۰۳۶۳۱۵:۳۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
داداش نقاهتگاه که تجهیزات بیمارستانی لازم نداره. تخت میخواد برای اونهایی که خوب شدند اما باید هنوز توی قرنطینه باشند. آنقدر سطحی مطالعه نکنید لطفا!
ناشناس۱۴۰۰۴۹۷۱۶:۵۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۱۶
البته نقاهت به دوران پس از درمان می گویند، یعنی وقتی بیماری فردی بهبود یافت و دیگر نیازی به دستگاه های تخصصی و کادر درمان نداشت باید استراحت کند تا بدن دوباره قدرت خود را بازیابد، از آنجا که احتمال دارد هنوز ناقل باشد برای همین همه دنیا بیمارانی که خطر از سرشان گذشته مدتی در قرنطینه نگاه می دارند، و چون نیاز به تجهیزات بیمارستانی بالاست این مدت نمی تواند در بیمارستان باشد، برای همین سالن هایی تجهیز شده. البته امیدوارم از این سالن ها برای درمان بیمارانی که نشان های سبک تر دارند استفاده نشود، چون در آن صورت حق با شماست.
ناشناس۱۴۰۰۵۳۰۱۷:۱۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۱۶
تا اونجا هم که ما میدونیم اینجا بیمارستان نیست که نیاز به تجهیزات خاصی داشته باشه بلکه نقاهتگاهه یعنی جایی که بیماران در حال بهبود, تا بهبودی کامل اونجا هستن و تخت بیمارستانی که قبلا اشغال کرده بودن خالی میشه برای بیماران احتمالی!!
ناشناس۱۴۰۰۵۳۸۱۷:۱۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۱۶
اونهایی که اینجا هستن بجز پرستارها همه کرونا دارن! از کی قراره به کی سرایت کنه!!؟؟
مهران۱۴۰۰۵۵۲۱۷:۲۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۱۶
اگر اون عینک بدبینی رو در بیاری تجهیزات رو هم میبینی ثانیا تو بیمارستان ها هم تمام تخت ها وسایل و تجهیزات مختلف ندارند بلکه تخت های اتاق های آی سی یو و.. دارند
نجیب۱۴۰۰۵۶۵۱۷:۳۷:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۱۶
عزیز من کسانی که خوب می شوند اجازه ندارند مستقیم وارد جامعه بشوند چون هنوز امکان ناقل بودن آن ها هست لذا یک هفته تا ده روز در این مکان ها می مانند و سپس ترخیص می شوند. این کار لزوما نیاز به دستگاه و .. نداره.
صمصام۱۴۰۰۶۵۴۱۸:۲۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۱۶
دوست عزیز بدبین نباش اینجا مکانی برای مراقبت از کسانی است که قرنطینه شده اند اتفاقا بسیار تمیز و مجهز آماده شده است
ناشناس۱۴۰۰۶۹۲۱۸:۵۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۱۶
نوشته «نقاهتگاه» یعنی مریض هایی که خوب میشوند رو حدود 2 هفته اینجا نگه میدارند که دیگه واگیری نداشته باشند و بعد مرخص میکنند. ضمن آنکه همه بستری های اینجا کرونا دارند و وضعیت بدتری داشتند الان خوب شدند.
عابد۱۴۰۰۷۵۴۱۹:۳۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۱۶
جالبتر از نظر دهنده مثبت دهندگان هستند، که انگار کوچکترین مطالعه و اطلاعی ندارند و تفاوت نقاهتگاه را با بیمارستان درک نمی کنند منفی بافن
ناشناس۱۴۰۰۳۱۹۱۵:۰۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۶
لطفا به هر چیزی بدبینانه نگاه نکنید.هر شخصی بخواهد کاری انجام بدهددر باره اش چیزی میگوییم. میگیم ریا کار، دنبال منفعت است، حتما دزد بوده و..
ناشناس۱۴۰۰۳۷۶۱۵:۴۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۱۶
تبلیغات حتی به بهای جان انسانها
ناشناس۱۴۰۰۵۷۵۱۷:۴۳:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۱۶
جالبه که تخت اون 2تا آقا فاقد ملافه می باشد و در ابتدا هم آقای انصاری ویا هر شخص دیگری است، فاقد ماسک بهداشتی می باشند . چرا؟ .. ناآگاهی؟
ناشناس۱۴۰۰۵۹۹۱۷:۵۹:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۱۶
چرا تشکها ملحفه ندارند تصویر اون دوتا آقایی را که خوابیدند ببینید !! برای مریض بعدی از همین تشک استفاده میشه ؟؟اینا که قابل گندزدایی و شستشو نیستن!
ناشناس۱۴۰۰۶۲۷۱۸:۱۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۶
اگه هزاران میلیارد ..ی که مطمئنا با ..حمایتهای ویژه صرف ساخت این مجتمع مختص طبقه مرفه جامعه شد صرف ایجاد بنگاههای تولیدی میگشت وضعیت جامعه بهتر از حالا بود.
ناشناس۱۴۰۰۷۴۲۱۹:۲۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۱۶
خیلی از مردم ما دچار بیماری سندروم ذهن بی قرار هستند یعنی همه چیز را از طرف منفی و نیمه خالی لیوان می بینند اللهم الشفع کل المریض
عباس۱۴۰۰۸۷۰۲۰:۴۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۱۶
خدا به باعث و بانیش خیر بده منکه نمیدونم واقعیت چیه .. اما این کار موجب تقدیر و احترام بسیار میباشد
ناشناس۱۴۰۱۰۰۹۲۲:۱۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۱۶
کلیت کار در این مقطع که خیلی هم خوبه و قابل تقدیر . ولی جزییات خوب و بد این کار زمانی مشخص میشود که از مراجع تخصیص بودجه و ارز استعلام شود..
مجید۱۴۰۱۱۰۱۲۳:۱۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۱۶
سلام. خیلی خوب میشد اگه بجای ایران مال از واژه بازار بزرگ ایران استفاده میشد. تشکر
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین